Субота, 23 січня 2021 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Прем'єр-міністр Денис Шмигаль на засіданні уряду сказав з цього приводу наступне: "Ми готуємося до всіх можливих сценаріїв – зокрема, і до можливого введення карантину на зимові свята. Наразі вся країна в помаранчевій зоні і діє карантин вихідного дня – і це зважена альтернатива жорстким карантинним заходам і обмеженням...

Про введення більш жорстких заходів зараз мова не йде. Але ми розуміємо, що кінець грудня та початок січня – період новорічних свят. Це зустрічі, ярмарки, тісні контакти між людьми. І все це може дати значний поштовх до сплеску хвороби, якого медична система може не витримати.

 

Уряд не приховує та говорить відкрито, що ми розробляємо план реагування на випадок погіршення ситуації. Бо наші кроки мають бути зрозумілими та передбачуваними для людей та бізнесу".

При цьому прем'єр заявив про певне покращення ситуації з COVID в Україні після запровадження більш жорстких обмежень та карантину вихідного дня.

 

Кожну четверту суботу в кінці листопада відзначається найтрагічніша сторінка в історії нашої країни: День пам’яті жертв Голодомору: Це 22-й рік, 32-й рік, 33-й рік і 46-й…

Внаслідок зумисних дій комуністичної влади впродовж декількох років Україна втратила близько 10 мільйонів життів. З огляду на масштаби, жорстокість і цинізм здійснення Голодомору, історія сучасної Європи не має аналогів подібних злочинів. У мирний час і за сприятливих природно-кліматичних умов від голоду загинули мільйони людей. Відсьогодні розпочинаємо публікацію циклу статей, приурочених цим трагічним подіям. І розпочинаємо з Гостомеля.

У 1930 році Гостомель було віднесено до складу Київського району. За планом колективізації на 1930 рік по Київському району в Гостомелі мали організувати колгосп з усуспільненням майна 75 дворів та 220 гектарів землі. На той час у Гостомелі вже існувала комуна ім. Г. І. Петровського, яка об’єднувала 20 родин, мала 167 гектарів, 7 коней і 42 голови великої рогатої худоби. У 1928–1930-х роках комуну очолював Михайло Іванович Марченко, згодом доктор історичних наук, ректор Львівського університету, дід журналіста і дисидента Валерія Марченка. Однак комуна не мала наймитсько-бідняцького ядра. Тому голова Гостомельського комнезаму не вважав її за комуну. Комуна ім. Г. І. Петровського об’єднувала міцні господарства і тому викликала недовіру у влади. У 1930 році в Гостомелі було створено колгосп, який об’єднав 303 бідняцькі господарства, які мали 685 га усуспільненої орної землі та 98 голів худоби.

 

Колгоспна система була своєрідною формою масового вилучення зерна. Для цього була вигадана дворазова оплата праці в колгоспах на вироблену кількість продуктів: аванс і повний розрахунок наприкінці року. Двічі на рік селянин мав одержувати символічну плату. Але розрахунки затримували цілком свідомо, оскільки була відповідна постанова уряду, що забороняла видавати зерно колгоспникам на трудодні в колгоспах, які не виконали державного плану. Хліб забирали з домівок селян. Десь у цей час у Бучі та Гостомелі проживала родина тоді ще майбутньої поетеси і письменниці української діаспори у США, Ганни Черінь. Її батько в час Української народної республіки співав у республіканській капелі О. Кошиця і мусив тікати від переслідувань більшовиків. Він працював на Гостомельському склозаводі. У 1932 році кількість населення Гостомеля становила 2948 осіб, у Мостищі (з хутором Берковцем) – 440. У Гостомелі в 1933 році померли 82 особи. Але це тільки за офіційно статистикою. Відомі деякі імена жертв голодомору:  27-річний Віктор Субренко і 28-річний Олексій Лапін, померли від виснаження. Коліт і виснаження стали причиною смерті 23-річного Степана Чалого. Від виснаження помер 27-річний робітник склозаводу Федір Дьогтяр. 55-річний робітник Филимон Соць теж помер від виснаження. 44-річний хлібороб Павло Герасименко помер від авітамінозу. 53-річний робітник радгоспу Улько Тимченко помер від завороту кишок (після тривалого голодування багато з’їв). З невідомих причин померли хлібороби: 17-річний Іван Осадчий, 23-річний Іван Луценко та 40-річний чоботар Олексій Скрипник. Найчастіше лікарі називали причиною смерті туберкульоз і захворювання серця. Смерть від голоду ніде не вказана. Але старожили згадували, що у Гостомелі помирали і від голоду. Населення СРСР було поділене на категорії, частина яких підлягала ліквідації. Це – колишні дворяни, поміщики, буржуазія, царські чиновники, офіцери і їхні діти, колишні члени всіх партій, окрім більшовицької, духовенство, куркулі та підкуркульники, учасники всіх антикомуністичних повстань (хоча вони були амністовані) та колишні учасники опозиційних течій усередині ВКП(б). Звичайно, заарештовували і тих, хто дозволяв собі покритикувати політику комуністичної партії і радянського уряду. Представники вищеназваних соціальних груп перебували під наглядом і знищувалися незалежно від їхньої діяльності та соціальних поглядів. Їх соціальне походження вважалося цілком достатньою підставою для цього. А українських селян виморювали голодом мільйонами. Винищення йшло поступово. У Гостомелі в колгоспі працював бухгалтером колишній штабс-капітан царської армії Ф. І. Осадчий. У 1932 році за критику влади Федора Івановича засудили на три роки позбавлення волі і відправили будувати Біломорсько-Балтійський канал. Але на будівництві він працював бухгалтером і потім повернувся додому. А у 1937 році його знову заарештували. Згодом рідні дізналися, що донос на Осадчого написав секретар сільради. Коли його запитали, навіщо так зробив, то він пояснив, що йому наказав лейтенант НКВС. Дружина Федора Івановича цікавилася, що з її чоловіком. Жінці відповіли, що Осадчий Ф. І. засуджений до десяти років ув’язнення без права листування і по 43 1494–2018 закінченні покарання повернеться додому. А наприкінці 1980-х років діти Федора Івановича отримали довідку, що у 1937 році їхнього батька розстріляли. Знищували кращих – найбільш освічених, активних. Часто у них навіть нащадків не залишалося. Найсприятливіші умови для виживання були для осіб, позбавлених шляхетних почуттів. Катування й страх перед ними породжували нові інстинкти, рефлекси, психофізіологічні зв’язки. Змінювалася психіка. Сучасний київський історик Сергій Білокінь зробив висновок, що суспільна криза на пострадянському просторі є прямим наслідком нищення людської субстанції попередньою комуністичною системою.

