Субота, 28 листопада 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Важко уявити наш побут без продукції підприємства. У склотарі «Ветропак», і продукти харчування, і різні напої. Загалом тут виготовляють 2500 видів скляного посуду. Виробничники запевняють, що можуть виконати будь-які побажання своїх клієнтів.  

Рядками історії

Одне з найдавніших виробництв серед склозаводів України. основотворче підприємство Гостомеля. Його історія сягає в далекий 1912 рік. Саме тоді в липні-жовтні Київське губернське правління розглядало справу “Про дозвіл київському купцю другої гільдії Шамі Гершковичу Гіберману на будівництво скляного заводу в містечку Гостомель Київського повіту на землях дворянина Василя Красовського". Зберігся важливий документ — дозвіл на будівництво заводу. Так, у “Протоколе Совещательного присутствия врачебного отделения Киевского губернского правления” від 29 вересня 1912 р. за №295 записано: “Выслушав доложенное, Совещательное присутствие врачебного отделения соглашаеся на устройство купцом Гиберманом в м. Гостомль сгекляного завода, но только с тем условием, чтобы находящаяся вблизи речка Ирпень не била загрязнена заводом". Уже тоді дбали про екологію, забруднення навколишнього середовища. В іншому документі — Рапорті Київському повітовому справнику записано, шо цей завод “будет находиться в закрытой лесом местности вблизи речки “Ир пень” и отстоять от ближайших жилых и нежилых построек крестьянина м. Гостомля Григория Любухина в 140 саженях’ . Окрім креслень заводу, які вимагали від прохача, тобто купця другої гільдії Ш. Гібермана, потрібно було надати дані про передбачуване відкриття заводу. У переліку запитань цього документа є, зокрема, й такі: скільки робітників працюватиме, у чому полягає виробництво, чи є для робітників житлові приміщення і які, чи є протипожежні заходи тощо. Прохач Гіберман повідомляв, шо очікувана кількість працюючих — 1412 осіб, виробництво буде скляне, житлових приміщень для робітників не буде. На заводі мали бути: пожежний насос, два бачки і десять залізних відер. Вражає своєю деталізацією копія договору оренди землі під забудову склозаводу між землевласником дворянином Василем Івановичем Красовським та київським купцем другої гільдії Ш. Г. Гіберманом, засвідчена нотаріусом. Ось витяг з цього документу: “Василий Иванович Красовский отдал в арендное пользование Гиберману три дес. земли в черте сказанного имения м. Гостомеля... причем границы отдаваемой в аренду земли, мерою три дес., владельцем и арендатором на месте осмотрены. Срок аренды определяется двенадцатилетний". На отдаваемой в аренду земле Гиберман имеет право устроить стеклянный завод, заводскую лавку, склады и всякаго рода необходимые для завода строения как жилые, так и нежилыя и в течение арендного срока пользоваться землей по своему усмотрению". "... Необходимые разрешения на устройство стеклянаго завода и открытие заводской лавки и складов Гиберман обязуется ходатайствовать сам лично и всякую ответственность за несчастные случаи, могущие произойти на заводе с рабочими, принимает на себя Гиберман, как владелец завода, является ответственным при всех обстоятельствах, могущих касаться завода". Спочатку на заводі виготовляли сортовий посуд. Кількість робітників становила близько 400 осіб. Як основний вид сировини використовували кварцовий пісок (його видобували з місцевого кар'єру), як паливо — деревину й торф. На заводі на той час виготовляли склянки, графини, медичну тару, лампове скло. Саме тоді закладалися підвалини нинішнього успіху заводу. Із покоління в покоління родинні трудові династії передавали секрети своєї майстерності. Після Жовтневої революції підприємство стало працювати як кооперативне. Під час Громадянської війни з 1919 до 1923 pp. склозавод не функціонував. Лише в травні 1923-го підприємство випустило першу продукцію. У 1928 році завод перейшов на рідке паливо. На початку 30-х було розпочато спорудження основного скловарного цеху та адміністративного корпусу. Етапи реконструкції Запровадження машинного виробництва скла стало помітним революційним кроком у скляній промисловості. При цьому в багато разів зросла продуктивність праці. У 1937 році на заводі (уперше в Україні) було впроваджено напівавтоматичні лінії ВШМ для виробництва пляшок місткістю 0,25 л. Наприкінці 40-х — початку 50-х було проведено технічне переозброєння виробництва. На заводі змонтовано секційні автоматичні машини типу АВ-2 та АВ-4, які поступово витісняли ручну працю. Тоді підприємство виготовляло склотару для парфумерії та пляшки. Із 1960-го завод спеціалізується на виготовленні парфумерної склотари. У 1961 році підприємство було газифіковане, збудовано нову компресорну станцію. На початку 1970 року завод мав у своєму розпорядженні три ванні печі, на яких було встановлено сім машинних ліній АВ-4 та одну АВ-6. За п’ять років до ладу став ще один цех з ванною піччю і встановлено піч прямого нагріву та машинна лінія АБ-6. У 1975 році було змонтовано й стали до ладу дві машинні лінії ІС-6- 2 імпортного виробництва з автоматичними лініями контролю й упаковки. Потужність підприємства зросла до 65 млн. штук виробів зі скла на рік. Розпочалася і реконструкція заводу, на яку було асигновано 17 млн. карбованців. На той час це були величезні кошти. До 1991 року на Гостомельському склозаводі на дев'яти склоформуючих автоматах ІС-6-2 виробляли парфумерну склотару, що становило 45% її потреби в Радянському Союзі.

