Субота, 15 грудня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

засідання виконавчого комітету

Гостомельської селищної ради

 

«31» жовтня 2018 року, 13:30

Найменування питання

Доповідач

 

1.

Про хід виконання селищного бюджету за 9 місяців 2018 року

 

Закревська А.В. – начальник відділу обліку та звітності

2.

Про встановлення тарифів на послуги з вивозу ТПВ від приватного сектору КП «УЖКГ «Гостомель»»

Пустовалов В.В. – начальник КП «УЖКГ «Гостомель»»

3.

Про встановлення тарифів на послуги з вивозу ТПВ з автоматичною загрузкою (контейнерною), яку надає КП «УЖКГ «Гостомель»»

Пустовалов В.В. – начальник КП «УЖКГ «Гостомель»»

4.

Про встановлення тарифів на окремі види ритуальних послуг, що надаються КП «УЖКГ «Гостомель»»

Пустовалов В.В. – начальник КП «УЖКГ «Гостомель»»

5.

Про затвердження площ обслуговування деяких об’єктів благоустрою селища Гостомель, що перебувають на утриманні та обслуговуванні КП «УЖКГ «Гостомель»»

Пустовалов В.В. – начальник КП «УЖКГ «Гостомель»»

6.

Про затвердження проектно-кошторисної документації

Саєнко В.М. – перший заступник селищного голови

7.

Про надання дозволу на видалення аварійних дерев у селищі Гостомель

Саєнко В.М. – перший заступник селищного голови

8.

Про виділення коштів та виплату одноразової матеріальної допомоги

Саєнко В.М. – перший заступник селищного голови

9.

Про визначення управителя багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком в селищі Гостомель

Афоніна В.В. – начальник юридичного відділу

10.

Питання житлової комісії

Афоніна В.В. – начальник юридичного відділу

11.

Питання відділу містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – начальник відділу містобудування та архітектури

10.

Різне

 

Керуючий справами                                                                                       С.В. Чечко

Відбувся ІІІ Міжнародний Форум практиків партиципації «Між цінностями та процедурами: підтримка та трансформація громадського бюджету», який проходив 26-27 жовтня в Ірпені.

Історія партиципаторного бюджетування в Україні, Грузії та Молдові розпочалася з 2015 року, а у Польщі — із 2011 року. У Гостомелі — в 2017 році, і проект стартував дуже успішно, подано 26 авторських ідей, що стосувалися впровадження новацій в освітянських закладах, в сфері благоустрою, відкриття пам’ятних знаків, облаштування квітучих алей тощо. Бюджет участі все частіше розглядається, як платформа посилення соціальної згуртованості, реалізації принципів інклюзивності та доступності у громадах. З 2016 року в Україні проводяться міжнародні Форуми, які допомагають шукати відповіді на спільні виклики та розвивати багатонаціональну спільноту практиків партиципації.

Завдання форуму: обмінятися кращими практиками, обговорити виклики та поділитися баченням щодо трансформації громадського бюджету; розробити місцеві, національні та міжнародні спільні ініціативи з метою підтримки та розвитку громадського бюджету.

  Форум, що пройшов в Ірпені ініційований українсько-польською фундацією співробітництва та розвитку (ПАУСІ).
Участь в заході взяли представники міжнародних організацій, експерти, посадовці місцевого самоврядування, фахівці з розвитку.
Географія учасників форуму була досить представницькою. Прибули гості з Польщі, Грузії, Молдови, Вірменії, Великобританії, Німеччині та інших країн.У форумі від Гостомеля взяла участь керуючий справами Гостомельської селищної ради Світлана Чечко. Як відомо, цього року селище розпочало успішне впровадження громадського бюджету, було подано 26 проектів.  Відбулося голосування за них. У наступному році — етап реалізації 9 проектів-переможців.
Робота форуму складалася головним чином з тематичних програм у яких учасники могли знайти цікаві для себе теми, обмінюватися досвідом. Отримати для себе корисні знання та вміння. Серед спікерів Міжнародного форуму виступили зокрема, виконавчий директор фундації ПАУСІ Кшиштоф Вільцек та виконуюча обов’язки Ірпінського міського голови Анастасія Попсуй.
Зазначалося, що покладено досить непоганий початок співпраці між місцевою владою та громадськістю у впровадженні партиципаторного бюджету в Україні. Все більше міст і селищ долучаються до такої форми розподілу суспільних коштів. Громадськість отримує реальну можливість вплинути на реалізацію того або іншого суспільного проекту.

