Вівторок, 2 березня 2021 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Відповідний проєкт постанови “Деякі питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери” міститься у порядку денному засідання уряду 20 січня, передає “РБК-Україна”.

Оклади збільшуються через підвищення мінімальної зарплати в Україні. З 1 січня оклади зростуть на 20%, а з 1 грудня – ще на 8,3%

Документом планується установити, що з 1 січня 2021 року посадові оклади (тарифні ставки) працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери розраховуються виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду ЄТС – 2 670 гривень, а з 1 грудня 2021 року – 2 893 гривні.

Зараз посадовий оклад працівника 1-го тарифного розряду становить 2 225 гривень.

Як зазначається в пояснювальній записці до проєкту, з 1 вересня 2020 року співвідношення між посадовим окладом працівника 1-го тарифного розряду (2 225 грн) і мінімальною заробітною платою (5 000 грн) складає 44,5%.

“З метою недопущення збільшення грошового розриву між посадовим окладом (тарифною ставкою) працівника 1-го тарифного розряду і розміром мінімальної заробітної плати у 2021 році (з 01.01.2021 – 6 000 грн, з 01.12.2021 – 6 500 грн), розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду, на основі якого обчислюються посадові оклади за всіма тарифними розрядами ЄТС, потребує пропорційного перегляду”, – йдеться в документі.

 

             Саме 20 січня підривом нового терміналу аеропорту завершилася його 242-денна оборона. Зруйновані стіни летовища накрили своїх останніх захисників.

«Ми знали, що це все, що навряд чи до нас прийде допомога, що нас хтось звідти забере. У нас не було набоїв, укриття. Уже тоді ми знали, що нас мінують, і чекали…», – старший солдат 90-го окремого аеромобільного батальйону Андрій Казмірчук про останній день захисту аеропорту. Він виходив звідти останнім.

  «Люди встояли – не витримав бетон» – це найбільш влучна фраза про 242 дні героїчної оборони аеропорту. Я впевнений, що це той момент історії, про який ми читатимемо в підручниках. На прикладах бійців, що захищали ДАП, виховуватимуться майбутні покоління українських патріотів. Ми не маємо права їх забути – ні тих, хто залишилися живими, ні тих, хто пішли в інший світ. Бо герої не вмирають, допоки їх пам’ятають», – голова Українського інституту національної пам’яті Володимир В’ятрович.

 20 січня доповнить пам’ятні дати цього місяця, що багатий на історичні події та прояви особистої звитяги. Адже 22 січня 1918 року Четвертим універсалом Української Центральної Ради була проголошена перша незалежність України. Через 7 днів, 29 січня того ж року, відбувся бій під Крутами. 22 січня 1919 року був проголошений Акт злуки Української та Західноукраїнської народних республік.

 

 

19 січня о 01:25  до оперативно-диспетчерської служби Ірпінського району надійшло повідомлення про пожежу ну вулиці Садова, 14, сел. Гостомель.

На місце події був направлений черговий караул 53-го Державного пожежно-рятувального поста сел. Гостомель та 36-ї  Державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь.

Прибувши до місця виклику, рятувальниками було з'ясовано, що горить приватна господарча споруда на площі 7 кв. м.

Пожежу вдалося локалізувати о 01:47 та повністю ліквідувати о 01:57.

На місці події працювало 9 чоловік особового складу та 2 одиниці техніки.

Внаслідок пожежі загиблих та потерпілих немає.

Причина та збитки пожежі встановлюються

 

 

 

Куди звернутись платнику, якщо в меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету відображена недостовірна інформація?

 

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що електронний сервіс ДПС Електронний кабінет  забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, шляхом, зокрема:

- перегляду інформації про платника податків, пов’язаної з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійсненням податкового контролю, у тому числі дані оперативного обліку податків, зборів, ЄВ (у тому числі дані інтегрованих карток платників податків), дані системи електронного адміністрування ПДВ, дані системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового;

- перегляду інформації по єдиному рахунку, у тому числі з Реєстру платежів з єдиного рахунку в розрізі окремого платника;

- проведення звірки розрахунків платників з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надає платнику податків, з використанням кваліфікованого електронного підпису, доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС.

