Четвер, 20 лютого 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

 

В Україні тривають дискусії та обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації.
Нагадаємо, законопроєкт «Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)» №2598 викликав «хвилю» непідтримки у суспільстві, ЗМІ, експертному середовищі та соціальних мережах. Асоціація міст України заявила, що запропоновані зміни – це демонтаж системи місцевого самоврядування та закликала Парламент відхилити цей законопроєкт і провести його обговорення.
Також зарубіжні партнери, які усі ці роки підтримували реформу місцевого самоврядування в Україні, висловили консолідовану позицію щодо недопустимості внесення до Конституції змін, які не відповідають Європейській хартії місцевого самоврядування та порушують демократичні процеси. Міжнародна спільнота фактично виступила на підтримку вимог органів місцевого самоврядування і АМУ, експертів і науковців щодо необхідності проведення широкого обговорення та консультацій.
Як наслідок, 16 січня Президент відкликав проект закону про внесення змін до Конституції щодо децентралізації №2598.
Нині триває процес обговорення і підготовки змін до Конституції України за участі народних депутатів, Уряду, центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх провідних асоціацій, міжнародних та вітчизняних організацій, експертного та наукового середовища.
Асоціація міст України також бере активну участь в дискусіях, засіданнях робочих груп, співпрацює з народними депутатами.
Парламентський Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування звернувся до Генерального директорату ІІ – з питань демократії Генерального секретаріату Ради Європи з проханням надати фахові висновки експертів Ради Європи щодо дискусійних питань змістовної частини конституційних змін. Також буде залучено незалежних експертів Європейської комісії за демократію через право (Венеційської комісії), групи незалежних експертів ЄСХЛ при Конгресі місцевих та регіональних влад.
Асоціація міст України висловила прагнення до діалогу та долучилася до роботи з підготовки змін до Конституції в частині децентралізації.

8 лютого В БК " Чотири леви" пройшла творча зустріч з кіноакторами - Дмитром і Костянтином Лінартовичами. Гостомельці й нацвагардійці мали можливість поспілкуватися з митцями й почути, як народжується велике кіно, а також почути бардівські пісні від молодшого Лінартовича. У доробку акторів чимало ролей на патріотичну, зокрема історичну тематику, також про війну на Донбасі. Селищний голова Юрій Прилипко після зустрічі зауважив, ми робитимемо все можливе, аби гостомельці й нацгвардійці мали можливість долучатися до великого мистецтва, яке є основою для єдності й творення спільного добробубуту нації. Це вже друга зустріч з акторами кіно й театру в Гостомелі, яким припало до душі наше селище, сучасний БК, озвучення й освітлення сцени , котрі забезпечують справжні майстри своєї справи під керівництвом Леоніда Драпа. Творчі зустрічі продовжуватимуться щомісяця, стежте за афішами.

 

В БК «Чотири леви» продовжується традиція започаткована нещодавно, зустрічі з акторами вітчизняного кіно й театру. 8 лютого ви матимете можливість поспілкуватися з героями популярних фільмів і кіносеріалу «Гетьман» за твором Віктора Вєртєннікова. Актори відомі й по інших стрічках, як от «Пекельна хоругва», що демонструвалася в Гостомелі, «Той що пройшов крізь вогонь», більш детально про їхні роботи можете прочитати в афіші, що публікується.  

