Четвер, 13 травня 2021 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

19 травня в приміщені ЦНАП Гостомельської селищної ради, з 9-30 до 12-00, буде організовано надання юридичних консультацій Вишневським місцевим центром з надання безоплатної правової допомоги в Київській області.

Згідно розпорядження голови Гостомельської територіальної громади, 25 травня відбудеться сьома сесія восьмого скликання, в культурно-оздоровчому комплексі, о 10-й годині.

Їхня робота , як ніколи важлива в даний час, бо саме вони поруч з лікарями — на передовій в боротьбі з пандемією.

Прийміть щирі вітання та безмежну вдячність за Ваші чуйні серця, за врятовані життя, за повернуте здоров’я мешканців нашої громади!

Ваші талановиті руки дарують людям радість життя, вселяють віру у зцілення.

Хай усе хороше, зроблене з душею та натхненням, повертається до Вас сторицею! Нехай кожна мить життя радує своєю неповторністю!Зі святом Вас! Щастя Вам і добра

PS

У даний час медичні сестри складають найчисленнішу категорію працівників охорони здоров'я, так як в лікарській практиці велика частка медичних послуг надається виключно сестринським персоналом. Професійне свято медичних сестер відзначається в день народження однієї зі знаменитих англійок, Флоренс Найтінгейл (Florence Nightingale), яка під час Кримської війни (1853-1856) організувала першу в світі службу сестер милосердя.

Саме у воєнні роки сформувався стійкий стереотип: медсестра — це санітарка, яка виносить з поля бою поранених або стоїть біля операційного столу. Пам'ятник Ф. Найтінгейл у Лондоні (Фото: wikipedia.org Хоча фактично святу вже більше ста п'ятдесяти років, тільки в січні 1974 року було прийнято офіційне рішення відзначати цей день 12 травня.

День медичної сестри відзначається з моменту об'єднання сестер милосердя з 141 країни в професійну громадську організацію — міжнародну раду медичних сестер (International Council of Nurses, ICN), який і ухвалив рішення відзначати це свято в день народження Флоренс Найтінгейл. Сьогодні до цього свята Міжнародна рада медсестер щорічно готує інформаційні матеріали, оголошує тематику і гасло майбутнього святкування.

Так, наприклад, у різні роки темами Дня були: "Медичні сестри за безпеку пацієнта — проти підроблених медикаментів", "Достатнє кадрове забезпечення — умова безпеки пацієнта", "Забезпечувати якість на службі суспільству: медичні сестри в авангарді інновацій", "Скорочуючи розрив: підвищення доступності та рівності", "Подолання розриву: від наукових даних до доказової сестринської практиці", "Медичні сестри: рушійна сила змін - життєво важливий ресурс на підтримку здоров'я" та інші.

 

До уваги громадян.  Фахівцями КП "Ірпіньводоканал" у приміщенні ЦНАПу селищної ради відновлено прийом громадян: з 9-ї години до 16-00. Обідня перерва  з 12-ї до 12-45. Дні прийому здійснюватимуться раз на тиждень, в четвер.

 

 

 

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у 2021 році

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є місцевим податком у складі податку на майно. Особливістю місцевих податків є те, що вони запроваджуються рішеннями сільських, селищних, міських рад та рад об’єднаних територіальних громад. Повноваження відповідних рад щодо місцевих податків та зборів визначені статтею 12 Податкового кодексу України.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, буде нараховуватися у 2021 році фізичним особам – власникам нерухомості за 2020 рік.

Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, як визначає підпункт 266.5.1 Податкового кодексу України, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.м бази оподаткування.

Базою оподаткування для податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

При цьому необхідно звернути увагу , що сума податку збільшується на 25,0 тис. грн. на рік за кожен об’єкт житлової нерухомості (його частку), за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку).

ГУ ДПС у Київській області зазначає, що база оподаткування об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи – платника податку, зменшується:

-        для квартири/квартир незалежно від їх кількості — на 60 кв. метрів;

-        для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості — на 120 кв. метрів;

-        для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), — на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий звітний період (рік).

Індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові або дачні будинки, які прийнято (введено) в експлуатацію, але право  власності на які не оформлено (не зареєстровано) у встановленому законом порядку, не є об’єктом оподаткування.