Також платник податків має можливість отримати інформацію щодо стану розрахунків за податками, зборами та ЄВ у довільній формі за місцем знаходження на податковому обліку у контролюючому органі.

У разі, якщо платник податків вважає, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами та ЄВ (задвоєння оплати/нарахування, переплата/недоплата), він  може надіслати запит до органу ДПС за основним (неосновним) місцем обліку щодо звірки стану розрахунків з державним та місцевим бюджетами, цільовими фондами за податками, зборами та ЄВ у довільній формі через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету з копією зображення відповідної інформації на екрані монітора, отриманою за допомогою клавіші Print Screen на комп’ютерній клавіатурі, та даними платника щодо такого стану з підтверджуючими документами (у разі їх наявності) або звернутися до органу ДПС за основним (неосновним) місцем обліку.

ГУ ДПС у Київській області

 

Дії СГ, якщо фіскальний чек відсутній на вебпорталі ДПС у Реєстрі «Пошук фіскального чеку”

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що інформація про фіскальний чек з’являється на вебпорталі ДПС у Реєстрі «Пошук фіскального чеку» у разі:

-     фіскалізації чека у режимі онлайн - після отримання на пристрій підтвердження його фіскалізації на фіскальному сервері ДПС;

-     фіскалізації чека у режимі офлайн - після отримання від пристрою пакету даних про чеки сформовані в режимі офлайн (після відновлення зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером ДПС).

Якщо фіскальний чек відсутній за результатами пошуку засобами Електронного кабінету, то необхідно повторно перевірити введені дані у пошукових реквізитах та повторити пошук.

У разі відсутності фіскального чеку суб’єктом господарювання може бути надісланий лист з повідомленням про його відсутність до ДПС. До такого повідомлення необхідно додати копію чеку, який не знайдено

ГУ ДПС у Київській області

 

Подання декларації про майновий стан і доходи особою, яка здійснює незалежну професійну діяльність у разі її припинення

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що згідно абз.1 п.п. 2 п. 11.18 розд. ХI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (далі - Порядок №1588), фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, знімаються з обліку після припинення незалежної діяльності, за наявності документально підтвердженої інформації відповідного державного органу, що реєструє таку діяльність або видає документи про право на заняття такою діяльністю (свідоцтва, дозволи, сертифікати тощо), та/або поданої до контролюючого органу за основним місцем обліку заяви про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП (далі - Заява за ф. № 8-ОПП).

Внесення до Реєстру самозайнятих осіб запису про припинення незалежної професійної діяльності фізичною особою не припиняє її зобов’язань, що виникли під час провадження незалежної професійної діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов’язань та застосування санкцій за їх невиконання (п.п. 4 п. 11.18 розд. ХI Порядку
№ 1588).

Згідно з п. 178.4 ст. 178 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а також іноземці та особи без громадянства, які стали на облік у контролюючих органах як самозайняті особи та є резидентами, подають податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі - податкова декларація) за результатами звітного року у строки, передбачені для платників податку на доходи фізичних осіб, в якій поряд з доходами від провадження незалежної професійної діяльності мають зазначати інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

Платники податку на доходи фізичних осіб подають податкову декларацію до 01 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розд. IV ПКУ - п.п. 49.18.4 п. 49.18 ст. 49 ПКУ.

Чинним законодавством не передбачено особливих термінів подання податкової декларації фізичними особами, які подали Заяву за ф. № 8-ОПП про припинення незалежної професійної діяльності.

Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в податковій декларації, в якій поряд з доходами від провадження незалежної професійної діяльності повинні зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи, а також відомості про суми єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, нарахованого на доходи від провадження незалежної професійної діяльності в розмірах, визначених відповідно до закону - п. 178.7 ст. 178 ПКУ.

Фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації - п. 179.7 ст. 179 ПКУ.

Отже, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, у разі її припинення, зобов’язана подати податкову декларацію за результатами звітного року до 1 травня року, що настає за звітним та самостійно сплатити до 1 серпня року, що настає за звітним, суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.

