Понеділок, 23 квітня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

У зв`язку з технічними причинами адресу електронної скриньки Гостомельської селищної ради дещо змінено, а саме: дефіс треба ставити через середнє підреслювання:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

З 1 січня 2018 року далеко не всі громадяни, яким виповнилося 60 років, можуть піти на відпочинок і отримувати пенсію. Тим, хто досяг пенсійного віку, але не має відповідного стажу, пенсію не призначать. Вони можуть розраховувати лише на тимчасову соціальну допомогу. І то не всі, а лише ті, хто має не менше 15 років трудового стажу. 

 

Куди звертатися, аби отримати соціальну допомогу? Які документи слід подати? На який максимальний розмір цієї допомоги можна розраховувати?

 

Хто може розраховувати на тимчасову соціальну допомогу?

 

Пенсійна реформа суттєво підвищила вимоги до страхового стажу, необхідного для того, аби оформити пенсії. Тож з нового року доволі багато українців позбавлені можливості вийти на заслужений відпочинок, навіть якщо вони досягли пенсійного віку. На тимчасову соціальну допомогу , відповідно до даної постанови, можуть розраховувати громадяни, яким виповнилося 60 років та хто має не менше 15 років страхового стажу, і які на час оформлення допомоги є безробітними.

 

Які документи потрібні для призначення тимчасової допомоги?

 

Особам, які досягли пенсійного віку, але не мають відповідного стажу, слід звернутися в органи соціального захисту населення за місцем прописки або за адресою фактичного проживання. Вони повинні написати заяву і додати такі документи:

  • документ, що засвідчує особу пенсіонера, його місце проживання та ідентифікаційний код,
  • довідку про страховий стаж (видається в Пенсійному фонді на запит пенсіонера впродовж п’яти робочих днів),
  • заповнити декларацію про доходи і майновий стан на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї (чоловіка, дружини) за останні півроку, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги.
  • Якщо тимчасова грошова допомога оформляється не за адресою прописки, а за місцем фактичного проживання пенсіонера, то до перерахованих вище документів, слід додати ще довідку про те, що людина не отримує такої допомоги в управлінні праці та управлінні соціального захисту за місцем реєстрації.

 

На який розмір тимчасової допомоги можуть розраховувати пенсіонери?

 

Чітко визначеної суми державної допомоги особам, які досягли пенсійного віку, але не мають права на пенсійні виплати, нема. У кожного вона буде різною і визначатиметься як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність, та середньомісячним сукупним доходом сім’ї на одну особу за попередні 6 місяців, але не більше 100% прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян. Якщо середньомісячний середній дохід на одну особу становить, скажімо, 1000 грн, то соціальна допомога становитиме 373 грн (1373-1000). Коли в людини дохід на одного члена родини менший, для прикладу 500 грн, тоді соціальна допомога становитиме 873 грн (1373-500).

 

Тобто, максимальний розмір соціальних виплат пенсіонерам у 2018 році становить: з 1 січня 2018р. – 1373 грн, з 1 липня 2018 року - 1435 грн, з 1 грудня 2018 року - 1497 грн.

Перерахунок розміру грошових виплат проводиться кожні півроку з урахуванням змін майнового стану та середньомісячного сукупного доходу одержувача допомоги.

 

З якого часу виплачується тимчасова соціальна допомога пенсіонерам?

 

Особи, яким виповнилося 60 років, можуть звертатися за призначенням тимчасової допомоги відразу на другий день після святкування ювілею. Якщо зробити це з певних причин не виходить, то це можна зробити впродовж трьох місяців від дня народження. Тобто, якщо людині виповнилося 60 років , скажімо, 20 січня, а вона звернеться по допомогу лише на початку березня, то їм допомогу все одно призначать з 1 січня.

Якщо вони звернуться пізніше, ніж через три місяці, то їм допомога призначатиметься з дня звернення, тобто, з дати подання всіх необхідних документів та довідок.

 

Кому з пенсіонерів тимчасова допомога не призначається?

