Четвер, 24 вересня 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Гостомельська селищна рада повідомляє, що відповідно до рішення Гостомельської селищної ради № 1069-59-VII від 16січня 2020року було виявлено безгосподарську інженерну споруду, а саме:

  • Комплектна трансформаторна підстанція (КТП) 384, потужністю 160 кВА, напругою 0,4 кВ, яка розташована за адресою: Україна, 08290, Київська область, селище Гостомель, вул. Черняхівського. Склад електроустановки: трансформатор Т1 ТМ 160/10. Розподільна установка 10 Кв. Роз’єднувач типу РЛНД-10/400.

       Прохання можливих власників зазначеної інженерної споруди протягом місяця, з дня опублікування даного оголошення, звернутися з підтверджуючими правовими документами до  Гостомельськоїселищної ради за адресою: Київська область, селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125.

 

На високих трибунах говориться багато пафосних слів про соціальний захист наших захисників, учасників бойових дій в російсько-українській війні на сході країни, та коли вони повертаються з фронту, то опиняються наодинці з труднощами. Непоодинокі випадки коли ветеранів АТО використовують в політичних цілях, знову кидаючи на політичні амбразури, та прикриваючи ними власні проекти, спрямовані на зиск. Селищний голова Гостомеля Юрій Прилипко і депутатський корпус постійно шукають варіанти, як в першу чергу їм допомогти.  Ось і рішення 65 сесії, що відбулася 30 липня, сталО результатом спільної перемоги! До неї була довга дорога — 5 років! На заваді стояло погодження меж селища.  А коли цю ділянку нарешті "приписали" до Гостомеля, то розроблено детальний план її забудови, затверджено та прийнято рішення про назви вулиць. Земельна комісія опрацювала понад 200 заяв громадян із пільгових категорій. У цьому плані депутати підійшли комплексно, в  першу чергу задоволено звернення учасників бойових дій в зоні АТО, нацгвардійців, які несуть службу на передовій лінії фронту. Не залишилися без уваги також воїни-інтернаціоналісти, які очікували земельних ділянок протягом кількох десятирічь,  громадяни з інших пільгових категорій.

 З цього приводу селищний голова Юрій Прилипко сказав наступне: «Одразу задовольнити заяви всіх ми не могли, але будемо й надалі продовжувати цей процес, не забудемо нікого, в першу чергу, громадян з пільгових категорій та інших. В форматі ОТГ в нас тепер буде значно більше можливостей. Хлопці, я радію разом з вами - це наш спільний успіх! Жоден регіон України, навіть близько, не може похвалитися подібним результатом. І це найменше чим ми можемо віддячити вам за ваш подвиг. Попереду багато  роботи, адже ділянки повинні мати всі необхідні мережі, інфраструктуру, бути комфортним середовищем для проживання. Але разом нам під силу подолати всі труднощі, головне, щоб була єдність в помислах і діях».     

Зауважимо, що соціальні пріоритети для команди Юрія Прилипка є визначальними протягом усієї каденції. У першу чергу соціальна політика має адресне спрямування. Відтак селищна рада протягом більше, як чотирьох років поспіль допомагає з виділенням коштів на лікування, в окремих випадках ухвалюючи рішення стосовно заяв на 30 тисяч грн. і більше. Взагалі ж протягом тільки впродовж поточного періоду виділено понад мільйон гривень. З кожним роком сума допомоги збільшується. Наразі в стратегічних планах розвитку ОТГ соціальна підтримка громадян та розвитку соціально-побутової структури, починаючи від дошкільних навчальних закладів, освітніх, медичних, буде мати масштабніше спрямування. Відтак ведеться опрацювання надання медичних послуг жителям ОТГ в медичних закладах столиці. В поточному періоді завдячуючи ініціативі селищного голови Юрія Прилипка проведено імунно-ферметне тестування на наявність антитіл до  covid-19,  проводитимуться обстеження на цукровий діабет. 

Більш детальний матеріал стосовно поіменного голосування та прийнятих рішень буде розміщено на офіційному сайті ГСР в рубриці «Рішення селищної ради».