Обов’язок щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  виникає у фізичних осіб протягом 60 календарних днів з моменту вручення відповідного повідомлення.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Податкове (податкові) повідомлення-рішення про сплату суми (сум) податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

ГУ ДПС у Київській області

 

Як здійснюється зберігання пального?

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними СГ, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

Ліцензії на зберігання пального отримуються на кожне місце зберігання пального та видаються за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.

Зберігання пального без отримання ліцензії можливе в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

-     підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

-     підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

-     суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними СГ, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

СГ, які здійснюють, зокрема, зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на зберігання пального не отримують.

     Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

     Для отримання ліцензії на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

     документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

   акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

     дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

     Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

     Суб’єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального, яке не реалізовується іншим особам і використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, копії зазначених документів не подають. Такі суб’єкти господарювання у заяві зазначають про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів та ємностей, що використовуються для зберігання пального, та їх фактичне місцезнаходження.

Повна:

     Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

     Річна плата за ліцензію на право зберігання пального встановлюється в розмірі 780 гривень.

     Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на зберігання пального на кожне місце зберігання пального.

     Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.

     Суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

     Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

     підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

     підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
     суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

     Суб’єкти господарювання, які здійснюють, зокрема, зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів, ліцензію на зберігання пального не отримують.

     Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання (у тому числі      іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

     У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір отримати ліцензію (зокрема, зберігання пального).

     Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

     документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

     акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

     дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

     Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

     У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

     Суб’єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального, яке не реалізовується іншим особам і використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, копії зазначених документів не подають. Такі суб’єкти господарювання у заяві зазначають про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів та ємностей, що використовуються для зберігання пального, та їх фактичне місцезнаходження.

     Тимчасово, до 1 січня 2022 року, суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об’єкта або акта готовності об’єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об’єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об’єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року

ГУ ДПС у Київській області

 

Про зміну особистих даних повідомте податковий орган

 

Головне управління ДПС у  Київській області нагадує фізичним особам, що  у разі зміни  фізичною особою - платником податків  особистих реєстраційних даних, а саме: місця проживання (податкової адреси), прізвища, ім’я, по батькові,такий платник податків зобов’язаний повідомити про зміну даних податкові органи.

Про зміну особистих реєстраційних даних платник податків повідомляє шляхом подання  до податкового органу Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (форма № 5 ДР), або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та/або номером паспорта (форма № 5 ДРП).

У разі, якщо фізична особа - платник податків не оновлює свої особисті дані, то у подальшому такий платник може зіштовхнутися з неузгодженістю при поданні звітності, позбавляє себе можливості вчасно отримати нагадування від податкових органів щодо обов’язкових податків, не сплативши які нараховуватимуться штрафні санкції.

ГУ ДПС у Київській області

 

Подати уточнюючу податкову декларацію про майновий стан і доходи за можна через Електронний кабінет

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  у разі необхідності виправлення виявлених помилок, що містяться у раніше поданій податковій декларації про майновий стан і доходи у майбутніх податкових періодах платник податку може надіслати до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію (з урахуванням строків давності, визначених ПКУ) за формою, чинною на час подання уточнюючої декларації.

Для подання уточнюючої податкової декларації про майновий стан і доходи платник податків може скористатися Електронним кабінетом (https://cabinet.tax.gov.ua).

Після проходження електронної ідентифікації в Електронному кабінеті платник податку має можливість сформувати, підписати та надіслати до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію про майновий стан і доходи використовуючи режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.

ГУ ДПС у Київській області

 

Чому при підписанні документу виникає помилка?

 

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу платників податків, що якщо  при підписанні документу у платника виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то з метою усунення  помилки необхідно перевірити:

- який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).

Якщо жодна з цих рекомендацій вирішити проблему не допомогла, то необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

ГУ ДПС у Київській області

 

Зміни порядку подання звітності про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що Законами України від 19 вересня 2019 року №115 «Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податку на доходи фізичних осіб» та №116-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб» змінено порядок подання звітності про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема передбачено щоквартальне подання звітності про нарахування єдиного внеску в розмірах, визначених відповідно до Закону №2464, у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) до податкового органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки та порядку, встановлені Податковим кодексом України.

