Вівторок, 28 червня 2022 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Кампанія такого масштабу з відповідної тематики започатковується в нашій державі вперше та носить виключно соціальний характер. Український проект направлений на зниження аварійності на автодорогах, зменшення тяжкості наслідків ДТП й здійснюється в рамках реалізації одного з пріоритетних напрямків діяльності Нацполіції України – забезпечення безпеки дорожнього руху.

На брифінгу, що відбувся на початку березня, в Управлінні безпеки дорожнього руху, Олександр Фацевич зазначив, що в планах Національної поліції України – розробка подібної соціальної компанії з дотримання правил дорожньої безпеки пішоходами, велосипедистами та попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму. Успіх соціальної кампанії багато в чому залежить від підтримки мас-медіа. Тому національна поліція України сподівається на допомогу  та співпрацю із засобами масової інформації в цьому напрямку.

Окрім телебачення, розміщення соціальної реклами планується на регіональних телеканалах та в місцях масового перебування людей, громадському транспорті тощо.

Кожен бажаючий може ознайомитися із відповідними сюжетами за посиланням в мережі Інтернет:

https://youtu.be/HaiDR-_SxDg

https://youtu.be/R3qf03Jn7dw

https://youtu.be/cxqT_W7GhPg

https://youtu.be/XYMLZ-nF80Y

https://youtu.be/LAjoZlVhifk

або на сторінці соціальної мережі https://www.facebook.com/UBDRUA/.

Управління безпеки дорожнього руху ДПД Національної поліції України

 

Новини