Середа, 13 грудня 2017 |

Петиції

Петиції

 

Календар подій
Видеогалерея
Економіка і підприємництво
Навчальні і позашкільні заклади
Комунальні підприємства

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

ПРОЕКТ

ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

08290, селище Гостомель, вулиця Свято - Покровська, 125   тел-факс 315-56

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

засідання виконавчого комітету

Гостомельської селищної ради

 

«08» листопада 2017 року, 13:30

Найменування питання

Доповідач

 

1.

Про виконання селищного бюджету за 9 місяців 2017 року

 

Закревська А.В. – начальник відділу обліку та звітності

2.

Про роботу адміністративної комісії виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

Саєнко В.М. – заступник селищного голови

3.

Про встановлення тарифів з утримання будинків та прибудинкових територій, які надає ТОВ «Обслуговуюча компанія «Покровський»»

Саєнко В.М. – заступник селищного голови

4.

Про надання дозволу на видалення аварійних дерев у селищі Гостомель

Саєнко В.М. – заступник селищного голови

5.

Про виділення коштів та виплату одноразової матеріальної допомоги

Саєнко В.М. – заступник селищного голови

6.

Питання житлової комісії

Чернуха В.В. – начальник юридичного відділу

7.

Питання відділу містобудування та архітектури

Борисова Л.В. – головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури

8.

Різне

 

 

 

 

Керуючий справами                                                                                       С.В. Чечко

5 листопада 17:00, Натаніка, Культурно-оздоровчий комплекс

Сьогодні, в рамках освітянського проекту "Розвиваємо освіту разом - навчаємося разом і один в одного!", який був започаткований з Роком освіти в Ірпені, до Гостомеля завітала делегація педагогів з німецького містечка Борна, на чолі з його мером, пані Сімоною Людтке.

Метою візиту гостей з Німеччини до нашого селища, було саме ознайомлення з діяльністю гостомельського ЦНАПу, так як Гостомель перше і єдине селище в Україні, в якому було відкрито Центр надання адміністративних послуг.

Під час прийому, селищний голова Юрій Прилипко разом з керуючим справами Світланою Чечко та начальником відділу з питань надання адміністративних послуг Олексієм Литвином, провели поважним гостям екскурсію селищною радою та ЦНАПом, в ході якої познайомили німецьких освітян з історією рідного селища, представили новий рекорд України - найбільший герб міста виконаний на склі, а також вручили на згадку подарунки з символікою селища.

На останок мер міста Борна Сімона Людтке, висловила своє захоплення рівнем організації роботи ЦНАПу та Гостомелем вцілому. Вона подякувала селищному голові за теплий прийом, та запевнила, що обов'язково завітає до нашого селища ще раз.

Протягом декількох днів делегація педагогів з Німеччини відвідають числені заходи та екскурсії, а також ознайомляться з шкільною освітою міста Ірпінь. Особливу увагу буде приділено показовій загальноосвітній школі №13 селища Гостомель, яку гості відвідають 1 листопада.

А вже 4 листопада освітяни Приірпіння зустрінуться на підсумковій конференції, щоб разом обговорити результати проекту та спільно попрацювати на числених майстер-класах та воркшопах.

 

Запрошую Вас на мій звіт за два роки роботи

на посаді селищного голови.

Ви почуєте, що вдалося зробити моїй команді, над чим триває робота і які плани на майбутне.

Також, будуть відповіді на ваші питання.

Приходьте до культурно-оздоровчого комплексу селища

(вул. Свято-Покровська, 81-б) в суботу, 28 жовтня.

Початок об 11:00.

 

Оновимо Гостомель Разом!

З 25.10. у зв'язку з капітальним ремонтом в'їзної групи селища, протягом тижня буде відсутнє електропостачання (вуличне освітлення) по вулиці Свято-Покровська, від перехрестя до склозаводу.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Інформація Гостомельської селищної ради про проведення  конкурсу

на право укладання договорів оренди комунального майна територіальної громади селища Гостомель

1.Назва та місцезнаходження об»єкта оренди : нежитлове  приміщення площею 22,2 м кв. за адресою : сел. Гостомель, вул. Проскурівська,14

Балансоутримувач: КП «УЖКГ»Гостомель»

Ринкова вартість майна відповідно до звіту про незалежну оцінку станом  на 27 вересня 2017 року становить 221 187,60 грн. з урахуванням ПДВ.

