Середа, 28 вересня 2022 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

 

Строк проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб продовжено до 01 березня 2023 року

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  пунктом 1 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України визначено, що  одноразове (спеціальне) добровільне декларування – це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою, визначеною п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 01 січня 2021 року.

Одноразове (спеціальне) добровільне декларування проводиться з 01 вересня 2021 року до 01 березня 2023 року та передбачає сплату збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування в порядку, строки і розмірах, встановлених ПКУ, та виконання інших умов, визначених підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

 Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Корисні копалини, які не є об’єктом оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно доп. 252.4 ст. 252 Податкового кодексу України до об’єкта оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин не належать:

- не включені до державного балансу запасів корисних копалин корисні копалини місцевого значення та торф, які видобуті землевласниками або землекористувачами у межах своїх земельних ділянок для забезпечення власних потреб домогосподарств;

- видобуті (зібрані) мінералогічні, палеонтологічні та інші геологічні колекційні зразки, якщо їх використання не передбачає отримання економічної вигоди з передачею чи без передачі права власності на них;

- корисні копалини, видобуті з надр під час створення, використання, реконструкції геологічних об’єктів природно-заповідного фонду, якщо використання цих корисних копалин не передбачає отримання економічної вигоди з передачею чи без передачі права власності на них;

- дренажні та супутньо-пластові підземні води, які не враховуються в державному балансі запасів корисних копалин, що видобуваються під час розробки родовищ корисних копалин або під час будівництва та експлуатації підземних споруд, і використання яких не передбачає отримання економічної вигоди з передачею чи без передачі права власності на них, у тому числі від використання для власних технологічних потреб, за винятком обсягів, які використовуються для власних технологічних потреб, пов’язаних з видобуванням корисних копалин;

- видобуті корисні копалини, які без набуття та/або збереження платником права власності на такі корисні копалини відповідно до затвердженого в установленому законодавством порядку технологічного проекту розробки запасів корисних копалин відповідної ділянки надр спрямовуються на формування запасів корисних копалин техногенного родовища;

- обсяг природного газу, визнаного рециркулюючим відповідно до вимог ПКУ, який визначається платником рентної плати за показниками вимірювальних пристроїв, що зазначені у журналі обліку видобутих корисних копалин із дотриманням самостійно затверджених ним відповідно до вимог ліцензійних умов схем руху видобутої вуглеводневої сировини на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу;

- обсяги мінеральних вод, видобутих державними дитячими спеціалізованими санаторно-курортними закладами, в частині обсягів, що використовуються для лікування на їх території;

- обсяг газу (метану) дегазації вугільних родовищ, який затвердженими кондиціями на мінеральну сировину ділянки надр визначений таким, що не відповідає або не може бути приведеним до вимог документів із стандартизації щодо якості природного газу, призначеного для транспортування, промислового або комунально-побутового споживання;

- урановмісні корисні копалини, видобуті на стадії геологічного вивчення на підставі спеціальних дозволів, отриманих після 01 січня 2018 року.

 Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Чи є контрольованими для цілей трансфертного ціноутворення господарські операції з контрагентами, що мають податкову адресу на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до абзацу 3 част. 2 ст. 1 Закону України від 15.04.2014 № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», з 20 лютого 2014 року Автономна Республіка Крим та місто Севастополь є тимчасово окупованими Російською Федерацією.

Пунктом 26 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України встановлено, що тимчасово, на період дії Закону № 1207-VII, для платників податків, які на дату втрати чинності - 21.11.2021 Законом України від 12 .08. 2014 № 1636-VІІ «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України», мають податкову адресу або об’єкти оподаткування на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м.Севастополя, положення ПКУ застосовується з урахуванням особливостей, визначених у п. 26 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ.

Так, відповідно до положення п.п. 26.4 п. 26 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, в разі здійснення господарських операцій між особами, які мають податкову адресу на тимчасово окупованій території та платниками, які мають податкову адресу на іншій території України, до таких операцій застосовуються положення ст. 39 ПКУ з урахуванням критеріїв, визначених п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ - тобто, такі операції можуть бути контрольованими, якщо відповідають зазначеним критеріям.

