Середа, 20 березня 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Балансоутримувач : КП «УЖКГ Гостомель» ‒ нежитлове приміщення за адресою сел. Гостомель, вул. Проскурівська, 14 площею 40 кв.м.; нежитлове приміщення за адресою сел. Гостомель, вул. Проскурівська, 14 площею 10 кв.м.

Учасникам конкурсу необхідно подати до конкурсної  комісії наступні документи:

  • Заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
  • Копії установчих документів;
  • Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які залучаються до виконання оцінки;
  • Копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, виданого у встановленому законом порядку;
  • Матеріали, в яких відображається досвід проведення незалежної оцінки;
  • Пропозиції учасника конкурсу щодо термінів виконання робіт та оплати (подаються в окремому опечатаному конверті).

Умови конкурсу:

  • мінімальний термін виконання робіт;
  • мінімальна вартість послуг експерта щодо виконання незалежної оцінки.

Конкурсну документацію слід подавати не пізніше як за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) за адресою : селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220, каб. №3; телефон для довідок 045 97-31-8-52.

Конкурс буде проведено у приміщенні Гостомельської селищної ради через 14 днів після оприлюднення інформації  на офійному сайті.

 

 

 

 

Статус учасника бойових дій минулого тижня отримали 2 тисячі 395 військовослужбовців зі складу Збройних сил України. Про це під час брифінгу повідомив речник Міноборони Олексій Чорнобай.

«За минулий тиждень статус УБД отримали 2 тис. 395 військовослужбовців та працівників ЗСУ. На сьогодні статус УБД в україні вже отримали 127 тис. 363 особи ЗСУ», ‒ повідомив О. Чорнобай.

Книга – це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе.

В.О. Сухомлинський

Щороку  2 квітня, в день народження великого казкаря Г. К. Андерсена, весь світ відмічає Міжнародний День дитячої книги.

Це свято з’явилося за ініціативи видатної діячки світової літератури для дітей Елли Лепман ‒ організатора Міжнародної ради з дитячої книги (IBBY). Сьогодні це найавторитетніша організація в світі, яка об’єднує письменників, художників, літературознавців та бібліотекарів більше 60 країн світу. У 1967 році Е. Лепман домоглася, щоб рішенням ЮНЕСКО 2 квітня – день народження Г. К. Андерсена ‒ став Міжнародним Днем дитячої книги. Тим самим підкреслила величезне значення письменника та роль дитячої книги у духовному й інтелектуальному розвитку нових поколінь земної кулі.

Щороку одна з національних секцій Міжнародної ради з дитячої книги виступає спонсором цього значного свята. Одним з важливих завдань національної секції є вибір гідного автора для створення Послання до дітей земної кулі і талановитого художника, плакат якого стане символом свята на рік.

В історії літератури мало знайдеться письменників, які б заслуговували на звання: „Великий казкар”, „Добрий чарівник”, „Король казок”. Сам Андерсен у кінці життя, оцінюючи свій талант, визнав, що радість прийшла до нього в образі „музи, яка обдарувала його усім багатством казок – найчистішим у світі золотом, що виблискує вогником у дитячих оченятах, дзвенить сміхом на вустах дітей і батьків”.

2 квітня один раз на 2 роки на черговому конгресі Міжнародної ради з дитячої книги письменникам та художникам вручається головна нагорода – Міжнародна премія імені Г. К. Андерсена. Вона була заснована у 1956 році за ініціативи Елли Лепман для дитячих письменників, а з 1966 року – для художників ілюстраторів дитячих книжок. За статусом цією премією нагороджуються тільки живі номінанти. Міжнародна премія ім. Г. К. Андерсена – це золота медаль з профілем великого казкаря, яку часто називають „Малою Нобелевською премією” і вручається під патронатом Її Високості Королеви Данії Маргарет ІІ.

Першим лауреатом Міжнародної премії імені Г. К. Андерсена стала англійська письменниця Елеонор Фарджон у 1956 році, а 1958 премію одержала Астрид Ліндгрен з Швеції.