З детальною інформацією про зміни порядку подання звітності про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування можна ознайомитись на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/466208.html.

ГУ ДПС у Київській області

 

Чи оподатковується дохід від продажу власної сільськогосподарської продукції?

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  нормами Податкового кодексу України  передбачено що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, яка, зокрема вирощена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення, зокрема:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому, якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються.

Якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах, тобто, оподатковується податком на доходи фізичних осіб (ПДФО)  за ставкою 18 % і військовим збором за ставкою 1,5 %.

У такому випадку платник податків зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу й подати до органу фіскальної служби податкову декларацію про майновий стан і доходи та сплатити ПДФО та військовий збір з таких доходів.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

Для отримання Витягу з реєстру платників єдиного податку юридична особа подає заяву

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати (у тому числі в електронному вигляді) у податковому органі за місцем податкової адреси витяг з реєстру платників єдиного податку (далі - Витяг).

Форма запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку (далі - Запит) та форма Витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308.

Форма Запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.

Електронні форми Запиту за ідентифікатором J1302101 (для юридичних осіб) та Витягу за ідентифікатором J1402101 (для юридичних осіб) розміщені на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів/Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів) для юридичних осіб.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Для отримання Витягу юридичній особі - платнику єдиного податку третьої групи необхідно подати до контролюючого органу за місцем податкової адреси Заяву в один із таких способів:

  • особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
  • 2) надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
        3) засобами електронного зв’язку в електронній формі за ідентифікатором J1302101 (для юридичних осіб) з дотриманням вимог Закону № 851 та Закону № 2155.
  • Строк надання Витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження Запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження Запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

ГУ ДПС у Київській області

Які особи є самозайнятими особами?

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що самозайнятою особою є платник податку, який є фізичною особою - підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності.

Незалежна професійна діяльність - участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем  та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.

ГУ ДПС у Київській області

 

З 01.03.2021 операції з постачання окремих видів сільськогосподарської продукції оподатковуються за ставкою 14%

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що з 01.03.2021 операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України сільськогосподарської продукції, що класифікується за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД: 0102, 0103, 0104 10, 0401 (в частині молока незбираного), 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1201, 1204 00, 1205, 1206 00, 1207, 1212 91, крім операцій з ввезення на митну територію України товарів, визначених у п. 197.18 ст. 197 Податкового кодексу України оподатковуються ПДВ за ставкою 14 %.

Відповідні зміни внесено  Законом України від 17.12.2020 № 1115-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ставки податку на додану вартість з операцій з постачання окремих видів сільськогосподарської продукції», доповнивши п.193.1 ст.193 ПКУ п.п. «г».

Закон №1115 набрав чинності з дня, наступного за днем його опублікування (опубліковано у газеті «Голос України» 24 лютого 2021 року №35), та застосовується до податкових періодів, починаючи з першого числа місяця, наступного за місяцем опублікування Закону № 1115.

ГУ ДПС у Київській області

 

Як уточнити показники додатка 4ДФ до Розрахунку?

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі - Розрахунок), порядок його заповнення та подання податковими агентами, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773).

У разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст.102 ПКУ) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Коригування поданого і прийнятого Розрахунків проводяться на підставі самостійно виявлених платником помилок, а також на підставі повідомлень про помилки, виявлені контролюючим органом.

Поданим і прийнятим до граничного строку подання вважається Розрахунок, який прийнятий контролюючим органом та пройшов всі контролі, у тому числі під час завантаження до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб, залишається чинним під час прийняття контролюючим органом наступного Розрахунку за такий звітний (податковий) період.

На підставі такого Розрахунку здійснюється коригування необхідних реквізитів та показників як у межах звітного (податкового) періоду, так і поза його межами.

Податковий розрахунок, сформований для виправлення помилок за звітний (податковий) та за попередній періоди, не має містити інших додатків крім тих, у яких проводиться коригування.

Порядок заповнення «Звітного нового» та «Уточнюючого» Розрахунків при коригуванні сум податку на доходи фізичних осіб, військового збору є однаковим. Розрахунки «Звітний новий» та «Уточнюючий» подаються на підставі інформації з раніше поданих Розрахунків і містять інформацію лише за рядками з реквізитами або сумами нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до платника.