Умови використання приміщення: за умови найбільшого відсотку орендної плати

Початковий розмір річної орендної плати – не менше 5 % від вартості приміщення, встановленої суб»єктом оціночної діяльності, з урахуванням ПДВ.

У подальшому орендна плата підлягає коригуванню на щомісячні індекси інфляції.

Основні умови конкурсу для об»єктів:

  • використання об»єкту оренди – для розміщення перукарні.
  • дотримання вимог експлуатації об»єкту, в т.ч. екологічних, санітарно-епідеміологічних, протипожежних норм;
  • належне утримання прилеглої території;
  • здійснення поточного ремонту;
  • належне виконання орендарем всіх обов»язків за договором оренди;
  • ефективність використання об’єкту оренди за цільовим призначенням.

 Для участі в конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії :

  1. Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається найменування особи, місце знаходження (юридична адреса), контактний телефон;
  2. Документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків;
  3. Документи, які визначені наказом Фонду державного майна України від 15.02.2013 року №201 «Про затвердження переліку документів,які подаються орендодавцеві для укладення договору оренди майна, що належить до державної власност.
  4. Зобов»язання (пропозиції у встановленій формі) щодо виконання умов конкурсу та забезпечення плати (надаються у конвертах з написом «На конкурс», запечатаних печаткою учасника конкурсу);
  5. Відомості про учасника конкурсу:

     а) юридичні особи:

     -   нотаріально засвідчені копії установчих документів;

     -    документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;

     - відомості про фінансовий стан (платоспроможність) учасника конкурсу з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей;

    неприбуткові організації – нотаріально засвідчену копію документів про реєстрацію  неприбуткової організації;

    б) фізичні особи:

           - копію документа, що посвідчує особу учасника конкурсу, або належним   чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;

          - копію свідоцтво про реєстрацію фізичної особи як суб’єкта підприємницької           діяльності;

          - декларацію про доходи.

Плата за реєстрацію заяви (реєстраційний внесок) у розмірі 17,00 грн. перераховується до цільового фонду селищної ради соціально – економічного розвитку селища :

Одержувач : МБ Ірпінь – Гостомель

Розрахунковий рахунок : 31519931700010

Банк одержувача : ГУ ДКСУ у Київській області м. Київ

МФО : 821018

ЄДРПОУ : 37911135

 

Грошові кошти у розмірі 10 відсотків від суми річної орендної плати (гарантійний внесок) перераховуються на рахунок одержувача коштів Гостомельської селищної ради :

Одержувач : Гостомельська селищна рада

Розрахунковий рахунок : 37119026003242

Банк одержувача : ГУ ДКСУ у Київській області м. Київ

МФО : 821018

ЄДРПОУ : 04360617

 

Конкурс буде проведено через 30 днів після опублікування інформації за адресою : сел. Гостомель, вул. Леніна, 220, 2 поверх, зала засідань ________

Кінцевий термін подання документів для участі у конкурсі – за 5 днів до проведення конкурсу.

Документи подаються до відділу обліку та звітності Гостомельської селищної ради: 08290, Київська обл., сел. Гостомель, вул. Леніна, 220, 1 поверх, кабінет № 3 , довідки за телефоном : 045 97 31 8 52.

 

 

 

 

 

 

Кошторисна вартість робіт становить майже 465 тисяч грн. Завершення робіт планується здійснити до кінця поточного року, виконавець робіт УЖКГ «Гостомель»

На базі Культурно- оздоровчого комплексу селища Гостомель по вул. Свято-Покровська 81-б відбулося святкове відкриття «Дитячого клубу» віком від 5 років до 13 років! Запрошуємо всіх бажаючих відвідувати безкоштовно клуб кожної суботи з 12.00-15.00, де Вас чекатимуть цікаві ігри та розваги!

