Середа, 22 серпня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

про процедуру громадських слухань щодо розгляду та врахування пропозицій громадськості у розробці проекту детального плану території

 З 25 лютого по 15 березня 2016 р. триватимуть слухання щодо розгляду та врахування пропозицій громадськості у розробці детального плану території, яка планується бути використана під будівництво багатоквартирних житлових будинків з розташуванням об'єктів громадського та комерційного призначення в районі вул. Богдана Хмельницького (раніше вулиця Кірова) в селищі Гостомель Київської області

Інформація про мету, склад та зміст містобудівної документації

Детальний план території площею 4,0213 га, 0,7228 га, 1,6995 га з розміщенням багатоквартирних житлових будинків та об'єктів громадського та комерційного призначення в районі вул. Богдана Хмельницького в селищі Гостомель Київської області розробляється на замовлення Гостомельської селищної ради відповідно до рішення від 19 листопада 2015 р. № 25-02-\/ІІ.

Замовник – Гостомельська селищна рада

Розробник ‒ ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ»

Відповідальний за організацію розгляду пропозицій – Борисова Людмила Василівна – архітектор селищної ради.

Пропозиції, що містять обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил, у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання, особистим підписом подаються для реєстрації за адресою : селище Гостомель, вул. Свято-Покровська,125.

Експонування проекту відбудеться 15.03.201р. у приміщенні актової зали Гостомельської селищної ради о 16:00.

 

 

 

Гостомельська селищна рада

 

 

Найефективнішим механізмом управління спільним майном у багатоквартирному будинку є здійснення такого управління  за допомогою об’єднання його співвласників ‒ ОСББ.

Алгоритм створення ОСББ детально описано в Законі України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» від 29.11.2001 р. № 2866-III (далі ‒ Закон № 2866). Варто зробити застереження про те, що 14.05.2015 р. до Закону № 2866 було внесено істотні поправки, тому, хоча Закон і діє з 2001 року, але з травня 2015 року набрала чинності оновлена процедура створення ОСББ. Відтак, нова процедура ще недостатньо апробована на практиці.

Передумови створення ОСББ

Закон № 2866 прямо передбачає, що створення ОСББ у новозбудованих багатоквартирних будинках можливе лише після державної реєстрації права власності на більше половини квартир і нежитлових приміщень.

Ця норма є прогресивною, оскільки слугує певним запобіжником від ситуацій, коли недобросовісні забудовники створювали «кишенькове ОСББ» на етапі, коли право власності на квартири в новозбудованому багатоквартирному будинку зареєструвало лише декілька осіб. Таке ОСББ могло в майбутньому відмовляти іншим співвласникам у прийнятті учасників до складу цього ОСББ (або передбачати великі вступні внески), укладати угоди з «кишеньковими» ЖЕКами про обслуговування за завищеними тарифами тощо.

Нині такі ситуації є нежиттєздатними, враховуючи також те, що Законом № 2866 скасовано норму про членство в ОСББ.

Жодному співвласнику не може бути відмовлено в реалізації своїх прав під час прийняття рішень ОСББ.

Таким чином, розпочинати створення ОСББ у новозбудованому багатоквартирному будинку можна після того, як право власності на половину й більше квартир і нежитлових приміщень у цьому будинку зареєстровано в установленому законом порядку.

Яким чином члени ініціативної групи можуть дізнатися про те, на скільки квартир і нежитлових приміщень у цьому будинку права власності зареєстровано в установленому законом порядку, та хто саме є власниками квартир у такому будинку?

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 р. № 1952-IV, інформація про права на нерухоме майно й їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав. Державна реєстрація прав є обов’язковою.

Як отримати таку інформацію на практиці?

Згідно з п. 2 Порядку надання фізичним і юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою КМУ від 24.12.2014 р. № 722, інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі ‒ Держреєстр прав) надається в паперовій формі органом державної реєстрації прав нотаріусом у вигляді інформаційної довідки. Для цього держреєстратору чи нотаріусу (якщо він має доступ до Держреєстру прав) слід надати відповідну заяву, а вимоги до її оформлення та бланк можна знайти на офіційному сайті Мін’юсту:

Заявникові буде видано інформаційну довідку з Державного реєстру прав, у якій зазначатиметься інформація про суб’єктів права власності на квартири, житлові та нежитлові приміщення, розташовані в багатоквартирному житловому будинку, наявні в Держреєстрі прав станом на дату й час її формування. Вартість оформлення такої довідки становить 170 грн.

Подати відповідну заяву можна й в електронній формі ‒ за допомогою спеціальної форми на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру.

Етапи створення ОСББ

1) створення ініціативної групи;

2) формування реєстру співвласників;

3) скликання установчих зборів;

4) підготовка проекту Статуту ОСББ;

5) проведення установчих зборів;

6) проведення письмового опитування (за потреби);

7) державна реєстрація ОСББ.

В одному будинку може бути створено тільки одне ОСББ.