Коригування показників додатка 4 «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (далі - додаток 4ДФ) до Розрахунку проводиться таким чином:

     1) у розд. I:     для виключення одного помилкового рядка з попередньо поданої (прийнятої) інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 10 указати «1» - на виключення рядка;

для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи й у графі 10 указати «0» - на введення рядка;

для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію відповідно до абзацу 2 цього пункту та ввести правильну інформацію відповідно до абзацу 3 цього пункту, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 10 указується «1» - рядок на виключення, а в другому - «0» - рядок на введення;

2) у розд. II:

у рядку «Оподаткування процентів» для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування процентів – виключення» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування процентів» відобразити правильну інформацію;

у рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею» для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею – виключення3» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею» відобразити правильну інформацію;

у рядку «Військовий збір» під час проведення коригування показників

додатка 4ДФ до Розрахунку за минулі періоди зазначається період, відповідно за який була подана звітність, що коригується.

Коригування показників Розрахунку за періоди до 01 січня 2021 року у розділі I графи 5а, 5 не заповнюються. Для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Військовий збір – виключення» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Військовий збір» відобразити правильну інформацію.

ГУ ДПС у Київській області

 

Фінансова допомога: безповоротна та поворотна

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до визначення п.п.14.1.257 п.14.1 ст.14 Податковоо кодексу України, фінансова допомога - фінансова допомога, надана на безповоротній або поворотній основі.

Безповоротна фінансова допомога - це:

сума коштів, передана платнику податків згідно з договорами дарування, іншими подібними договорами або без укладення таких договорів;

сума безнадійної заборгованості, відшкодована кредитору позичальником після списання такої безнадійної заборгованості;

сума заборгованості одного платника податків перед іншим платником податків, що не стягнута після закінчення строку позовної давності;

основна сума кредиту або депозиту, що надані платнику податків без встановлення строків повернення такої основної суми, за винятком кредитів, наданих під безстрокові облігації, та депозитів до запитання у банківських установах, а також сума процентів, нарахованих на таку основну суму, але не сплачених (списаних).

Поворотна фінансова допомога - сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов'язковою до повернення.

ГУ ДПС у Київській області

 

Яким чином у Розрахунку заповнюється рядок 105 «Кількість застрахованих осіб у звітному періоді, яким нараховано заробітну плату (крім осіб, яким у звітному періоді нараховано грошове забезпечення)»?

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє що п.1 розділу ІІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску передбачено, що у рядку 105 «Кількість застрахованих осіб у звітному періоді, яким нараховано заробітну плату (крім осіб, яким у звітному періоді нараховано грошове забезпечення)» (далі - рядок 105) Розрахунку зазначається кількість застрахованих осіб у звітному періоді, яким нараховано заробітну плату (крім осіб, яким у звітному періоді нараховано грошове забезпечення).

У Додатку 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (далі - Додаток 1) до Розрахунку персоніфіковано по кожному працівникові відображається сума нарахованої заробітної плати, винагороди за виконану роботу (надані послуги) за цивільно-правовими договорами, допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

Згідно з п. 1 розд. IV Порядку стосовно однієї застрахованої особи допускається декілька записів у Додатку 1 до Розрахунку, якщо протягом одного звітного (податкового) періоду застрахованій особі були здійснені нарахування виплат за поточні та майбутні (відпускні, допомога у зв’язку з вагітністю та пологами), за минулі (тимчасова непрацездатність та перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами і нарахування сум заробітної плати (доходу) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання якої (яких) перевищує календарний місяць, а також за відпрацьований час після звільнення з роботи або згідно з рішенням суду – сум середньої заробітної плати за вимушений прогул).

Проте, до рядка 105 Розрахунку не включаються працівники або інші фізичні особи, по яким у зв’язку з відпусткою без збереження заробітної плати, перебуванням повний місяць на лікарняному, який буде оплачений в наступному місяці, чи відсутністю доходу (оскільки відпускні були нараховані в попередньому місяці) у Додатку 1 до Розрахунку зазначається тільки кількість днів.

