Вівторок, 20 лютого 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

1 лютого в Гостомелі під патронатом селищного голови Юрія Прилипка відбувся бізнес-форум на тему: «Децентралізація: що принесе місцевому бізнесу створення Гостомельської ОТГ?". У цьому представницькому заході взяли участь представники бізнесу, котрий інтегрований з селищем Гостомель, як от аграрна компанія «Grin gulid group», логістичне підприємсто «Кюне і Нагель»,  ДП «Антонов», підприємство будматеріалів ПрАТ «СБК-Озера» та представники інших компаній. Велику аудиторію форуму складали учасники дискусійної конференції, підприємці й активні громадяни. Було продемонстровано досвід успішного села Бобринці, що знаходиться під Києвом, де завдячуючи активній участі бізнесу, громадськості й влади в багато разів збільшено бюджет громади й розпочало ряд інфраструктурних змін, починаючи з облаштування центральної площі.  Привітати учасників форуму прибуло багато гостей, зокрема голова Києво-Святошинської РДА Мирослава Смірнова, мер Києва минулої каденції Іван Салій, перший Герой України Олександр Галуненко та інші. Вів форум експерт з питань місцевого розвитку, засновник та керівник «Школи мерів» Руслан Рохов,  в дискусіях брав участь заступник міністра з інфраструктури України Віктор Довгань.

Форум розпочався з вступного слова селищного голови Юрія Прилипка:  «Шановні мешканці Гостомеля, шановні підприємці, шановні гості. Мені надзвичайно приємно, що тема нових можливостей для бізнесу зібрала таке велике коло зацікавлених осіб. На четвертому  році децентралізації, нарешті, і ми можемо вголос, публічно говорити про амбіцію створення об’єднаної територіальної громади. І я це кажу не тому, що бюджет громади зможе сягнути до 200 млн. грн. на рік, що дасть можливість зробити для громади більше, а тому, що ми отримаємо, в першу чергу, повноцінне місцеве самоврядування і разом з вами самостійно вирішуватимемо, як нам розвиватися і яким чином розпоряджатися спільними ресурсами. Що ж це за 200 млн. грн., про які йде мова? Це потенційні надходження до бюджету, котрі ми можемо отримувати завдяки тому, що саме ви, присутні в цьому залі, здійснюватимете свою підприємницьку діяльність. Чи може наша громада мати більше ресурсів для задоволення потреб її мешканців, для того щоб ми могли підвищувати якість життя на Гостомельщині? Безумовно, що так! Для цього місцева влада має створити умови, сприятливі для розвитку та процвітання місцевого бізнесу! Більше бізнесових структур – більше податків! Більше податків — більше можливостей зробити життя членів Гостомельської об’єднаної територіальної громади кращим! Я переконаний, що цього неможливо досягти без надання повного об’єму повноважень місцевому самоврядуванню!Станом на сьогодні ми вже пройшли всі необхідні кроки для того щоб, створити ОТГ. Деяких змін вдалося досягти і самостійно почати створювати комфортніші умови для проживання жителів селища та приємнішого перебування у ньому його гостей. Зокрема, це будівництво двох дитячих садків, облаштування тротуарів та пішоходних зон, частковий ремонт доріг, модернізація освітлення та відкриття ЦНАПу. Попереду ще дуже багато амбітних планів. Нині ми в очікуванні рішення ЦВК про призначення дати виборів. І це неможливо без співпраці влади та бізнесу…»

Перший бізнес-форум складався з двох сесій. На першій представники бізнесу обговорювали глобальні можливості для розвитку економіки Гостомельської ОТГ, на другій, де взяли участь  представники села Бобринці , спвізасновник компанії UDG Роман Іваненко, директор Агенції розвитку Гостомеля Надія Дудник, виконавчий директор Агенції «Спільні зусилля» Назарій Артемчук та інші, обговорювалися питання взаємодії влади-бізнес-громади й пошуків синергії для її процвітання.

Також відбувся ворк-шоп за темою "Спільна візія майбутньої Гостомельської ОТГ". Під час неї партнери в дискусійному форматі спілкувалися на тему свого бачення, яким буде Гостомельська громада, про місце кожного та його роль у розбудові громади через умовні три роки.