 

Малі та середні підприємці Київщини поповнили місцеву казну на суму 1,1 млрд грн єдиного податку

 За перше півріччя малий та середній бізнес Київщини сплатив до місцевих бюджетів 1,1 млрд грн єдиного податку, збільшивши темп приросту на 107,3 млн грн або 11% порівняно з відповідним періодом минулого року.  Такі дані навів очільник податкової служби області Олександр Загорський. «Попри карантин бізнес Київської області не збавляє обертів, продовжуючи свою діяльність. Про це свідчить збільшення кількості платників і зростання податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року», - зазначив Загорський. «Наразі в податкових органах Київщини обліковуються 86236 спрощенців. З них переважна більшість – 78411 – фізичні особи-підприємці, решта ж – 7825 – юридичні особи».

Найбільші суми забезпечили підприємці, які ведуть свою діяльність на територіях Києво-Святошинського управління – 216,8  млн грн, Білоцерківського – 191,4 млн грн,  Ірпінського управлінь – 163,5 млн грн.

 Зокрема, у розрізі категорій платників фізичні особи–підприємці сплатили 914,1 млн грн, збільшивши суму майже на 100 мільйонів гривень або 12%.

Юридичні особи (ІІІ група) перерахували до бюджетів 124,6 млн грн, що на 6,2 млн грн або 5% більше за надходження першого півріччя 2019 року. 

Сільгоспвиробники (четверта група) – юридичні особи спрямували до скарбниць 85 млн грн, що на 2 млн грн перевищує суму, яка надійшла у січні-червні минулого року.

ГУ ДПС у Київській області

За якими критеріями встановлюється ризиковість платника податку на додану вартість?

ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що критерії ризиковості платника податку на додану вартість визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

  1. Платника податку на додану вартість (далі — платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
  2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
  3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
  4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
  5. Платник податку — юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
  6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
  7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
  8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

 

ГУ ДПС у Київській області

 

Олександр Загорський: «За перше півріччя бізнесу Київщини відшкодовано 902 мільйони гривень»

Протягом січня – червня 2020 року платники податків Київщини подали 713 декларацій з ПДВ із задекларованими сумами бюджетного відшкодування у розмірі 977 млн грн. Це на 64,8 млн. більше,  аніж у відповідному періоді 2019 року.

Зокрема, в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр Загорський повідомив, що за 6 місяців 2020 року бізнесу відшкодовано 902,2 млн грн ПДВ, що на 38 млн грн або на 4% більше за показник першого півріччя минулого року.  Найбільші суми бюджетного відшкодування отримали підприємці, зареєстровані на територіях Бориспільського управління – 289,7 млн грн, Білоцерківського та Васильківського управлінь – 189,6 та 149, 4 млн грн відповідно.

Всього за результатами проведених перевірок проведено упередження заявлених до відшкодування сум ПДВ на 98,4 млн грн, що на 34,7 млн грн, або  в 1,5 рази  більше показників січня – червня минулого року.

Нагадаємо, за період січень – червень 2020 року платники Київщини спрямували до Державного бюджету майже 3,5 млрд грн ПДВ.  Наразі на Київщині області зареєстровано 17034 платника податку на додану вартість – 15761 юридична особа та 1273 фізичні особи.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

Зроблено черговий крок для впровадження діяльності ДПС у рамках єдиної юридичної особи

Сьогодні оприлюднено постанову Кабінету Міністрів України від 27.07.2020 №643 «Про внесення змін до Положення про державну податкову службу України».

Ухвалення цього документа дозволить здійснювати подальше впровадження діяльності ДПС у рамках єдиної юридичної особи,  що передбачено Меморандумом про економічну та фінансову політику з МВФ.

Постановою, зокрема, передбачено:

- унормування питання самопредставництва ДПС у судах;

- врегулювання механізму делегування повноважень;

- приведення функцій ДПС у відповідність до Податкового кодексу з урахуванням законодавчих змін;

- виключення невластивих ДПС функцій, які належать до компетенції інших органів виконавчої влади.

Також постановою Уряду передбачено включення з 01.01.2021 до переліку підакцизних товарів, контроль виробництва та обігу яких здійснює ДПС, рідин, що використовуються в електронних сигаретах.

Пресслужба Державної податкової служби України

 

Приватне підприємство з переробки сміття «Рада» повідомляє про розширення мережі пунктів прийому вторинної сировини.