В такому випадку платник податку на прибуток повинен дотримуватись правил трансфертного ціноутворення та повідомляти про такі операції в Звіті про контрольовані операції, подати Повідомлення про участь у міжнародній групі компаній, скласти документацію з трансфертного ціноутворення, тощо.
 Роз’яснення з даного питання наведені в Інформаційному листі ДПС № 23 «Щодо особливостей адміністрування податків і зборів для осіб, які мають податкову адресу та/або об’єктів оподаткування на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя», який розміщено на офіційному вебпорталі ДПС в рубриці «Листівки та брошури».

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Якщо протягом року об’єкт іпотеки відчужений, ФО не має права на податкову знижку в частині процентів за користування іпотечним житловим кредитом

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року.

Вказане право виникає в разі, якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту будується чи купується житловий будинок (квартира, кімната), визначений платником як основне місце його проживання, зокрема, згідно з позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла - абзац 3 п. 175.1 ст. 175 ПКУ.

Право на включення до податкової знижки суми, розрахованої згідно зі ст. 175 ПКУ, надається платнику податку за одним іпотечним кредитом протягом 10 послідовних календарних років починаючи з року, в якому, зокрема, збудований об’єкт житлової іпотеки переходить у власність платника податку та починає використовуватися як основне місце проживання.

Фізична особа може включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом лише при дотриманні умов, передбачених п. 175.1 ст. 175 ПКУ.

Житловий будинок (квартира, кімната), що будується чи придбавається, має бути визначений як основне місце проживання.

Якщо протягом звітного року об’єкт іпотеки був відчужений, то фізична особа не має права на отримання податкової знижки в частині суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом.

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Декларації акцизного податку за серпень 2022 року слід подавати за новою формою

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що 12.07.2022 за №763/38099 Міністерством юстиції зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 31.05.2022 № 151 «Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку».

Пунктом 3 зазначеного наказу визначено, що він  набирає чинності з дня його офіційного опублікування, - наказ № 151 опубліковано 22.07.2022року в Офіційному віснику України №56.

Отже, за новою формою Декларації акцизного податку мають бути подані за серпень 2022 року, в терміни не пізніше 20 вересня поточного року.

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

До 01 січня 2027 року звільняється від оподаткування прибуток сільськогосподарських товаровиробників, що здійснюють певні види діяльності

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до змін, внесених до підрозділу 4 розділу XX  Податкового кодексу України Законом України № 1914-IX від 30.11.2021, тимчасово, до 01 січня 2027 року, звільняється від оподаткування прибуток сільськогосподарських товаровиробників, що провадять виключно такі види діяльності згідно з КВЕД-2010:

-  клас 01.47 (розведення та вирощування свійської птиці, за виключенням вирощування курей, одержування яєць курей та діяльності інкубаторних станцій з вирощування курей);

-  клас 01.49 (в частині розведення та вирощування перепелів і страусів) та клас 10.12 (виробництво м’яса свійської птиці, за виключенням виробництва м’яса курей, витоплювання жиру курей, забою, оброблення та фасування м’яса курей), а також здійснюють діяльність з реалізації власно виробленої (вирощеної) такої продукції (за виключенням м’яса курей) - абзац перший п. 57 підрозд. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

 

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

До оподатковуваного доходу платників за 2022-2023 роки не включається допомога, надана за рахунок бюджетних коштів іноземних держав таким платникам як особам, які постраждали внаслідок збройної агресії РФ проти України і скористалися правом на тимчасовий

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку за 2022 та 2023 податкові (звітні) роки не включаються доходи у вигляді суми коштів чи безоплатно наданих товарів (послуг), що надані за рахунок бюджетних коштів іноземних держав та їх державних фондів такому платнику податків та членам його сім’ї першого ступеня споріднення як особам, які постраждали внаслідок збройної агресії РФ проти України і скористалися правом на тимчасовий захист відповідно до законодавства такої іноземної держави.

Відповідну норму передбачено  пунктом 27 підрозділу 1 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, яким ПКУ доповнив Закон України від 15.08.2022 №2520-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сприяння розвитку волонтерської діяльності та діяльності неприбуткових установ та організацій в умовах збройної агресії Російської Федерації проти України.