Вашій увазі пропонуємо бесіду про фільм «Осінні спогади», який став першим прикладом продукції України  на екранах Чехії й Ірану. На стрічку не витратили жодної державної копійки. Головну роль у ній виконав Дмитро Лінартович, якому ви матимете можливість задати запитання.
— Дмитре, в фільмі «Осінні спогади» ви створили образ солдата, що повернувся зі зони проведення антитерористичної операції після поранення. З яким настроєм грали цю роль, адже це дуже болюча і актуальна тема для багатьох українців, і чимало людей вважають, що про цю війну в кіно говорити зарано?
— Я був готовий до такого героя, бо сам був мобілізований і проходив польове навчання на полігоні під Рівним. Там познайомився з бойовими командирами. Вони розповідали чимало історій про події на Сході, які я пропускав крізь себе. Бачив їхні переживання та проблеми на власні очі. Тому треба в суспільстві це обговорювати, щоб не забувати про наших героїв. І я не згоден, що треба мовчати про те, що відбувається на Донеччині та Луганщині. Навпаки, потрібно знімати це зараз!
— У стрічці Анатолій каже, що не має куди повертатися, бо його місце лише на війні. Можливо, ваш герой родом із Донбасу чи Криму?
— Так, у сценарії було прописано, що мій герой родом зі Сходу. Але там він нічого не мав — ні будинку, ні квартири. Чимало воїнів саме так і живуть. Тому коли приходить мирне життя, у них немає де голову прихилити. А на фронті у них є побратимство, висока мета. І раптом це все зникає.
— Чим робота з іноземними режисером і продюсером відрізняється від українських?
— Та нічим, адже режисер Алі Фахр Мусаві вчився в Києві. Він вільно володіє російською, чудово розуміє наш менталітет. А продюсер Віктор Вільгельм давно живе в Україні. З іншими іноземцями спілкувалися англійською. Коли люди ставлять за мету швидко й якісно зняти фільм, це нічим не відрізняється від інших кіновиробників.
— А як ви жили в селі біля Трускавця під час зйомок?
— Зйомки тривали місяць, тому ми були поставлені в дуже жорсткий режим. Я рано лягав спати й о шостій ранку вставав, існував у армійському режимі. У фільмі знімали хату п. Галини — дуже жвава жіночка. Постійно питала: хлопці, що подати, куди принести? Прагнула в усьому допомогти. Люди на Заході України — дуже гостинні, моторні, щиросердечні. Але мають почуття власної гідності. Коли виникає відчуття несправедливості, то тут у них одразу виникає сильний спротив.
— Як працювалося з іранською актрисою Назанін Ахмадишахпоурабаді?
— Отримав чудовий досвід спілкування з жінкою іншої культури. Наприклад, коли вона виходила з автомобіля, то наші чоловіки хотіли подати їй руку, а нас тут же попередили, що цього не можна робити. Вона заміжня, і торкатися її має право тільки чоловік.
— Як же вона в кіно з іншими чоловіками грає?
— Акторська професія і чоловік їй дозволяє. Вона дуже вихована, намагалася вивчити нашу мову, наприкінці вже могла промовляти окремі фрази.
— Ви працюєте військовим журналістом. Чому вирішили освоїти новий фах?
— Я проходжу службу на військовому телебаченні, де вже спільно випустили музичний кліп на мою пісню «Морський піхотинець». Також записали на військовому радіо пісню про журналістів та операторів. А ще мені довірили читати в ефірі вірші, написані солдатами. Вони звучать, як закадровий текст до передачі «Будемо жити».
— У фільмі «Той, хто пройшов крізь вогонь» ви також грали героя, але Другої світової війни. Чим ці хлопці — Анатолій та Іван відрізняються один від одного?
— Мій герой Іван Доценко — людина чудової вдачі. Він не губиться в жодних обставинах. У нього неймовірна доля, адже він льотчик, котрий зумів утекти з німецького полону, а коли побачив, що радянські табори нічим не кращі, то не побоявся втекти через Аляску в Канаду, де став вождем індіанського племені. Він справжній відчайдух, котрий не мириться з обставинами. Але він і подорожник по своїй суті.
— Чим же ці герої подібні?
— Вони зовсім різні! Хоча схема війни — та ж сама по своїй формі, але різна по суті. Раніше Україна воювала в складі СРСР за імперські цінності. А зараз відстоюємо свою незалежність і цілісність.
— А нові проекти маєте?
— Так, зараз я граю в рок-мюзиклі Got To Be Free «тітушку», котрий постійно наражається на неприємності. Такий-от антигерой, антипод головного персонажа. Це — повноцінний спектакль із живим оркестром. Важливим елементом дійства є його інтерактивність. Під час вистави глядачі приєднуються до зведення барикад, а між публікою блукають артисти, котрі грають «братків», хлопців у камуфляжі, дівчат у футболках із червоним хрестом, людей із Майдану. А всім цим керує «голос Майдану» — Євген Нищук. Публіка сприймає спектакль надзвичайно емоційно. Головну чоловічу роль грає Іван Леньо, фронтмен групи Kozak System. Він уперше показав себе як театральний артист. За сюжетом його герой на Майдані закохується в красуню, журналістку Меланку. А я втілюю сили зла. «Тітушки» знущаються над людьми, викрадають їх. Сценарист і режисер мюзиклу Сергій Проскурня, тож мені було дуже цікаво працювати у його модерній естетиці.
— Погодилися грати негативного персонажа після таких героїв?
— Так. Насамперед, мені подобається, що це історія про Революцію гідності, але подається вона не відкритим текстом, а через стосунки закоханих людей на тлі всіх цих подій. А де є кохання, там є мир. І останній покидьок, такий як мій «тітушка», також має якісь почуття. Тому мені було важливо змалювати героя не однією чорною фарбою, а показати усю палітру його почуттів. Вважаю, що мій персонаж закликає йти на відкриту розмову з усіма — чи ти політик, чи військовий, чи цивільна особа, або навіть кримінальник. Треба виходити на дискусії, озвучувати свою позицію. Навіть із в’язнями можна спілкуватися мовою мистецтва. Я служив у армії з відвертими хуліганами, але коли читав їм Шевченка, то вони його сприймали. Тому нам потрібно тримати культурний фронт і розмовляти мовою мистецтва. До речі, мого героя дуже добре сприйняла публіка. На виставу приходили авторитетні особи нашої країни — Василь Шкляр, Сергій Жадан, хлопці з гурту «ВВ», Ольга Богомолець. Усі вони дякували за виставу, казали, що такі мистецькі події дуже важливі для нашої культури сьогодні.
Розмовляли Ліліана Фесенко та Людмила Українка, «Укрінформ»