Опублікована постанова парламенту, яка зобов'язує Кабінет Міністрів завчасно, мінімум за тиждень, попереджати громадян про посилення карантину. Як передає Укрінформ, про це повідомляє Верховна Рада у Фейсбуці.

«Постанову Верховної Ради №1004-IX «Про своєчасне інформування громадян у разі посилення протиепідемічних заходів з метою належної підготовки до такого посилення» 24 листопада 2020 року оприлюднено у парламентській газеті «Голос України»...Постанова набуває чинності з дня, наступного за днем її опублікування ( 25 листопада - ред.)», - йдеться у повідомленні.

Відповідно до Постанови, Кабмін (інформує завчасно - ред.) у разі виникнення необхідності запровадження на всій території України чи на території окремого регіону (адміністративно-територіальної одиниці) заборони: регулярних та нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним, залізничним транспортом, міським електротранспортом, метрополітеном у міському сполученні; відвідування закладів освіти здобувачами освіти; приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері культури; приймання відвідувачів у кінотеатрах; приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері громадського харчування (барів, ресторанів, кафе тощо); приймання відвідувачів у торговельно-розважальних центрах; приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного й побутового обслуговування населення; покидати місця свого проживання.

Згідно з документом, уряд має не пізніше ніж за сім календарних днів до початку дії двох і більше зазначених заходів внести до парламенту законопроєкт щодо надання державної підтримки й пільг населенню та суб’єктам господарювання, які зазнають негативних наслідків у зв’язку з посиленням протиепідемічних заходів.

Читайте також: За час карантину в Україні безробітним виплатили майже 14 мільярдів

Для запобігання поширенню COVID-19 уряд має запроваджувати на відповідній території більше одного із зазначених заходів винятково за умови оприлюднення відповідного рішення про це не пізніше ніж за сім календарних днів до початку їх дії.

Як повідомляв Укрінформ, відповідну постанову Верховна Рада ухвалила 17 листопада.

 

Програмний реєстратор розрахункових операцій та розрахунковий документ

 

Головне управління ДПС у Київській області  нагадує, що Законом України від 20.09.2019 року №128-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (далі - Закон №128) викладено у новій редакції терміни:

розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, видатковий чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів, отримання (повернення) коштів, торгівлю валютними цінностями в готівковій формі, створений в паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) у випадках, передбачених цим Законом, зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій, чи заповнений вручну;

реєстратор розрахункових операцій - пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів та з приймання готівки для подальшого переказу.

програмний реєстратор розрахункових операцій - програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої та в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання готівки для подальшого переказу. Контролюючий орган забезпечує безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання;

Нагадуємо, що Закон №128 набрав чинності 01 серпня 2020 року

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

 

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

 

Мешканцям Київщини повернуто 23,3 млн грн податкової знижки, - Олександр Загорський

 

Цьогоріч 10 688 мешканців Київщини скористалися правом на податкову знижку, подавши відповідні декларації про майновий стан та доходи, які отримали у 2019 році. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр Загорський. «У поточному році кількість платників, які бажають повернути частину витрачених коштів, зросла на 1 345 осіб, порівняно з аналогічним періодом 2019 року. У поданих з початку року деклараціях жителі області вказали до повернення суму у 23,3 мільйона гривень, з яких вже перераховано на їхні рахунки 19,2 мільйона гривень», - зазначив очільник податкової служби Київщини.

