Середа, 22 серпня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

  

 

       

ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО - РЯТУВАЛЬНИЙ ПОСТ

смт Гостомель

ЗАПРОШУЄ НА РОБОТУ

- водіїв категорії В, С

- пожежних-рятувальників

вимоги до кандидатів:

- вікова категорія від 18 до 50 років

- водійські права категорії «В», «С» для водіїв

- повна середня освіта

- служба в збройних силах не обов’язкова

умови :

- грошове забезпечення від 6000 грн.

- графік роботи : доба через три.

 

 

 

З питань вакансій звертатися:

смт Гостомель,  вул. Лугова 8   

моб. тел. 093-790-01-58 ;

     

 

 

З 1 травня 2018 року в Україні діє нова програма житлових субсидій. Вона є більш адресною і соціально справедливою. Зміни направлені на те, щоб всі ті, хто справді потребує субсидії – її отримали.http://teplo.gov.ua/rozyasnennya-po-subsidiyam/132.html

Однак, за два місяці в суспільстві з’явилося чимало міфів навколо програми субсидій. Сьогодні розвінчуємо найбільш поширені.

 

  1. Кажуть, що субсидію тепер не дають безробітним?

Насправді, безробітні й надалі можуть отримати від держави допомогу у сплаті комунальних послуг.

Для тих, хто не стоїть на обліку в центрі зайнятості, запропоновано два варіанти:

  1. Чесно декларувати свої доходи, отримані за кордоном чи в тіньовому секторі економіки  та сплачувати страхові внески до Пенсійного фонду.
  2. Або органи соцзахисту автоматом рахуватимуть таким людям працездатного віку у дохід три прожиткові мінімуми – 5286 гривень (1762*3). + необхідно буде сплатити єдиний соціальний внесок за три місяці у розмірі, що не менший ніж мінімальний (819*3=2457 грн).

Якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, в розрахунок сукупного доходу такого домогосподарства включається середньомісячний дохід таких осіб у розмірі:

  • половини одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, — у разі, коли такі особи протягом цього періоду перебували на строковій військовій службі;
  • одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, — у разі, коли такі особи протягом цього періоду навчалися за денною формою навчання у закладах середньої освіти, професійно-технічних навчальних закладах, закладах вищої освіти або зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості;
  • одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, — в окремих випадках за рішенням комісії у разі, коли такі особи перебувають у складних життєвих обставинах;
  • фактично отриманих такими особами доходів — у разі, коли такі особи протягом цього періоду отримували хоча б один із таких видів доходу, як пенсію, стипендію, допомогу при народженні (усиновленні) дитини, допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомогу по огляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомогу по безробіттю;
  • фактично отриманих такими особами доходів — у разі, коли такі доходи протягом цього періоду отримувала особа, яка станом на кінець такого періоду не досягла 18-річного віку.

 

  1. Кажуть, у субсидії відмовляють одномоментно особам, що перебували за кордоном більш ніж 60 днів.

Насправді, «усна» відмова працівника управління соціального захисту населення є незаконною.

Згідно із законом «Про звернення громадян» орган соцзахисту зобов’язаний оформити заяву і декларацію і лише після їх розгляду офіційно (письмово) повідомити заявника – виходить чи не виходить йому субсидія.

Сам факт перебування за кордоном не є підставою відмовляти у субсидії якщо людина:

  • отримує в Україні пенсію чи інші офіційні доходи, такі як стипендія, допомога при народженні дитини.
  • перебуває на лікуванні, навчанні чи у відрядженні
  • декларує в Україні доходи і сплачує ЄСВ

До останнього випадку відносяться заробітчани, які вправі задекларувати в Україні свої заробітки, сплатити ЄСВ і на основі цього отримати субсидію.

  1. Кажуть, Державна фіскальна служба не надає реквізитів для сплати ЄСВ?

Насправді, Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» передбачено право на добровільну сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. При цьому фахівці Державної фіскальної служби зобов’язані, за зверненням громадян, надати їм реквізити для сплати єдиного соціального внеску.