 

Соціальна допомога, згідно з законодавством, не призначається, якщо:

  • особа отримує пенсію, скажімо, по інвалідності, працює або веде іншу діяльність, від якої отримує дохід,
  • хтось з членів сім’ї (чоловік, дружина) протягом року перед зверненням по допомогу здійснив покупку (оплату послуг) на суму понад 50 тис. грн,
  • середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні півроку перевищує 100% прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб, тобто 1373 грн. Іншими словами, якщо у чоловіка непогана пенсія, скажімо, 3,5 тис. грн і він працює і має зарплату 3 тис. грн, то матеріальна допомога дружині не вийде, бо середньомісячний сукупний дохід на одну особу у них більший, ніж прожитковий мінімум для непрацездатних (3,5 тис+3 тис.грн: 2=3тис.250 грн),
  • під час вибіркової перевірки виявлені додаткові джерела для існування, не зазначені в декларації про доходи та майно (здавання в оренду житлового приміщення (будинку), заробіток членів сім’ї, які офіційно не працевлаштовані тощо),
  • у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок), загальна площа якої перевищує 21 кв. м на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю, чи більше одного автомобіля (іншого транспортного засобу, механізму).

Утім, фінансова допомога пенсіонерам, які не мають достатнього пенсійного стажу, може призначатися всупереч деяким вищеперерахованим обмеженням за висновком комісії, якщо в складі сім’ї є людина з інвалідністю. Рішення приймається після обстеження матеріально-побутових умов особи, яка звернулася за призначенням такої допомоги. Оскаржити рішення соціального захисту можна в органі виконавчої влади вищого рівня або у суді.

 

Рішення - призначити пенсіонеру тимчасову допомогу чи ні - приймає управління соціального захисту населення протягом 10 календарних днів з дня подачі заяви. Про відмову повідомляють письмово у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення.

 

Коли виплату тимчасової допомоги можуть скасувати?

 

Якщо стане відомо, що отримувач допомоги приховав чи надав недостовірні дані про доходи та майновий стан, то виплату допомоги скасують.

 

Підставою для припинення виплат може бути працевлаштування отримувача допомоги або його підприємницька діяльність, виїзд на постійне місце проживання за кордон , оформлення пенсії або якщо протягом півроку він не забирає нараховані кошти. Аби відновити надходження коштів, треба звернутися в управління соціального захисту з письмовою заявою, в якій пояснити причину неотримання грошей.

 

Джерело: офіційний сайт ІМР

 


За сумлінне виконання службових обов’язків, високий патріотизм, старанність, ініціативу та вагомий внесок в зміцнення обороноздатності України  вчора в стінах парламенту депутат  Верховної Ради України Михайло Гаврилюк нагородив Відзнаками жінок військової частини, що дислокується в Гостомелі, а саме: капітана Богдан Ольгу Михайлівну, прапорщика Олексієнко Олену Миколаївну, сержанта Шумейко Тетяну Вікторівну. За громадянську активну позицію Відзнаки та медалі отримали волонтери й секретар Гостомельської селищної ради Кислиця Олена Вікторівна. Вітаємо нагороджених та бажаємо нових Відзнак і успіхів в усіх починаннях на благо України.

 

29 квітня в Україні пройдуть чергові вибори в об'єднані територіальні громади (ЗТВ). Серед 17 областей, де Центральна виборча комісія (ЦВК) погодила проведення виборчого процесу, немає Київщини. Хоча Гостомельська, Ржищівська і Березанська територіальні громади очікують свого створення ще з минулого року. У КОДА відмову призначити вибори називають порушенням закону. А виборцям доведеться чекати мінімум до осені.

