Вівторок, 23 жовтня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

З метою поліпшення санітарного стану навколишнього середовища,  благоустрою селища, доріг та прилеглих до них територій, згідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням виконкому Гостомельської селищної ради у Гостомелі стартував традиційний весняний двомісячник благоустрою, який триватиме до 7 травня.

«У період проведення весняного двомісячника благоустрою, ‒ за словами селищного голови Юрія Ілліча Прилипка, ‒  планується здійснити комплекс заходів, спрямованих на поліпшення стану довкілля, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, очищення водних джерел, очищення від сміття та металобрухту лісосмуг уздовж шляхів, ремонту доріг, спортивних та дитячих майданчиків, впорядкування кладовищ,  пам’ятників, створення зелених насаджень тощо».

Окрім того, старший інспектор з благоустрою Сергій Антонович Воронецький акцентував увагу на проведенні в селищі Гостомель суботників (березень, квітень) та участі у Всесвітньому Дні Довкілля 16 квітня 2016.

Рішенням виконкому Гостомельської селищної ради від 2 березня 2016 року для організації двомісячника, контролю за його ходом та підбиттям підсумків щодо його проведення, утворено  робочу групу (див. на сайті у рубриці «Розпорядчі документи» протокол засідання виконкому).

Згідно з рішенням виконкому, при розробці заходів щодо проведення двомісячника, керівникам підприємств та організацій всіх форм власності необхідно передбачити посадку зелених насаджень, ремонт та фарбування парканів, ліквідацію стихійних сміттєзвалищ.

Власникам приватних садиб потрібно провести благоустрій та постійно утримувати в належному стані прилеглі до будинків і садиб території, не допускати складування будівельних матеріалів за межами власних земельних ділянок, відремонтувати та пофарбувати паркани.

Керівникам лісових господарств, розміщених на території селища, привести в належний санітарний стан лісосмуги вздовж доріг, очистити їх від сміття.

Керівникам підприємств інформувати виконавчий комітет Гостомельської селищної ради про проведену роботу з благоустрою прилеглої території під час двомісячника благоустрою на засіданні виконавчого комітету в червні 2016 року

Рішення виконавчого комітету є обов’язковим для виконання всіма  підприємствами, установами, організаціями, розміщеними на території селища та громадянами Гостомеля.

Контроль за виконанням даного рішення покладено на заступника селищного голови Олексія Олександровича Гончаренка.

 

Сьогодні в газеті «Голосі України» опублікований Закон про електронне декларування. Згідно з документом, він набирає чинності наступного дня після його офіційного оприлюднення, тобто 18 березня.

15 березня Верховна Рада ухвалила законопроект про електронне декларування з пропозиціями Президента. Раніше Петро Порошенко ветував ухвалений парламентом закон про електронні декларації чиновників і направив його до Верховної Ради з пропозиціями, погодженими з Євросоюзом.

16 березня Президент під час зустрічі з представниками комісії з обрання членів Національної агенції з питань протидії корупції підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей подання службовими особами декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру у 2016 році».

Під час підписання закону був присутній голова представництва ЄС в Україні Ян Томбінський, який привітав ухвалення цього закону, зазначивши, що до напрацювання цього документа були залучені експерти Європейської комісії.

Президент повідомив, що серед основних змін, які пропонуються, зобов’язання всіх високопосадовців подати електронні декларації в 2016 році. Так само у цьому році запроваджується кримінальна відповідальність за значні порушення у декларуванні.

Що ж змінюється? Відповідальність за несвоєчасне подання декларації за статтею 1726 Кодексу України про адміністративні правопорушення на ставатиме лише у разі, якщо це буде вчинено без поважних причин. Переліку поважних причин закон не містить ‒ вони будуть визначатися на розсуд суду. Подання завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тягнутиме адміністративну або кримінальну відповідальність залежно від розміру різниці між завідомо недостовірними та дійсними відомостями: лише якщо відомості відрізняються від достовірних на суму понад 250 розмірів мінімальної заробітної плати, настає кримінальна відповідальність, якщо відомості відрізняються від достовірних на суму від 100 до 250 розмірів мінімальної заробітної плати включно ‒ адміністративна.

У разі застосування кримінальної відповідальності альтернативним покаранням може бути не тільки позбавлення волі, а й штраф або громадські роботи. Але у будь-якому випадку призначається додаткове покарання ‒ позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Суб’єкту декларування надано право упродовж семи днів після подання декларації подати виправлену декларацію. Тут враховано, що особа має право виправити свою забудькуватість або недбалість. Законом враховано, що суб’єкт декларування має право проживати (постійно чи тимчасово)  в іншому місці, ніж місце його реєстрації, а тому в декларації він має вказати як зареєстроване місце проживання, так і місце фактичного проживання або поштову адресу, на яку суб’єкту декларування Національним агентством може бути надіслано кореспонденцію.