Створення ініціативної групи

Отже, щоб створити ОСББ, на першому етапі необхідно сформувати ініціативну групу, мінімальна чисельність якої ‒ 3 особи. До складу ініціативної групи мають право ввійти лише власники квартир або нежилих приміщень у багатоквартирному будинку, тож квартиронаймачі й орендарі не можуть бути ініціаторами створення ОСББ. Виняток ‒ якщо власник орендованої квартири видав їм відповідну довіреність.

Основною метою ініціативної групи є скликання установчих зборів, а також підготовча роз’яснювальна робота, підготовка проектів документів для розгляду на установчих зборах, запит у Держреєстр прав тощо.

Для цього ініціативна група повинна призначити дату, час і конкретне місце проведення установчих зборів. Закон передбачає, що час і місце проведення мають бути зручними для більшості можливих учасників зборів.

Формування реєстру співвласників

Наступним кроком має бути формування ініціативною групою реєстру співвласників. Без наявності даних про всіх співвласників ініціативна група не матиме змоги в законний спосіб організувати проведення установчих зборів.

По-перше, кожен співвласник має право бути повідомленим і брати участь у зборах, тому порушення такого права вже є протизаконим.

По-друге, згідно із ч. 9 ст. 6 Закону № 2866, рішення про створення ОСББ, як і рішення з інших питань, що розглядаються установчими зборами, уважатиметься прийнятим, якщо за нього проголосувало понад половини загальної кількості всіх співвласників.

Тож, якщо під час створення ОСББ відсутні відомості про власників, які б підтверджували, що за відповідні рішення віддала свій голос справді більшість співвласників, а не просто осіб, присутніх на зборах, у подальшому такі збори та прийняті на них рішення можуть бути визнані проведеними всупереч закону (недійсними, незаконними, такими, що не відбулися, тощо). Для того щоб цього не сталося, слід точно впевнитися, що «за» проголосувала більшість саме співвласників, а не мешканців, зареєстрованих у квартирах осіб, родичів власників тощо.

Для формування переліку всіх співвласників представникам ініціативної групи доцільно звернутися до державного реєстратора (або нотаріуса), аби отримати інформацію з Державного реєстру прав. Як це зробити, ми пояснили вище.

Увага: Закон № 2866 не надає відповіді на запитання про те, як створити ОСББ у будинках, у яких право власності співвласників не внесено до Держреєстру прав. Питання актуальне, оскільки в Україні надто багато будинків старого житлового фонду, у яких проживають громадяни, право власності на квартири в яких підтверджується паперовими правовстановлюючими документами, але інформацію про це не внесено до Держреєстру прав.

Із практичної точки зору, у таких випадках членам ініціативної групи слід звертатися безпосередньо до осіб, що мешкають у квартирах у такому будинку, і встановлювати, хто є власником кожної квартири.

Увага: під час здійснення державної реєстрації ОСББ правовстановлюючі документи співвласників не перевіряються. Однак нез’ясування інформації щодо окремих власників квартир і неповідомлення їх про проведення установчих зборів можуть слугувати підставою для судових позовів окремих невдоволених громадян.

Для того щоб мінімізувати ризики виникнення таких проблем, необхідно зробити наступні кроки:

1) спробувати отримати інформацію з Держреєстру прав, як ми описували вище, ‒ таким чином буде отримана інформація про власників певної частини квартир;

2) щодо інших квартир ‒ намагатися встановити власників самостійно шляхом поквартирного обходу тощо;

3) проводити активну інформаційну роботу з мешканцями, розвісити оголошення, розповсюдити письмові повідомлення в кожну квартиру. Повідомлення слід вручати під підпис, а за неможливості ‒ направляти поштою, зберігаючи докази відправлення. Не зайвим буде зробити оголошення про збори в місцевій газеті.

Якщо ініціативна група з усім успішно впорається, але за якихось причин не зможе повідомити окремих власників, на заваді створенню ОСББ це не стане. А претензії таких власників, у т.ч. судові позови, будуть юридично неспроможними. Порушення ж порядку повідомлення може мати негативні наслідки, про них ‒ далі.

Скликання установчих зборів

Отримавши необхідну інформацію щодо співвласників, ініціативна група може перейти до підготовки та скликання установчих зборів. Призначивши дату проведення установчих зборів, ініціативна група зобов’язана проінформувати кожного співвласника про це не менш ніж за 14 днів до визначеної дати. Повідомлення має бути оформлено в письмовій формі.

Законом передбачено 2 способи передання повідомлення співвласнику про установчі збори:

1) вручити «у руки» під розписку або:

2) поштовим відправленням (рекомендованим листом).

Який із цих способів обрати ‒ вирішує сама ініціативна група. На практиці часто комбінують такі способи. Більшість повідомлень уручають особисто, а тим особам, хто має інше місце проживання чи, наприклад, відмовляється ставити підпис про отримання повідомлення ‒ надсилають рекомендованим листом.