Органи місцевого самоврядування змушені будуть за власний рахунок фінансувати пільгові категорії громадян

Уже другий рік поспіль уряд демонструє нову якість бюджетного процесу. Проект держбюджету на 2018 р. і пакет законодавчих змін до нього подані в парламент вчасно. З 15 вересня цього року розпочалася широка та відкрита дискусія щодо його основних параметрів. Блок місцевого самоврядування не є винятком, адже децентралізація задекларована як один із урядових пріоритетів. Системний аналіз запропонованих змін дає можливість виокремити низку значних ризиків для місцевого самоврядування наступного року.

По-перше, в державному бюджеті на наступний рік у частині міжбюджетних відносин із складу субвенції на оплату житлово-комунальних послуг виключено оплату пільг і залишено фінансування з державного бюджету тільки субсидій. Тобто на рівень місцевих бюджетів передається оплата пільг населенню за житлово-комунальні послуги, що порушує принцип субсидіарності, може значно розбалансувати місцеві бюджети наступного року і в результаті призвести до невиконання державою своїх соціальних зобов'язань щодо надання громадянам України соціальних пільг, компенсацій і гарантій, які встановлені законами України.

Органи місцевого самоврядування змушені будуть за власний рахунок фінансувати пільгові категорії громадян, перелік яких визначено державою, та відволікати власні кошти, що їх можна було б спрямувати на розвиток власної інфраструктури. Це додатково обтяжить місцеві бюджети на 7 млрд грн. Але найголовніше, не всі муніципалітети зможуть за рахунок своїх грошей профінансувати перекладені на них пільги.

Крім передачі на рівень місцевих бюджетів фінансування оплати пільг населенню за житлово-комунальні послуги, в змінах до Бюджетного кодексу (п. 45 прикінцевих положень законопроекту №7116) пропонується здійснити погашення заборгованості за такими послугами, що утворилася за минулі роки, за рахунок коштів місцевих бюджетів. Це призведе до значного погіршення стану виплати пільг за вказані послуги, зростання заборгованості за значного зниження рівня фінансової спроможності місцевих бюджетів. Станом на 1 вересня 2017 р. заборгованість становить 8 млрд грн, а з початком опалювального сезону вона може збільшитися в рази.

Таке щорічне вилучення з державних програм щодо соціального захисту населення та перенесення пільг на місцевий рівень без компенсаційних ресурсів (зміни до статей 91, 102 Бюджетного кодексу) є звуженням конституційних гарантій.

По-друге, враховуючи значне щорічне навантаження на місцеві бюджети, Мінфін передбачив додаткову дотацію в обсязі 16,5 млрд грн на здійснення переданих із державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, але без рівного та справедливого підходу до її розподілу. Так,у розрахунок включено тільки обласні бюджети з подальшим перерозподілом коштів обласними державними адміністраціями. Це порушує децентралізаційні принципи, адже громади для того і об'єднувалися, щоб мати прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом, і закладає корупційні ризики, оскільки ОДА визначатимуть розподіл коштів самостійно.

Це ставить органи місцевого самоврядування базового рівня — об'єднані територіальні громади та міста обласного значення — в значну залежність від обласної влади. Таке рішення про централізацію ресурсів щодо соціально важливих сфер може призвести до гальмування процесу об'єднання громад та означатиме "відкіт назад" децентралізаційної реформи. Крім того, це започатковує негативні тенденції перенесення повноважень на вищий рівень.

По-третє, коштів, передбачених місцевим бюджетам за рахунок освітньої та медичної субвенцій, недостатньо для повного забезпечення повноважень, делегованих державою.

