Четвер, 13 травня 2021 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

 

Про це сьогодні, 14 квітня, під час онлайн-брифінгу зазначив заступник голови Київської облдержадміністрації Андрій Лісовик.

«Дуже важливо, щоб кожний житель Київщини мав доступ до якісної медичної допомоги. Саме тому триває активна розбудова медичної інфраструктури в наших селах. Роботи паралельно тривають на восьми об’єктах. Плануємо встигнути все до кінця червня. Сподіваємося, що погодні умови сприятимуть своєчасному закінченню робіт», – прокоментував Андрій Лісовик.

Нагадаємо: роботи зі зведення сільських амбулаторій на Київщині тривають у рамках президентської програми «Велике будівництво». Загальна сума вартості всіх проєктів склала майже 297,5 млн грн. На сьогодні в області вже завершили 27 об’єктів, ще на восьми будівельники продовжують працювати.

Повідомляє пресслужба Київської ОДА

Згідно розпорядження селищного голови Юрія Прилипка відмінено засідання позачергової сесії восьмого скликання. Про дату наступного буде повідомлено

На виконавчому комітеті від 7 квітня поточного року розглядалося питання закінчення опалювального сезону та план профілактичних заходів на наступний. Наша розповідь про одного з операторів послуг теплопостачання.

 Отже тепер про те, хто готує "сани" з весни й дбає за перспективу. І таких підприємств, які працюють в Гостомелі, довго шукати не довелося. Оскільки одним із питань минулого виконкому було заслухано інформацію про плани профілактичних заходів теплопостачання. Отже ми поцікавилися планами одного з опеараторів теплопостачання в нашому селищі - ПП КПП "Теплокомунсервіс". З'ясувалося, 13 квітня проводилася промивка котлів по вулиці Рекунова, де використовується для теплоносія тільки підготовлена технічна вода. Були вражені чистотою й порядком, та й сама котельня ще здалеку нагадувала «писанку», додаючи настрою теплими кольорами. А втім вона обслуговує увесь масив в районі склозаводу. А ще шість тепломодулів несуть "сонце" в навчальні заклади, зокрема ліцей №2 і два ДНЗ, в культурно-оздоровчий комплекс, селищну раду. Підприємство також постачає тепло в два будинки на Луговій, віддалених від центрального масиву, обслуговуючи модульну станцію. Якби такий підхід у всіх сферах нашої соціально-побутової інфраструктури, коли працюють на упередження проблем, було багато позивних зрушень. І хоча до зими ще далеко, однак у ПКПП «Теплокомунсервіс» є чітке планування профілактичних робіт,, бо справжній господар завжди дбає за перспективу, а тим паче, коли є досвід 28-и зим (осінньо-зимових сезонів). Відрадно, що успішне підприємство у галузі теплопостачання працює і в Гостомелі. Адже тут з року в рік впроваджують сучасні технології та постійно модернізують обладнання з метою економії теплоресурсів та поліпшення якості. Не стало проблемою для підприємства, коли назріла проблема закриття котельні на склозаводі й відкриття нової по вулиці Рекунова два роки тому. І хоч роботи велися тільки за власні кошти, й тому числі кредитні, вдалося спорудити найсучаснішу станцію теплопостачання, з економними котлами, де навіть труба котельні сяє, мов ракета, на вершечку забарвлена в національні кольори. Флагман теплопостачання у Приірпінні дотримується стилю в усьому. До слова зауважити, що підприємство працює не тільки в нашому регіоні, його досвід і кваліфікація фахівців залучається й сусідніми містами.

 

Склад вакцин проти COVID-19 залежить від технології, що використовувалася для їх розробки. 

В Україні вже використовують вакцину Covieshield/AstraZeneca та очікують на вакцину AstraZeneca південнокорейського виробника SK Bioscience, CoronaVac/Sinovac Biotech, Comirnaty/Pfizer-BioNTech.

 

 

 

 

 

 

? Вакцини AstraZenecа різних виробників мають однаковий склад.

❗️ Важливо знати склад, щоб уникнути можливої алергічної реакції після щеплення. Якщо ви маєте підозру, що у вас можете бути алергічна реакція, обов’язково зверніться до вашого сімейного лікаря чи терапевта найближчої лікарні. 