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Стихійна торгівля – це реальна загроза життю і здоров’ю людей!!!

 Наразі в умовах повномасштабної війни з РФ набули широкої популярності проведення благодійних заходів по збору коштів на підтримку воїнів ЗСУ. Територіальні громади Київщини організовують стихійні торгівлі з реалізації харчових продуктів (тортів, тістечок, сирних десертів, бургерів, домашніх ковбас та інших), виготовлених мешканцями в домашніх умовах, які мають високий ризик для здоров`я людей.

Законодавством України продаж харчових продуктів, які супроводжуються документами, що засвідчують їх якість та безпеку, дозволяється здійснювати тільки через стаціонарні підприємства торгівлі та через дрібнороздрібну торговельну мережу, експлуатація яких погоджується з відповідними контролюючими організаціями. Все інше підпадає під стихійну торгівлю. 

Стихійна торгівля – це торгівля фізичними особами без відповідних дозвільних документів про якість та безпеку товарів, що реалізуються ними у невстановлених місцях. Найчастіше місця стихійної торгівлі виникають у місцях масового перебування людей (на вулицях, привокзальних площах, у дворах, на тротуарах, у скверах, парках) з рук, із землі, без відповідного дозволу на розміщення об’єкта торгівлі. Приватні особи, які виготовляють та реалізують продукцію, не проходять медичних обстежень, і можуть бути носіями небезпечних інфекційних захворювань, таких як туберкульоз, сальмонельоз, дизентерія та інші. При відсутності документів неможливо встановити виробника продукції, умови зберігання і транспортування продукції, термін її придатності до споживання. В разі отруєння продуктами з такого «базару» потерпілому не буде на  кого пред’явити позов до суду. 

Нажаль, на сьогоднішній день у Київській області зареєстровано спалах на гостру кишкову інфекцію серед 12-ти постраждалих в результаті благодійного заходу, де реалізувалися продути власного виробництва.

Основною причиною виникнення гострих кишкових інфекцій є елементарне недотримання правил особистої гігієни, технології приготування страв, умов та термінів зберігання сировини та готових страв, вживання неякісних харчових продуктів, які містять в собі збудник захворювання.

Характерні ознаки кишкової інфекції:

- слабкість; 

- головний біль;

- блювання;

- болі в животі;

- підвищення температури;

- пронос.

УВАГА: при появі симптомів захворювання своєчасно звертайтесь за медичною допомогою. Самолікування може призвести до значних ускладнень. Особливо це стосується дітей раннього віку.

Щоб вберегти себе від захворювань кишковими інфекціями, необхідно:

  • не купувати харчові продукти у випадкових осіб або в місцях несанкціонованої торгівлі;
  • дотримуватися правил особистої гігієни;
  • ретельно мити руки з милом перед вживанням їжі, після повернення з вулиці та після кожного відвідування вбиральні;
  • мити та тримати у чистоті всі поверхні та кухонні прилади, що використовуються для приготування їжі;
  • користуватися індивідуальним посудом;
  • запобігати проникненню комах та тварин до приміщень, де відбувається приготування їжі та зберігаються харчові продукти;
  • регулярно мити та обдавати окропом дитячий посуд та іграшки;
  • окремо готувати і зберігати сирі та готові до вживання харчові продукти (сире м'ясо, птицю, рибу, овочі, фрукти тощо);
  • для обробки сирих продуктів використовувати окремі кухонні прилади (ножі, обробні дошки тощо);
  • добре прожарювати або проварювати продукти, особливо м'ясо, птицю, яйця і рибу;
  • дотримуватись відповідного температурного режиму при зберіганні харчових продуктів (не залишати приготовлені харчові продукти при кімнатній температурі більше, ніж на 2 години);
  • використовувати безпечну воду, не пити воду з неперевірених джерел;
  • вживати бутильовану воду, у разі неможливості придбання бутильованої води використовувати охолоджену кип’ячену воду;
  • використовувати харчові продукти, оброблені з метою підвищення їх безпеки, наприклад, пастеризоване молоко;
  • не вживати продукти по закінченню терміну придатності, використовувати для приготування їжі тільки свіжі харчові продукти;
  • при транспортуванні і зберіганні харчових продуктів використовувати чисту упаковку (поліетилен, контейнери для харчових продуктів тощо);
  • не давати маленьким дітям некип'ячене розливне молоко, сирі яйця тощо;
  • уникати контактів з особами, які мають ознаки інфекційного захворювання.