 


Юнаки, 2001 року народження і які постійно мешкають на території Ірпеня, Бучі, Гостомеля, Коцюбинського та Ворзеля мають з’явитися до об’єднаного Ірпінського військового комісаріату для проходження комісії та отримання свідоцтва про постановку на облік військовозобов’язаних.
Як повідомив сайт www.imr.gov.uа, таке розпорядження видав військовий комісар Ірпінського ОВК С. Кайдан. До військомату мають прибути й юнаки, які народилися й раніше 2001 року, та з різних причин не стали вчасно на військовий облік.
Призовної дільниці Ірпінсько-Бучанського об’єднаного міського військового комісаріату розташована за адресою: м.Ірпінь, вул. Д.Попова, 26.

 

 

Зважаючи на різноманітні інсинуації, що поширюються в соціальних мережах, публікуємо добірку документів стосовно будівництва дошкільного начального закладу по вулиці Свято-Покровська 73-є. З цього приводу ще 13 серпня 2015 року було рішення Київської обласної ради за підписом виконуючого обов’язки голови Київської обласної ради Я.В. Добрянського «Про передачу нерухомого майна з спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області до комунальної власності територіальної громади селища Гостомеля»

Дослівно цитуємо постановляючу частину згадуваного рішення:  

«Передати нерухоме майно, яке знаходиться на балансі департаменту
охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації з спільної
власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області до
комунальної власності територіальної громади селища Гостомеля згідно з
додатком, що додається. Право власності на нерухоме майно, визначене пунктом 1 цього рішення, виникає, у територіальної громади селища Гостомеля в особі Гостомельської селищної ради з моменту підписання акту приймання-передачі нерухомого майна».

Згідно декларації затверджено  експертний звіт Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція» «Про реконструкцію існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою вул. Свято-Покровська №73-є, селище Гостомель Київської області» за підписом відповідального експерта проекту С .М. Коломійця, в котрому визначено загальну кошторисну вартість робіт. Оригінал звіту на фото.

Згідно декларації, зареєстрованої інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю визначено відповідальних осіб за здійсненням авторського й технічного наглядів.

З приводу реконструкції існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою вул. Свято-Покровська №73-є було рішення Гостомельської селищної ради за №284-15-VII від 15.12.16 р. «Про погодження гр. Рубану Олександру Павловичу та гр. Крушельницькому Віктору Сергійовичу виконання робіт з реконструкції існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою вул. Свято-Покровська, 73-є, селище Гостомель Київської області.  

Таким чином по вулиці Свято-Покровській 73-є будується дошкільний навчальний заклад згідно дотримання норм чинного законодавства, котрий буде комунальної форми власності.  

Впровадження медичної реформи – тема, яка хвилює практично кожного пересічного громадянина. Щоб прояснити основні питання, ми звернулися до новопризначеного головного лікаря Ірпеня Людмили Бідули.

Людмило Миколаївно, уряд ще минулого року оголосив про старт медичної реформи. З чого розпочав реформу Ірпінь?

Медична реформа в Ірпені розпочалася також ще у минулому році. Зараз уже на завершальній стадії знаходиться розділення фінансових потоків у первинній ланці медицини, шляхом створення окремих самостійних юридичних осіб. Впродовж останніх п’яти років ми вже працюємо над забезпеченням наших медичних закладів сімейними лікарями: деякі вже пройшли перекваліфікацію, працевлаштовуються і молоді спеціалісти лікарями загальної практики. В деяких амбулаторіям сімейні лікарі, які вже пройшли перекваліфікацію, приймають і дорослих, і дітей. В амбулаторіях, де лікарі не перекваліфіковані, приймають терапевти і педіатри.

З чого для звичайного мешканця розпочнеться реформа?

Передусім потрібно визначитися із сімейним лікарем, наступним кроком буде заповнення декларації. Наразі процес підписання декларацій ще не відбувається, затвердженого бланку декларації ще немає.

Які послуги зможе отримати пацієнт після підписання декларації? Які послуги будуть безкоштовними?

Допомога сімейного лікаря, тобто первинна допомога, для пацієнта безкоштовна. На кожного пацієнта уряд заклав 370 гривень. У цю суму входить не лише зарплатня лікаря, а також і оплата праці медсестри, санітарки. Офіційних роз’яснень щодо переліку послуг (безкоштовних чи платних) після консультації сімейного лікаря наразі ще немає. Планувалося, що в перелік безкоштовних послуг буде входити одноразове або дворазове обстеження – флюорографічне, бальнеологічне та загальні аналізи. Враховуючи таку ситуацію, Ірпінська міськрада з усіх медичних ланок передусім намагається фінансово підтримати первинну ланку. Зокрема на останній сесії депутати проголосували за виділення з місцевого бюджету значних кошти на медичне обладнання.

