П'ятниця, 10 квітня 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

В умовах  складної епідеміологічної  ситуації, яка склалась в країні та світі, колектив управління праці та соціального захисту населення працює та  забезпечує виплату всіх, без винятку, держаних соціальних допомог. компенсації, субсидій, пільг, виплат до 9 травня, виплат адресної допомоги внутрішньо-переміщеним особам, малозабезпеченим родинам, одиноким, виплати матеріальної допомоги самим нужденним, хворим як з державного так і з місцевого бюджетів.

Протягом березня 2020 року  8377 сімей отримали державну соціальну допомогу:

  • Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами- 57 ос. в сумі 112 851,84 грн.
  • Допомога при народженні дитини - 4202 ос. в сумі 5 322 159,62 грн.
  • Допомога при усиновленні дитини -17 сімей в сумі 17 200,00 грн.
  • Допомога на дітей,над якими встановлено опіку чи піклування- 84 ос. в сумі 507637,48 грн.
  • Допомога на дітей одиноким матерям- 287 ос. в сумі 735 640,35 грн.
  • 88 сімей у березні 2020 року отримали соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям в сумі 274 384,21 грн.
  • 503 сім»ї отримали допомогу на дітей , які виховуються у багатодітних сім»ях в сумі 1 059 158,62 грн.

- 113 осіб отримали відшкодування послуги «муніципальна няня» в сумі 278 252,69 грн.

- тимчасову державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату отримали -5 осіб в сумі 10 381,05 грн.

 - тимчасову державну  допомоги  дітям,  батьки  яких  ухиляються  від  сплати аліментів,  отримали -9 осіб у сумі 18 276,15 грн.

Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» 909 осіб з інвалідністю отримали  соціальну допомогу в сумі 1 913 477,71 грн.

Відповідно до Закону України  „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю" допомогу отримали- 264 особи в сумі 456 480,99 грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом із особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею» 52 особи отримали соціальну допомогу в сумі 121 673,87 грн.

4 будинки сімейного типу та 3 прийомні сім»ї , отримали в березні  соціальну допомогу в сумі 287 232,70 грн.

Також у березні 1780 сімей внутрішньо переміщених осіб (у них-5101 осіб) отримали щомісячну адресну допомогу в сумі 2 931 672,50 грн.

Нараховано  житлових субсидій за березень для 3143 домогосподарств, на суму -3 379 553,63 грн. та  217 - у безготівковій формі на суму 248 427,97 грн.

Також проведено розрахунок пільг на житлово-комунальні послуги за березень-15 392 особи. Отримають пільгу готівкою 2520 осіб на суму 2 925 042,68 грн,  та безготівкою - 3391 осіб на суму  3 302 072,81 грн.

Профінансована соціальна стипендія на суму 318 004 грн.

Громадянам, постраждалим від аварії на ЧАЕС, нараховано  компенсації:

  • на продукти харчування потерпілим від аварії на ЧАЕС І та ІІ категорії – 2532 особи на суму 803 646,36 грн.
  • на оздоровлення – 1328 осіб на суму 147 675 грн.
  • відпусток ЧАЕС І ті ІІ категоріях – 59 осіб на суму 341 459грн.
  • за санаторно-курортне лікування – 25 осіб (І категорії) на суму 14 325 грн.

Надана матеріальна допомога по Міській комплексній програмі «Турбота» 217 особам, які найбільше цього потребують.

Також проведено нарахування для виплати разової грошової допомоги до 5 травня більше  2800 ветеранам війни та членам їх сімей на суму 4 250 000 грн.

Працівники колективу бажають всім здоров’я! Залишайтеся вдома!

