П'ятниця, 26 квітня 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Тренерський склад головної футбольної арени селища був задіяний на "аграрних" роботах. Центральний стадіон готується до відкриття сезону.  Проводяться планові роботи з обробки й підживлення основи для трав'яного покриття, в роботах взяли участь тренери команд, керівник футбольної арени Олександр Венгер, оскільки підготовка поля - дуже відповідальна місія. "Як посієш, так і пожнеш",- посміхається начальник стадіону, маючи на увазі, підсівання трави. У процесі обробки поля задіяно велику і міні-техніку, що є комунальною власністю спортивного закладу. До речі, наше поле-одне з найкращих серед селищ Київщини, й першим прийматиме ігри нового сезону Києво- Святошинського кубку, що розпочнуться в кінці квітня на вихідних. Про що буде окреме повідомлення. Побажаємо нашим футболістам щедрого урожаю голів у ворота суперника.

07 квітня о 14:14 до оперативно-диспетчерського служби Ірпінського регіону надійшло повідомлення про загорання трав’яного настилу та зелених насаджень на відкритій території за адресою: сел. Гостомель, вул. Ярова, 2.

На подію виїхав черговий караул 36-ДПРЧ міста Ірпінь 1 АЦ-60 (530905)515М, 35-ДПРЧ міста Буча 1 АЦ-40 (5233)268.01.

По прибуттю рятувальників  встановлено, що на відкритій місцевості горить трав’яний настил та зелені насадження на площі близько 4 га. Від дії температури також була пошкоджена газова колонка.

О 17:00 пожежу було локалізовано та повністю ліквідовано о 19:00. На місце виклику працювало 10 чоловік особового складу та 2 одиниці техніки.

Вогнем знищено трав’яний настил та зелені насадження на площі 5 га., та пошкоджено газову колонку. 

Ймовірна причина пожежі встановлюється. 

 

Завершуються роботи по реалізації проекту енергозбереження Ірпінської ЗШ № 13. Будівельна компанія виправляє недоліки які виникли під час робіт по утепленню (на жаль, роботи виконувалися в осінньо-зимовий період), встановлює відливи. Вирішується питання благоустрою аварійних виходів, облаштування яких не входило в кошторис.

Як заначив директор ЗШ №13 Володимир Захлюпаний, роботи з утеплення школи тривали майже чотири роки (від початку виготовлення проектної документації до завершення робіт). Вартість проекту 16 млн. грн. Проект фінансувався спільно Ірпінською міською радою та Київською обласною радою. Відповідно проекту енергозбереження в закладі повністю замінено освітлення, батареї опалення, встановлено енергозберігаючі вікна, виконано утеплення будівлі школи.
На сьогодні перед адміністрацією школи нове завдання — добудова нового навчального корпусу. За проектною потужністю школа розрахована на 39 класів, на сьогодні їх 45, а з першого вересня 2019 планується 51! Тому вкрай необхідно мати нові класні приміщення. І цю роботу вже розпочато. Зроблено топографічний план, йде робота по замовленню геологічних робіт. Ірпінською міською радою виділено 490 тис. грн. на виготовлення проектно-кошторисної документації на добудову корпусу (договір підписано, роботи розпочато). Є сподівання, що уже в цьому році розпочнуться роботи зі спорудження  нового корпусу, що буде з’єднуватися з основним через спеціальний перехід.

Пісенна лірика Вікторії Козак її живопис, що експонувався на екрані БК «Чотири леви», презентація унікальної книги, таким насиченим та змістовним був традиційний літературний вечір, Започаткований АРГ «Гостомеля» за підтримки селищного голови Юрія Прилипка. Відрадно, що дані заходи вже тривають другий рік поспіль і постійно розширюють свій формат творчого спілкування. Спочатку це були вечори, в яких брали участь місцеві літератори та краєзнавці, як от Володимир Симоненко, Геннадій Кузнєцов, Людмила Хорошева-Степанюк, директор історико-краєзнавчого музею Ірпеня Анатолій Зборовський та інші. Автори  читали власні поезії, розповідали про свій життєвий шлях, мистецькі пошуки. Згодом вечори збагатили виступи виконавців співаної поезії та бардів. На сцені БК «Чотири леви» виступили автори й композитори пісенної лірики: Джемалі Чочуа, Віталій Кобзар, а 6 квітня — Вікторія Козак, яка вразила присутніх не тільки виконанням власних пісень під акомпанемент гітари й фортепіано, а також самобутньою палітрою живопису, в яких полум’яніли маки, тішили око й душу пейзажні композиції, почуттєві образи неповторних миттєвостей нашого життя. 