Слід віддати належне тодішньому директорові підприємства — В. І. Рекунову, він доклав значних зусиль для того, щоб на заводі та й у самому селищі розпочалася нова ера. Віктор Ілліч та місцеве й обласне партійне керівництво зуміли “достукатися” до тодішніх вищих державних функціонерів і “проштовхнути” питання капітальних вкладень. Багато для становлення заводу зробили брати Гіриники. Андрій Гірник керував українським підприємством ще до його придбання компанією Ветропак в 2006 році й зіграв важливу роль в його успішній інтеграції в групу «Ветропак». Кваліфікований хімік, він керував підприємством в складні фінансові періоди і перетворив його на найбільший і найсучасніший склозавод в Україні.

Виробничі потужності в даний час

З переходом до ринкової економіки у 1992 році було освоєно виробництво пляшок для “Пепсі-коли”, а в 1993- му — медичної склотари. У 1994 році почали виготовляти пляшки для алкогольних напоїв. Нині підприємство є найбільшим виробником скляної тари не тільки в Україні, а й світі. Сьогодні Гостомельський склозавод — у вісімці групи Ветропак, інші заводи розташовані на території Швейцарії, Австрії, Чехії, Словаччини та Хорватії. 3 печі (виробництва Techglass і Horn) і 8 машинних ліній забезпечують продуктивність 840 тон скломаси на добу (з них 220 тон - біле скло, 240 - коричневе та 380 - зелене). На технологічних лініях встановлені автомати контролю DHG виробництва Emhart Powers; Multi 3, MCAL, CO, TTL, M1 виробництва MSC & SGCC. Продукція ПрАТ «Ветропак Гостомельський Склозавод» відповідає міжнародному стандарту якості ISO 9001:2000, також вводиться стандарт HASSP. Освоєно технології press and blow (PB), blow-blow (BB) і narrow neck press and blow (NNPB). Зелене, оливкова, коричневе та прозоре скло для вина, шампанського, горілки та коньяків, пива, мінеральної води та інші. Партнери підприємства: всесвітньо відомі компанії InBev, Carlsberg, SABMiller, Heineken, Оболонь, Nemiroff, Хортиця, Олімп, Coca-Cola, Henkell, SPI та інші.

29-30 вересня 1941 року, в окупованому нацистами Києві було проведено перший масовий розстріл військовими беззбройного цивільного населення. Загалом із 29 вересня по 11 жовтня 1941 року есесівці вбили майже все єврейське населення міста – понад 50 тисяч чоловіків, жінок, дітей. Тільки в перші два дні розстрілів було вбито майже 34 тисяч людей. 1, 2, 8 і 11 жовтня розстріляли тих, хто не з’явився за наказом – ще близько 17 тисяч осіб.

