Четвер, 20 лютого 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Про результати відбору претендентів щодо у часті в конкурсі на відбір експертів та щодо проведення незалежної оцінки комунального майна

 Гостомельська селищна рада інформує, що за результатами засідання конкурсної комісії, яке відбулося 24 січня 2020 року, із питань про надання в оренду комунального майна та щодо відбору претендентів на участь в конкурсі з відбору експертів, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки комунального майна, визнано:

 експертом на проведення незалежної оцінки комунального майна загальною площею 35,3 кв.м.  по вул. Проскурівська, 14 в сел. Гостомель фізичну особу – підприємця Сніжко Людмилу Володимирівну.

 

 

Встановлення світлофорного об’єкту на згадуваному перехресті вимагало здійснення цілої низки робіт з облаштування самого перехрестя та пішохідних зон, тривалий час за виконання цих вимог не ризикнув взятися ніхто з очільників Гостомеля. Нині діючий селищний голова Юрій Прилипко нарешті розв’язав цей «гордіїв вузол». Ми були свідками, як роботи з облаштування перехрестя та брукування тривали навіть у вечірній час аж до останніх днів минулого року, щоб в новий рік увійти з «зеленим» і всіма кольорами світлофорного об’єкта. І ось він уже працює, в нашому архіві є унікальні світлини, коли ще світлофор був у руках монтажників. Нам стало цікавим що кажуть про нововведення у перший день роботи світлофора водії.
Більшість опитаних кермувальників кажуть, що це дуже потрібна новація, адже це перехрестя є найінтенсивнішим у Гостомелі, де особливо пожвавлений рух великотонажного транспорту, який зааїжджає на склозавод, або ж з нього. Світлофори будуть привчати до культури на дорозі, також це стримуватиме транспортний потік, який особливо активний вранці, коли всі квапляться першими потрапити на "варшавку". Водії також кажуть, що поки що до новації не звикли пішоходи, мовляв багато з них поки що їх не помічають
Рядками історій
Минулого року у світі відзначили міжнародне 105 років першому світлофору. Це був ліхтар із двома кольорами: червоним і зеленим, встановлений у Лондоні біля парламенту. Він був вигтовлений із чавуну, висотою вісім метрів, працював на газові, перший світлофор мав убезпечувати депутатів від руху кінного транспорту, але не справився з обов’язками й через три тижні вибухнув, на щастя ніхто не постраждав.
А от перший світлофор в Україні з'явився в Харкові понад 80 років тому біля вокзалу. Тоді ж на вулиці міста вийшли і регулювальниці – ними були лише дівчата. Нині в Україні світлофори бувають із таймерами часу, вказівниками швидкості руху для проїзду зеленою хвилею, з додатковими світловими смужками, щоби привертати увагу водіїв, а для пішоходів із вадами зору світлофори ще й розмовляють. У Києві налічують майже 700 перехресть зі світлофорами, сигнал із більшості йде в центр організації дорожнього руху.
Цікавий досвід Німеччини, де в пріоритеті порядок і дисципліна.. Сьогодні в Німеччині близько півтора мільйони світлофорів – але навіть тут інколи перебігають на червоне світло. Штраф для пішоходів – до 10 євро, для водіїв – 360. Платити за порушення доведеться й велосипедистам – до 180 євро. У місті, де велосипед є справжньою альтернативою автомобілю, встановили окремі світлофори для велосипедистів. Вони менші за розміром і знаходяться під основним світлофором. Коли пішоходам вже червоне світло, велосипедистам ще трохи горить зеленее. Незабаром на берлінських світлофорах має з’явитися стрілка для повороту – тільки для велосипедистів, щоби вони повертали праворуч вже тоді, коли автомобілі ще стоять.

 

З цієї нагоди відбулися урочистості біля селищної ради та покладання квітів до пам’ятника Великому Кобзарю.  