 

 

Кампанія декларування: мешканці Київщини задекларували півтора мільярда гривень

Наразі мешканці пристоличного регіону подали 4 473 декларації про майновий стан і доходи, в яких зазначили дохід на загальну суму 1,5 млрд грн.

В розрізі основних задекларованих доходів питому вагу у 40% або 611 млн грн має дохід, нарахований (виплачений, наданий) у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат, які нараховані (виплачені, надані) відповідно до умов трудового договору (контракту). Від оподаткування дивідендів громадяни задекларували дохід на суму 222,5 млн грн, що у структурі вказаних доходів дорівнює долі у 15%. Декларували мешканці Київщини і успадковане та отримане у подарунок майно на суму 153,3 млн грн (10% у структурі доходів)

На суму 372 млн грн (25%) вказано доходи, які не включаються до розрахунку загального річного оподатковуваного доходу. Їхня основна частина - 201,4 млн грн - доходи, отримані від провадження господарської діяльності за спрощеною системою оподаткування протягом звітного (податкового) року.

Прогнозовано до бюджету надійде 27 млн грн податку на доходи фізичних осіб, з яких скарбниця вже отримала 9,2 млн грн. Крім цього, платники спрямують 4,1 млн грн військового збору. З цієї суми вже сплачено 1,5 млн грн або 37% від задекларованої до сплати суми.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

Зі своїх прибутків підприємства Київщини сплатили 1,1 млрд грн

За перший квартал підприємства пристоличного регіону сплатили до бюджету 1,1 млрд грн податку на прибуток. За повідомленням начальника ГУ ДПС у Київській області Олени Виноградової, темп приросту до відповідного показника минулого року складає 50% або 369 млн грн. 

Найбільші суми податку сплатили підприємства Бучанського району – 286 млн грн, Броварського та Бориспільського районів – 160 та 106 млн грн відповідно.

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що згідно з п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування СГ може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, ним дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст. 291 ПКУ.

Для суб’єктів господарювання, які перейшли на сплату єдиного податку із сплати інших податків і зборів, встановлених ПКУ, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, що настає за наступним податковим (звітним) кварталом, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку, і закінчується останнім календарним днем останнього місяця такого періоду.

Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених абзацами другим і третім п.п. 133.1.1 та п.п. 133.1.4 п. 133.1 ст. 133 ПКУ.

Тобто, платник податку на прибуток, у разі переходу на спрощену систему оподаткування в середині року, подає Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за звітний період, що передує кварталу, з якого він переходить на спрощену систему оподаткування, у термін, передбачений п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ, - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 

Онлайн комунікацію з податківцями обрали 148567 платників Київщини

Наразі онлайн комунікацію з податківцями обрали 148567 платників Київщини. «Саме така кількість платників застосовує електронні сервіси та надає податкову звітність в електронному вигляді із використанням кваліфікованого електронного підпису», - зазначив в.о. заступника начальника ГУ ДПС у Київській області Денис Гергі. Приріст кількості до січня-березня минулого року становить 10509 платників.

Переважна більшість електронної звітності подана юридичними особами – 89% або 70066 підприємств, в той час як фізичними особами-підприємцями - 75% або 77400 платників.

За словами Гергі, майже 100% або 17,5 тисяч платників подають електронну звітність з податку на додану вартість, 91% - з акцизного податку, 83% - з податку на прибуток підприємств. Крім того, у поточному році 72% платників єдиного податку прозвітувало в електронному вигляді, а це на 13% більше за минулорічний показник.

Звертаємо увагу платників податків, що до завершення карантину Центри обслуговування платників надають адміністративні послуги виключно в онлайн режимі. Тому, радимо скористатися безкоштовним сервісом ДПС України «Електронний кабінет платника» і створювати та надсилати в електронному вигляді документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

ГУ ДПС у Київській області

 

Операція «Урожай»: власники сільськогосподарської техніки мають декларувати доходи, отримані від обробітку землі

В рамках проведення операції «Урожай», з метою повноти нарахування і сплати податків, неухильного виконання землевласниками вимог чинного законодавства, яке регулює земельні та трудові відносини, Головне управління ДПС у Київській області нагадує громадянам, які є власниками сільськогосподарської техніки та надають платні послуги з обробітку землі іншим фізичним особам (оранка, комбайнування, тощо), але при цьому не зареєстровані як  фізичні особи-підприємці (ФОП), що вони мають обов’язок подати річну податкову декларацію про доходи та майновий стан, у якій включити суму отриманих доходів до загального річного оподатковуваного доходу та сплатити податок із таких доходів.

