Середа, 28 вересня 2022 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Вони були справжніми Воїнами Світла, і на початку їх було 80 бійців проти кількох тисяч окупантів. Однак вони стали тими героям, хто перевершив подвиг 300 спартанців. Вони прийняли бій на березі маленької річки Ірпінь, яка перетворилася в нездоланну твердиню. Це були воїни 72 бригади імені Чорних Запоржців. Їх подвиг  неодноразово відзначав головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний. 11 вересня учасники Дня пам’яті також вшанували героїзм бійців з інших підрозділів в тому числі іноземного Легіону. Зокрема слова шани висловили голова КОВА — Олексій Кулеба, ГСВА заступник начальника Гостомельської ВА Леонід Вінцевич, відділу культури громади Катерина Павленко, староста Мощуна Петро Макушенко та інші.   

68 родин з усієї України приїхали до села Мощун, щоб віддати шану своїм чоловікам, синам і братам, які загинули, боронячи Київщину.

Пам'ятний захід провели на тодішніх оборонних позиціях, де пів року тому ще велися жорстокі бої з російською армією, переглянуули документальний фільм про «Вогняний вал Мощуна», висадили калину, яка є символом Незамної України та залишили на неприступних кордонах Мощуна Янголів Світла, виготовлених руками дітей нашої героїчної громади. Рідні військових і місцеві жителі спільно з капеланом прочитали молитву за спочин у Вічності душ полеглих воїнів. Пам'ятатимо всіх, хто ціною власного життя захищає кордони нашої свободи та виборює незалежність нашої Держави.

Вічна пам'ять Героям!

 

 

 

Цей населений пункт нашої громади виявився грізними воротами біля річки Ірпінь, які безуспішно намагався відкрити ворог, щоб пройти на Київ, влаштувавши тут вогневий вал артобстрілів. Наразі село, незважаючи на масштабні руйнування,  почало повертатися до життя, на місці боїв вже постав обеліск на честь полеглого командира роти 72-ї окремої механізованої бригади імені Чорних Запорожців Бадрі Лолашвілі. Саме бійці цього підрозділу на початку боїв стримали багатотисячне угруповання російських військ біля села Мощун.

«Всі знають історію про 300 спартанців. У цій війні ми маємо приклади мужності та професійності, про які теж повинен знати світ. 80 воїнів 72-ої окремої механізованої бригади імені Чорних Запорожців стримали багатотисячне угруповання російських військ, які намагалися через село Мощун прорватися до  Києва", — повідомив Валерій Залужний. Наразі Чорні Запорожці, бригада котрих дислокується в білій Церкві, воюють на Донеччині. На цих рубежах воїни легендарної бригади ще з 2014 року, брали учать в боях за донецький аеропорт, Маріуполь, Авдіївку.

З історії полку Чорних Запорожців

Він був організований у Житомирі 11 лютого 1918 року – спочатку як маленький кінний розвідувальний підрозділ при одному з куренів (батальйонів) Окремої Запорізької бригади, на той час – найбільш боєздатного формування Центральної Ради. Ці перші вершники брали участь у боях проти російських більшовиків за звільнення України на Житомирщині, на річці Ірпінь під Києвом, звільняли Полтаву, Харків, Олександрівськ (нині – Запоріжжя), Маріуполь, і навіть Крим. Під час цих боїв підрозділ розгорнувся у кінну сотню. 3 травня 1918 року сотня була переміщена до міста Сватова Лучка Воронезької губернії, задля охорони кордону з Радянською Росією. З кінця вересня 1918 сотня захищала державний кордон на Чернігівщині, де брала активну участь у боях з російсько-більшовицькими партизанськими загонами. Як бачимо, історія знову повторюється, і як тоді у 2018 році, подвиг чорних запорожців на березі річки Ірпінь продовжили нащадки козацького роду, якому в нас ніколи не буде переводу.

