Вівторок, 20 лютого 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

На офіційному інформаційному порталі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розміщене повідомлення, що перші вибори Гостомельської об’єднаної територіальної громади мають відбутися 29 квітня 2018 року. Вибори відбудуться у всіх населених пунктах, які нині об’єднані у трьох радах – Гостомельській, Горенській Київо-Святошинського району, та Озерській Бородянського району. Також в інформації повідомляється, що в майбутньому площа ОТГ становитиме понад 66 з половиною квадратних кілометрів, а чисельність населення становитиме близько 22 тисяч осіб.

Офіційно, згідно виборчого Закону, виборча кампанія стартує за два місяці до виборів. Нагадаємо, що жителі названих населених пунктів серед багатьох кандидатів повинні обрати найдостойніших представників у раду ОТГ, старостів, а також голову об’єднаної територіальної громади. Не сумніваємося, що найближчим часом мешканців Гостомеля, Горенки, Озер та Мощуна чекає бурхливе політичне життя на місцевому рівні. Жителі цих сіл повинні проаналізувати ситуацію в регіоні, не піддаватися на агітацію, балаканину та обіцянки говорунів, а у вирішальному слові віддати перевагу тим, хто дійсно зробив багато корисних справ для добробуту та достатку Гостомельського регіону. Саме ці люди повинні в майбутньому вміло використати важелі правління і скористатися всіма можливостями та «плюсами» новоутвореної об’єднаної територіальної громади. А вони досить значні.

Кінцева мета децентралізації – це створення спроможних територіальних громад унаслідок передачі значних повноважень та ресурсів від державних органів органам місцевого самоврядування.

Нині можна говорити про переваги добровільного об’єднання територіальних громад беручи за основу як теоретичні, так і практичні досягнення.

Практичне підтвердження задекларованих державою переваг об’єднання громади отримали в напрямку реалізації власних повноважень. Об’єднані громади самостійно планують та сприяють місцевому економічному розвитку; вирішують питання розвитку та утримання інфраструктури об’єднаної громади, планування розвитку території громади, питання забудови території громади, благоустрою територій, житлово-комунальних послуг; утримання об’єктів комунальної власності; функціонування сфер соціальної допомоги, первинної охорона здоров’я та швидкої медичної допомоги, середньої, дошкільної та позашкільної освіти; культури та фізичної культури й спорту, охорона правопорядку (муніципальна варта); самостійно управляють пасажирськими перевезеннями на території громади тощо.

Найголовніше, мабуть, є та перевага ОТГ, що обєднання отримає значні фінансові ресурси і громада сама буде розпоряджатися та керувати власним бюджетом. Отже, крига скресла…

 

 

1 січня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.11.2017 № 883 «Про внесення змін до Правил дорожнього руху», прийнята за ініціативою Міністерства внутрішніх справ. Відтепер існує обмеження швидкості руху в населених пунктах до 50 км/г.

Також працює новий Порядок видачі посвідчення водія. Відтепер перше посвідчення водія у сервісних центрах МВС видаватиметься на два роки з правом обміну на постійне у разі, якщо протягом двох років з дня його видачі особою не було вчинено три і більше адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Якщо таких порушень було не більше двох, або взагалі не було — громадянин обмінює тимчасове посвідчення на постійне. (Постанова КМУ від 10.11.2017 № 885 «Про внесення змін до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами»).

Звертаємо вашу увагу на те, що зміна розміру штрафів неможлива без внесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення Верховною Радою України. Отже, нова система штрафів ще не почала діяти.

Нагадаємо, МВС пропонує установити штраф 3400 гривень (зараз штраф за це правопорушення 510 гривень) за перевищення максимально дозволеної швидкості руху більше, ніж на 50 км/год. За залишення місця ДТП пропонується встановити штраф 3400 гривень та передбачити можливість позбавлення  права керування транспортним засобом на строк до шести місяців. У 20 разів пропонується збільшити розмір штрафу за управління транспортом без права керування – він становитиме 10 200 гривень, а за повторне порушення – 40 800 гривень. Особи, позбавлені права керування, порушивши закон, сплачуватимуть штраф у розмірі 20 400 гривень, а за повторне вчинення цього порушення протягом року – 40 800 гривень.