Отже, відтепер виробничі та побутові відходи приймають:

І Р П І Н Ь

вул. Піщана –

ПН-ПТ: 10-15; СБ: 10-13; НД – вихідний

Тел.: (097) 473 07 15 – Наталя Григорівна

вул. 9 лінія (район 3 школи) –

ПН - вихідний; ВТ-НД: 10-17. Заготівельник Олександр.

Перехрестя вул. Садової та Лермонтова, «Машторф» –

СР, ПТ, НД: 10-17.

Тел.: (093) 493 97 67 – Ніна Федорівна

Миру, 16 - ВТ, ЧТ, СБ: 8-16

Тел.: (093) 493 97 67 – Ніна Федорівна

Б У Ч А

вул. Вокзальна, 73 (по Google-картах орієнтир на 71 номер) – ПН- ПТ: 7-14; СБ-НД:: 7-12

Тел.: (067) 429 64 44 та (093) 118 71 94 – Тетяна Анатоліївна

вул. Нове Шосе, (біля 17 будинку) –

ПН: 8-13; ВТ -ПТ: 8-16; СБ-НД: 8-13;

Тел.: (098) 963 89 38 – Любов Василівна

Г О С Т О М Е Л Ь

вул. Свято-Покровська, б/н (базар) –

ПН -ПТ: 9-15; СБ: 9-13; НД – вихідний.

Тел.: (099) 050 26 00 та (063) 213 40 36 – Ольга Іванівна

вул. Б. Хмельницького, 2 (Баланівка) –

ПН- НД: 10-14:30

Тел.: (095) 105 85 14 – п. Олена

Б О Р О Д Я Н К А

вул. Центральна (був. Леніна) - територія базару –

ВТ-ПТ: 7-14; ПН,НД – вихідні

Тел.: (063) 953 47 55 – Олександр Володимирович

ВОРЗЕЛЬ

Курортна, 17

ПН-ПТ: 8-16; СБ: 8-12; НД – вихідний

Тел.: (063) 902 08 27 Микола Петрович

КОЦЮБИНСЬКЕ

вул. Залізнична, 2; ПН-НД: 7-17 без вихідних.

Приймаємо:

Макулатуру: 1) картон; 2) архів (книжки, зошити, журнали, брошури);

ПЕТ-пляшку;

Скляну тару та склобій;

Плівку стрейч чисту, без домішок;

Баночку алюмінієву з-під пива та дезодоранту;

Жестяну баночку;

Термоусадку без домішок (суху і чисту).

Вторсировина має бути чиста  та суха. Тільки тоді вона придатна до переробки.

Гаряча лінія для запитань та відповідей: (04597) 97162.

 

КП "УЖКГ Гостомель" повідомляє, що з 23 липня 2020 року вся картотека багатоповерхових будинків селища передана до Центру надання адміністративних послуг Гостомельської селищної ради.
Всю документацію працівниками комунального підприємства було повністю упорядковано та передано до ЦНАПу. Відтепер послуги паспортиста, щодо отримання довідок, будуть надаватися спеціалістами Центру.
Нещодавно ми з радістю повідомляли про початок робіт на вулиці Яровій, завдяки тому, що вдалося домовитися з областю про виділення на це 23-х мільйонів гривень. Тож, не чекаючи початку фінансування, домовилися з підрядниками, щоб вони розпочали роботи. Вони і почали. Зняли старий асфальт, почали встановлювати бордюри для тротуару і переносити стовпи, щоб тротуар був тротуаром, а не трасою слалому. Але…
 
Зі слів першого заступника селищного голови Гостомеля Дмитра Абрамчука роботи на Яровій призупинено у зв’язку з відсутністю фінансування. Кошти в обласному бюджеті на даний момент відсутні. Але ведуться переговори для того, щоб продовжити роботу.
Підрядника можна зрозуміти. Роботи зробили на мільйон, а ще й копійки не бачили. Попри все, ніхто й не сумнівається в тому, що фінансування, рано чи пізно, почнеться.

 

Про це заявив заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода, сказавши буквально наступне: «Не буде ніякого підпорядкування органів місцевого самоврядування територіальних громад районним радам ні адміністративно, ні фінансово…». Про ті та інші новації децентралізації в наступному матеріалі за повідомленнями ЗМІ.

 

Районні ради передбачені чинною Конституцією України, а отже вони діятимуть і на рівні нових районів. Інший варіант можливий лише після внесення відповідних змін до Основного Закону.