Лауреатами Міжнародної премії ім. Г. К. Андерсена стали відомі дитячі письменники Джанні Родарі, Туве Янссон, Кристине Нестлінгер, Джеймс Крюсс, Богумила Ржига, Катарина Патерсон та інші

У п’ятницю, 1 квітня, голова Київської обласної державної адміністрації Максим Мельничук здійснив робочу поїздку до Ірпеня. У програмі візиту були, зокрема, участь у круглому столі щодо проведення реформи місцевого самоврядування та знайомство із роботою місцевого Центру з надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Наступним пунктом робочої поїздки Максима Мельничука стала участь у круглому столі на тему: «Реформа місцевого самоврядування Київщини: стан та перспективи». До керівника області та мера Ірпеня Володимира Карплюка для обговорення процесу децентралізації влади приєдналися керівник Офісу реформ у Київській області Володимир Удовиченко, депутат Київської обласної ради Роман Титикало, місцеві депутати, члени громади.

Голова Київської облдержадміністрації наголосив на важливості того, щоб процес об’єднання громад на Київщині був виключно добровільним та свідомим і опирався на чинники фінансової спроможності та готовності громади нести відповідальність за власну господарську діяльність. Максим Мельничук підкреслив, що кожен район області має в обов’язковому порядку сформувати чіткий план власного розвитку, який стане своєрідною «дорожньою картою» для проведення реформ на місцях. 

«Область має мати єдиний вектор соціально-економічного розвитку, уніфікований план, в якому будуть прописані ключові пріоритети розвитку. При цьому кожен район на своєму рівні має мати власну стратегію розвитку, зі своїми особливостями та підходами. Напрацювання такого плану є одним із ключових нині для нас завдань. Сьогодні ми бачимо приклад Ірпеня. Це самодостатнє сучасне місто, з хорошими соціальними стандартами для життя, з розвиненою інфраструктурною базою, значними надходженнями до місцевого бюджету, які, до речі, забезпечують аж 6 тисяч підприємств. Сподіваємося, що довкола такого потужного центру у майбутньому згуртується міцна громада, яка буде самостійною, ефективною та показовою», ‑ зазначив голова Київської облдержадміністрації.

Наразі на Київщині повноцінно функціонує одна об'єднана територіальна громада – Калитянська. На її розвиток із державного бюджету передбачено виділення близько 6 мільйонів гривень. Ще близько 30 громад у Київській області домовилися про об’єднання і готують пакет документів для реєстрації та проходження всіх необхідних офіційних процедур. 

Шановна громадо, щиросердно просимо усіх, хто не байдужий до чужого горя, хто не черствий душею, а керується милосердям, допомогти хлопчику Олегу, 2014 р.н. Дитині лише два рочки і є всі шанси на його порятунок.

Олежка має пройти дороге лікування за кордоном.

Повсякдень, повсякчас, а особливо у дні Великого посту маємо бути милосердними і творити добро. Уявімо, що кожен із нас відірве від себе бодай кілька десятків гривень, які для нас великої ролі не відіграють, але можуть врятувати комусь найдорожче, що є в цьому світі – ЖИТТЯ!

Посильну для кожного із вас допомогу мама, Приходченко Ірина Юріївна, просить надсилати на картку ПриватБанку за №41 49 49 78 57 42 06 75.

Маємо усю належну документацію, надану мамою Іриною.

Будьмо милосердними! Лише в єдності – наша сила!!!

Зробімо добру справу - врятуймо життя дитини!

Укрпошта надаватиме послуги державної реєстрації згідно з меморандумом про співробітництво, підписаним між Українським національним оператором поштового зв’язку «Укрпошта» та Міністерством юстиції України.

Меморандум в приміщенні будинку зв’язку підписали в. о. генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Ігор Ткачук та заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Павло Мороз.

У процесі співпраці між Укрпоштою та Мінюстом досягнуто домовленості щодо впровадження на базі мережі Укрпошти сервісу «Служба державної реєстрації», який надасть можливість розвитку нового напряму діяльності підприємства.

«Ми досягли згоди з Міністерством юстиції з приводу надання послуг державної реєстрації у відділеннях поштового зв’язку. Це ми підтвердили сьогодні підписанням меморандуму. Наша співпраця сприятиме розвитку Укрпошти та надасть змогу українцям зручно і прозоро отримувати послуги реєстрації бізнесу та майна. Впровадження проекту ми розпочинаємо з Київської міської і Київської обласної, Житомирської, Вінницької дирекцій, із запланованих дирекцій – Дніпропетровська, Львівська, Рівненська дирекції. На основі отриманого досвіду в цих областях поширюватимемо послугу в усій Україні», – зазначив в. о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук.