 

Продовжуємо розповідати про волонтерів і проєкти відновлення життєдіяльності нашої громади.

Мільйони українців втратили житло через війну. Українцям та іноземцям пропонують допомогти мешканцям постраждалих будинків Київської області їх відновити. Майже 75% нових будинків в Ірпені та Гостомелі були пошкоджені внаслідок російської агресії проти України. З такою ініціативою виступає сайт з нерухомості ЛУН. Тим самим хочуть допомогти мешканцям Ірпеня і Гостомеля провести ремонти та не залишитися без даху над головою.

Благодійний проєкт отримав назву “Будинки війни”. На сайті та соцмережах ЛУН розповідається про історію постраждалих внаслідок війни будинків та надаються реквізити, щоб допомогти конкретному будинку. Поки що командою ЛУН опубліковані історії 7 будинків. Поступово буде додаватися інформація про інші будинки. Крім Гостомеля та Ірпеня на сторінках проєкту пізніше з’явиться інформація про постраждалі будинки у Бучі. Фотокореспонденти фіксують постраждалі будівлі, які є символом незламності українців.

Про кожний пошкоджений будинок розповідають місцеві мешканці: що та коли було пошкоджено, скільки коштів потрібно на відновлення та скільки уже вдалося зібрати чи зробити. Мешканці багатьох постраждалих будинків розуміють: якщо не встигнути провести роботи до зими, то вже буде пізно.

ей будинок розташований на вул. Свято-Покровській, 73-Б. Загарбники заселились у квартири людей, в той час як власники цих квартир були вимушені жити в підвалі. Також росіяни розстрілювати будинок з гелікоптера при відступі з міста. Спалений дах, розграбовані квартири, ушкодження від вибухів — ось чим стикнулися мешканці цього житлового комплексу.

Наразі у житловому комплексі проведені первинні роботи з вивезення сміття. Проведена експертиза щодо ушкоджень. Складено план дій щодо відновлення будівлі. За словами голови ОСББ будинку, там потрібен капітальний ремонт. Для допомоги у відновленні цього будинку можна переказати кошти ОСББ “Родинний затишок 2015”, реквізити є на сайті

Джередло інформації Дмитро Чернишов («Информатор»)

Метою Міністерства соціальної політики є забезпечити право людей на допомогу від держави за будь-яких обставин, особливо - в умовах воєнного часу. Соціальна підтримка має надходити громадянам вчасно, в коректному обсязі, і в ефективний спосіб.
Для цього Міністерство пропонує оновити механізм призначення субсидій і пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.
Наразі прийом документів і призначення субсидій і пільг здійснюється управліннями соціального захисту населення (УСЗН), на місцевому рівні, і здійснюється з прив’язкою до місця, де розміщено відповідний УСЗН. Оригіналом поданих документів та виплатних документів є паперова форма, що небезпечно під час бойових дій чи окупації. Під час війни опрацювання заяв на субсидії та пільги в громадах, де тривають бойові дії, чи які тимчасово окуповані, неможливе. А в тих громадах, куди переміщаються громадяни, процедура призначення - складна і тривала. Адже при зміні місця проживання, людина має повідомити УСЗН, де перебувала на обліку, для припинення надання виплат. А потім звернутися до УСЗН за новим місцем проживання для переведення отримання виплати. Це займає від кількох тижнів до кількох місяців, протягом яких людина залишається без виплат.
Тому, аби захистити право громадян отримувати такі виплати, Міністерство соціальної політики пропонує здійснювати призначення субсидій і пільг через Пенсійний фонд України. Використання ІТ-систем Пенсійного фонду дозволить прийняти документи громадян на отримання житлових субсидій і пільг в будь-якій точці України. Наприклад, субсидію для громадян, які проживали в Херсонській чи Запорізькій області, можна буде призначити у Львові чи Вінниці.
Це не матиме жодного впливу на діючих отримувачів пільг та житлових субсидій, які не змінювали місце проживання; а для осіб, які вимушено змінили місце проживання в зв’язку з бойовими діями, надасть можливість звернутися з питання призначення житлової субсидії чи надання пільг до органів Пенсійного фонду України, а також до ЦНАПів або онлайн - до місцевих органів ( через додаток “Соціальна громада”).
Це також дозволить автоматизувати процеси нарахування та виплати пільг та житлових субсидій, а головне - не втрачати дані громадян, що дають підстави для отримання житлових субсидій і пільг, як це, на жаль, відбувалось, з раніше окупованими територіями. Документи зберігатимуться в електронній формі, що забезпечить захист інформації, максимальну інформаційну взаємодію з держреєстром пошкодженого та знищеного майна та з іншими державними реєстрами.

