Четвер, 24 вересня 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Відповідальність за ведення підприємницької діяльності без державної реєстрації

Головне управління ДПС  у Київській області повідомляє, що до фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації їх як фізичних осіб – підприємців або до фізичних осіб, які провадили незалежну професійну діяльність без взяття їх на податковий облік, згідно з п.117.1 ст.117 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) за порушення встановленого порядку взяття на облік (реєстрації) у контролюючих органах застосовується штраф у розмірі 340,0грн.

Якщо названі фізичні особи здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації  як ФОП або як фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність без взяття її на податковий облік та не подавали податкову звітність за періоди здійснення такої діяльності, то за неподання податкової звітності до них застосовується штраф згідно з п.120.1 ст.120 ПКУ в розмірі 340 грн, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Крім того, якщо за результатами перевірки контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов’язання за відповідні звітні періоди, то застосовується штраф відповідно до ст.123 ПКУ в розмірі 25% суми визначеного податкового зобов’язання, незалежно від того, сплачувала така особа податок чи ні.

Разом з тим, ст.164 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) визначено, що провадження господарської діяльності, зокрема, без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без подання повідомлення про початок здійснення господарської діяльності, якщо обов’язковість подання такого повідомлення передбачена законом, - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17000грн. до 34000грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

Дії, передбачені частиною першою ст. 164 КУпАП, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, тягнуть за собою накладення штрафу від двох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян  ( від 34000грн. до 85000грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення.

Отримання доходу у великих розмірах має місце, коли його сума у тисячу і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян (перевищує 17000грн.).

Неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51грн. до 136грн.) - ст. 164 прим. 1 КУпАП.

ГУ ДПС у Київській області

 

Для зміни відомостей щодо місця здійснення діяльності, податкової адреси платник єдиного податку подає заяву

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що у разі зміни відомостей про платника податків, передбачених п.п. 1 - 5 п. 299.7 ст. 299 ПКУ, зміни вносяться до реєстру платників єдиного податку в день подання платником відповідної заяви (п. 299.8 ст. 299 ПКУ).

У разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи – підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін (п. 298.4 ст. 298 ПКУ).

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни (п. 298.5 ст. 298 ПКУ).

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи не пізніше останнього дня кварталу, в якому відбулися такі зміни (абз. 1 п. 298.6 ст. 298 ПКУ).

У разі зміни ставок та груп платників єдиного податку для внесення змін до реєстру платників єдиного податку подається відповідна заява з позначкою «Внесення змін», а саме:

- платниками єдиного податку першої групи, які у календарному кварталі перевищили обсяг доходу, визначений для таких платників у п. 291.4 ст. 291 ПКУ, та з наступного календарного кварталу переходять на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку другої або третьої групи, – не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу;

-  платниками єдиного податку другої групи, які перевищили у податковому (звітному) періоді обсяг доходу, визначений для таких платників у п. 291.4 ст. 291 ПКУ, та з наступного податкового (звітного) кварталу переходять на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку третьої групи – не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу;

- платником єдиного податку третьої групи, який обрав ставку єдиного податку в розмірі 5 відс., у разі добровільної зміни ставки єдиного податку (3 відс.) – не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку календарного кварталу, в якому буде застосовуватися нова ставка, та реєстрації такого платника єдиного податку платником податку на додану вартість (далі – ПДВ) у порядку, встановленому розд. V ПКУ;

- платником єдиного податку, який змінює групу платників єдиного податку та реєструється платником ПДВ відповідно до розд. V ПКУ – не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу, в якому здійснено реєстрацію платником ПДВ;

- платники єдиного податку третьої групи у разі анулювання реєстрації платника ПДВ у порядку, встановленому розд. V ПКУ, та переходу на сплату єдиного податку за ставкою у розмірі 5 відс. – не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу, в якому здійснено анулювання реєстрації платником ПДВ.

Форма Заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 №308.

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку (п. 299.9 ст. 299 ПКУ).