 

 

Під час зустрічі з пердставниками НОК у Київській області селищний голова розповів про спортивні досягнення Гостомеля, традиції гостомельської футбольної школи, котра в своєму активі має клуб ветеранів і юніорів. Також очільник Гостомеля висловив прагнення  Гостомеля зміцнювати й доповнювати спортивну базу селища новими об'єктами. Представники олімпійського комітету відзначили, що Гостомель інфраструктурно змінюється на краще, що їм відомо про його спортсменів, а також висловили побажання про спільні спортивні заходи та акції, під час котрих виростатимуть нові олімпійці, вручивши книги про здобутки українських чемпіонів та історію НОК.  

Оголошено старт масштабного всеукраїнського проєкту «Озеленення України». Про нього повідомила депутат ГСР Надія Скуратівська, яка брала участь в цьому заході, наголосивши, що гостомельська громада також братиме участь в масштабній акції, під час котрої 20 березня заплановано висадити один мільйон дерев протягом доби.

Познайомимо з інформацією, що повідомляють про акцію організатори.

«Природне середовище було, є і буде незамінним партнером людей у їхньому повсякденному житті. Ми черпаємо з природи всі багатства. Її краса й велич залишаються нашим головним скарбом.

В умовах хворої природи не може бути здорових людей. Це аксіома, зміст якої важливо усвідомити кожному з нас. Яке майбутнє чекає нові покоління людей, залежить виключно від нас нинішніх.

Мета – привернення уваги до відновлення екосистеми України і планети, а також розвиток екологічної свідомості людей.

 «Через глобальне потепління, яке веде до зростання рівня Світового океану, деякі міста, острови, навіть цілі країни за кілька десятиліть ризикують опинитися під водою або стати непридатними для життя. Людству нині складно навіть передбачити, з якою швидкістю це відбуватиметься – і навіть, де саме. Враховуючи це все, дерева є вкрай важливими: вони можуть затримувати величезні кількості вуглекислого газу, сповільнюючи глобальне потепління. Ми впевнені, що разом із всією небайдужими людьми, дерево за деревом, зробимо свій внесок у порятунок планети», – ділиться засновник бізнес-клубу «CEO Club Ukraine» Сергій Гайдайчук.