 

 

 

        У зв’язку з зупиненням дії рішення сорок  п’ятої сесії сьомого скликання Гостомельської селищної ради від 18 жовтня 2018 року «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки гр. Здору В.А.», керуючись пунктом 6.4. статті 6 Регламенту роботи Гостомельської селищної ради VІІ скликання, частинами четвертою та дев'ятою статті 46, частиною 4 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

  1. Скликати позачергову сорок шосту сесію сьомого скликання Гостомельської селищної ради на 30 жовтня 2018 року о 18:00 годині в залі засідань Гостомельської селищної ради (селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220).
  2. На розгляд позачергової сорок шостої сесії селищної ради винести наступне питання:

-  Про повторний розгляд рішення сорок  п’ятої сесії сьомого скликання Гостомельської селищної ради від 18 жовтня 2018 року «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки гр. Здору В.А.»

  1. Зміст даного розпорядження довести до відома депутатів Гостомельської селищної ради.
  2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

В.о. Гостомельського селищного голови,                               

Секретар ради                                                                              О.В. Кислиця

 

 

На оперативній нараді розглянуто й проаналізовано питання, що стосуються найважливіших напрямків життєдіяльності селища: опалювального сезону, благоустрою, діяльності суб’єктів торговельно-комерційних споруд, питань культури. У роботі наради, котру вела виконуюча обов’язки селищного голови Олена Кислиця, взяв участь перший заступник селищного голови Василь Саєнко, який в зв’язку з вимушеною відпусткою, повернувся до виконання обов’язків.

Головною темою  оперативної наради був розгляд готовності Гостомеля до опалювального сезону. Як повідомила виконуючий обов’язки селищного голови Олена Кислиця, з сьогоднішнього дня підприємство ПКП «Теплокомунсервіс» підключатиме електричне живлення до нової котельні по вулиці Рекунова, щоб запустити нову мережу теплопостачання на масив, до якого подавалося тепло ще від старої котельні. Щоб налагодити якісні послуги  й побудувати нове джерело теплопостачання за сприяння селищної ради, підтримки склозаводу, ПКП «Теплокомунсервіс» виконано великий обсяг робіт, вкладено понад 16 млн. грн., левову частину з котрих, понад 12 млн., вклало теплопостачальне підприємство, 2,5 млн.— склозавод і 1,5 млн Гостомельська селищна рада. Своєчасний запуск нового об’єкту затримувало погодження з електропостачальниками, яке вже вирішено. Продовжується утеплення ЗШ№13, за повідомленням директора начального закладу Володимира Захлюпаного, майже повністю виконано внутрішні роботи, на 25 відсотків здійснено роботи з утеплення фасадів. Селищна влада не може вплинути на темпи робіт, оскільки фінансування здійснюється з обласного бюджету, звідси ведеться й технагляд й контроль за виконанням робіт підрядною організацією.  

Розглянуто  питання щодо впорядкування рекламних холдерів, (зауважимо, власники які не мають на них відповідних документів підпадають під призначення штрафних санкцій — до 1850 грн.) Також закцентовано увагу на низькій платіжній дисципліні за тимчасову оренду землі суб’єктів, які здійснюють комерційну діяльність у так званих МАФ , малих архітектурних спорудах. Встановлено кількість діючих (18) від заявлених 37, усім буде направлено відповідні повідомлення щодо виконання своїх обов’язків.  

Також на нараді піднято проблему тему щодо утилізації листя, наголошено, що за його спалювання передбачено штрафні санкції, що хто з власників не може власними силами утилізувати листя в компостних ямах на присадибних ділянках, може скористатися послугами УЖКГ «Гостомель» й вивезти їх за межі домоволодінь.

Обговорено план заходів у сфері культурного життя селища на найближчий період, проінформовано про поїздку колективу "Хвиля танцю" в Буковель. 31 жовтня в культурно-оздоровчому комплексі планується дитячий мюзикл, про час проведення буде окреме повідомлення.   

У зв`язку з ремонтними роботами доводимо до відома про тимчасове відключення електропостачання 30 і31 жовтня, з 8-ї до 17-00, на таких вулицях: Чумацький шлях, Дачна, Канадське містечко.

24 жовтня на засіданні уряду схвалили відставку голови Київської ОДА Олександра Горгана, який пробув на посаді менше двох років, та призначення замість нього Олександра Терещука. Про це повідмоляє Depo.ua з посиланням на власні джерела.

Олександр Терещук до цього часу був першим заступником голови Одеської обласної державної адміністрації. До цього Терещук працював Начальником ГУМВС України в місті Києві. 5 червня 2015 року був звільнений з посади. 3 липня президент України Петро Порошенко скасував люстрацію Олександра Терещука. 14 грудня 2015 року Міністр МВС України Арсен Аваков повідомив, що звільнив начальника Головного управління Національної поліції в Києві Олександра Терещука і декількох високопоставлених співробітників столичного главку.

