Четвер, 20 лютого 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

23 грудня в звязку з плановими ремонтними роботами ( з8-до 17-00) буде тимчасово знеструмлюватися електропостачання по вулицяї Ярова, Вишнева; 27 - по вул. Свято-Покровській (селищна рада).

Ірпінська податкова запрошує на семінар.

Ірпінське управління  ГУ ДПС у Київській області  20 грудня 2019 року в рамках проведення Всеукраїнського тижня права  запрошує   юридичних та фізичних осіб – підприємців  взяти участь у  тематичному семінарі на тему:

«Актуальні питання щодо застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Початок семінару:10год.30хв.

Початок реєстрації 10год.00хв.

Місце проведення: м.Ірпінь,вул.Шевченко, 2 «А»,актова зала(4-й поверх) Ірпінського управління ГУ ДПС у Київській області

Довідки за телефоном: (045-97)-60-0-26

Ірпінське управління ГУ ДПС у Київській області.

 

Сьогодні, в день Святого Миоколая, коли і природа дарує казкове диво, теплий по весняному день, в дошкільних і навчальних закладах селища віншували дітей, а вони виступали з віршами й зображували різдвяних персонажів. На світлинах селищний голова Юрій Прилипко в одній із початкових шкіл ( ЗОШ№16) вітає малих школяриків. Продовження святкування відбудеться о 17-00 біля головної ялинки на площі КОК. Приходьте, засвітимо ялинку разом!

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 засідання виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

 

«20» грудня 2019 року, о 9-00

Найменування питання

Доповідач

 

1.                 

Про затвердження плану роботи та графіку засідань виконавчого комітету Гостомельської селищної ради на

І півріччя 2020 року

Чечко С.В. – керуючий справами

2.                 

Про схвалення проекту бюджету селища на 2020 рік

Закревська А.В. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності

3.                 

Про приведення тарифів ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 85) з водопостачання до рівня економічно обгрунтованих

Абрамчук Д.В. – заступник селищного голови

4.                 

Про виділення коштів та виплату одноразової матеріальної допомоги

Абрамчук Д.В. – заступник селищного голови

5.                 

Про надання дозволу на видалення аварійних дерев у селищі Гостомель

Абрамчук Д.В. – заступник селищного голови

6.                 

Питання ради опіки та піклування

Афоніна В.В. – начальник юридичного відділу

7.                 

Питання житлової комісії

Афоніна В.В. – начальник юридичного відділу

8.

Питання відділу містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – начальник відділу містобудування та архітектури

9.

Питання відділу контролю за благоустроєм

Чемерис С.В. – начальник відділу контролю за благоустроєм

10.

Різне

 

 

 

 

               Керуючий справами                                                          С.В. Чечко

29 років тому цього дня, Генеральна Асамблея ООН прийняла Міжнародну конвенцію про захист прав всіх мігрантів та членів їхніх сімей. За рекомендацією Економічної і Соціальної Ради Генеральна Асамблея ООН проголосила 18 грудня Міжнародним днем мігранта.

На сьогоднішній день в Україні постійно проживає є понад 284 тисячі іноземців. Навчаються в українських ВНЗ та працюють ще понад 128 тисяч іноземців. 

За даними ООН, на сьогодні у світі налічується майже 272 млн мігрантів, їх кількість з кожним роком збільшується. Майже половина всіх мігрантів на планеті мешкає в десяти країнах: 51 мільйон - у США, по 13 мільйонів - у Німеччині й Саудівській Аравії, 12 млн - у Росії, 10 млн - у Великій Британії, 9 млн - в ОАЕ, по 8 млн - у Франції, Канаді й Австралії, 6 млн - в Італії.

З 01 січня 2020 змінюються реквізити бюджетних рахунків

З 1 січня 2020 року у зв’язку з тим, що Державною казначейською службою України з початку 2020 року рахунки для сплати податків і зборів  будуть відкриті відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203 (із змінами та доповненнями), змінюються реквізити бюджетних рахунків.

Інформація щодо реквізитів бюджетних рахунків, які будуть введені в дію з 01.01.2020 року, після її отримання від Казначейства буде розміщена на вебпорталах органів ДПС у рубриці «Бюджетні рахунки».

 ГУ ДПС у Київській області

 

Розпочалося асфальтування дорожнього шляху, що розширить проїжджу частину Свято-Покровської, а світлофор, що буде згодом, регулюватиме транспортний потік, який зменшить затори на виїзді з Гостомеля. Фронт робіт виконується значний, не тільки на автошляху, а в комплексі інших робіт з убезпечення руху й комфортності на цьому складному відрізкові автомагістралі. У згадуваному районі також прокладаються тротуарні доріжки пішохідної зони...