У другій частині літвечора презентувала книгу «Згурські» Світлана Згурська. Згадувана книга, яка писалася тривалий час, складається з 1275 сторінок, по суті це унікальний словесний пам’ятник, літопис родини Згурських. Присутні на вечорі почули захоплюючу розповідь про те, що кожен з нас має своє генеалогічне древо, а також як можна знайти код свого роду. Літературні вечори продовжуватимуться, приходьте дізнаєтеся багато цікавого.  

 

 

Весна традиційно спонукає всіх до очищення, особливо довкілля, адже це наше дзеркало побутової культури. У Гостомелі ще 11 березня стартував двомісячник благоустрою. До процесу долучилися не тільки комунальники, а й громадські організації, депутати, спортивні клуби (СК «Спарта»), лідером проведених толок є АРГ Гостомеля. Цими вихідними, в рамках акції "Чисте місто", організував прибирання території в зелених зонах   Всеукраїнський благодійний фонд «Скеля порятунку», відомий численними акціями доброчинності. Відрадно, що в толоці брали участь і діти. Толоки продовжуються, зустріньмо свята в чистому просторі.   

Введено в дію нову платформу, що надаватиме для мешканців селища Гостомель зручні для кожного з учасників процесу послуги для забезпечення сталої роботи електронної системи подачі та електронному голосуванню за проекти Громадського бюджету селища Гостомель. Наголошуємо кожен мешканець Гостомеля має можливість подати проект до Громадського бюджету у відповідній рубриці на офіційному сайті, не виходячи з дому. На новій платформі спрощено систему подачі заяви Вашої ідеї. Покваптеся, залишилося мало часу.    

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платниками транспортного податку є  фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають  зареєстровані в Україні  власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року  (п.267.1-267.2 ст.267 ПКУ).

Така вартість легкового автомобіля визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об'єму циліндрів двигуна, типу пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року Міністерство  економічного розвитку і торгівлі України на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Ставка податку з розрахунку на календарний рік становить 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до п.п. 267.2.1 п.267.2 ст. 267 ПКУ.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування транспортним податком фізичних осіб здійснює орган державної фіскальної служби за місцем реєстрації платника податку (п.п.267.6.1 п.267.6 ст.267ПКУ).

          Органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, зобов'язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця(п.п.267.6.3 п.267.6 ст.267ПКУ).

Фізичним особам-платникам податків орган фіскальної служби  за місцем реєстрації до 1 липня  податкового (звітного) періоду (року) надсилає (вручає) податкові повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити (п.п.267.6.2 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючих органів за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об'єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема, документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган проводить перерахунок податку і надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним) (п.п.267.6.10 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Транспортний податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п. 267.8.1 п.267.8 ст.267 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

До завершення кампанії декларування доходів громадян залишився рівно місяць

Головне управління ДФС у Київській області нагадує мешканцям Київщини, які протягом 2018 року отримали доходи у вигляді спадщини не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, дарунки у вигляді коштів, майна, або  майнових чи немайнових прав, які підлягають оподаткуванню, або ж отримували доходи не від податкових агентів, зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.

 Податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податків до 01 травня поточного року до територіальних органів державної фіскальної служби за місцем реєстрації. Громадяни, які мають право на податкову знижку, подають декларацію по 31 грудня  включно наступного за звітним податкового року.

Відповідно до  норм п.179.7 ст.179 Податкового Кодексу, фізичні особи зобов'язані самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій податковій декларації. Також до 01 серпня сплачується  податок на доходи фізичних осіб і військовий збір  приватними  нотаріусами,  адвокатами, арбітражними керуючими та іншими  особами, які здійснюють незалежну професійну діяльність.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Сплата єдиного податку ФОП- платниками єдиного податку першої та другої груп

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники єдиного податку  першої та другої груп сплачують єдиний податок шляхом  здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Відповідно до п. 295.2 ст. 295 КУ, нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої та другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку.