У часи Януковича Терещук очолював Управління МВС України у Волинській області (з 17 листопада 2012 по липень 2014 року).

Джерело: depo.ua

 

Ірпінське управління ГУ ДФС у Київській області нагадує платникам податків  , що з 01 липня 2018 року ДФС України  запустила в тестовому режимі електронний чек (e-Receipt), який дозволить відмовитися від касових апаратів і паперових чеків.

Дане запровадження повністю відповідає духу часу і сприяє заощадженню ресурсів підприємців на використання касових апаратів.

Всі бажаючи приєднатися до пілотного проекту, можуть безплатно скачати клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) для Windows та Android, що розміщене за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt. Наступним етапом буде розробка програмного забезпечення для операційної системи IOS.

Для реєстрації кас та касирів у приватній частині Електронного кабінету створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО».

Даний сервіс надає можливість платникам обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі он-лайн касу та касирів.

Для того, щоб розпочати роботу з касою необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек.

Формування електронного чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача, що розміщена за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt.

Інструкція користувача щодо роботи з сервісом в Електронному кабінеті розміщена в меню «Допомога».

Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести:

фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).

Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою. Якщо ви не знайшли свого е-чека в системі, зробіть його фото та надішліть за адресою  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. ДФС буде вивчено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи та вжито відповідних заходів.

Ірпінське управління ГУ ДФС у Київській області

 

Рішення прийнято на загальних зборах первинного осередку Ірпінської регіональної організації УСВА, і воїнів АТО, 14 жовтня. Співголовами організації обрано Ісу Курамагомедова та Петра Феофанова. У лавах членів організації ветеранів-інтернаціоналістів — 30 осіб, які брали участь в бойових діях таких країнах: Афганістан, Мозамбік,  Ангола, Югославія, учасників бойових дій АТО — 24. Члени новоствореної організації  об’єдналися, щоб опрацьовувати спільну стратегію своїх дій, бговорювати ті чи інші проблеми й приймати спільні рішення.   

Ірпінське управління ГУ ДФС у Київській області вкотре звертає увагу платників податків, що на сьогодні в державі реалізуються комплексні заходи, спрямовані на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю з оформленням трудових відносин із найманими працівниками, виявлення суб‘єктів господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність без державної реєстрації, тощо. 

Суб'єктам господарювання слід пам'ятати, що використання нелегальної робочої сили, не оформлення трудових відносин або несвоєчасна реєстрація трудових відносин з найманим працівником - це порушення трудового законодавства,   відповідно, роботодавцям, які порушують законодавчі вимоги при нарахуванні заробітних плат, загрожують штрафи за такі порушення.

Наприклад , за фактичний допуск працівника без оформлення трудового договору передбачений штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат за кожного працівника, це 3723*30=111690 гривень. Крім того, статтею 41 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність на керівника підприємства від 8500 грн до 17 000 грн за фактичний допуск працівника без трудового договору. Отже, вказане порушення може коштувати 128690 грн (111690грн. + 17000 грн.) + виплата такому працівникові заробітної плати у розмірі не нижче середньої заробітної плати за відповідним видом економічної діяльності у регіоні у відповідному періоді.

 В Ірпінському регіоні  діє  робоча група з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, якою проводяться регулярні комплексні рейди-обстеження суб’єктів господарської діяльності щодо виявлення фактів наймання працівників без оформлення трудових відносин та залучення їх до оподаткування, легалізації існуючих робочих місць. Зокрема, детальний  аналіз суб’єктів господарювання, які знаходяться в «зоні ризику» найбільше занепокоєння викликає оплата праці «у конвертах» найманих працівників по будівельній галузі. Доводимо до відома громадян, що середньогалузевий рівень заробітної плати по будівельникам (КВЕД  41.10, 41.20) складав  у І кварталі 2018 року  -  6792 грн.,  у ІІ  кварталі  - 7200 гривень. За результатами обговорень  суб’єктам підприємницької діяльності рекомендовано належним чином оформити трудові відносини з найманими працівниками, чітко дотримуватись чинного трудового законодавства.

 Звертаємо увагу, що сплата податків і зборів з отриманих  доходів – обов’язок кожного громадянина, від якого залежить економічний розвиток  нашої держави. Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» встановлено мінімальну заробітну плату на 2018 рік у місячному розмірі - 3723 гривні (у погодинному розмірі - 22,41 гривні), якої повинні додержуватись роботодавці при нарахуванні виплат найманим працівникам.

Всі мають усвідомити: щоб держава мала можливість фінансувати пенсійні виплати, роботодавці повинні чітко дотримуватись норм діючого законодавства, виплачувати заробітну плату прозоро, своєчасно та в повному обсязі .

Ірпінське  управління  ГУ ДФС у Київській області

 

Новини