П'ятниця, 26 квітня 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

 

Шановний Павло, щотижня залюбки читаю Ваші консультації з конкретними порадами і вирішила сама звернутись із запитанням.  Через 2 місяця я готуюсь стати мамою. Про послугу реєстрації народження у пологовому будинку вже знаю. Знайомі розповіли, що додатково можна отримати «пакунок малюка».  Можете більш детально про нього розповісти? 

                                                                                  Світлана Гончарова

 

Що таке «Пакунок малюка»?

«Пакунок малюка» —  це одноразова натуральна допомога у вигляді набору необхідних речей для новонародженої дитини. Загальна вартість набору становить не більш як 5 тис грн. Отримання цієї допомоги не тягне за собою зміни розміру допомоги при народженні.

 

Хто має право отримати  таку допомогу?

Отримати допомогу «пакунок малюка»  мають право як громадяни України,  так  й іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України і народили живонароджену дитину. Безпосередніми отримувачами допомоги є мати, батько, родичі або патронатний вихователь новонародженої дитини.

 

Патронатний вихователь  отримує «пакунок малюка» у випадку, коли батьки чи родичі відмовились від новонародженої дитини в пологовому будинку або якщо у матері новонародженої дитини виникли ускладнення при пологах чи хвороба, що унеможливлює здійснення нею догляду за новонародженою дитиною .

 

Що входить до набору?

До набору входить все, що необхідно для новонародженої дитини: підгузки, вологі серветки, пелюшки, бодіки, шапочки, штани-повзунки, чоловічки, шкарпетки, термометри для води та для тіла, ножиці, ковдра, підковдра, матрац, розвиваючі іграшки, рушник, мило-шампунь, крем і коробка-колиска.

 

Деталізований перелік та кількість дитячих товарів  визначено наказом Міністерства соціальної політики України від 17 липня 2018 року № 1025 «Деякі питання надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» при народженні дитини».

 

Коли надається допомога?

Видача допомоги «пакунок малюка» здійснюється безпосередньо у  пологовому будинку під час народження/виписки новонародженої дитини або за місцем проживання/перебування новонародженої дитини не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня її народження.

 

Патронатному вихователю може бути видано «пакунок малюка», якщо він забрав новонароджену дитину з пологового будинку протягом місяця з дня народження. 

 

Якщо на день виписки з пологового будинку «пакунок малюка» був  відсутнім, отримувачу необхідно подати заяву до  місцевого структурного підрозділу з питань соціального захисту населення  про забезпечення такою допомогою.

 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

Друзі, кохайтесь! Створюйте щасливі родини та народжуйте здорових, прекрасних дітей!

 

 

 

Про скасування розпорядження

Гостомельського селищного голови

№ 02/50 від 20.03.2019 року

 Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи звернення депутатів Гостомельської селищної ради VII скликання від 20.03.2019 року № ДЗ-85

 

РОЗПОРЯДЖАЮСЬ:

 

  1. Скасувати розпорядження Гостомельського селищного голови від 20.03.2019 року № 02/50 «Про перенесення пятдесятої сесії сьомого скликання Гостомельської селищної ради».
  2. Доручити секретарю ради довести зміст даного розпорядження до відома депутатів Гостомельської селищної ради.
  3. Опублікувати дане розпорядження на офіційному веб-сайті селищної ради.
  4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

 

 

Гостомельський селищний голова                                      Ю.І. Прилипко

 

Документи для отримання ідентифікаційного номера можна подати через Електронний кабінет

З 1 березня 2019 року ДФС запроваджує в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС:

- облікову картку фізичної особи - платника податків (F1314601), яка є заявою для реєстрації  у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (F1314701);

- надати  копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру (F1360102);

- обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

         Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення  про результати обробки  Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки  Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).