Проект передбачає створення нових робочих місць із залученням фахівців з вищою юридичною освітою, які будуть здійснювати державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та реєстрацію речових прав на нерухоме майно.

Такий захід дозволить максимально децентралізувати надання державних реєстраційних послуг, скоротити видатки держбюджету на утримання мережі державних реєстраторів. Завдяки розгалуженій мережі відділень Укрпошти фізичні та юридичні особи матимуть змогу отримувати адміністративні послуги за місцем проживання, заощаджуючи особистий час та транспортні витрати, а також сплачувати за такі послуг в населених пунктах, де відсутні фінансові установи.

За словами Ігоря Ткачука, проект відповідає вимогам часу та є реалізацією реформи децентралізації влади в Україні, а також у галузі спрощення доступу до адміністративних послуг через пошту.

 

 

31.03.2016 року відбулося засідання круглого столу, під час якого керівництво Київської облдержадміністрації та представники іспанських благодійних фондів і асоціацій обговорили подальшу співпрацю щодо оздоровлення та відпочинку дітей з Київщини в Іспанії. Від КОДА участь у заході взяли її голова Максим Мельничук, заступник Андрій Янченко і начальник Служби у справах дітей та сім’ї Сергій Андріяш. Іспанську делегацію представляли керівники п’ятьох іспанських благодійних асоціацій та фондів «Разом за життя» (м. Валенсія), «Підтримка дитинства» (м. Сарагоса), «Нідес» (м. Кабра, Кордоба), «Чорнобиль елькартеа» і «Чорнобильеко Умеак» (м. Більбао).

Програми, у рамках яких діти зі столичної області відпочивають за кордоном, орієнтовані на дітей, які потребують особливої соціальної уваги та допомоги. Це, зокрема, діти бійців АТО, чорнобильців, позбавлені батьківської опіки, з багатодітних і малозабезпечених сімей.

Вітаючи присутніх, Максим Мельничук зазначив, що Іспанія є однією з ключових європейських країн для співпраці у сфері дитячого оздоровлення. Діти з Київщини їздять на відпочинок до цієї країни у рамках відповідних програм не перший рік, а такі поїздки дозволяють їм не тільки розширювати власний кругозір та обмінюватися культурним досвідом і традиціями, але й знайомлять їх із реаліями європейського життя.

«Торік в Іспанії оздоровилося 796 дітей із нашої області. Вони проживали у сім’ях, таборах, закладах благодійних фондів. Їздять двічі на рік  влітку на канікулах і взимку під час різдв’яно-новорічного періоду. Програма відпочинку насичена, пізнавальна, а головне – діти власними очима бачать європейські реалії і вбирають в себе, наче губка, європейські цінності та менталітет. До речі, не зупиняємося на одній Іспанії. Цього року плануємо оздоровлювати наших дітей і в інших розвинених країнах, наприклад, в Німеччині, Польщі, Австрії, Грузії», зазначив голова Київської ОДА .

Представники  іспанських організацій розповіли, що цей рік співпраці відрізнятиметься від попередніх тим, що у 2016-му оздоровлюватимуть більше дітей чорнобильців (що пов’язано із 30-ми роковинами від дня катастрофи на ЧАЕС).

В цілому на цей рік заплановано оздоровити за кордоном близько 20 тисяч дітей із Київської області. 

 

ПРОЕКТ

 

ГОСТОМЕЛЬСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

08290,  селище  Гостомель,  вулиця  Свято-Покровська,  № 125

________ СЕСІЯ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

 

РІШЕННЯ

 

селище Гостомель                          № ____ – ___ – VІІ                ____ ___________ 2016 року

 

Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради 

№426-18-VI від 24.05.2012 року

„Про порядок залучення коштів замовників

на розвиток інженерно -  транспортної і соціальної

інфраструктури селища Гостомель"

 

Відповідно до статті 40 Закону України „Про регулювання містобудівної дія­льності", Бюджетного кодексу України (із наступними змінами), керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні" селищна  рада ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни до рішення Гостомельської селищної ради №426-18-VI від 24 травня 2012 року „Про порядок залучення кош­тів замовників на розвиток інженерно — транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель" а саме:

-        Затвердити Положення про порядок залучення коштів замовників будівницт­ва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель в новій редакції, згідно з додатком 1.