Порушення процедурної норми щодо повідомлення всіх співвласників може виявитися підставою для судового оскарження державної реєстрації ОСББ. Так, згідно з постановою Вищого господарського суду України від 26.01.2011 р. № 11/250 скасовано державну реєстрацію ОСББ «Лісова пісня». Суд указав:

«…як установлено апеляційним господарським судом, протокол № 1 установчих зборів власників квартир і нежитлових приміщень у житловому будинку по вул. Жукова, 33-а у м. Києві від 11.11.2009 р. підписано лише 5 особами із 105 зареєстрованих на установчих зборах і питання, які розглядались на установчих зборах, відрізняються від питань, які планувалося розглядати зборами згідно із підписним листом співвласників квартир та нежитлових приміщень цього будинку.

Апеляційний господарський суд дійшов висновку, що при створенні ОСББ «Лісова пісня» порушено вимоги ст. 6 Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», оскільки недотримано вимог щодо порядку повідомлення власників про проведення установчих зборів та вимог щодо порядку прийняття рішення про створення об’єднання».

Зміна переліку питань порядку денного після письмового повідомлення співвласників про установчі збори також може призвести до оскарження рішень таких зборів і скасування державної реєстрації ОСББ. Не рекомендуємо включати до порядку денного установчих зборів питання невизначеного характеру, наприклад, «організаційні питання», «інше», «різне», а натомість чітко зазначити всі питання, які планується розглянути.

Для прикладу наведемо зразок повідомлення співвласників про проведення установчих зборів.

Проведення установчих зборів

Наступним етапом у створенні ОСББ є проведення самих установчих зборів. Засідання зборів веде голова, який обирається більшістю голосів присутніх співвласників або їх представників. На установчих зборах необхідно організувати підрахунок голосів. Для цього із числа співвласників або їх представників можна обрати лічильну комісію.

Зупинімося детальніше на тому, як відбувається голосування. Рішення на установчих зборах приймається шляхом поіменного голосування. Кожен співвласник (його представник) під час голосування має кількість голосів, пропорційну до частки загальної площі квартири чи нежитлового приміщення співвласника в загальній площі всіх квартир і нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.

Пояснімо це на прикладі.

У будинку 120 квартир і нежитлових приміщень, загальна площа яких становить 5000 кв.м. Громадянину П. належить квартира А, її площа — 100 кв.м.

Розрахуємо, якою є частка площі квартири громадянина П. у загальній площі квартир і нежитлових приміщень:

100 кв.м./5000 кв.м. • 100% = 2%.

Отже, громадянин П. матиме 2% голосів на установчих зборах.

Рекомендуємо заздалегідь, до проведення зборів, здійснити відповідні розрахунки та зафіксувати їх, щоб не довелося гаяти час на зборах. А перед початком зборів варто на прикладах пояснити присутнім принцип підрахунку голосів.

Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості всіх співвласників. Рішення оформлюється особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату голосування («за» або «проти»).

Проведення письмового опитування

Раніше часто виникали ситуації, коли рішення про створення ОСББ під час голосування не набирало достатньої кількості голосів «за» або «проти». На цей випадок новою редакцією Закону № 2866 передбачено окремий механізм ‒ письмове опитування співвласників, які не голосували на установчих зборах. Таке опитування може бути проведено протягом 15 календарних днів із дати проведення установчих зборів. Водночас, якщо протягом зазначеного строку необхідної кількості голосів «за» не набрано, рішення вважається неприйнятим.

Письмове опитування проводиться ініціативною групою. За бажанням у ньому також можуть узяти участь й інші співвласники. Письмове опитування виглядає так: співвласнику пропонують ознайомитись із текстом, у якому викладається пропозиція у вигляді резолюції, щодо котрої учаснику опитування пропонується відповісти «за», «проти» або «утримався». Питання про створення ОСББ і затвердження статуту повинно мати чітке й зрозуміле формулювання, що не допускає різних тлумачень.

Письмове опитування співвласників проводиться шляхом власноручного заповнення ними листків опитування, у яких зазначаються: день опитування, П.І.Б. співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру чи нежитлове приміщення, номер квартири чи нежитлового приміщення, загальна площа квартири чи нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представників), відповідь співвласника на питання «так», «ні» або «утримався», особистий підпис співвласника й особи, яка проводила опитування.

Зрозуміло, що примушувати в процесі проведення письмового опитування співвласників проголосувати «за» або «проти» прийняття відповідного рішення, а також винагороджувати їх за це в будь-якій формі заборонено.

Усі результати опитування фіксуються в протоколі зборів. Голоси, подані в результаті проведення процедури письмового опитування, ураховуються під час прийняття рішення та мають таку саму юридичну силу, як і голоси, подані безпосередньо на установчих зборах. Листки письмового опитування співвласників пронумеровуються, прошнуровуються та додаються до відповідного протоколу зборів.