«Сьогодні ми відзначаємо 101 річницю проголошення Акту Злуки Української Народної Республіки із Західноукраїнською Народною Республікою. Для втілення цієї ідеї в 1919 році на площі перед Київською Софією було урочисто проголошено Акт Злуки. Цей день увійшов в історію українського народу як свято національної єдності – День Соборності України і є символом об’єднання України, що стверджує нерозривний зв’язок між усіма поколіннями борців за її волю і незалежність, демонструючи перед усім світом неподільність української землі і непохитність української нації.— наголосив на мітингу з нагоди свята Гостомельський селищний голова Юрій Прилипко,— Дата 22 січня є і трагічною в сучасній історії нашої держави. Саме в цей день, шість років тому, почався розстріл перших Героїв Небесної Сотні, які під час Революції Гідності в Києві віддали свої життя, довівши цим героїчним вчинком, що незалежна і соборна Україна – цінніша за життя! Єдність наших помислів і дій сьогодні є наймогутнішим захистом наших кордонів і розбудови держави. Будьмо послідовними й гідними у поступі нашої єдності до спільної мети на благо нашої держави».

Історична довідка

Текст IV універсалу датований 22 січня 1918 року. Ухвалили його вночі 24 січня 1918 року на засіданні Малої ради Української Центральної Ради. Документ: проголошував самостійність Української Народної Республіки;  доручав Раді Народних Міністрів укласти мир із Центральними державами (блок держав, з якими Російська імперія залишалася у стані війни, оскільки Перша світова ще не завершилася);  оповіщав про оборонну війну з більшовицькою Росією; декларував основи внутрішнього соціально-економічного устрою.

Перед проголошенням універсалу виступив голова Української Центральної Ради Михайло Грушевський. Голосували за документ поіменно: “за” було 39, “проти” – 4, “утрималось” – 6 осіб.

1 листопада 1918 року постала Західноукраїнська Народна Республіка. Її лідери ініціювали переговори про об’єднання Наддніпрянської України з Наддністрянською. У результаті переговорів 1 грудня 1918 року у Фастові УНР і ЗУНР підписали “передвступний” договір про злуку обох республік в одну велику державу. 3 січня 1919 року Українська Національна Рада ЗУНР у Станіславові (нині – Івано-Франківськ) ратифікувала цей договір і прийняла ухвалу про об’єднання двох частин України в одну державу.

22 січня 1919 року на Софійському майдані в Києві в урочистій атмосфері відбулося проголошення Акту злуки УНР та ЗУНР в єдину незалежну державу. У зачитаному на зборах “Універсалі соборності”, зокрема, говорилося: “Однині воєдино зливаються століттями одірвані одна від одної частини єдиної України – Західноукраїнська Народна Республіка (Галичина, Буковина, Угорська Русь) і Наддніпрянська Велика Україна. Здійснились віковічні мрії, якими жили і за які умирали кращі сини України. Однині є єдина незалежна Українська Народна Республіка”. Наступного дня Акт злуки майже одностайно ратифікував Трудовий конгрес України.

“Серед українців поширене уявлення, що соборність – це одномоментний акт. Насправді це був тривалий процес, перші заяви про  необхідність об’єднання Галичини і Наддніпрянської України звучали ще в середині XIX століття, коли майже в один час про це заявили Кирило-Мефодіївське братство (1846) і Головна Руська Рада (1848). Новий поштовх реалізації ідеї соборності дали Перша світова війна і розпад імперій, а також початок Української революції. Політики УНР і ЗУНР майже одразу після створення обох республік заявляли про необхідність їх об’єднання. Що й було реалізовано 22 січня 1919-го. Однак, завершити процес формування однієї держави завадила окупація українських земель сусідніми державами та суперечки між політиками обох таборів”. За втратою соборності українських земель послідувала втрата Української державності", – зауважує історик Ярослав Файзулін.

Перше офіційне відзначення свята Соборності на державному рівні відбулося 22 січня 1939 року в столиці Карпатської України Хусті. Це була наймасовіша за 20 років перебування краю у складі Чехословаччини демонстрація українців — понад 30 тисяч учасників.

У 71 річницю Акту злуки, 22 січня 1990 року, в Україні відбулася одна з найбільших у Центральній і Східній Європі масових акцій – “живий ланцюг” як символ єдності східних і західних земель та вшанування подій Української революції. Більше мільйона людей, узявшись за руки, створили безперервний ланцюг від Києва до Львова.

З метою економії Вашого часу записатися на зустріч можна за телефоном секретаря ради ГСР Олени Вікторівни Кислиці, контактний телефон: 098-389-27-90. 