ГУ ДПС у Київській області

 

Листуйтесь з органами ДПС через Електронний кабінет

ГУ ДПС у Київській області звертає увагу платників податків, що надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС можна за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету. Лист має бути у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Звернення юридичних осіб та самозайнятих осіб можна надсилати на електронну пошту post@taх.gov.ua.

Звернення громадян також можна надіслати на електронну пошту  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).

Отримати інформацію з питань оподаткування, стану обробки електронної звітності, роботи органів ДПС тощо можна за телефоном Контакт-центру ДПС 0800501007, а також у чатах популярних месенджерів Viber та Telegram.

Приєднатися до чатів ДПС можна:

-  з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;

-  з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.

ГУ ДПС у Київській області

 

Власники будівель промисловості мають подати Декларації з податку на нерухоме майно, у яких відобразити зміни податкового зобов’язання з податку на нерухомість

Головне управління ДПС у Київській області  інформує, що 23 травня 2020 року набрали чинності  зміни, внесені до ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Законом  України №466 щодо  оподаткування нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки.

Так, відповідно до нової редакції  п.п. «є» п.п. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПКУ, не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, будівлі промисловості, віднесені до групи «Будівлі промислові та склади» (код 125) Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, що використовуються за призначенням у господарській діяльності суб’єктів господарювання, основна діяльність яких класифікується у секціях B – F КВЕД ДК 009:2010, та не здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку.

Згідно з п.п. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 ПКУ платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і не пізніше 20 лютого цього ж року подають до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Декларація), з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Форму Декларації затверджено наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №408 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.11.2018 №897), яким передбачено подання Декларації, зокрема з типом «Звітна» або «Уточнююча».

Отже, власникам будівель промисловості необхідно протягом 30 календарних днів з дня набрання чинності Законом №466 подати Декларації з типом «Уточнююча» або «Звітна» (у разі, якщо на граничну дату подання Декларації не виникало об’єктів оподаткування), в яких відобразити відповідні зміни податкового зобов’язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за періоди починаючи з 23 травня 2020 року.

ГУ ДПС у Київській області

 

З 12 червня 2020 діє форма попередження про відповідальність за трудові порушення

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що  з 12 червня 2020  року діє форма попередження про відповідальність за трудові порушення - це означає, що з 12 червня фахівці Держпраці під час перевірок будуть  застосовувати попередження про відповідальність за трудові порушення. Це попередження буде надаватися всім роботодавцям за результатами інспекційних відвідувань.

Форма попередження містить загальну інформацію та таблицю. У загальній частині наводитиметься інформація про інспектора Держпраці, який склав попередження та про об’єкт відвідування (роботодавця, якому попередження надається).

Таблична частина міститиме зміст виявленого порушення, посилання на нормативні документи, які порушено, та наводитиметься посилання на вид  відповідальності та норми законодавства, за якими застосовується відповідальність.

Форму попередження про відповідальність за порушення законодавства про працю затверджено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України наказом від 19.05.2020 року №919. Опубліковано його у виданні «Офіційний вісник» №45 від 12 червня 2020 року - з цієї дати наказ №919  почав діяти.  

ГУ ДПС у Київській області

 

Які платники вважаються великими платниками податків?

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п. 14.1.24 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, великий платник податків – юридична особа або постійне представництво нерезидента на території України, у якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали перевищує еквівалент 50 мільйонів євро, визначений за середньозваженим офіційним курсом Національного банку України за той самий період, або загальна сума податків, зборів, платежів, сплачених до Державного бюджету України, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, крім митних платежів, за такий самий період перевищує еквівалент 1,5 мільйона євро, визначений за середньозваженим офіційним курсом Національного банку України за той самий період

ГУ ДПС у Київській області

 

Відстрочення, розстрочення та реструктуризацію грошових зобов’язань та/або податкового боргу

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що контролюючі органи мають право приймати рішення про відстрочення, розстрочення та реструктуризацію грошових зобов’язань та/або податкового боргу.

Підставою для розстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу є надання платником достатніх доказів існування обставин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу такого платника податків, а також економічного обґрунтування, яке свідчить про можливість погашення грошових зобов’язань та податкового боргу та/або збільшення податкових надходжень до відповідного бюджету внаслідок застосування режиму розстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління виробництвом чи збутом такого платника податків (п.100.4 ст.100 ПКУ).