Для призначення субсидії ЄСВ має бути сплачено не менше ніж за три місяці періоду, за яких беруться доходи для розрахунку розміру субсидії. Тобто ЄСВ має бути сплаченим двічі – для «літньої» субсидії окремо, для «зимової» - окремо.

Сплата ЄСВ відображається у базі даних Державної фіскальної служби та Пенсійного фонду і цей період зараховується громадянам до страхового стажу.

Кажуть, що доходи офіційно розлученої сім’ї плюсуються?

Насправді, якщо подружжя розлучене і немає неповнолітніх дітей, то ні чоловік, ні дружина не повинні відображати в декларації своїх «колишніх», які зареєстровані і проживають окремо.

Однак, якщо сім’я розлучена, але є неповнолітні діти, в декларації потрібно відобразити маму чи тата дитини (в залежності від того з ким проживає дитина).

І звернутися до Комісії з питань призначення житлових субсидій, щоб  доходи того з батьків, що не зареєстрований та не проживає разом з дитиною, не включається до сукупного доходу домогосподарства. Разом із завою необхідно надати також документ (довідка з ЖЕКу, сільської/селищної ради), що дитина проживає із заявником.

Кажуть, що непотрібно сплачувати свій обов’язковий платіж у разі якщо вода чи газ не використовувалися?
громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, з 1 травня 2018 року зобов'язані щомісячно сплачувати обов’язкову частку платежу, навіть у разі якщо на особовому рахунку є зекономлена субсидія.

Водночас, субсидіанти й надалі мають право використовувати зекономлену суму субсидії у наступних місяцях на оплату послуг, спожитих понад соціальні нормативи.

 

  1. Кажуть, якщо подарувати квартиру доньці, субсидії можна позбутися?

Насправді, якщо громадянин подарував або передав те чи інше майно у спадок, він не позбавляється субсидії.

Натомість допомогу уже не зможе отримати той, хто отримав такий дарунок чи успадкувавякщо його оціночна вартість перевищує 50 тис гривень.

Однак і тут залишаються виключення, які зможе опрацювати виключно Комісії з питань призначення житлових субсидій, які працюють при органах місцевої влади.

Також наявність у власності двох житлових приміщень не впливає на право отримання субсидії. Береться до уваги офіційний дохід, який приносить це майно.

Якщо сім’я придбала квартиру у кредит, то при визначені її права на субсидію враховується не тільки вартість всієї покупки, але йсума першого внеску. Якщо ця сума перевищує 50 тис. гривень, субсидія може бути призначена за рішенням Комісії на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов проживання.

Виключенням також є і медичні послуги. Якщо людина оплатила операцію і сума перевищує 50 тис.грн. – це не позбавляє її права на субсидію.

 

  1. Кажуть, що транспортний причіп віком менше 5 років за 4 тис грн. позбавляє права на субсидію?

Насправді,на субсидію впливає не сам факт наявності транспортного причепа, а його вартість. Адже він може коштувати як 4 тис. грн., так і 154 тис грн. для вантажного автомобілю, наприклад.

Тому власникам таких транспортних засобів варто звертатися на Комісію з питань призначення житлових субсидій, надавати відповідні документи про вартість купленого причепа і розраховувати та допомогу у сплаті житлово-комунальних послуг.

 

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

З липня стартує медична реформа, яка передбачає зміну системи фінансування медичних закладів первинної допомоги - поліклінік, амбулаторій, в яких працюють сімейні лікарі, педіатри та терапевти. Держава розпочинає фінансувати ці медзаклади за принципом «гроші йдуть за пацієнтом» - платитиме саме тому лікарю, тому медзакладу, до якого людина звернулась за допомогою. Людина підписує декларацію з лікарем, якому довіряє, держава – сплачує за її обслуговування у цього лікаря. На сьогодні понад 9 мільйонів українців вже обрали свого лікаря і підписали з ним декларацію.