З повагою, Петро ЗБРОЖЕК

З першого дня оголошення карантину ГСР, очолювана селищним головою Юрієм Прилипком, розробила чіткий алгоритм дій, насамперед створивши спеціальну комісію технолого-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБНС), щоб запобігати профілактиці боротьби з вірусом й скупченню людей, перевела роботу відділів в онлайн-режим, опублікувавши телефони відповідальних осіб і роздрукувала в паперовому форматі спеціальний порадник. За цей час вже проведено дезінфікування під’їздів у багатоповерхівках, на дитячих майданчиках і зупинках. Постійно ведеться контроль за дотриманням карантину торгівельними й розважальними заходами. Проведено позачергову сесію, виділено матеріальну допомогу людям на лікування, також понад 500 тисяч гривень спрямовано на підтримку медичної сфери, зокрема на портативні апарати штучної вентиляції легень, закуплено засоби захисту, одяг, рукавички, маски та інше для наших медиків. На ремонт інфекційного відділення в Бучі виділено склозаводом 800 тисяч гривень. Закуплено продуктові набори для самотніх людей та інших категорій, які її потребують. Близько 200 сотень продуктових наборів вже роздано людям, багато з яких зі сльозами на очах дякували за підтримку. Усім хто потребує такої допомоги , не соромтеся, дзвоніть в робочі дні тижня з 8-ї до 17 години в селищну раду: 045-97(3-10-55), звертайтеся до своїх депутатів. Однак памятайте, що в такий складний час, корли ви можете дозволити собі придбати собі продути першої необхідності, то не забирайте такої можливості в людей самотніх, інвалідністю, прикутих до ліжка, яким без цієї допопмогт не обійтися.
Через карантин в ізоляції опинилось багато літніх людей, яких відносять до групи ризику та не рекомендують виходити через Covid-19. Небайдужі громадяни по всій Україні вже допомагають своїм літнім сусідам: купують продукти харчування та воду, ходять до аптеки за ліками, виносять сміття, перевіряють самопочуття або ж сплачують комунальні послуги. Уже діють волонтерські групи. У час карантину ми не повинні займатися критиканством, а в силу своїх можливостей допомагати один одному. Настав час істини на перевірку соціальної свідомості і мислення "далі свого носа". Не збагачуйтесь за рахунок того, хто дійсно потребує допомоги, бо такі кошти не принесуть щастя, особливо в час коли самотні люди не зможуть вижити без нашої підтримки.

 

Звернення в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Ореста Вітика до платників податків регіону

Шановні мешканці Київщини!

Раціональний аналіз подій, пов’язаних з розповсюдженням коронавірусу COVID-19, доводить, що наразі навряд чи можна назвати щось більш важливим, аніж здоров’я громадян, виконання умов карантину та збереження безпеки.

Через швидке зростання кількості осіб, що захворіли, ми закриваємо центри обслуговування платників податків на термін дії карантину. Це безпрецедентний крок, але ми вимушені вдатися непопулярних з точки зору надання послуг платникам заходів, втім, першочергове завдання – збереження безпеки та здоров’я наших громадян.

Я особисто закликаю вас перейти в онлайн та користуватись електронними сервісами. Державна податкова служба, впроваджуючи клієнт-орієнтований підхід, створила єдину сервісну платформу – електронний кабінет, який працює у режимі 24/7. У січні-лютому в електронному вигляді до територіальних органів ГУ ДПС у Київській області прозвітувало 76% платників податків, тоді як минулого року за аналогічний період  онлайн-звітність подали 71% суб’єктів господарювання. Приємно констатувати позитивну динаміку, втім, сподіваюся, що цей показник сягне вище.

Держава зробила великі кроки назустріч бізнесу, прийнявши закони на підтримку підприємництва в період проведення заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу територією України. Я закликаю вас також продемонструвати готовність до діалогу та відповідально поставитися до ситуації, що вимагає від кожного з нас мудрості та сил.

Як очільник податкової служби Київської області я дякую платникам податків за розуміння та соціальну відповідальність. Це має значення для всієї країни. При цьому запевняю, що працівники податкової служби продовжують виконувати свої обов’язки, адже економічна стабільність та наповнення бюджету дозволить Державі максимально швидко забезпечувати соціальні гарантії своїм громадянам.

Бережіть себе!

З повагою

в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області

Орест Вітик

 

 

З 23 березня 2020 року Центри обслуговування платників ГУ ДПС у Київській області надаватимуть адміністративні послуги виключно в онлайн режимі

Шановні платники податків!

З 23 березня 2020 року, у зв’язку введенням на території регіону надзвичайної ситуації та карантину, Центри обслуговування платників надаватимуть адміністративні послуги виключно онлайн.

На період карантину строки звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг зупиняються. Через електронний кабінет платника ви можете залишити заявку на надання необхідної послуги.

Від дня припинення карантину перебіг строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

- Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через субсайт Головного управління ДПС у Київській області.