* До запиту обов’язково додаються Повідомлення  про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків (F1314501) та скановані копії необхідних документів;

Подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін на своїх дітей - малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

ГУ ДФС у Київській області

 

Відлік доби для справляння туристичного збору

Визначення поняття «доби» для туристичної сфери відсутнє у міжнародному та національному галузевому законодавстві. Правила користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 № 19, зареєстрованим в Мін’юсті від 02.04.2004 за № 413/9012 (далі - Правила), регламентують основні вимоги щодо користування готелями та аналогічними засобами розміщення усіх форм власності, що здійснюють діяльність на території України у сфері надання послуг розміщення споживачам, і регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, які проживають у готелях або мають намір скористатися готельними послугами), та готелями, виконавцями цих послуг.

Пунктом 1.3. глави 1 Правил визначено, що розрахункова година - година, яка встановлена в готелі та при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день виїзду й після якої здійснюється заселення в готель.

Відповідно до пункту 3.8. глави 3 Правил плата за надання готельних послуг стягується у відповідності до єдиної розрахункової години - 12-ї години поточної доби за місцевим часом. Готель з урахуванням місцевих особливостей вправі змінити єдину розрахункову годину. Як правило, розрахункова година зазначається у внутрішніх правилах готелю.

Пунктом 3.7. глави 3 Правил встановлено, що договір про надання готельних послуг може бути укладений на визначений або невизначений термін. При укладанні договору на невизначений термін погодженим вважається найбільш короткий термін, як правило одна доба; дія договору в такому разі завершується о 12.00 дня, наступного за днем прибуття споживача.

Враховуючи вищевикладене, відлік доби проживання розпочинається з 12 години дня, що передує дню виїзду, та триває 24 години до розрахункової години, встановленої готелем.

Роз’яснення стосовно трактування поняття «доба» надано листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.02.2019 №4501-06/7002-03 "Щодо порядку відліку доби для цілей справляння туристичного збору" .

Вказаний лист Мінекономрозвитку має інформаційний характер та не містить правових норм.

ГУ ДФС у Київській області

 

Чи підлягають декларуванню доходи від надання в оренду (емфітевзис) земельних ділянок с/г призначення, земельних або майнових паїв орендарю - фізичній особі, яка не є суб'єктом господарювання?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до норм п.п.170.1.1.п.170.1.ст.170 Податкового кодексу України, податковим агентом платника податку - орендодавця щодо його доходу від надання в оренду (емфітевзис) земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю є орендар.

        Об'єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу, встановлена законодавством з питань оренди землі.

        У разі якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб'єктом господарювання, то особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є платник податку – орендодавець (п.п.170.1.5 п.170.1.ст.170ПКУ).

        У такому випадку орендодавець зобов’язаний:

а) самостійно нарахувати та сплатити податок до бюджету в строки, встановлені ПКУ для квартального звітного (податкового) періоду, а саме: протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу, сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов'язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації;

б) у разі вчинення нотаріальної дії щодо посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості нотаріус зобов'язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку - орендодавця за формою та у спосіб, встановлені Кабінетом Міністрів України. За порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації нотаріус несе відповідальність, передбачену законом за порушення порядку та/або строків подання податкової звітності.

Тобто, якщо орендодавець надавав в оренду (емфітевзис) земельну ділянку сільськогосподарського призначення, земельну частку (пай), майновий пай  орендарю - фізичній особі, яка не є суб'єктом господарювання, такий орендодавець зобов’язаний подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи до 01 травня 2019 року.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС: Запити на доступ до публічної інформації зменшились на 50%

З початку 2019 року до Київської митниці надійшло 3 запити на отримання публічної інформації, це на 50%  менше аналогічного періоду 2018 року.

Зокрема, у лютому місяці поточного року митницею отримано 2 запити щодо :

  1. обсягів вилученого майна в розрізі товарних груп (2016-2018 рр.), стану його реалізації та проблемних питань залучення суб’єктів господарювання до операцій з майном ;
  2. кількості розмитнених автомобілів під час пільгового періоду (до 22 лютого 2019 включно) у Київській митниці та митних пунктах.