На що саме були виділені кошти?

Насамперед гроші були виділені на технічне оснащення амбулаторій загальної практики. Вже найближчим часом сімейні лікарі отримають 5 легкових автомобілів. Кожен сімейний лікар матиме сумку-укладку із необхідним портативним обладнанням, зокрема УЗД-апаратом, апаратом для вимірювання білірубіну, холестерометром, електрокардіографом та набором медикаментів для надання першої допомоги.

 

Чи будуть рівнозначними послуги сімейного лікаря для мешканців Ірпеня та пацієнтів з інших населених пунктів, які оберуть собі лікаря в Ірпені?

Скоріше за все, мешканці Ірпеня все таки матимуть у певних випадках пріоритет. Зараз вже триває робота щодо впровадження в нашому місті соціальної картки, такої як «Картка киянина». Кожен ірпінчанин матиме таку картку, яка передбачатиме не лише певні медичні послуги, а й інші соціальні пільги для окремих категорій. Така картка має з’явитися вже в цьому році. Мешканці з інших населених пунктів, які оберуть собі лікаря в Ірпені, отримуватимуть весь пакет послуг передбачених законом.

Зараз в Ірпінській поліклініці є платні послуги, на що витрачаються ці гроші?

Ці кошти йдуть на зарплати, закуповуються медичні матеріали (вата, бинти, рукавички тощо), також частково гроші витрачаються на обслуговування поліклініки.

Серед медперсоналу поширюються чутки про можливе скорочення штату. Чи відповідає це дійсності?

Ні, це неправда. В Ірпені зараз не вистачає як лікарів, так і молодшого медичного персоналу. Скорочення буде стосуватися господарчої служби і сторожів. Тому що ми хочемо перейти на більш сучасні системи охорони, зокрема відеонагляд і червоні (тривожні) кнопки. Намагаємося осучаснюватися.

Після старту реформи у пацієнтів дуже багато нарікань на те, що швидка допомога відмовляється виїжджати на всі виклики. Поясніть, будь ласка, функції швидкої.

На жаль, люди не розуміють різниці між екстреною і невідкладною медичною допомогою. Телефонуючи на номер 103, ви звертаєтесь до служби екстреної допомоги, яка підпорядкована області. Ця служба надає медичну допомогу лише в екстрених випадках, наприклад, у разі втрати свідомості, при судомах, коли допомога потрібна людині на вулиці. Служба невідкладної медичної допомоги підпорядкована безпосередньо первинній ланці в Ірпені та у разі потреби виїжджає на всі виклики: висока температура, тиск тощо. Але люди повинні розуміти, що викликати лікаря потрібно тоді, коли дійсно він потрібен. Якщо є можливість самостійно впоратися із незначними відхиленнями у стані здоров’я, не варто забирати час лікаря, який дійсно потрібен у цей час іншому пацієнту.

У цьому році із місцевого бюджету виділено кошти на технічне оснащення амбулаторії Ірпеня. Чи будуть на виклики виїжджати сімейні лікарі?

Так, звичайно. Механізм подібний до того, як зараз викликають до дітей педіатра з поліклініки. Частину робочого дня сімейний лікар прийматиме в амбулаторії загальної практики, а другу частину – їздитиме до своїх пацієнтів додому. При цьому значну частину медичної допомоги він може надати безпосередньо під час відвідування: лікарі будуть забезпечені портативним обладнанням та набором медикаментів для невідкладної медичної допомоги. Придбані вже незабаром автомобілі будуть використовуватись саме для таких виїздів. Крім того, кожен телефонний дзвінок-виклик записуватиметься завдяки архіватору мови, який також ми закуповуємо за кошти місцевого бюджету. Це дасть можливість уникнути непорозумінь і конфліктних ситуацій між пацієнтами і медперсоналом.

Чи буде діяти і коли в Ірпені електронна черга до лікаря?