Про це у коментарі порталу "Децентралізація" повідомив заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода, коментуючи питання схвалення Урядом постанови ВРУ «Про утворення та ліквідацію районів». Реорганізацій, а тим більше ліквідацій районних державних адміністрацій, в цьому році не передбачається. «Готується нова редакція проекту Закону «Про місцеві державні адміністрації». Ним і буде визначено їхні повноваження, регламентовано діяльність РДА, структура, чисельність. Пропозиції до законопроекту пройдуть широкі публічні обговорення. З прийняттям відповідного законодавства, Уряд прийме низку рішень щодо формування нових РДА та часові рамки перехідного періоду. За потреби, у районах, які будуть ліквідовані, можуть продовжити функціонування на певний період окремих структурних підрозділів РДА, які надають важливі послуги, наприклад соціального забезпечення. Так само не передбачається якогось тотального вивільнення працівників РДА, як це сьогодні хтось лякає. По перше, нові РДА повинні стати більш інституційно спроможними і дієвими і для їх комплектації потрібні висококласні службовці, які сьогодні є в РДА. По друге, громади отримали широкий спектр повноважень, для виконання яких також потрібні якісні кадри, яких поки що вкрай бракує. Хто б де не працював – він все одно живе в якійсь громаді, то ж зможе продовжити свою роботу чи у виконавчому комітеті ради громади, чи у Центрі надання адмінпослуг… Є багато інших варіантів», - прокоментував заступник Міністра.

За його словами, червня Уряд також схвалив законопроект щодо впорядкування окремих питань діяльності та організації органів державної влади, органів місцевого самоврядування у зв’язку із утворенням (ліквідацією) районів, де прописано чітку регламентацію подальших кроків.

Серед іншого, проектом документу визначено, що повноваження районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад районів, ліквідованих Верховною Радою України, припиняються в день набуття повноважень райрадами, обраними на відповідних перших місцевих виборах у новостворених районах.

Також у законопроекті зазначається, що обрані райради нових районів з дня набуття ними повноважень є правонаступниками всього майна, прав та обов’язків районних рад, території яких було включено до складу відповідного нового району.

Проектні норми регламентують і питання утворення та реорганізація районних рад як юридичних осіб.  

Питання формування обсягу повноважень районних рад, як повідомив заступник Міністра, ще узгоджується з профільними міністерствами. Попередньо, до власних  повноважень райрад належатиме управління майном спільної власності територіальних громад району і розмежування майна між територіальними громадами.

Щодо делегованих повноважень, які будуть визначені секторальними законами, ще тривають консультації. Розглядаються наступні пропозиції:

  • підтримка освіти (спеціальна загальна середня освіта);
  • підтримка охорони здоров’я (підтримка та розвиток закладів охорони здоров’я вторинного рівня);
  • соціальний захист населення (соціальні територіальні центри, окремі заходи із соціального захисту дітей та ветеранів війни та праці на районному рівні)
  • фізична культура та спорт на районному рівні;
  • культура та мистецтво на районному рівні;
  • реалізація районних програм і заходів у молодіжній сфері;
  • вирішення окремих питань у сфері землеустрою, містобудування та архітектури на районному рівні.

«Принциповою є позиція, що жодне повноваження райрад не повинно дублюватися чи пересікатися з повноваженнями органів місцевого самоврядування територіальних громад. Вони мають стосуватися лише об’єктів спільної власності територіальних громад на період до повної чи часткової передачі їх громадам. Не буде ніякого підпорядкування органів місцевого самоврядування територіальних громад районним радам ні адміністративно, ні фінансово», - зазначив В’ячеслав Негода. 

.

 

 

Про  оголошення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території  селища Гостомель»

Конкурсна комісія Гостомельської селищної ради з відбору суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території  селища Гостомель, оголошує конкурс по відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки з метою її подальшого продажу.

Дата конкурсу –  10.08.2020 року.

Місце проведення конкурсу – Київська обл., сел. Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220.

Час проведення конкурсу – 14:00

Відомості про об’єкт оцінки:

Земельна ділянка знаходиться за адресою: селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 3/1

Цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку).

Площею – 0,1000 га, кадастровий номер 3210945900:01:001:0026.

Термін виконання - 7 робочих днів.