Підготовка проекту статуту ОСББ

Одночасно з прийняттям рішення про створення ОСББ установчі збори затверджують його статут, відтак проект цього документа варто підготувати заздалегідь. Статут у двох примірниках підписуватиме голова установчих зборів або будь-яка інша вповноважена зборами особа, підпис на статуті слід завірити нотаріально.

Статут ОСББ має відповідати вимогам, передбаченим Законом № 2866. Статут є установчим документом ОСББ. Статут об’єднання складається відповідно до типового статуту, який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики й політики у сфері житлово-комунального господарства.

Нині лишається чинним Типовий статут об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 27.08.2003 р. № 141. Однак відповідно до «Прикінцевих положень» Закону № 417 статути ОСББ, затверджені до 1 липня 2015 року, діють у частині, що не суперечить Закону № 417. На практиці держреєстратори часто не приймають статути, підготовлені за старим типовим зразком. Трапляється 2 ситуації — держреєстратори або відправляють ініціаторів чекати на затвердження нового типового статуту, або приймають до реєстрації «доопрацьований» статут, що не суперечить вимогам Закону № 417.

Тому згаданий Типовий статут використовувати в незміненому вигляді точно не варто. Загалом під час підготовки статуту можливі 2 варіанти.

Перший полягає в тому, щоб узяти за основу типовий статут. При цьому внести до нього низку змін із метою приведення у відповідність до чинного законодавства: вилучити всі застарілі положення про членство в ОСББ, його умови, порядок набуття та виключення тощо, скоригувати норми щодо складу майна ОСББ, зокрема, норми щодо складу майна співвласників з урахуванням чинного законодавства, доповнити відповідні розділи стосовно прав й обов’язків співвласників, доопрацювати норми щодо керівних органів ОСББ тощо.

Другий варіант складніший ‒ розробити новий статут, що ми й рекомендуємо зробити. При цьому до підготовки статуту краще залучити фахівців, оскільки він має враховувати специфіку будинку, його мешканців, бути «життєздатним» і розрахованим на реальне застосування під час вирішення практичних ситуацій.

Закон визначає перелік даних, які обов’язково мають зазначатися в статуті:

  • назва та місцезнаходження об’єднання;
  • мета створення, завдання та предмет діяльності об’єднання. ОСББ відповідно до закону створюється для забезпечення й захисту прав співвласників і дотримання їхніх обов’язків, належного утримання й використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством і статутними документами.
  • статутні органи об’єднання, їхні повноваження та порядок формування;
  • порядок скликання й проведення загальних зборів;
  • періодичність проведення зборів;
  • порядок голосування на зборах і прийняття рішень на них;
  • перелік питань, для вирішення яких потрібна кваліфікована більшість голосів;
  • джерела фінансування, порядок використання майна та коштів об’єднання;
  • порядок прийняття кошторису, створення та використання фондів об’єднання, включаючи резервні, а також порядок оплати спільних витрат;
  • перелік питань, які можуть вирішуватися зборами представників;
  • права й обов’язки співвласників;
  • відповідальність за порушення статуту й рішень статутних органів;
  • порядок унесення змін до статуту;
  • підстави й порядок ліквідації, реорганізації (злиття, поділу) об’єднання та вирішення майнових питань, пов’язаних із цим.

Увага: відсутність хоча б однієї з наведених вище умов у статуті може призвести до відмови в державній реєстрації ОСББ.

Статут може містити також інші положення, що є істотними для діяльності об’єднання та не суперечать вимогам законодавства.

Зауважимо: включення до статуту відомостей про склад співвласників не є обов’язковим.

Державна реєстрація ОСББ

Моментом, із якого ОСББ уважається створеним, є не прийняття рішення установчими зборами про створення ОСББ, а державна реєстрація об’єднання. Тому державна реєстрація юридичної особи є останнім етапом у процедурі створення ОСББ.

Процедура державної реєстрації ОСББ є аналогічною державній реєстрації юридичних осіб.

Особливості реєстрації ОСББ, передбачені постановою КМУ «Про реалізацію Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» від 11.10.2002 р. № 1521, якою затверджено Порядок державної реєстрації об’єднань співвласників багатоквартирного будинку, наразі не підлягають застосуванню. Цей висновок підтверджується позицією Міністерства юстиції України, викладеній у листі від 21.04.2015 р. № 961/22-15/19.3.

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб ‒ підприємців», для проведення державної реєстрації ОСББ як юридичної особи вповноваженій установчими зборами особі необхідно подати державному реєстратору такі документи:

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи;
  • примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про створення ОСББ і затвердження його статуту. Цим документом є протокол установчих зборів;
  • два примірники Статуту ОСББ.

Увага: законодавством не передбачено подання державному реєстратору списку співвласників об’єднання. Окрім того, підтверджувати правовстановлюючими документами наявність права власності на квартири та нежитлові приміщення співвласників під час державної реєстрації ОСББ не вимагається. Відповідальність за достовірність відомостей, наведених у поданих документах, покладається на власників житлових (нежитлових) приміщень і заявника.