Доходи від обробітку землі оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та  військовим збором за ставкою  1,5 %.

Якщо послуги надаються у поточному 2021 році, то отриманий дохід підлягає декларуванню у наступному, 2022 році.

Але водночас наголошуємо, що подати річну податкову декларацію зобов’язані мешканці громад, які минулого року отримали доходи від здачі в оренду сільськогосподарської техніки чи від обробітку землі власною технікою в період сезонних польових робіт з комерційною метою, тобто на оплатній основі.

Граничний термін подання декларації про майновий стан і доходи – 30 квітня  2021 року.

Пропонуємо декларантам для подання декларації скористатися можливостями Електронного кабінету. Зокрема, на офіційному вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.

За вибором платника податків декларація подається за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.

ГУ ДПС у Київській області

 

Повідомте податкову про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати до  податкових органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи  протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків за формою № 5ДР (далі - Заява  № 5ДР).

Заява № 5ДР подається особисто ФО або через представника до податкового органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання - до податкового органу за новим місцем проживання.

ФО, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого податкового органу.

Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

У разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи - платника податків (прізвища, місця реєстрації тощо) фізичній особі:

  1. Необхідно подати заяву за ф. № 5ДР (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822):

-до податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

-до будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія - необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

  1. Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:

-до 3-х робочих днів - у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;

- до 5-ти робочих днів - у разі звернення до будь-якого податкового органу.

  1. Картка платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків видається за умови пред’явлення податковому органу, до якого подавалась Заява за ф. № 5ДР, паспорта з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документа (довідки) про реєстрацію місця проживання/перебування.

ГУ ДПС у Київській області

 

Подання розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - ФО і сум утриманого з них податку

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє що особи, які відповідно до Податкового кодексу України мають статус податкових агентів, та платники єдиного внеску зобов’язані подавати у строки, встановлені ПКУ для податкового кварталу, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (з розбивкою по місяцях звітного кварталу), до контролюючого органу за основним місцем обліку (далі - Розрахунок).

Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку - фізичній особі податковим агентом, платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) протягом звітного періоду  ( п.п. «б» п. 176.2 ст. 176 ПКУ).

Звертаємо увагу, що пунктом 2 розд. ІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773), Розрахунок подається незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи платникам податку податковий агент та незалежно від того чи виплачені платником єдиного внеску суми такого внеску фактично після їх нарахування до сплати протягом звітного періоду.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

У першому кварталі податківці Київщини провели 170 позапланових документальних перевірок

Протягом січня-березня 2021 року управління податкового аудиту проведено 170 позапланових документальних перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок підприємствам донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 110 млн. грн., з яких до бюджету вже надійшло 10,4 млн. грн. Крім того, зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 1,5 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 0,3 млн. грн. Також зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 56,4 млн. грн. та зменшено суму ПДВ, заявлену до відшкодування з бюджету, яку зменшено за результатами перевірок на суму 11,4 млн. гривень.

Крім того, за січень-березень 2021 року проведено 282 фактичні перевірки платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. За їхніми результатами до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 7,1 млн. грн., з яких 2,6 млн. грн надійшло  до бюджету.

ГУ ДПС у Київській області

 

Як звітують ФОП, щодо яких до ЄДР внесено запис про припинення підприємницької діяльності (ліквідацію)

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що фізичні особи, які перебували на загальній системі оподаткування та щодо яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань   внесено запис про припинення підприємницької діяльності ФОП, подають ліквідаційні податкові декларації про майновий стан і доходи щодо отриманих доходів на загальній системі оподаткування востаннє за звітний період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, у строки, встановлені Податковим кодексом України (далі - ПКУ) для місячного податкового періоду.

Нормами ПКУ не передбачено подання ліквідаційної звітності для фізичних осіб, які перебували на спрощеній системі оподаткування.