Відтепер декларуванню підлягає цінне рухоме майно, вартість якого перевищує не 50, а 100 мінімальних заробітних плат. При цьому декларування такого цінного рухомого майна (крім транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів), права на яке набуті до подання суб’єктом декларування першої декларації відповідно до вимог цього Закону, здійснюється з обов’язковим зазначенням інформації про набуття такого майна до початку періоду здійснення діяльності із виконання функцій держави або місцевого самоврядування або у такий період. При цьому зазначення даних щодо його вартості та дати набуття у власність, володіння або користування не є обов’язковим.

Відомості про видатки та інші правочини зазначаються лише у разі, якщо розмір відповідного видатку перевищує 50 мінімальних заробітних плат, встановлених на 1 січня звітного року; до таких відомостей включаються дані про вид правочину, його предмет. На письмовий запит Національного агентства з питань запобігання корупції суб’єкт декларування надає інформацію щодо найменування контрагента.

Державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, а також юридичні особи публічного права відтепер зобовязані будуть допомагати Національному агентству з питань запобігання корупції та перевіряти факт подання суб’єктами декларування, які в них працюють (працювали) декларацій та повідомляти Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним порядку.

В Законі уточнено поняття повної перевірки. Повна перевірка декларації полягає у з’ясуванні достовірності задекларованих відомостей, точності оцінки задекларованих активів, перевірці на наявність конфлікту інтересів та ознак незаконного збагачення і може здійснюватися у період здійснення суб’єктом декларування діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, а також протягом трьох років після припинення такої діяльності. Національне агентство отримує можливість проводити перевірку декларації на підставі інформації, отриманої від фізичних та юридичних осіб, із засобів масової інформації та інших джерел, про можливе відображення у декларації недостовірних відомостей. І головне: вже у 2016 році службові особи, які на день початку роботи електронної системи декларування займають відповідальне та особливо відповідальне становище, зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.

Очікується, що система почне працювати протягом найближчих 3‒4 місяців. Для решти суб’єктів декларування щодо подачі електронних декларацій залишаються старі терміни ‒ з 1 січня по 1 квітня 2017 року вони повинні подати такі декларації за 2016 рік.

За 2015 рік вони подають такі ж декларації, як і в попередні роки.

16 березня 2016 року між службою у справах дітей та сім’ї Київської облдержадміністрації в особі начальника Андріяша Сергія Петровича з однієї сторони та неприбутковою організацією «Прожект Ван Фоті Трі, Інк» в особі Кочупалової Тетяни Василівни укладено договір щодо співробітництва з питань організації відпочинку дітей Київської області.

Так, діти матимуть можливість відпочити в Сполучених Штатах Америки в період з червня 2016 року по червень 2017 року. Зокрема, до США направлятимуться діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

У рамках декади з української мови та літератури в Ірпінській загальноосвітній школі І‒ІІІ ступенів №13 відбувся щорічний традиційний конкурс читців української поезії.

Учні 5‒11-х класів занурилися у лірично-поетичний світ поезії. Неймовірно зворушливо та емоційно декламували юні таланти улюблені поезії. У шкільній бібліотеці лунали вірші Тараса Шевченка, Лесі Українки, сучасних українських поетів.

Членів журі вразила підготовка та старанність дітей під час виконання обраних творів, і тому неймовірно важко було обрати кращих з-поміж кращих.

Та все ж таки вибір було зроблено.

Серед учнів 5‒6 класів перемогу здобула Пойда Анна (6-А), ІІ місце з мінімальним відривом отримала Шевченко Вероніка (6-А), ІІІ місце посіла Левицька Ольга (6-Б).

Серед учнів 7‒8 класів І місце отримала Полякова Оксана (8-А), ІІ місце здобула Зоря Марія (8-А), ІІІ місце отримала Гончар Владислава (7-А).

У когорті учнів 9‒11 класів І місце посіла Хаміна Дарина (9-А), ІІ місце ‒ Овчаренко Ольга (10-А), ІІІ місце розділили Бодзюрей Євгенія (9-В) та Жмидик Аліна (11-А).

На окремі слова подяки заслуговують й інші учасники конкурсу: Олійник Анна (5-А), Компанець Вікторія (5-Б), Раздєлова Юлія (5-В), Антощук Анна (6-Б), Шило Марина (7-В), Федоровська Дарина (9-Б).

Велике спасибі всім учасникам конкурсу, які подарували глядачам справжню насолоду від українського слова!

 

Під такою промовистою назвою днями в актовій залі Ірпінської загальноосвітньої школи І‒ІІІ ступенів №13 пройшов відкритий родинно-патріотичний захід.

