Вівторок, 19 лютого 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

На 49 сесії сьомого скликання, що пройшла 25 січня, депутати Сергій Скрябін та Жанна Лінчук за зверненнями жителів вулиць Ювілейна та Ярова підняли питання про повернення маршруту по вулиці Яровій, з курсуванням о 17-25.

Завдячуючи наполегливій позиції депутатів і підтримці селищного голови Юрія Прилипка досягнуто домовленості з керівництвом АТП про повернення маршруту №389 о 17.25 по вулиці Яровій, котрий здійснюватиме перевезення щодня окрім вихідних.

Про приведення тарифів ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 85)» з водопостачання до рівня економічно обгрунтованих 

 

Розглянувши лист виконуючого обов’язки директора ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 85)» від 08.01.2019 р. №20/п-20 щодо приведення тарифів з водопостачання до рівня економічно обгрунтованих, керуючись п.      2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Встановити з 01 січня 2019 року ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 85) тарифи з водопостачання до рівня економічно обгрунтованих:

 

  • плата за водопостачання для групи споживачів (населення) приватного сектору за 1 м3 у місяць – 7, 02 грн. з ПДВ

 

  • плата за водопостачання для групи споживачів (населення) комунального сектору за 1 м3 у місяць – 7, 38 грн. з ПДВ

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного голови Саєнко В.М.

 

 

Селищний голова                                                       Ю.І. Прилипко

Керуючий справами                                                       С.В. Чечко

Перший заступник селищного голови                           В.М. Саєнко

Начальник юридичного відділу                                     В.В. Афоніна

 

        

 

 

 

ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ ВІДДІЛ

Філії Державної установи «Центр пробації» у м. Києві та Київській області

 

Начальник відділу

 

Контактні дані:

 

Пирко Катерина Віталіївна, майор внутрішньої служби

_______________________________________________________

поштова адреса: Київська область, місто Ірпінь, вул. Соборна, 8-Є, 08200

тел.: 0636921516

електронна скринька: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік роботи:

понеділок – четвер: 09:00 – 18:00

п’ятниця: 09:00 – 16:45

обідня перерва: 13:00 – 13:45

вихідний: субота, неділя

 

Завдання і функції уповноважених органів з питань з питань пробації визначені Законом України «Про пробацію», Кримінальним, Кримінальним процесуальним, Кримінально-виконавчим кодексами України та іншими законами України.

ПРОБАЦІЯ - ЦЕ ...

  • забезпечення безпеки суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень;
  • надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді);
  • організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
  • пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань);
  • допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві.

 

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

  • особа, щодо якої складається досудова доповідь;
  • особа, засуджена до покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи;
  • особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт;
  • особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі;
  • звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох років;
  • особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі.

 

 

ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:

 

ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:

  • можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін;
  • збереження сімейнихстосунків та зв’язків у громаді;
  • збереження роботи та житла;
  • позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю.

 

 

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):

  • убезпечення громади від вчинення повторних злочинів;
  • справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства.

 

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:

  • зниження злочинності;
  • зниження кількості ув’язнених в місцях позбавлення волі осіб;
  • позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет;
  • дотримання міжнародних стандартів.

 

ВИДИ ПРОБАЦІЇ:

  • Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді).
  • Наглядова пробація - здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація.
  • Пенітенціарна пробація - цедопомога особі, яка готується до звільнення з місцьпозбавленняволі у трудовому та побутовомувлаштуванні за обраним нею місцемпроживання, влаштування до закладівохорониздоров"я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві.

 

 

Додатково: Запрошуємо до співпраці небайдужих громадян в якості волонтерів пробації.

 

 

 

Це був дуже гарний досвід для наших спортсменів, адже всі суперники мали зразкову підготовку. На цьому престижному чемпіонаті брали участь хлопці та дівчата з багатьох країн світу. Командна скарбничка СК «Спарта» поповнилася ще на 4 медалі. Призові місця завоювала перспективна когорота хортингистів Гостомеля, а саме: тренер клубу Сурен Саргсян, спортсмени Колода Дмитро, Дзех Анна, Грінь Данило, Лісова Вікторія, Стратечук Дарія, Скуратовський Владислав. Вітаємо наших «спартанців». Нових вершин на спортивних аренах! 