Питання підготовки до чергового опалювального сезону, який за розпорядженням уряду має розпочатися 15 жовтня не раз опрацьовувалося на робочих нарадах в ГСВА з представниками теплооператорів і ремонтниками. Відтак наші котельні відповідно підготовлені до опалювальног сезону, про що повідомляють представники наших двох теплооператорів КП «Теплокомунсервіс» і «Теплоенргопостач», залишилися тільки не вирішеними технічні питання в котельні по Луговій, які опрацьовуються. Другим важливим питанням підготовки до опалювального сезону були ремонтні роботи стосовно внутрібудинкових мереж, які зазнали ушкоджень внаслідок обстрілів, або ж вийшли з ладу через порушення температурного режиму. Над його вирішенням працювали ремонтники УЖКГ «Гостомель».
Як повідомила нашому кореспонденту очільниця УЖКГ Тетяна Білан, на сьогодні 80 відсотків внутрішніх мереж обстежені й відремонтовані та готові приймати теплоносій. На проблемних ділянках мереж, а таких виявилося 42, зроблено видалення місць поривів і встановлено запірні крани. І як запевнила Тетяна Білан, якщо будуть радіатори, якщо вони надійдуть від волонтерів, вони відразу їх встановлять, якщо власники помешкань не зможуть це зробити самі.
Також згадуваним підприємством до опалювального сезону виконано ремонти дахів по вулицях Остромирська, №49 і №1, в будинках на вулицях Бучанське шосе і Луговій. Використовувалися кошти УЖКГ і покрівельні матеріали волонтерських організацій. Керівниця УЖКГ «Гостомель» у цьому сенсі зауважила, що вони могли б зробити значно більше робіт, якби не мали боргів за сплату комуналки, віднині вони в УЖКГ «Гостомель» сягають 4 млн. грн.
Не є секретом, що опалювальний сезон 2022-2023 буде нелегким як для виробників теплової енергії, так і для споживачів, адже Урядом поставлене завдання скоротити споживання природного газу мінімум на 10% порівняно з попереднім опалювальним сезоном, а це означає, що температурний режим у помешканнях споживачів також буде нижчим, ніж у минулому опалювальному сезоні. Цей крок вимушений. При цьому Уряд та Президент гарантують, що тариф на послугу з постачання теплової енергії зростати не буде, водночас закликають вчасно розраховуватися за послуги, щоб не порушувати балансу можливостей.

  • Платник ЄП може самостійно перейти на іншу групу платників ЄП
  • Головне управління ДПС у Київській області повідомляє що за умови дотримання платником єдиного податку вимог, встановлених для обраної ним групи платників єдиного податку, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку. Перехід здійснюється шляхом подання заяви до податкового органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.
  • У платника єдиного податку ІІІ групи, який є платником ПДВ, анулюється реєстрація платника податку на додану вартість у порядку, встановленому ПКУ, у разі обрання ним І або ІІ групи чи ставки єдиного податку, встановленої для ІІІ групи, яка включає ПДВ до складу єдиного податку.

