Понеділок, 16 грудня 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

 

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ВИШНЕВСЬКИЙ  МІСЦЕВИЙ  ЦЕНТР 
З  НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ  ВТОРИННОЇ 
ПРАВОВОЇ  ДОПОМОГИ

 

І. Юрисдикція центру: Бородянський, Васильківський, Вишгородський, Іванківський, Києво-Святошинський, Макарівський, Обухівський, Фастівський, Поліський райони та міст Буча, Васильків, Ірпінь, Обухів, Фастів та інші міста та райони Київської області.

Відповідно до статті 14 Закону України “Про безоплатну правову допомогу” право на безоплатну вторинну правову допомогу мають такі категорії осіб:

1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення;

2) інваліди, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб;

3) діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти, які перебувають у складних життєвих обставинах, діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;

4) внутрішньо переміщені особи - на всі види правових послуг;

5) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб;

5) особи, на яких поширюється дія Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту";

6) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, особи, які належать до числа жертв нацистських переслідувань;

6,1) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

7) особи, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи;

8) особи, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку;

9) особи, реабілітовані відповідно до законодавства України,

ІІ. Перелік документів щодо підтвердження права на отримання безоплатної вторинної правової допомоги (не є вичерпним для усіх категорій):

паспорт або документ, що посвідчує особу;

реєстраційний номер облікової картки платника податків;

довідка про середньомісячний дохідособи, яка звертається за допомогою;

посвідчення, що підтверджує особливий статус громадянина.

Адвокати на безоплатній основі представлятимуть інтереси осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування тощо.

Директор Центру Драгілєва Любов Юріївна

 

ІІІ. Громадяни   можуть  звертатися  до  Вишневського   місцевого   центру за  адресою:  вул. Південна, 5-б, місто Вишневе, Київської області.

Телефони: (04598)5-36-01, (04598)5-36-21.

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Skype: vyshneve_mc

fb.me/vyshnevelegalaid

Графік роботи:

ПН – ЧТ з 9.00 – 18.00, ПТ з 9.00 – 16.45, вихідні дні: субота, неділя.

 

та до  відділу «Ірпінське бюро правової допомоги» за  адресою:  вул. Шевченка, 2-а, місто Ірпінь, Київської області.

      ( приміщення ЦНАП)

 

Телефони: (04597)6-04-07, (04597)6-10-85.

Електронна пошта:irpinske@kyiv.legalaid.gov.ua

Вебсайт: http://kyivreg. legalaid.gov.ua\ua\biuro-irpin

 

Графік роботи:

ПН – ЧТ з 8.00 – 16.00, вихідні дні: субота, неділя.

Види правової допомоги

 

 

Уже виконано укріплення берегової зони біля мосту на початку вулиці бетонною опалубкою, облаштовується майданчик для паркування автомобілів. На днях буде розпочато монтаж лавочок вздовж нового тротуару, яким вже приємно пройти й помилуватися озерним плесом, на якому й досі тішать око лебедині пари. У проекті вздовж берега по згадуваній вулиці буде облаштовано містки для рибалок. Під час другого етапу прокладатиметься тротуар вздовж усього озерно плеса й облаштовуватиметься зона відпочинку.

 

Ірпінське управління Головного управління Державної податковоъ служби у Київській області очолила Ступак Людмила Володимирівна. До призначення на згадувану посаду працювала заступником начальника управління, керівником відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб Ірпінського управління ГУ ДФС у Київській області

 Структура Ірпінського управління ГУ ДПС у Київській області

Ірпінське управління ГУ ДПС у Київській області

          Адреса:  08200, м.Ірпінь, вул. Шевченко, 2А

           Контакти:

           телефон (факс) - (04597) 6-00-26;

           Режим роботи:

            понеділок - четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.,

            п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.,

            перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

            Субота,неділя вихідні

Керівництво

           Начальник Ірпінського управління ГУ ДПС у Київській області

                           Ступак Людмила Володимирівна

           Заступник начальника – начальник відділу податків і зборів  юридичних оіб

                                Григорян Оксана Вікторівна

Заступник начальника – начальник відділу адміністрування податків і зборів з    фізичних осіб

                                

 

  Структура Ірпінського управління ГУ ДПС у Київській області

Сектор забезпечення роботи – (045-97) - 60-0-26, внутр.116,

Відділ моніторингу доходів та облікових платежів-(045-97)-60-0-26,внутр.127,

Сектор обслуговування платників-(045-97)-67-5-44,внутр.- 147,

Спеціаліст інформаційних технологій-(045-97)-60-0-26,внутр.-120,

Відділ податків і зборів  юридичних осіб-(045-97)-60-0-26,внутр.-111(ПДВ),109(податок на прибуток),146(місцеві податки і збори),

Відділ адміністрування податків і зборів з фізичних осіб-(045-97)-60-0-26,внутр.151(единий податок),114(майнові податки),126(ЕСВ),105(податок на землю),

Відділ по роботі з боргом-(045-97)-60-0-26,внутр.-107,

Ірпінська державна податкова інспекція (з гіперпосиланням на адмінпослуги) (045-97)-60-0-26,внутр.122,

Бородянська  державна податкова інспекція (з гіперпосиланням на адмінпослуги)(045-77)-5-28-75,

Макарівська державна податкова інспекція (з гіперпосиланням на адмінпослуги)(045-78)-6-03-13.

Територія обслуговування

 

Ірпінське управління ГУ ДПС у Київській області здійснює свою діяльність на території адміністративно - територіальних одиниць: міста Ірпінь та Буча, селища міського типу Ворзель, Гостомель та Коцюбинське, Бородянський та Макарівський райони.

 

Територія обслуговування

Ірпінське управління ГУ ДФС у Київській області здійснює свою діяльність на території адміністративно - територіальних одиниць: міста Ірпінь та Буча, селища міського типу Ворзель, Гостомель та Коцюбинське, Бородянський та Макарівський райони.

 

 

 


Наразі в Україні працює понад 800 ЦНАПів, і їх кількість постійно зростає. "Мінцифра" працює над тим, щоб послуги у ЦНАПах надавались якісно, робота була ефективною, а їх клієнти були задоволені.


Для цього ми створюємо онлайн-систему моніторингу послуг ЦНАПів.
З нового року запускаємо у тестову експлуатацію цифровий моніторинг якості послуг ЦНАПів.

Для цього інтегруємо програмне забезпечення, на якому працює документообіг ЦНАПів, у портал ДІЯ і таким чином отримуємо інформацію у реальному часі.
Остаточний перелік показників оцінки роботи ЦНАПів ще у розробці. Але, ми хочемо дізнатись про результативність, своєчасність та професійність надання адміністративних послуг, зокрема:

- Які послуги потребують покращення
- Що заважає у деяких випадках наданню послуг і як це виправити
- Що саме потрібно зробити, щоб покращити обслуговування
- Що зробити для оптимізації роботи ЦНАПу у кожному конкретному випадку


Окрім того, ми створюємо реєстр публічних послуг на порталі Дія.
Таким чином наша команда, що працює над оптимізацією та цифровізацією адміністративних послуг, отримуватиме інформацію для створення аналітики і прийняття зважених рішень.
? А громадяни зможуть не тільки у реальному часі на порталі Дія отримувати важливу для них інформацію про послуги від держави, а й матимуть змогу після відвідин ЦНАПу дати оцінку обслуговуванню та залишити побажання – електронна форма для відгуку буде надсилатись безпосередньо на смартфон клієнта.

На початку ми будемо моніторити близько 170 найпопулярніших послуг і почнем пілотний проєкт з ЦНАПів, що підключені до системи «Вулик». Щоб розширити нашу роботу, закликаємо усіх розробників ПЗ для документообігу ЦНАПів приєднуватись до нас та підключатись до порталу Дія.
 