Так, обсяг освітньої субвенції становить 61,2 млрд грн (зростання 16,5%), тоді як Кабінет міністрів України заклав збільшення заробітних плат педагогічних працівників на 25%. Отже, недофінансування освітньої субвенції може досягати 4,5 млрд грн. У Мінфіні пояснюють це застосуванням нової формули, розробленої МОН. Тому для врегулювання цієї проблеми терміново необхідно здійснити повторне моделювання із застосуванням нових формульних підходів, оскільки і Мінфін, і МОН, і більшість муніципалітетів погоджуються з необхідністю запровадження нової формули. Але муніципалітети наполягають на удосконаленні підходів до її використання, зокрема закладення в неї об'єктивних вихідних даних.

У свою чергу, обсяг медичної субвенції на 7 млрд грн менше рівня минулого року, що зумовлено медичною реформою і запланованим фінансуванням первинної медичної допомоги національним оператором виключно медичним установам за надані послуги.

Слід зазначити, що запровадження нового підходу до фінансового забезпечення первинної медичної допомоги з 1 січня 2018 р. передбачено законопроектами за реєстр. №6327 і 6604, які ще не ухвалені парламентом. Враховуючи зазначене, запропоновані зміни щодо фінансування первинної медичної допомоги є передчасними, що може призвести до недофінансування в 2018 р. комунальних закладів охорони здоров'я, які надають первинну медичну допомогу.

Разом із цим у разі схвалення парламентом першого етапу медичної реформи виділених коштів на вторинну і третинну медичну допомогу катастрофічно не вистачатиме. Вже зараз обсяг недофінансування медичної галузі з державного бюджету перевищує 30%. Заборгованість із виплати заробітної плати, за даними МОЗ, становить 2,8 млрд грн.

Отже, органи місцевого самоврядування можуть знову опинитися в ситуації, коли необхідно буде дофінансовувати за рахунок власних коштів зарплат учителів, медиків та утримувати зазначені галузі у відносно належному стані.

По-четверте, не передбачено врегулювання питання середньострокових позик. Мінфін намагається вирішити цю проблему шляхом прийняття відповідної постанови, що є неправомірним, оскільки відповідно до норм Бюджетного кодексу (п. 21 прикінцевих і перехідних положень) дане питання потрібно врегулювати законодавчо. Тому доцільним є передбачити списання такої заборгованості за рахунок вільного залишку коштів державного бюджету на 1 січня 2018 р., адже борг в обсязі майже 9 млрд грн виник саме через прорахунки в бюджетному плануванні Мінфіном у 2009–2014 рр.

По-п'яте, не передбачено субвенцію на пільгове перевезення окремих категорій громадян. Нагадаємо, що останнім часом катастрофічно зростає заборгованість перед перевізниками та надавачами послуг. Так, "Укрзалізниця" заявила про скасування окремих зупинок, а "Укртелеком" направив численні звернення до судових інстанцій і пригрозив припинити надавати послуги. Додаткове навантаження на місцеві бюджети становитиме 2,5 млрд грн. Слід зазначити, що право на пільгові проїзд і зв'язок закріплено державою, а не органами місцевого самоврядування.

Гарантовані державою пільги фактично надаватимуться, виходячи з фінансової спроможності того чи іншого місцевого бюджету, що порушує основні принципи Бюджетного кодексу щодо справедливого і неупередженого розподілу.

По-шосте і найголовніше, бюджетним пакетом пропонується змінити існуючий мотиваційний механізм горизонтального вирівнювання шляхом збільшення з 50 до 80% обсягу вилучення коштів із місцевих бюджетів до державного бюджету (так звана реверсна дотація). Це призведе до необґрунтованого зменшення фінансового ресурсу місцевих бюджетів, які мають рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на одного жителя вище 1,1.

Саме в цій пропозиції закладено найбільший ризик для подальшого просування децентралізаційної реформи. Всі вищенаведені новації, крім останньої, пояснюються міністерствами як необхідність закріпити солідарну відповідальність місцевого самоврядування в умовах браку ресурсів у центральної влади. При наявності політичної волі, негативні наслідки від їх запровадження можна перекрити монетизацією пільг, реформуванням системи соціальних стандартів, запровадженням нових формульних підходів фінансування медицини та освіти.

