П'ятниця, 26 квітня 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Бригада швидкого реагування НГУ - це сучасне військове з’єднання, створене 2015 року, виходячи зі специфіки “гібридної війни”, що її розв’язала Російська Федерація проти України. Сектор безпеки потребував рішучого переходу від застарілої пост-радянської школи до сучасних військових стандартів. Саме гостомельській бригаді судилося стати тією військовою частиною, досвід якої стане базою для реформування військових з’єднань усієї Нацгвардії.

Командуванням Нацгвардії було прийнято рішення заручитися міжнародною підтримкою та адаптувати досвід військового блоку НАТО до українських реалій. У першу чергу це стосувалося структури штабу, військового планування  та процесу прийняття рішень за стандартами Північноатлантичного Альянсу. До процесу навчання офіцерів Бригади залучили іноземних інструкторів, а в рамках міжнародної взаємодії командири підрозділів пройшли підготовку з фахівцями збройних сил Канади.

 

Набуті знання перевіряли на практиці - під час міжнародних військових навчань Rapid Trident, що на Львівщині. Там нацгвардійці продемонстрували одні з найвищих результатів серед українських військових. Міжнародні військові фахівці були в захваті від роботи штабу, планування та злагодженості дій нацгвардійців у ході навчань. Зокрема, підрозділи Бригади довели, що можуть ефективно взаємодіяти у складі міжнаціонального військового контингенту, і слід сказати, що саме така інтеграція є одним із тих принципів, на яких базуються армії НАТО.

За своїми цілями та завданнями Бригада швидкого реагування значно відрізняється від решти з’єднань Нацгвардії. Створена для виконання завдань в умовах гібридної війни, Бригада може протидіяти і малим терористичним групам, і регулярним механізованим бригадам противника. Має Бригада на озброєнні і засоби протиповітряної оборони.

Всередині частини створено всі умови для професійного розвитку особового складу: працює кухня, військовослужбовці контрактної служби забезпечені безкоштовним сучасним харчуванням. Велика увагу тут надають розвитку спорту - розташування підрозділів устатковано спортивним обладнанням, працює обладнаний комфортний спортзал. Також будуються гуртожитки для розташування особового складу. А для тих, хто бажає мешкати за межами частини, Бригада пропонує орендоване житло, покриваючи значну частину коштів. Враховуючи те, що у Бригаді найвище грошове забезпечення серед частин та підрозділів НГУ — майже 12 тисяч грн. щомісяця, саме такою є стартова заробітня платня військовослужбовця контрактної служби — можна говорити про те, що Бригада швидкого реагування НГУ є підрозділом для перспективного зростання в лавах ЗСУ.

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платниками транспортного податку є  фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають  зареєстровані в Україні  власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року  (п.267.1-267.2 ст.267 ПКУ).

Така вартість легкового автомобіля визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об'єму циліндрів двигуна, типу пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року Міністерство  економічного розвитку і торгівлі України на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Ставка податку з розрахунку на календарний рік становить 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до п.п. 267.2.1 п.267.2 ст. 267 ПКУ.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування транспортним податком фізичних осіб здійснює орган державної фіскальної служби за місцем реєстрації платника податку (п.п.267.6.1 п.267.6 ст.267ПКУ).

          Органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, зобов'язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця(п.п.267.6.3 п.267.6 ст.267ПКУ).

Фізичним особам-платникам податків орган фіскальної служби  за місцем реєстрації до 1 липня  податкового (звітного) періоду (року) надсилає (вручає) податкові повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити (п.п.267.6.2 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючих органів за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об'єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема, документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган проводить перерахунок податку і надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним) (п.п.267.6.10 п.267.6 ст.267 ПКУ).

Транспортний податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п. 267.8.1 п.267.8 ст.267 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області

 

ДО УВАГИ ДЕПУТАТІВ, ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СЕЛИЩА ТА ПРЕДСТАВНИКІВ ЗМІ

 

Відповідно  до розпорядження Гостомельського селищного голови  та частини 3 пункту 5 ст.50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , Закону України «Про доступ до публічної інформації» повідомляю  про скликання чергової  51 сесії  Гостомельської селищної ради на  

18.04.2019 р.  та оприлюднюю проект порядку  денного  ії роботи:

 

  1. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №771-48-VII від 20.12.2018 року «Про бюджет селища Гостомель на 2019 рік»

 

  1. Про виділення матеріальної допомоги

 

  1. Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної  ради №960-52-VI від 17.01.2015 року «Про встановлення туристичного збору в селищі Гостомель»
  2. Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки комунальної власності площею 0,5015 га, яка підлягає продажу гр. Касіч Ш.У.