Для дітей Гостомеля, які потребують сьогодні особливої уваги організовано доброчинну акцію: презентовано концертно-розважальну програму і вручено 300 подарунків. Директор КОК Наталія Черінська подякувала ГО « Скеля Порятунку» (пастори Petruchenko Andrey та Artem Zelenskiy) за таку необхідну акцію. Організатори заходу з приводу цієї події зауважили наступне: «БОГ є ЛЮБОВ» і ми сьогодні ще раз в цьому переконались! Творіть добро та поважайте один одного , бо тільки з любов’ю ми можемо змінити себе в цьому світі!».

 На початку сесії затверджено кандидатуру заступника селищного голови - Дмитра Абрамчука. Ухвалено також погодження кандидатури на вакантну посаду третього заступника селищного голови - Олега Паламарчука.  

У ході засідання розглянуто й ухвалено рішення з наступних питань порядку денного: врегулювання земельних  відносин,  звіт про виконання бюджету селища Гостомель за 2018 рік; виділення матеріальної допомоги. Питання про зменшення розміру орендної плати за користування землями комунальної власності за зверненнями суб’єктів підприємницької діяльності депутати залишили без змін. Одностайно ухвалено рішення про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної  ради №560-52-VI від 17.01.2015 року «Про встановлення туристичного збору в селищі Гостомель; про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради №188-09-VII від 07.07.2016р; «Про створення тендерного комітету та затвердження положення про тендерний комітет Гостомельської селищної ради». У ході засідання заслухано звіт про виконання Плану роботи Гостомельської селищної ради VІІ скликання у другому  півріччі  2018  р. За звітне півріччя Гостомельською селищною радою проведено 7 сесій (8 пленарних засідань) та прийнято 695 рішень, які були внесені до порядку денного, а за 2018 рік ГСР проведено 15 сесій (17 пленарих засідань) та прийнято 1150 рішень. У другому півріччі 2018 року відбулося 7 засідань виконавчого комітету ГСР, розглянуто 144 питання та прийнято 142 рішення, віднесених до повноважень виконкому. Депутати також ухвалили  затвердження плану роботи Гостомельської селищної ради VІІ скликання на 2019 рік, звіт про роботу та прийняті рішення виконавчим комітетом Гостомельської селищної ради в другому півріччі 2018  р.

У різному розглянуто питання вирішення проблеми з освітленням по автошляху Київ-Варшава, зокрема на відрізку від «Корчми» до КПП, вирішено підготувати звернення до Облавтдору; розглянуто питання про відновлення автобусного маршруту, о 17-25, по вулиці Яровій, очистку доріг і тротуарів у зимовий період, про що доповів начальник УЖКГ Віталій Пустовалов. Також заслухано інформацію щодо облаштування на базі ЦТДЮІ початкових класів ЗШ№13. У ході сесії також прийнято рішення щодо повторного звернення до Ірпінської міськради про передачу й фінансування ДНЗ і культурних закладів селища на баланс ГСР.   

 Детально з прийнятими рішеннями й результатами поіменного голосування  можна ознайомитися в рубриці "Рішення   селищної ради"

 

Інформуємо, що відповідно до п. п. 6.14 Розділу VI. Вимоги до утримання об'єктів, елементів благоустрою в межах території селища Гостомель власники, балансоутримувачі, підприємства, установи, організації або особи, які утримують території селища Гостомель ЗОБОВ`ЯЗАНІ :

  1. Мати власний необхідний для прибирання снігу і льоду ручний інвентар (лопати металеві або дерев'яні, мітли, льодоруби), достатній запас матеріалу для посипання для своєчасного проведення протиожеледних заходів;
  2. Прибирати сніг негайно, з початку снігопаду, для запобігання утворення накату;
  3. Негайно очищати дахи, карнизи та інші елементи будинків, споруд, будівель від снігу та бурульок з дотриманням застережних заходів щодо безпеки руху пішоходів, не допускаючи пошкодження покрівель будинків і споруд, зелених насаджень, електромереж, рекламних конструкцій тощо, огороджувати небезпечні місця на тротуарах, переходах, вивозити сніг та бурульки, що зняті з дахів, карнизів та інших елементів будинків, споруд, будівель протягом доби;
  4. Повністю розчищати снігові вали над зливостічними колодязями, розміщеними на вулицях та дорогах, з яких сніг не передбачається вивозити на снігозвалище;
  5. Очищати від снігу, льоду та бруду оголовки зливостічних колодязів та дощоприймачі у разі сніготанення та на початку весняного періоду.