Державною фіскальною службою постійно оновлюються та розміщуються набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, на Єдиному державному веб-порталі за гіперпосиланням sfs.gov.ua/datasets.php?q=

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Про перенесення пятдесятої сесії сьомого скликання Гостомельської селищної ради

 

У зв’язку з необхідністю доопрацювання постійними депутатськими комісіями питань, які будуть розглянуті на сесії,  керуючись статтями 42, 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

РОЗПОРЯДЖАЮСЬ:

 

  1. Перенести пленарне засідання п’ятдесятої сесії сьомого скликання Гостомельської селищної ради з 21 березня 2019 року на 04 квітня 2019 року.
  2. Пленарне засідання провести о 10 годині в актовій залі ЦТДЮ (селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220).
  3. Доручити секретарю ради довести зміст даного розпорядження до відома депутатів Гостомельської селищної ради.
  4. Опублікувати дане розпорядження на офіційному веб-сайті селищної ради.
  5. 5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

 

 

Гостомельський селищний голова                        Ю.І. Прилипко

 

 

Для сучасних людей комунальні блага давно стали настільки звичною справою, що ніхто вже особливо і не замислюється над тим, скільки зусиль варто докласти для стабільності цієї сфери, який при цьому величезний тягар відповідальності лежить на плечах працівників житлово-комунального господарства, зокрема  УЖКГ «Гостомель», в якому трудяться сумлінні й працьовиті люди: прибиральники, електрики, сантехніки, озеленювачі, водії, інженери й керівники підрозділів, як відповідають за технічний стан 62 будинків нашого селища, чистоту території. 
Саме від професіоналізму й відповідальності фахівців цієї галузі залежить наш побутовий комфорт. Привітаймо їх сьогодні зі святом

 

Відповідно  до розпорядження Гостомельського селищного голови  та частини 3 пункту 5 ст.50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , Закону України «Про доступ до публічної інформації» повідомляю  про скликання чергової  50 сесії  Гостомельської селищної ради на   21.03.2019 р.  та оприлюднюю проект порядку  денного  ії роботи:

  1. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №771-48-VII від 20.12.2018 року «Про бюджет селища Гостомель на 2019 рік»
  2. Про виділення матеріальної допомоги:гр. Сидорчук І.В., Вовченко О.П., Андрієнку В.Б., Романенко К.С., Кириченку Ю.А., Вознюку М.В., Мамчур С.А., Поляновському І.Й., Семеневу О.М. Романюк Г.В., Турок М.П., Юрчишину І.П., Соловйову А.В., Войцицькій Н.В. , Канюці А.Т.
  3. Про розгляд звернення гр. Матюшенко С.В. щодо укладення договору про залучення коштів  замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель (повідомлення про початок будівництва житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями по вул. Вереснева,22)
  4. Про розгляд звернення ПП «ІРПІНЬСІНТЕЗ» щодо укладення договору про залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель (по об’єкту цілісний майновий комплекс вул. Чкалова, 43 (по зведеному кошторисному розрахунку))
  5. Про розгляд звернення ФОП Сукало О.А. щодо укладення договору про залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель ( по об’єкту вул.

Свято – Покровська, 9-В (будівництво магазину) (по зведеному кошторисному розрахунку))