Нагадуємо, що Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затверджені     Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773).

ГУ ДПС у Київській області

Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади:

 

Директора  Комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Гостомельської селищної ради»

 

Відповідно до частини другої ст.13 Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року №200 «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг державного/комунального сектору» оголосити  конкурс на заміщення вакантної посади  директора комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Гостомельської селищної ради».

 

 Місце знаходження  комунальної установи “Центр надання соціальних послуг Гостомельської селищної  ради»:  селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125

Основними завданнями  Центру є:

надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

Заробітна плата директора складається з посадового окладу, надбавок передбачених чинним законодавством.

Приймання документів від претендентів здійснюється з 08.00 години _________________ 2021 року по 17.00 години ______________ 2021 року.

Документи приймаються  за адресою:  селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125 в приміщенні Гостомельської селищної ради.

Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такі документи:

– заяву про участь у конкурсі за визначеною формою;

– належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;

– автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

– мотиваційний лист, складений у довільній формі;

– довідку про відсутність судимості;

– перспективний план розвитку комунальної установи “Центр надання соціальних послуг  Гостомельської селищної ради».

Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

У разі подання заяви та документів лише електронною поштою претендент до проходження перевірки на знання норм відповідного законодавства України додатково подає власноручно підписану заяву.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів: вища освіта; стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах– не менше 5 років.

Засідання конкурсної комісії відбудеться ____________  в приміщенні  Гостомельської селищної ради за адресою: селище Гостомель, вул. Свято-Покровська ,125. 

Відповідальна особа за надання інформації про конкурс та прийняття документів –__________________________________________________, електронна пошта  E-mail: ______________________________________, телефон  - _______________________________________________________.

 

Відділ культури Гостомельської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

 Директора культурно-оздоровчого комплексу с Гостомель

. Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає такі документи:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

- автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копію документа, що посвідчує особу, копії документів про освіту;

- копію трудової книжки;

- довідку про відсутність судимості;

-  рекомендаційні листи довільної форми (за наявності);

- мотиваційний лист довільної форми;

- проект програми розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси органу управління у встановлений цим пунктом строк.

Вимоги до кандидата:

 

  • повна вища освіта ;
  • відповідні навички за фахом та знання чинного законодавства в даному напрямку діяльності;
  • вільне володіння державною мовою.
  • досконале володіння комп’ютером;
  • досвід роботи в сфері культури не менше 3 років.

 

 

Директора мистецької школи

 

Вимоги до кандидата:

 

  • повна вища освіта ;
  • відповідні навички за фахом та знання чинного законодавства в даному напрямку діяльності;
  • вільне володіння державною мовою.
  • досконале володіння комп’ютером;
  • досвід роботи в музичних/мистецьких школах не менше 3 років.

 

 

За довідками звертатись у відділ культури Гостомельської селищної ради, селище Гостомель, вул. Свято - Покровська, 81б або за телефоном (04597) 32-007, Контактна особа - Павленко Катерина Михайлівна (тел. 0990744594), електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

Очільник Гостомельської громади Юрій Прилипко, працівники ГСР, депутати, ветерани АТО-ООС, військовослужбовці й громадськість на всіх меморіалах об’єднаної громади поклали квіти на обеліски пам’яті, де в вічному строю застигли кам’яні солдати. Лунали пісні, промови з словами вдячності за сьогоднішній день ветеранам, й тим, хто на східних рубежах боронить суверенітет країни.   

Пам’ять… Вона нетлінна і вічна. Вона дивиться на нас із старих фронтових фотографій, з тих речей, які зберігають колишні фронтовики, і не дає померкнути жодній героїчній сторінці історії перемоги над фашизмом.

Минуло стільки років, відколи замовкли останні постріли гармат, настала тиша, прийшов на нашу землю мир довгоочікуваний, вистражданий, оплачений найвищою ціною людського життя. Все далі відходять грізні і важкі роки Другої світової війни, але не згасає пам’ять про тих, хто не шкодував своєї крові, свого життя. Кожен із нас поділяє думку, втілену в словах: «Ніхто не забутий, ніщо не забуто».

9 травня, у всіх населених пунктах Гостомельської територіальної громади  відбулися святкові мітинги до Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні з метою вшанування пам’яті ветеранів війни.