 

04 січня Ірпінським МВ, спільно з представниками Ірпінського відділу поліції здійснено комплекс заходів щодо підготовки культових споруд, запобігання порушенню громадського порядку під час проведення літургій, пов’язаних з святкування Різдва Христового. Під час огляду стану приміщень представниками Ірпінського МВ особлива увага зверталась на наявність первинних засобів пожежогасіння, утримання евакуаційних виходів, розташування підсвічників. Не від’ємною частиною перевірки було розповсюдження інформаційних листівок та проведення профілактичних бесід з настоятелями церков, обслуговуючим персоналом культових споруд та прихожанами на тему дотримання пожежної безпеки під час підготовки та святкування Різдва Христового. В свою чергу представники поліції наголосили на  порядок та по черговість дій при виявленні вибухонебезпечних предметів.

 

 

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ Гу ДФС у Київській області повідомляє, що розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих ними протягом 2017 року.

В ході кампанії декларування доходів громадян певні категорії фізичних осіб зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан та доходи за 2017 рік та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, крім того, податкову декларацію про майновий стан та доходи мають право подати окремі фізичні особи з метою отримання податкової знижки.

           Податкову декларацію про майновий стан і доходи зобов’язані подати фізичні особи-платники податків у разі, якщо протягом 2017 року вони отримували:

- доходи не від податкових агентів: від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи, які не є підприємцями або не провадять незалежну професійну діяльність;

- доходи, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування;

- іноземні доходи;

 - спадщину, чи подарунки від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;

- в інших випадках, передбачених законодавством.

Граничні строки подання декларації:

для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2017 рік – 02.05.2018 року;

для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)  – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання декларації за 2017 рік – 09.02.2018року.

Заповнити і подати декларацію можна в податковій інспекції за місцем реєстрації. У випадку, якщо фізична особа знята з реєстрації за однією податковою адресою та не зареєстрована за іншою,  вона повинна подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи до контролюючого органу за попередньою податковою адресою. Зразки Декларації про майновий стан і доходи та Розрахунків податкових зобов‘язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору розміщено за посиланням http://sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2018

 

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області

 

ДАТА

ПІБ відповідального чергового

Посада

Робочий телефон

Мобільний телефон

06 січня 2018 р.

Чечко Світлана Валентинівна

керуючий справами

3-20-07

098-243-76-80

07 січня 2018 р.

Саєнко Василь Михайлович

заступник селищного голови

3-18-53

067-214-85-16

08 січня 2018 р.

Кислиця Олена Вікторівна

секретар ради

3-29-90

098-389-27-90

06 січня – 08 січня 2018 року

 

ДАТА

ПІБ відповідального чергового

Посада

Робочий телефон

Мобільний телефон

06 січня 2018 р.

Чечко Світлана Валентинівна

керуючий справами

3-20-07

098-243-76-80

07 січня 2018 р.

Саєнко Василь Михайлович

заступник селищного голови

3-18-53

067-214-85-16

08 січня 2018 р.

Кислиця Олена Вікторівна

секретар ради

3-29-90

098-389-27-90

06 січня – 08 січня 2018 року

Розпочата 2014 року реформа децентралізації залишається пріоритетом роботи Уряду. Як свідчать дані Асоціації міст України, в 2017 році фінансова децентралізація забезпечила зростання місцевих бюджетів до 170 млрд грн, а власні доходи 366 об’єднаних територіальних громад, створених в результаті реформи і залучених до міжбюджетних відносин, зросли в 1,8 разів.