Указані документи можуть подаватися державному реєстратору як особисто, так і шляхом їх надсилання поштовим відправленням з описом вкладення.

Державному реєстратору для проведення державної реєстрації забороняється вимагати будь-які додаткові документи.

Нині усунено проблему передання будинку з балансу на баланс під час створення ОСББ, яка тривалий час заважала нормальному початку функціонування ОСББ і зумовлювала велику кількість судових спорів. Наразі ОСББ не має потреби приймати власний будинок на баланс і чекати від колишнього балансоутримувача, коли він зглянеться підписати акт приймання-передачі.

Окрім того, колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку чи особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, після державної реєстрації ОСББ протягом 3 місяців повинна передати ОСББ примірник технічної й іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документ, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічний паспорт і плани інженерних мереж. Якщо така документація відсутня, колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку чи особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об’єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об’єднання відновлює її за власний рахунок.

Наскільки готовими будуть колишні балансоутримувачі належним чином виконувати цю норму, покаже час, однак убачається, що в разі її порушення існуватимуть усі правові підстави для їх зобов’язання до цього, у тому числі в судовому порядку.

Джерело: http://www.osbb-inform.com.ua

 

Працівниками Київської митниці ДФС у лютому заведено 50 справ про порушення митних правил. За попередньою оцінкою вартість предметів порушення митних правил складає майже 13 млн. гривень. Реально вилучені предмети у 37 справах на суму 12,5 млн.  гривень. Розглянуто 3 справи про порушення митних правил, накладено штрафів на суму  понад 208 тис. гривень. До суду направлено 37 справ на  9,2 млн. гривень.

Управлінням боротьби з митним правопорушенням заведено 17 справ про порушення митних правил на 1,5 млн. гривень.

У лютому підготовлено та направлено до Управління Служби безпеки України в Київській області та органів внутрішніх справ 3 повідомлення про протиправні діяння, що містять ознаки кримінального правопорушення.

Предметами правопорушення в лютому  були готівка, квіткова продукція, герметик, психотропні речовини, наркотичні засоби, засоби гігієни, набої, тютюнові вироби, одяг бувший у використані, акцизні марки, канцелярське приладдя.

Виявлено також 3 факти незаконного переміщення наркотичних засобів та психотропних речовин. По ним складено 3 протоколи про порушення митних правил і направлено 2 повідомлення про протиправне діяння, що містить ознаки кримінального правопорушення до органів  МВС України. В результаті вилучено: наркотичні засоби – кокаїн – 3618,25 г, кодеїн - 84 таблетки, психотропні речовини -  альпразолам - 40 таблеток, празепам – 40 таблеток, хлордіазепоксид - 25 таблеток.

  З початку року в результаті опрацювання відповідей митних органів іноземних держав складено 2 протоколи про порушення митних правил майже на 471 тис. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

15 березня 2016 року о 17:00 відбудеться 6 сесія Гостомельської селищної ради VІІ скликання.

Місце проведення: актова зала ЦТДЮ.

З порядком денним сесії можна ознайомитися у розділі розпорядчі документи, рішення селищної ради.

У культурно-оздоровчому комплексі по вул. Свято-Покровській, 81-б відбувся концерт, присвячений до дня 8 Березня. Протягом всього свята лунали вірші, звучали пісні селищних артистів: Вероніки Паляновської, братів Кравчуків та дівчаток із Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13, була вручена весняна квітка.

Вітали жінок своїми виступами й вихованці «Хвилі танцю» під керівництвом Ірини Дмитрівни Соболь, а також «Жардин де Ляданс» Віолети Кременчук.

 З музичним привітанням до Гостомеля  завітала авторка та виконавиця власних пісень, артистка Світлана Островська.

До поздоровлення жіноцтва Гостомеля долучився і Гостомельський селищний голова Юрій Ілліч Прилипко. Теплим словом він привітав усіх присутніх і побажав всеможливих гараздів, любові, тепла й весни на серці.

Велика подяка і організаторам, і учасникам концерту за цікаву програму, за прекрасні номери та за теплі вітання.

Хай у ваших серцях, любі жінки, завжди панує любов та весняний настрій!

щодо розгляду та  врахування пропозицій  громадськості у розробці проекту детального плану території

      З  15 березня  по 4  квітня  2016 р. триватимуть    слухання щодо розгляду та  врахування пропозицій  громадськості  у  розробці   детального плану  території, яка  планується бути використана під будівництво  багатоквартирних житлових  будинків з розташуванням об'єктів громадського та комерційного призначення в районі вулиці Прорізна в селищі Гостомель Київської області

Інформація про мету, склад та зміст містобудівної документації.

Детальний план території площею 3,3 га з розміщенням багатоквартирних житлових  будинків та  об'єктів громадського та комерційного призначення в районі вул. Прорізна  в селищі Гостомель Київської області розробляється на замовлення Гостомельської селищної ради відповідно до рішення від 15 березня 2016 р.