Підставою для відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу є надання платником доказів, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, що свідчать про наявність дії обставин непереборної сили, що призвели до загрози виникнення або накопичення податкового боргу платника податків, а також економічного обґрунтування, яке свідчить про можливість погашення грошових зобов’язань або податкового боргу та/або збільшення податкових надходжень до відповідного бюджету внаслідок застосування режиму відстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління виробництвом чи збутом такого платника податків (п.100.5 ст.100 ПКУ).

 Платник податків має право звернутися до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу. Платник податків, який звертається до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань, вважається таким, що узгодив суму такого грошового зобов’язання (п.100.2 ст.100 ПКУ).

Згідно з п.1.4 Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №574 (далі – Порядок), розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) вважається наданим, якщо на підставі заяви платника податків прийнято відповідне рішення контролюючого органу та укладено договір про розстрочення (відстрочення).

Визначення сум грошових зобов’язань (податкового боргу), що підлягають розстроченню (відстроченню), здійснюється за даними інформаційної системи, що ведеться контролюючими органами.

Строк дії розстрочення (відстрочення) податкового боргу починається з дати прийняття контролюючим органом рішення про розстрочення (відстрочення) грошового зобов’язання (податкового боргу) та закінчується датою, зазначеною у договорі про розстрочення (відстрочення) грошового зобов’язання (податкового боргу), за винятком випадків дострокового погашення такого податкового боргу (абз.2 п. 1.9 Порядку).

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 У зв’язку з карантинними обмеженнями комунальне підприємство «Ірпіньводоканал» посилює дистанційну роботу зі споживачами своїх послуг — жителями Приірпіння. Про це йдеться в повідомленні на сторінці підприємства у Фейсбук.

«На час карантину КП “Ірпіньводоканал” максимально посилює дистанційну роботу з фізичними особами. Ви завжди можете дистанційно (без особистого візиту) вирішити такі питання: отримати наявну інформацію щодо свого особистого рахунку; провести перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення; відкоригувати дані споживача (кількість осіб, що проживають, наявність бойлера та ін.); зробити заявку на опломбування/розпломбування лічильника; внести дані про повірку лічильника; передати показники квартирних приладів обліку», — зазначають у повідомленні.

Зв’язатися з абонентським відділом підприємства можна за номерами телефонів (04597)62-8-33, (067)219-84-80, електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та за допомогою месенджерів «Viber» і «Telegram».

 

Юний музикант Гостомеля Сергій Попов здобув чергову перемогу на музичному конкурсі. На цей раз гра Сергія вразила журі Всеукраїнського конкурсу «Сузір’я Україна – Європа». Сімнадцятирічний юнак отримав перше місце за виконання на акордеоні твору «Карусель» (вчитель Юрій Чуприна).

Ми вже повідомляли, що минулого місяця Сергій Попов отримав три перших місця на конкурсах «Родина імені Назарія Яремчука», «Гранд Фест» та «Перлина Дніпра».

Наші вітання юному таланту з черговою перемогою та побажання подальших успіхів на обраному шляху!

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що з 01 липня 2020 року змінюється прожитковий мінімум на одну особу на місяць.

Так, для працездатних осіб з 01 липня  він становитиме 2197 грн. - було (2102 грн.) - такі зміни передбачено Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», яким встановлюються з 01 липня 2020 року показники прожиткового мінімуму для  основних соціальних і демографічних груп населення:

 - для дітей віком до 6 років він становитиме 1859 грн (був 1779 грн),

 - для дітей віком від 6 до 18 років – 2318 грн (2218 грн),

 - для працездатних осіб – 2197 грн (2102 грн),

 - для осіб, які втратили працездатність –1712 грн (1638 грн).

Крім того, зросте розмір пенсій та мінімальної соціальної допомоги, які прив'язані до прожиткового мінімуму.

З 01 липня 2020 мінімальна пенсія становитиме 1 712 грн (на 74 грн більше). Також, в Україні з 01 липня зросте максимальний розмір допомоги з безробіття - до 8788,00 гривень (4 прожиткові мінімуми).