Цьому призначили, цьому не призначили

Як стало відомо, 16 лютого на черговому засіданні Центральної виборчої комісії було прийнято рішення про призначення перших місцевих виборів в 40 об'єднаних територіальних громадах за зверненнями 17 обласних державних адміністрацій.
"Розглянувши звернення 17 обласних державних адміністрацій щодо прийняття Комісією рішення про призначення перших місцевих виборів у зв'язку зі створенням об'єднаних територіальних громад, Комісія встановила їх відповідність вимогам Конституції України та законам України і призначив на неділю, 29 квітня 2018, вибори в 40 об'єднаних територіальних громадах ( 4 міських, 14 селищних, 22 сільських ОТГ) ", - відзначили в прес-службі ЦВК.

У минулому році Київська облдержадміністрація передала в ЦВК документи потенційних Гостомельської, Ржищівської і Березанської територіальних громад для призначення виборів. Як розповів глава офісу реформ Київської області Володимир Удовиченко, не призначення виборів в даних ОТГ є порушенням закону.

"Те, що вибори в Гостомельській, Ржищівській і Березанській територіальних громадах не відбудуться, є порушенням закону з боку Центральної виборчої комісії, оскільки всі матеріали неодноразово доходили до ЦВК. Але вони продовжують відстоювати думку, що для призначення виборів потрібно відповідну постанову Верховної Ради. Але Верховна Рада прийняла інше рішення, яке дозволяє провести вибори без порушення Конституції. Зараз ЦВК розділилася на дві частини, одна з яких бере незаконні рішення. А довести це в суді практично неможливо, оскільки процес дуже політизований.

Але ми продовжуємо роботу з усіма громадами і процес формування ОТГ не зупинено. Незважаючи на те, що Київщина - дуже складний регіон, створено вже 9 ОТГ. Ще близько 9 територіальних громад, я думаю, підуть на вибори 29 жовтня цього року ", - говорить він.

Обіцяного вже рік чекають. Наші журналісти поцікавилася у глав центрів потенційних територіальних общин, які дії вони планують зробити в даній ситуації і як те, що вибори не призначені, може вплинути на процес їх об'єднання.

Гостомельська ОТГ

До складу Гостомельської територіальної громади увійдуть Гостомельська селищна рада, Горенська і Озерська сільські ради.

За даними паспорта Гостомельської ОТГ, після об'єднання її населення складе 24480 осіб. Бюджет громади приблизно становитиме 47 млн гривень.

Позитивний висновок від Київської обласної державної адміністрації потенційна громада отримала ще в червні 2015 року.

З чуток, вибори в Гостомельській ОТГ свідомо гальмують на рівні керівництва Київської ОДА та міської ради Ірпеня. Причиною таких дій є небажання відпускати в "самостійне плавання", а фактично позбавлятися донорських підприємств, що надають мільйонні доходи в бюджет у вигляді податків.

Як розповів голова Гостомельської селищної ради Юрій Прилипко, на кожне засідання ЦВК вони подають звернення про призначення виборів.

"У Гостомелі працюють такі бюджетоутворюючі підприємства як" Юнілівер "Ліптон", склозавод міжнародної корпорації "Ветропак", підприємство АНТК "Антонов", логістичне підприємство "Кюне і Нагель" та інші.

Також Гостомель володіє земельними ресурсами, які представляють великий інтерес для будівельного бізнесу.

Ці фактори є визначальними в питанні, чому виникла така велика боротьба за вплив на Гостомель, і чому так хочуть "прив'язати" селище в Ірпінь, незважаючи на бажання місцевих жителів мати власну громаду і розпоряджатися коштами власного бюджету і своїм земельним ресурсом.

За створення власної громади з центром в Гостомелі жителі Гостомеля, Горенки, Мощуна і Озер висловилися в громадських слуханнях ще в серпні 2015 року. З тих пір документи на узгодження були спрямовані в тому числі і в КОДА, і в Кабінет Міністрів. До цього часу, не пояснюючи причини, Центральна виборча комісія не приймає рішення про оголошення виборів.

З квітня 2017 року на кожне засідання ЦВК представники Гостомеля подають звернення про призначення виборів. Ці звернення до сих пір без відповіді.Зокрема, і останнє, про призначення виборів на неділю, 29 квітня 2018 року.