ФОП, які перебували на спрощеній системі оподаткування та щодо яких до Єдиного державного реєстру внесено запис про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, подають податкові декларації платника єдиного податку – ФОП востаннє за податковий (звітний) квартал в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, з наростаючим підсумком з початку року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу або до закінчення такого звітного періоду на який припадає дата ліквідації.

Звертаємо увагу, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється, зокрема, у випадку наявності в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності ФОП чи незалежної професійної діяльності фізичної особи. Тому ліквідаційна податкова декларація про майновий стан і доходи та остання податкова декларація платника єдиного податку - ФОП подаються особисто (уповноваженою на це особою) або надсилаються поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

Згідно з п.п. 49.18.8 п. 49.18 ст. 49 ПКУ якщо платник податків ліквідується чи реорганізується (у тому числі до закінчення податкового (звітного) періоду), декларація, зокрема, з місцевих податків і зборів може подаватися за податковий (звітний) період, на який припадає дата ліквідації чи реорганізації, до закінчення такого звітного періоду.

З 01 січня 2021 року набули чинності накази Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року № 578» (далі - Наказ № 752) та від 17.12.2020 № 783 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859» (далі - наказ № 783)», якими викладено у новій редакції:

-    форму податкової декларації платника єдиного податку, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578;

-     форму податкової декларації про майновий стан і доходи, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859.

Податкова декларація платника єдиного податку за оновленою формою, у редакції Наказу № 752, подається за податкові звітні періоди 2021 року (п. 2 Наказу № 752), тобто, у разі подання останньої податкової декларації платника ЄП - ФОП до 01.04.2021, така декларація подається за формою у редакції чинній до 01.01.2021.

Податкова декларація про майновий стан і доходи, у редакції Наказу
№ 783, подається з 01 січня 2022 року (п. 4 Наказу № 783).

ГУ ДПС у Київській області

За яких умов дохід ФО від продажу власної продукції тваринництва не оподатковується?

Головне управління ДПС у Київській області, з огляду на триваючу кампанію декларування доходів громадян, отриманих у звітному 2020 році, повідомляє, що при продажу власної продукції тваринництва груп 1 - 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД,  доходи, отримані від такого продажу, не є оподатковуваними доходами, за умови що їх сума сукупно за рік не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня звітного (податкового) року (у 2020 році - 236150 грн.).

Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.

Якщо сума отриманого доходу перевищує встановлений розмір, фізична особа зобов'язана падати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною, міською радою або радою об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. Якщо довідкою підтверджується вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, то оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня звітного (податкового) року.

У разі коли платник податку не підтверджує самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах.

Звертаємо увагу, що відповідно до Довідника ознак доходів фізичних осіб, наведених у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773), доходи, отримані від продажу власної продукції тваринництва груп 01 - 05, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД (п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ) відображаються у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ознакою доходу «179».

ГУ ДПС у Київській області

 

Списання штрафних санкцій та пені, нарахованих на суму податкового боргу платників податків, який виник станом на 01.11.2020

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 2 прим. 3 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, за умови погашення у повному обсязі грошовими коштами платниками податків протягом шести місяців з дня набрання чинності Законом №1072 суми податкового боргу (без штрафних санкцій та пені, крім несплачених процентів за користування розстроченням/відстроченням), який виник станом на 01 листопада 2020, та за умови сплати поточних податкових зобов’язань у повному обсязі, штрафні санкції і пеня, що залишилися несплаченими на дату повної сплати такого податкового боргу, підлягають списанню у порядку, визначеному для списання безнадійного податкового боргу, за заявою платника податків.

Відповідну норму передбачено Законом України від 04.12.2020 №1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», що набрав чинності 10 грудня 2020 та який доповнив пунктом 2 прим. 3 підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Звертаємо увагу, що положення п. 2 прим. 3 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ не застосовується стосовно:

- великих платників податків, що відповідають критеріям, визначеним п.п. 14.1.24 п. 14.1 ст. 14 ПКУ;

-  осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства від 18.10.2018 №2597-VIII зі змінами та доповненнями;

- осіб, щодо яких наявні судові рішення, що набрали законної сили, якими розстрочено/відстрочено стягнення податкового боргу;

-  банків, на які поширюються норми Закону України від 23.02. 2012 «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» зі змінами та доповненнями;

- осіб, які мають податковий борг з митних платежів;

-  осіб, які мають заборгованість зі сплати санкцій за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пені.