Кількість звернень не впливатиме на тариф обслуговування

 З середини липня перші 149 комунальних медзакладів, які уклали угоди з Національною службою здоров’я, отримають фінансування за новою моделлю, відповідно до кількості пацієнтів, які підписали декларації з лікарями цих закладів та встановлених тарифів на обслуговування кожного пацієнта. Базовий тариф - 370 грн., вдвічі більше - за обслуговування людей похилого віку (740 грн) і в чотири рази більше - за дітей до п’яти років (1480 грн.), оскільки їм лікар має приділити більше уваги і часу. Таким чином бюджетні гроші будуть надходити до конкретного закладу, де працює лікар, до якого звернувся пацієнт.

Тариф за обслуговування кожного пацієнта не залежить від того, скільки разів впродовж року людина буде звертатись до лікаря – один чи двадцять. Тож лікар не буде зацікавлений в тому, щоб його пацієнти часто хворіли, а отже лікуватиме якісно і займатиметься профілактикою захворювань.

Серед закладів «первинки», які фінансуватимуться за новою моделлю з липня, усі заклади Києва, кількох обласних центрів —  Вінниця, Полтава, Черкаси, Хмельницький — та великих міст — Кривий Ріг і Кременчук. Відтак реформа запрацює у 20 областях. Загалом ці заклади обслуговують 8 мільйонів українців по всій країні.

Підвищення зарплати лікаря – пріоритет для керівника медзакладу

Медичні заклади почнуть отримувати значно більше фінансування. За підрахунками, кожен лікар може принести закладу, в якому працює, орієнтовно 1 000 000 грн. на рік, при умові, що він уже набрав оптимальну кількість пацієнтів. І найпершим пріоритетом для керівника закладу повинно стати питання підвищення зарплати лікарів, які у нього працюють. Тарифних сіток та надбавок, які визначали зарплату лікаря раніше, більше не існує. Відтепер зарплата лікаря залежить лише від кількості пацієнтів, що його обрали, та системи розподілу доходу, яку визначив керівник закладу. Перехід на нову систему фінансування в сфері охорони здоров’я забезпечить гідну оплату роботи лікаря. 

Володимир Гройсман, Прем’єр-міністр України

149 медзакладів вже почали працювати за новою моделлю. Це означає, що в цих закладах будуть забезпечені відповідні умови та стандарти надання медичної допомоги, згідно вимог Нацслужби здоров’я. Лікарі, які в них працюють, отримуватимуть вищу заробітну плату, думаю, вдвічі. Окрім того, Нацслужба здоров’я буде дбати про те, щоб стандарти медпослуг постійно підвищувались.

Всі послуги, які надаватимуться лікарями на «первинці», будуть оплачуватись за конкретного громадянина, за конкретну медичну послугу. Це кардинально змінить ситуацію в системі охорони здоров’я. Думаю, вже наступного року люди відчують позитивні зміни.

Всі медзаклади будуть отримувати фінансування

Незалежно від того, приєднався медзаклад до реформи і уклав угоду з НСЗУ, чи тільки готується це зробити, всі заклади продовжать отримувати бюджетне фінансування. Медзаклади, що уклали угоди з НСЗУ, отримуватимуть гроші за двома механізмами. За пацієнтів, які підписали декларації з лікарями цих закладів - за базовим тарифом 370 грн на людину на рік із застосуванням вікових коефіцієнтів, і за тарифом 240 грн на людину на рік – за тих пацієнтів, які проживають на території обслуговування цього закладу, але ще не підписали декларації. Заклади, що не уклали угоди з НСЗУ, одержуватимуть гроші через механізм субвенції.

Українці зможуть і надалі отримати медичну допомогу в будь-якому медзакладі і незалежно від того, чи обрали вони свого лікаря і підписали з ним декларацію, чи ще продовжують його шукати. Друга хвиля укладання угод медзакладів з НСЗУ і входження їх в реформу розпочнеться з кінця липня.

Павло Ковтонюк, заступник міністра охорони здоров’я

Наша мета, щоб до кінця року всі заклади «первинки» мали договори з Національною службою здоров’я.