Зауважимо, що зміна розміру прожиткового мінімуму на одну особу на місяць не впливає на показники, встановлені Податковим Кодексом від прожиткового мінімуму станом на 01 січня звітного податкового року (ставок податку на нерухоме майно, ставок єдиного податку для платників ЄП першої групи, ставки збору для паркування, розміру податкової соціальної пільги, тощо).

Розмір мінімальної заробітної плати встановлено з 01 січня 2020 року в сумі 4723,0грн. (у погодинному розмірі - 28,31грн.) - цей показник станом на 01 липня  не змінюється.

ГУ ДПС у Київській області

 

Платник ПДВ може зареєструвати ПН /РК в ЄРПН протягом 1095 календарних днів

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 201.10 ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

-    для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

-   для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

-  для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними п. 198.5 ст. 198 та п. 199.1 ст. 199 ПКУ, – протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача – платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, – протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції.  Відповідно до п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 ПКУ порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст. 201 ПКУ, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ у разі здійснення операцій, визначених п.п. «а» – «г» п. 198.5 ст. 198 ПКУ, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до ст. 199 ПКУ, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого п. 201.4 ст. 201 ПКУ) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог ст.ст. 192 і 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема 50% суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Отже, нормами ПКУ визначено дати на які платник податку зобов’язаний зареєструвати в ЄРПН податкові накладні та/або розрахунок коригування до них та не визначено загального терміну протягом якого наявна така можливість.

Згідно з ст. 257 Цивільного кодексу України та ст. 102 ПКУ загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Відповідно до вимог п. 198.6 ст. 198 ПКУ у разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 1095 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.

Платник ПДВ, за умови дотримання вищезазначених вимог може зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в ЄРПН протягом 1095 календарних днів.

ГУ ДПС у Київській області

 

Обов’язок нарахування плати за землю виникає після оформлення юридичною особою права на земельну ділянку

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що земельний податок (далі – Податок) справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.

Об’єктом оподаткування Податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності , а підставою для нарахування Податку є дані державного земельного кадастру.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а надалі такий витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі (п. 286.2 ст. 286 ПКУ).

Офіційним визнанням і підтвердженням державою факту набуття, зміни або припинення відповідного права є державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 126 Земельного кодексу України від 25.10.2001 №2768-III).

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

У разі подання платником до контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельну ділянку, відомості про яку відсутні у базах даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, сплата Податку фізичними та юридичними особами здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом інформації про перехід права власності на об’єкт оподаткування.

Таким чином, у разі належно оформлених юридичною особою відповідного права на земельну ділянку та/або права на земельну ділянки під власним нерухомим майном на себе, у неї виникають обов’язки по нарахуванню податкових зобов’язань з плати за землю та подання Декларацій.

При цьому у разі переходу до юридичної особи права власності на земельну ділянку та відсутності у базах даних інформаційних систем ДПС відомостей про таку земельну ділянку юридична особа має право подати до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки правовстановлюючі документи на земельну ділянку та Декларацію.

Використання земельних ділянок без належного оформлення відповідного права є порушенням норм земельного законодавства, за що передбачена відповідальність ст. 144 ЗКУ.

ГУ ДПС у Київській області

Представники Гостомельської селищної ради з ознайомчим візитом відвідали Пісківську селищну об'єднану територіальну громаду. Перейняли досвід основних напрямків на що необхідно звернути увагу на перших шагах, на які нагальні питання звернути особливу увагу. Особливо зупинились на освіті та медицині, . Також фінансах та бюджетних питаннях.

PS

Створення об'єднаної територальної громади та набуття нею додаткових повноважень у прийнятті рішень зумовило необхідність і можливість утворення у громаді структури, яка б забезпечувала громадський порядок, охорону комунальної та приватної власності. Спонукала до цього і обмежена кількість працівників поліції, які працюють у населених пунктах, та їх обмежені функції. Безпека життя людей та їх житла, охорона об'єктів комунальної та приватної власності стала одним із пріоритетних напрямів роботи селищної ради об'єднаної територіальної громади.