  1. Про затвердження протоколів засідання конкурсної комісії по розгляду питання надання в оренду комунального майна
  2. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №777-48-VІI від 20 грудня 2018 року «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Гостомельської селищної ради на 2019 рік»
  3. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №772-48-VІI від 20 грудня 2018 року «Про структуру та чисельність працівників апарату селищної ради, її виконавчого комітету, фізичної культури і спорту на 2019 рік»
  4. Про затвердження програми місцевого значення селища Гостомель на 2019 рік (Програма здійснення землеустрою на території селища Гостомель)
  5. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради 535-32-VІI від 21 грудня 2017 року «Про затвердження програми соціального – економічного і культурного розвитку селища Гостомель на 2018 - 2019 рік»
  6. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради 534-32-VІI від 21 грудня 2017 року «Про затвердження програми місцевого значення селища Гостомель на 2018 - 2019 рік» (Благоустрій селища Гостомель в 2018-2019 роки (додаток №4)
  7. Про погодження проектно-кошторисної документації щодо будівництва дороги від вул. Кільцева,9-б до вул. Мисливська,8-а, від вул. Б.Ступки,1 до вул. Б.Ступки, 17, від вул. Мисливська,23 до вул. Мисливська,45 та від вул. Мисливська,22 до вул. Мисливська,16 ТОВ «ПАРК ТАУН»
  8. Про внесення змін до рішення : щодо кількісного та персонального складу виконавчого комітету Гостомельської селищної ради; «Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на оренду комунального майна територіальної громади селища Гостомель»,;«Про затвердження складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті», «Про створення тендерного комітету та затвердження Положення про тендерний комітет»
  9. Про звернення до Комітету ВР України з питань податкової та митної політики
  10. Про звернення до ІМР щодо ремонту зош№16 ( по депутатському зверненню Чорної О.В.)
  11. Про ініціювання створення місцевої асоціації органів місцевого самоврядування «Київська агломерація»
  12. Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради №701-42-VII від 03.09.2018 року «Про делегування комунальному підприємству «Гостомель Житлоінвест» Гостомельської селищної ради повноважень замовника на будівництво нової дороги»
  13. Про врегулювання земельних відносин

- Про  розгляд протоколів постійних депутатських комісій , звернень та заяв

- Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради «Про встановлення ставок транспортного податку в сел. Гостомель від 21.01.2016 р. №67-04-VІI»(проект на обговорення)

Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в сел. Гостомель від 17.01.2015 р. №959-52-VI»( проект на обговорення)

Початок : о 10.00

Місце проведення : актова зала ЦТДЮ

 

Секретар ради О.Кислиця

 

 

 

 

Для наших зручностей і комфорту вони виходять на свої ділянки інколи ще до сходу сонця, в непогоду й дощ, і хоч нам їхня робота може бути  не помітною, але вони завжди тримають руку на пульсі життєдіяльності селища.

17 березня — День працівників комунального господарства і побутового обслуговування, професійне свято, яке традиційно відзначається кожної третьої неділі березня. «Перш за все завдяки комунальникам з року в рік змінюється загальний вигляд нашого рідного селища, яке стає більш чистим, впорядкованим, освітленим, квітучим. Поліпшується утримання будинків та прибудинкових територій, стає комфортнішим життя у нашому спільному домі, назва якому Гостомель. Хай вашими постійними супутниками будуть міцне здоров’я, добрий настрій, достаток і тепло родинних осель»,— зазначив під час привітання працівників УЖКГ «Гостомель» селищний голова Юрій Прилипко, вручивши працівникам підприємства відзнаки за сумлінну працю.

 

Ми ж, зважаючи на наближення професійного свята, вирішили поцікавитися, з чого починається трудовий день комунальників, побувавши на оперативній нараді, яку проводив начальник УЖКГ «Гостомель» Віталій Пустовалов. На ній визначалися першочергові наряди на всіх напрямках  роботи управління. А напрямків цих чимало: забезпечення функціонування зовнішнього освітлення, планування ремонту дитячих майданчиків, лавочок, під’їздів і дахів. Тут відразу зауважимо, в Гостомелі відремонтовано переважну більшість дахів, з встановленням шатрових каркасів, покритих  металевим шифером. На найближчий час заплановано ремонт покрівель на трьох будинках по вулиці Рекунова. Також в під’їздах багатьох будинків замінено старі вікна на склопакети. У даний час УЖКГ обслуговує 62 будинки Гостомеля, надаючи послуги з поточних ремонтів сантехніки, під`їздів, громадських місць загального користування. Найбільший фронт робіт, звичайно ж, на прибиранні прибудинкових територій селища, дитячих майданчиків ( їх у нас 45), парків і скверів, алей і меморіалів, місць громадського користування. Наразі УЖКГ обслуговує 32 сміттєві майданчики, на яких знаходиться 128 контейнерів для збору відходів, у поточному році "парк" сміттєвих контейнерів заплановано доповнити ще на 10 одиниць. На цій ділянці робіт задіяно 30 прибиральників, також, зважаючи на нестачу робочих рук, до цього процесу, на договірній основі, залучаються студенти-практиканти київського професійного ліцею комунального господарства. На цьому напрямі постійно діє оптимальне преміювання оплати праці прибиральників, зважаючи на обсяги робіт. Завершуючи даний аспект, означимо його наголосом, що для запобігання утворення стихійних звалищ в УЖКГ «Гостомель» впроваджено власне ноу-хау — встановлено 7 великогабаритних контейнерів, куди можна скидати крупні побутові відходи, включаючи старі меблі, тож користуйтеся цими можливостями, яких немає в інших містах Приірпіння. З часом таких сміттєвих бункерів побільшає, однак багато хто з жителів не зважає на це, і навіть скидає сміття поруч сміттєвого бункеру, як це видно на світлині.