ТІЛЬКИ ЧІТКЕ ДОТРИМАННЯ ГІГІЄНІЧНИХ ПРАВИЛ ТА ВИМОГ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ УНИКНУТИ ХАРЧОВОГО ОТРУЄННЯ ТА ЗАРАЖЕННЯ КИШКОВИМИ ІНФЕКЦІЯМИ.

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ І СВОЇХ РІДНИХ!!!

ГУ Продспоживслужби в Київській області

Гостомельською селищною військовою адміністрацією надається грошова компенсація у розмірі до 5 тисяч грн. на виготовлення експертних звітів стосовно пошкодженого майна внаслідок військової агресії рф.

Як повідомив начальник ГСВА Сергій Борисюк, на даний час дані компенсації отримали 92 громадяни на суму 403 тисячі 500 грн, 300 заяв на опрацюванні.

«Не зважаючи на проблеми, що мають місце через руйнування бюджетоутворюючих підприємств ОТГ, ми й в подальшому  допомогатимемо нашим мешканцям.— зазначив начальник ГСВА,— Ми розуміємо, наскільки важливі експертні звіти на етапі фіксації зруйнованих житлових споруд, адже ці документи є найважливішими у даному процесі. Також розробляємо інші програми, щоб сприяти жителям нашої громади,  дякуємо  волонтерам, які допомагають на всіх напрямках».  

Слід знати, що на сьогодні нормативно-правовий документ, що визначає механізм компенсації  постраждалим громадянам за житлові будинки або квартири, зруйновані через військову агресію російської федерації, поки що перебуває у стадії розробки.

Про жодні конкретні цифри — суми й коефіцієнти - наразі не йдеться. Методику оцінювання розробляють Міністерства розвитку громад та територій і з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. Напрацювання механізмів  встановлення вартості відновлення зруйнованої інфраструктури -  одне із завдань створеної згідно із президентським указом. комісії з проведення аудиту збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії рф. Вже відбулося засідання комісії за участю вітчизняних та зарубіжних експертів. Окрім організаційних питань на них йшлося про співробітництво зі Світовим банком для залучення міжнародного досвіду  швидкого визначення обсягу збитків та потреб у відновленні України. 

 

 

Документи для розгляду питання виключення ПП з переліку ризикових

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженому Постановою КМУ від 11.12.2019 №1165, для розгляду питання виключення ПП з переліку ризикових він подає до податкового органу  такі документи:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні, з додатками;

-договори, довіреності, акти керівного органу ППтку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах ПП;

-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження/розвантаження, складські документи (інвентаризаційні описи), рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладні;

-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

-інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформація та копії документів подаються ПП до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Комісія регіонального рівня розглядає подані ПП інформацію та копії документів  протягом 7-ми робочих днів, що настають за датою їх надходження.

За результатами розгляду комісія приймає рішення про відповідність/невідповідність ПП критеріям ризиковості, яке платник отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

Виключення ПП з переліку ризикових, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісія регіонального рівня протягом 7-ми робочих днів, що настають за датою надходження документів, не прийняла відповідного рішення, ПП виключається з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.

При надходженні до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає ПП з переліку ризикових.

Залишаємось на зв’язку: 

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/ 

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast 

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua 

ГУ ДПС у Київській області

 

Щодо адрес пунктів надання  електронних довірчих послуг та перелік документів, необхідних для їх отримання

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  інформація щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування - відокремлених пунктів реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Оприбуткування готівки в касах

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що готівка, яка надходить до кас СГ, повинна своєчасно та в повній сумі оприбутковуватися. Порядок оприбуткування готівки в касах, у тому числі і під час розрахунків із застосуванням реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) (або розрахункових книжок (далі – РК)), визначений п. 11 розд. ІI Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 №148.