ГУ ДПС у Київській області

  • СГ, який працює цілодобово, фіскальний звітний чек (щоденний Z-звіт) повинен створювати в РРО щодня по закінченню робочої зміни, не пізніше 24 години
  • Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 9 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані щоденно створювати у паперовій та/або електронній формі реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО) (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) або програмними РРО фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.
  • Це положення Закону враховує особливості роботи РРО, які повинні забезпечувати створення у паперовій та/або електронній формі фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) за кожний робочий день.
     Термін «зміна» це період роботи РРО від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z-звіту до виконання наступного Z-звіту.
     У примітках, наведених у додатку «Формат і розрядність даних, що зберігаються у фіскальній пам’яті» до  Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2002 року № 199 наведено визначеннядоводиться важливе уточнення: максимальна тривалість зміни РРО не повинна перевищувати 24 години.
    В добі всього 24 години (тобто, день триває з 0 годин ранку та закінчується 24 годиною вночі), при щоденній роботі з РРО Z-звіт необхідно виконувати щодня.
    Пунктом 7 Вимог № 199 встановлено, що усі режими роботи РРО, крім тих, що забезпечують усунення причин блокування, повинні блокуватися, зокрема, у разі перевищення максимальної тривалості зміни.
  • Враховуючи викладене, якщо суб’єкт господарювання працює цілодобово, то фіскальний звітний чек (щоденний Z-звіт) повинен створюватись РРО кожного дня по закінченню робочої зміни, але не пізніше 24 години цього дня.

ГУ ДПС у Київській області

  • Громадські об’єднання, включені до Реєстру громадських об’єднань без статусу юридичної особи, не підлягають взяттю на податковий облік в контролюючих органах
  • Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  відповідно до п. 15.1 ст. 15 Податкового кодексу України встановлено, що платниками податків є юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів згідно з ПКУ.
  • Стаття 1 Закону України від 22.03.2012 № 4572-VI ”Про громадські об’єднання визначає термін «громадське об’єднання» – це добровільне об’єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів.
  • Громадські об’єднання можуть здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.
  • Громадські об’єднання без статусу юридичної особи не мають права бути учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові і немайнові права відповідно до законодавства.
  • Дляобліку громадських об’єднань та забезпечення загального доступу до інформації про громадські об’єднання уповноважений орган з питань реєстрації веде Реєстр громадських об’єднань. Основні відомості Реєстру громадських об’єднань є відкритими для безоплатного доступу на офіційному вебсайті уповноваженого органу з питань реєстрації, та містять відомості про тип запису: громадське об’єднання (із статусом юридичної особи) або громадське об’єднання (без статусу юридичної особи).
  • Громадські об’єднання, включені до Реєстру громадських об’єднань без статусу юридичної особи, не підлягають взяттю на податковий облік в контролюючих органах.