Зміна ж механізму горизонтального вирівнювання позбавляє громади мотивації нарощувати фінансові ресурси — що більше ти заробляєш, то більше в тебе заберуть. Водночас стимулює утриманські настрої: навіщо добре працювати, якщо краще нічого не робити і отримати дотацію з державного бюджету за рахунок інших. Така система діяла до 2014 р., коли 96,3% місцевих бюджетів були дотаційними (див. рис.). Завдяки реформі ситуацію вдалося змінити — місцеві бюджети почали демонструвати щорічне зростання. Не хочеться повертатися в минуле…

Залишається сподіватися, що компроміс буде знайдено, і всі вищезазначені ризики для місцевого самоврядування буде знято в держбюджеті - 2018.

Аналіз законопроектів «Про Державний бюджет України на 2018 рік» (№7000) та «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (№7116) у питаннях міжбюджетних відносин та місцевих бюджетів

  

 

Не знаєте як розрахувати субсидію на квартиру або зробити перерахунок субсидії за газ? Приклади розрахунку і нарахувань.

Новий підхід застосовується до категорій громадян, що мають право на субсидію, змінені умови і для пільгових категорій населення, передає Ukr.Media.

Нове в розрахунку субсидій в Україні

Субсидія оформляється і нараховується тій особі, яка проживає в квартирі, на ім'я якої відкрито рахунки по оплаті послуг ЖКП. Якщо субсидоване житло здається в оренду за офіційно оформленим договором і в ньому зазначено, що обов'язок оплачувати комунальні послуги лежить на орендарі, то він має право оформити субсидію на своє ім'я, не будучи зареєстрованим в даній квартирі.

У розрахунку субсидії приймаються до уваги:

  • кількість осіб, зареєстрованих у даній квартирі або будинку;
  • сукупний дохід сім'ї за попередній рік;
  • розмір квартплати згідно з поточними тарифами.

На відміну від попередніх років, обмеження щодо матеріального стану та наявності приватної власності в осіб, які претендують на субсидію, були зняті. Однозначною підставою для відмови в субсидії буде наявність покупки ким-небудь із членів сім'ї протягом попередніх 12 місяців на суму 50000 грн.

Розрахунок сукупного доходу сім'ї включає більшість видів доходів, одержуваних зареєстрованими в квартирі або будинку особами. Сюди належать пенсії, стипендії та інші доходи без обліку податків. У перелік коштів, які не враховуються при підрахунку сумарного доходу, входять:

  • соціальна допомога від держави на виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених піклування батьків;
  • разові допомоги від держави;
  • адресна допомога внутрішньо переміщеним особам;
  • доходи від банківських депозитів.

Особливий підхід застосовується до пільгових категорій населення. Громадянам, які їх представляють, висунута окрема умова отримання субсидії – при її наданні особа, що має право на пільги по квартплаті, може скористатися пільгою, або отримувати субсидію.

Порівняно з попередніми роками, право на отримання субсидії отримали:

  • безробітні громадяни, які не перебувають на обліку в Центрі зайнятості;
  • власники 2-х і більше автомобілів;
  • власники понад 1 житлового об'єкта нерухомості;
  • орендодавці;
  • особи, які сплатили покупку або послугу на суму 10 і більше прожиткових мінімумів.

При розрахунку розміру субсидії за дохід непрацевлаштованих громадян приймається сума, еквівалентна 2 актуальним прожитковим мінімумам.

Нарахування субсидії по-новому відбувається на більш тривалі терміни, ніж раніше. Якщо у 2015 р. субсидія видавалася на 6 місяців, то в 2016 і 2017 термін дії субсидії становить 12 місяців.

Як самому розрахувати субсидію на квартиру?

Одним з нововведень Кабміну в 2016 р. стала диференціація відсотка обов'язкового платежу при оплаті ком.послуг. Тепер його величина залежить від суми загального доходу сім'ї та визначається індивідуально при калькуляції розміру субсидії органами соціального захисту. Розмір субсидії дорівнює величині витрат на оплату послуг ЖКП за вирахуванням обов'язкового платежу для даної квартири або домогосподарства.