Електронні адреси :

-  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - офіційна електронна пошта Головного управління ДПС у Київській області, для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - для подання запитів громадянами на отримання публічної інформації.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - для подання електронних звернень громадян (електронні звернення від громадян приймаються в Головному управлінні ДПС у Київській області у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання розміром до 2 Мб).

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису.

ГУ ДПС у Київській області

 

Заповнення Таблиці даних платника

Головне управління ДПС у Київській області інформує платників, що Таблиця даних платника податку -  це зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

У таблиці  даних платника податку (далі - Таблиця) зазначаються:

   -  види економічної діяльності відповідно до КВЕД ДК 009:2010;

   -  коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

  -   коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 (далі - ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання/надання товарів/послуг в одному рядку Таблиці не допускається. Коди послуг згідно з ДКПП у Таблиці мають містити від 5 (наприклад: 02.40) до 14 символів.

Після подання Таблиці, надалі при складанні податкових накладних/розрахунків коригувань, коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП мають вказуватися на рівні тих знаків (цифр), які зазначені в поданій Таблиці. Якщо в Таблиці коди будуть вказані на рівні 4 перших цифр, а в податковій накладній/розрахунку коригування - на рівні 12 цифр, то реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування може бути зупинена (наприклад, код «33.12» і код «33.12.24-00.00» не ідентичні і розуміються як різні коди).

Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника податку права навести у Таблиці інформацію щодо товарів відносно яких вона отримана.

Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Платник податків має право подати Таблицю без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

ГУ ДПС у Київській області

 

До якого бюджету сплачувати ПДФО самозайнятим особам з виплачених ними доходів

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що податковим агентом щодо податку на доходи фізичних осіб є юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента – юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов’язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, які виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм (п.п.14.1.180 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу ).

Самозайнята особа – це платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності (п.п.14.1.226 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Підпунктом «а» п.п. 168.4.5 п. 168.4 ст. 168 ПКУ передбачено, що фізична особа, відповідальна за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету: у разі коли така фізична особа є податковим агентом, - за місцем реєстрації у контролюючих органах, а у випадках, передбачених ПКУ, - за місцезнаходженням земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених в натурі (на місцевості).

ГУ ДПС у Київській області

 

Надання адміністративних послуг щодо ліцензування діяльності суб’єктів господарювання з роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пального, зберігання пального

Головне управління ДПС у Київській області, з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції COVID-19, доводить до відома платників податків, що з 23.03.2020 документи на отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, а також на зберігання пального, на зберігання пального виключно для потреб власного споживання, дублікатів, переоформлення ліцензій у випадках, передбачених законодавством, суб’єкти господарювання можуть направляти поштовими відправленнями або залишати безпосередньо в скриньці для документів за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення, 5-А.

Отримання зазначених вище документів та їх розгляд буде проводитися без участі суб’єктів господарювання.

Інформація про оформлені, анульовані та призупинені ліцензії буде розміщуватися на сайті Головного управління ДПС у Київській області.

Видача ліцензій буде здійснюватися після завершення заходів, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Контактний телефон: 273-31-39.

ГУ ДПС у Київській області

 

Отримати довідку про відсутність заборгованості можна в Електронному кабінеті

ГУ ДПС у Київській області інформує, що довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка) надається відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (далі – Порядок № 733).  Довідка формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Для отримання Довідки платник повинен подати заяву за формою, згідно з додатком 2 до Порядку №733, яка подається (за його вибором) в один з таких способів:

- у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;

- в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login, з дотриманням вимог Законів України  «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Звертаємо увагу, що вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету платник може створити та надіслати Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).

У Заяві обов’язково вказується посилання на відповідний нормативно-правовий акт, який передбачає необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником (п. 3 Порядку № 733).

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.  Довідка або відмова у її наданні готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.

Довідку або відмову у наданні Довідки в електронній формі платник отримує у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Довідка надається платнику безоплатно.   Строк її дії становить 10 календарних днів з дати формування, який зазначається у Довідці.

Переглянути видану електронну Довідку  можна у відкритій частині Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), ввівши податковий номер платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізити електронної Довідки (дату і номер).