 

Особливу увагу звертаємо, що великогабаритні контейнери встановлено на цвинтарях, це дуже актуально під час впорядкування могил до поминальних днів.       

Про усе це я дізнався під час спілкування з фахівцями УЖКГ після оперативної наради.

  • Але ви не думайте, що робочий час УЖКГ розпочався о 8-й годині ранку,— посміхнувся Віталій Володимирович,— в нас зараз гаряча пора — весняне прибирання території, особливо багато роботи на узбіччях доріг, адже взимку вони посипалися дуже рясно, зважаючи на ожеледь, тому маховик роботи на цьому напрямку запускаємо о четвертій годині ранку, тобто тоді виїжджаємо  на прибирання нашим міні-трактором, щоб не заважати рухові на автомагістралях. Прибирання узбіч в даний період і в подальшому здійснюватиметься з 4 –ї ранку...  

Після наради ми здійснили своєрідну екскурсію в різні райони Гостомеля, починаючи з Баланівки, відзначивши, що селище після зимової сплячки набуло дуже охайного вигляду,

котре створює гарний настрій, і він ще покращиться, адже незабаром оживуть клумби, розпочнеться весняний етап озеленення, до якого в УЖКГ «Гостомель особливе ставлення. Це дуже  було помітно минулою весною, коли гостомельські тюльпани і гіацинти тривалий час тішили нас і гостей. Однак, як з сумом констатували озеленювачі, цибулини квітів невтомно  викопують і крадуть, навіть на меморіалах, несвідомі елементи нашої спільноти, інакше й не назвеш цю категорію громадян.

  • Давайте разом впливати на свідомість жителів нашого великого дому Гостомеля,— прохає начальник УЖКГ, розповівши про перспективні плани роботи підприємства:
  • У поточному році створюватимемо аварійну службу УЖКГ,— розповідає Віталій Володимирович,— щоб мешканці селища в будь яку годину доби, могли звернутися до нас, а ми б в екстреному порядку вирішили ту чи іншу побутову проблему. Найближчим часом займемося зовнішнім освітленням Мостищ, замінимо всі алюмінієві дроти на ізольовані. Є в нас також напрацювання й в сфері благоустрою, але про це розповім трохи згодом. До речі, хто має бажання поповнити наш дружній колектив, долучайтеся, в нас близько 20 вакансій, (наразі працює 72 фахівця) .
  • Дякуємо за увагу, і Вашу роботу. Ми періодично повертатимемося до теми УЖКГ знову, адже це спільна тема для усіх жителів Гостомеля.

          

 

    

 

Рішенням виконавчого комітету Гостомельської селищної ради від 06.03.2019 року № 26 внесено зміни до складу конкурсної комісії з призначення управителя  багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком в селищі Гостомель, де склад конкурсної  комісії затвердили в новій редакції:

Голова конкурсної комісії:

Абрамчук  Дмитро Валентинович – заступник селищного голови

Заступник голови конкурсної комісії :

Закревська Алла Володимирівна – начальник відділу обліку та звітності виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

Секретар конкурсної комісії :

Гусєва Юлія Миколаївна - головний спеціаліст юридичного відділу Гостомельської селищної ради

Члени конкурсної комісії:

Афоніна Вікторія Володимирівна - начальник юридичного відділу Гостомельської селищної ради

Єрмолаєв Володимир Алімович - начальник відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

Депутат Гостомельської селищної ради відповідного округу (за згодою).