Оприбуткування готівки – це проведення СГ обліку готівки в касі на повну суму її фактичних надходжень у касовій книзі/книзі обліку доходів і витрат/фіскальному звітному чеку/електронному фіскальному звітному чеку/розрахунковій квитанції.

Оприбуткуванням готівки в касах установ/підприємств та їх відокремлених підрозділів, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО та з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

Оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО без ведення касової книги, є забезпечення зберігання щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) в електронній формі протягом строку, визначеного п. 44.3 ст. 44 ПКУ і занесення інформації згідно з фіскальними звітними чеками/електронними фіскальними звітними чеками до відповідних книг обліку (Книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) – у разі її використання на період виходу з ладу РРО чи відключення електроенергії)). Установа/підприємство визначає місце та спосіб зберігання відокремленими підрозділами щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) у електронній формі.

 Оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням програмних РРО (далі – ПРРО) без ведення касової книги, є забезпечення щоденного створення засобами ПРРО у паперовій та/або електронній формі фіскальних звітних чеків та подання їх до фіскального сервера засобами телекомунікацій, а також направлення створених ПРРО електронних розрахункових документів та повідомлень для їх реєстрації і довгострокового зберігання до фіскального сервера.

Оприбуткуванням готівки в касах суб’єктів господарювання, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням КОРО без застосування РРО, є занесення даних розрахункових квитанцій до КОРО .

Оприбуткування та облік ФОП отриманих доходів здійснюється в книгах обліку доходів і витрат/у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів у порядку, визначеному ПКУ.

Установа/підприємство на підставі Положення № 148 зобов’язане розробити та затвердити внутрішнім документом порядок оприбуткування готівки в касі установи/підприємства, у якому максимально врахувати особливості роботи як установи/підприємства, так і його відокремлених підрозділів (внутрішній трудовий розпорядок, режим роботи, графіки змінності, порядок та особливості здавання готівкової виручки (готівки) до банку). Для відокремлених підрозділів установи/підприємства порядок оприбуткування готівки в касі встановлюється та доводиться внутрішніми документами установи/підприємства.

Підприємства та ФОП, яким Законом України № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» надано право проводити розрахунки готівкою із споживачами без використання РРО з використанням відповідних КОРО і специфіка функціонування яких унеможливлює оформлення ними кожної операції касовим ордером (продаж проїзних і перевізних документів; білетів державних лотерей; квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів), оприбутковують готівку наприкінці робочого дня за сукупністю операцій у цілому за робочий день з оформленням касовими документами і відображенням у КОРО або РК.

Суми готівки, що оприбутковуються, повинні відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

Залишаємось на зв’язку: 

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/ 

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast 

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua 

ГУ ДПС у Київській області

 

Платники податку на прибуток підприємств

 

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що платниками податку на прибуток підприємств з числа резидентів є:

- СГ - юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пп. 133.4 та 133.5 ст. 133 ПКУ;

- СГ - юридичні особи, що обрали спрощену систему оподаткування, є платниками податку при виплаті доходів (прибутків) нерезиденту із джерелом їх походження з України в порядку, визначеному п. 141.4 ст. 141 ПКУ. При цьому платники єдиного податку ІУ групи не є платниками податку при виплаті доходів, визначених абзацами 4-6 п.п. 14.1.49 п. 14.1 ст. 14 ПКУ;

- СГ - юридичні особи, що обрали спрощену систему оподаткування, є платниками податку при отриманні скоригованого прибутку контрольованої іноземної компанії, що оподатковується в порядку, визначеному ст. 39 прим. 2 та розд. ІІІ «Податок на прибуток підприємств» ПКУ;

- управитель фонду операцій з нерухомістю, який здійснює діяльність відповідно до Закону України «Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю» зі змінами та доповненнями щодо операцій і результатів діяльності із довірчого управління, що здійснюється таким управителем через фонд;

- ФОП, у тому числі такі, що обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, щодо виплачених нерезиденту доходів (прибутків) із джерелом їх походження з України, що оподатковуються в порядку, визначеному п. 141.4 ст. 141 ПКУ.