№ 110-06-\/ІІ.

Замовник –  Гостомельська селищна рада

Розробник - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ "

Відповідальний за організацію розгляду пропозицій –  Борисова Людмила Василівна – архітектор селищної ради.

 Пропозиції, що містять обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил, у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання, особистим підписом подаються для реєстрації  за адресою : селище Гостомель,  вул. Свято-Покровська,125.

Експонування проекту відбудеться 4.04.2016  р. у приміщенні актової зали Гостомельської селищної ради  о 16.00.

 

 

 

Гостомельська селищна рада

 

Переглянути креслення у PDF

ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ проекту організації ТЕРИТОРІЇ
№ п/п Показники Одиниця виміру Сучасний стан -2014 р. Проектний період - 2021р.
І. Територія      
  Територія в межах проекту, у тому числі га 4,7 4,7
  В межах землекористування   3,3 3,3
  Житлова забудова, у тому числі:      
1.1
    житлового кварталу
га - 2,6500
 
    площа забудови
в т.ч. громадські вбудовані приміщення
га - 0,8240 0,1894
 
    дитячі майданчики
га - 0,1153
 
    майданчики для відпочинку
га - 0,0165
 
    спортивні майданчики
га - 0,0329
 
    господарські майданчики
га - 0,0494
 
    майданчики для постійного зберігання авто
га - 0,2900
 
    зелені насадження обмеженого користування
    0,5499
 
    проїзди, під’їзди
га - 0,5976
 
    пішохідні доріжки
    0,1744
1.2 Громадська забудова в т. ч. га - 0,4500
 
    дитячий садок на 110 місць
га - 0,1132
1.3 Комунальна зона, в т.ч. га - 1,5508
 
    відкриті автостоянки
    0,7713
 
    проїзди
    0,0436
 
    зелень спеціального призначення
    0,7359
1.4 Вулиці в червоних лініях     0,0492
 III НАСЕЛЕННЯ      
 1 Чисельність населення, всього у житлових кварталах, у тому числі: тис.осіб   1,648
         
 IV ЖИТЛОВИЙ ФОНД      
  Житловий фонд, всього у тому числі: Тис.м2 житлової площі   43,204 100%
         
 V Кількість будинків всього, в т.ч.: одиниць   6
  Кількість секцій одиниць   18
  Кількість квартир одиниць   820
  Щільність населення, в т.ч.: Чол./га   350
         
VI установи і підприємства обслуговування (розрахункові)      
5.1 Дошкільні навчальні установи місць   92
5.2 Загальноосвітні навчальні заходи учнів   247
5.3 Лікарні ліжок   23
5.4 Поліклініки відв. за зміну   40
5.5 Установи громадського харчування місць   66
5.6 Установи побутового обслуговування роб.місць   15
5.7 Магазини м2 торг. пл..   165

08 березня 2016 року прекрасну й чарівну половину людства ‒ мам, бабусь, дружин, сестер, донечок, подруг щиро й урочисто вітали у Будинку культури «Чотири леви».

Відчувається, що організаторами цього свята були чоловіки (як кажуть у народі: «відчувається рука справжнього майстра»): готувалися заздалегідь, продумували приємності для жінок до дрібниць. Кожна дівчина й жінка, тільки-но переступивши поріг Будинку культури, отримувала солодкий подарунок ‒ плитку смачного шоколаду, чоловічу увагу й гарний настрій.

Відкрили концертну програму елегантні ведучі ‒ Єлизавета Дорошенко, Ігор Сіренко та хореографічна студія «Bon triumph».

Усіх присутніх на святі гостомельчанок тепло й сердечно привітав селищний голова Ю. І. Прилипко. Подякував за їхню сумлінну працю на благо селища, за материнські серця і побажав вічної молодості в душі, краси, добробуту і здійснення найзаповітніших жіночих мрій.

Далі ведучими було здійснено пізнавальний екскурс в історію Міжнародного жіночого дня.

Протягом усієї концертної програми артисти вітали гладачів запальними номерами різного характеру, були проведені численні конкурси, з-поміж яких жінкам найбільше запам’ятався ‒ «Ах, яка я гарна!».

Окрім того, у гумористичній формі було складено 8-березневі зобов’язання для жінок і чоловіків, згідно з якими цього дня прекрасна половина людства має бути:

красивою;

‒ мудрою;

‒ розумною;

‒ веселою;

‒ щебетливою;

‒ радісною й усміхненою.

Натомість обов’язки чоловіків у день 8 березня викликали посмішки на вустах  присутніх. Усі чоловіки цього дня зобов’язані:

‒ знаходитися біля жінки цілісінький день;

‒ приділяти увагу лише їй;

‒ амнезично забути про футбол, хокей, бокс і «прочие неподобия», на думку жінки;

‒ увесь день посміхатися і бути в гуморі;

‒ не ставити свою скромну персону вище від титулованої жіночої тощо.