по вул. Б. Хмельницького, 65-а в селищі Гостомель.

 

5.Про звернення до Міністра внутрішніх справ України щодо формування поваги працівників поліції до депутатів місцевих  рад.

 

  1. Про врегулювання земельних відносин
  2. Про розгляд протоколів постійних депутатських комісій , звернень та заяв

- різне                                       

Початок : о 10.00

Місце проведення : актова зала ЦТДЮ

 

Секретар ради О.Кислиця

 

 

 

 

Цього року під час планового кронування дерев, затвердженого селищною радою, окрім їх впорядкування закцентовано увагу на знешкодженні паразитів, зокрема омели, котра є алергенним збудником легеневих хвороб, особливо серед дітей. Завдано масштабного удару по паразитах на багатьох деревах, сьогодні відкроновано й прибрано омелу зі старих берез біля РАГсу. Ще раніше змінився формат каштанової алеї в військовому містечку, деякі жителі стурбовані таким незвичним виглядом дерев. Як пояснила головний озеленювач селища Олександра Висоцька, справа в тому, що на каштанах розмоножувалося багато деревних кліщів, а їх знешкодити можна тільки таким «хірургічним втручанням», щоб врятувати на майбутнє й за рік-два отримати нові пагони, а згодом і рясніші крони. Кронування дерев в такий спосіб перевірена практика. «Підстригання» гілок також ведеться й на меморіалах селищах, в місцях масового зібрання жителів. Відрадно, що під час чистки дерев
в селищі здійснюється озеленення, за ініціативи селищного голови Юрія Прилипка нові саджанці вкоренилися на території навчальних закладів на майданчиках відпочинку, зокрема центральному озері.

Як розраховується дохід сім’ї при оформленні допомоги?

  Процедура обчислення середньомісячного заробітку родини здійснюється відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги. Розрахунок відбувається на підставі довідки і декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням допомоги по малозабезпеченості. При цьому, при розрахунку враховується дохід наступних членів сім’ї:

  • чоловіка, дружини
  • рідних, усиновлених дітей у віці до 18 років
  • неодружених повнолітніх дітей, визнаних інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи, які проживають разом з батьками
  • дітей у віці до 23 років, які навчаються на денному відділенні в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації і не мають власних сімей (незалежно від місця проживання або реєстрації)
  • непрацездатних батьків чоловіка і дружини, які проживають разом з ними і перебувають на їх утриманні через відсутність власних доходів
  • жінок і чоловіків, які проживають однією сім’єю, не перебувають у шлюбі, але мають спільних дітей
  • оподаткуванню відповідно до законодавства
Який термін виплати грошової допомоги малозабезпеченим сім’ям?

   Грошова допомога по малозабезпеченості надається терміном на шість місяців, після закінчення зазначеного періоду право на отримання допомоги має бути підтверджено.

Приклад розрахунку даної допомоги :

 За основу візьмемо сім’ю з 5 осіб: матір (інвалід), батько і троє дітей (2, 5 і 14 років). Для визначення розміру соцдопомоги малозабезпеченим в першу чергу необхідно розрахувати прожитковий мінімум для сім’ї. Для цього береться прожитковий мінімум для кожного члена сім’ї і множиться на встановлений коефіцієнт для працездатних осіб — 21%, для дітей — 85%, для осіб, які втратили працездатність — 100 відсотків відповідного ПМ. Розраховуємо прожитковий мінімум сім’ї : 403,41 (батько) + 1497,00 (мати) + 1658,52 (дитина 2 роки) +1658,52 (дитина 5 років) + 2067,54 (дитина 14 років) = 7284,99 гривень.

Обчислюємо фактичний середньомісячний дохід сім’ї відповідно до Методики, затвердженої Міністерством соціальної політики України. Для цього проводиться підсумовування всіх видів доходу, отриманих сім’єю за попередні півроку перед зверненням за допомогою. Отриману величину ділимо на 6 і, таким чином, визначаємо середньомісячний сукупний дохід родини.

   Припустимо, заробіток батька за кожен з останніх шести місяців становив 4173,00 гривень, матері — 1497 грн. (пенсія з інвалідності). До того ж, на молодшого з дітей сім’я отримує щомісячну допомогу по народженню в розмірі 860 гривень. Таким чином, середньомісячний бюджет сім’ї становить 6530,00 грн, що менше суми прожиткового мінімуму на сім’ю.