При нарахуванні авансових внесків контролюючі органи приймають до уваги надані платниками єдиного податку  заяви щодо періоду щорічної відпустки та заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності, адже відповідно з нормами п.295.5 ст.295 ПКУ, платники єдиного податку І-ї та ІІ-ї груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 та більше календарних днів.     
      Звертаємо увагу, що ФОП - платник єдиного податку І-ї та ІІ-ї груп, який не використовує працю найманих осіб, звільняється від сплати єдиного податку на період тимчасової втрати працездатності у зв’язку з вагітністю та пологами лише за умови підтвердження такої непрацездатності листком непрацездатності, оформленим відповідно до Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, яка затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я від 03.11.2004 № 532/274/136-ос/1406 із змінами та доповненнями

      У разі якщо сільська, селищна або міська рада приймає рішення щодо зміни раніше встановлених ставок єдиного податку, єдиний податок сплачується за такими ставками у порядку та строки, визначені п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Вітаю, шановний Міністре! Мені 21 рік, шукаю першу роботу після закінчення ВНЗ. Розкажіть, будь ласка, на що потрібно звернути увагу під час працевлаштування?
Артем Ліванов

Конституція України гарантує кожному право на працю та можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. 

Що є основою для виникнення трудових правовідносин?
Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою, отже трудовий договір є основною, базовою формою виникнення трудових правовідносин. Особливою формою трудового договору є контракт. 

Що таке трудовий договір?
Трудовий договір - це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. 

Як укладається трудовий договір?
Трудовий договір укладається, як правило, у письмовій формі. Додержання письмової форми є обов'язковим у випадках:
при організованому наборі працівників;
при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я;
при укладенні контракту;
у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі;
при укладенні трудового договору з неповнолітнім;
при укладенні трудового договору з фізичною особою;
в інших випадках, передбачених законодавством України.

Які документи необхідно подати?
При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати:
паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
трудову книжку;
документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи (у випадках, передбачених законодавством).
При укладенні трудового договору забороняється вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про їх партійну і національну приналежність, походження, реєстрацію місця проживання чи перебування та документи, подання яких не передбачено законодавством.

Які умови випробування при прийнятті на роботу?
При укладенні трудового договору випробування може бути обумовлене угодою сторін, метою якого є перевірка відповідності працівника роботі, яка йому доручається. В період випробування на працівників поширюється законодавство про працю. Наведу декілька прикладів, коли випробування не встановлюється при прийнятті на роботу: 

осіб, які не досягли 18-ти років;
молодих робітників після закінчення професійних навчально-виховних закладів;
молодих спеціалістів після закінчення вищих навчальних закладів;
осіб з інвалідністю, направлених на роботу відповідно до рекомендації медико-соціальної експертизи;
осіб, звільнених у запас з військової чи альтернативної (невійськової) служби;
вагітних жінок;
одиноких матерів, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю;
внутрішньо переміщених осіб;

Що таке контракт і в чому його особливість? 
Контракт - це особлива форма трудового договору, в якому строк дії, права, обов'язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін.

Чим відрізняється контракт від звичайного трудового договору?
Контракт - це обов'язкова письмова форма. Трудовий договір укладається, як правило в письмовій формі.
Контракт укладається лише у випадках, прямо передбачених законами України. Трудовий договір не має таких обмежень.
Контракт може бути укладений тільки на певний строк, який встановлюється угодою сторін. Трудовий же договір може укладатись на певний строк, безстроково, на час виконання певної роботи.
В контракті передбачено можливість прав, обов'язків і відповідальності сторін (в тому числі матеріальної), умов матеріального забезпечення і організації праці працівника, умов розірвання договору. 

Який порядок, зміст та умови контракту?
Контракт укладається у письмовій формі, у 2-х примірниках, для кожної з сторін. У контракті зазначається:
обсяги пропонованої роботи та вимоги до якості і строків її виконання;
строк дії контракту;
права, обов'язки та взаємна відповідальність сторін;
умови матеріального забезпечення й організації праці;
підстави припинення та умови розірвання контракту;
соціально-побутові та інші умови, необхідні для виконання роботи. 

