Субота, 19 серпня 2017 |

Петиції

Петиції

 

Календар подій

Фотогалерея

Видеогалерея

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Ігри, котрі мали відбутися в минулу суботу через погодні умови перенесено на 5 серпня (субота). Турнір обіцяє бути видовищними, оскільки команди представлятимуть відомі футболісти районів Гостомеля, зокрема Склозаводу, Кімерки, Військового містечка, Баланівки. Турнір відбудеться на Центральному стадіоні, початок о 9-й годині. Приходьте і вболівайте за футболістів своїх районів

З метою виконання завдань та відновлення боєздатності Збройних Сил України проводиться набір громадян України віком від 18 до 60 років на військову службу за контрактом на посадах солдатського, сержантського та офіцерського складу.

Військовослужбовцям Збройних Сил України держава гарантує стабільне грошове забезпечення  від 7000 до 8500 грн., виплату грошової допомоги на оздоровлення, щорічну оплачувану відпустку (від 30 до 45 діб), професійне зростання, безкоштовне медичне обслуговування в закладах МО України.

Один раз на рік надається:

- матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі місячного окладу грошового утримання (на підставі відповідних підтверджуючих документів)

- грошова допомога на оздоровлення у разі надання щорічної чергової відпустки, у розмірі місячного грошового забезпечення.

При переїзді до нового місця військової служби в інший населений пункт виплачується грошова допомога у розмірі 100% місячного грошового забезпечення на військовослужбовця та 50 місячного грошового забезпечення на кожного члена сім’ї.

Окрім того, жителі Київської області, які заключили контракт на військову службу,  відповідно до обласної комплексної Програми "Назустріч дітям", отримають з обласного бюджету одноразову адресну матеріальну допомогу у розмірі 4 мінімальних заробітних плат (12800 грн) - це поміч родинам Київщини, годувальники яких вирішили бути професійними військовими й стали на захист вітчизни.

 

 З початком купального сезону та підвищенням температури навколишнього середовища люди масово вирушають на відпочинок до водойм. Досить часто громадяни нехтують елементарними правилами безпеки, що стає причиною трагічних наслідків.  Факти загибелі переважно мають місце в необладнаних для купання місцях при порушенні правил поведінки на воді і в стані алкогольного сп’яніння. В зв’язку з цим, представниками Ірпінського МВ ГУ ДСНС України у Київській області, 03 серпня  було проведено рейд по водних об’єктах Ірпінського регіону. Під час заходу співробітники служби порятунку провели масово-роз’яснювальну роботу щодо попередження нещасних випадків на воді та дотримання основних норм безпечної поведінки серед відпочиваючих.

Разом з цим рятувальники  нагадали відпочиваючим правила поведінки у природних екосистемах. Населенню було вручено яскраві пам’ятки,  які нагадують про правила поведінки під час відпочинку на природі.

 

2 серпня об 11 годині 17 хвилин до оперативно-рятувальної служби 36-державної пожежно-рятувальної частини м. Ірпінь надійшло повідомлення про про те, що на перетині вулиць Вокзальна та Інститутська в м. Буча сталася дорожньо-транспортна пригода за участю легкового автомобіля «ВАЗ-21099» та вантажного автомобіля   «Камаз».  На місце події виїхали: 1 відділення 36- ДПРЧ м. Ірпінь та  слідчо-оперативна група Ірпінського ПВ. По прибуттю на місце пригоди з’ясувалося,  що у автомобілі «ВАЗ-21099»  знаходився чоловік 1981 р.н., якого внаслідок удару було затиснуто в салоні транспортного засобу. Останнього рятувальникам довелося діставати за допомогою гідравлічного аварійно рятувального інструменту.

Із травмами різних форм тяжкості чоловіка забрала карета швидкої допомоги. Наразі відомостей про причини виникнення ДТП немає. Всім травмованим, внаслідок дорожньо-транспортної пригоди було вчасно надано першу медичну допомогу та доправлено до лікарні.

 

 31 липня та 1 серпня для працівників виконавчого комітету Гостомельської селищної ради  – майбутніх працівників ЦНАП було проведено тренінги, на яких вони мали можливість вивчити роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади та реалізації власних та делегованих повноважень в сфері надання адміністративних послуг.  Протягом навчання працівники мали можливість охарактеризувати адміністративні послуги, проаналізувати типові проблеми, з якими стикаються суб᾽єкти надання адміністративних послуг та визначити шляхи їх подолання. Учасниками тренінгу було розглянуто порядок надання адміністративних послуг та параметри оцінки їх якості.