Головне завдання для місцевої влади – автономізація їх медзакладів, і цю роботу потрібно активізувати. Цього року діє пільговий режим для перетворення закладів в комунальні некомерційні підприємства і ним треба скористатись, щоб автономізувати всі заклади, які є на території.

Наголошую, що всі заклади отримають кошти цього року. Звичайно, ті, що уклали договори з НСЗУ, отримають їх більше і по новому принципу. Хто не уклав – отримає медичну субвенцію. Але ці два паралельні механізми будуть діяти до кінця року, а з 2019 року вся первинна допомога повинна працювати за принципом «гроші йдуть за пацієнтом» і підписати договори з НСЗУ.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

З метою визначення рівня засвоєння навчального матеріалу із службової підготовки за 2017/2018 навчальний рік, особовим складом пожежно-рятувальних підрозділів Ірпінського регіону складено підсумкові заліки із службової підготовки. Під час проведення було практично перевірено вміння фіхівців пожежно-рятувальної справи застосовувати здобуті знання на практиці, визначення знання законодавчих та державних нормативних актів.

Метою проведення подібних занять є удосконалення особовим складом практичних навичок по роботі з пожежно-технічним обладнанням (спорядженням), підвищення фізичної витривалості для виконання робіт за призначенням.

 

Необхідно невідкладно внести до Конституції зміни, які мають зробити децентралізацію та її досягнення незворотніми. Про це мер Києва, голова Асоціації міст України Віталій Кличко заявив під час виступу на ХІV Українському муніципальному форумі. Він також звернувся до Президента Петра Порошенка з проханням сприяти прискореному розгляду і ухваленню законопроекту «Про засади адміністративно-територіального устрою України».

«Це, як ми сподіваємося, забезпечить умови для логічного завершення реформи. Одним з найгарячіших питань залишається і ухвалення нового закону «Про службу в органах місцевого самоврядування». Новий його проект розроблений за участі АМУ та нещодавно зареєстрований. Він містить підходи, які мають забезпечити нову якість нашої роботи для громадян, - заявив Кличко. - Крім того, він дозволить владі на місцях, залежно від можливостей, визначати привабливі умови праці для залучення найкращих фахівців на роботу. Новий закон «Про державну службу» вже два роки, як набув чинності, і зволікання з ухваленням прогресивного закону для місцевого самоврядування виглядає несправедливим», - підкреслив мер Києва.

Цьогорічний муніципальний форум присвячений питанням місцевої демократії, залученню громадян до вирішення актуальних проблем та завдань місцевого розвитку.

Як зазначив мер столиці, Київ, Україна в цій сфері ефективно співпрацюють з багатьма іноземними партнерами, переймаючи найкращій досвід. Зокрема, у форумі беруть участь фахівці з Норвегії. За словами Кличка, саме норвежці мають позитивним досвід в консолідації територіальних громад. Сьогодні, підкреслив голова АМУ, в Україні відбуваються подібні процеси, але їх слід прискорювати.

«Наші міста, зокрема й Київ, мають майже 20-річний досвід ухвалення та дотримання статутів територіальних громад. І сьогодні необхідно посилювати роль статутів у правовому регулюванні питань місцевої демократії. Тому актуальним є відповідний законопроект, який розробляє за нашої участі комітет Верховної Ради з питань місцевого самоврядування. І ми розраховуємо на його якнайскоріший розгляд та ухвалення в парламенті», - зазначив Кличко.

Він нагадав, що протягом кількох років впроваджуються такі інструменти місцевої демократії, як електронні петиції, громадські бюджети. В Києві, наприклад, на громадський бюджет передбачено цього року 150 мільйонів гривень. І реалізовується чимало проектів, які отримали фінансування минулого року.

«Ми продовжимо застосовувати найкращий досвід розвинених демократичних країн, досвід наших партнерів. Але, відзначу, в нас теж є успіхи, якими ми готові ділитися, поширювати їх, - заявив голова АМУ. - Зокрема, переконаний, велика перспектива в подальшому запровадженні технологій електронного врядування».