Завдання проекту «Озеленення України»:

  • Висадити 1 000 000 дерев за 24 години
  • Сприяти протягом року у висадженні парків та алей
  • Провести загальнодержавну інформаційну кампанію
  • Організувати освітні воркшопи в навчальних закладах
  • Започаткувати міжнародний флеш-моб «Озеленення України. Озеленення планети!»

«Погіршення стану лісів в Україні сьогодні є однією з найбільших екологічних катастроф. Вирубка лісів значно підвищує ризики повеней та паводків, відповідно, погіршується якість грунту та родючість. Крім цього, вирубування карпатських лісів зумовлює зменшення біорізноманіття, знищення ареалів рідкісних видів флори і фауни, загибель цінних природних екосистем та негативний вплив на клімат усієї України. Нам потрібно не допустити такого і робити все можливо, щоб цього уникнути. Щиро запрошуємо до участі в проєкті «Озеленення України» усіх бажаючих, хто хоче зробити нашу Україну і планету екологічно чистою та красивою.

Також наголошую, що участь у проєкті «Озеленення України » можуть взяти усі бажаючі», – зазначає генеральний директор Книги рекордів України Ганна Крисюк.

Формати участі у проєкті:

  • Волонтери: активна участь у висадженні дерев на локаціях
  • Співорганізатори: організація проекту в регіонах, на локаціях
  • Партнери: забезпечення організаційної, матеріально-технічної бази реалізації проекту, закупівля дерев
  • Інформаційні партнери: висвітлення інформаційних приводів проекту на доступних ресурсах
  • Еко-амбасадори: особи, які висадили понад 200 000 дерев; презентують проект серед населення.

За детальнішою інформацією звертайтесь до менеджера проєкту Надії Чистяк. Контактний номер телефону: +380 50 663 01 32, + 380 67 878 80 28.

Щодо питань взаємодії і комунікації із ЗМІ звертайтесь до Юлії Бичай. Контактний номер телефону:  +380 66 993 41 81.

Проект рішення про встановлення (зміну) меж району вноситься на розгляд ВР Кабміном на підставі подання відповідної районної ради.
Децентралізація по-новому: Кабмін показав, як бачить адміністративно-територіальну реформу
 

Наразі в Україні відсутнє законодавство, що визначає порядок утворення, реєстрації, перетворення адміністративно-територіальних одиниць, а також населених пунктів. І на думку Кабміну, це породжує низку проблем, пов’язаних з упорядкуванням назв адміністративно-територіальних одиниць та населених пунктів, їх обліком та своєчасним внесенням змін до первинного реєстру.

Тож з метою визначення основних засад адміністративно-територіального устрою України, порядку утворення, ліквідації, встановлення і зміни меж адміністративно-територіальних одиниць та населених пунктів 24 січня Кабмін вніс до Верховної Ради законопроект №2804 «Про засади адміністративно-територіального устрою України».

Цей законопроект — лише один із пакету нормативно-правових актів, які стосуються децентралізації. Зокрема, зазначається, що у проекті закону вводяться поняття адміністративно-територіального устрою України, адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту та інші.

Що пропонується законопроектом

Документом встановлюються засади, на яких будується адміністративно-територіальний устрій, органи, до повноважень яких належить розгляд і вирішення питань адміністративно-територіального устрою, порядок утворення та ліквідації адміністративно-територіальних одиниць, встановлення і зміна їх меж, віднесення населених пунктів до категорії сіл, селищ, міст, найменування і перейменування населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць.

Законопроект дає визначення термінів, зокрема:

1) адміністративний центр району, області — населений пункт, на території якого розташовані місцеві органи виконавчої влади, територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування району, області;

2) адміністративно-територіальна одиниця — компактна частина єдиної території України з визначеними в установленому цим Законом порядку межами, що є просторовою основою для організації та діяльності органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування;

3) адміністративно-територіальний устрій України — зумовлена географічними, історичними, економічними, соціальними, культурними та іншими факторами внутрішня територіальна організація держави з розмежуванням її території на адміністративно-територіальні одиниці;

4) населений пункт — компактно заселене місце проживання людей, що утворилося внаслідок історичних традицій, господарської та іншої діяльності, має сталий склад населення, власне найменування та відокремлену територію з визначеними в установленому цим Законом порядку межами.