Учні 1-В класу разом із першою вчителькою Пархоменко Людмилою Петрівною привітали свої родини та гостей свята теплими словами та українськими піснями.

Маленькі першачки так впевнено трималися на сцені, розповідали напам’ять зворушливі вірші про Батьківщину та родину, а потім ще й затанцювали запального «Гопака».

Схвильовано виглядали і батьки, які підготували сюрприз для школяриків ‒ перевірили їхні знання українських народних казок. Діти не підвели ‒ проявили справжню майстерність, винахідливість і засвідчили високий рівень знань.

 Та справжньою «родзинкою» цього заходу став прихід  гостей ‒ учнів 5-Б класу, яких навчала Людмила Петрівна. П’ятикласники також приєдналися до привітань і разом, двома класами, заспівали пісню.

 Щирі слова подяки та захоплення від імені всіх глядачів висловила заступник директора з навчально-виховної роботи Колесник Н. А.

Велике спасибі всім причетним до організації та проведення цього справжнього родинного свята: Пархоменко Л. П., Дубовецькій А. М., Соболь І. Д. та звісно ж, батькам, які довірили цьому прекрасному педагогічному колективу виховання найдорожчого у їхньому житті ‒ дітей!

Шановні громадяни! Головне управління ДСНС України у Київській області звертається до вас з проханням бути пильними та завжди пам’ятати основні правила дій при виявленні підозрілих та вибухових пристроїв.

Для того, щоб вирізнити вибухові пристрої з-поміж усіх інших, варто запам’ятати їхні характерні ознаки:

- предмети є незнайомими або незвичними для цієї обстановки чи території;

- наявність звуків, що лунають від предмету (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу), миготіння індикаторної лампочки;

- наявність джерел живлення на механізмі або поряд з ним (батарейки, акумулятора тощо);

- наявність розтяжки дротів, або дротів, що тягнуться від механізму на велику відстань;

- предмет може бути підвішений на дереві або залишений на лавці.

Найчастіше вибухові пристрої можна виявити у місцях масового перебування людей. Тому, якщо ви побачили підозрілий предмет на вулиці:

- негайно зателефонуйте до Служби порятунку за номером 101 або у відділення міліції за номером 102;

- попередьте перехожих про можливу небезпеку;

- очікуючи на прибуття рятувальників, огородіть чимось небезпечне місце та відійдіть від знахідки на безпечну відстань (100 м). Для огородження скористайся будь-якими підручними матеріалами: гілками, мотузками, шматками тканини, камінням тощо.

Якщо ви перебуваєте у громадському транспорті та інших місцях скупчення людей вам необхідно бути особливо уважними та дотримуватись таких правил:

- звертайте увагу на залишені сумки, портфелі, згортки чи інші предмети, у яких можуть бути заховані саморобні вибухові пристрої;

- у разі виявлення підозрілого предмета негайно кнопкою виклику водія, переговорним пристроєм чи іншим способом повідомте про знахідку водія чи правоохоронців;

- не відкривайте знайдені пакети чи сумки, не чіпайте їх та повідомте людей довкола про можливу небезпеку.

Категорично забороняється:

- торкатися предмета і пересувати його;

- користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух);

- заливати його рідинами, засипати грунтом або чимось його накривати;

- торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.

Якщо лиха не вдалося оминути і стався вибух, дуже важливо не втратити контроль та не піддаватися паніці:

- спробуйте заспокоїтися та уточнити ситуацію;

- ні в якому разі не користуйтеся відкритим вогнем;

- зі зруйнованого приміщення слід виходити обережно, не торкаючись пошкоджених конструкцій та дротів;

- при задимленні обов’язково захистить органи дихання змоченою хусткою, шматком тканини чи рушником;

- по можливості та наявності необхідних знань і навичок надайте першу домедичну допомогу постраждалим;

- дочекайтеся прибуття представників аварійно-рятувальних служб та у подальшому дійте за їх вказівками;

- якщо вибух стався у громадському транспорті, вам необхідно, насамперед, виконувати всі команди водія чи команди, які оголошуються дистанційно.

Пам’ятайте! Одна з основних причин нещасних випадків, пов’язаних з вибуховими пристроями – грубе порушення елементарних правил безпеки. Знешкодити вибуховий пристрій або локалізувати вибух можуть лише підготовлені спеціалісти після виведення людей із небезпечної зони.

 

При виявленні підозрілого предмета, негайно повідомте про це Службу порятунку за номером 101 та правоохоронні органи за номером 102.

 

Державне підприємство «Антонов» модернізувало літак АН-26 «Везунчик» і передає його військовій частині міста Бориспіль. Про це повідомила прес-служба «Антонова».