ГУ ДПС у Київській області

  • Обов’язкові реквізити товарного чеку
  • Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що порядок оформлення розрахункових документів при проведенні розрахункових операцій за готівку в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
  • Випадки звільнення продавця від обов’язкового надання покупцю складених за встановленою формою фіскальних чеків, надрукованих реєстратором розрахункових операцій (далі - РРО), або розрахункових квитанцій, заповнених вручну, визначено законодавчо.
  • Пунктом 15 ст. 3 Закону № 265 передбачено, що чеки, накладні та інші письмові документи, які засвідчують передачу права власності на товари (послуги) від продавця до покупця, повинні видаватись покупцю таких товарів (послуг) на його вимогу. Тобто, такі документи видаються за вимогою покупця.
    Отже, оформлення розрахункових операцій з використанням товарних чеків у випадках, передбачених Законом №265, є правомірним.
  • Разом з цим, якщо форми та зміст фіскального чека, розрахункової квитанції та інших розрахункових документів, надання покупцю яких є обов’язковим, встановлені п. 2 розд. II Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 (далі - Положення), то форма та зміст товарного чека на теперішній час законодавчо не визначена.
  • Таким чином, СГ можуть видавати товарні чеки довільної форми.
    Водночас, виходячи зі змісту Закону України від 12.05.1991 № 1023-XII «Про захист прав споживачів», а також визначення Законом №265 терміну «розрахункові документи», до яких відноситься, зокрема товарний чек, то вважаємо, що товарний чек має містити напис «Товарний чек» та за змістом відповідати вимогам п. 2 розд. II Положення за виключенням відображення в ньому фіскального номера РРО та напису «Фіскальний чек».
  • ГУ ДПС у Київській області
  • Нерухоме майно, придбане за рахунок коштів, з яких сплачені усі податки та збори, не підлягає одноразовому (спеціальному) добровільному декларуванню
  • Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до  п. 1 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, одноразове (спеціальне) добровільне декларування - це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою, визначеною п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 01 січня 2021 року.
  • Відповідно до п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, скористатися одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням можуть фізичні особи – резиденти, у тому числі самозайняті особи, а також фізичні особи, які не є резидентами України, але які були резидентами на момент отримання (набуття) об’єктів декларування чи на момент нарахування (отримання) доходів, за рахунок яких були отримані (набуті) об’єкти декларування, і які відповідно до ПКУ є чи були платниками податків.
  • Отже, фізичній особі, яка має у власності нерухоме майно, придбане за рахунок коштів, з яких були сплачені усі податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства, то подавати одноразову (спеціальну) добровільну декларацію такій фізичній особі не потрібно.
  • ГУ ДПС у Київській області
  • При зміні даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків, фізична особа повинна подати заяву за ф. № 5ДР
  • Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати до податкових органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи - платника податків (прізвища, місця реєстрації, тощо) протягом місяця з дня виникнення таких змін, шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків за формою № 5ДР.
  • Заяву форми № 5ДР фізичні особи подають особисто або через свого представника до податкового органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а в разі зміни місця проживання - до податкового органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого податкового органу.
  • В разі подання Заяви форми № 5ДР через представника, потрібно пред’явити документ, який посвідчує особу представника, та документ, який посвідчує особу довірителя чи його ксерокопію та довіреність,  засвідчену  нотаріально, на проведення процедури зміни даних щодо фізичної особи у Державному реєстрі та її копії.
  • При заповненні Заяви форми № 5ДР використовують дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміну даних.
    Якщо в документах, які посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи чи така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, то особа пред’являє:
  • - довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
  • - довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;
  • - довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності цих документів).
    Зміни до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків здійснюється протягом 3-ох робочих днів від дня подання заяви форми № 5ДР до податкового органу за своєю податковою адресою (місцем проживання). У разі звернення до будь-якого податкового органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до 5-ти робочих днів .
  • В разі встановлення недостовірних даних або помилок у поданій заяві форми № 5ДР, фізичній особі може бути відмовлено у внесенні змін та/або видачі документа, який засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі.
  • ГУ ДПС у Київській області
  • Ознаки безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН
  • Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.4Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому Постановою КМУ від 11.12.2019 №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування (далі – ПН/РК) відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у п.3 цього Порядку, то реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в Реєстрі.
  • Ознаки безумовної реєстрації ПН/РК:
  • ПН, яка не підлягає наданню отримувачу/покупцю та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;
  • Обсяг постачання в ПН/РК. зареєстрованих у ЄРПН в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації ПН/РК, є меншим 500 тис. грн. за умови, що обсяг постачання, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем, не перевищує 50 тис. грн., сума ПДВ з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. грн. та керівник платника є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у 3-ох (включно) платників податку;
  • Одночасно виконуються такі умови:
  • - загальна сума ПДВ з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК платником та його відокремленими підрозділами, якими подано ПН/РК на реєстрацію, становить більше 1 млн. грн.;
  • - значення показника D, становить більше 0,05.
  • Показник D розраховується за такою формулою:  D= S/T,
  • де S - загальна сума сплачених платником та його відокремленими підрозділами за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК, сум  податків і зборів  та ЄСВ;
  • T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками, визначеними ст.193ПКУ, зазначена платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК;
  • - значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4,
  • де P - сума ПДВ, зазначена платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі ПН/РК;
  • Pм - найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у ПН/РК, зареєстрованих платником в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК.
  • Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платника.
  • ГУ ДПС у Київській області