Зі словами вдячності ветеранам, дітям війни, сучасним захисникам Вітчизни і привітаннями з нагоди Дня Перемоги до присутніх звернувся голова Гостомельської територіальної громади Юрій Прилипко.

«У ці дні ми згадуємо всіх, хто загинув. У ці дні дякуємо тим, хто відбивав нацистську навалу на передовій, хто працював у тилу, хто не здавався на окупованих територіях та робив внесок у спільну перемогу, знаходячись у підпіллі. Нам і сьогодні доводиться захищати рідну землю. І наші мужні земляки знову показують справжній героїзм, бо український народ перемагає не лише зброєю, а й силою духу. У цей світлопам’ятний день низько вклоняємося всім ветеранам, які подарували нам не тільки мирне життя, але й власним прикладом показали, як треба боротися, аби перемогти. Історія Другої світової війни живе в пам’яті кожного українця, адже події 1939 – 1945 років торкнулися кожної родини та кожної людини на нашій землі» - зазначив у своїй промові голова Гостомельської територіальної громади Юрій Прилипко.

Роки беруть своє, тому все менше фронтовиків приходять на урочистості, але ніхто з них не залишився забутим. Голова Гостомельської територіальної громади спільно  з представниками депутатського корпусу та керівниками структурних підрозділів Гостомельської селищної ради особисто відвідали та  привітали подяками та грошовими преміями всіх ветеранів, учасників бойових дій, дітей війни об’єднаної громади з нагоди Дня Перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні.

 

Дорогою ціною заплатив український народ за участь у найстрашнішій за всю світову історію війні 1939-1945 років. Не щезне в пам’яті людській, не йде в забуття великий подвиг і велика трагедія нашого народу – його битва, його перемога над нацизмом.

 


У ці травневі дні ми разом з усім світом відзначаємо День пам'яті та примирення і День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні та кожен з нас особисто приєднується до вшанування великого подвигу, що увінчує героїзм, мужність та величезну любов народу до рідної країни.

Наш доземний уклін, безмежна вдячність та глибока шана визволителям української землі, які ціною власного життя відстояли честь та гідність батьківщини. Ми згадуємо всіх, чиє життя забрала війна і завдяки кому ми гордо звемося українцями.

Героїчне минуле та мужність тих, хто віддав своє життя за Батьківщину в далеких 1939 -1945 роках – приклад патріотизму для бійців, які нині боронять кордони України, відстоюючи право нашої держави на незалежність і територіальну цілісність.

Час невладний над щирою вдячністю людських сердець, і скільки б не минуло років, пам'ять про величний подвиг воїнів-захисників житиме! Хай мир і злагода панують на нашій землі! Вічна пам'ять загиблим, низький уклін живим!

Слава Україні!
Слава її героям-захисникам!
 
Гостомельський селищний голова Юрій Прилипко

 Уже 26 років поспіль біля ДОТу № 480 Київського Укріпрайону (КиУР), що знаходиться по вулиці Чумацький шлях в Мостищах проходять Дні пам’яті на честь захисників-оборонців Києва та всіх полеглих у війні за ініціативи селищного голови Гостомеля Юрія Прилипка, який відкрив мітинг-реквієм, згадавши героїчні подвиги в час війни, нагородивши відзнаками ветеранів та представників ветеранських організацій, осередку Червоного Хреста. На мітингу, за традицією, незважаючи на дощ, який здавалося, оплакував всіх тих, хто міг бути з нами, але їх забрала війна, приїхало багато гостей. Зокрема представники Бучанської РДА, депутати районної ради, також ГСР, військового комісаріату, бригади швидкого реагування НГУ, ветерани АТО, громадськість. На вшанувані також прозвучала мідь оркестру й військовий салют, аще пролунали пісні творчих сил гостомельської громади.