Передумовою до проведення акції була відверта брехня про участь євреїв у мінуванні та вибухах на Хрещатику, внаслідок яких загинуло чимало солдатів і офіцерів вермахту. Місцем масових розстрілів було обрано Бабин Яр – балку на північному заході Києва довжиною у два з половиною кілометри, яка місцями сягала 50-метрової глибини. Наприкінці вулиці влаштували ворота, за які людей пропускали групами по 30-40 чоловік. Попередньо їх примушували роздягатися, відбирали особисті речі, потім поліцаї дубинками гнали жертв до проходів у насипах на краю яру. На протилежному боці сиділи кулеметники. Тіла розстріляних скочувалися по укосу на дно. Після того, як рів заповнювався 2-3 шарами трупів, зверху їх присипали землею.

Загалом за роки Другої світової війни у Бабиному Яру, за різними оцінками, загинуло від 100 до 150 тисяч осіб – євреїв, ромів, караїмів, радянських військовополонених, учасників українського націоналістичного руху опору, пацієнтів психіатричної клініки та представників інших національних чи соціальних груп, яких окупанти вважали «зайвими». Розстріли в Бабиному Яру тривали аж до визволення Києва від окупантів у 1943 році.

Читайте також: Бабин Яр: роковини трагедії та суперечка, в якій немає винуватих

За радянських часів про страшну подію воліли мовчати. Одними з перших табуйовану тему порушили письменники Віктор Некрасов, Анатолій Кузнецов, а також дисидент Іван Дзюба, який 29 вересня 1966 року виступив з промовою перед учасниками скорботної церемонії, назвавши Бабин Яр «спільною трагедією єврейського і українського народів». Бабин Яр поряд із Освенцімом став жахливим символом Голокосту на території Східної Європи й прикладом того, до чого призводять людиноненависницькі теорії.

Пам'ять про трагедію Бабиного Яру вшановується в Україні на державному рівні й є свідченням того, що в колективній пам’яті народу подібні скорботні події не мають жодних часових проміжків і будь-яких термінів – вони завжди живі, так само, як є живим біль втрати за кожним, хто пройшов дорогою смерті й поліг у братській могилі Бабиного Яру.

 

 

Власники елітних автомобілів перерахували до місцевих бюджетів Київщини 9,3 млн грн транспортного податку

З початку року власники елітних автомобілів перерахували до місцевих бюджетів Київщини 9,3 млн грн транспортного податку. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр Загорський. Зокрема, він зазначив, що з загальної суми юридичні особи забезпечили 4,8 млн грн, решту – 4,5 млн грн – фізичні особи.

Нагадаємо, транспортний податок сплачують фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати.

За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу, а у разі спливу п'ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п'яти років.

Транспортний податок сплачується фізичними особами за місцем  реєстрації об’єктів оподаткування  протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

ГУ ДПС у Київській області

 

Терміни подання звіту та сплати ЄВ особами, які провадять незалежну професійну діяльність, у разі прийняття ними рішення про ліквідацію, припинення

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п. 4 п. 1 розд. ІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) є особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності.

Особи, які провадять незалежну професійну діяльність, формують та подають самі за себе до контролюючих органів Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) один раз на рік до 01 травня року, що настає за звітним періодом.

У разі прийняття рішення про ліквідацію, припинення діяльності страхувальники - особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані подати самі за себе Звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня подання до контролюючого органу заяви про зняття з обліку платника єдиного внеску .

Звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна» формують та подають до контролюючого органу протягом 30 календарних днів з дня подання заяви до контролюючого органу про зняття з обліку платника єдиного внеску (п. 11 розд. ІІІ Порядку № 435).

Останнім періодом, за який необхідно обчислити та сплатити єдиний внесок, буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до місяця, в якому особою припинено незалежну професійну діяльність згідно з даними реєстру страхувальників.

Сплачується єдиний внесок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання Звіту із зазначенням типу форми «ліквідаційна».

ГУ ДПС у Київській області

 

Підписання звітності в електронному вигляді у разі відсутності керівника чи головного бухгалтера

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).

У разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) головного бухгалтера на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфікований електронний підпис керівника (директора) та печатка (за наявності).

У разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) директора (керівника) на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфіковані електронні підписи посадових осіб, яким делеговано право підпису, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (далі – Повідомлення), яке прийняте контролюючим органом, у такому порядку:

     першим – головного бухгалтера;

     другим – особи, зазначеної у Повідомленні з типом підпису «Директор»;

     третім – печатка (за наявності).