Зараз вже розпочалася робота над впровадженням в Ірпені комп’ютерної програми «Доктор Еліс» і в перспективі – це комп’ютеризація всіх робочих місць лікарів у медичних закладах міста. Тобто створення електронної бази, замість паперових карток у пацієнтів. Це також дасть можливість впровадити так звану електронну чергу до лікаря. Коли запрацює ця новація сказати важко. Адже для ефективної роботи потрібно навчити весь медперсонал користуватися цією програмою. Маємо надію, що до кінця року ми зможемо запустити в роботу всю електронну базу.

У соціальних мережах часто з’являються дописи із наріканням на те, що подарований минулого року Ірпеню реанімобіль стоїть і не використовується за призначенням. Чому так?

Так, наразі дійсно це авто не виїздить на виклики. Це пов’язано з тим, що були недооформлені документи. Вже протягом місяця вся паперова робота закінчиться і машина буде використовуватись за призначенням.

Джерело: https://www.04597.com.ua/news/1935713

 

1 лютого в селищі Гостомель відбудеться визначна подія - Перший Гостомельський бізнес-форум, спрямований на діалог і співпрацю влади, малого, середнього, і великого бізнесу - "Влада-Бізнес-Громада".
Запрошуємо всіх підприємців та підприємства селища, взяти участь у форумі! Реєстрація ще відкрита. Початок о 10-й годині в культурно-оздоровчому комплексі Гостомеля.

Зауважимо, що наразі кількість послуг збільшилася до 86. Найбільше громадян звертаються за послугами, що стосуються реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання та послуг з питань землеустрою. Великим попитом також користуються послуги комунальних підприємств: «Київоблгазу» та «Ірпіньводоканалу», послуги Управління пенсійного фонду. Про перелік послуг та графіки роботи можна дізнатися за номером телефону: 3-10-55, також на сайті Гостомельської селищної ради в рубриці ЦНАП.     

Зернинку доброти в поле байдужості посіяли учні 10 класу Ірпінської ЗШ І-ІІІ ступенів №14. Дізнавшись з газети, що в Гостомельському притулку для тварин не вистачає харчів, школярі вирішили допомогти зрадженим людьми котикам та собачкам. До акції долучили всю школу: учнів 1-11 класів, вчителів, батьків. Протягом трьох днів збирали харчі для тварин, і 26 січня 2018 року відвідали притулок. Працівник Олександр провів їх по території, розповів, як годують тварин, показав, у яких умовах проживають чотирилапі мешканці.

Діти подякували тим, хто там працює, що не залишають тварин напризволяще. Тільки люди з великим серцем можуть оточувати увагою та любов’ю понад 800 знедолених собак та біля 200 котів. Вольєри у них чисті, тваринки ситі, доглянуті, але у кожного своя історія. Найбільше вразив собака Блек, який супроводжував школярів по території, незважаючи на те, що йому це було зробити ой як нелегко!

          Це була перша, але не остання зустріч з чотирилапими друзями учнів Ірпінської ЗШ І-ІІІ ступенів № 14.

Хай сіє зерна скрізь метка рука

І в океан добра тече ріка,

І не зросте із нього ковила….

Лиш так змагаймо океани зла!

 

 

Ірпінське відділення Вишгородської ОДПІ Головного Управління ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що відповідно до прийнятого Верховною Радою України 07 грудня 2017 року Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» з 1 січня 2018 року мінімальна заробітна плата становить 3 723 гривні.


Відповідно, мінімальний страховий внесок у 2018 році буде становити 819,06 грн., тобто 22 відсотки від мінімальної заробітної плати (3723,0 Х 22%).
Змінилася також і максимальна величина бази нарахування єдиного соціального внеску. Оскільки вона становить 15 розмірів мінімальних зарплат, то у 2018 році вона дорівнює 55 845 гривень. Відповідно максимальна сума ЄСВ у 2018 році – 12 285,9 гривень. 
Виходячи з цього, фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, а також ті, які перебувають на загальній системі оподаткування та провадять незалежну професійну діяльність, у 2018 році сплачуватимуть ЄСВ у сумі не менше 819,06 гривень за місяць.

 

 

До кінця березня будівельники обіцяють виконати всі загально-будівельні роботи в середині приміщення. Незабаром до робіт долучаться фахівці з встановлення вентиляційних систем. ДНЗ розраховано на 140 місць.

