Середа, 22 серпня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

30 березня 2016 року у приміщенні Київської облдержадміністрації відбулася презентація спільної Американсько-Української ініціативи щодо ідентифікації та підготовки управлінців нової категорії з їх наступною інтеграцією у бізнес-середовище США та ЄС. Ініціатива представляє собою проведення низки тренінгів та навчань (в тому числі і за кордоном) для чинних чи потенційних управлінців з ціллю передати їм західний досвід менеджменту та ознайомити із сучасними бізнес-моделями, які ефективно працюють у країнах Північної Америки та Європи.

 Дана ініціатива була розроблена спільними зусиллями радником голови Київської ОДА і партнера групи «Briggs Capital» (США) Генрі Штеренбергом та американською інституцією «CSEAA» за підтримки Регіональної ради підприємців у Київській області. Окрім Генрі Штеренберга, участь у презентації ініціативи взяли Голова Київської облдержадміністрації Максим Мельничук, директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської ОДА Ігор Самойлов, ліцензійний адвокат і фахівець з розвитку бізнесу (США) Алекс Мерле, адвокат Джим Боьрд, голова Регіональної ради підприємців у Київській області Максим Суржинський.

Головною метою ініціативи є створення підґрунтя для сталого соціально-економічного розвитку Київської області завдяки формуванню нової генерації управлінців як у державному, так і приватному секторах. Вона включає в себе курс навчальних семінарів та тренінгів (частина з них пройде закордоном), під час яких нашим управлінцям передадуть західний досвід ведення бізнесу та управління персоналом. Керівників навчатимуть не тільки сучасним бізнес-моделям і можливостям застосувати їх в Україні, а й розповідатимуть про західну психологію ведення бізнесу. 

«Сьогодні, у ході реалізації реформ, Україна особливо потребує відповідальних та дієвих керівників нової генерації. Це управлінець з  менталітетом західного менеджера, з високим рівнем ефективності, з сучасним цивілізованим підходом до ведення справ, з умінням працювати в умовах багатозадачності і на результат. Упевнений, що ця ініціатива допоможе багатьом нашим лідерам на місцях, що особливо важливо в умовах проведення децентралізації влади. Адже громадам потрібні компетентні, досвідчені і професійні керманичі, які зможуть запропонувати на місцях ефективні моделі розвитку, привабити на ці території інвестора і вивести свою громаду уперед», ‒ зазначив голова Київської ОДА Максим Мельничук. 

Очікується, що зазначена ініціатива забезпечить формування високопрофесійних кадрів у Київській області та покращить тутешній бізнес-клімат, зокрема зросте рівень розвитку та інвестування середніх і малих підприємств у промислове виробництво, а також будуть створені нові робочі місця, які дозволять працевлаштувати ветеранів АТО і соціально незахищені верстви населення. 

 

На виконання вимог Наказу ДМС України від 02.03.2016 № 32 «Про проведення цільових профілактичних заходів з нагляду та контролю за виконанням законодавства в міграційній сфері під умовною назвою «Мігрант» на території обслуговування УДМС України в Київській області триває активна фаза проведення зазначених вище заходів.

До проведення заходів залучені співробітники Сектору по протидії нелегальній міграції, співробітники територіальних підрозділів Управління, відповідні підрозділи ГУ НП в Київській області, ГУ СБУ в місті Києві та Київській області та Державної прикордонної служби України.

Так, з початку проведення умовної операції, на території Київської області виявлено 20 нелегальних мігрантів, стосовно 16 іноземців прийняті рішення про примусове повернення, та 6 рішень про заборону в’їзду на територію України. Судами Київської області задоволено 4 адміністративні позови про примусове видворення іноземців з території України, 3 іноземців розміщено до Чернігівського пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають на території України.

Також, 29 березня 2016 року під час проведення спільних заходів із підрозділами ГУ НП в Київській області та Державної прикордонної служби України, в місті Фастів Київської області були виявлені двоє громадян Республіки Азербайджан. Під час проведення перевірки наявних у зазначених іноземців паспортних документів та законності перебування на території України було встановлено, що в паспортах громадян Республіки Азербайджан наявні дата-штампи перетину державного кордону України, які містять ознаки підробки. Матеріали стосовно зазначених іноземців були передані до відповідних підрозділів ГУ НП в Київській області, відкрито два кримінальних провадження за ст.358 Кримінального кодексу України.

Наразі триває відпрацювання в рамках передбачених Наказом ДМС України від 02.03.2016 року № 32 «Про проведення цільових профілактичних заходів з нагляду та контролю за виконанням законодавства в міграційній сфері під умовною назвою «Мігрант».