-        пункт 3 викласти в новій редакції:

  1. Рекомендувати інспекції державного архітектурно - будівельного контролю в Київській обла­сті щомісячно станом на 1 число надавати виконавчому комітету Гостомельської селищної ради Списки замовників будівництва, яким зареєстровано відповідну дозвільну документацію на початок проведення будівельних робіт та Списки, яким зареєстровано Декларації про готовність об'єкту до експлуатації площею 300 м2 і більше до 10 числа місяця, наступного за звітним."

 

- пункт 4 викласти в новій редакції:

4. Доручити:

4.1.   Відділу обліку та звітності  при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради:

  • готувати проекти Договору, невід'ємною частиною якого є розрахунок ве­личини пайової участі та графік сплати коштів на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель;
  • проводити реєстрацію договорів в Журналі реєстрації договорів про залу­чення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель, згідно з додатком 2, та угод про внесення змін до цих договорів в Журналі реєстрації Угод про внесення змін до договорів про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель, згідно з додатком 3;
  • вести облік договорів та забезпечувати зберігання їх оригіналів;
  • здійснювати контроль за виконанням договорів про залучення коштів замо­вників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на роз­виток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель.

4.2. Відділу містобудування та архітектури при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради:

  • у разі встановлення факту будівництва та реєстрації Декларації про готов­ність об'єкту до експлуатації без укладення договору про пайову участь забу­довника у розвитку інфраструктури селища Гостомель, надсилати замовнику будівницт­ва рекомендованим поштовим відправленням з описом вкладення лист-повідомлення про необхідність укладення відповідного договору, в якому по­відомляється про порядок укладення договору про пайову участь.

 

4.2.   Юристам Гостомельської селищної ради у разі ухилення (відмови) замовника від укладання договору про залучення коштів замовників будівництва об'єктів   архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель, за поданням відділу обліку та звітності  при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради та відділу містобудування та архітектури при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради, звертатися з позовами до суду щодо примусового укладання таких договорів, обов'язковість яких встановлене чинним законодавством та цим Порядком".

 

  1. Це рішення оприлюднити в місцевих засобах інформації та на інформаційному сайті Гостомельської селищної ради.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного і культурного розвитку селища.

 

Селищний голова                                                               Ю.І. Прилипко

Секретар ради                                                                    О.В. Кислиця

Начальник відділу обліку та звітності                              В.О. Каплун

Юрист                                                                                  Ю.М.Гусєва

 

 

 

Додаток №1

до рішення Гостомельської селищної ради 

від ___.___.2016 року № ___ - __-VIІ

«Про внесення змін до рішення Гостомельської селищної ради 

№426-18-VI від 24.05.2012 року „Про порядок залучення коштів

замовників на розвиток інженерно -  транспортної і соціальної

інфраструктури селища Гостомель"

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок залучення коштів замовників будівницт­ва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель

  1. Загальні положення
  2. Залучення, розрахунок розміру і використання коштів замовників будівництва об'єктів архітектури на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель проводиться відповідно до статті 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності" та цього положення.
  3. До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва:
  • об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
  • будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
  • будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
  • індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
  • об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
  • об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;
  • об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
  • об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів
  • об'єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об'єктів енергетики, зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу);

10)  об'єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.

  1. 3. Визначення термінів.

У цьому Порядку терміни та визначення вживаються в такому значенні:

  • будівництво - спорудження нового об'єкта, а також реконструкція (у тому числі зміна функціонального призначення житлових приміщень на нежитлові), роз­ширення, добудова, надбудова існуючих об’ктів;
  • об'єкт будівництва - об'єкт нового будівництва, добудови та надбудови до існуючих будівель (споруд) як житлово-громадського, так виробничого призначення (крім тимчасових закладів торгівлі та сфери послуг), на будівництво якого повинні бути складені окремо проект і кошторис, фінансування якого здійснює інвестор або забудовник та який підлягає прийняттю в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку;
  • замовник (інвестор) - юридична або фізична особа, яка здійснила, здійснює, або має намір здійснити нове будівництво, реконструкцію, перепланування, перепрофілювання, зміну функціонального призначення будь-яких об'єктів (будівель, споруд або їх частин в тому числі житлових будинків, квартир та нежитлових при­міщень) у селищі Гостомель, зобов'язана взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури;
  • пайова участь - перерахування замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до місцевого бюджету (бюджет розвитку) коштів для створення і розвитку зазначеної інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури;
  • договір про пайову участь - договір, який укладається між замовником та селищною радою, з метою участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища;
  • інженерно-транспортна інфраструктура - комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій, призначених для забезпечення стійкого розвитку та функціонування селища;
  • соціальна інфраструктура - комплекс закладів та інших об'єктів загального користування, об'єктів соціального, культурного та побутового обслуговування населення, призначених для задоволення соціальних, культурних, освітніх, медичних та інших потреб громадян;
  • інженерні мережі - сукупність енергетичних трубопровідних та кабельних мереж, повітряних ліній електропередач, установок, обладнання та пристроїв, що сприяють інженерному забезпеченню об'єктів будівництва.
  1. Встановлення розміру пайової участі
  1. 1. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури визначається у договорі, укладеному Гостомельською селищною радою із замовником будівництва об'єктів архітектури, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
  2. 2. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається виходячи із затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України:

- показників опосередкованої вартості спорудження житла, розрахованої на дату укладання договору про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціа­льної інфраструктури - для багатоповерхових житлових будинків;

- опосередкованої вартості адміністративних будинків, які споруджуються на території України, на дату укладання договору про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціа­льної інфраструктури - для нежитлових будівель та споруд;

- опосередкованої вартості будинків садибного типу, які споруджуються на території України, на дату укладання договору про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціа­льної інфраструктури - для індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових та дачних будинків. 

  1. 3. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки та які погоджені Гостомельською селищною радою (прийняття відповідного рішення ради) на стадії затвердження проектної документації замовника, в такому разі розмір пайової участі у розвитку інфраструктури селища зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та (або) об'єкти передаються у комунальну власність.
  2. 4. У разі, якщо кошторисна вартість будівництва об'єктів визначених в пункті 2.3. цього Положення перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, селищна рада може приймати відповідні рішення щодо відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури селища Гостомель.
  1. 5. Розмір пайової участі у розвиток інженерно-транспортної та соціальної ін­фраструктури селища Гостомель не може перевищувати:
  • житлових будинків з вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями, розмір коштів пайової участі визначається диференційовано, з урахуванням загальної вартості об'єкта будівництва: 

для нежитлових приміщень (окрім приміщень, передбачених під гаражі, паркінги, кладові та технічного використання) – у розмірі 10 %, для житлового фонду - 4 %.

Для вбудовано-прибудованих приміщень, передбачених під гаражі, паркінги, кладові та технічного призначення у підвальних та цокольних приміщеннях багатоквартирних житлових будинків – 4%.

- нежитлових будівель та споруд (за винятком тих, що перелічені у п.1.2., цього Порядку) -10 % загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта;

- індивідуальних (садибних) житлових, садових, дачних будинків (за винятком тих, що перелічені у п.1.2. цього Порядку), загальною площею понад 300 м2 і до 400 м2 - 1% загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта;

- індивідуальних (садибних) житлових, садових, дачних будинків, загально площею більше 400 м2, а також багатоквартирних житлових будинків (за винятком тих, що перелічені у п.1.2. цього Порядку) - 4% загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта.

  1. 6. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації виконавчим комітетом Гостомельської селищної ради звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, а саме:

до заяви необхідно додати:

  • копію дозволу на виконання будівельних робіт /реконструкцію/ перепланування/ перепрофілювання/ зміну функціонального призначення тощо, або декларації про початок виконання робіт;
  • документ, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;
  • зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об'єкта містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами засвідчений підписом, печаткою проектної організації або підписом і печаткою особи, яка мас відповідний кваліфікаційний сертифікат, затверджений замовником та техніко-економічні показники;
  • копії правовстановлюючих документів замовника: статути, документа про реєстрацію у єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – для юридичних осіб та для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності; копію паспорта, ідентифікаційного коду – для фізичних осіб;
  • довідку щодо реквізитів юридичної особи та П.І.Б. посадової особи із зазначенням посади, яка відповідно до статуту має право на укладення договорів;
  • інші документи, за необхідності.

Всі подані замовником документи повинні бути завірені в установленому порядку. Замовник несе повну відповідальність за достовірність поданих документів.

  1. 7. Договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Договір, укладений між Гостомельською селищної радою та замовником, підписується селищним головою (за його відсутності - уповноваженою особою).

