Понеділок, 23 квітня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Фінал шкільного конкурсу "Школа має талант" відбудеться 4 квітня у приміщенні культурно-оздоровчого комплексу селища Гостомель! Приходьте насолоджуватися виступами талановитих учнів Ірпінської ЗШ №13 о 12.30! Вболівайте та підтримуйте своїх друзів, однокласників, дітей та знайомих! 
P.S.до вашої уваги порядок виступів учасників. У програмі читання поезій, 16 вокальних виступів, танцювальні композиції. 

 

 

 

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області інформує, що 24 березня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 204 «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі – Постанова № 204), яка внесла зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі – Постанова № 1246).

Зокрема, Постановою № 204 внесено наступні зміни:

операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочій день, такий день вважається операційним днем;

у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку;

податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Зі зміненою редакцією тексту Постанови № 1246 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua)

Довідково повідомляємо: Постанову № 204 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» від 24.03.2018 року  № 57.

Ірпінське Відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області

Змістовна і корисна зустріч у форматі новацій пенсійної реформи відбулася в селищній раді. Захід провели уповноважені від народного депутата України, секретаря профільної комісії парламенту з соціальних питань Наталії Веселової, представники компанії «Інлайф» — Світлана Кандибіо та Євген Дружинін. Модератори зустрічі проінформували про етапи впровадження нововведень, відповіли на індивідувальні запитання присутніх. Нагадаємо, що хто не побував на зустрічі мають можливість отримати відповідь від фахівця пенсійного фонду, що веде прийом у ЦНАП кожної п’ятниці з 9-ї до 12-ї години.

Отже, нова пенсійна система забезпечить підвищення пенсій для 9 млн. пенсіонерів. Відійшла в минуле пенсія 949 грн. З 1 жовтня — мінімум 1452 грн. На пенсію можна вийти і раніше 60 років, але при наявності 40-річного трудового стажу. Розмір пенсії залежатиме також від індексації рівня інфляції. У 2019-2020 роках індексація здійснюватиметься за окремими рішеннями парламенту. З 2021 року відбуватиметься автоматична індексація, розрахована на 50% залежно від інфляції за попередній рік, і на 50% - залежно від зростання середньої зарплати за попередні 3 роки.

Пенсійна реформа, розроблена урядом і затверджена парламентом, передбачає такі зміни: пенсійний стаж, потрібний для виходу на пенсію, з 10 років зросте до 35 років. Саме цю новацію опозиційні політики, а також деякі експерти називали "прихованим підвищенням пенсійного віку":

Зміни будуть поступовими, і показника у 35 років мають досягти у 2028 році.

У 2018 році для виходу на пенсію у 60 років треба мати страховий стаж у 25 років (раніше - 15 років);

Якщо стаж є меншим 25, але більшим 15 років, вийти на пенсію можна буде у 63 роки;

Якщо стаж становить від 15 до 16 років — вихід на пенсію посувається до 65 років;

Ті, в кого немає страхового стажу, можуть отримувати соціальну пенсію від 65 років.

Додатковий страховий стаж, але не більше 5 років, можна буде купити, за базову ставку можна розраховувати розмір сплати єдиного соціального податку, сьогодні мінімальний ЄСВ становить 716 грн, якщо Ви претендуєте на більший, то розрахунок буде вищий.

З 1 січня 2019 року буде впроваджуватися другий рівень пенсійного накопичування, ті кому залишатиметься менше 10 років до виходу на пенсію, можуть відмовитися від внесення платежів до накопичувальної системи.

Державні службовці, судді, прокурори, науковці, працівники освіти на інші категорії працівників, які отримували "спеціальні" пенсії та мали окремі умови виходу на пенсію за 15 різними окремими законами, втрачають право виходу на пенсію "за вислугою років", а пенсії для них нараховуватимуться за загальними правилами. Зауважимо, що за даними 2014 рокунайбільша пенчія була нархована в розмірі 130 тис. грн.

За півроку уряд також має розробити законопроект про запровадження професійної пенсійної системи, у якому буде передбачено умови виходу на пенсію для працівників шкідливих виробництв,

Парламент також зобов'язав уряд впродовж півроку провести аудит Пенсійного фонду та забезпечити створення єдиного реєстру тих, хто отримує соціальні виплати.

PS

Дефіцит Пенсійного фонду e 2017 році сягнув понад 140 млрд грн. і був найбільшою "дірою" українського бюджету.

Загальні видатки українського бюджету на 2017 рік становлять понад 790 млрд грн. Видатки Пенсійного фонду - 284 млрд грн, тобто співставні із третиною загальних бюджетних видатків.