ГУ ДПС у Київській області

 

За 2020 рік малий та середній бізнес Київщини поповнив місцеві бюджети на суму 2,4 млрд грн єдиного податку

 

За 2020 рік динаміка приросту надходжень єдиного податку до бюджетів територіальних громад зросла на 9%. Про це повідомила начальник ГУ ДПС у Київській області Олена Виноградова. «Протягом минулого року малий та середній бізнес поповнив місцеві бюджети на суму 2,4 млрд грн. Додатково на розвиток громад підприємці-спрощенці спрямували більше 194 мільйонів гривень».

Більшу частину коштів до місцевих скарбниць сплатили фізичні особи-підприємці: майже 1,9 млрд грн із темпом приросту до січня-грудня 2019 року 11% та додатковою сумою 182 млн грн. Юридичні особи (ІІІ група) забезпечили 248 млн грн, що на 2% або 5,3 млн грн більше за відповідний показник 2019 року. У свою чергу, сільгоспвиробники-спрощенці сплатили 252,4 млн грн, збільшивши надходження єдиного податку на 3% або 7 мільйонів гривень.

Найбільші суми податку забезпечили підприємці, які ведуть діяльність на території Києво-Святошинського району – 449 млн грн, Білоцерківського та Ірпінського – 419 та 335 млн грн.

ГУ ДПС у Київській області

 

Керуючись статтями 42, 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", скликати другу сесію восьмого скликання Гостомельської селищної ради на 28 січня 2021 року, о 19-00, в приміщенні культурно-оздоровчого комплексу (селище Гостомель, вул Свято_покровська, 81, б). Секретарю ради підготувати проект порядку денного та довести його до відома депутатів Гостомельської селищної ради.

Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Селищний голова Юрій Прилипко

Депутати переважною більшістю голосів (24 – «за») підтримали кандидатуру Анатолія Драпея. Як відомо, Анатолій Михайлович Драпей працював на посаді голови Горенської сільської ради.

Депутати схвалили кандидатуру на посаду першого заступника Гостомельського селищного голови - Владислава Мовчана, який проходитиме спецперевірку. Проголосували рішення й створили постійні депутатські комісії селищної ради, затвердивши  їхній персональний склад. Згодом буде опрацьовано утворення депутатських округів. Питання стосовно структури й чисельності, умов оплати праці працівників ГРС вирішили перенести на наступне засідання, більш детально вивчивши на комісіях. Також ухвалено звернення до уряду стосовно зниження комунальних тарифів, створення комісії, що вивчатиме питання медичної галузі селища.

Селищний голова Юрій Прилипко проінформував стосовно роботи щодо податкової «приписки» до міста Бучі летовища ДП Антонов, наразі є позитивні зрушення щодо повернення в Гостомель згадуваного підприємства, спираючись на норми податкового законодавства та інші статті чинного права.

На засіданні в тестовому режимі апробовано нову систему електронного голосування, заслухано інформацію керівника робочої групи стосовно розвитку стратегії Гостомельської ОТГ, усі робочі матеріали стратегії отримають депутати й зможуть долучитися до процесу.

 

Про заходи запобігання
розповсюдження захворювання птиці

У зв’язку з загибеллю домашньої птиці (25 голів курей, 2 голови гусей)
у домогосподарстві за адресою: вул. Незалежності, 75, смт Гостомель
Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району
(Котеджне містечко «Канадське селище»), за координатами: 50.5384271798936,
30.2973583642765 та можливого захворювання вказаної птиці на грип птиці,
керуючись частиною 4 ст. 44 Закону України «Про ветеринарну медицину»,
Інструкцією з профілактики та ліквідації грипу птиці та Положенням про
Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області, з метою
недопущення розповсюдження хвороби:

1.      До одержання остаточного лабораторного висновку щодо властивостей
збудника, запровадити карантинні обмеження в присадибному господарстві за
адресою: вул. Незалежності, 75, смт Гостомель, терміном на 72 години, при
яких:

1.1.      забороняється вивезення із господарства продукції тваринного
походження, продуктів тваринного походження, не призначені для споживання
людиною (гною, посліду, пір’я та інше), кормів тощо;

1.2.    не допускати відвідування господарства сторонніми особами;

1.3.     забезпечити дезінфекцію засобів догляду за тваринами, одягу/взуття,
що використовується при догляді за тваринами щоденно.