Роботи виконуються згідно декларації від 6 січня 2017 року та рішення Гостомельської селищної ради від 15 грудня 2016 року інвесторами за рахунок пайової участі. Проект виконано ДП НДПІ Містобудування, який пройшов експертизу

Варто відзначити, що спорудження ДНЗ здійснбється за ініціативи селищного голови Юрія Прилипка, який переконав забудовників взяти участь в цьому соціально важливому для гостомельчан проекті, адже ДНЗ не будувалися вже кілька десятирічь. До 1 вересня поточного року планується здати в експлуатацію два ДНЗ — по вулицях Свято-Покровській та Остромирській.   

За час ведення робіт з реконструкції дитячого садочку по Свято-Покровській 73-є виконано наступне: демонтовано старі цегляні стіни й перегородки, пов'язані з необхідністю перепланування існуючої будівлі під потреби дитячого садочку. Також  — роботи з підсилення несучих конструкцій будівлі, що включають в себе демонтаж аварійних конструкцій та спеціальне підсилення з металевих конструкцій. Споруджено два сходових марші із прив’язкою до існуючої будівлі. Додатково підсилено фундаменти у зв’язку із добудовуванням третього поверху, встановлено металопластикові вікна. Облаштовано фасади, зведено цегляні стіни та перегородки другого й третього поверхів за новими планувальними рішеннями, частково виконано покрівельні роботи.

Виконання з реконструкції  будівлі під ДНЗ даного об’єкту ускладнюється великою трудомісткістю робіт, що зумовлюють чітку послідовність їх виконання.

На сьогоднішній день роботи з реконструкції йдуть задовільними темпами. Ведуться земляні роботи щодо підсилення існуючих фундаментів та підсилення нових дверних отворів, облаштування вентиляційних каналів, демонтаж плит перекриття, облаштування цегляної кладки виходів на покрівлю, покрівельні роботи. Заплановано наступні етапи робіт: облаштування підлог першого поверху з приямками, внутрішньої електрики та сантехніки.

У кінці кварталу мають завершитися загальнобудівельні роботи, прокладено електричну «розводку», мережі водопостачання та каналізування, встановлення дверей, стяжка підлог, штукатурення стін, зовнішні евакуаційні сходи.

У травні-червні 2018 року буде здійснено фарбування, облицювання керамічною плиткою, встановлення сантехприладів, меблів, обладнання, благоустроєно територію.

У липні 2018 року виконуватимуться роботи з підведення мереж до садочку (електроенергія, водопостачання, каналізування, газ) тощо.

 

 

 

Бій українських вояків проти більшовицької армії на станції Крути затримав ворога на чотири дні. Таким чином добровольці утримали столицю на час, необхідний для укладання Брест-Литовського миру, який de-facto означав міжнародне визнання української незалежності.

Минуло майже сто років, а ми ізнову змушені обороняти власну незалежність ціною людських жертв.

 «Пам’ятати своїх героїв дуже важливо, адже герої – це ті найкращі, яких ми втрачаємо. Тих, хто поповнили український національний пантеон на сьогодні, напевно, вистачить для виховання патріотизму на сотні років уперед. Але ми не знаємо/не пам'ятаємо їх, тому прагнемо нових, вважаючи, ніби їх бракує. Їх не бракує в нашій історії, крутянці в цьому пантеоні посідають особливе місце – вони одні з перших віддали свої життя за новопроголошену Українську державу», – вважає Голова Українського інституту національної пам’яті Володимир В’ятрович.

 На вшанування пам’яті перших українських “кіборгів” 28 січня у Києві в Будинку вчителя  відбувся вечір пам'яті Героїв Крут ”. 

 Раніше Український інститут національної пам’яті поширив інформаційні матеріали для  українських медіа, органів державної влади та місцевого самоврядування про відзначення подій першої української революції ХХ століття. В цих методичних матеріал, зокрема, йдеться і про відзначення Дня пам’яті полеглих у бою під Крутами 29 січня 1918 року.

 Досі  біографічні дані були відомі  лише про вісьмох крутянців. Нещодавно віднайдені архівні та газетні матеріали розкривають життєпис ще одного із вояків Студентського куреня – Олександра Борозенка-Конончука. Докладніше про це - на сайті  УІНП.

PS

Уже в березні 1918 року, після підписання більшовиками Брестської мирної угоди і з поверненням уряду УНР до Києва, за рішенням Центральної Ради було вирішено урочисто перепоховати полеглих студентів на Аскольдовій могилі у Києві. Тіла 28 вояків-студентів було перевезено до Києва.

 

 

Новини