Під час форуму презентують напрацювання системи технологічного управління містом KYIV SMART CITY, яку запровадили в Києві кілька років тому та постійно вдосконалюють.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)

 

         Розглянувши колективне депутатське звернення щодо призначення засідання сесії, Гостомельська селищна рада повідомляє наступне.

         Згідно пункту 8 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликання сесій ради належить до повноважень сільського, селищного, міського голови.

         Аналогічна правова норма закріплена в частині 4 статті 46 вказаного закону.

         Керуючись, вказаними законодавчими нормами 15 червня 2018 року своїм розпорядженням Гостомельський селищний голова скликав чергову тридцять дев’яту сесію селищної ради на 26 червня 2018 року о 10:00 год.

         Також хочемо зазначити, що згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» чергова сесія ради скликається головою не пізніше ніж за десять днів до її проведення, тобто призначення чергової сесії ради на 21 червня 2018 року призведе до порушення чинного законодавства України.

         Крім того, відповідно до частини 4 статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» питання, що виносяться на розгляд ради потребують попереднього розгляду постійними депутатськими комісіями.

         Відзначаючи високу депутатську активність та зацікавленість у ефективному вирішенні питань соціально – економічного розвитку селища, сподіваємось на ефективну роботу депутатського корпусу у постійних комісіях та на черговій сесії ради.

39-а чергова сесія Гостомельської селищної ради призначена на 26 червня 2018 року. Початок засідання о 10-й годині в актовій залі ЦТДЮІ.

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ

 Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №530-32-VII від 21 грудня 2017 року  «Про бюджет селища Гостомель на 2018  рік»;

  1. Про надання матеріальної допомоги;
  2. Про внесення змін до рішення №535-32-VII від 21.12.2017 року «Про затвердження програми соціально-економічного і культурного розвитку селища Гостомель на 2018 – 2019 рік»;
  3. Про зменшення розміру орендної плати за користування земельними ділянками ТОВ «Стандарт 21» та Касіч Ш.У.;

Доповідає : Закревська А.В.  –   начальник відділу обліку та звітності

  1. Про погодження кандидатури на посаду заступника селищного голови;
  2. Про припинення діяльності комунального підприємства «Аптека 84» Гостомельської селищної ради шляхом ліквідації;

      Доповідає : Чернуха В.В.  –   начальник юридичного відділу

  1. Про врегулювання земельних відносин;

Доповідають : Лукашевич Є.О.–  начальник відділу земельних відносин 

                          Єрмолаєв В.А. –  начальник відділу містобудування та архітектури

  1. 8. Про розгляд протоколів постійних депутатських комісій , звернень та заяв;
  2. 9. Різне

 

 

 

Урядове рішення про запровадження нової системи обліку розрахункових операцій – через електронні чеки за допомогою планшетів чи смартфонів дозволить підприємцям зекономити не менше 2,5 млрд грн, які раніше використовувалися на оплату утримання касових апаратів та ведення обліку. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«За три місяці система в пілотному режимі запрацює. Це дасть можливість зменшити витрати підприємців. Раніше 2,5 млрд грн підприємці витрачали на обслуговування апаратів. Ці кошти підуть тепер на розвиток. Це вивільнення інвестиційного ресурсу, - сказав Володимир Гройсман. - І при цьому усувається важель додаткового тиску на бізнес».

Довідково

У червні Уряд схвалив опрацьовану з діловими колами ініціативу спрощення застосування реєстраторів розрахункових операцій, яка дозволяє не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

Раніше схема застосування реєстраторів була занадто складною. Вартість ПО для реєстраторів становила від 4 до 20 тис. грн, а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють у касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникали будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формувала великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність цій системі. Ключова відмінність – он-лайн реєстрація через телефон або планшет, відсутність підтверджуючих документів, відсутність абонентської плати і використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків. Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

Запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами. Представники бізнесу високо оцінили інновацію.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/zaprovadzhennya-elektronnogo-cheka-zekonomit-pidpriyemcyam-ne-menshe-25-mlrd-grn-volodimir-grojsman

 

П’ятирічна реформа екстреної допомоги має на меті принципово покращити якість та доступність екстреної допомоги, щоби в критичній ситуації кожен українець оперативно отримував необхідну допомогу. З іншого боку, МОЗ прагне посилити престижність професії екстреного медичного працівника і забезпечити достойну оплату його праці.