16 січня 2020 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про повну загальну середню освіту» (№ 0901). Асоціація міст України, проаналізувавши текст нормативно-правового акта, виокремила найбільш цікаві та актуальні для органів місцевого самоврядування норми та новації:

Основні повноваження

1. Щодо забезпечення територіальної доступності закладів освіти

З метою створення територіальної доступності закладів загальної середньої освіти органи місцевого самоврядування забезпечують:

  • формування та утримання мережі закладів освіти, у тому числі опорних, їхніх структурних підрозділів (філій);
  • функціонування міжшкільних ресурсних центрів;
  • закріплення території обслуговування за комунальними закладами освіти (їхніми структурними підрозділами), що забезпечують здобуття початкової та/або базової середньої освіти;
  • підвезення учнів та педагогічних працівників до закладу освіти і у зворотному напрямку;
  • створення та утримання пансіонів;
  • сприяння запровадженню з урахуванням вибору батьків дітей або осіб, які досягли повноліття, різних форм здобуття повної загальної середньої освіти, їх забезпечення та підтримки тощо.

2. Щодо підвезення здобувачів освіти та педагогів до закладу освіти

  • Підвезення до закладу освіти (місця навчання, роботи) та у зворотному напрямку (до місця проживання) учнів і педагогічних працівників забезпечують органи місцевого самоврядування за рахунок місцевих бюджетів шкільними автобусами, у тому числі спеціально обладнаними для перевезення осіб з порушенням зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення.
  • Підвезення іншим транспортом (у тому числі з попередньо визначеними зупинками) може здійснюватися за умови, що кількість учнів і педагогічних працівників, які потребують такого перевезення, не перевищує 8 осіб. Для цього органи місцевого самоврядування визначають порядок підвезення учнів до місця навчання та у зворотному напрямку (до місця проживання) та забезпечують його за кошти відповідних бюджетів.

3. Щодо забезпечення інклюзивності повної загальної середньої освіти

  • Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
  • Органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють особам з особливими освітніми потребами умови для здобуття освіти нарівні з іншими особами шляхом належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення універсального дизайну та/або розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби та можливості таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.

4. Щодо управління мережею закладів загальної середньої освіти

  • Кількість учнів у класі (наповнюваність класу) державного, комунального закладу освіти не може становити менше 5 учнів та більше: 24 учнів, які здобувають початкову освіту; 30 учнів, які здобувають базову чи профільну середню освіту. Ця норма набуде чинності 1 вересня 2024 року. До цього кількість учнів у класі (наповнюваність класу) державного, комунального закладу освіти, які здобувають початкову освіту, не може становити більше 30 осіб.
  • Розвиток мережі комунальних початкових шкіл, гімназій забезпечують районні, міські, сільські, селищні ради.
  • Розвиток мережі комунальних ліцеїв планують та забезпечують Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні та міські ради (міст з населенням більше 50 тисяч).
  • Рішення про утворення комунальних початкових шкіл, гімназій як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають районні, міські, сільські, селищні ради.
  • Рішення про утворення комунальних ліцеїв як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, міські ради (міст з населенням більше 50 тисяч).
  • Для започаткування та провадження освітньої діяльності комунального ліцею у його складі має бути створено та функціонувати не менше чотирьох 10 класів.
  • Рішення про утворення початкової школи як структурного підрозділу у складі гімназії, його реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймає (приймають) засновник (засновники) такого закладу освіти.
  • У разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти. Реорганізація і ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості допускаються лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника.
  • Початкова школа функціонує як окрема юридична особа або як структурний підрозділ гімназії.
  • Гімназія та ліцей функціонують як окремі юридичні особи.
  • Як виняток, за рішенням засновника ліцей може також забезпечувати здобуття базової середньої освіти.
  • З 2020 року санаторні школи (санаторні школи-інтернати) припиняють набір учнів до 1-9 класів. Засновники санаторних шкіл (санаторних шкіл-інтернатів) протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом мають змінити тип таких закладів освіти на ліцеї з обов’язковим збереженням у їх складі пансіонів. З 1 вересня 2024 року такі ліцеї забезпечують здобуття виключно профільної середньої освіти.

5. Щодо управління майном ліквідованих закладів загальної середньої освіти

  • Майно, у тому числі земельні ділянки, ліквідованих державних, комунальних закладів загальної середньої освіти або тих, діяльність яких зупинена, відповідно до рішення засновника може бути використане виключно для забезпечення здобуття освіти, надання послуг у сфері соціального захисту, культури та охорони здоров’я, у тому числі на засадах державно-приватного партнерства.