 
 
 

 

На заході зібралися 31 учасник з 24 міст та 18 областей України – керівники департаментів, управлінь, відділів фінансів місцевих рад, експерти. У роботі Секції також взяли участь представники Асоціації фінансистів місцевого самоврядування Грузії – Президент Асоціації фінансистів місцевого самоврядування Грузії Давид Хосруашвили, керівник фінансового департаменту мерії м.Тбілісі Гайоз Талаквадзе, фінансовий директор Асоціації фінансистів місцевого самоврядування Грузії Інга Курдованідзе.
Асоціацію представляли заступник Виконавчого директора Асоціації міст України, директор Аналітичного центру Ярослав Рабошук та аналітик Асоціації міст України з питань місцевих фінансів Тетяна Палійчук.
Ярослав Рабошук відкрив засідання, окреслив актуальні питання для громад, представив учасникам пропозиції АМУ до проекту Закону України «Про Державного бюджету на 2020 рік» в частині місцевих бюджетів та розповів про основні завдання засідання Секції.
Давид Хосруашвили, Президент Асоціації фінансистів місцевого самоврядування, розповів про статус та діяльність Асоціації фінансистів місцевого самоврядування Грузії, основні джерела наповнення місцевих бюджетів та видаткові повноваження покладені на органи місцевого самоврядування. 
Аналітик у сфері місцевих фінансів АМУ Тетяна Палійчук розповіла учасникам про Асоціацію міст України, цілі та завдання АМУ, структуру та членів АМУ, про Проект USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), видання АМУ та дії Асоціації міст України у бюджетному процесі.
На засіданні учасники обговорювали актуальні питання та проблеми у сфері фінансів місцевого самоврядування України. Зокрема обговорювались: 
  • дії Асоціації міст України в бюджетному процесі 2019 року;
  • розподіл додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я для місцевих бюджетів;
  • ситуація блокування коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій між місцевими бюджетами, у тому числі за об’єктами (заходами);
  • результати проведених бюджетних консультацій Міністерства фінансів України та Комітету ВРУ з питань бюджету з Асоціацією міст України щодо проекту Держбюджету на 2020 рік;
  • показники місцевих бюджетів у проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2020 рік» та враховані пропозиції АМУ у прийнятій постанові Верховної Ради України «Про висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2020 рік»
  • пропозиції АМУ до проекту Закону України «Про внесення змін до бюджетного кодексу України» № 2144 від 16.09.2019;
  • стан реалізації середньострокового бюджетного планування у 2019 році;
  • вплив заборони розміщувати тимчасово вільні кошти загального фонду місцевих бюджетів на депозитних рахунках на стан місцевих бюджетів;
  • критерії доступності публічних сервісів та послуг, зокрема доступності закладів освіти (дошкільної, шкільної освіти), закладів охорони здоров’я, соціальних та адміністративних послуг; 
  • забезпечення сплати податку на доходи фізичних осіб до відповідних бюджетів за фактичним місцезнаходженням підприємств, установ, організацій;
  • фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах та необхідність збереження зарахування до місцевих бюджетів надходжень частина акцизного податку з виробленого в Україні пального та частина акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального у 2020 році;
  • необхідність отримання органами місцевого самоврядування за запитами до Державної податкової служби України відповідно до пп.12.3.3. п.12.3 ст. 12 Податкового кодексу України інформації в розрізі платників податків та видів платежів:
    про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним; про суми списаного податкового боргу;
    розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків; суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу;
  • планування та виконання місцевих бюджетів в умовах реформування медичної галузі;
  • перспективи розширення функцій та повноважень органів місцевого самоврядування в частині адміністрування податків та зборів тощо; 
  • підхід щодо удосконалення системи оподаткування акцизним податком з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів в частині тютюнових виробів.
Під час обговоренні зазначених питань учасники Секції домовились про те, що необхідним є: 
  • встановити частку зарахування до бюджетів місцевого самоврядування податку на доходи з фізичних осіб в обсязі не менше 80% для належного забезпечення виконання делегованих державою повноважень, за рахунок коштів додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, субвенцій на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості, фонду державного регіонального розвитку, механізму сплати коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту;