            Таким чином, особою уповноваженою на  здійснення зв'язку з учасниками конкурсу є Абрамчук  Дмитро Валентинович – заступник селищного голови.

 

 

Його встановлено рішенням Верховної Ради від 17 січня 2017 року з метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, сприяння дальшому зміцненню патріотичного духу в суспільстві, посиленню суспільної уваги та турботи до учасників добровольчих формувань та на підтримку ініціативи громадськості.

Ця дата вибрана не випадково: саме 14 березня 2014 року прямо з Майдану перші добровольці вирушили на тренувальну базу вНових Петрівцях, що під Києвом. Внесок першої хвилі добровольців важко переоцінити - саме добровольчі батальйони дали змогу провести мобілізацію і підготувати їм професійну заміну.

Одним із перших прикладів добровольства можна вважати Запорозьку Січ – воєнізовану структуру з добровольчих батальйонів, які століттями боронили Україну.

Інший яскравий приклад – легіон Українських Січових Стрільців, що теж формувався виключно на добровольчих засадах. Події Першої світової війни, протистояння Австро-Угорщини Росії українці вирішили використати задля втілення заповітної мрії про незалежність України. До лав УСС записалося майже 20 тисяч добровольців, але згодом австрійська влада дозволила лише 2500 воякам прийняти присягу й утворити легіон УСС. Тоді, в 1914 році, так само як і в 2014, українські добровольці нічого не мали: вони були найгірше озброєні, взуті й одягнені. Але, попри це, зажили слави як найвідважніші вояки. «З нами йшли в наступ українські добровольці. Це, мабуть, найкращий відділ із усієї Австро-Угорської армії», - йшлося в німецькому повідомленні з фронту до командування Південної Армії. Півтора року знадобилося стрільцям та австрійському командуванню, щоб офіційно оформити українських добровольців як окрему бойову одиницю – полк УСС.

Саме тоді на українських землях розпочався і потужний волонтерський рух – по суті, місцеве населення одягало й годувало українських добровольців, надсилало на фронт так звані «любистки» – спеціальні посилки-пакунки. 

Під час Другої світової війни добровольці знову першими стали на захист Вітчизни.

Та найновіший приклад – це Революція гідності та початок воєнних дій на сході України. В ті дні тисячі звичайних українських громадян, кинувши власні справи – навчання, роботу, бізнес, родини - початку пішли на майдани, висловлюючи протест проти антидержавної політики тодішнього вищого керівництва країни, а потім зі зброєю в руках першими протистояли озброєній російській армії. Навесні 2014 року була зафіксована рекордна явка у військкомати країни. Люди приходили самі, не чекаючи повістки. Інші – чоловіки й жінки, самоорганізувалися в батальйони й вирушили на Схід.

Саме завдяки добровольцям – їхній мужності, відданості національним інтересам і щирому патріотизму вдалося зупинити російського агресора, дати змогу мобілізувати сили в тилу й озброїти армію. Загалом у конфлікті на сході України брали участь майже 40 добровольчих батальйонів. Переважна більшість із них згодом перетворилася на військові частини силових структур.

 

З 1 березня  по 14 квітня проекти громадського бюджету  приймаються в паперовому вигляді у робочі години (перший поверх селищної ради, ЦНАП) або в електронному варіанті (відправляти на електрону пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Кожен небайдужий мешканець Гостомеля може розробити і подати проект стосовно покращення різних сфер селищної інфраструктури.

Наступний етап з 15 квітня по 19 травня передбачатиме аналіз поданих проектів бюджету працівниками виконавчого органу селищної ради.

Далі, відбуватиметься голосування мешканців селища за проекти (10-18 вересня).

Ті проекти, які знайдуть підтримку в громадян будуть включені до проекту бюджету на 2019 рік і будуть реалізовані в наступному 2020 році.

Програма «Громадський бюджет Гостомеля» була прийнята до виконання минулого 2018 року. Вже є проекти, які почалися реалізовуватися на практиці (безпечні пішохідні переходи, алея Козацької слави, дитячі майданчики та ін.).

Новини