ГУ ДПС у Київській області

В Україні лише Кіровоградська область готова до послаблення протиепідемічних заходів, запроваджених для протидії поширенню коронавірусу.

Про це свідчать дані, оприлюднені на сайті Міністерства охорони здоров'я станом на 28 вересня.

За даними МОЗ, не готові до пом'якшення карантину Київ, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька та Чернігівська області.

Серед них найвищий показник захворюваності: у Тернопільській області - 377,0 людини на 100 тис. населення та у Чернівецькій області - 206,8.

Відповідно до показників, готова до послаблення карантину лише Кіровоградська область.

Карантин в Україні: що відомо станом на 28 вересня

  • В Україні з початку пандемії зареєстровано 201 305 випадків COVID-19, у тому числі 2 671 за минулу добу. 3 996 людей померли, 88 453 - одужали.
  • Відсьогодні набуло чинності оновлене карантинне зонування. "Червону" зону значно звузили, однак в ній лишились місто Тернопіль і Бережани Тернопільської області.
  • З 28 вересня Київ перейшов з "помаранчевої" в "жовту" зону. За добу у столиці виявили ще 328 хворих на COVID-19. Підтверджених випадків захворювання на коронавірус на сьогодні вже 22 143.




Удосконалення контролю за трансфертним ціноутворенням

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Законом України від 16.01.2020 №466 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» внесено зміни, зокрема, до статті 39 «Трансфертне ціноутворення» Податкового кодексу України (далі -ПКУ).

Так, п.п.39.4.2 п.39.4 ст.39 ПКУ встановлено, що платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов'язані подавати до 1 жовтня року, що настає за звітним, звіт про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній.

Звіт про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній подаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

Звертаємо увагу, що  згідно п.53 підрозд.10 розд.ХХ «Перехідні положення» ПКУ  норми п.39.4 ст. 39 ПКУ щодо:

-подання платниками податків звіту у розрізі країн міжнародної групи компаній вперше застосовуються щодо фінансового року, який закінчується у 2021 році, але не раніше ніж у рік, в якому компетентними органами укладено багатосторонню угоду про автоматичний обмін міждержавними звітами (Multilateral Competent Authority Agreement on the Exchange of Country-by-Country Reports);

-запиту контролюючих органів до платників податків про подання глобальної документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу) - вперше застосовуються щодо фінансового року, який закінчується у 2021 році;

-подання платниками податків повідомлення про участь у міжнародній групі компаній - вперше застосовуються у 2021 році за 2020 рік.

ГУ ДПС у Київській області

 

Змінили коди товарів УКТЗЕД - подайте Таблицю даних з відповідними змінами

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що у зв’язку з набранням чинності Законом №674, платнику податку потрібно подати Таблицю зі зміненими кодами товарів згідно з УКТЗЕД з метою уникнення зупинки реєстрації ПН/РК в ЄРПН у разі зміни кодів товарів згідно УКТЗЕД.

Нагадуємо, що таблиця даних платника податку (далі – Таблиця) – це зведена інформація, яка подається платником податку до контролюючого органу щодо кодів видів економічної діяльності платника згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

З метою класифікації товарів використовують Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, до якого Законом України від 04.06.2020 №674-IX «Про Митний тариф України» (далі – Закон № 674) були внесені зміни з 03.07.2020.

У разі якщо за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) визначено, що ПН/РК відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у п. 3 Порядку зупинення, зокрема, якщо у ПН/РК відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з ДКПП, які зазначені у Таблиці, врахованій контролюючим органом, реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ГУ ДПС у Київській області

 

Як отримати податкову знижку на суму коштів, сплачених за договором оренди житла внутрішньо переміщеним особам?

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Податковим кодексом України (далі - ПКУ) передбачено надання податкової знижки на суму коштів у вигляді  орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до чинного  законодавства, фактично сплачених платником податку, який має статус внутрішньо переміщеної особи.

Для отримання податкової знижки на суму коштів, сплачених у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), платник податку – внутрішньо переміщена особа має по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року подати до контролюючого органу  в якому перебуває на обліку:

-декларацію  про майновий стан і доходи (далі – Декларація);

-копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

-копію договору оренди житла;

-копії платіжних та розрахункових документів, що підтверджують факт сплати (крім електронних розрахункових документів);

-заяву, в якій зазначені відомості щодо відсутності умов, які не дають право на отримання податкової знижки згідно з нормами законодавства.