6. Щодо прав ОМС як засновника закладів загальної середньої освіти

  • приймають рішення утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти;
  • закріплюють територію обслуговування за закладами;
  • визначають Порядок підвезення до закладу освіти (місця навчання, роботи) та у зворотному напрямку (до місця проживання) учнів і педагогічних працівників;
  • погоджують утворення спеціального класу закладу освіти;
  • розглядають заяви про відмову учням керівників закладів у задоволенні реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в закладі освіти та розробленні індивідуального навчального плану;
  • здійснюють контроль за додержанням вимог санітарного законодавства, законодавства про безпечність та якість харчових продуктів у закладах освіти;
  • мають право встановлювати педагогам додаткові види та розміри доплат, підвищення окладів за рахунок власних надходжень.
  • утворюють корпоративний заклад загальної середньої освіти;
  • приймають рішення про утворення початкової школи як структурного підрозділу у складі гімназії, його реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу);
  • затверджують статут (його нову редакцію), укладає засновницький договір закладу освіти у випадках, визначених законом;
  • затверджують положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти та склад конкурсної комісії;
  • приймають рішення про проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти;
  • затверджують за поданням закладу загальної середньої освіти стратегію розвитку такого закладу;
  • фінансують виконання стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти (крім приватних та корпоративних закладів загальної середньої освіти), у тому числі здійснення інноваційної діяльності закладом освіти;
  • утворюють та ліквідують структурні підрозділи у заснованих ним закладах загальної середньої освіти;
  • здійснюють контроль за використанням закладом загальної середньої освіти публічних коштів;
  • здійснюють контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками віку, статі, раси, кольору шкіри, стану здоров’я, інвалідності, особливих освітніх потреб, громадянства, національності, політичних, релігійних чи інших переконань, місця проживання, мови спілкування, походження, сімейного, соціального та майнового стану, складних життєвих обставин, наявності судимості та іншими ознаками;
  • затверджують кошторис закладу загальної середньої освіти, у тому числі обсяг коштів, що передбачається на підвищення кваліфікації педагогічних працівників, та контролює його виконання;
  • реалізують інші права, передбачені цим Законом та іншими актами законодавства.

Контроль за рішеннями ОМС

7. Щодо контролю за рішеннями ОМС у сфері загальної середньої освіти

  • Освітній омбудсмен має право: отримувати від закладів освіти та органів управління освітою інформацію, необхідну для виконання своїх функцій, у тому числі інформацію з обмеженим доступом; вимагати від органів місцевого самоврядування сприяння проведенню перевірок фактів, викладених у зверненнях учасників освітнього процесу; за результатами розгляду звернень та/або проведених перевірок надавати рекомендації органам управління освітою, органам місцевого самоврядування, вимагати від них припинення порушення та/або відновлення порушених прав чи законних інтересів учасників освітнього процесу, спрямовувати до них подання про проведення службових розслідувань, повідомляти правоохоронні органи щодо виявлених фактів порушення законодавства; безперешкодно відвідувати органи місцевого самоврядування, заклади освіти всіх рівнів, не заважаючи освітньому процесу, а також брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування з питань, що належать до його компетенції; звертатися до органів місцевого самоврядування щодо виявлених фактів порушення права людини на освіту та законодавства у сфері освіти.
  • Місцеві державні адміністрації: проводять моніторинг роботи та рішень органів місцевого самоврядування, їх виконавчих органів у частині реалізації ними державної політики та дотримання законодавства у сфері освіти, а також виконання ними прав і обов’язків засновників закладів освіти, визначених цим Законом та Законом України “Про освіту”; надають органам місцевого самоврядування, їх виконавчим органам, посадовим особам рекомендації щодо усунення порушень законодавства з питань освіти та виконання ними прав і обов’язків засновників закладів освіти, визначених цим Законом та Законом України “Про освіту”; звертаються до суду з позовами про зобов’язання органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб усунути порушення та виконати вимоги законодавства у сфері загальної середньої освіти; можуть ініціювати проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю).
  • Державна служба якості освіти України: здійснює державний нагляд (контроль) у сфері загальної середньої освіти; ДСЯОУ та її територіальні органи проводять інституційний аудит закладів освіти; аналізують діяльність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів з питань освіти (за наявності) в частині, що стосується дотримання законодавства з питань освіти і забезпечення якості освіти на відповідній території, та надають їм відповідні висновки і рекомендації, що оприлюднюються на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади із забезпечення якості освіти та відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування протягом п’яти робочих днів з дня їх надання.