Як розрахувати субсидію в 2017 році? Для цього застосовується спеціальна формула нарахування, яка виглядає так:

Рв = Кд/Кг х Рг

де Рв – це частина, яку родина має сплатити за ком.послуги, Кд – коефіцієнт доходу сім'ї, або відношення загального доходу сім'ї в перерахунку на одного її члена до прожиткового мінімуму на момент визначення розміру субсидії, Кг – базовий коефіцієнт доходу, який дорівнює 2 прожитковим мінімумам на 1 людину на місяць (Кг = 2), і Рг – базова норма сплати за ком.послуги (Рг = 15%).

Право на видачу субсидії отримують особи або сім'ї, витрати яких на квартплату перевищують розміри обов'язкового платежу. Як рахувати відсоток обов'язкового платежу? Для цього потрібно обчислити дохід всіх членів сім'ї за останні 6 місяців.

Наприклад, сім'я з 2-х осіб з сумарним сукупним доходом за останні півроку в 22500 грн і сумою щомісячної квартплати в 720 грн претендує на отримання субсидії. Розрахувати субсидію для даного прикладу можна так:

1) середній дохід сім'ї на місяць дорівнює 22500 / 6 місяців = 3750 гривень;

2) середній дохід на 1 людину в місяць дорівнює 3750 / 2 = 1875 грн;

3) отримана цифра ділиться на поточний прожитковий мінімум. З 1 грудня 2016 року по 30 квітня 2017 року прожитковий мінімум становить 1544 гривні.
1875 /1544 = 1,21;

4) отриманий результат ділиться на 2 (базовий коефіцієнт для розрахунку) і множиться на 15% (базова норма розрахунку за квартплату).
1,21 / 2 * 15% = 9,08% - відсоток обов'язкового платежу;

5) дохід на сім'ю в місяць множиться на отриманий відсоток:
3750 * 9,08% = 340,50 грн – розмір обов'язкового платежу для даної сім'ї;

6) субсидія складе 720 – 340,50 = 379,50 гривень.

Це приблизний результат, так як нарахування субсидії в 2017 році в Україні відбувається окремо для кожного з видів комунальних послуг. При цьому споживання сім'єю кожного виду послуг порівнюється з встановленими нормами, а потім визначається частка вартості конкретної послуги в загальній сумі квартплати. Фактичний відсоток платежу та сума субсидії можуть дещо відрізнятися.

Таблиця субсидій на 2017 рік

Субсидія поширюється на конкретний перелік послуг, що надаються підприємствами ЖКП. При видачі субсидії на комунальні послуги застосовуються певні норми використання, на які може бути надана знижка. Перелік цих нормативів у 2017 році виглядає так:

Соціальні нормативи споживання електричної енергії для надання субсидій у 2017 році

Норматив

Призначення

65 кВт•ч на 1 м2 площі

На опалення житла (в опалювальний період)

130 кВт•ч на 1-2 людини
+ 30 кВт•ч на кожну наступну, але не більше 250 кВт•ч на місяць

У будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами
(При наявності гарячого водопостачання)

150 кВт•ч на 1-2 людини
+ 30 кВт•ч на кожну наступну, але не більше 270 кВт•ч на місяць

У будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами
(При відсутності гарячого водопостачання)

90 кВт•ч на 1-2 людини
+ 30 кВт•ч на кожну наступну, але не більше 210 кВт•ч на місяць

У будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами
(При наявності гарячого водопостачання)

120 кВт•ч на 1-2 людини
+ 30 кВт•ч на кожну наступну, але не більше 240 кВт•ч на місяць

У будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами
(При відсутності гарячого водопостачання)

Соціальні нормативи централізованого холодного, гарячого водопостачання та водовідведення в 2017 році

Норматив

Призначення

2,4 м3 на людину

Централізована холодна вода

1,6 м3 на людину

Централізована гаряча вода

4,0 м3 на людину

Централізована холодна вода
(при відсутності гарячого водопостачання)