В даний час в Гостомелі функціонує приміщення селищної ради, технічно готове до прийняття керівного органу ОТГ. З жовтня 2017 у приміщенні ради працює сучасний Центр надання адміністративних послуг. ЦНАП став першим в країні, який був відкритий в селищі міського типу, який не є Адмінцентром району ", - говорить він.

Збір ведеться в ЦНАПі селища, й буде проходити кожного четверга, з 1-ї години дня до 19-00. Бланк заяви можна роздрукувати на офіційному сайті в розділі Громадський бюджет, рубрика Додатки, або ж натиснути це посилання. Вам, мабуть, цікаво дізнатися чого стосується перший проект? Про це ми взяли короткий коментар в його автора начальника відділу надання адміністративних послуг Олексія Литвина та співавтора, редактора офіційного сайту ГСР Валентина Собчука. Ось що вони розповіли: «У Гостомеля дуже велика історична спадщина, пов’язана з козацькою епохою, але немає ще пам’ятного знаку, тобто місця, котре б стало своєрідною історичною сторінкою  Гостомеля, котрий у різний час належав двом козацьким ватажкам, одному з перших козацьких гетьманів Сеньку Полозовичу, це  початок 16 століття та фастівському полковнику Семену Палію на при кінці 17 ст., котрий по суті був видатним гетьманом Паліївщини, частини України від Волині до Київщини, а ще лицарем Священної ліги, що боролася в Європі з османаською імперією. На кошти Семена Палія засновано Свято-Покровську церкву, укріплено гостомельський замок, котрий, можливо знаходився на подвір’ї ГСР. А ще в Гостомелі була козацька сотня першого Київського полку, реєстр котрого складав сам генеральний писар, а потім гетьман Правобережної України Іван Виговський. Цікаво що першим сотником був Ярмула Басаренко, а серед козаків значилися такі прізвища: Римаренко, Драч, Зінченко, Омеляненко, Петренко, Ткач, Шевченко, Юрченко, Ярмоленко та інші. Ця, та інша інформація має бути одним цілим з пам’ятним знаком і розміщуватиметься на пам’ятному знакові чи поряд на меморіальних табличках у вигляді аркушів літопису на честь козаків. Пам’ятний знак чудово вписується в історичну лінію Гостомеля в сквері, напроти ГСР, де була історична частина сотенного містечка. У сквері планується облаштувати клумбу, висадити калину — символ України…»       

 

Він є завжди бажаним гостем Гостомеля - з його небом пов’язане його життя. В одному інтерв’ю нашому кореспонденту він якось захоплено сказав, якби скласти всі години, проведені в гостомельському небі, вийшов би політ завдовжки календарного року. Побажаємо йому й в подальшому богатирського здоров’я, успіхів, многоліття, нехай збуваються мрії й втілюються задуми,  підкорюються нові висоти, як колись йому підкорювався літак «Мрія», що на сьогодні  так і залишається єдиним неперевершеним авіаційним велетнем у світі.

 Народився Олесандр Васильович в Запорізькій області,  1 березня 1946Троїцьке) — кандидат технічних наук (2000), льотчик-випробувач Авіаційного науково-технічного комплексу імені О. К. Антонова, помічник генерального конструктора з льотних питань, Президент ГО «Федерація авіаційного спорту України», Голова координаційної ради ГО «Асоціація літакобудівників», Герой України (з врученням ордена «Золота Зірка» № 1), Почесний громадянин Бучі.

 

Упродовж 1-2 березня 1943 року в Корюківці нацисти під час каральної операції вбили 6700 мирних жителів, спалили 1290 будинків.

У матеріалах до Нюрнберзького процесу Корюківську трагедію визначено як найбільше масове знищення місцевого мирного населення на окупованих територіях за весь період Другої світової війни. Розправа над безневинними людьми у Корюківці за кількістю жертв перевищує білоруську Хатинь, чеське Лідице, французький Орадур.