Кадрова політика в сфері освіти

8. Щодо організації та проведення конкурсу на посаду керівника комунального закладу освіти

  • Рішення про проведення конкурсу приймається засновником комунального закладу загальної середньої освіти або уповноваженим ним органом (посадовою особою).
  • Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на офіційному вебсайті засновника та на офіційному вебсайті закладу освіти (за наявності) наступного робочого дня після прийняття рішення про проведення конкурсу. Для проведення конкурсу засновник формує та затверджує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 15 осіб.
  • Засновник зобов’язаний забезпечити відеофіксацію та (за можливості) відеотрансляцію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на своєму офіційному вебсайті відеозапису протягом одного робочого дня з дня його проведення.

9. Щодо трудових відносин з керівниками закладів освіти та педагогічними працівниками, які досягли пенсійного віку

  • Педагогічні працівники державних і комунальних закладів загальної середньої освіти, які досягли пенсійного віку та яким виплачується пенсія за віком, працюють на основі трудових договорів, що укладаються строком від одного до трьох років. До 1 липня 2020 року керівники державних і комунальних закладів загальної середньої освіти зобов’язані припинити безстрокові трудові договори з педагогічними працівниками таких закладів освіти, яким виплачується пенсія за віком, з одночасним укладенням з ними трудових договорів строком на один рік. У разі незгоди з продовженням трудових відносин на умовах строкового трудового договору педагогічні працівники, яким виплачується пенсія за віком, звільняються згідно з пунктом 9 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України. Після закінчення строку трудового договору з такими педагогічними працівниками можуть укладатися строкові трудові договори.
  • Набрання чинності цим Законом є підставою для припинення безстрокового трудового договору з керівниками державних і комунальних закладів загальної середньої освіти згідно з пунктом 9 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України. До 1 липня 2020 року засновники державних і комунальних закладів загальної середньої освіти або уповноважені ними органи зобов’язані припинити безстрокові трудові договори з керівниками таких закладів та одночасно укласти з ними (за їх згодою) трудові договори строком на шість років (з керівниками, які отримують пенсію за віком, - на один рік) без проведення конкурсу. У разі їх незгоди з продовженням трудових відносин на умовах строкового трудового договору ‒ звільнити їх згідно з пунктом 9 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України. Після завершення строку трудового договору такі особи мають право обиратися на посаду керівника того самого закладу освіти на ще один строк відповідно до статті 39 цього Закону.

10. Щодо створення центрів професійного розвитку педагогічних працівників

  • До 1 вересня 2020 року органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям необхідно забезпечити створення районних, міських (районних у містах) центрів професійного розвитку педагогічних працівників шляхом реорганізації науково-методичних (методичних) установ (центрів, кабінетів), крім закладів післядипломної освіти, та організувати і забезпечити відбір працівників до зазначених центрів на конкурсних засадах.

Довідка: Закон України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 року був розроблений на виконання Закону України «Про освіту» попереднім складом Міністерства освіти і науки України та прийнятий у першому читанні попереднім складом Парламенту 30 травня 2019 року. Після зміни політичної влади при Комітеті Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій 7 жовтня 2019 року знову розпочала засідання робоча група з підготовки тексту законопроєкту до другого читання, склад якої було оновлено. Під час засідань цієї робочої групи було опрацьовано 543 правки народних депутатів до тексту законопроєкту, а порівняльна таблиця сягла 300 сторінок. Асоціація міст України брала активну участь в усіх етапах підготовки законопроєкту. Робота над текстом проєкту нормативно-правового акта тривала з 18 листопада 2017 року і була завершена 14 січня 2020 року. 327 народних депутатів України проголосували за Закон. Наразі акт готується на підпис.