Конкурс здійснюється відповідно до Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території  селища Гостомель, згідно затвердженого рішення Гостомельської селищної ради №600-35-VII від 22.03.2018 року та згідно рішення Гостомельської селищної ради №1233-64-VII від 14  липня 2020 року.

 

Претенденти подають секретарю конкурсної комісії заяву та конкурсну документацію. Конкурсна документація подається в запечатаному конверті з описом підтверджуючих документів, що містяться в конверті.

 

До підтверджуючих документів належать:

-           заява на участь у конкурсі за встановленою формою (додаток 1 до Положення);

-           копія установчих документів претендента;

-           копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельних ділянок;

-           письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з експертної грошової оцінки земельних ділянок та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельних ділянок, завірені їхніми особистими підписами;

-           інформація про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним);

-           копія кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника;

-           конкурсні пропозиції щодо вартості виконання робіт відповідно до калькуляції витрат, пов’язаних із виконанням робіт, а також строк виконання робіт з експертної оцінки земельної ділянки;

-           кошторис на надання послуг.

До підтверджуючих документів можуть додаватися рекомендації та висновки контролюючих органів та інших державних установ щодо практичної діяльності претендентів.

Конкурсна пропозиція претендента подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію щодо вартості виконання робіт, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також терміну виконання робіт, якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу.

 

Конкурсну документацію слід подавати за адресою: селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220, каб. №3 ; телефон для довідок 045 97 31 8 52.

 

Кінцевий термін подання заяв та документів учасникам конкурсу – за 4 робочих днів до дати проведення Конкурсу.

 

Останній день подачі заяв   06.08.2020 року до 15:00 год.

 

 

 

 

 v

Про  оголошення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території  селища Гостомель»

Конкурсна комісія Гостомельської селищної ради з відбору суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території  селища Гостомель, оголошує конкурс по відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки з метою її подальшого продажу.

Дата конкурсу –  10.08. 2020 року.

Місце проведення конкурсу – Київська обл., сел. Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220.

Час проведення конкурсу – 14:00

Відомості про об’єкт оцінки:

Земельна ділянка знаходиться за адресою: селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 9-ж

Цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.

Площею – 0,0050 га, кадастровий номер 3210945900:01:005:0451.

Термін виконання - 7 робочих днів.

Конкурс здійснюється відповідно до Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території  селища Гостомель, згідно затвердженого рішення Гостомельської селищної ради №600-35-VII від 22.03.2018 року та згідно рішення Гостомельської селищної ради №1241-64-VII від 14  липня 2020 року.

 

Претенденти подають секретарю конкурсної комісії заяву та конкурсну документацію. Конкурсна документація подається в запечатаному конверті з описом підтверджуючих документів, що містяться в конверті.

 

До підтверджуючих документів належать:

-           заява на участь у конкурсі за встановленою формою (додаток 1 до Положення);

-           копія установчих документів претендента;

-           копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельних ділянок;

-           письмові згоди оцінювачів, яких буде додатково залучено претендентом до проведення робіт з експертної грошової оцінки земельних ділянок та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельних ділянок, завірені їхніми особистими підписами;

-           інформація про претендента (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним);

-           копія кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника;

-           конкурсні пропозиції щодо вартості виконання робіт відповідно до калькуляції витрат, пов’язаних із виконанням робіт, а також строк виконання робіт з експертної оцінки земельної ділянки;

-           кошторис на надання послуг.

До підтверджуючих документів можуть додаватися рекомендації та висновки контролюючих органів та інших державних установ щодо практичної діяльності претендентів.

Конкурсна пропозиція претендента подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію щодо вартості виконання робіт, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також терміну виконання робіт, якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу.

 

Конкурсну документацію слід подавати за адресою: селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220, каб. №3 ; телефон для довідок 045 97 31 8 52.

 

Кінцевий термін подання заяв та документів учасникам конкурсу – за 4 робочих днів до дати проведення Конкурсу.

 

Останній день подачі заяв   06.08.2020 року до 15:00 год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У зв'язку з плановими ремонтними роботами буде знеструмлено, з  8-ї до 17-00, електропостачаня: 30. 07. по вулиці Миру, 31 по вул. Лісова, 31, 1 серпня - вул. Пушкіна. 

Новини