Заява подається в довільній формі, в ній зазначається, що платник та/або члени його сім’ї першого ступеня споріднення:

     не мають у власності придатної для проживання житлової нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої території України;

     не отримують передбачених законодавством України бюджетних виплат для покриття витрат на проживання.

З метою перевірки зазначеної інформації у заяві мають міститись відомості, які дозволяють ідентифікувати членів сім’ї (прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті)).

Нагадуємо, що членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені - п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ.

Додатковими документами, які підтверджують відсутність умов, що не дають права на отримання податкової знижки може бути Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, інформація від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської райдержадміністрацій щодо адресної допомоги для покриття витрат на проживання, тощо.

ГУ ДПС у Київській області

 

Чергова зустріч із представниками агропромислового комплексу відбулась сьогодні у Броварській ДПІ

Чергова зустріч із представниками агропромислового комплексу відбулась сьогодні у Броварській ДПІ під головуванням в.о. начальника
ГУ ДПС у Київській області  Олександра Загорського. Участь у заході взяли також начальник відділу аналітики податкових ризиків Роман Харченко та начальник Броварського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління податкового адміністрування Олена Красник.

Зокрема, учасники обговорили проблемні питання реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, причини зупинення реєстрації, критерії ризиковості здійснення операцій тощо. Податківці детально пояснили підприємцям, як правильно заповнити таблицю даних платника та відповіли на численні запитання.

ГУ ДПС у Київській області

25 вересня на території аеропорту „Київ-Антонов-2” зафіксовано  національний рекорд з максимальної швидкості на електричному мотоциклі “The Spirit of Ukraine” – 201 км. за годиу. Це зробив український спортсмен, засновник і президент Київського міського автомотоклубу, «Майстер спорту України», чемпіон України з кільцевих перегонів, кандидат психологічних наук, громадський діяч та волонтер, володар 37 національних та світових рекордів Сергій Малик.

 

В неділю, 27 вересня 2020 року, о 19:00 на сцені біля центрального озера відбудеться презентація результатів дослідження громадської думки мешканців Госто-мельської ОТГ. Дослідження було ініційоване членами робочої групи зі створення об'єднаної громади та проводилось з 24 серпня по 13 вересня 2020 на всій території нашої ОТГ. В рамках дослідження було охоплено такі питання як:

  • Оцінка поточних процесів в громаді;
  • Визначення основних ресурсів та бар’єрів розвитку громади;
  • Оцінка поточного стану показників стану громади;
  • Обрання пріоритетних напрямків розвитку громади та першочергових об’єктів для будівництва;
  • Формування «портрету» мешканця Гостомельської ОТГ

 

Кому це буде цікаво?


Усім небайдужим мешканцям, кандидатам  на місцевих виборах 2020 року, представникам бізнесу.

 

Чому це важливо?

Результати цього дослідження стануть підґрунтям для формування стратегії розвитку ОТГ, оскільки найбільш повно відображають реальні погляди мешканців на проблематику, охоплюючи усі верстви населення, а не лише окремі групи (як то користувачі соціальних мереж, місцева адміністрація, чи громадський актив). Це дослідження – безпрецедентний випадок як для нашої ОТГ, так і для всіх новостворених ОТГ, коли стратегія формується не основі бажань і можливостей окремих осіб, а з всеохоплюючого вивчення потреб та бажань мешканців.

Як потрапити на презентацію?

Враховуючи карантинні заходи, рекомендуємо долучатись онлайн за посиланням: https://us02web.zoom.us/j/85987894495 . Однак, якщо у Вас не буде можливості долучитись онлайн, ми передбачили вільний доступ усіх охочих до презентації на сцені біля центрального озера.

Виступаючи перед колективами ДНЗ очільник селища розповів про будівництво нових дошкільних закладів в селищі, які в перспективі ліквідують черги в ДНЗ, нові можливості, в форматі Гостомельської ОТГ, що має міцний економічний фундамент. За час каденції  Юрія Прилипка відкрито близько десяти нових підприємств, значно збільшено податкові надходження. А також зазначив, що дошкільний вік – один з найбільш відповідальних і важливих періодів у житті підростаючого покоління, в якому починається закладання любові до природи, навколишнього світу, любові до рідного краю. У цей період не тільки закладаються основи світосприйняття і здоров’я дитини, формується особистість і вектор моральності, але і відбувається якесь незриме таїнство, яке відбувається тільки на рубежі поколінь – передача нашої спільної спадщини. Бути вихователем – високе покликання і глибока повага. Від професіоналізму, терпіння і мудрості наших вихователів, уваги до унікального і своєрідного внутрішнього світу дитини, залежить те найдорожче, що у нас є – наше життя і наша надія.