Завдяки участі АМУ у законотворчому процесі вдалось:

  • гарантувати оплату праці вихователів груп подовженого дня за кошти освітньої субвенції, а не батьківські кошти та кошти місцевого бюджету;
  • спростити процедуру реорганізації, ліквідації чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти у сільській місцевості шляхом проведення громадського обговорення (пропонувалась згода територіальної громади та проведення референдуму);
  • зберегти права великих міст на утримання мережі ліцеїв;
  • виписати у частині першій статті 59 Закону норми щодо фінансової автономії закладу освіти;
  • зняти ризик здійснення оплати обовʼязкового здобуття загальної середньої освіти лише за кошти місцевих бюджетів та визначено джерелами фінансування здобуття загальної середньої освіти як кошти державного, так і місцевих бюджетів;
  • уточнити можливість поділу класу на групи з 8 учнів;
  • уточнити повноваження ОМС як засновників закладів освіти, узгодити їх з нормами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та нормами інших законів;
  • не допустити обмеження щодо окремих категорій педагогічних працівників;
  • не звузити академічну свободу вчителя у виборі форм освітньої діяльності;
  • не допустити зменшення контролю за сімейної формою освіти та відповідною її якістю;
  • не допустити зменшення граничної наповнюваності класів, що призвело б до збільшення мережі класів, що навчаються у другу зміну;
  • не допустити порушення прав на здобуття освіти дітьми у сільській місцевості у класах-комплектах.
  • не допустити внесення додаткових повноважень керівнику закладу освіти, що не властиві його управлінській діяльності (контроль за обов’язковими профілактичними щепленнями учнів та педагогічних працівників);
  • зберегти редакцію першого читання статті 5 щодо мови освіти та не допустити зняття відповідальності з керівника закладу освіта за дотриманням мовного режиму в закладі освіти;
  • уточнити окремі моменти обліку робочого часу, педагогічного навантаження та оплати праці педагогічних працівників, зокрема щодо виконання ними педагогічної, виховної, методичної та організаційної роботи залежно від посади.
  • розширити перелік різних видів допомоги учням;
  • зберегти закріплення територій обслуговування за закладами освіти;
  • зберегти необхідність погодження із засновником відкриття спеціальних класів, щоб забезпечити їх фінансування;
  • зняти норму про обов’язковий стаж перебування на керівних посадах для осіб, які претендують на посаду керівника закладу загальної середньої освіти;
  • зберегти у повноваженнях МОН затвердження критеріїв якості освітньої діяльності у сфері освіти;
  • посилити повноваження ОМС у частині реалізації кадрової політики у галузі освіти на рівні громади;
  • розширити можливості ОМС на використання майна ліквідованих закладів освіти.

У той же час АМУ не вдалось:

  • усунути дублювання контролюючих функцій Державної служби якості освіти України місцевими державними адміністраціями;
  • уникнути втручання в процедуру проведення конкурсу на посаду керівника закладу освіти представниками територіальних органів ДСЯОУ та місцевих державних адміністрацій.

Аналітичний центр АМУ

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.01.2020 № 128/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 20 січня по 30 березня 2020 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).

Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

1) Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 21 січня по 23 лютого 2020 року, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом; завантажити скановані копії заяви, форма якої встановлена Мін’юстом; усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу); свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (до 500 слів), складеного у довільній формі.

УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів і відомостей про адвоката в Єдиному реєстрі адвокатів України, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

Участь у конкурсі можуть брати адвокати, відомості про яких внесені до Єдиного реєстру адвокатів України.

2) Протягом 27 лютого – 09 березня 2020 року пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).

3) Протягом 16 – 19 березня 2020 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.

УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

Окрім того, з 11 по 13 березня 2020 року конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами копії документів, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосовання до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

Адвокати, які пройдуть конкурс, залучатимуться до надання БВПД на постійній основі за контрактом або на тимчасовій основі на підставі договору, відповідно до Порядку та умов укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2012 року № 8.

Контакт для зворотного зв’язку з адвокатами:

Боровльов Дмитро Дмитрович, начальник відділу експертно-правового аналізу надання безоплатної правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044) 486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

Учитель історії та правознавства Ірпінської ЗОШ №13 (Гостомель) Іван Козак став переможцем ІІІ етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у номінації «Історія». Як відгукнувся про молодого й цілеспрямованого педагога директор закладу Володимир Захлюпаний: «Іван Федорович – справжній професіонал своєї справи, креативний, творчий, відповідальний, обізнаний у сучасних інноваційних та методичних прийомах і техніках, його уроки завжди наповнені цікавим змістом...».
Наш кореспондент побував на уроці історії в ЗОШ №13, ошатній та сучасній школі , що входить до сотні найкращих навчальних закладів України, в 11-Б, де Іван Козак є класним керівником. Учні зізналися, що люблять уроки історії, особливо історичний аналіз та іноваційний підхід в оцінці тих чи інших подій.
Гостомель є частиною нашої великої і славної історії України, пов'язаний з епохами, коли ним володіли литовські князі й польські королі, козацький звитяжець Семен Палій, котрий підняв проти Речі Посполитої повстання. Тривалий час наше містечко знаходилося на кордоні двох держав - російської імперії та РП.
Побажаємо переможцю гідно представити Київщину в фіналі всеукраїнського конкурсу, що відбудеться в квітні.