Громади повністю і самостійно розпоряджаються власними коштами і мають змогу направляти їх на найбільш актуальні потреби людей. Серед них – покращання інфраструктури населених пунктів – від доріг до дитячих майданчиків, оснащення ФАПів, лікарень та поліклінік, будівництво та оновлення шкіл та дитячих садків, відкриття центрів адміністративних послуг, вирішення питання збирання та утилізації сміття.

Щокварталу в Україні виходить спеціальний альманах, який приводить найбільш цікаві приклади розбудови об’єднаних громад та найбільш важливі проекти, реалізовані на місцях.

Як неодноразово підкреслював Прем’єр-міністр Володимир Гройсман, зупиняти децентралізацію ніхто не збирається, адже урядова модель соціально-економічного розвитку України базується на системі сильного місцевого самоврядування. Разом з тим, звертав увагу Глава Уряду, повноваження та фінансові ресурси несуть не тільки перспективи, а й відповідальність – ефективно і результативно освоювати наявні можливості.

Не менш важливим, на думку Володимира Гройсмана, є залучення місцевої влади до фундаментальних змін, які проводяться наразі в системі освіти, медицини, в сфері енергоефективності. Проекти будівництва об’єктів освітньої інфраструктури, а також термомодернізації житлового фонду мають стати пріоритетними для органів місцевого самоврядування, впевнений Прем’єр-міністр.

При цьому він наголошує, що держава готова докласти зусиль для підтримки регіонів – передусім за допомогою ресурсів Державного фонду регіонального розвитку. Державний бюджет на 2018 рік передбачає 6 млрд грн асигнувань на ДФРР. Субвенція на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад становитиме 1,9 млрд грн.

За інформацією Урядового порталу

 

У Новий рік ірпінська медицина вступає з новим очільником.

Головним лікарем Ірпеня відсьогодні працює медик із понад п’ятнадцятирічним стажем, терапевт, депутат міськради Людмила Бідула. У медицині регіону жінка з 2002 року, а з 2006 року очолювала Коцюбинську амбулаторію сімейного лікаря, тож добре знає її сильні місця, розуміє проблемні питання і бачить над чим потрібно працювати.

Джерело Ірпіінь ТБ

За підсумками І кварталу 2018 року Уряд розгляне можливість подальшого підвищення мінімальної зарплати. Про це в ефірі телеканалу «Еспресо» заявив Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко.

«З 1 січня 2018 року розмір мінімальної заробітної плати становить 3723 грн. Але в законі про Державний бюджет України зафіксовано, що за підсумками 1 кварталу ми повинні повернутися до цього питання і розглянути можливість подальшого підвищення розміру мінімальної зарплати», - сказав Павло Розенко, підкресливши, що для здійснення такого кроку мають бути економічні передумови.

«Ми повинні наростити темпи заростання економіки і отримати додатковий  ресурс до Державного бюджету. Адже рішення щодо підвищення розміру зарплат має бути, насамперед, економічно обґрунтованим», - зазначив Віце-прем’єр-міністр.

Павло Розенко також наголосив, що підвищення соцстандартів і рівня соцзахисту населення – це ідеологія чинної влади. «Тому і зарплати, і пенсії будуть зростати і надалі», - сказав він.

 

З 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

Акцентуємо увагу на тому, що необхідно зробити декларанту.

По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому був отриманий ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.

Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» потрібно вказати електронну поштову скриньку, з якою зареєстрований декларант  в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому був отриманий новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час.

Радимо скористатись рекомендаціями щодо роботи з Реєстром та роз’ясненнями щодо заповнення форми е-декларації або ж відповідями на найчастіші запитання.

Національним агентством підготовлено відео-курс з роз'ясненнями щодо заповнення е-декларацій за розділами.

Також пропонуємо декілька відповідей на найбільш запитувані останнім часом питання від декларантів, надані Національним агентством.

Щодо розділу 3 «Об`єкти нерухомості» декларації:

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 46 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) у декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що належать суб'єкту декларування та членам його сім'ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право. Такі відомості включають:

а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування;

б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Чи необхідно зазначати у розділі 3 «Об`єкти нерухомості» декларації інформацію про об’єкти нерухомості за зареєстрованим місцем проживання та місцем фактичного проживання суб’єкта декларування?