Штрафні санкції і пеня, що підлягають застосуванню та нарахуванню у зв’язку зі сплатою такого податкового боргу, не підлягають застосуванню та нарахуванню, а нараховані підлягають коригуванню до нульових показників.

ГУ ДПС у Київській області

 

ДО УВАГИ ДЕПУТАТІВ, ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СЕЛИЩА ТА ПРЕДСТАВНИКІВ ЗМІ
‼️Повідомлення!
У зв'язку з необхідністю розгляду невідкладних питань, керуючись пунктом 6.4. статті 6 Регламенту роботи Гостомельської селищної ради VII скликання, частинами четвертою та дев'ятою статті 46, частиною 4 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"
  Скликаємо позачергову шосту сесію VIII скликання Гостомельської селищної ради на 14 квітня 2021 року о 17:00 годині в приміщенні культурно-оздоровчого комплексу (селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 81-б).
Повідомляємо, що у зв’язку із загостренням епідемічної ситуації на території громади, та згідно з рішенням комісії ТЕБ і НС ГСР про посилення карантинних заходів на території Гостомельської селищної територіальної громади до 16 квітня поточного року, з метою попередження поширення хвороби, сесійне засідання, заплановане на 14 квітня 2021 року, буде проходити з обмеженням доступу до зали голосувань.
 Дивитися за ходом сесії можна буде через відеотрансляцію на офіційній сторінці ГСР в мережі ФБ, а ознайомитися з результатами голосування на офіційному сайті.
 
 

Гостомельська селищна рада оголошує конкурс  на заміщення вакантних посад.

 Керівників Відділів:

Начальник Відділу містобудування та архітектури

 Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

 

  • громадянство України;
  • вища архітектурна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра,
  • вільне володіння державною мовою,
  • аналітичні здібності, діалогове спілкування (письмове і усне),
  • навички управління, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, виваженість, здатність концентруватись на деталях, організаторські здібності, навички наставництва, стресостійкість, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення, уміння працювати в команді, знання сучасних методів управління персоналом, досвід та вміння працювати з людьми,
  • володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
  • Стаж організаційної та професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років.

 

Начальник Відділу контролю з благоустрою

 

Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

 

  • громадянство України;
  • повна вища освіта вiдповiдного професiйного спрямування;
  • відповідні навички за фахом та досконале знання чинного законодавства в даному напрямку діяльності;
  • вільне володіння державною мовою.
  • досконале володіння комп’ютером;
  • досвід роботи на службі в органах місцевого самоврядування, державній службі не менше 2-х років або в інших сферах на керівних посадах не менше 3 років.

 

Головних спеціалістів:

головний спеціаліст Відділу містобудування та архітектури

Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

  • громадянство України,
  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра,
  • вільне володіння державною мовою,
  • вміння організовувати та планувати роботу; вміння обґрунтовувати власну позицію; володіння навиками підготовки ділових документів,
  • здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, вміння працювати в команді, вміння ефективної координації з іншими, досвід та вміння працювати з людьми,
  • дотримання правил ділового етикету,
  • володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
  • Стаж роботи за фахом не менше 1-го року.

 

головний спеціаліст Відділу економічного розвитку та інвестицій

 

Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

 

  • громадянство України,
  • вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
  • знання чинного законодавства України, зокрема: Конституції України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», інших законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконних нормативно-правових актів з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; інструкції з діловодства; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділової етики; правил охорони праці та протипожежної безпеки; основних програм роботи на комп’ютері;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності,- не менше 1 року.

Провідних спеціалістів:

провідний спеціаліст (системного обслуговування)

Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

 

  • громадянство України;
  • вища освіта відповідного професійного спрямування (в галузі інформаційних технологій і комп’ютерної обробки інформації).
  • Без вимог до досвіду роботи.
  • Знання Конституції України, законодавства стосовно служби в органах місцевого самоврядування, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно системного обслуговування, Типової посадової інструкції спеціаліста з інформаційних технологій.
  • Знання основ діловодства, досконале володіння державною мовою; вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку; досвід роботи з комп’ютерними програмами.