Медична реформа. До 1 липня кожен має вибрати свого лікаря

З початку 2018 року в Україні почала діяти медична реформа. Тепер кожному українцю треба обирати собі сімейного лікаря та педіатра, щоби підписати з ними декларації про медичне обслуговування.

Надаємо роз’ясненнями перших дій обслуговування у медичних закладах, адже лікарі вже складають списки майбутніх пацієнтів. Що робити під час проведення реформи первинної ланки медицини – на етапі до 1 липня 2018 року – далі у рекомендаціях покроково.

Крок 1. Людина обирає собі лікарів. У разі, якщо в найближчій до місця проживання поліклініці немає потрібного спеціаліста, ви можете йти туди, де він є. Обраний лікар та, відповідно, цей заклад, за законом будуть отримувати бюджетні кошти за ваше лікування. Бажано зробити це до 1 липня 2018 р.

У разі, якщо вас влаштовує сімейний лікар та педіатр, то ви можете і далі обслуговуватися у них, але обов’язкова умова – підписання угоди (декларації) з відповідним спеціалістом.

Ви можете змінити спеціаліста, обравши нового за рекомендаціями друзів, рідних та знайомих. Обмежень щодо місця проживання немає, тобто не обов’язково обслуговуватися поряд з домом. Якщо вам буде комфортніше спілкуватися з лікарем з іншого району – це ваша особиста справа.

Тривалість часу, протягом якого потрібно укласти угоду з лікарем, не обмежується, а змінити спеціаліста ви можете в будь-який час протягом першого року обслуговування. Надалі запланована можливість зміни спеціаліста раз на рік.

Увага: надавачам медичних послуг забороняється відмовляти у прийнятті декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та веденні пацієнта, зокрема, на підставі наявності у пацієнта хронічного захворювання, його віку, статі, соціального статусу, матеріального становища, зареєстрованого місця проживання тощо, крім випадків, передбачених законодавством.

Крок 2. Після того, як ви обрали спеціаліста, треба прийти до реєстратури медичного закладу, де він працює.

Документи, які потрібні для укладення угоди:

  • для оформлення дорослих: паспорт та ідентифікаційний код;
  • для оформлення дитини: свідоцтво про народження, паспорта, ідентифікаційні коди обох батьків.

Крок 3. У відповідному медичному закладі ви надаєте документи для оформлення декларації з обраним спеціалістом. Треба ретельно перевірити дані в декларації та підписати її. Передбачене також підтвердження заключення угоди за допомогою смс-повідомлення на номер пацієнта (може відбуватися не одразу, за опануванням змін під час проведення медичної реформи).

Крок 4. Після підписання документів лікарем, пацієнт повинен забрати свій примірник. Надалі передумовлено ваше обслуговування саме тим спеціалістом, якому ви довіряєте своє здоров’я.

Звертаємо вашу увагу, що скористатися допомогою спеціалізованого лікаря після запровадження реформи можна буде лише після консультації лікаря первинної ланки.

Безкоштовні послуги можна буде отримати за направленням свого лікаря

Якщо раніше існувала можливість відразу звернутися до вузькопрофільного спеціаліста, тепер отримати його послуги безоплатно можна лише за направленням сімейного лікаря. Якщо лікар первинної ланки не має достатньої кваліфікації чи устаткування для допомоги пацієнту або вирішив, що потрібна допомога вузькопрофільного спеціаліста, він надає хворому направлення. Лише за направленням можливе безоплатне отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої), паліативної медичної допомоги або медичної реабілітації. Якщо ж пацієнт не погодиться з рішенням свого сімейного лікаря та звернеться самостійно до потрібного спеціаліста, йому доведеться сплатити за надані медичні послуги самостійно.

За кожного пацієнта, з яким лікар уклав угоду, він буде отримувати гроші. Наприкінці року, у разі виконання певних умов, йому будуть нараховуватися відповідні бонуси.

За даними МОЗ, за кожного пацієнта лікар отримуватиме певну суму на рік.  Ця сума  покриватиме лише базовий набір послуг первинної медичної допомоги, який складається з  профілактики (регулярних оглядів), лікування всіх простих захворювань, які не вимагають залучення інших спеціалістів та подальше направлення на обстеження чи до лікарів вузької спеціалізації, якщо лікар первинної ланки не може самостійно вилікувати пацієнта. Чим більше людей буде обслуговувати лікар за укладеними деклараціями, тим більше він буде отримувати зарплатню. Теоретично, при 2 тисячах угод (максимальна дозволена кількість), лікар може мати зарплату в 35 тисяч на місяць.

Що заплановане надалі?