2.                                                                                                                                                                          Голові Гостомельської селищної                                                                                 територіальної громади
(Прилипко Ю. І.) забезпечити виконання вимог Інструкції з профілактики та

.                  ліквідації грипу птиці, а саме:

-       провести облік чисельності домашньої птиці та птиці, яка утримується
у неволі, за видами та інших видів тварин у зазначених населених пунктах;

-        проінформувати власників особистих селянських господарств щодо
щоденного клінічного огляду наявної птиці та у разі виявлення підозри на
захворювання птиці терміново інформувати Г остомельську державну

. - :і . дільничну лікарню ветеринарної медицини (Козак М. А. тел. 050-728-90-44).

 

 

 

1.2.      Мешканцям (власникам птиці) смт Гостомель забезпечити виконання
вимог Інструкції з профілактики та ліквідації грипу птиці, а саме:

-         сприяти обліку чисельності домашньої птиці та птиці, яка утримується
У неволі, за видами та інших видів тварин у зазначених населених пунктах;

-                               призупинити переміщення птиці всіх вікових груп, інкубаційних та

харчових яєць;

-         призупинити вигульне утримання птиці;

-призупинити вивезення живої птиці з особистих селянських

господарств та реалізація її;

-         не здійснювати реалізацію продукції птахівництва у вільній торгівлі та
вивезення з території особистих селянських господарств (без дозволу головного
державного ветеринарного інспектора Київської області) продукції
птахівництва, кормів, посліду, інвентарю, підстилки тощо, які мали контакт з

■ -г _ - птицею та могли б бути інфікованими вірусом грипу;

-        припинити відвідування сторонніми І
селянських господарств;

-забезпечити щоденний клінічний огляд наявної птиці та у разі
виявлення підозри на захворювання птиці терміново інформувати державних
ветеринарних інспекторів або державні установи ветеринарної медицини.

1.3.       Начальникам Ірпінського міського відділу (Савчук Г. Є.) та Києво-
Святошинського районного управління (Ляпунов М. В.) Головного управління
Держпродспоживслужби в Київській області:

-         забезпечити проведення обліку чисельності домашньої птиці та птиці,
яка утримується у неволі, за видами та інших видів тварин у зазначених
населених пунктах;

 

 

-забезпечити моніторинг за клінічним станом птиці у зазначених

населених пунктах.

2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на начальників

- Ірпінського міського відділу (Савчук Г. Є.) та Києво-Святошинського

районного управління (Ляпунов М, В.) Головного управління

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За дорученням президента України Кабінет Міністрів затвердив рішення, яким встановлюється гранична ціна на газ на рівні 6,99 грн за кубометр, повідомив прем'єр-міністр Денис Шмигаль на позачерговому засіданні Кабінету Міністрів у понеділок.

За словами прем'єр-міністра, така ціна діятиме до завершення опалювального сезону або до завершення карантину, і вище ніж 6,99 грн за кубометр постачальники газу ціну піднімати не зможуть.

"Це рішення дасть змогу знизити ціну на газ для українців у середньому на 30%. Наголошу, що встановлена урядом ціна нижча на 1,5 грн за кубометр за ту, яка була у 2018-2019 роках. У зимові місяці тих років платіжки в середньому становили 2,5-3 тис. грн, або 75% мінімальної зарплати на той час. Встановлена нами ціна (6,99 грн/куб) означає, що за такого самого споживання середня платіжка буде приблизно на 500 грн менша і становитиме приблизно 40% мінімальної зарплати", - пояснив Шмигаль.

Як наголосив прем'єр-міністр, ті споживачі, які отримають мінімальну ціну газу, і далі отримуватимуть субсидії в повному розмірі. Наразі середній місячний розмір субсидій у країні становить більше ніж 1,6 тис. грн, субсидії отримують понад 3 млн домогосподарств.