 

Під час сесійного засідання депутати внесли зміни до рішення Гостомельської селищної ради №1031-58-YІІ від 21.12.2019 р. «Про затвердження програм місцевого значення селища Гостомель на 2020-2021 роки, заслухали хід виконання селищного бюджету за І півріччя 2020 р. Зважаючи на низку ремонтних робіт, пов’язаних з реконструкцією інфраструктурних об’єктів селища було здійснено перерозподіл коштів з метою завершення робіт на вулиці Рекунова та інших, як от фінансування виконаних робіт в береговій зоні відпочинку на Центральному озері. Також було прийнято рішення про виділення 200 тисяч гривень на надання матеріальної допомоги на лікування громадянам Гостомеля.
Розглянуто проблеми затримки заробітної плати працівникам УЖКГ «Гостомель», про що доповідав начальник підприємства Дмитро Биченков, пояснивши причини, головна з яких заборгованість населення за надані послуги в період пандемії. На сьогодні населення в середньому розраховується за надані послуги на 65 відсотків, також проблему посилювала не відповідність комунальних тарифів, які тривалий час не переглядалися. Однак процес закриття зарплатних боргів вирішується. Розглянуто також питання про безоплатне прийняття-передачу на баланс територіальної громади
певних об’єктів, як от безоплатне прийняття в комунальну власність територіальної громади селища безгосподарської мережі електропостачання КТП №384 по вулиці Черняхівського в селищі Гостомель з подальшою передачею КП «УЖКГ «Гостомель. Депутати також підтримали звернення до Верховної Ради України та Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування стосовно недоцільності прийняття Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо розпорядження землями комунальної власності. Дане звернення ініціювала Асоціація міст України, оскільки такий закон, що передбачає збільшення кількості голосів під час врегулювання земельних відносин, може гальмувати розгляд даних питань, яких чекають громадяни.
У різному також розглядался пропозиція щодо організації альтернативного шляхосполучення зі столицею через існуючу залізничну гілку, що проходить до летовища ДП «Антонов» та можливості відкриття пасажирської платформи. Більш детальна інформація буде опублікована в рубриці "Рішення селищної ради"

Від депутатського корпусу й працівників ГСР прийміть щиросердечні вітання з нагоди з 60-річчя від Вашого дня народження! Наснаги, здоров’я, довголіття, ще більше успіхів і подяк. З роси і води!

Бути фундатором школи нового типу і директором навчального закладу почесно і відповідально. Рівнем вашого професіоналізму та принциповості визначаються не лише стан освітньої культури у загальноосвітній школі з поглибленим вивченням інформатики, а й її динамічний розвиток, стабільність та мікроклімат в колективі. Ми пишаємося тим, що тринадцята школа входить в сотню найкращих навчальних закладів України.

25 років Ви на директорській посаді. Це був час плідної праці над створенням нової моделі загальноосвітнього навчального закладу, що засвідчують нагороди й відзнаки Вашого колективу, досягнення й здобутки учнів на олімпіадах різних рівнів. Нехай вони тільки примножуються!

Рядком біографії

Захлюпаний Володимир Миколайович народився 1960 року в с. Тиниця Бахмацького району Чернігівської області, де і здобув середню освіту. Закінчив Київський державний педагогічний інститут ім. М.Горького за спеціальністю: "Вчитель фізики і астрономії".

Трудову діяльність розпочав учителем фізики у середній школі №13 м. Ірпеня.

У 1984 р. перейшов працювати учителем фізики, математики, інформатики у школу № 14 м. Ірпеня, з 1989 року працює заступником директора з виховної роботи, а з 1990 року – заступник директора з навчально-виховної роботи.

З 1995 року В.М.Захлюпаний – директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 м. Ірпеня, автор багатьох публікацій у фахових виданнях.

Новини