- юридичні особи, що утворені відповідно до законодавства інших країн (іноземні компанії) та мають місце ефективного управління на території України.

Платниками податку на прибуток підприємств – нерезидентами є:

- юридичні особи, утворені в будь-якій організаційно-правовій формі які отримують доходи з джерелом походження з України, за винятком установ та організацій, що мають дипломатичні привілеї або імунітет згідно з міжнародними договорами України;

- нерезиденти, які здійснюють господарську діяльність на території України через постійне представництво та/або отримують доходи із джерелом походження з України, та інші нерезиденти, на яких покладено обов’язок сплачувати податок у порядку, встановленому розд. ІІІ ПКУ.

Залишаємось на зв’язку: 

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/ 

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast 

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua 

ГУ ДПС у Київській області

 

Щодо плати за землю орендарем будівлі чи споруди

 

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що орендар будівлі, споруди (їх частини), нежитлового приміщення (його частини) у т.ч. нежитлового приміщення у багатоквартирному жилому будинку не є платником плати за землю до бюджету.

При цьому, під час укладання договору оренди будівлі, споруди, нежилого приміщення чи їх частини у багатоквартирному жилому будинку за домовленістю сторін до складу орендної плати може бути віднесено плату за користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст. 269 та 270 ПКУ, платниками плати за землю є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності на правах постійного користування, та платники орендної плати – землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, земельні частки (паї), які перебувають у власності, земельні ділянки державної та комунальної власності, які перебувають у володінні на праві постійного користування, та земельні ділянки державної та комунальної власності, надані в користування на умовах оренди.

Підставою для нарахування земельного податку є: дані державного земельного кадастру; дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; дані державних актів, якими посвідчено право власності або право постійного користування земельною ділянкою (державні акти на землю); дані сертифікатів на право на земельні частки (паї); рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельних ділянок у натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв); дані інших правовстановлюючих документів, якими посвідчується право власності або право користування земельною ділянкою, право на земельні частки (паї) - п. 286.1 ст. 286 ПКУ.

Орендна плата - це  обов’язковий платіж за користування земельною ділянкою державної або комунальної власності на умовах оренди - п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки .

Сплачувати плату за землю до бюджету повинні суб’єкти плати за землю – власники земельних ділянок та землекористувачі, в тому числі орендарі земельних ділянок.

Статтею 796 Цивільного кодексу України передбачено, що  одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.

Плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою - ст. 797 ЦКУ.

Отже, під час укладання договору оренди будівлі, споруди (їх частини), нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку за домовленістю сторін до складу орендної плати може бути віднесено плату за користування земельною ділянкою.

Залишаємось на зв’язку: 

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/ 

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast 

Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua 

ГУ ДПС у Київській області

 

До уваги платників податків!

 

Головне управління Державної податкової служби у Київській області діє виключно у рамках законодавства, вся інформація щодо діяльності управління оприлюднюється на офіційних інформаційних ресурсах, а саме:

Субсайт ГУ ДПС у Київській області за посиланням https://kyivobl.tax.gov.ua

Офіційна сторінка у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

Канал ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua

Залишаємось на зв’язку:

Контакти гарячих ліній https://kyivobl.tax.gov.ua/kontakti/

Комунікаційна платформа: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">kyivobl.ikЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot»

 Також актуальну інформацію та консультації можна отримати, звернувшись до Контакт-центру ДПС за тел. 0800501007.

Просимо платників податків бути пильними та обачливими: користуйтесь  офіційними джерелами інформації!