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури селища Гостомель, яка визначається за формулою:

ПУ = (ЗКВБ - Вз - Вбм - Вім) х РПУ %, де

ПУ — пайова участь;

ЗКВБ — загальна кошторисна вартість будівництва;

ВЗ — витрати, пов'язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;

Вбм — витрати, пов'язані із звільненням будівельного майданчика від будівель,

споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного

майна;

Вім— витрати на влаштування внутрішньо - та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;

РПУ % — розмір пайової участі у розвиток інфраструктури селища Гостомель, визначений п.2.5 цього Положення.

Розрахунок витрат, пов'язаних зі звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, розрахунок витрат на влаштування внутрішньо- та позамайданчикових інженерних мереж і споруд транспортних комунікацій, який є невід'ємною частиною зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об'єкта містобудування засвідчується підписом, печаткою проектної організації, або підписом і печаткою особи, яка має відповідний кваліфікаційний сертифікат.

  1. 8. У випадку будівництва у житловому будинку вбудовано-прибудованих нежитлових приміщень його загальна кошторисна вартість має визначатись з урахуванням кошторисної вартості таких приміщень. Розмір пайової участі розраховується відповідно до п. 2.5. цього Положення. За відсутності окремих кошторисних розрахунків розмір пайової участі визначається пропорційно загальній площі приміщень.

        У випадку будівництва об’єктів змішаного типу (таких, що залучаються до пайової участі та тих, що не залучаються)  розмір пайової участі розраховується пропорційно загальній площі окремих приміщень в залежності від їх призначення.

  1. 9. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури селища може коригуватись, у разі, коли фактична кошторисна вартість буде більше або менша після закінчення об'єкта будівництва.
  2. 10. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури селища Гостомель сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.
  3. 11. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Гостомель.
  4. 12. У разі зміни замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури селища зменшується на суму коштів, сплачених попереднім замовником відповідно до укладеного ним договору про пайову участь.
  1. Прикінцеві положення
  2. 1. У випадку проведення робіт (будівництва, реконструкції, ремонту) поза межами земельної ділянки на якій знаходиться об'єкт будівництва та необхідні для розвитку соціальної інфраструктури селища Гостомель, розмір пайової участі може бути зменшений (зарахований) за рішенням Гостомельської селищної ради, за умови попереднього надання актів виконання таких робіт, виконавчої та технічної документації.
  3. 2. Контроль за відповідністю обсягів виконаних робіт проектам, технічним умовам та нормативам покласти на КП «Гостомельінвестбуд» який готує проект рішення на розгляд ради щодо зменшення (зарахування в рахунок пайової участі) величини понесених затрат по таких об’єктах.
  4. 3. Крім пайової участі замовник будівництва на добровільних засадах може здійснювати передачу житлових або нежитлових приміщень в комунальну власність селища.
  5. 4. Контроль щодо повної спали коштів, зарахування в рахунок пайової участі згідно укладених договорів, покласти на відділ обліку та звітності при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради. Після остаточного розрахунку відділ обліку та звітності при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради надає довідку замовнику про повну сплату пайового внеску.
  6. 5. У разі не укладення замовником будівництва Договору про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури селища Гостомель у встановленому порядку до цього положення виконавчому комітету не приймати рішення про присвоєння адреси об'єктам будівництва на час вирішення питання щодо повного виконання своїх зобов'язань таким замовником.
  7. 6. Розмір пайової участі та форма оплати у випадках, які не передбачені цим Положенням встановлюється окремими рішеннями Гостомельської селищної ради.
  8. 7. Спори пов’язані з пайовою участю (внеском) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Гостомель вирішуються судом.

 

 

Секретар ради                                                   О.В. Кислиця

 

 

А Н А Л І З

регуляторного впливу
до проекту рішення Гостомельської селищної ради

про внесення змін до Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель, затвердженого рішенням сесії Гостомельської селищної ради від 24.05.2012р. № 426-18-VI

 

  1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання

На даний час в селищі Гостомель регуляторним актом, який регулює та визначає розміри пайової участі  замовників  будівництва об’єктів архітектури у  створенні  і  розвитку інженерно-транспортної  та  соціальної  інфраструктури  селища Гостомель є рішення вісімнадцятої сесії шостого скликання Гостомельської селищної ради від 24.05.2012р. № 426-18-VI, яким затверджене Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель.

Практичне застосування даного Положення демонструє необхідність його вдосконалення в частині упередження різночитання окремих пунктів та з метою удосконалення взаємовідносин органів місцевого самоврядування та замовників будівництва об’єктів архітектури.