Закон передбачає обов’язок зазначати в декларації усі об’єкти, які належать суб’єкту декларування або члену його сім’ї на праві користування. Такими правами користування можуть бути: оренда, сервітути, право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), право забудови земельної ділянки (суперфіцій), утримання, застава, користування на підставі довіреності, у тому числі генеральної довіреності, інші права, передбачені законом.

Відповідно до вимог Закону суб’єкт декларування повинен задекларувати усі об’єкти нерухомості незалежно від їх вартості, що належать йому на праві власності, знаходяться у нього на праві оренди чи іншого права користування станом на останній день звітного періоду (31 грудня звітного року для щорічної декларації).

Відповідно до статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» місце  проживання  –  житло,  розташоване  на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також  спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини.   

Реєстрація – внесення інформації до реєстру територіальної громади,  документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця  перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного  державного  демографічного  реєстру  в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», для оформлення реєстрації необхідно документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників).

Якщо зареєстроване місце проживання особи знаходиться в помешканні, право власності яке їй не належить, при реєстрації власник повинен був дати згоду на реєстрацію та проживання цієї особи в зазначеному помешканні, а тому в декларації це помешкання необхідно зазначити у розділі 3 «Об`єкти нерухомості», тип права – право користування у зв’язку з реєстрацією місця проживання.

Крім того, у розділі 3 «Об`єкти нерухомості» декларації необхідно зазначати інформацію про об’єкти нерухомості, де фактично проживає суб’єкт декларування, навіть якщо такі об’єкти нерухомого майна не належать на праві власності суб’єкту декларування.

При цьому, якщо інформацію про зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання було зазначено у розділі 2.1 «Інформація про суб’єкта декларування» декларації, відповідну інформацію необхідно дублювати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» декларації.

Звертаємо увагу на необхідність заповнення інформації про всіх співвласників об’єктів нерухомого майна, якщо таке нерухоме майно перебуває у спільній власності.

У декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що знаходяться у членів сім’ї суб’єкта декларування в оренді чи на іншому праві користування.

Чи слід декларувати об’єкти нерухомого майна, якщо суб’єкт декларування користувався ними упродовж року, але станом на 31 грудня вже не користується?

Нерухомість, об’єкти незавершеного будівництва декларуються відповідно до їх наявності станом на останній день звітного періоду.

Наприклад, при поданні щорічної декларації, якщо зазначені об’єкти станом на 31 грудня попереднього року не перебувають у володінні, користуванні або власності суб’єкта декларування або членів його сім’ї, то вони не повинні відображатися в декларації, навіть якщо вони перебували на такому праві упродовж певного часу у звітному періоді.

Чи необхідно суб'єкту декларування, який зареєстрований як фізична особа-підприємець, у декларації зазначати інформацію про дохід, отриманий від підприємницької діяльності,  інформацію про поворотну фінансову допомогу та подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?

Відповідно до положень частини другої  статті 52 Закону суб'єкт декларування зобов'язаний подати повідомлення у разі отримання ним доходу (незалежно від того, чи є він оподатковуваним) на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.

Крім того, якщо кредит, позика, поворотна безвідсоткова фінансова допомога (позичка) тощо були отримані суб'єктом декларування або членом його сім'ї  упродовж звітного року, то вони повинні бути відображені в розділі «Доходи, у тому числі подарунки» як «Інші доходи» (із зазначенням, про який саме дохід йдеться). Якщо такий кредит, позика тощо були дійсними, тобто не сплачені повною мірою станом на останній день звітного періоду, то вони повинні бути додатково відображені у розділі «Фінансові зобов'язання», незалежно від того, чи були вони отримані у звітному періоді.

Джерело:  https://nazk.gov.ua/news/z-novogo-roku-rozpochynayetsya-chergovyy-etap-e-deklaruvannya

 

Новини