На святі були розкриті секрети й надані поради чоловікам, зокрема, як, скажімо, розтопити жіноче серце. А виявляється, що все геніальне насправді є надпростим: треба подарувати коханій квіти, щось солоденьке і ніжно пригорнути. Чоловіками апробовано, говорять, що спосіб ‒ безвідмовний.

Кульмінацією свята для жінок став конкурс «Міс». Кожна із номінанток, а це «Міс чарівність», «Міс усмішка», «Міс красуня», «Міс глядацьких симпатій», «Міс креативність» та «Міс свята 8 березня», отримали подарунки та дипломи, підготовлені селищним головою Юрієм Іллічем Прилипком та директором Будинку культури «Чотири леви» Леонідом Григоровичем Драпом.

Урочисте дійство пройшло за підтримки Гостомельського селищного голови ЮІПрилипка, приватного підприємця Любові Андріївни Назаренко, директора Будинку культури «Чотири леви» ЛГДрапа, депутата від 19 округу НВЧерінської та організаторів концертної програми ‒ енергійних, креативних й завзятих братів Олександра та Богдана Драпів.

Свято пройшло на високій ноті, утім не слід забувати прописну істину: жінку треба любити і шанувати не тільки 8 березня, а всі 365 днів на рік!

 

Опорні школи створюватимуть у рамках децентралізації освіти та оптимізації мережі навчальних закладів.

Міністерство освіти та науки України підготувало коротку презентацію щодо основних принципів організації опорної школи.

Раніше Міністр освіти України С. Квіт зазначив, що Міністерство має намір залучити кошти міжнародних донорів для фінансування процесу створення мережі опорних шкіл у регіонах. Зокрема, переговори ведуться з Світовим банком, урядом Німеччини і Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). За словами Міністра, можливість отримання коштів на створення та укомплектування опорних шкіл досить висока, оскільки у подібний спосіб створювалися такі школи й в інших країнах, наприклад, у Молдові.

Сергій Квіт додав, що уряд на створення опорних шкіл передбачив у держбюджеті 200 млн гривень.

Планується, що опорні школи будуть обрані за певними критеріями, а інші школи, які знаходяться поблизу, – їхніми філіями.

 

На початку березня 2016 року в Ірпінській загальноосвітній школі №13 відбувся тенісний турнір з настільного тенісу серед дівчат та хлопців 1999 року народження. У цих змаганнях демонстрували свої вміння учні Ірпінських шкіл. За результатами змагань беззаперечну і впевнену перемогу здобула команда Ірпінської ЗШ №13, до складу якої увійшли Горєва Анастасія, Пласканчук Владислав, Мироненко Олександр та Мокляк Андрій.

ІІ місце посіла команда Ірпінської ЗШ №18, ІІІ місце ‒ команда Коцюбинського гуманітарного ліцею.

Бажаємо всім учням у майбутньому лише перемог!

Сьогодні виповнюється 202 роки від дня народження видатного українського поета, художника і письменника, основоположника нової української літератури Тараса Шевченка.

Народився світоч української нації 9 березня 1814 року в селі Моринці Черкаської області (Звенигородський повіт Київської губернії) в сім’ї кріпака. У 9 років втратив матір, у 11 – батька.

У 1831 році Шевченко був відданий на 4 роки в учні до художника Василя Ширяєва в Петербурзі. У складі артілі художника Шевченко брав участь у розписі Петербурзького Великого театру як підмайстер-рисувальник.

У 1838 році впливові покровителі Шевченка, серед яких – художник Карл Брюллов, поети Василь Жуковський та Євген Гребінка, викупили молодого поета на волю. Пан погодився відпустити кріпака за чималу на той час суму – 2,5 тис. рублів. Щоб її зібрати, Карл Брюллов написав портрет Василя Жуковського – вихователя спадкоємця престолу, і портрет був розіграний в лотерею, в якій взяла участь царська сім’я.

Отримавши свободу, Шевченко став студентом Петербурзької Академії мистецтв. Завдяки високому рівню підготовки його зарахували відразу в четвертий клас. Незабаром він став одним з найулюбленіших учнів Карла Брюллова.

У 1840 році вийшов перший збірник віршів Шевченка «Кобзар», куди ввійшло 8 поезій. Книга розійшлася за два тижні і придбала неймовірну популярність. Окремими виданнями вийшли поеми «Гайдамаки» (1841) та «Гамалія» (1844).

Шевченко був заарештований в 1847 році і ув’язнений в казематі в Петербурзі. У цей час створює цикл поезій «В казематі». Шевченку винесли найсуворіший вирок серед всіх братчиків через зміст начебто "обурливих віршів" «Трьох літ» – довічна солдатська служба. Його вислали в найвіддаленіші місця Російської імперії.

Незважаючи на заборону писати і малювати, Шевченко створив на засланні чотири книжечки, кілька поем, почав писати повісті російською мовою.