Несвоєчасне прибирання території, у тому числі прилеглої та закріпленої відповідно до рішення ради в межах утримання територій, прилеглих до територій підприємств, установ, організацій, фізичних (приватних домоволодінь громадян) та юридичних осіб – не менше ніж 20 м від межі земельної ділянки та до проїжджої частини вулиці.

Нагадуємо, що за порушення Правил благоустрою території селища, накладаються стягнення, передбачені ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді штрафу:Фізичних осіб - 340-1360 грн, посадових та юридичних осіб, грн  850-1700 грн.

Дякуємо за постійне підтримання в належному стані прилеглої території!

У напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері
з початку 2018 року за матеріалами оперативних працівників розпочато
8 кримінальних проваджень, у т.ч. 6 - за ч. 3 ст. 212 КК України.

У 2018 році слідчі закінчили 2 кримінальні провадження даної категорії та направили до суду за ч. 4 ст. 212 КК України, у зв'язку з повним погашенням завданих державі збитків на суму понад 1,9 млн. гривень.

Припинено діяльність 2 «центрів мінімізації митних платежів», в ході відпрацювання якого встановлено 12 суб’єктів господарської діяльності -вигодонабувачів, щодо яких ініційовано документальні перевірки.

До митних органів направлено 44 запити про перевірку правильності визначення митної вартості товарів, за результатами розгляду яких суму митних платежів додатково збільшено на 27,9 млн. гривень.

До митних органів направлено 29 орієнтувань та проведено 29 митних оглядів. За їхніми результатами складено 66 протоколів про порушення митних правил на суму 78,1 млн. гривень.     

За результатами направлених оперативними працівниками до підрозділів аудиту відомостей щодо порушень митного законодавства при здійсненні імпорту товарів по заниженій митній вартості та формуванні штучного податкового кредиту, проведено документальну перевірку, з наступним донарахуванням 16,1 млн. гривень.

У рамках досудового розслідування кримінальних проваджень накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 162,6 млн. гривень (з них 89,4 млн. грн. накладено арешт на суми ліміту ПДВ по 11 СГД, з яких - 6 суб’єкти ЗЕД).

ГУ ДФС у Київській області

 

Підрозділи аудиту ГУ ДФС у Київській області відшкодували бюджету 117 млн. грн.

У 2018 році підрозділи аудиту Київської області провели 596 документальних перевірок.

За результатами перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 1,8 млрд. грн., в тому числі за актами звітного року – 282,9 млн. гривень.

Донараховані суми стягнуті до бюджету в розмірі 117,1 млн. грн., що на 24,7 млн. грн. більше аналогічного періоду минулого року.Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 1,2 млрд. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету, також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 19 млн. гривень.

Крім того, за січень-грудень 2018 року проведено 1 960 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 35,8 млн. грн., з яких 12,8 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

Від сплати податку нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійшло 295 млн. грн. за 2018 рік

За 2108 рік до місцевих бюджетів Київщини надійшло 295 мільйонів гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.  Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, у порівнянні з 2017 роком, цей показник зріс більше ніж у півтора рази – 53%, що у грошовому еквіваленті дорівнює 103 мільйонам гривень.

Так, фізичні особи сплатили 82,6  млн. грн., що у два рази перевищує надходження 2017 року, а сума додаткових коштів складає 43,4 млн. грн.

У свою чергу, юридичні особи перерахували до місцевих скарбниць 213  мільйонів гривень із динамікою росту до 2017 року 139% та додатковою сумою у 59 мільйонів гривень.

Зідно зі ст. 266 Податкового кодексу України, платниками податку на нерухомість є фізичні та юридичні особи – власники житлової та нежитлової нерухомості. Базою  оподаткування  податком на нерухоме майно є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі його часток. База  оподаткування  зменшується: для квартир, незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів, для житлових будинків, незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів, для різних типів  об’єктів житлової нерухомості, в т. ч. їх часток (у разі одночасного перебування у власності  платника податку квартири  та житлового будинку або їх часток) – на 180 кв. метрів. Власники нерухомості сплачують податок раз на рік  лише за  квадратні метри, які перевищують вказану кількість. Ставки податку встановлюються місцевими радами, проте вони не можуть перевищувати 1,5 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на початок звітного року (у 2018 році – 48 грн. за 1 кв. метр).