ГУ ДПС у Київській області

 

Увесь спектр соціального захисту в умовах воєнного стану надається через внесення даних у інтегровану інформаційну систему «Соціальна громада» згідно заяв громадян. Відтак згідно програми соціальних захисту ГСВА окрім традиційних видів соціальних видів допомоги за поточний період громадянам надано допомоги на суму понад 2,5 млн. грн. Найбільші видатки складає матеріальна допомога на суму 1 млн. 375 тисяч грн. членам родин, де є загиблі внаслідок агресії рф. Таких родин було 55. Понад 600 тисяч грн. виділено на допомогу жителям громади на лікування, операції, реабілітацію, які отримали поранення внаслідок бойових дій та іншим категоріям населення, 15-и родинам надавалася одноразова матеріальна допомога на поховання загиблих військовослужбовців (450 тисяч грн.).
Наразі в Гостомельській ОТГ перебуває на обліку 847 осіб з категорії ВПО, 350 з яких зі східних областей. За повідомленням очільниці відділу Лариси Кушніренко відділ працює з державними програмами щодо можливості забезпечення житлом громадян, які його втратили. Відтак вже 7 сімей нашої громади очікують нових помешкань у місті Бровари. Наразі подано 35 заяв на отримання даної категорії житла, і процес прийому заяв продовжується.
Хто може скористатися програмою? Громадяни (жителі Київщини), які втратили свої домівки через ворожі обстріли. Реєстри формуватимуть в порядку надходження заяв. Пріоритетне право надаватиметься: – сім’ям загиблих внаслідок збройної агресії рф; – багатодітним сім’ям; – особам, які втратили працездатність; – людям пенсійного віку; – людям з інвалідністю. Де можна отримати житло? Більш детально за посиланням: https://bsr.gov.ua/novini/oblasna-sotsialna-prohrama-nova-oselia-vyznacheno-khto-i-iakym-chynom-mozhe-otrymaty-koshty-na-novi-kvartyry.html.
ГСВА також вивчає можливості залучення коштів програми «Відновлення України», благодійними фондами, які надають допомогу стосовно відбудови житла в приватному секторі. Ознайомитися з інформацією з одним із них, як от «Мій дім — Україна» можна за посиланням: https://gostomel-rada.gov.ua/news/5553-blagodijnij-fond-mij-dim-ukrajina.
Працівники відділу соцзахисту ГСВА також забезпечують регулярну адресну гуманітарну допомогу від департаменту соціального захисту КОВА для 60 одиноких непрацездатних осіб похилого віку які стоять на обліку в КУ «Центр надання соціальних послуг».

Офіс Генерального прокурора об'єднав зусилля правоохоронців, експертів, представників громадських, міжнародних організацій, ЗМІ, журналістів і всіх, хто хоче допомогти і фіксує вбивства мирних громадян та інші міжнародні злочини Російської Федерації на нашій землі.
З метою узагальнення всієї наявної інформації (фото, аудіо, відео матеріалів, будь-яких інших відомостей) щодо військової агресії проти України відносно цивільного населення для подальшого використання її Офісом Генерального прокурора в Міжнародному кримінальному суді в Гаазі та в українських судах вся інформація має бути зібрана та збережена на єдиному ресурсі Офісу Генерального прокурора - https://warcrimes.gov.ua/
https://warcrimes.gov.ua/ - це своєрідний доказовий хаб, з яким працюють всі правоохоронні і державні органи. На сайті платформи покрокова інструкція для тих, хто передає свідчення про злочини Російської Федерації.
Надана Вами інформація буде використана для притягнення до відповідальності осіб, винних в найтяжчих міжнародних злочинах, як в українських судах, так і в у Міжнародному кримінальному суді в Гаазі та в спеціальному трибуналі після його створення.

 Ірпінська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує громадян, що в разі зміни даних (наприклад зміна місця проживання, зміна прізвища, імені, по батькові, тощо) всі фізичні особи – платники податків зобов’язані протягом місяця з дня виникнення таких змін подавати контролюючим органам відомості про зміну таких даних.

Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб платників регламентовано Податковим кодексом України та Наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків».

Повідомлення фізичними особами контролюючих органів про зміну даних відбувається шляхом подання до контролюючих органів  Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (Форма № 5 ДР) або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та/або номером паспорта (Форма № 5 ДРП).

Заява за ф. № 5ДР або Заява за ф. № 5ДРП подається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.

Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР або Заяви за ф. № 5ДРП використовються дані документа, що посвідчує особу (паспорт), та інших документів, які підтверджують зміни таких даних. При поданні Заяви фізична особа зобов’язана подати відповідному контролюючому органу документи (оригінали після перевірки повертаються) та їх копії.