Після смерті Миколи І в 1855 році відбулася амністія ув’язнених. Але Шевченка звільнили тільки через два роки.

Останні три роки життя Шевченко, незважаючи на підірване здоров’я, активно займався просвітницькою діяльністю. Підготував до друку «Буквар» для вечірніх шкіл (був випущений накладом у 10 тисяч примірників за рахунок автора). У 1860 році перший в Російській імперії отримав звання академіка гравюри.

Помер 10 березня 1861 року у віці 47 років від хвороби серця. Був похований на Смоленському кладовищі в Петербурзі, а через два місяці труну з його прахом, згідно з його заповітом, перевезено в Україну і поховано на Чернечій горі біля Канева.

Найвища в Україні творча відзнака за вагомий внесок у розвиток культури та мистецтва ‒ Національна премія України імені Тараса Шевченка (Шевченківська премія) заснована 1961 року, встановлена для нагородження за найвидатніші твори літератури і мистецтва, публіцистики і журналістики, які є вершинним духовним надбанням українського народу, утверджують високі гуманістичні ідеали, збагачують історичну пам’ять народу, його національну свідомість і самобутність, спрямовані на державотворення і демократизацію українського суспільства.

Згідно з указом президента від 2 березня 2016 року цьогорічними лауреатами Шевченківської премії стали:

 номінація «Публіцистика і журналістика» ‒ письменник і дисидент Левко Лук’яненко за збірку творів у 13-ти томах «Шлях до відродження»;

— номінація «Музичне мистецтво» ‒ хореограф Раду Поклітару за постановку чотирьох балетів «Перехрестя» (2012 рік), «Лебедине озеро» (2013 рік), «Жінки в ре мінорі» (2014 рік) і «Довгий різдвяний обід» (2014 рік);

— номінація «Концертно-виконавське мистецтво» ‒ артистка Анжеліна Швачка за виконання провідних партій в оперних постановках і популяризацію української музичної спадщини;

— номінація «Образотворче мистецтво» ‒ художник Михайло Гуйда за створення циклу «В єдиному просторі».

Крім того, під час вручення премій Порошенко з жалем зазначив, що не може вручити диплом у номінації «Кіномистецтво» кінорежисеру Олегу Сенцову за художні фільми «Гамер» і «Новоріг», оскільки його засуджено в РФ до 20 років колонії суворого режиму.

У багатьох українських містах сьогодні пройдуть заходи присвячені пам’яті Шевченка. До пам’ятників поета покладуть квіти.

Крім традиційних заходів: виставок, концертів, вистав, пройдуть і оригінальні. У Харкові заплановано захід «Тарас на броні» ‒ до пам’ятника Шевченка підженуть бронетранспортер, з якого будуть декламувати вірші Кобзаря.

У Черкаському музеї «Кобзаря» проводять виставку побутових речей із зображенням Шевченка або з його словами – серед експонатів одяг, посуд, годинники, сірники, обгортки від цукерок, мильниця, електробритва і навіть гральні карти.

В окупованому Криму активістам не дозволили проводити запланований у Сімферополі мітинг до дня народження Тараса Шевченка, через нібито введений на півострові режим "надзвичайної ситуації".

У Приірпінні також вшанують пам’ять великого Кобзаря:

9 березня

10:00 ‒ покладання квітів до пам’ятника Т. Г. Шевченка. Флеш-моб «Кобзар по колу».

12:00 ‒ Ірпінська дитяча бібліотека. Шевченківські читання «З Шевченком у серці».

13:00 ‒ Центральна бібліотека м. Ірпінь. Літературно-мистецький вечір «Україна ‒ це Шевченко».

13:00 ‒ Гостомельська філія центральної бібліотеки. Літературна година «Шевченка полум’яне слово на стражі вічності стоїть».

13:00 ‒ Коцюбинська філія центральної бібліотеки. Голосні читання « Думи Кобзаря живуть між нами».

10 березня

12:00 ‒ Ірпінська дитяча бібліотека. Шевченківські читання «З Шевченком у серці».

16:00 ‒ Ірпінська дитяча музична школа. Конкурс учнів відділу духових, ударних та естрадних інструментів на краще виконання обробок української народної музики, присвяченої 202 річниці з дня народження Т. Г. Шевченка.

17:00 ‒ Ірпінська дитяча музична школа. Концерт «Музична Шевченкіана».

Коцюбинська філія центральної бібліотеки. Вечір-портрет «Не вмирає душа наша, не вмирає воля».

Ворзельська філія центральної бібліотеки. Літературна година «Шевченко знаний і незнаний».

11 березня

12:00 ‒ Культурно-оздоровчий комплекс с. Гостомель. Тематичний захід «Наш Кобзар».

9‒15 березня

         Ворзельська філія центральної бібліотеки. Виставка ілюстрацій «Тарас Шевченко – художник».

         Інформаційна виставка «Письменники – лауреати Шевченківської премії».

 

Новини