Рішенням сесії Пісківської селищної ради було утворене комунальне підприємство "Пісківська варта" та затверджено його статут. Відповідно до своїх функцій підприємство забезпечує охорону громадського порядку та безпеку шляхом патрулювання на вулицях, нагляду та охорони об'єктів оцінювання безпеки помешкань і громадських будинків,обслуговування систем безпеки та спостереження, в тому числі за допомогою електронних систем сигналізацій, проведення розслідувань.

Підприємство буде співпрацювати з відповідними державними структурами, що, переконані у громаді, забезпечить правоворядок у населених пунктах, зменшить рівень злочинності, підвищить впевненість членів громади у безпечності свого життя та домівок, що є однією з основних умов добробуту.

 

 

 

Відповідно  до  частини 3 пункту 5 ст.50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , Закону України «Про доступ до публічної інформації» та на підставі розпорядження  селищного голови №02/131  від 01.07.2020 р. «Про скликання шістдесят четвертої   сесії сьомого скликання» доводжу до відома  депутатів проект порядку денного 64 сесії  Гостомельської селищної ради, що запланована  на   14.07.2020 р.  :

 

  1. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №1027-58-VII від 21.12.2019 року «Про бюджет селища Гостомель на 2020 рік»
  2. Про надання матеріальної допомоги
  3. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №1028-58-VII від 21.12. 2019 року «Про структуру та чисельність працівників апарату селищної ради, її виконавчого комітету, фізичної культури і спорту на 2020 рік»
  4. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №1030-58-VII від 21.12. 2019 року «Про затвердження штатного розпису на 2020 рік»
  5. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №1029-58-VII від 21.12.2019 року «Про умови оплати праці працівників апарату Гостомельської селищної ради та її виконавчого комітету»
  6. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №992-38-V від 19.02.2009 року «Про встановлення плати за поховання»
  7. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №720-44-VІІ від 20.09.2018 року «Про створення ритуальної служби селища Гостомель»
  8. Про безоплатне прийняття на баланс Гостомельської селищної ради з балансу виконавчого комітету Ірпінської міської ради фактичних витрат по капітальним видаткам об’єктів благоустрою із подальшою передачею їх на баланс КП «УЖКГ «Гостомель»
  9. Про безоплатну передачу на баланс КП «УЖКГ «Гостомель» майна придбаного по Цільовій програмі «Громадський бюджет селища Гостомель на 2018-2022 роки»
  10. Про безоплатну передачу на баланс Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13 майна придбаного по Цільовій програмі «Громадський бюджет селища Гостомель на 2018-2022 роки»
  11. Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради №1013-58-VІІ від 12.12.2019 року «Про затвердження плану діяльності підготовки проектів регуляторних актів Гостомельської селищної ради на 2020 рік» (Про затвердження Порядку передачі в оренду комунального майна територіальної громади селища Гостомель- проект регуляторного акту)
  12. Про продовження строку дії контракту з директором комунального підприємства «Гостомель Житлоінвест» Гостомельської селищної ради
  13. Про створення та затвердження Статуту  комунального підприємства «Благозеленбуд» Гостомельської селищної ради
  14. Звіт про виконання Плану роботи Гостомельської селищної ради \/ІІ скликання у першому півріччі  2020  р.
  15. Звіт про роботу та прийняті рішення виконавчим комітетом  Гостомельської селищної ради у першому півріччі 2020 р.
  16. Про врегулювання земельних відносин
  17. Про розгляд протоколів постійних депутатських комісій
  18. різне

 

Дата проведення :14.07.2020 р.

Час проведення сесії : 10.00

Місце проведення : актова зала ЦТДЮ

 

Головам постійних депутатських комісій прохання призначити засідання комісій, відповідно до переліку питань,що виносяться на розгляд сесії.                                                                          

                                                                                 

Секретар ради О.Кислиця

Після Революції Гідності в українському суспільстві виникла нагальна потреба у реформуванні правоохоронної системи. Восени 2014 року було представлено концепцію реформи Міністерства внутрішніх справ, в якій передбачалось створення Національної поліції замість міліції. 2 липня 2015 року Верховна Рада ухвалила закон "Про Національну поліцію". 4 липня на Софійській площі у Києві присягу на вірність Україні склали перші співробітники нової поліції. Ними стали патрульні поліцейські.