Дані про пацієнтів будуть внесені до Єдиного електронного реєстру пацієнтів. Він буде мати назву eHealth та повинен запрацювати вже з квітня цього року. Заплановано, що в цьому реєстрі зберігатиметься уся інформація про пацієнта і лікаря, за яким він закріплений. Порядок функціонування електронної системи охорони здоров’я затверджується Кабінетом Міністрів України з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних. Доступ до даних про пацієнта, що містяться в електронній системі охорони здоров’я, можливий лише у разі отримання згоди такого пацієнта (його законного представника) у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Без згоди доступ до інформації про пацієнта можливий у випадках:

  • наявності ознак прямої загрози життю пацієнта;
  • за умови неможливості отримання згоди такого пацієнта чи його законних представників (до часу, коли отримання згоди стане можливим);
  • за рішенням суду.

Підписуючи декларацію про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, пацієнт (його законний представник) надає згоду на доступ до даних про нього, що містяться в електронній системі охорони здоров’я, такому лікарю, а також іншим лікарям за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями.

У перспективі уся медична документація буде електронною, а записатися на візит до лікаря можна буде в онлайн. Також завдяки e-Health пацієнти зможуть відслідковувати наявність у конкретних лікарнях безкоштовних ліків.

За словами експертів, надалі реформа передбачає створення Національної закупівельної агенції, яка буде посередником між державою, надавачами послуг (тобто медичними закладами й лікарями) та громадянами. Саме ця установа має стати головним розпорядником бюджетних призначень на підставі укладених договорів про медичне обслуговування населення. Це прототип Фонду загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

Надалі під час медичної реформи запланована реорганізація державних та комунальних закладів охорони здоров’я в казенні підприємства та комунальні некомерційні підприємства задля можливості бути автономними та самостійно розпоряджатися своїм бюджетом. Вони зможуть залучати кошти приватних фондів, благодійних та громадських організацій, укладати угоди з лікарями.

З матеріалами МОЗ

Сьогодні про це було повідомлено під час оперативної наради, яку проводив селищний голова Юрій Прилипко з працівниками виконкому, керівниками комунальних підприємств, закладів освіти та медицини. Селищний голова також дав завдання, щоб 5 квітня, з нагоди наближення Великодня, в Гостомелі було проведено «чистий четвер», щоб усі території були впорядковані. На нараді також розглядалися питання щодо розподілу коштів, виділених Ірпінською міськрадою на освітянські й дошкільні заклади, залучення додаткових коштів на утеплення шкіл. З настанням тепла мають відновитися роботи з облаштування алей і доріжок В’їзної групи та ряд інших робіт з благоустрою.  

29-30 березня у Верховній Раді України відбувся практикум з галузевої законотворчості за напрямом «Адміністративні послуги» для посадових осіб органів місцевого самоврядування, організований Апаратом Верховної Ради та Асоціацією міст України. Учасники практикуму були відібрані на конкурсній основі з усіх регіонів України, всього 35 чоловік (мери міст, голови ОТГ, керівники ЦНАПів). За результатами конкурсу Київська обл. була представлена селищем Гостомель та м. Бориспіль. Керівник Гостомельського ЦНАПу Олексій Литвин, який представляв наше селище, розповів, що під час практикуму було розглянуто ряд питань щодо шляхів удосконалення надання адміністративних послуг в Україні, покращення організації роботи Центрів надання адміністративних послуг. Крім того, учасники практикуму мали можливість обмінятися позитивним досвідом функціонування ЦНАПів, отримати практичні знання і навички з розробки проектів нормативно-правових актів та супровідних документів, ознайомитися з роботою Верховної Ради України.

 

2018  року стартувало кілька важливих для нас реформ, зокрема в галузі охорони здоров`я, пенсійній сфері, новації в котрій викликають чи не найбільше запитань, приходьте і почуєте відповіді. Захід такого формату у нашому селищі проходить вперше.

ПРОЕКТ

ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

08290, селище Гостомель, вулиця Свято - Покровська, 125   тел-факс 315-56

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

засідання виконавчого комітету

Гостомельської селищної ради

 

«04» квітня 2018 року, 13:30

 

Найменування питання

Доповідач

 

1. 

Про підсумки опалювального сезону 2017-2018 років та заходи по підготовці до опалювального сезону 2018-2019 років.

Саєнко В.М. –  заступник селищного голови, Загодіренко А.О. – начальник КПП «Теплоенергопостач», Пирч С.В. - начальник КП «Теплокомунсервіс»

2.   

Про виділення коштів на виплату одноразової матеріальної допомоги

Саєнко В.М. –  заступник селищного голови

3.                 

Питання житлової комісії

Гусєва Ю.М. – головний спеціаліст юридичного відділу

4.                 

Питання відділу містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – начальник відділу містобудування та архітектури

5.        