 

  • Виправлення помилки, допущеної при заповненні уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ
  • Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що платник податків, який у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, то він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
  • Тобто, виправлення помилок, допущених при заповненні уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість, здійснюється виключно шляхом подання нового уточнюючого розрахунку з урахуванням показників попереднього уточнюючого розрахунку, зазначене передбачено п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України та п. 2 розд. І Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289.
  • ГУ ДПС у Київській області
  • Про розрахунок граничного обсягу доходу для ФОП - платників ЄП ІІІ групи для подальшого перебування на ЄП після скасування воєнного стану
  • Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що суб’єкти господарювання – платники єдиного податку ІІІ групи, які на день припинення або скасування воєнного стану  використовували особливості оподаткування зі сплатою єдиного податку за ставкою 2 %, з першого дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, втрачають право на використання особливостей оподаткування, передбачених п.п. 9.9 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України і автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій вони перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
  • Отже, платники єдиного податку ІІІ групи, які сплачували єдиний податок до 31.03.2022 року за ставкою 5 %, та перейшли на сплату єдиного податку з 01 квітня 2022 року на ставку 2 %, з першого дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану повертаються знову на сплату єдиного податку за ставкою 5 % з дотриманням обмеження в обсязі доходу, одержаного протягом календарного року, що повинен не перевищувати 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року (не більше 7 585 500 грн).
  • Повернення до попередніх ставок єдиного податку (системи оподаткування) відбувається автоматично, без подання заяви.
  • ГУ ДПС у Київській області
  • Комунікаційна платформа продовжує роботу!
  • Податкова служба оптимізує підтримку прозорого результативного діалогу з громадськістю та бізнес-спільнотою, поширюючи роботу Комунікаційної платформи на регіони України. Комунікаційна платформа – це зручний майданчик, запроваджений Державною податковою службою у 2020 році, а відтепер такий формат запрацює і в ГУ ДПС у Київській області для спілкування податківців з представниками асоціацій, спілок, громадських об’єднань, які представляють інтереси платників податків.
  • Ми запрошуємо всіх зацікавлених осіб до участі у роботі Комунікаційної платформи, адже такий формат роботи реалізує можливості спілкування з податківцями в реальному часі, зокрема, у форматі зустрічей тощо. Такий вид комунікації стане в пригоді і самим податківцям, оскільки дає змогу почути нагальні питання, що виникають у платників податків, приймати вдалі управлінські рішення, визначати можливі недоліки в роботі, а також ефективно працювати над удосконалення форм та методів подальшої діяльності.
  • Як це працює?
  • Для оперативності взаємодії ми створили окрему скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
  • Надсилайте на цю адресу свій запит або звернення з коротким змістом питання та контактами для зворотного зв’язку. Після того, як ми отримаємо вашого листа, з вами зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та дати проведення зустрічі з відповідальними особами структурних підрозділів Головного управління ДПС у Київській області.
  • Разом до перемоги!
  • ГУ ДПС у Київській області

Відбудеться видача продуктових наборів в Культурно-оздоровчому комплексі по вулиці Свято-Покровська для наступних категорій населення:

  1. Люди, які опинились в надскладних життєвих умовах (ВПО (внутрішньо переміщені особи в Гостомель після 24.02.2022), лежачі хворі, одинокі літні люди 80+, 1 група інвалідності)
  2. Особи, у яких знищене майно (ІІ та ІІІ категорія)

Будь ласка, дотримуйтеся вказаного часу! Не приходьте раніше!