4,0 м3 на людину

Централізовано водовідведення

Соціальна норма житла для надання субсидій у 2017 році

13,65 м2 на людину + 35,22 м2 на сім'ю

48,87 м2

Норма на сім'ю з 1 людини

62,52 м2

Норма на сім'ю з 2 людей

76,17 м2

Норма на сім'ю з 3 людей

89,82 м2

Норма на сім'ю з 4 людей

Соціальні нормативи споживання природного газу в 2017 році

Норматив

Призначення

7 м3 на 1 м2 площі

На опалення житла (в опалювальний період)

6 м3 на людину

На приготування їжі (газова плита)

9 м3 на людину

На приготування їжі та підігрів води (газова плита при відсутності гарячого водопостачання та газового водонагрівача)

18 м3 на людину

На приготування їжі та підігрів води (газова плита при наявності газового водонагрівача)

Соціальний норматив користування послугами з вивезення побутових відходів у 2017 році

Норматив

Призначення

0,4167 м3

На 1 людину в місяць

При оплаті комунальних послуг одержувачі субсидії повинні оплачувати обов'язковий платіж, визначений для них органами соціального захисту, а якщо споживання за конкретний період перевищило встановлені норми, то за їх використання необхідно доплачувати понад обов'язкового платежу.

Як розрахувати субсидію в 2017 році?

Всі розрахунки є попередніми і не охоплюють всі критерії, які враховуються при призначенні субсидії. Наприклад, з урахуванням встановлених тарифів на тепло і газ багато громадян прагнуть отримати субсидію, не звіряючись з встановленими нормами, за якими компенсуються витрати на квартплату.

Згідно з Постановою №319 від 27 квітня 2016 року Кабмін урізав соціальні норми споживання газу населенням. При використанні скрапленого газу з метою опалення норма встановлена в розмірі 5,5 м3 на 1 м2 опалювальної площі, замість попередніх 7 м3. Для мешканців багатоквартирних будинків, які користуються газом для підігріву води та приготування їжі, норми споживання також були знижені.

Якщо обсяги споживання певної послуги перевищили встановлені соціальні норми, вони оплачуються за повним тарифом, який діє для розрахунку за цей вид послуг. Наприклад, для будинку з індивідуальним опаленням газом площею 50 м2 розрахувати суму, на яку поширюється субсидія, можна так:

1) 5,5 м3  * 50 м2 = 275 м3;

2) 275 * 6,879 = 1891,73 грн.

При перевищенні максимально допустимих обсягів використання газу за перевищені нормативи необхідно буде оплачувати без урахування субсидії.

Соціальна норма для надання субсидії з централізованого опалення дорівнює 13,65 м2 на 1 зареєстровану людину і ще 35,22 м2 на домогосподарство. Якщо в квартирі зареєстровано 2 проживаючих, то субсидіювана площа складе:

13,65 * 2 + 35,22 = 62,52 м2.

При проживанні в типовій 2-кімнатній хрущовці» площею до 46 м2 цієї соціальної норми цілком достатньо, щоб оформити субсидію.

Розрахунок розміру субсидії відбувається при множенні опалювальної площі квартири на поточний тариф на опалення з урахуванням певних коефіцієнтів. Якщо площа житла перевищує встановлені для соціальної компенсації норми, то за опалення площі, що перевищує нормативи, доведеться доплачувати вже без пільги.

Перерахунок субсидії на газ

Якщо субсидія на газ не була повністю використана протягом опалювального сезону, то до неї застосовується наступний підхід:

  • невикористана сума, рівна вартості 100 м3 природного газу (в перерахунку на актуальний тариф), зараховується на рахунок одержувача субсидії на наступний розрахунковий період;
  • невикористана сума, що перевищує еквівалент 100 м3, повертається до держбюджету.

Такий порядок повернення коштів застосовується по відношенню до осіб і домогосподарств, що використовують газ для потреб індивідуального опалення. Фактично сума, яка зберігається на рахунках споживачів становить близько 690 грн, з урахуванням поточного тарифу на газ 6,879 грн за 1 м3.

 

Новини