Різне

 

 

 

 

               Керуючий справами                                                          С.В. Чечко

 

Відповідно до розпорядження Ірпінського міського голови від 29.03.2018 року №76 «Про завершення опалювального сезону 2017 – 2018 рр. в м.Ірпінь та селищах Гостомель, Ворзель, Коцюбинське» у зв’язку із підвищенням середньодобової температури повітря вище 8 градусів тепла, 1 квітня 2018 року буде завершено опалювальний сезон в м.Ірпінь, селищах Гостомель, Ворзель, Коцюбинське.

«Продовжити опалення дошкільних закладів, загальноосвітніх навчальних закладів та закладів охорони здоров’я згідно із заявами керівників таких установ, поданих з урахуванням Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу та в межах наявних фінансових призначень, погоджених з органом місцевого самоврядування», - йдеться у розпорядженні.

Також у документі зазначено, що теплопостачальні підприємства  мають забезпечити оперативне вирішення питань щодо завершення опалювального сезону в населених пунктах.

До сесійного засідання відбулася ціла низка заходів і подій, про які розповімо згодом, а спочатку про хід сесії. Ще до розгляду порядку денного було заслухано звернення депутата Наталії Черінської та її виборців з будинків по вулиці Вересневій. Проблема полягає в тому, що трансформаторна підстанція, котра забезпечує електропостачання будинків, передана іншому власнику, у результаті чого жителі зіштовхнулися з проблемою сплати за електроенергію, тобто залишилися без «адреси» її спрямування, через що виникла заборгованість, а ще вони не можуть оформити субсидії та пільги. Розглянувши причини даної ситуації селищний голова доручив юридичному відділу підготувати відповідне звернення, щоб вирішити дану проблему.

У ході сесії також розглянуте питання транспортного сполучення з Києвом, ініційоване депутатом Тетяною Шальман. Представник АТП пояснив, що в зв’язку з ремонтом автобуса зменшено кількість транспортних одиниць з 13 до 12, але найближчим часом на маршрут буде введено ще один автобус, за проханням депутатів пообіцяв на центральних зупинках розмістити розклад руху. А ще пояснив, що в зв’язку з тим, що викрадено телефонний кабель, АТП немає стаціонарного телефонного зв’язку, й доки проблема не вирішується, оголосив мобільний телефон 050-495-93-95, за яким можна звертатися у випадку проблемних питань.

 Депутатами було розглянуто й ухвалено звернення гр. Акст  щодо укладання договору про залучення коштів замовників будівництва архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної  інфраструктури селища Гостомель

Далі розглянуто низку протоколів постійних депутатських комісій , звернень та заяв. А саме:  депутатське звернення О. Чорної щодо гуманного ставлення до тварин, щодо ситуації зі складом хімікатів в с. Гостомель, інформування щодо отримання безкоштовних ліків для людей з інвалідністю, поінформовано про роботи  в’їзної групи селища (депутат Діденко), аварійний бювет (депутат Скрябін).

У різному селищний голова зробив кілька повідомлень, зокрема про виділення коштів з з бюджету Ірпеня, котрі будуть спрямовані на дошкільні та освітянські заклади Гостомеля, інші об'єкти. Виділення цих коштів, котрі надходять до ірпінського бюджету з гостомельських джерел, ніяким чином не вплинуть на позицію громади щодо формування Гостомельського ОТГ, запевнив селищний голова. Юрій Прилипко також повідомив, що недавно брав участь в роботі з’їзду  Асоціації об’єднаних громад України, мав зустріч з віце-прем’єр-міністром України, міністром регіонального розвитку Геннадієм Зубком, який пообіцяв найближчим часом ініціювати проведення круглого столу стосовно причин, які унеможливлюють до цього часу призначення та проведення виборів у Гостомельській об’єднаній територіальній громаді. Про це також повідомив в прямому ефірі «Громадського радіо» голова Асоціації об’єднаних територіальних громад, голова Новоукраїнської ОТГ Олександр Корінний, відповідаючи на запитання представника Агенції розвитку Гостомеля: у чому причина блокування виборів у Гостомелі у де вихід з ситуації? За його словами, зараз багато кому вигідно лишити стару систему місцевого управління.
На з’їзді Асоціації ОТГ Геннадій Зубко пообіцяв також утворити робочу групу з представників Гостомеля, Центральної виборчої комісії, інших представників. Бо якщо громада має створити ОТГ, то ніхто немає права їй завадити. Як відомо, Гостомельська ОТГ була фактично створена громадами Гостомеля, Горенки, Озер та Мощуна ще у серпні 2015 року. Проте, до цього часу ЦВК без будь-яких пояснень не призначає вибори до ОТГ, чим фактично унеможливлює юридичне оформлення громади. 

 

Новини