Субота, 28 травня 2022 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Державний реєстратор відділу державної реєстрації Управління з питань надання адміністративних послуг.

 Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта ступеня не нижче бакалавра в галузі знань  «Правознавство»;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;
  • сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку);
  • володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.
  • знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань""Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", інші закони.

Для участі у конкурсі подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • резюме довільної форми;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія);
  • 2 фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • копія документа, який посвідчує особу громадянина України;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • документ, що засвідчує рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону);

 

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад виконавчого комітету Гостомельської селищної ради.

 

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. Документи приймаються з 25.01.2022 по 23.02.2022 включно.

 

За довідками звертатись в Гостомельську селищну раду, селище Гостомель, вул. Свято - Покровська, 218 або за телефоном (04597) 32-007

Новини