Зазначене питання перебуває на контролі керівництва УДМС України в Київській області.

 

Президент України Петро Порошенко підписав закон, який передбачає передачу повноважень до органів місцевого самоврядування та місцевих адміністрацій щодо надання адміністративних послуг, які користуються найбільшим попитом серед мешканців територіальних громад.

Згідно до пояснювальної записки до документа, органам місцевого самоврядування надаються повноваження щодо реєстрації місця проживання і зняття з реєстрації місця проживання, ведення відповідного реєстру територіальної громади. Як наслідок, це повинно позбавити мешканців необхідності збирати відповідні довідки про склад сім’ї та проживання, необхідні при наданні соціальних та інших послуг.

Документом також пропонується спростити процедуру отримання інформації з Державного земельного кадастру. При цьому право щодо надання такої інформації будуть мати посадові особи органів місцевого самоуправління, в тому числі й адміністратори центрів надання адміністративних послуг.

Інформація з Державного земельного кадастру буде надаватися також і в електронній формі, перш за все, нотаріусам і державним реєстраторам прав, що дозволить забезпечити швидке й комплексне надання ними послуг.

Окрім того, згідно із законом, передбачаються окремі процедури реєстрації місця проживання. Зазначено, що у зв’язку з цим, скасовується необхідність отримання талону зняття з реєстрації, надається можливість відповідним посадовими особами виконавців послуг щодо управління чи утримання багатоквартирного будинку або гуртожитку, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу подавати заяви про реєстрацію місця проживання.

У відповідності до закону, з 1 березня 2016 року змінюються умови ведення й користування даними Державного земельного кадастру, а з 4 квітня цього року змінюються правила й процедури здійснення реєстрації місця проживання.

 

 

 

 У приміщенні Гостомельської амбулаторії загальної практики сімейної медицини (вул. Свято-Покровська, 73) відкрито аптечний кіоск, який працює за графіком:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 14:00

Вихідні дні – субота, неділя

За довідками звертайтеся по телефону: 31-2-05

Шановна громадо, щиросердно просимо усіх, хто не байдужий до чужого горя, хто не черствий душею, а керується милосердям, допомогти хлопчику Давиду. Йому шість рочків і цьогоріч дитина мала б піти до школи, але тяжка недуга – артрогрипоз – позбавляє дитину такої можливості. Це розумне і лагідне дитя так мріє бавитися з однолітками, радіти життю, але… Давид має пройти дороге додаткове обстеження і лікування за кордоном.

Уявімо, що кожен із нас відірве від себе якихось бодай кілька десятків гривень, які для нас великої ролі не відіграють, але можуть врятувати комусь найдорожче, що є в цьому світі – ЖИТТЯ!

Посильну для кожного із вас допомогу мама, Руденко Вікторія Миколаївна, просить надсилати на картку ПриватБанку за №41 49 43 78 59 88 89 33.

Номери її телефонів – 067-830-59-86 та 095-718-77-54.

Маємо усю належну документацію, надану мамою Вікторією.

Будьмо милосердними! Лише в єдності – наша сила!!!

Зробімо добру справу - врятуймо життя дитини!

 

З ініціативи Держгеокадастру, за підтримки Кабінету Міністрів України від липня 2014 року проводяться заходи щодо забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки України та інших військових формувань, які захищають територіальну цілісність і суверенітет країни, земельними ділянками для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд, для ведення садівництва, для індивідуального дачного будівництва та ведення особистого селянського господарства.

При центральному апараті Держгеокадастру на березень 2016 року заплановано створити Центр допомоги учасникам АТО – консультаційний орган, що сприятиме військовослужбовцям у вирішенні поточних питань, зокрема пов’язаних із отриманням земельних ділянок.

Для Центру виділять окремий кабінет у приміщенні Держгеокадастру, в якому буде проводитися постійний прийом учасників АТО, надаватимуться консультації та прийматимуться заяви. Планується, що в ньому постійно буде присутній фахівець Держгеокадастру, а також залучений радник – учасник АТО, який контролюватиме дотримання процедур та збереження балансу інтересів між самими військовослужбовцями. Окрім того, до робочої групи заочно входитимуть фахівці Держгеокадастру різного профілю для надання консультацій у разі потреби.

У Центрі можна буде ознайомитися з атласами вільних земельних ділянок, зарезервованих для учасників АТО, зразками та шаблонами клопотань, а також зробити копії документів.

 

 В Україні розпочав свою роботу новий проект, який сприятиме підвищенню мобільності студентської молоді в рамках європейського і євроатлантичного простору – портал eepro.info.