Також пропонується встановити поняття «старостинського округу» — як частини території територіальної громади, на якій розташовано один або декілька населених пунктів, крім адміністративного центру такої територіальної громади, що визначена сільською, селищною, міською радою, з метою забезпечення представництва інтересів жителів такого населеного пункту (населених пунктів) старостою.

Адміністративно-територіальний устрій

Так, відповідно до документу, систему адміністративно-територіального устрою України становлять Автономна Республіка Крим, області, райони, райони в містах, а також міста, селища, села, на основі яких, на підставі та в порядку, що визначені цим Законом, формуються адміністративно-територіальні одиниці.

У статті 5 проекту закону закріплено, що адміністративно-територіальні одиниці є регіонального, субрегіонального, базового та допоміжного рівнів.

  1. Адміністративно-територіальними одиницями регіонального рівня є Автономна Республіка Крим та області.
  2. Адміністративно-територіальними одиницями субрегіонального рівня є райони в Автономній Республіці Крим та в областях.
  3. Адміністративно-територіальними одиницями базового рівня є громади, які утворюються на основі населених пунктів (міст, селищ, сіл).
  4. Адміністративно-територіальними одиницями допоміжного рівня є райони в містах. 

Крім того, зазначається, що адміністративно-територіальними одиницями зі спеціальним статусом є міста Київ та Севастополь, особливості здійснення державної влади та місцевого самоврядування на території яких визначаються окремими законами України.

Відповідно до законопроекту область складається тільки з районів. Також пропонується встановити, що район складається з громад, загальна чисельність населення яких становить не менше ніж 150 тисяч жителів. До складу громади входить один або декілька населених пунктів.

У Кабміні пояснюють, що з метою оптимізації управління, належного здійснення органами місцевого самоврядування повноважень та надання відповідних послуг за рішенням міських рад міст, чисельність населення яких перевищує 300 тисяч жителів, можуть утворюватись райони у місті (чисельність яких не менше 150 тисяч жителів).

Порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою

  1. Утворення, ліквідація, встановлення (зміна) меж громад, визначення та зміна їх адміністративних центрів здійснюється Кабінетом Міністрів України у визначеному ним порядку.

Також встановлюється, що утворення, ліквідація, встановлення (зміни) меж громад, визначення та зміна їх адміністративних центрів здійснюється з урахуванням обґрунтованої позиції органів місцевого самоврядування, що представляють інтереси жителів відповідних населених пунктів.        

  1. Утворення, ліквідація, встановлення (зміна) меж районів здійснюється Верховною Радою України. Рішенням про утворення, ліквідацію, встановлення (зміну) меж районів визначається перелік громад, які входять до кожного із районів, яких стосуються відповідні зміни адміністративно-територіального устрою.

Проект рішення про встановлення (зміну) меж району вноситься на розгляд Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України на підставі подання відповідної районної ради.

  1. Порядок встановлення (зміни) меж міста

У документі зазначається, що встановлення (зміна) меж міста здійснюється Верховною Радою України. Проект рішення про встановлення (зміну) меж міста вноситься на розгляд Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України на підставі подання відповідної міської ради.

До подання міської ради додаються:

1) обґрунтування доцільності зміни меж міста;

2) результати громадського обговорення в місті, межі якого змінюються, щодо запропонованих змін, а також у навколишніх населених пунктах, якщо такі зміни зачіпають інтереси жителів цих населених пунктів;

3) проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста;

4) топографічна карта в масштабі 1:50000 із зазначенням відповідних меж.

Так, у разі відповідності подання міської ради та доданих до нього матеріалів вимогам законодавства Кабінет Міністрів України протягом шести місяців від дня надходження подання вносить проект рішення про встановлення (зміну) меж міста на розгляд Верховної Ради України.