ГУ ДПС у Київській області

 

Дані про рахунки самозайнятої особи відкриті у банках та інших фінансових установах відображаються в Електронному кабінеті

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що Податковим Кодексом передбачено, що банки та інші фінансові установи зобов’язані надсилати повідомлення про відкриття або закриття рахунків платникам податків, зокрема, самозайнятим фізичним особам, до контролюючих органів, у яких перебувають на обліку платники податків, у день відкриття/закриття рахунка.

Пунктом 69.7 статті 69 ПКУ передбачено обов’язок фізичної особи – підприємця та особи, яка провадить незалежну професійну діяльність повідомляти про свій статус банки та інші фінансові установи, в яких вони відкривають рахунки.

Згідно з абзацом першим п. 5 розд. І Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12 листопада 2003 року № 492 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 01 квітня 2019 року № 56) зі змінами та доповненнями

Клієнти банків мають право відкривати рахунки в будь-яких банках України відповідно до власного вибору для забезпечення своєї господарської/підприємницької/інвестиційної/незалежної професійної діяльності/діяльності, яка не пов’язана з підприємницькою, і власних потреб.

Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 №721.

Електронний кабінет платника забезпечує платникам можливість реалізації прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, в тому числі, шляхом, зокрема, перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, здійсненням податкового контролю (п.42 прим 1.2 ст. 42 прим. 1 ПКУ).

У разі встановлення статусу клієнта як самозайнятої особи (ФОП або особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) банки та інші фінансові установи при відкритті/закритті рахунків клієнта надсилають повідомлення до контролюючого органу про відкриття або закриття будь-яких рахунків платника податків – самозайнятої особи, у тому числі відкритих для власних потреб.

У розділі «Облікові дані платника» приватної частини Електронного кабінету відображаються, зокрема, дані про всі рахунки самозайнятої особи відкриті у банках та інших фінансових установах (поточні, депозитні, кредитні тощо).

ГУ ДПС у Київській області

 

Цьогоріч кампанія декларування громадянами доходів, отриманих попереднього року, триватиме до 1 липня

З набранням чинності Закону України від 17.03.2020 №533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19)», термін подачі декларації про майновий стан і доходи подовжено. Цьогоріч кампанія декларування громадянами доходів, отриманих попереднього року, триватиме до 1 липня.  Сплатити податкові зобов’язання, зазначені у деклараціях, мешканці Київщини мають до 1 жовтня 2020  року.  

Про які види статків мають звітувати громадяни та своєчасно сплатити податки:

-  Від продажу або надання в оренду рухомого та нерухомого майна;

-  Від провадження господарської діяльності або незалежної професійної діяльності (крім фізосіб-підприємців платників єдиного податку);

-  Від продажу власної сільськогосподарської продукції;

-  Не від податкових агентів, а також інші доходи, не оподатковані протягом року;

-  Основна сума боргу за кредитом платника податку, прощеного кредитором за його самостійним рішенням;

-  У вигляді спадщини та подарунків;

-  Від продажу цінних паперів та корпоративних прав;

-  Отримані від фізичних осіб - платників єдиного податку четвертої групи відповідно до умов цивільно-правового договору;

-  Іноземні доходи. 

ГУ ДПС у Київській області

У зв’язку з ввденням в країні режиму надзвичайної ситуації і продовженням карантину значно посилено запобіжні заходи щодо недопущення  поширення корона вірусної інспекції. Публікуємо протоколи засідань комісії з техногенної ситуації ГСР, згідно якого селищі вводяться посилені обмежувальні заходи, а саме заборона продажу шарми та інших продуктів вуличної їжі, забороняється також приготування кавових напоїв у кав’ярнях чи інших місцях, та продаж алкоголю на розлив. Більш детально в наступному матеріалі:

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ
засідання комісії з питань техногенно-екологічної
безпеки та надзвичайних ситуацій при
Гостомельській селищній раді

«25» березня 2020 року

… ВИРІШИЛИ:
1. Заборонити на території селища Гостомель роботу МАФів із реалізації шаурми, приготування та продажу кавових напоїв, тощо.
2. Заборонити реалізацію у торгових закладах, розташованих на території селища Гостомель, алкогольних напоїв на розлив та приготування і продаж кавових напоїв
3. Запровадити на території селища Гостомель обов’язковий «масочний режим», для людей, які перебувають в адміністративних, виробничих та торгових приміщеннях.
4. Зобов’язати заклади та установи, які продовжують діяльність в умовах карантину, встановити позначки, які допоможуть відвідувачам забезпечити дотримання дистанції у 1,5 (півтора) метра.
5. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №409 від 17.06.2015 року «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій», рішення постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Гостомельської селищної ради, прийняті в межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території селища Гостомель…