Цей інформаційний ресурс складається з освітньої і правової частин. Портал створено за сприяння Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

На думку координатора проектів Посольства Естонії в Україні Анастасії Михайлової, eepro.info надасть можливість користувачам отримати повну інформацію про освіту закордоном, допоможе українським студентів дізнатися про Європу і світ.

«Портал дозволить абітурієнтам, студентам, науковцям значно зекономити свій час. Адже раніше, щоб знайти цікаву навчальну програму, молодій людині необхідно було передивитися з десяток сайтів, витратити декілька годин», – зазначив автор проекту, секретар групи міжпарламентських зв’язків між Україною та Естонією Михайло Колібабчук.

Сьогодні знайти інформацію набагато простіше, адже на сайті розміщено все про стипендії, гранти, конференції закордоном. Портал також надає правову допомогу з основних питань, що стосуються прав і обов’язків української молоді як в межах України, так і закордоном.

«Незабаром плануємо викласти на сайт контакти українських громад в різних країнах світу, аби у наших студентів, була можливість безболісно адаптуватися в чужому середовищі – українська діаспора завжди допомагала і допомагає нашим громадянам в проблемних ситуаціях», – поділився планами автор проекту.

Радник міністра освіти і науки України Сергій Пархоменко зазначив, що українська держава зацікавлена, аби молодь отримувала європейську освіту, а після завершення поверталася в Україну і вкладала весь свій професійний хист в розбудову країни. «Євроінтеграція неможлива, якщо країною керують люди, які ніколи не були в країнах ЄС. У людини завжди має бути право вільного вибору – одне із засадничих цінностей вільного світу, країн ЄС і НАТО», – підкреслив він.

Прес-служба МОН України

Нещодавно, начальник Управління житлової політики Департаменту систем життєзабезпечення та житлової політики Мінрегіону Світлана Старцева під час обговорення Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» зазначила, що на сьогодні 50% українців незадоволені якістю роботи ЖЕКів і Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» спрямований на врегулювання цієї ситуації.

«Він має забезпечити ефективне управління, утримання та експлуатацію багатоквартирних будинків. Також він сприяє розвитку ринку надання послуг у житловій сфері», — сказала Світлана Старцева.

Вона наголосила, що Закон не ліквідовує ЖЕКи, як обслуговуючі компанії, а лише виводить їх у конкурентне середовище.

«Закон в жодному разі не змушує співвласників змінювати ЖЕК на іншу обслуговуючу компанію. Він тільки дає право мешканцям обирати хто і на яких засадах управлятиме їхнім майном. Якщо всіх співвласників будинку задовольняє робота ЖЕКу, як управителя, вони й надалі можуть користуватися його послугами», — зазначила вона.

Світлана Старцева нагадала, що в разі невизначеності співвласників будинку щодо форми управління майном до 1 липня 2016 року, виконавчі органи місцевої влади мають на конкурсній основі обрати управителя для такого будинку.

Міськрада за місяць до проведення конкурсу має оголосити його умови, визначити і оприлюднити які суб’єкти господарювання братимуть участь у конкурсі. Тож протягом місяця люди матимуть змогу ознайомитися з учасниками конкурсу, їх ціновою пропозицією тощо.

«Мінрегіон вже розробив проект наказу «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання послуги з управління багатоквартирним будинком». І найближчим часом проект буде розміщений на сайті для громадського обговорення», — сказала Світлана Старцева.

Якщо ж визначений за конкурсом управитель не задовольнить співвласників, вони у будь-який момент можуть через загальні збори прийняти рішення про розірвання договору. І з цим рішенням звернутись до органу місцевого самоврядування.

Окрім того, вона зазначила, що першим кроком для проведення загальних зборів співвласників з метою обрання управителя та/або установчих зборів зі створення ОСББ має стати отримання інформації про власників нерухомого майна, а також площу квартир та нежитлових приміщень будинку.

«Зокрема, Статтею 6 Закону «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»  встановлено, що таку інформацію співвласники можуть отримувати безкоштовно з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Проте тут є певна проблема, оскільки інформацію про власників нерухомого майна почали відцифровувати лише з 2004‒2008 років, а отже реєстр неповний», — наголосила Світлана Старцева.

У цьому випадку необхідно звернутися до органів місцевої влади, щоб ті посприяли в отриманні такої інформації в БТІ безкоштовно.

Співвласникам також буде необхідно отримати технічну документацію на будинок.