  • передбачити в Бюджетному кодексі пропорції розподілу загального обсягу додаткової дотації між рівнями бюджетів і критерії такого розподілу в межах визначених пропорцій та передбачення у держбюджеті на 2020 рік дотації в обсязі не менше 20 млрд грн.;
  • списати заборгованість місцевих бюджетів перед державним бюджетом за середньостроковими позиками, які надавались виключно на виконання делегованих державою повноважень;
  • внести зміни до Податкового кодексу України, якими забезпечити індексацію нормативної грошової оцінки землі та майна відповідно до індексу споживчих цін за відповідний рік;
  • скасувати пільгу по платі за землю для платників єдиного податку, гірничодобувних підприємств для видобування корисних копалин та розробки родовищ корисних копалин;
  • передбачити освітню субвенції в обсязі 105 млрд. грн, що врахує підвищення заробітної плати педагогічним працівникам (постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 822 «Про оплату праці педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників закладів і установ освіти і науки» (зростання в середньому на 35%)), реальний контингент учнів, не допустить виникнення дефіциту освітньої субвенції;
  • внести зміни до Бюджетного кодексу України, якими передбачити фінансування професійно-технічної освіти з 2020 року з обласних бюджетів;
  • передбачити збільшення тарифу за надання медичних послуг, пов’язаних з первинною медичною допомогою, що встановлюються як капітаційна ставка за обслуговування одного пацієнта на 2020 рік не менше ніж 500 гривень з урахуванням збільшення середньої заробітної плати;
  • затвердити у складі закону про Державний бюджет України на 2020 рік Програму медичних гарантій та передбачити необхідний обсяг коштів для її фінансування;
  • передбачити у 2020 році 1,5 млрд гривень коштів у державному бюджеті на здійснення переданих державою повноважень на лікування хворих на цукровий діабет та здійснювати видатки на лікування таких хворих за окремою бюджетною програмою, розпорядниками нижчого рівня якої визначити обласні держані адміністрації;
  • передбачити у державному бюджеті 2020 року кошти на сплату енергопостачальним підприємствам штрафних санкцій по рішеннях суду, які виникли внаслідок несвоєчасного перерахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на пільги та субсидії, в розмірі не менше 7 млрд. гривень;
  • передбачити субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, бюджетним установам і організаціям та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади у розмірі 19 млрд. гривень;
  • підвищити ставки оподаткування екологічного податку та рентної плати, а також переглянути розподіл зарахування екологічного податку до місцевих бюджетів у бік збільшення частки для до міських бюджетів та бюджетів ОТГ;
  • передбачити спрямування освітньої субвенції на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам закладів позашкільної освіти, вирівняти їх в правах з іншими педагогічними працівниками, зокрема, у розмірі заробітної плати;
  • підтримати розроблені АМУ законопроекти, зокрема щодо змін до Бюджетного кодексу України (№ 2144 від 16.09.2019 р.);
  • поновити норми Податкового кодексу України в частині встановлення контролю за сплатою податку з боку Державної податкової служби України з метою посилення контролю (відповідальності) за сплатою податку на доходи фізичних осіб податковими агентами, а саме підрозділами юридичних осіб незалежно від їх статусу за фактичним місцем здійснення ними діяльності. Внести зміни до Бюджетного та Цивільного кодексів України для забезпечення сплати податку на доходи фізичних осіб до відповідних бюджетів за фактичним місцезнаходженням підприємств, установ, організацій;
  • спрямувати не менше 20 відсотків коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах безпосередньо до бюджетів міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад;
  • забезпечити реалізацію норми Податкового кодексу України щодо надання інформації Державною фіскальною службою України органам місцевого самоврядування про сплачені податки та збори на відповідних територіях, суми податкового боргу по кожному платнику податків; 
  • підтримати підхід щодо удосконалення системи оподаткування акцизним податком з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів в частині тютюнових виробів.
Засідання Секції проведено у форматі «круглого столу» – учасники обговорювали найбільш дискусійні та проблемні питання місцевих бюджетів. Крім того, була можливість поділитися передовим досвідом, кращими практиками та досягненнями.
 