Тренінги проводили досвідчені фахівці в галузі надання адміністративних послуг: начальник управління «ЦНАП у місті Суми» Алла Стрижова та заступник начальника відділу управління «ЦНАП у місті Суми» Катерина Єременко, які отримали високу оцінку за результатами своєї роботи від працівників виконкому Гостомельської селищної ради.

У свою чергу наші гості були вражені позитивними змінами, які відбуваються у Гостомелі, сучасною інфраструктурою та належним благоустроєм селища.

Нагадаємо, що все це відбулося завдяки підтримці програми U-LEAD Компонент 2, початкова фаза: «Покращення якості місцевих послуг для населення», реалізацією якої займається компанія SKL International. Мета такої підтримки - зробити процеси надання адміністративних послуг якісними, доступними та прозорими для громадян.

 

 

2 серпня відбулося підписання меморандуму про співпрацю між ПП «Центр допомоги громадянам» та головою Гостомельської селищної ради Юрієм Прилипком з метою надання кваліфікованої безоплатної правової консультаційної допомоги окремим категоріям громадян, зокрема учасникам проведення АТО та членам їх сімей, внутрішньо переміщеним особам.

Згідно домовленостей, після відкриття сучасного ЦНАП в рамках діяльності програми U-LEAD Компонент 2, початкова фаза, мешканці Гостомельської громади зможуть отримувати відповідні послуги в приміщенні Центру надання адміністративних послуг щосереди з 8-ї до 12-00.

Учасники угоди офіційно підтвердили наміри створювати ефективні та прозорі механізми доступу громадян до адміністративних послуг та їх юридичного супроводження.

Представники Компонента 2 програми U-LEAD  переконані – така співпраця – ще один крок на шляху нашої держави до країни сервісних послуг, де в центрі - завжди людина.

 

1 серпня під час брифінгу в Будинку Уряду на тему «Перспективи впровадження пенсійної реформи» заступник Міністра соціальної політики Микола Шамбір поінформував про ті категорії громадян, які зайняті в особливих умовах праці та яким буде продовжено дію спеціальних умов призначення пенсійного забезпечення.

Пенсійна реформа передбачає скасування спеціальних режимів пенсійного забезпечення, зокрема, для держслужбовців та працівників прокуратури, проте цей крок не стосуватиметься тих категорій громадян, які об’єктивно потребують особливої уваги та підтримки з боку держави.

«Таким чином, залишаються незмінними пільги виходу на пенсію жінкам, які виховали 5 дітей, або виховали дітей з інвалідністю, залишаються також пільгові умови для учасників бойових дій, для чорнобильців, а також для працівників по списку 1 та списку 2. Крім того, залишаються такі умови для громадян з вадами функцій росту. Це практично весь перелік тих категорій, для яких умови виходу на пенсію залишається незмінними», - заявив Микола Шамбір.

Він уточнив, що пільгові умови призначення пенсій працівникам по списку 1 та списку 2 (шкідливі умови виробництва) забезпечуватимуться за рахунок підприємств. Цей крок стимулюватиме роботодавців поліпшувати умови праці для робітників, а також гарантуватиме працівникам належні умови пенсійного забезпечення. Дотримання прав працівників зі сторони держави забезпечуватиме Державна служба зайнятості, оперативно реагуючи на звернення щодо можливих порушень.

 

 

Нововведення пов’язані з розпорядженням Київської обласної держадміністрації щодо зміни нумерації на маршрутах внутрішньо-обласного курсування. За словами директора АТП № 13250 Олександра Лабунського сформовано новий облік маршрутів обласного значення, що має бути упорядкований і логічно структурований.

Таким чином, на маршрутках буде наступна нумерація:

маршрут №11 «м. Ірпінь (зал. ст.) – с. Червоний Хутір» – змінює нумерацію на маршрут №339;
маршрут №14 «м. Буча (зал. ст.) – смт. Гостомель (Склозавод)» – змінює нумерацію на маршрут №362;
маршрут №15 «м. Буча – с. Блиставиця (с. Мироцьке)» – змінює нумерацію на маршрут №323;
маршрут №16 «м. Буча (зал. ст.) – смт. Гостомель (військове містечко)» – змінює нумерацію на маршрут №338;
маршрут №17 «смт. Ворзель – с. Михайлівка-Рубежівка» – змінює нумерацію на маршрут №363;
маршрут №18-Д «м. Ірпінь (зал. ст.) – м. Буча (ТЦ «Модуль»)» – змінює нумерацію на маршрут №352;
маршрут №22 «м. Буча (зал. ст.) – с. Озера» – змінює нумерацію на маршрут №332;
маршрут №23 «м. Буча (зал. ст.) – с. Гаврилівка» – змінює нумерацію на маршрут №331;
маршрут №24 «м. Ірпінь (зал. ст.) – с. Гаврилівка» – змінює нумерацію на маршрут №327;
маршрут №25 «смт. Немішаєво (зал. ст.) – с. Мироцьке» – змінює нумерацію на маршрут №353;
маршрут №2 «м. Буча – с. Мироцьке» – змінює нумерацію на маршрут №361;
маршрут №3 «м. Ірпінь (зал. ст.) – м. Буча» – змінює нумерацію на маршрут №343

За повідомленням ІА «Погляд»

За півроку в гостомельському аеропорту "Антонов" під Києвом з'явиться термінал для роботи з лоукост-перевізниками. "Гостомель має чітке завдання - створити термінал, щоб у межах півроку бути готовим приймати лоукостер. Поки буде будуватися термінал в Гостомелі, "Бориспіль" або "Жуляни" на тимчасових умовах можуть надати Ryanair свої послуги", - сказав прем'єр-міністр України Володимир Гройсман. Очільник уряду також наголосив на необхідності залучати лоукости до польотів у інші міста України.

 Не треба забувати про регіональні аеропорти. Лоукости мають літати зі Львова, Харкова, Херсона. Це дуже важливо. Проблема в тому, що не було стратегії розвитку аеропортів, було дуже важко зрозуміти, куди нам рухатись. Я поставив завдання, щоб до середини серпня міністерство транспорту розробило таку стратегію", - додав прем'єр-міністр.

Що таке лоукости?

Коли ми подорожуємо, то використовуємо найрізноманітніші види транспорту. Вибираючи, яким з них скористатись, ми керуємось в першу чергу ціною, комфортом та часом затраченим на добирання. І хто б міг подумати, що, склавши докупи всі фактори, переліт літаком може бути дешевшим за автобус чи поїзд. “Як це можливо?”-спитаєте ви.  Відповідь – лоукост-оператори.

   Ці авіаперевізники завдяки багатьом факторам знижують ціну на авіаквиток до рівня подекуди нижчого за проїзд на автобусі на ту ж відстань. По-перше, використовуються аеропорти з невеликою орендною платою за перебування літака. По-друге, перельоти сплановані так, що літак, який прибуває в аеропорт, практично відразу відлітає з пасажирами в іншому напрямку. Ночують літаки таких компаній, як правило, в найдешевших аеропортах. По-третє, ціна на квиток зростає з часом наближення дати відльоту. Якщо за місяць чи два до вильоту квиток можна купити за 30-40 євро, то ціна в день вильоту буде разів в 10 вища. По-четверте, реєстрація на рейси відбувається онлайн, що також зменшує проблеми для самого авіаоператора. По-п’яте, і мабуть основне, авіакомпанії такого типу пропонують пасажирам, тобто нам, лише невизначене місце в літаку і багаж ручної поклажі. Все решта не включене в ціну квитка і може бути замовлене окремо. Завдяки цьому літаки лоукост компаній перевозять значну кількість комерційного багажу, що дає додатковий заробіток для них і можливість економії для нас.

Боротися з лікарями, які вимагають від пацієнтів гроші у вигляді благодійних внесків, вирішили публічністю. З нового року отримувачі «добровільних» пожертв будуть змушені щокварталу звітувати про їх використання.

Відповідний наказ від 25 липня 2017 року №848 оприлюднило МОЗ.

«На сьогодні, майже у кожному закладі охорони здоров'я працює благодійний фонд, а 7 з 10 пацієнтів платили до нього внески. Обсяги благодійних пожертв – сотні мільйонів гривень, однак до цього часу звітність цих фондів про зібрані кошти часто була недоступною чи непрозорою», — пояснюють у міністерстві.

Згідно документу, керівників закладів охорони здоров'я, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я, та керівників структурних підрозділів з питань охорони здоров'я зобов'язано розміщувати інформацію про надходження і використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб щокварталу не пізніше десятого числа місяця, наступного за звітним.

Інформація, згідно зразку, має розміщуватись на території закладу охорони здоров'я у загальнодоступному місці, а також на офіційному веб-сайті закладу охорони здоров'я та/або офіційних веб-сайтах.

 

www.zib.com.u

 

Новини