"Дуже важливо зрозуміти, що рішення про встановлення граничного тарифу на газ не означає, що уряд відмовляється від розвитку ринку газу в Україні. Але без втручання в ситуацію вже в лютому ціна кубометра газу могла підвищитися до 12 грн. Ми бачимо, що в Європі попит на газ зростає, і ціни на біржах уже наближаються до $350 за кубометр. За такої ціни спекулянти з окремих газопостачальних компаній могли підняти ціну вище ніж 12 грн за кубометр", - додав Шмигаль.

За його словами, для споживачів, що оформили раніше тарифний план "Річний", ціна газу збережеться згідно з умовами підписаних договорів.

"Я хочу зараз заспокоїти цих людей і наголосити, що ті, хто мають річні контракти, нижче 6 гривень 99 копійок, залишаться з цими контрактами так, як вони і підписані, - на рік", ‒ сказав прем'єр-міністр.

Як повідомлялося, прем'єр-міністр Денис Шмигаль 13 січня доручив підготувати проект рішення про граничний рівень ціни на природний газ для населення на період карантину по 6,99 грн за куб. м, що відповідає мінімальній ціні на українській біржі в січні цього року.

"Нафтогаз" того самого дня ввечері повідомив, що його газопостачальна компанія (ГПК) готова постачати газ на таких умовах. Для клієнтів ГПК, що раніше оформили тарифний план "Річний", вартість газу не зміниться і становитиме 4,73 грн, 5,24 грн і 6,45 грн за куб. м, відповідно до умов договорів.

 

 

Терміни подання ФОП загальної системи оподаткування

декларації про майновий стан і доходи

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що фізичні особи – підприємці податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі - податкова декларація) подають до контролюючого органу за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені ПКУ для річного звітного податкового періоду, в якій зазначають авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб.

Податкова декларація подається за звітний (податковий) період, який дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб – підприємців, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п.п. 49.18.5 п. 49.18 ст. 49 ПКУ).

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб платник податку розраховує самостійно згідно з фактичними даними  обліку доходів і витрат, що ведеться згідно з п. 177.10 ст. 177 ПКУ, кожного календарного кварталу та сплачуються до бюджету до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня). Авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується.

Якщо результатом розрахунку авансового платежу за відповідний календарний квартал є від’ємне значення, то авансовий платіж за такий період не сплачується.

Згідно з п.п. 177.5.3 п. 177.5 ст. 177 ПКУ остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в податковій декларації, з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб на підставі документального підтвердження факту його сплати.

Надмірно сплачені суми податку на доходи фізичних осіб підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку або поверненню платнику податку в порядку, передбаченому ПКУ.

Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ.

Якщо граничний строк сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов’язання вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Фізичні особи - підприємці подають річну податкову декларацію у строк, визначений п.п. 49.18.5 п. 49.18 ст. 49 ПКУ, зазначаючи в ній поряд з доходами від підприємницької діяльності інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи, а також відомості про суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахованого на доходи від підприємницької діяльності в розмірах, визначених відповідно до закону.

 

 

 

За 2020 рік платники Київщини спрямували до місцевих
бюджетів 477 млн грн.

 

За 2020 рік власники нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, спрямували до місцевих бюджетів пристоличного регіону 477 мільйонів гривень. Про це повідомила начальник податкової служби Київщини Олена Виноградова. Зокрема, вона підкреслила, що темп приросту надходжень зріс на 19% або 75 мільйонів гривень порівняно з показником 2019 року.

Більшу частину коштів до місцевих скарбниць перерахували юридичні особи: 323 млн грн з динамікою до 2019 року 16% або 44 млн грн додатково. 

У свою чергу, фізичні особи сплатили 154 млн грн, збільшивши суму сплаченого податку на 25% або 31 мільйон гривень.

Найбільші суми податку на нерухомість бюджетам забезпечили платники, зареєстровані у Києво-Святошинському районі – 114,2 млн грн, Бориспільському – 80,6 млн грн та Білоцерківському – 72,4 млн грн.

Нагадуємо, ставки податку на нерухомість встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради ОТГ. За 1 квадратний метр бази оподаткування розмір ставки складає до 1,5% від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня року.

У 2020 році станом на 1 січня мінімальна зарплата складала 4723, отже, у 2021 році максимальна сума податку на нерухомість дорівнює 70 грн 85 коп за 1 квадратний метр.