 

Таким зовсім не риторичним було питання на сьогоднішньому форумі в Київській облраді за участі журналістів і редакторів друкованих часописів, а також електронних і радіо-ресурсів, представників КОР, КОДА, «Укрпошти». Зокрема:  голови комісії з питань свободи слова КОР Галини Єрко, заступника Держкомтелерадіо Миколи Білоуса,  в. о.  директора департаменту комунікацій та взаємодії з громадськістю КОДА Ірини Жердєєвої, директора Київської міської (обласної) дирекції Валентина Олещенка. Можливо, не всі знають, але згідно реформи, засновниками друкованих видань вже не можуть бути органи місцевого самоврядування. Таким чином законодавець має на меті сформувати в інформаційній сфері незаангажовані відносини часописів з органами влади, щоб діяльність органів місцевого самоврядування (ОМС) висвітлювалося незалежними виданнями й створювалося конкурентне інформаційне середовище.  І все ж, потреба в оприлюдненні тих чи інших матеріалів ОМС саме в друкованих часописах не зняті з порядку денного. Про те як формувати взаємовідносини з владою, а їй з часописами,  сприяти діяльності творчих колективів йшлося на нараді. Адже розраховувати тільки на читачів, тобто що вони сьогодні купуватимуть газети по собівартості, а саме по 20 грн. за екземпляр, є не є реальними очікуваннями. Кожному виданню потрібно шукати власні шляхи виживання, бути цікавими й об’єктивними, однак протистояти всеохоплюючому  інтернет-простору, де інформація безкоштовна, не можливо. Все ж, газети мають друкуватися й поширюватися, шукати  самобутню інформаційну «родзинку», цікаву певній громаді. Як засвідчила нарада, на Київщині виходить близько 30 газет, серед них є  успішні видання, зокрема в Фастові та Обухові. Як поділилися своїми секретами успішності редактори, бути на плаву допомагає реклама, спонсорування.   

Представники влади висловилися за створення програми формування інформаційного простору Київщини, врахувавши побажання журналістів, з приводу чого була створена робоча група.

Варто зазначити, що основним джерелом формування коштів Фонду соціального страхування України є страхові внески страхувальників та застрахованих осіб. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області фінансує виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності з певним запізненням в міру отримання надходжень від єдиного соціального внеску. Відтак збільшується кількість звернень громадян як до обласного управління, так і до інших органів влади.

Проте це жодним чином не прискорює виплату належних їм коштів, тому що фінансування відбувається по черговості, відповідно до поданих заявок-розрахунків підприємствами, установами та організаціями. Але підготовка відповідей на ці звернення забирає час, увагу і кошти фонду.

Не існує механізму прискорення виплати лікарняних. Усі ваші лікарняні оплачуються виключно в порядку черговості внесення їх в єдину інформаційну базу ФСС. Будь ласка, перевіряйте в своїх комісіях (уповноважених) із соціального страхування своєчасність прийняття до оплати вашого листка непрацездатності та внесення його в заявку на оплату фондом.