У День адміністратора центру надання адміністративних послуг начальник ГСВА привітав усіх працівників підрозділу й відвідав відділ паспортних послуг.
«Результативність, своєчасність, доступність, відкритість», повага до відвідувачів, професійність колективу є дороговказом у щоденній наполегливій роботі вашого покращення якості надання адміністративних послуг. Тож нехай примножуються ваші професійні здобутки на користь нашої громади », – зазначив начальник ГСВА Сергій Борисюк.
До слова, послугами паспортного відділу Гостомеля користуються не тільки жителі нашої громади, а й сусідніх населених пунктів, військовослужбовці бригади швидкого реагування НГУ.
У Гостомелі процес створення Центру надання адміністративних послуг розпочався майже п’ять років тому, а саме 12 жовтня 2017 року відбулися урочистості з нагоди відкриття сучасного ЦНАПу у створенні якого взяли українські та шведські експерти. П’ять років тому на урочистому відкритті ЦНАПУ були Сусанна Делланс, керівник початкової фази Програми "U-LEAD з Європою ", представники Євросоюзу в Україні, заступник голови КОДА Олег Письменний, начальник відділу розвитку системи надання адміністративних послуг Міністерства економіки і торгівлі Олександр Камінчук, голова комісії з питань місцевого самоврядування Київської облради Володимир Удовиченко, виконавчий директор Київського відділення Асоціації міст України Гаррі Мартін та інші. Зауважимо, це був перший прозорий офіс, що працює за принципом єдиного вікна, був впроваджений за програмою «U-LEAD з Європою», і був першим ЦНАП-ом такого рівня серед селищ Київської області.
Також вдділ одним із перших підрозділів ГСВА організував роботу після де окупації Гостомеля й надає широкий спектр адміністративних послуг в умовах воєнного стану. Послугами «прозорого вікна» скористалися тисячі громадян нашого ОТГ.

У Гостомельській громаді від самого початку звільнення від рашистів населених пунктів, набрав обертів волонтерський рух. Люди різних професій об’єдналися, щоб допомогти героїчному ОТГ, яке прийняло перші бої ординської навали й на території котрого тривали запеклі бої, щоб не підпустити ворога до столиці, через що багато споруд зазнало руйнувань, а багато людей залишилися без даху над головою. Волонтери першими прийшли на допомогу, відтак завдяки їхнім зусиллям споруджується тимчасове жило в Мощуні й Озерах, Горенці. У даному матеріалі хочемо розповісти про один із проєктів HubLifeUA — Гостомельсьський житловий та освітній хаб. Завдяки зусиллям волонтерам цього проекту відремонтовано один із готельних корпусів ресторанного комплексу в Мостищах з укриттям. Наразі там вже відбулися новосілля для педагогів, які повністю втратили житло. Зокрема ключі до нових помешкань отримають десятин родин. Тож є зразковий приклад, його потрібно втілювати на інших спорудах, котрі можна облаштовувати для тимчасового житла та йти впевненими кроками до спільної мети. До якої закликає керівник згадуваного проєкту Євген Медвєдєв, публікуємо його контактний телефон:, 0675612311 для тих, хто хоче долучитися до волонтерського фронту.

Більш детально за проєкт за посиланням: https://www.facebook.com/HubLifeUA 

Очільник КОВА Олексій Кулеба після зустрічі з начальником ГСВА Сергієм Борисюком та огляду селища на власній сторінці в Телеграм-каналі зазначив наступне: «Гостомель – місто-герой, що взяло на себе одинв з перших ударів рашистів. Селище пошкоджене на близько 40%. Сьогодні тут провів робочу нараду щодо відновлення пошкоджених об'єктів. Обговорили завдання й хід відбудови житла та ліквідації інших наслідків війни. Триматиму процес на контролі, аби все відбувалось швидше та при цьому якісно».

Новини