Голова комісії Д.В. Абрамчук

Секретар комісії В.А. Андросова

 

Гостомель може пишатися, що продовжує славні традиції козацької епохи, коли в містечку була створена перша козацька сотня, що боролася за незалежність України під час визвольної війни під знаменами Богдана Хмельницького. Сьогодні цю славу продовжує бригада швидкого реагування НГУ. Основний контингент особового складу бригади сьогодні на захисті територіальної цілісності України в зоні ООС (АТО). Низький уклін героям нашого часу, стійкості, мужності, прихильності долі, теплих слів від рідних і близьких. Бажаємо в цей нелегкий час виконання найпочеснішої місії захисників країни завжди бути взірцем для наших для наших сучасників і прийдешніх поколінь.
Від імені депутатського корпусу й ГСР, Гостомельський слищний голова Юрій Прилипко
Рядком історії
У 2015 році Внутрішні війська МВС були перейменовані в Національну гвардію, і було встановлене нове свято 26 березня — День Національної гвардії України.
Основними завданнями Нацгвардії є захист життя, прав, свобод та інтересів громадян від злочинних та інших протиправних посягань, захист конституційного ладу і територіальної цілісності країни. Особовий склад Нацгвардії України комплектується службовцями за загальнообов’язковим військовим призовом і контрактниками. На даний момент в регіонах країни діє 6 оперативно-територіальних об’єднань.

Селилищна рада продовжує акцію допомоги малозахищеним категоріям громадян. Сьогодні 63 продуктові набори за адресами Червоного Хреста були направлені людям з обмеженими фізичними можливостями, які мають проблеми з придбанням першочергових продуктів. Допомога продовжуватиметься, звертайтеся в селищну раду за вказаним вище телефоном.
Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день – до 24 квітня включно. Відповідне рішення Уряд ухвалив сьогодні.

Режим надзвичайної ситуації запроваджений по всій території України на 30 днів

Таке рішення щойно ухвалили на засіданні Кабінету Міністрів. Крім того, у режим надзвичайної ситуації переведена Єдина державна система цивільного захисту. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені на 30 днів до 24 квітня.

Уряд діє за визначеним планом боротьби з поширенням коронавірусної інфекції. І сьогоднішнє рішення обумовлене тим, що випадки захворювання на COVID-19 вже виявлені в 13 областях та місті Києві.

Додатково до цього рішення Кабмін постановив:

☑️ належним чином облаштувати КПП в зонах надзвичайної ситуації з обов’язковим санітарним оглядом громадян та пропуском лише після медичного огляду осіб та дезінфекції транспортних засобів;
☑️ залучити до роботи на цих пунктах працівників та технічні засоби МОЗ, Нацполіції, Нацгвардії, ДСНС, Держпроспоживслужби;
☑️ усі приміщення, дороги та тротуари мають проходити ретельну дезінфекцію;
☑️ надавати допомогу малозахищеним верствам населення із залученням працівників соціальних служб, громадських і волонтерських організацій до надання допомоги.

 

Розглянуто всі питання порядку денного, а саме: про внесення змін до рішення  Гостомельської селищної ради №1027-58-VII від 21.12.2019 року «Про бюджет селища Гостомель на 2020 рік», про надання матеріальної допомоги громадянам селища. Також депутати ухвалили рішення про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради №1061-59-VII від 16 січня 2020 року «Про затвердження програми місцевого значення селища Гостомель на 2020 рік» (програма поліпшення медичного обслуговування населення селища Гостомель, внесли зміни до рішення Гостомельської селищної ради №1031-58-VII від 21 грудня 2019 року «Про затвердження програм місцевого значення селища Гостомель на 2020-2021 роки»(програма «Соціальний захист окремих категорій населення селища Гостомель на 2020-2021 роки»,більш детально у рубриці «Рішення селищної ради».