Реалізація Концепції здійснюватиметься протягом 2018-2022 років.

Які зміни впроваджуватимуться в ектрену допомогу?

Оновлення алгоритмів диспетчеризації

Автомобіль екстреної допомоги, який знаходиться найближче до місця події, виїжджатиме протягом декількох секунд після виклику.

Створення нової IT-інфраструктури

Буде створено центральний інформаційний вузол обміну даними та встановлено GPS на всіх автомобілях.

Інформація про стан кожного виклику в кожний момент часу

Диспетчери знатимуть стан кожного виклику і місцезнаходження кожного автомобіля екстреної допомоги. Така система вже працює у Києві, Дніпропетровській, Херсонській, Харківській областях, в тестовому режимі у Вінницькій та Полтавській областях і буде розгорнута на всю країну.

Оновлення обов’язкових протоколів диспетчерів

Диспетчери отримають чіткий алгоритм роботи за сучасними світовими стандартами. Диспетчери мають навчитися не тільки швидко приймати рішення під тиском часу, але й консультувати свідків щодо надання першої допомоги до прибуття бригади екстреної допомоги. Концепція передбачає відповідне перенавчання.

Оновлення протоколів командних дій бригад

Відбудеться перехід в навчанні і тестуванні навичок екстреної допомоги на стандарти розвинених країн. Лікарі, парамедики і, навіть, водії освоюватимуть практики порятунку. Буде введено зовнішнє незалежне тестування знань та навичок фахівців екстреної допомоги.

Нові автомобілі і обладнання

Буде оновлено вимоги до обладнання, закуплено нові автомобілі.

Гідна оплата праці екстреним медичним працівникам

Медики та робітники екстренки, які пройшли перенавчання, отримають ринкові зарплати та доступ до якісно обладнаних автомобілей екстреної допомоги.

Перебудова приймальних відділень в лікарнях

Впроваджуються нові протоколи дій в лікарні, доступ до обладнання 24/7, нова логіка планування приміщень.

Розбудова мережі екстрених реагувальників

Усі, хто може опинитися на місці екстреної події, мають володіти навичками порятунку людей та вміти працювати в екстрених умовах. Пожежні, рятувальники, поліцейські, водії, машиністи, пілоти, провідники, бортпровідники, кондуктори України пройдуть оновлені курси першої розширеної допомоги. Вихователі, вчителі, соціальні працівники матимуть пройти оновлене навчання навичкам першої базової допомоги.

Дефібрилятори та джгути у всіх найбільш людних місцях

Ми впевнені, що для ефективного функціонування екстреної медичної допомоги необхідно забезпечити максимально скоординовані і професійні дії на всіх етапах «ланцюжка» - від дзвінка у «швидку» до спеціалізованого відділу у лікарні. Саме на це і спрямовані зміни в системі екстреної медичної допомоги.

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/moz-oprilyudniv-novu-koncepciyu-rozvitku-ekstrenoyi-dopomogi

На минулих вихідних відбулися восьмі ігри чемпіонату Києво-Святошинського району, і всі закінчилися успішно для наших земляків. У Вищій лізі ФК «Факел» виграв у СК «Зеніт» (с. Святопетрівське) з рахунком 3:0. На даний час у команди 16 очок. У Першій лізі ФК «Кімерка» впевнено лідирує, маючи у своєму активі 18 очок, така ж кількість у ФК «Гатне». 

ФК «Гостомель», котрий також у Вищій лізі, виграв у ФК «Локомотив» (м. Вишневе) з розгромним рахунком — 11:0!

Новини