 

провідний спеціаліст Відділу бухгалтерського обліку  та звітності (строкова посада)

 

Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

 

  • громадянство України,
  • вища освіта відповідного професійного спрямування (облік та аудит).
  • Стаж роботи за фахом в бухгалтерській сфері на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 1-го року.
  • Знання Конституції України, законодавства стосовно служби в органах місцевого самоврядування, Бюджетного кодексу, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України стосовно ведення бухгалтерського обліку.
  • Знання основ діловодства, досконале володіння державною мовою; впевнений користувач ПК, досвід роботи з комп’ютерними програмами.

 

 

Для участі у конкурсі подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • резюме довільної форми;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
  • 2 фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад виконавчого комітету Гостомельської селищної ради.

 

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. Документи приймаються з 13.04.2021 по 12.05.2021 включно.

 

За довідками звертатись в Гостомельську селищну раду, селище Гостомель, вул. Свято - Покровська, 220 або за телефоном 32-007

В Україні стартував конкурс проєктів «Наша громада», які стимулюватимуть та підтримуватимуть розвиток територіальних громад. Дієві згуртовані громади мають шанс виграти головний приз конкурсу – півмільйона гривень на втілення важливої, актуальної місцевої ініціативи, яка сприятиме розвитку територіальної громади. Окрім того, 26 громад-фіналістів конкурсу отримають медійну підтримку, адже про них зніматимуть сюжети ICTV та СТБ.

Конкурс “Наша громада” розроблено у співпраці із медіагрупою StarLightMedia, за підтримки Програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), за ініціативи та на замовлення партнера Програми DOBRE – Українського кризового медіа-центру.

Головна мета конкурсу – підтримати активні та дієві громади, розповісти на національному рівні про місцеві досягнення і зміни у селах та малих містах, показати успішні ініціативи та фінансово підтримати обрану громаду у реалізації проєкту.

Учасниками конкурсу стануть дієві громади, які прагнуть розвивати на місцях освіту, медицину, комунальну сферу, підприємництво, культуру, туризм. До участі запрошуються активні громади України з населенням до 70 тисяч.

На початковому етапі учасники повинні заповнити анкету на сайті Наша громада, де потрібно детально описати свій проєкт та розказати про свою громаду. До речі, на конкурс громади можуть подавати не тільки нові ідеї, а і діючі ініціативи, які вони хочуть удосконалювати.

Хто може подати заявку: територіальна громада (уповноважена особа)

Що треба для участі: цікава ідея проєкту, який буде корисним вашій громаді

Дедлайн: 30 квітня 2021

10 травня розпочнеться інтернет-голосування, за результатами якого 13 громад стануть фіналістами. Ще 13 громад обере експертне журі. Громади, які отримають найбільшу підтримку за результатами голосувань, увійдуть у фінал, де матимуть змогу детальніше пропрацювати та захистити свою ідею. Окрім того, всі 26 фіналістів отримають можливість розповісти про себе на всю Україну – про них робитимуть сюжети знімальні групи СТБ та ICTV.

Слідкувати за новинами та деталями конкурсу можна на Facebook-сторінці проєкту, а також на сайті Наша громада.

Офіційно коментуючи інцидент, що призвів до великого градусу емоцій на початку другого засідання 5-ї сесії та спричинив  хуліганські дії, псування комунального майна (побитого скла дверей) стосовно 20 гектарів землі Гостомельської територіальної громади, хочемо зазначити наступне:

  1. Земельна ділянка площею 20 га з кадастровим номером 3210945900:01:086:0142 в селищі Гостомель належить до земель комунальної власності, що підтверджується витягом з державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 01.02.2013року.
  2. За наявною інформацією Державного земельного кадастру, зазначена земельна ділянка площею 20 га обліковується як приватна власність ТОВ «Ольвія», однак це не відповідає дійсності, оскільки рішень щодо передачі в приватну власність цьому товариству зазначеної земельної ділянки Гостомельською селищною радою не приймалось.
  3. Зазначена земельна ділянка була передана в оренду ТОВ «Ольвія» на підставі договору оренди землі від 20 лютого 2007 року зареєстрованого в реєстрі за №040734000001 від 28 лютого 2007 року.
  4. Рішенням Господарського суду Київської області від 12.06.2013 року у справі №911/2124/13 визнано зазначений договір не дійсним. Дану ділянку повернуто до земель запасу Гостомельської селищної ради, щ орендувалася на площі 20.0 га, відповідно до акту прийому-передачі земельної ділянки від 24 лютого 2015 року.
  5. Таким чином Гостомельською селищною радою, на зазначену земельну ділянку було розроблено детальний план забудови території з метою передачі земельних ділянок учасникам АТО-ООС та іншим пільговим категоріям населення.
  6. Рішенням виконавчого комітету Гостомельської селищної ради №85 від 13.07.2020 року «Про затвердження детального плану території кварталу житлової забудови в північно-східній частині селища Гостомель» затверджено зазначений детальний план та рішенням 64 сесії VII скликання від 14.07.2020 року присвоєно назви новим вулицям території кварталу житлової забудови.

Наразі питання погодження відведення відповідних земельних ділянок учасникам АТО-ООС знаходиться в межах компетенції Державного земельного кадастру, який має виправити помилку в відомостях Державного земельного кадастру або відповідно з цим питанням можна звернутися до суду.

За словами Гостомельського селищного голови Юрія Прилипка, з боку  селищної ради здійснено всі необхідні дії в рамках чинного законодавства з виділення земельних ділянок учасникам АТО-ООС, також додатково спрямовані листи до ДЗК щодо врегулювання даної проблеми і питання буде вирішене найближчим часом. 

Усі маніпулювання стосовно даного питання є безпідставними, необґрунтованими та використовуються окремими представниками політичних сил для досягнення власної мети.

Ознайомитися з усіма копіями документів можна у Відділі земельних ресурсів Гостомельської селищної ради (за попереднім записом у зв‘язку з карантинними умовами: 3 27 65.

Прес-служба Гостомельської селищної ради.

На минулому тижні для платників податків Бучанського району було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань  Декларування доходів  громадян, отриманих у 2020 році.

На запитання платників відповідала  заступник начальника Бучанського відділу податків і зборів з фізичних осіб та камеральних перевірок ГУ ДПС у Київській області  Валентина Вержанська.

Взагалі кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь

Надаємо відповіді на актуальні питання.

У яких випадках у громадян виникає обов’язок подання декларації про доходи?

Обов’язок подання декларації у платників податків виникає:

- при отриманні доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування чи отримання в дарунок майна не від членів сім’ї першого та другого ступеня споріднення тощо;

- при отриманні від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відносяться, зокрема, операції з інвестиційними активами;

- при отриманні іноземних доходів;

- та в інших випадках передбачених законодавством, зокрема, при отриманні у власність майна за рішенням суду.

 

Які граничні строки подання декларації за 2020 рік?

 

- для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють підприємницьку діяльність на загальній системі оподаткування, – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Останнім днем було 09.02.2021 р.;

- для громадян, які відповідно до норм розділу IV ПКУ зобов’язані подавати декларацію, та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день – 30.04.2021 р.;

- для фізичних осіб, які декларують право на податкову знижку – по 31 грудня включно наступного за звітним роком. Останній день – 31.12.2021 р.

 

 

Кто має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року?

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі – Кодекс).

Заробітна плата - це основна та додаткова винагорода, інші заохочувальні та компенсаційні кошти, які виплачують платнику податку на підставі відносин трудового найму.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги) (п.п. 166.2.1 Кодексу). 

 

Звертаємо увагу! Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з податковою декларацією, а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Кодексом.

 

 Чи має право на податкову знижку приватний підприємець?

 Платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, визначені пунктом 166.3 статті 166 ПКУ.

Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата (підпункт 166.4.2 статті 166 ПКУ).

Заробітна плата це - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом (підпункт 14.1.48 статті14 ПКУ).

Отже, фізична особа – підприємець не має право на податкову знижку щодо доходів, одержаних від підприємницької діяльності.

Право на податкову знижку має тільки фізична особа-підприємець, яка є найманою особою, виключно до доходів, одержаних протягом року у вигляді заробітної плати.

Новини