За радянських часів інформація про цю трагедію замовчувалася - на думку тодішніх ідеологів режиму, вона кидала тінь на радянських партизанів, адже саме за їхню діяльність нацисти покарали безневинних мешканців Корюківки. Як відомо, саме в районі Корюківки зародився партизанський рух, який з вересня 1941 року очолив Олексій Федоров, майбутній командир Чернігівсько-Волинського партизанського з'єднання. Незадовго до розправи в Корюківці, у лютому, нацисти спалили сусідні села Гуту Студенецьку, Тихоновичі, частину Перелюбів. Саме тоді партизанське з'єднання Федорова повернулося з Брянщини й розпочало збір продовольства у навколишніх селах, вчинило кілька дрібних акцій проти окупантів.

У ніч проти 27 лютого 1943 року гарнізон Корюківки, який складався переважно з угорських солдатів, було розгромлено. Одночасно були влаштовані диверсії на залізничній станції, підірвані майстерні, склад пального, ешелон і міст. 

Уранці 1 березня 1943 року за наказом генерала Хойзенберга каральний загін оточив Корюківку й заходився винищувати мирне населення. Людей зганяли в приміщення ресторану, земвідділу, у театр, клуб, поліклініку, дитячу консультацію, школи, на церковне подвір'я. Партіями по 50-100 осіб жертв розстрілювали, незважаючи на стать і вік. 2 березня набиті трупами будинки почали підпалювати, але вбивства тривали. До кінця дня містечко було знищено вщент. 

Читайте також: Рада визначила перелік пам’ятних дат і ювілеїв для відзначення у 2018 році

Як розповідають свідки, 9 березня гітлерівці повернулися на згарище для остаточної зачистки. За офіційними даними, на момент трагедії партизанські загони Федорова розміщувались поблизу Корюківки і налічували близько 5,5 тисячі чоловік, але жодної допомоги мирним жителям не надали, хоча каральні загони СС налічували не більше 300-500 чоловік. 

За роки Другої світової війни це найбільша за кількістю жертв трагедія в одному населеному пункті.

 

У  1931 році з ініціативи декількох держав французький генерал медичної служби Жорж Сен-Поль заснував у Парижі „Асоціацію Женевських зон” – „зон безпеки” для створення шляхом двосторонніх і багатосторонніх угод локальних зон безпеки в усіх країнах, яка потім була перетворена на Міжнародну організацію цивільної оборони (МОЦО). В 1972 році МОЦО отримала статус міжурядової організації. Зараз в МОЦО входять 50 країн, ще вісім держав мають статус спостерігача. Участь України в МОЦО в якості спостерігача оформлена згідно з дорученням Прем`єр-міністра України від 25.07.1998 р.

Всесвітній день цивільної оборони відзначається з метою пропаганди знань про цивільну оборону і підняття престижу національних рятувальних служб. День 1 березня був обраний не випадково. Саме в цей день набрав чинності устав МОЦО, який схвалили 18 держав.

Серед напрямків діяльності МОЦО слід виділити такі: підготовка національних кадрів в галузі управління в період надзвичайних ситуацій; надання технічної допомоги державам у створенні і покращенні систем попередження НС і захисту населення; пропаганда досвіду і знань з ЦО і питанням управління в період НС. Підготовка спеціалістів проводиться в Учбовому центрі в Швейцарії.

Расповсюдження всітового досвіду з ЦО здійснюється через центр документації МОЦО та журнал „Цивільна оборона”, що видається чотирма мовами.

 

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області нагадує громадянам ,що відповідно до п. 1 ст. 810 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором найму (оренди) житла одна сторона – власник житла передає або зобов'язується передати другій стороні житло для проживання у ньому на певний строк за плату.

Розмір плати за користування житлом встановлюється у договорі найму житла (п. 1 ст. 820 ЦКУ).

Отже, укладання договору найму (оренди) житла на безоплатній основі чинним законодавством України не передбачено.

Доходи платника податку – фізичної особи від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування) оподатковуються податком на доходи фізичних осіб.

Якщо платник податку отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, то такий платник податку зобов'язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року.