  1. Порядок встановлення (зміни) меж селища, села

Встановлення (зміна) меж селища, села здійснюється відповідною сільською, селищною, міською радою за попереднім погодженням із Радою Міністрів Автономної Республіки Крим, відповідною обласною державною адміністрацією.

До подання сільської, селищної, міської ради Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, обласній державній адміністрації про погодження встановлення (зміни) меж селища, села додаються:

1) проект рішення сільської, селищної, міської ради про встановлення (зміну) меж селища, села;

2) обґрунтування доцільності зміни меж селища, села;

3) результати громадського обговорення в селищах, селах, межі яких змінюються, щодо запропонованих змін, а також у навколишніх населених пунктах, якщо такі зміни зачіпають інтереси жителів цих населених пунктів;

4) проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж селища, села;

5) топографічна карта в масштабі 1:50000 із зазначенням відповідних меж.

Окрім цього в документі зазначається, що у разі відповідності подання сільської, селищної, міської ради та доданих до нього матеріалів вимогам законодавства Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація протягом двох місяців від дня надходження подання приймає обґрунтоване рішення про погодження рішення сільської, селищної, міської ради про встановлення (зміну) меж селища, села.

Порядок найменування та перейменування адміністративно-територіальних одиниць, населених пунктів

Під час найменування, перейменування району не допускається присвоєння йому назви району, що вже існує в межах відповідної області. У разі, коли найменування, перейменування району за назвою населеного пункту — адміністративного центру району призводить до порушення положень абзацу другого цієї частини, такому району надається інша назва з урахуванням історичних, культурних, географічних, етнічних та інших місцевих умов і особливостей.

Найменування району здійснюється Верховною Радою України одночасно з утворенням такого району.

Перейменування районів здійснюється Верховною Радою України у разі:

1) зміни адміністративного центру району;

2) перейменування населеного пункту — адміністративного центру району.

У разі перейменування населеного пункту — адміністративного центру району проект рішення про перейменування району вноситься на розгляд Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України на підставі подання відповідної районної ради.

Найменування та перейменування громад здійснюється Кабінетом Міністрів України у визначеному ним порядку. Документом закріплюється, що під час найменування, перейменування громади не допускається присвоєння їй назви громади, що вже існує в межах відповідної області.

Найменування та перейменування громад здійснюється з урахуванням обґрунтованої позиції органів місцевого самоврядування, що представляють інтереси жителів відповідних населених пунктів.

Витрати, пов’язані із найменуванням (перейменуванням) адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту, у разі ініціювання змін Кабінетом Міністрів України, фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, у разі ініціювання органами місцевого самоврядування — за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів.

Державний реєстр адміністративно-територіальних одиниць та населених пунктів України

Новаціями законопроекту є також запровадження державної реєстрації адміністративно-територіальних одиниць та населених пунктів. Проектом закону закріплюється, що відомості про адміністративно-територіальні одиниці та населені пункти підлягають державній реєстрації шляхом включення (виключення) до Державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць та населених пунктів України.

Державний реєстр формується і ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою.

У статті 22 законопроекту встановлено, що Державний реєстр ведеться у формі електронної бази даних та відомості, що містяться у реєстрі, є відкритими.

Окремо зазначається, що до Державного реєстру вносяться відомості про:

1) назву адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту;

2) перелік адміністративно-територіальних одиниць, населених пунктів;

3) межі та площу території адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту;

4) чисельність населення адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту станом на 1 січня поточного року;

5) інші відомості, визначені законодавством.

Також ми писали, що Комітет ВР рекомендував до другого читання законопроект про зміну назв окремих судів.

 

 
В.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Орест Вітик повідомив:
у 2019 році мешканці пристоличного регіону сплатили 402,4 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Він підкреслив, що порівняно з результатом 2018 року цей показник зріс на 35%, що у грошовому еквіваленті дорівнює 104,4 для місцевих бюджетів коштів.

 

У 2020 році розмір мінімальної заробітної плати становить 4723 грн, таким чином, максимальна ставка податку становитиме 70,84 грн за 1 кв.
Податок на житлову нерухомість сплачують фізичні особи – власники житлової нерухомості, якщо площа житла, що перебуває в їхній власності, перевищує встановлений ліміт – пільгову площу (незалежно від кількості об’єктів).