Відтак на позачерговій сесії виділено 100 тис матеріальної допомоги мешканцям Гостомеля. Надана субвенція селищній амбулаторії загальної практики сімейної медицини на суму 200 тис. грн..( в тому числі на придбання двох портативних апаратів штучної вентиляції легенів, дезинфікуючі засоби, антисептики, одноразовий медичний одяг, маски, рукавички і т.п.) загальний обсяг субвенції, що вже виділив Гостомель на амбулаторію загальної практики сімейної медицини в 2020 році складає 500 тис грн. Окрім цього, виділено кошти 120 тис. грн. на продуктові набори для малозахищених верст населення. У цілому на боротьбу з корона вірусною інфекцією на позачерговій сесії виділено майже 1 млн. грн.

 

З 12 березня в Україні запроваджено тритижневий карантин та низка інших обмежувальних заходів через пандемію коронавірусу. Водночас державні органи продовжують роботу задля задоволення потреб населення.

Зокрема, Мінцифра підготувала перелік адміністративних послуг, які можна отримати у ЦНАП за невідкладних обставинах під час карантину. Оскільки неможливість отримати певні послуги позбавляє громадян здатності реалізовувати свої права та підтримувати належний рівень життя. Відповідну постанову було ухвалено Кабінетом Міністрів 20 березня.

Інші адмінпослуги надаватимуться з урахуванням епідеміологічної обстановки на відповідній території.

Водночас в Міністерстві закликають громадян України утриматися від відвідування ЦНАП та інших надавачів послуг у період карантинних заходів без нагальної потреби або при симптомах ГРВІ, грипу чи коронавірусу.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП під час карантину:

  • оформлення паспорта громадянина України;
  • вклеювання фотокартки до паспорта при досягненні 25 чи 45 років;
  • комплексна послуга єМалятко для батьків новонароджених;
  • видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, параметри яких перевищують нормативні; 
  • погодження маршрутів руху транспорту під час перевезення небезпечних вантажів;
  • реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів, що належать закладам охорони здоров’я або у зв’язку з втратою техпаспорту;
  • видача посвідчень водія замість втраченого чи викраденого;
  • державна реєстрація народження фізичної особи та її походження;
  • державна реєстрація смерті;
  • субсидія на оплату житлово-комунальних послуг;
  • оформлення пільг на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу;
  • оформлення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме;
  • оформлення винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”;
  • оформлення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами тим, хто не застрахований у системі державного соціального страхування;
  • оформлення допомоги при народженні, усиновленні дитини, на дітей, над якими встановлено опіку та піклування, чи самотнім матерям;
  • реєстрація чи зняття місця проживання, видача довідки про реєстрацію;
  • оформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою.

РОЗПОРЯДЖАЮСЬ :

 

  1. Скликати позачергову шістдесят першу сесію сьомого скликання Гостомельської селищної ради на 24 березня 2020 року о 16:00 годині в приміщенні Гостомельської селищної ради (селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220).
  2. На розгляд позачергової шістдесят першої сесії селищної ради VІІ скликання винести питання «Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради №1027-58-VII від 21 грудня 2019 року «Про бюджет селища Гостомель на 2020 рік», «Про надання матеріальної допомоги громадянам селища» та внесення змін до програм місцевого значення селища Гостомель на 2020 – 2021 роки (щодо придбання засобів індивідуального захисту, продуктових наборів та інше).
  3. Секретарю селищної ради Кислиці О.В. довести зміст даного розпорядження до відома депутатів Гостомельської селищної ради.
  4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Гостомельський селищний голова                                      Ю.І. Прилипко

 

 

 

 

 

Зокрема, 3 адмінпротоколи склали у випадках перевезення транспортними засобами більше 10 осіб, 2 – щодо магазину «Червоний маркет» в Ірпені та по одному – щодо магазинів квітів і сумок у Гостомелі, які працювали попри заборону.

Правоохоронці зазначили, що в Ірпінському регіоні працюють 2 піших патрулі та 5 автопатрулів поліції.

Нагадаємо, в Ірпені та Приірпінні запроваджено карантин – заборонені масові заходи, призупинена робота освітніх закладів, торгово-розважальних центрів, кінотеатрів, спортзалів, закладів громадського харчування та ін.

Учора місцева комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій запровадила в Ірпінському регіоні нові карантинні заходи. Зокрема, заборонено роботу ринків та ярмарків, закладів, що надають послуги населенню, приватних нотаріусів, прокатів велосипедів та електромобілів, а також відвідування будь-яких дитячих ігрових майданчиків, використання зон барбекю, альтанок та майданчиків для відпочинку в парках і на набережній.

Новини