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?
Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

 

Ще на початку роботи депутати доповнили порядок денний питаннями, що стосуються наступних напрямків життєдіяльності селища. Поліпшення якості водопостачання ДНЗ «Веселка», електропостачання, обліку ТП, паспортизації дерев, екологічних питань, благоустрою, графіку роботи депутатів на округах, публікації на офіційному сайті плану виконання робіт за бюджетні кошти. Доводимо до відома, що така рубрика вже «працює». Далі з інформацією виступив заступник селищного голови Дмитро Абрамчук, окресливши акценти роботи, наголосивши на новаціях, що будуть запроваджуватися в діяльності виконавчого органу. А саме інвентаризації проспектів і тротуарів, що дозволить планувати їх обслуговування й ремонти, розширенні послуг ЦНАП з можливістю отримувати громадянам Гостомеля «нормативку» ДЗК щодо нерухомості, за якою наразі треба звертатися в Ірпінь. Проінформував також про створення відділу благоустрою й запровадження інспекційного патрулювання території селища, посилення реагування на надзвичайні ситуації, інвентаризації скверів і алей. Також доповів про роботи з ямкового ремонту доріг.   

У блоці  врегулювання земельних відносин розглядалися питання надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування на умовах оренди ПрАТ «Київобленерго» орієнтовною площею 0,0040 га для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії під ТП-10/0,4 кВ по вул. Кільцевій в селищі Гостомель та надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування на умовах оренди ПрАТ «Київобленерго» орієнтовною площею 0,0097 га для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії під ТП-10/0,4 кВ та під 11 опорами ПЛЗ-10кВ по вул. Я. Мудрого та Ярмарковій в селищі Гостомель. Про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки комунальної власності площею 0,0750 га по вул. Свято-Покровській, 73-б/4 в сел. Гостомель з земель «для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» на землі «для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти». Про надання гр. Гамалії Л.І. дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки площею 1,0022 га для будівництва та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості (для будівництва виробничо-складських приміщень) по вул. Б.Хмельницького, 65-в в селищі Гостомель (відповідно до договору оренди).  Питання щодо надання в оренду ТОВ «Вектор» земельної ділянки площею 0,0201 га для будівництва та обслуговування будівель торгівлі по вул. Свято-Покровській, 11-а в селищі Гостомель.  Вирішено продовжити на  1 рік з умови перенесення громадської зупинки). Про надання гр. Мурадяну А.А. дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,0050 га в оренду для будівництва і обслуговування будівель торгівлі (обслуговування магазину) по вул. Свято-Покровській, 9-ж в селищі Гостомель.  Також надано дозвіл на облаштування копанки і зняття до 2 метрів корисних копалин місцевого значення (торфу) з застосуванням спеціальних технічних засобів на земельній ділянці приватної власності площею 1,26 га в селищі Гостомель, яка належить гр. Штодлеру Ю.Д.  Про відміну рішення Гостомельської селищної ради №238-12-VІІ від 16.09.2016 року «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки» площею 0,0493 га для ведення особистого селянського господарства по пров. Лазурному, 7 в сел. Гостомель на ім’я гр. Лісовської Л.Д. на користь онуки гр. Панченко Г.М. та інші.  

Частину земельних питань, що стосуються проектів затвердження землеустроїв щодо надання земельних ділянок у власність відправили на доопрацювання до наступної сесії. Більш детально з результатами голосування можна ознайомитися в рубриці Рішення селищної ради.

 

Розглянуто всі питання порядку денного. Зокрема житлової комісії, відділу містобудування й архітектури, інспекції благоустрою, виділення матеріальної допомоги громадянам. Одне з питань про виділення місця для майданчика  виїзної торгівлі відправлено на доопрацювання. Заслухано також питання про послуги теплопостачання. З інформацією виступив заступник директора з економічних питань КПП «Теплоенергопостач» Василь Пікулик, повідомивши про закінчення опалювального сезону з 1 квітня, згідно обласного розпорядження, але в освітніх, медичних закладах і ДНЗ на період зниження температурного режиму опалення не відключатиметься. Представник згадуваного підприємства також повідомив про заборгованість населення за спожиті послуги теплопостачання, станом на 1 квітня по Гостомелю вона становить 4 млн. 706 тис. грн, взагалі по регіону КПП «Теплоенергопостач» заборговано близько 18 млн. грн.  

Новини