Зі сподіванням на розуміння та взаємну співпрацю – управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

 

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що згідно з нормами Податкового кодексу України (далі - ПКУ), до повноважень сільських, селищних, міських рад та рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, щодо податків та зборів належать:

- встановлення ставок місцевих податків та зборів в межах ставок, визначених цим Кодексом;

- визначення переліку податкових агентів згідно із статтею 268 цього Кодексу;

- до початку наступного бюджетного періоду прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об'єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов'язань платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду - п.12.4 ст.12 ПКУ.  

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом - п.п.12.3.4 п.12.3.ст.12 ПКУ. 

Сільським, селищним, міським радам та радам об'єднаних територіальних громад не дозволяється встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів п.п.12.3.7 п.12.3.ст.12 ПКУ. 

 

 

Розпочався опалювальний сезон, щоб налагодити ефективну роботу теплосисистем, жителям багатоповерхівок (верхнів поверхів) слід виконати одну добросусідську дію, спустити повітря з батареї, коли ж вона не обладнана відповідним пристроєм, то зверніться в УЖКГ. Варто пам`ятати, що в такий спосіб ви не тільки не залишите сусідів без тепла й зробите добрий вчинок, а також зекономите споживання енергоресурсів, яких може бути витрачено значно быльше під час налагоджування теплопостачання.      

Кілька порад у тему

Для спуску повітря з батарей, на яких змонтовані спеціальні пристрої, так званий, кран Маєвського,  відвертаючи болт за допомогою викрутки або спеціального ключа, звільняється шлях для видалення повітря через спеціальний отвір в крані. Скидання повітря відбувається з характерним супроводжуючим його шумом. Слід знати, що повністю відвертати болт не можна, необхідно залишити його НЕ викрученим мінімум на 1/4 довжини його різьбової частини. З припинення виходу повітря і появи з отвору крана течі води, болт закручується до упору. Правильність виконаної операції по спуску повітря з води визначається відчутним рівномірним прогріванням всіх секцій батареї і відсутністю протікання води в зоні монтажу крана Маєвського. 

 

 

Традиційно у Ворзелі проходить Фестиваль реконструкторів військових подій часів Другої світової війни, цьогоріч вже сьомий.


Ворзель – невеличке курортне містечко поблизу Києва, що під час Великої Вітчизняної відзначився створенням власного руху опору, самобутньою особливістю якого був віковий склад бійців підпілля – це були 13–15-річні підлітки.

Саме діти-підпільники, створивши "під носом" окупантів озброєну групу з 12 осіб, розгромили гарнізон у кількості 200 власівців і таким чином самостійно звільнили рідне селище. Наступного дня радянські війська увійшли до Ворзеля без бою – гітлерівців там уже не було. Як зазначається у звіті командира частини, яка цього ж дня увійшла до Ворзеля, діти-підпільники, розбивши власівців, зберегли від повного знищення також і прилеглі села Михайлівку-Рубежівку, Козинці, Діброва-Леніно. Це винятковий приклад героїзму українського народу. Підпільну боротьбу з фашистами ініціював сам народ, прості люди, а не компартійні лідери, на рахунок яких в подальшому була переписана історична правда.

Цього року на фестиваль до Ворзеля прибувають понад 100 реконструкторів з Києва та області, Одеси, Житомира, Миколаївської, Херсонської областей.

3 листопада відбудеться масштабна реконструкція бою за визволення Ворзеля (понад 100 учасників, військова техніка) та урочистості біля монументів загиблим героям.
Початок заходів – 12.00.

Організатори:
Ворзельська селищна рада
Бучанська об’єднана територіальна громада
Відділ культури, національностей та релігій Ірпінської міської ради
Музей історії та культури «Уваровський дім»
ГО «Бучанська спілка ветеранів війни – учасників бойових дій АТО та їх сімей»
ВІГ «Морська піхота Дніпровської військової флотилії» (Київ)



О. Соколенко,
Директор музею історії та культури "Уваровський дім", член Національної спілки краєзнавців України
(04597)-48-116
(093)-248-41-29
 
Джерело: Бучанський портал

Новини