«Документація потрібна для здійснення підключення будинку до загальноміських мереж водо-, тепло-, електропостачання, отримання дозволу на скид стічних вод у міську мережу, здійснення технічного обслуговування ліфтів, вбудованих котелень, внутрішньобудинкових інженерних мереж тощо», — пояснила Світлана Старцева.

Вона зазначила, що оскільки балансоутримувачі будинків визначалися органами місцевого самоврядування, у разі відсутності такої документації комунальне підприємств спільно з органом місцевого самоврядування має визначити джерело фінансування з її відновлення.

 

Минулими вихідними у мальовничому куточку Пущі-Водиці благодійний фонд «Надія від серця до серця» у співпраці з благодійним фондом Норвегії «Допомога Україні» провели всеукраїнську молодіжну конференцію єдності «Альфа – разом в майбутнє».

Основна мета проекту – підняти рівень громадянської свідомості молодих людей та показати шлях в майбутнє, яке можна побудувати лише спільними зусиллями.

Двадцять шість гостомельських дітей за підтримки селищного голови Юрія Ілліча Прилипка, директора ГО «Від серця до серця» Олександра Васильовича Орищина та куратора від Гостомеля – Надії Юріївни Дудник змогли долучитися до проекту всеукраїнського масштабу.

Тематика, на якій організатори акцентували увагу, відзначалася актуальністю та важливістю. Це і питання демократії, і прав людини, і протидія корупції, і патріотизму та цінності людського життя.

Яскраве й незабутнє відкриття заходу, урочисте внесення прапорів кожної з областей-учасників, а також прапор «Альфи», як символ єднальної сили, естафети, семінари, невимушені дружні спілкування біля багаття.

Як не дивно, сніданки, обіди та вечері також стали невід’ємною частиною кожної зустрічі. Адже це було чудовою можливістю краще познайомитися одне з одним, обговорити якусь із запропонованих тем у невеличкій групі. Молодь ставила запитання, висловлювала власні думки, слухала, дізнавалася, обговорювала, досліджувала.

Упродовж двох днів конференції її учасники знайомилися, знаходили відмінності в культурі різних регіонів, а також долучалися до численних спільних справ, зокрема таких, як: участь у семінарах «Особистість», «Коли все руйнується, хто може встояти?», «Пазли», «Вплив: хто ‒ кого?»; проведення квесту; у підготовці інсценівок, опановували багато цікавих технік та інформації, реалізовуючи їх на практиці тощо.

Організатори заходу мали на меті – не просто зібрати молодь із різних куточків країни, а привести їх до усвідомлення того, що вони є потужною силою, коли об’єднані, згуртовані та діють спільно.

Сьогодні Україна, як ніколи, потребує свідомої молоді, то ж організатори доклали чимало зусиль для проведення цієї конференції, щоб діти з усіх куточків нашої держави усвідомили, що їхнє покоління має рости й жити у дружній, згуртованій, єдиній, неподільній та щасливій Україні.

Після урочистого закриття заходу та фінальної зустрічі, хтось із юних гостомельчан обмінювався адресами зі своїми ровесниками, хтось кидав монетку, щоб повернутися сюди ще раз, а хтось взагалі не хотів їхати з цього райського куточка.

Поверталися, сповнені яскравих вражень, творчих задумів і планів на майбутнє – щасливі, усміхнені, окрилені.

 

Сьогодні під час апаратної наради у КОДА директор Департаменту освіти і науки Віра Рогова презентувала підсумки, здобутки та основну проблематику освітньої галузі упродовж минулого року.

Щодо пріорітетів сфери, то у дошкільній освіті основними завданнями є розширення мережі ДНЗ, у загальній середній освіті – оптимізація навчальних закладів, забезпечення шкільними автобусами відповідно до потреб, забезпечення телекомунікаційними і мультимедійними засобами навчання.

Віра Рогова докладно поінформувала про мережу обласних навчальних закладів, в тому числі і про інтернатні заклади комунальної власності та дитячо-юнацькі спортивні школи.

Серед головних здобутків галузі освіти за минулий рік є створення додаткових майже 1290 місць у дошкільних навчальних закладах, відкриття нових 4-х шкіл, оптимізація 35 навчальних закладів, придбання 14 шкільних автобусів.

Щодо проблемних питань, які потребують обов’язкового розв’язання, то Віра Рогова першочергово наголосила на необхідності розвантажити дитячі садочки, розширити їх мережу, і провести реконструкцію та капітальний ремонт приміщень ДНЗ. Також необхідно продовжити формувати мережу опорних навчальних закладів з метою забезпечення якісною освітою дітей сільської місцевості.

 

Новини