Що оподатковується


- квартири площею понад 60 кв. м;
- приватні будинки площею понад 120 кв. м;

Податок сплачують за площі нерухомості, що перевищують встановлений ліміт, до прикладу, якщо площа квартири 80 кв. м, то податок буде нараховано за 20 кв. м.

Коли зазначена пільга не надається:


- якщо площа житла перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, та на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (надаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

Розмір податку:


- встановлюють за своїм рішенням сільські, селищні, міські ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування території громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості;

- ставка податку на загальнодержавному рівні обмежена, – не більше 1,5% від мінімальної зарплати, встановленої законом на 1 січня звітного року за 1 квадратний метр;

у 2020 році розмір мінімальної заробітної плати становить 4723 грн., таким чином, максимальна ставка податку становитиме 70,84 грн за 1 кв. м.

У 2020 році податок сплачується за 2019 рік.



Податкові повідомлення-рішення – фізичним особам мають прийти до 1 липня 2020 року, а сплатити суму визначеного в ньому податку потрібно протягом 60 днів після його отримання.

Власники житлової нерухомості, які мають платити податок, але не отримали податкового повідомлення-рішення, можуть звернутися в податкову добровільно та провести звірку данихю

У разі якщо податкові органи відобразять такий об’єкт нерухомості в базі (наприклад, після операції з купівлі-продажу, оформлення в реєстрі), власнику доведеться заплатити податок відразу за останні три роки.
 
 
 
www.kyivobl.tax.gov.ua 
  юрконсультація

У цей список потрапив і дорожній знак «Ірпінь», що стояв на території Гостомеля й збивав з пантелику громадян, бо територія Ірпеня розпочинається за АТП. Логічно було б з часом десь біля перехрестя встановити  інший дороговказ, наприклад з написами, про відстань до Ірпеня з цього місця, а ще додати, оскільки це траса міжнародного зв’язку Київ-Варшава, то й відстані до цих столиць, і до крайньої точки кордону України.
Демонтаж здійснюють працівники УЖКГ «Гостомель» згідно рішення виконавчого комітету Гостомельської селищної ради "Про демонтаж незаконно (самовільно) встановлених об’єктів у селищі Гостомель", розпочато демонтаж незаконних споруд на території селища Гостомель
За результатами спільного огляду території селища, щодо виявлення незаконно розміщених малих архітектурних форм та тимчасових споруд, для вжиття заходів по демонтажу виявлених об’єктів, було вирішено, демонтувати малу архітектурну форму розміщену за адресою: Перехрестя вулиць Свято-Покровська та Чкалова (Знак «ІРПІНЬ»).

Про результати  конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території  селища Гостомель

Гостомельська селищна рада інформує, що за результатами засідання конкурсної комісії, яке відбулося 03 лютого             2020 року, із питання про відбір суб’єктів оціночної діяльності для оцінки нерухомого майна в тому числі земельних ділянок несільськогосподарського призначення на території селища Гостомель, які будуть залучені до проведення експертної грошової оцінки, визнано:

 експертом  на проведення незалежної експертної грошової оцінки земельної ділянки  загальною площею 0,1667 га. по      вул. Центральна, 1-п в сел. Гостомель ФОП Ізергіну Оксану Дмитрівну.

 

На виконання пункту 2 доручення Прем'єр-міністра України від 19.12.2019 № 46660/0/1-19 за результатами наради під головуванням Прем'єр-міністра України О. Гончарука 13 грудня 2019 р. просимо провести з керівниками підприємств водопровідно-каналізаційного господарства роз'яснювальну роботу щодо застосування санкцій у разі недопущення до перевірок працівникІЕ Державної екологічної інспекції та виявлення порушень вимої природоохоронного законодавства.

Зазначаємо, що правові та організаційні засади, основні принципи порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарсько діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадови: осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під ча здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом Україні «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарське діяльності».

Новини