  1. Цілі регулювання

Основними завданнями запропонованого проекту рішення є забезпечення надходження коштів замовників на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Гостомель, удосконалення взаємовідносин органів місцевого самоврядування і замовників будівництва об’єктів архітектури.

  1. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

            Альтернативні способи відсутні, оскільки відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”  та  ст.40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності” порядок  залучення,  розрахунку  розміру  і   використання коштів  пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування.    

  1. Механізм розв’язання проблеми

Прийняття зазначеного регуляторного акту дасть змогу Гостомельській селищній раді удосконалити взаємовідносини із замовниками будівництва об’єктів архітектури та забезпечити уникнення перепон у  надходженні коштів пайової участі.

  1. Обгрунтування можливості досягнення цілей у разі прийняття

 запропонованого регуляторного акта

Досягнення цілей, поставлених перед регулюючим впливом запропонованого проекту рішення пов’язане з його прийняттям. Простота виконання вимог, встановлених регуляторним актом, та простота його положень, які містять чітке обґрунтування визначених завдань, є однією з можливостей щодо досягнення поставленої мети.

  1. Очікувані результати прийняття регуляторного акта

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Місцева влада

забезпечення інтересів територіальної громади;

збільшення доходної частини бюджету для фінансування заходів, пов’язаних  із розвитком інфраструктури селища

 

Суб’єкти господарювання

Право реалізувати свій проект будівництва на території селища та запровадження чіткого підходу з визначення розміру пайової участі

Сплата пайового внеску

Громадськість

Покращення рівня життя та соціального забезпечення населення на основі створення належних умов для розвитку селища.

 

 

  1. Запропонований строк дії акта

Термін чинності даного регуляторного акта до прийняття нового регуляторного акта.

  1. Показники результативності регуляторного акта

Показниками результативності цього регуляторного акту є кількісні показники про укладені договори про залучення коштів на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель та показник надходження коштів по цих договорах до селищного бюджету.

  1. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності

регуляторного акту в разі його прийняття:

 аналіз надходжень до селищного бюджету;

 Базове відстеження результативності даного регуляторного акта буде проведено до дня набрання чинності регуляторного акта.

 З метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік з дня набрання чинності регуляторного акта.

 Розробник проекту  рішення Гостомельської селищної ради та аналізу регуляторного впливу – юристи Гостомельської селищної ради (селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125 кабінет «юрист», тел.: 999-27; 3-15-56).

 

 

 

До початку роботи електронної системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, суб’єкти декларування зобов’язані подавати Декларації відповідно до ст. 12 Закону України від 07 квітня 2011 року №3206-УП «Про засади запобігання і протидії корупції» (далі ‒ Закон №3206).

Частиною дев'ятою ст. 12 Закону передбачено проведення перевірки достовірності відомостей, зазначених суб’єктами декларування у Декларації. Така перевірка згідно з п. 5 Порядку здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2015 №333 (далі ‒ Порядок), здійснюється як апаратом ДФС, так і територіальними органами (державними податковими інспекціями) за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування.

При цьому безпосередньо апаратом ДФС здійснюються перевірки на підставі отриманих копій Декларацій виключно суб’єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку, інших суб’єктів декларування ‒ територіальними органами ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування.

Відповідно до ст. 45 Податкового кодексу України податковою адресою платника податків ‒ фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

Тому, враховуючи наведене, з метою зменшення бюджетних витрат, для здійснення перевірки достовірності зазначених у Декларації відомостей відповідний орган протягом десяти днів з дня одержання декларації необхідно надсилати її копію:

  • до апарату ДФС‒ суб’єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку;
  • до територіального органу ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування інших суб’єктів декларування.

Адреси територіальних державних податкових інспекцій головних управлінь ДФС в областях та м. Києві розміщено на веб-порталі ДФС  (www.sfs.gov.ua).

 

 

01 квітня 2016 року о 16:00 в Культурно-оздоровчому комплексі смт. Гостомель (вул. Свято-Покровська, 81-б) до Дня сміху відбудеться гумористичне свято за участі колективу «Неформат» (Житомирська область).

Запрошуємо всіх бажаючих долучитися до святкової атмосфери, зарядитися позитивними емоціями і гарним настроєм. Адже, сміх – це здоров’я!

Новини