Юрій Прилипко привітав вартових правопорядку Приірпіння, очолюваних поковником поліції Валерієм Євтушенком з наступаючим професійним святом та ювілеєм.

Важкі поліцейські будні вимагають від кожного з представників цієї професії високого професіоналізму та зразкової дисципліни. На кожного з них покладено відповідальне й благородне завдання – захист життя та здоров’я людей, прав і свобод громадян, ведення боротьби зі злочинністю та охорона громадського порядку.

З нагоди свята, Гостомельський селищний голова Юрій Прилипко відзначив кращих поліцейських Ірпінського відділу НП у Київській області Подяками, побажавши, щоб їхні професійні зусилля були винагородженні повагою і довірою кожного громадянина, а міцне здоров’я та благополуччя стали непохитною основою зростання подальших професійних успіхів!

PS

Близько місяця патрульна поліція столиці працювала у тестовому режимі. Другим українським містом, де поліцейські вийшли на вулиці, став Львів, третім – Одеса. Після цього проект поступово почав втілюватися в усіх містах України. Цей процес зайняв майже рік.

Завдання Нацполіції України Відповідно до закону «Про Національну поліцію» основними завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах:

- забезпечення публічної безпеки і порядку;
- охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
- протидії злочинності;
- надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.

 

Продуктивно й динамічно відбулося засідання виконкому з представниками територіальних громад Гостомельської ОТГ. Розглянуто всі питання порядку денного.

Затверджено план роботи та графік засідань виконавчого комітету Гостомельської селищної ради на ІІ півріччя 2020 р. Прийнято рішення щодо видалення аварійних дерев та надання матеріальної допомоги. Також схвалено питання відділів містобудування й  архітектури,  контролю за благоустроєм. Заслухано й прийнято до уваги звіт начальника відділу ЦНАП Олексія Литвина.

Прозорий офіс Гостомеля був першим пілотним проектом в Україні, впроваджений в селищі за допомогою міжнародної програми «U-LEAD з Європою». ЦНАП успішно вписався в спектр роботи за принципом єдиного вікна й постійно розширює свій арсенал, надаючи близько 100 адмінпослуг, а от яких саме, читайте у звіті.

ЦНАП Гостомеля здійснює прийом документів та їх видачу виключно через адміністраторів ЦентруЮ тобто людям не потрібно ходити по кабінетах.

На теперіішній час ЦНАП Гостомеля – це:

  • комфортні умови прийому громадян (ЦНАП облаштований належною зоною очікування, дитячим майданчиком, санітарними кімнатами, телевізором, інформаційними стендами, зоною WiFi, створені умови для людей з обмеженими можливостями), простота в обслуговуванні, своєчасність надання послуг, розширені та зручні часи прийому (у т.ч. робота без перерви на обід та у суботу, у четвер до 20.00), організація надання послуг у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень,

У приміщенні Центру та сайті Гостомельської селищної ради у розділі Центр надання адміністративних послуг розміщено актуальну та зручну інформацію щодо діяльності ЦНАПу, в.т.ч. інформаційні картки по кожній послузі, нормативна база, установчі документи, графік роботи та контакти.

Рішенням Гостомельської селищної ради №471-26-VII від 7 вересня 2017 року було затверджено перелік послуг Центру, інформаційні та технологічні картки. На момент відкриття ЦНАП Гостомеля надавав 48 послуг, а вже зараз ми маємо можливість надавати 100 послуг з питань:

  • архітектури і містобудування, приватизації житла та взяття на квартирний облік, комунальної власності, землеустрою, реєстрації нерухомого майна, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, надання субсидій та допомоги при народженні дитини, реєстрації актів цивільного стану, благоустрою.

Крім цього, укладено угоди і ведеться прийом громадян спеціалістами Ірпіньводоканалу, Київоблгазу, БТІ «Північне», Управлінням Пенсійного фонду м. Ірпінь та юристами з питань безоплатної правової допомоги.