Коли необхідно сплачувати податок?

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – більше  60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – більше
120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - більше 180 кв. метрів.

Якщо загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

Суму податку, яку мають сплатити фізичні особи, обчислює податкова за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника та до 1 липня надсилає платнику податкове повідомлення-рішення. Сплатити податок необхідно протягом 60 днів з дня його отримання.

ГУ ДПС у Київській області

 

Які ФОП можуть бути платниками єдиного податку  І-ІІІ груп з 01 січня 2021 року?

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п. 1 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до платників єдиного податку, які відносяться до І групи, належать фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.

До платників єдиного податку другої групи, згідно з п.п. 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ належать ФОП, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.

Дія п.п. 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ не поширюється на ФОП, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи – підприємці належать виключно до ІІІ групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.

До платників єдиного податку, які відносяться до ІІІ групи, належать ФОП, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року (п.п. 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Умови, відповідно до яких ФОП не можуть бути платниками єдиного податку І-ІІІ груп, зазначені у п. 291.5 ст. 291 ПКУ.

ГУ ДПС у Київській області

Як розраховується сума єдиного внеску новоствореними платниками єдиного податку І та ІІ груп?

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до част.1 ст. 7 Закону України № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі - Закон № 2464) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) нараховується:

- для ФОП (крім ФОП - платників ЄП), - на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).
Якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному періоді або окремому місяці звітного періоду, він має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 2 част.1 ст. 7 Закону № 2464);

- для ФОП - платників ЄП - на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 3 част.1 ст. 7 Закону № 2464).

Згідно з п.п. 298.1.2 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України, зареєстровані в установленому порядку ФОП, які подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування (І чи ІІ групи), вважаються платниками ЄП з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулась державна реєстрація.

Отже ФОП, яка до кінця місяця, в якому відбулась її державна реєстрація як суб’єкта господарювання, подала заяву про обрання І чи ІІ групи спрощеної системи оподаткування, є такою, що перебуває на загальній системі оподаткування і база нарахування ЄВ за цей місяць для неї визначається як сума доходу (прибутку), отриманого від діяльності ФОП, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток). У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному періоді або окремому місяці звітного періоду, такий платник має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464, та не менше за розмір мінімального страхового внеску.

З першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація, зареєстровані в установленому порядку, новостворені ФОП, віднесені до платників ЄП І та ІІ груп, нараховують ЄВ у розмірі, визначеному такими платниками самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 

Фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності за їх рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, у строки, встановлені ПКУ для місячного податкового періоду.

Отже, у разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням, останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

ФОП на загальній системі оподаткування подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності та сплачує податок на доходи фізичних осіб протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання такої декларації.

ГУ ДПС у Київській області

До уваги представників громадськості і представників ЗМІ

Сьогодні в Культурно-оздоровчому, о 19-00, відбудеться сесія депутатів Гостомельської селищної ради. До вашого відома публікуємо питання порядку денного.

 

 1. Про обрання секретаря ради.

 2. Про затвердження Регламенту роботи Гостомельської селищної ради VIII скликання.

 3. Про ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 4. Про структуру та чисельність працівників апарату селищної ради, її виконавчого комітету. 

5. Про умови оплати праці працівників апарату Гостомельської селищної ради та її виконавчого комітету.

6. Про затвердження штатного розпису на 2021 рік.

7. Про затвердження на посаду першого заступника селищного голови. 

8. Про затвердження на посаду заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.   

 9. Про затвердження на посаду керуючого справами виконавчого комітету Гостомельської селищної ради. 

10. Про утворення виконавчого комітету Гостомельської селищної ради VIII скликання, визначення його чисельності та затвердження персонального складу.

11. Про затвердження положення про постійні депутатські комісії Гостомельської селищної ради VIII скликання.

12. Про затвердження складу постійних депутатських комісій Гостомельської селищної ради. 

13. Про затвердження положення про помічника депутата Гостомельської селищної ради VIII скликання.

14.Про початок реорганізації Горенської та Озерської сільських рад шляхом приєднання до Гостомельської селищної ради.

Різне.

Новини