Чому саме на ДОТі, який став меморіальним комплексом, 26 років поспіль проходять вшанування до Днів примирення і Перемоги над гітлерівським нацизмом, ми поцікавилися в ініціатора цих заходів, Гостомельського селищного голови Юрія Прилипка:
 

«Мене спонукало до цього життя, адже я нащадок двох фронтовиків, які не повернулися з війни, а ще я народився і виріс в Мостищах,— де проходила лінія оборони Києва й де залишилися похмурі свідки цих подій — ДОТи. Тривалий час дане місце було занедбаним, але якось, проходячи біля ДОТу, подумав це ж наша пам'ять, і про мого діда також, який загинув під Бугом. Згодом я туди поїхав і набрав з цих місць землі, й при закладені меморіалу залишив цю грудочку пам'яті, з земель, які обороняв дідусь. Вшановуючи всіх, хто загинув у Другій світовій війні, а це 8 мільйонів наших співвітчизників із 80-и полеглих, завжди згадую про нього. На стіні ДОТу є меморіальна дошка, де викарбувано прізвище Прилипка Антона Іларіоновича, поруч на меморіальній дошці ім’я дідуся мого друга Костянтина Хуршудяна. 26 років тому ми з ним задумали створити на місці лінії оборони столиці меморіал на честь всіх захисників Києва та полеглих у Другій світовій війні, і нам це вдалося. Відтепер це окрема , меморіальна сторінка історії, котра  щороку нагадує нам про героїзм оборонців столиці, і про те що в нас зажди повинна бути спільна лінія оборони…»

Рядками історії

 

Тривалий час ця сторінка історії замовчувалася, адже Київський укріпрайон за задумом Сталіна мав бути нездоланним. Оскільки гітлерівці його таки пройшли цей бетоонрий рубіж , то цю сторінку історії замовчували, бо офіційна історіографія висвітлювала зазвичай переможні події. Але саме завдяки гарнізону КиУРу. мужності та героїзму бійців, плани гітлерівців про блискавичну облогу Москви були зірвані. Оборона Києва тривала 72 дні, з 6 липня по 19 вересня 1941 року. За цей час радянська армія зуміла мобілізуватися й захистити Москву від вторгнення фашистської армії. От я недавно підняв історичні дані щодо лінії оборони Києва. Так от, на 11 липня 1941 року гарнізон, що розміщувався в ДОТах і на інших ділянках оборони Києва, налічував близько 40 тисяч бійців, мав 29 танків, 283 гармати, 148 мінометів. Саме бійці КиУРу зіграли вирішальну роль в обороні Києва й заклали початок до перемоги над ворогом. Саме за оборону столиці в 1941 році Києву було присвоєно звання міста-героя.

Якщо праналізувати лінію оборони столиці ще глибше, то їй більше тисячі років. Перші укріплення зводили тут ще кімерійські племена до Різдва Христового. Пізніше київські князі збудували на їхній основі оборонну систему Змійових валів. Активне відновлення Київського укріпленого району, що на деякий час було призупинено Сталіним, розпочалося 24 червня 1941 року, коли командувач Південно-Західним фронтом М. Кирпонос дав директиву про формування частин КиУРу, відновлення устаткування й озброєння ДОТів і будівництво польових укріплень. Для проведення робіт було мобілізоване населення Києва. Причому 30 червня на будівництві було задіяно 50 000 чоловік, 2 липня — вже 160 000, а в останні дні будівництва — до 200 000 чоловік. Вони виконали величезний обсяг робіт із приведення в готовність довгострокових споруд і польових укріплень. Оскільки при будівництві не передбачалося ніяких протитанкових перешкод, для ліквідації цього недоліку було відрито 30 км протитанкових ровів і 15 км — ескарпів, встановлено металеві їжаки, не враховуючи звичайних протипіхотних перешкод, серед яких — 16 км дротових електрифікованих загороджень. У великій кількості застосовувалися мінні поля.
До 8 липня 1941 року зусиллями жителів столиці, солдатів і офіцерів, Київський укріплений район був приведений у бойову готовність. У зв'язку з загрозливою обстановкою, що склалася на підступах до Києва, 10 липня частини зайняли оборонні рубежі. Розпочалися бої за укріпрайон, що продовжувалися до 18 вересня. У ніч з 18 на 19 вересня радянські війська, за винятком частин прикриття і загонів народного ополчення, залишили Київ. Бої за місто й особливо серпневі бої, виявили слабкі сторони довгострокових фортифікаційних споруджень КиУРу і величезне значення польових укріплень.

 

 

Новини