Визначаємо розмір соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї: 7284,99 грн. — 6530,00 грн. = 754,99грн. До того ж не варто забувати, що держава доплачує по 250 грн. на кожну дитину віком до 13 років і по 500 грн. на дітей від 13 до 18 років. Таким чином, сума допомоги по малозабезпеченості становить 754,99грн. + 250 грн. + 250 грн. + 500 грн. = 1754,99 грн.

 

Управління соціального захисту населення Ірпінської міської ради

При цьому звертаємо увагу, що житлова субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, тобто за місцем реєстрації особи, з урахуванням усіх зареєстрованих осіб.

За рішенням комісії органів місцевого самоврядування субсидія може бути призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житло на підставі договору найму (орендим) житлового приміщенян, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію. А також за рішенням комісії житлова субсидія може призначатися одному із членів домогосподарства, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому без укладеного договору найму (оренди) житла, у разі, коли вони є внутрішньо переміщеними особами. Для розгляду питань, що належать до компетенції комісії, у випадках, передбачених Положенням управлінням може бути  запропоновано особі, яка звертається за призначенням житлової субсидії, подати додаткові документи, які не передбачені Положенням, але необхідні для розгляду комісією.

Завдяки свідомій позиціі небайдужих мешканців селища інспекцією з благоустрою попереджено факт розкрадання піску
з дитячого майданчику на одній з водойм селища.
Працівники інспекції оперативно відреагували на заяву жителів селища, що громадянин Б. мав намір вивозити пісок з дитячого майданчику для використання в особистому будівництві.Виїхали на місце та провели роз’яснювальну роботу з даним громадянином, який зрозумів свої неправомірні дії та залишив намір обкрадати в дітей зону їхнього відпочинку. Не будьмо байдужими, попереджаймо відповідні інстанції.

Школярі побували в коридорах влади і кабінетах, зокрема селищного голови Юрія Прилипка, який нагадав учням, що в цьому приміщенні колись була школа, в якій він навчався, поділився спогадами.  Далі учні познайомили працівників ГСР зі згадуваним проектом, спрямованим на формування громадянської свідомості в молоді, як він реалізується в команді, яку очолює капітан школярів Олександр Коваленко під керівництвом педагога Олени Шпильковської. Один із базових напрямків проекту є формування єдності між учнями, вчителями й батьками,  розвитком різнобічного формування особистості й становлення в громадянському суспільстві. Учні продемонстрували на слайд-шоу формування такої необхідної імперативи, як єдність у колективі однодумців. До речі, ЗШ №13, беручи участь в згадуваному проекті увійшла до 100 кращих шкіл України, наразі планує увійти до топ-десятки. Побажаємо їм успіхів у втіленні мрії, над здійсненням якої тут навчилися наполегливо працювати разом й досягати успіхів.


Заступник селищного голови Дмитро Абрамчук провів оперативну нараду з фахівцями УЖКГ «Гостомель» та селищної ради. На ній обговорювалося питання забезпечення якісного електропостачання жителів селища, оперативного реагування на аварійні ситуації, шляхи оптимізації взаємодії з Ірпінським районним підприємством «Київобленерго» на предмет поліпшення обслуговування електричних підстанцій, що перебувають на балансі селищного ради та згадуваної організації. Оскільки в Ірпінського РП «Київобленерго» є відповідна база і фаховий потенціал, який зможе вчасно реагувати на виклики щодо аварійних ситуацій та їх попередження.

Тренерський склад головної футбольної арени селища був задіяний на "аграрних" роботах. Центральний стадіон готується до відкриття сезону.  Проводяться планові роботи з обробки й підживлення основи для трав'яного покриття, в роботах взяли участь тренери команд, керівник футбольної арени Олександр Венгер, оскільки підготовка поля - дуже відповідальна місія. "Як посієш, так і пожнеш",- посміхається начальник стадіону, маючи на увазі, підсівання трави. У процесі обробки поля задіяно велику і міні-техніку, що є комунальною власністю спортивного закладу. До речі, наше поле-одне з найкращих серед селищ Київщини, й першим прийматиме ігри нового сезону Києво- Святошинського кубку, що розпочнуться в кінці квітня на вихідних. Про що буде окреме повідомлення. Побажаємо нашим футболістам щедрого урожаю голів у ворота суперника.

Новини