Подати Заяву за ф. № 5 ДР / Заяву за ф. № 5 ДРП, отримати консультацію щодо заповнення Заяви за ф. № 5 ДР / Заяви за ф. № 5 ДРП  можливо у Центрі обслуговування платників Ірпінської ДПІ за адресою м.Ірпінь, вул. Шевченка 2а, тел.(04597)60026

Додатково інформуємо, що ДПС України запроваджено новий електронний сервіс – подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру засобами електронного сервісу «Електронний кабінет платника».

Тобто, подати Заяву за формою № 5ДР можливо засобами електронного сервісу «Електронний кабінет платника» на офіційному веб-порталі ДПС України, з використанням кваліфікованого електронного підпису  (далі - КЕП).

 

Ірпінська ДПІ

ГСВА дякує організаторам цієї події  й завжди сприятиме втіленню ініціатив з дотриманням безпекових заходів, висвітлюючи на своїх інформаційних ресурсах, однак без анонсування. Місцем проведення базу ліцею №1 обрано не випадково, там є необхідне укриття, а ще великий освітній потенціал, котрий буде розвиватися.   

У день свята спорту, у стінах Гостомельського ліцею №1 пройшов спортивно - освітній захід "Олімпійський урок - 2022", який зібрав представників спортивних секцій, які на сьогодні функціонують в селищі, а саме: футбол, волейбол, дзюдо, бокс, хортинг, рукопашний бій, тхеквондо, фітнес та важка атлетика.
З вітальним словом до присутніх звернувся також співзасновник ГО "Об'єднання" Моя громада", депутат Бучанської районної ради від Слуга Народу Stanislav Seheda.
Щиро дякуємо Збройним Силам України за можливість проводити такі заходи!

ГО "Моя Громада», яка є ініціатором багатьох доброчинних та волонерських акцій нагородила призерів авторського фотоконкурсу «Нескорена моя громада», та відкрила фотовиставку зі світлинами Гостомельської громади, зробленими під час окупації.
Гостей зустрічали келихом шампанського, цукерками та запашною кавою. Переможці отримали цінні сертифікати, продуктові набори та квіти.
Щиро дякуємо за підтримку депутатам Бучанської районної ради від Слуга Народу Stanislav Seheda Василь Феєр Руслан Ахмеян та щиро вітаємо переможців:
 Валерія Юрченко
 Лариса Дроздова та Аліна Федулова
Ірина Романченко, Анна Гривенко, Аліна Федулова.

Українські громадяни, які постраждали внаслідок збройної агресії рф, можуть бути евакуйовані та доправлені на спеціалізоване лікування до клінік Європи.
‼️ Ознайомитися з алгоритмом медичної евакуації можна за посиланням https://bit.ly/3QJS3go
Рішення про направлення пацієнта на лікування за кордон приймає лікар, керуючись встановленими критеріями направлення громадян України для лікування за кордон — https://bit.ly/3poRQDt
До закордонних клінік в Європі транспортуються насамперед: пацієнти з мінно-вибуховими травмами, пацієнти з опіками, діти та дорослі пацієнти з новоутвореннями та діти з орфанними захворюваннями.
Відповідність критеріям направлення громадян України за кордон для лікування під час дії воєнного стану підтверджується формою первинної облікової документації № 027/о «Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого», заповненою лікарем закладу охорони здоров’я, який здійснює координацію направлення громадян України для лікування за кордон.
Важкохворі українці або ж ті, хто отримав травми внаслідок війни, також можуть самостійно подати попередню заявку на Програму медичної евакуації. Для цього на сайті МОЗ, в розділі Громадянам слід заповнити відповідну заявку.
‼️ Посилання на заявку – https://bit.ly/3Atu3Zi
Далі МОЗ верифікую інформацію, та ви отримаєте зворотний зв'язок.
Евакуація для українських пацієнтів – безоплатна. МОЗ у співпраці з Єврокомісією організовують евакуаційні рейси з найгарячіших точок до більш безпечних регіонів України та направляють людей на лікування за кордон абсолютно на безоплатній основі.
Загалом вже понад 1600 українців евакуйовано до закордонних клінік 

Новини