 

 На 59-й сесії сьомого скликання з цього приводу, зважаючи на бюджетну підпорядкованість Ірпінській міській раді депутати ухвалили звернення до виконуючого обов’язки міського голови А.В. Літвинова, першого заступника міського голови О. Г. Маркушина щодо адресного спрямування коштів на будівництво соціальних об’єктів в2020 році. А саме: на спорудження двох дитячих садочків по вулиці Остромирська і Свято-Покровська, опорної школи по вулиці Остромирська, завершення реконструкції початкової школи № 15, реконструкції ЗОШ №14 та ДНЗ «Первоцвіт». Більш детальна інформація публікується в приєднаних файлах.

Звернення депутатів ГСР до керівників ІМР

Витяг з протоколу 59-ї сесії сьомого скликання 

 

Перше пленарне засідання депутатів ГСР в новому році продемонструвало динамічну й конструктивну роботу й розпочалося з вшанування пам’яті захисників Донецького аеропорту, «кіборгів».

У ході засідання ухвалено найголовніше питання життєдіяльності селища— фінансову конституцію, рішення «Про бюджет селища на 2020 рік». Зауважимо, минулого року через певний деструктив в роботі окремих депутатів бюджет було ухвалено аж 25 березня, що в свою чергу сповільнило виконання робіт, й багато з них довелося завершувати у переддень нового року. Також депутати розглянули на засіданні питання щодо рішення Ірпінського суду про адміністративне правопорушення, пов’язане з електронним декларуванням депутата Ольги Смолянчук й проголосували за усунення від депутатських повноважень.

У блоці рішень соціального змісту ухвалено рішення про надання матеріальної допомоги, щодо виділення коштів на оформлення земельної ділянки (20 га) для пільгових категорій, АТОвців, також створено робочу групу з учасників бойових дій, котра працюватиме в профільній комісії під час землевиділення зарерзервованих ділянок для цієї групи громадян Гостомеля.

Для більш дієвого впливу й взаємодію влади та громади зменшено поріг для подання електронних петицій з 300 до 150. Представниця громадської організації з розвитку локальних демократій Вікторія Злолотухіна ознайомила всіх присутніх на сесії з інструментарієм впливу громади на рішення влади, наголосивши, що впровадження таких форм взаємодії впливатиме на інвестиційну привабливість громад в роботі з іноземними партнерами.

На сесії також було заслухано представника компанії проблемного будинку по Свят-Покровській, 73-а в зв’язку зі зміною орендаря ТОВ «Констант-К» на ТОВ «Доброград Гостомель» у зв’язку з купівлею незавершеного об’єкту будівництва. Представник даного проекту, зокрема керівник ПП «Базальт» Сергій Овсянников, яке споруджувало даний будинок, повідомив, що на сьогодні всі мешканці, незважаючи на певні проблеми в минулому періоді, що наслідком кредитної заборгованості в зв’язку з припиненням діяльності фінустанов, задіяних в споруджені, вирішені, всі власники придбаних квартир мають всі належні права на свої помешкання. Завершення даного проекту матиме продовження, селищна влада наполягатиме на питаннях переселення УЖКГ «Гостомель» на площі, які має надати новий власник об’єкту.

Також розглянуто питання врегулювання земельних відносин, положення для прийняття в комунальну власність безгосподарських об’єктів, затверджено заступника селищного голови з соціально-економічних питань - Фальковського Віктора Антоновича, прийнято звернення до комітету ВРУ про необхідність доопрацювання законопроекту «Про внесення змін до Конституції щодо децентралізації №2598 від 13 .12. 2019 року, звернення до керівництва ІМР щодо адресноUJ бюджетного фінасування соціальних об`єктів та інші питання.      

 Більш детальна інформація в рубриці "рішення селишної ради".

Новини