Ще до приходу Святого Миколая в БК « Чотири леви»  пройшло драйвове, емоційне, веселе святкування  з танцювально-розважальною програмою «LED Шоу - Блискавки» від Crazy аніматорів. Дітвора мала змогу з запальними Блискавками на Блискавичних поотягах вирушити у чарівну подорож Небосхилом, засвітити небесне сяйво з сотні зірок. За допомою чарвіних паличок, що сяяли, загадати найзаповітніші бажання. Мабуть це та казка, що приносить радість у кожне дитяче сердечко. Приємно було бачити щасливі усміхнені обличчя дітлахів!
Адміністрація БК «Чотири леви» і батьки дітей дякують колективу Crazy аніматорів та керівнику колективу Єлизаветі Юхименко.

 

З 01 січня 2020 змінюються реквізити бюджетних рахунків

З 1 січня 2020 року у зв’язку з тим, що Державною казначейською службою України з початку 2020 року рахунки для сплати податків і зборів  будуть відкриті відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203 (із змінами та доповненнями), змінюються реквізити бюджетних рахунків.

Інформація щодо реквізитів бюджетних рахунків, які будуть введені в дію з 01.01.2020 року, після її отримання від Казначейства буде розміщена на вебпорталах органів ДПС у рубриці «Бюджетні рахунки».

 ГУ ДПС у Київській області

 Довіра до бізнесу: на Київщині зменшилася кількість перевірок

Протягом січня-листопада 2019 року управлінням податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у Київській області проведено 527 документальних перевірок, що на 25 перевірок менше, ніж за січень-листопад 2018 року, в тому числі 216 планових та 311 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 719,1 млн. гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 83,2 млн. грн., що на 16,6 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 244,3 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 44 млн. грн., також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 23,9 млн. гривень.

Крім того, за січень-листопад 2019 року проведено 1 714 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 34,2 млн. грн., з яких 11,2 млн. грн. сплачено до бюджету.

 ГУ ДПС у Київській області

 

Коли не нараховуються податкові зобов’язання з ПДВ при ліквідації основних фондів?

У разі ліквідації основних виробничих або невиробничих засобів за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування  податком на додану вартість розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації (п. 189.9 ст. 189 ПКУ).

Ця норма не поширюється на випадки, коли основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються у зв’язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили, або коли така ліквідація здійснюється без згоди платника податку, у тому числі в разі викрадення основних виробничих або невиробничих засобів, що підтверджується відповідними документами про знищення, розібрання або перетворення основних виробничих або невиробничих засобів у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням.

Такими документами можуть бути:

- сертифікат Торгово-промислової палати України, який підтверджує факт настання обставин непереборної сили (форс-мажору;

- акт, який засвідчує факт пожежі, складений відповідно до положень Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.12.2003 №2030 (зі змінами), що підписується комісією, до складу якої входить не менш як три особи, у тому числі представник територіального органу ДСНС України, представник адміністрації (власник) об’єкта, потерпілий;

 -   витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий в порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України від 13.04.2012 №4651-VI із змінами та доповненнями, в разі викрадення основних засобів;
  -   інші документи, що підтверджують факт знищення, зруйнування, викрадення основних виробничих або невиробничих засобів.
Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів, передбачено, що для визначення непридатності основних засобів до використання, можливості їх використання іншими підприємствами, організаціями та установами, неефективності або недоцільності їх поліпшення (ремонту, модернізації тощо) та оформлення відповідних первинних документів керівником підприємства створюється постійно діюча комісія, яка

- здійснює безпосередній огляд об’єкта, що підлягає списанню;

-установлює причини невідповідності критеріям активу;

-визначає осіб, з вини яких сталося передчасне вибуття основних засобів з експлуатації, вносить пропозиції щодо їх відповідальності;

-визначає можливість продажу (передачі) об’єкта іншим підприємствам, організаціям та установам або використання окремих вузлів, деталей, матеріалів, що можуть бути отримані при демонтажі, розбиранні (ліквідації) основних засобів, установлює їх кількість і вартість;

-складає і підписує акти на списання основних засобів.

Отже, у разі ліквідації основних засобів у зв’язку з їх розібранням або перетворенням у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням, платник податку не нараховує податкові зобов’язання з ПДВ у випадку подання контролюючому органу належним чином оформленого акта на списання основних засобів за формою, встановленою наказом Міністерства статистики України від 29.12.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку», або за довільною формою, за умови, що такий документ міститиме всю необхідну інформацію, яка дозволяє ідентифікувати операцію, та матиме належні реквізити первинного документа. Незалежно від форми складання документа на списання основних засобів він має підтверджувати факт знищення, розібрання або перетворення основних засобів в інший спосіб, внаслідок чого основний засіб не може використовуватися за первісним призначенням.

 ГУ ДПС у Київській області

Уже облаштовано перші зони для дозвілля, зокрема доріжки до рибальських мостиків. Щоб ловилася рибка, велика й мала, а для великих мрійників і золота. Нагадаємо, на першому  етапі робіт простелено тротуарну доріжку, зміцнено берегову лінію бетонними блоками, де весною буде завезено ґрунт для зелених зон. Найближчим часом на доріжці по вулиці Ватутіна  будуть встановлені лавочки в спеціально вимощених ФЕМ місцях  На другому етапі облаштовуватиметься берег по вулиці Дніпровській, там об’єктів для дозвілля буде значно більше.

Новини