Разом з тим податковим агентом платника податку – орендодавця під час нарахування доходу від надання в оренду об’єктів нерухомості, крім земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю, є орендар.

Якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб'єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є платник податку – орендодавець. Такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу. Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи.

Дохід від надання в оренду нерухомості оподатковується за ставкою 18%. Крім того, такий дохід оподатковується військовим збором за ставкою 1,5 %.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи слід подати за 2017 рік не пізніше 01 травня 2018 року за формою Податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 року № 859, у редакції наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року  № 556.

Фізична особа зобов’язана самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій нею податковій декларації за 2017 рік – не пізніше 31 липня 2018 року.

Наведемо приклад щодо заповнення Податкової декларації про майновий стан і доходи у разі отримання доходів від здавання в оренду майна у 2017 році.

Наприклад, дохід становить 24 тис. грн. Його слід відобразити у колонці 3 рядка 10.3 розділу II Податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація).

Податок на доходи фізичних осіб складе: 24000,00 Х 18%/100% = 4320 гривень.

Цю суму слід відобразити у колонці 6 рядка 10.3 розділу II декларації як суму, що підлягає сплаті до бюджету.

Військовий збір, який слід сплатити з отриманого доходу від оренди:

24000,00 х 1,5%/100% = 360 гривень. Його слід зазначити у колонці 7 рядка 10.3 розділу II декларації як суму, що підлягає сплаті до бюджету.

Крім того, необхідно зробити позначку «х» про надання в оренду майна в розділі «Відомості про власне нерухоме (рухоме) майно та/або майно, яке надається в оренду (суборенду)», де зазначити категорію об’єкта та іншу інформацію, передбачену у цьому розділі. Категорії об’єктів вказані в примітці.

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області

Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів за бюджетні кошти, а також за кошти державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кошти кредитів, наданих під державні гарантії, сьогодні визначається на підставі наказу Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів».

Асоціація міст України під час офіційного погодження проекту цього наказу, запропонувала надати можливість органам місцевого самоврядування самостійно визначати розмір кошторисної заробітної плати, коли будівництво здійснюється за кошти місцевих бюджетів. Мінрегіон визнав ці пропозиції обґрунтованими та  врахував їх в  остаточному тексті наказу.

Мінрегіон листом від 03.04.17 р. № 7/15-3463 на 2017 рік визначив орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.

Але з часом виникла необхідність перегляду  розміру кошторисної заробітної плати, оскільки зарплата у приватному секторі значно зросла.

За ініціативи Чернігівського міського голови А.В. Атрошенка було проведене письмове опитування членів Правління Асоціації міст України щодо необхідності збільшення розміру кошторисної заробітної плати. Пропонувалося її збільшити до 7500 грн. В результаті, Правління АМУ 27 грудня 2017 року схвалило Рішення № 1 про доцільність підняття розміру кошторисної заробітної плати і Виконавча дирекція АМУ звернулася до Мінрегіону з відповідною пропозицією.

Враховуючи актуальність проблеми та з метою обговорення шляхів її розв’язання, Мінрегіон 19 лютого 2018 року провів нараду,  у якій взяли участь представники Асоціації міст України, експертного середовища а також за допомогою відеозв’язку – представники всіх обласних державнихх адміністрацій.

За результатами проведеної наради, листом Мінрегіону визначено новий орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати на 2018 рік - від 5 500 грн до 7 500 грн - який на сьогодні відповідає визначеним органами місцевого самоврядування розмірам, зокрема, у Києві – 7 500 грн, Чернігові – 7 175 грн, Львові – 6 050 грн, Хмельницькому – 7 000 грн, Броварах – 5 500 грн.

 Асоціація міст України і надалі буде активно відслідковувати необхідність коригування розміру кошторисної заробітної плати на будівництві та співпрацюватиме з Мінрегіоном з метою вирішення актуальних проблем органів місцевого самоврядування.

 

Галузь: 

ЖКГ

 

Новини