ГУ ДФС у Київській області

 

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік дорівнює 1,0

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що згідно з п. 289.1 ст. 289 Податкового Кодексу України з метою визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Згідно з даними Держгеокадастру значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель становить: 1996 рік - 1,703, 1997 рік - 1,059, 1998 рік - 1,006, 1999 рік - 1,127, 2000 рік - 1,182, 2001 рік - 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік - 1,028, 2008 рік - 1,152, 2009 рік - 1,059, 2010 рік - 1,0, 2011 рік - 1,0, 2012 рік - 1,0, 2013 рік - 1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433 (крім земель сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік - для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) - 1,0, для земель несільськогосподарського призначення - 1,06, 2017 - 1,0.

Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.

Наведену інформацію слід врахувати платникам плати за землю, які відповідно до пункту 286.2 статті 286 ПКУ обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями (при поданні першої декларації разом з нею подається витяг про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі).

 

ГУ ДФС у Київській області

 

створено оперативну групу для проведення пожежно-профілактичних відпрацювань у селищі Гостомель. Сьогодні за участі рятувальників в ГСР відбулася оперативна нарада і здійснено виїзд в садиби громадян приватного сектору з категорії неблагополучних для профілактичного огляду й попередження про можливі наслідки.

На сьогодні маємо невтішні статистичні дані щодо пожежної ситуації в області: з початку 2018 року в області сталося 5960 пожежі. Під час пожеж виявлено тіла 74 загиблих. Пошкодження отримали 52 громадян. Врятовано матеріальних цінностей на суму більше 261 млн. 637 тис. грн.

З метою недопущення загибелі та травмування людей, попередження виникнення пожеж та надзвичайних ситуацій, мінімазіції можливих матеріальних збитків, кожного тижня особовим складом Ірпінського міського відділу проводяться комплексні пожежно-профілактичні відпрацювання населених пунктів Ірпінського регіону та м. Буча. Просимо з розумінням ставитися до таких заходів, які можуть врятувати ваше життя.

 

 

 

16 січня 2019 року Уряд прийняв розпорядження, яким погодив розподіли додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я у всіх областях України.

 Згідно цього розподілу Київська область отримала 563,1 млн. гривень, з них на обласний бюджет – 112,6 млн. грн. (20 % від загальної суми), на районні бюджети — 292,8 млн. грн(52% від загальної суми), на бюджети об’єднаних територіальних громад – 45  млн. грн. (8 % від загальної суми), на бюджети міст обласного значення – 67,6 млн.грн (12% від загальної суми), нерозподілений залишок 45 млн.грн. ( 8% від загальної суми). Київська область знаходиться на третьому місці  в Україні по розподілу коштів для міст обласного значення (12 % від загальної суми додаткової дотації).

Варто відзначити, що в Київській області всім містам обласного значення і ОТГ розподілили додаткову дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я, але нажаль така ситуація спостерігається не у всіх областях України.

Якщо проаналізувати ситуація в Україні, то в середньому 45% дотації перерозподілено на обласні бюджети, хоча питома вага видатків на освіту і охорону здоров’я загального фонду обласних бюджетів в структурі загального обсягу асигнувань всіх місцевих бюджетів за відповідними галузями складає лише 11%. А для міст обласного значення, які утримують майже 70 % всієї інфраструктури освіти і охорони здоров’я, передбачено лише 5% загального обсягу дотації, для об’єднаних територіальних громад, в яких проживає чверть населення нашої держави, - лише 13,5 %.

Асоціація міст України, яка завжди стоїть на захисті інтересів місцевого самоврядування в Україні, заявила про свою стурбованість з приводу необ’єктивного та непропорційного розподілу обласними державними адміністраціями додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я та звернулася до Прем’єр-міністра України з проханням відмінити рішення Уряду (Розпорядження від 16.01.2019 №14-р) та повернути його на доопрацювання для забезпечення об’єктивного і демократичного розподілу коштів між місцевими бюджетами на здійснення переданих з державного бюджету видатків.

 

 

Привалова Дарина

Регіональний консультант  з питань комунікацій 

 

Офісу впровадження реформи децентралізації

у Київському  регіональному відділенні Асоціації міст України

Новини