Згідно з повідомленням, відтепер літак зможе літати міжнародними авіаційними трасами, а також виконувати бойові та навчальні задачі з різноманітних аеродромів, використовуючи, в тому числі аеродромне радіозв’язне, навігаційне та посадкове обладнання громадських аеропортів.

У лютому «Антонов» домовився про виробництво літаків Ан-132 у Саудівській Аравії.

Голова Київської обласної державної адміністрації Максим Мельничук днями провів робочу зустріч із делегацією інвестиційного фонду WELES. Сторони поспілкувалися щодо можливостей розширити інвестиційну діяльність фонду на території країни, зокрема у Київській області. Обговорили перспективи залучення нових капіталовкладень, можливі інвестиційні проекти та варіанти співпраці. Участь у зустрічі також взяли директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі КОДА Ігор Самойлов і директор Департаменту капітального будівництва та інвестиційного розвитку КОДА Олег Міщенко.   

Німецький фонд нині успішно працює в Житомирській області. Наразі шукають можливості започаткування співпраці із підприємствами київського регіону. Розглядають фінансування проектів у різних галузях, однак пріоритетними називають проекти, пов’язані з технологіями енергоефективності, та сферу сільського господарства. В один проект готові інвестувати близько 10 млн. євро, в цілому ж загальний фінансовий фонд німецької компанії становить близько 200 млн. євро.

Представники фонду WELES зауважили, що готові інвестувати кошти у ті підприємства, чиє виробництво поки що не адаптоване до стандартів Європейського Союзу. Таким чином, у разі співпраці те чи інше підприємство Київщини отримає можливість оновити виробничі лінії задля випуску продукції, яка зможе вийти на європейський ринок збуту і буде конкурентоздатною.

З 1 січня 2017 року пенсія для українських громадян буде нараховуватися по-новому. Про це повідомив Міністр соціальної політики Павло Розенко. Згідно з новими правилами пенсію будуть виплачувати із трьох джерел. До них відносяться: солідарна система, накопичувальна система і недержавне страхування.

Обов’язкова накопичувальна система діє для осіб до 35 років, утім до 55 років у ній можна буде добровільно брати участь.

Ставка внеску зростає поступово: від 2 до 7 %. Такий підхід дозволить знизити навантаження на роботодавців. Гарантії виплат згідно накопичувальної системи візьме на себе держава. Через ПФ буде організований накопичувальний пенсійний фонд. Управління такого фонду здійснюватиме рада, яка буде призначатися урядом.

Для тих, хто старший від 35 років, будуть збережені пільгові умови виходу на пенсію. Тим, хто молодший від 35, держава допоможе сплачувати внески, взявши їх частину на себе.

Окрім того, очікується повна відмова від спеціальних пенсій.

Днями відбулася міжвідомча нарада щодо реформування системи охорони здоров’я, освіти, соціального захисту у контексті проведення децентралізації влади під головуванням Віце-прем’єр-міністра – Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадія Зубка.

«Процес децентралізації в Україні складний і досить тривалий. І те, що реформа рухається доводить низка питань, які виникають на місцях в процесі реалізації. Основні стосуються базових потреб кожного українця. Це соціальний захист, освіта та охорона здоров’я. Сьогодні ми повинні сформувати план дій, як саме потрібно рухатися, щоб запустити цю машину», ‒ наголосив віце-прем’єр.

Представники відповідних міністерств презентували своє бачення щодо розвитку кожної з галузей через призму децентралізації.

У галузі освіти актуальним на сьогодні є вирішення низки важливих питань. Вони стосуються створення системи забезпечення освітніх послуг в об’єднаних територіальних громадах, оптимізації мережі шкіл та фінансування ПТУ. «Створення опорних шкіл відкриє перед дітьми з сіл та невеличких міст нові можливості. Якісна освіта, профільні вчителі, хороша технічна база, лабораторії, спортивні зали  все це надасть їм додаткову конкурентну перевагу в подальшому житті», ‒ підкреслив Віце-прем’єр-міністр.

Модель реформування системи охорони здоров’я повинна відповідати кращим світовим практикам, та з іншого боку враховувати особливості нашої країни та менталітету її громадян, особливо високий рівень корумпованості галузі. Це дозволить підняти роботу системи на якісно новий рівень, що одразу ж на собі відчують і українці.

Геннадій Зубко акцентував увагу присутніх, що чи не найскладнішою на сьогодні є ситуація у сфері охорони здоров’я: «Нам потрібно налагодити систему фінансування галузі так, щоб кожна лікарня в регіонах і місцева влада були змотивовані не тільки надати хворому якісну послугу, а й забезпечити постійний нагляд за людиною, щоб попередити хворобу. В першу чергу це стосується якраз первинної допомоги та роботи фельдшерсько-акушерських пунктів».

 

 

Новини