Персонал Центру на сьогодні налічує 4 співробітника (керівник, який також виконує функції адміністратора, адміністратор, державний реєстратор та сеціаліст з реєстрації місця проживання). Наявна штатна чисельність адміністраторів Центру гранична для надання вищезазначеної кількості видів адміністративних послуг.

Перелік послуг не є остаточним, та буде розширюватись для зручності громадян. Так, ми плануємо ввести в штат Центру державного реєстратора з питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У планах на поточний рік також є придбання станції та обладнання для виготовлення ай-ді карток та біометричних паспортів, що також передбачає введення в штат ще двох кваліфікованих спеціалістів за даним напрямом роботи.

За два з половиною роки роботи за консультацією та отриманням послуг до Центру звернулось більше 16 тис. громадян та субєктів підприємницької діяльності.

Найбільше звернень стосуються питань реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання – близько 8000 тис.

Державна реєстрація речових прав – 3600.

Земельні відносини – 3200.

Містобудування та архітектура – 630.

Благоустрій – 420.

Матеріальна допомога – 145.

Квартирний облік – 33.

Крім того співробітниками Центру надано більше 20000 консультацій. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою засобів телефонного зв’язку та електронної пошти.

Щодо платних послуг, до яких відносяться послуги державного реєстратора та реєстрації місця проживання то у 2018 році за державну реєстрацію до бюджету було сплачено 120 тис.грн., у 2019 році – 280 тис.грн., за півроку 2020 року – 152 тис.грн.

Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. Про результати своєї роботи щоквартально ми звітуємо Міністерству цифрової трансформації та в Київську обласну державну адміністрацію.

На період карантину Центр не припиняв свою роботу. ЦНАП працює з врахуванням усіх вимог, які висунуті урядом на цей період (дезинфекція приміщень, захисні маски, антисептики, соціальна дистанція, надання послуг онлайн). Найбільш затребувані послуги (реєстрація місця проживання та державна реєстрація нерухомості) здійснюються за попереднім записом

 

 

З 1 липня українцям перерахували розмір пенсій через збільшення прожиткового мінімуму

КИЇВ. 1 липня. УНН. Пенсійний фонд України провів перерахунок пенсійних виплат з 1 липня 2020 року у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, з 1638 грн до 1712 грн. Про це повідомляє УНН з посиланням на Пенсійний фонд України.

Для непрацюючих пенсіонерів зросте розмір мінімальної пенсії за віком, доплати за понаднормовий стаж.

Незалежно від того, працює особа, чи ні, збільшаться розміри встановлених до пенсій надбавок, підвищень, пенсій за особливі заслуги перед Україною, інших доплат, які базуються на величині прожиткового мінімуму.

Розмір підвищення пенсії за результатами перерахунку залежить від того, які складові входять до пенсійної виплати, що обчислюється від прожиткового мінімуму.

Перерахунок проведено в автоматичному режимі. Виплата перерахованих пенсій буде проводитись з 4 липня.

Нагадаємо, Уряд планує запровадити накопичувальну пенсію з 2021 року.

  

ПОРЯДОК ДЕННИЙ засідання виконавчого комітету

Гостомельської селищної ради

 

«02» липня 2020 року, 09:00

Найменування питання

Доповідач

 

1.        

Про затвердження плану роботи та графіку засідань виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

на ІІ півріччя 2020 р.

Чечко С.В. – керуючий справами

2.        

Про підсумки роботи відділу з питань надання адміністративних послуг (ЦНАП)

Литвин О.В. – начальник відділу з питань надання адміністративних послуг

3.        

Про видалення аварійних дерев у селищі Гостомель

Абрамчук Д.В. – заступник селищного голови

4.        

Про виділення коштів та виплату одноразової матеріальної допомоги

Фальковський В.А. – заступник селищного голови

5.        

Питання відділу містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – начальник відділу містобудування та архітектури

6.        

Питання відділу контролю за благоустроєм

Чемерис С.В. – начальник відділу контролю за благоустроєм

7.        

Різне

 

 

 

               Керуючий справами                                                          С.В. Чечко

Новини