ДПС у Київській області нагадує платникам податків, які протягом 2019 року здійснили витрати, які надають  право на податкову знижку (перелік таких витрат наведено у п.166.3 ст.166 ПКУ), що  підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються ними у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами: квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу(виконання, надання). Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з декларацією про майновий стан і доходи, а оригінали цих документів підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого ПКУ.

У разі, якщо відповідні документи підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в податковій декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

 

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

Рієлтери зобов’язані надсилати інформацію про укладені договори оренди нерухомості до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що суб’єкти господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості - рієлтери, зобов’язані надсилати інформацію про укладені за їх посередництвом цивільно-правові договори (угоди) про оренду нерухомості до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації у строки, передбачені для подання податкового розрахунку.

Обов’язок надання рієлтерами зазначеної інформації встановлено підпунктом 170.1.6 пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Форму «Інформації суб’єктів господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтерів), про укладені за їх посередництвом цивільно-правові договори (угоди)» (далі – Інформація), що подається зазначеними суб’єктами господарювання до контролюючих органів за місцем своєї реєстрації.   Податковий розрахунок за базовий звітний (податковий період), що дорівнює календарному кварталу подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ).

За порушення рієлтером порядку та/або строків подання зазначеної інформації ПКУ передбачено відповідальність у вигляді штрафних санкцій. Так, згідно з п.119 прим. 1.2 ст. 119 прим.1 ПКУ порушення суб’єктом господарювання, який провадить посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтером), порядку та/або строків подання інформації про укладені за його посередництвом цивільно-правові договори (угоди) про оренду нерухомості, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі 680 грн. за кожне таке порушення.

Дії, передбачені п. 119 прим. 1.2 ст. 119 прим.1 ПКУ, вчинені суб’єктом, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1360 грн. за кожне таке порушення -п. 119 прим. 1.3 ст. 119 прим.1 ПКУ.

 

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням  www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

 

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

ГУ ДПС у Київській області

 

Заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошового зобов’язання та пені можна подати в електронній формі

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню платнику, зокрема, відповідно до ст. 43 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), крім випадків наявності у платника податкового боргу. За наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов’язання на поточний рахунок платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу.

Обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання та пені є подання платником податків заяви про  повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які повертаються на підставі поданої платником  податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені - п. 43.3 ст. 43 ПКУ).

Отже, для повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошового зобов’язання та пені (крім єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) платник має подати протягом 1095 днів від дня їх виникнення до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми заяву у довільній формі з зазначенням напряму перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

Звертаємо увагу, що платники податків мають можливість подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошового зобов’язання та пені (крім єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) в електронній формі через приватну частину Електронного кабінету за ідентифікатором форми J/F 1302001 або у довільній формі через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Також заява може бути подана платником податків до територіального органу ДПС засобами програмного забезпечення ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності».

Додатково до заяви платник може подати копію платіжного документа, на виконання якого помилково та/або надміру сплачений платіж перераховано до бюджету (абз 5. п. 2 розд. ІІ Порядку).

 

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням  www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

 

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

ГУ ДПС у Київській області

 

З 1 грудня 2020 року прожитковий мінімум піднімуть на 71 грн - з 2118 грн до 2189 грн. У 2021 році зростання прожиткового мінімум повинен продовжитися, на це в бюджет України планують закласти додаткові 50 млрд. грн.  Пропонується змінити підхід до підрахунку прожиткового мінімуму.

«Ми визначимо, що таке прожитковий мінімум, що це стандарт соціального захисту, це мінімальна для виживання людини сума повинна бути. До неї повинні бути прив'язані пенсії, зарплати, допомогу », – зазначає міністр соцполітики Марина Лазебна. За її словами, прожитковий мінімум необхідно підняти вдвічі.

 

 

 

Про це повідомив сьогодні, 22 листопада, прем'єр-міністр Денис Шмигаль: «Впевнений, що запроваджені заходи позитивно позначаться на динаміці захворювання. На випадок погіршення сценарію розробляється план Б», – заявив він.

Прем'єр каже, що обговорив із бізнесом механізми підтримки галузей, на яких обмеження позначаються найбільше. Профільні міністерства уже опрацьовують ці ініціативи.

«Для міських голів розсилається опитування щодо того, які протиепідемічні правила та обмеження вони вбачають оптимальними. Які обмеження для яких місць скупчення людей найкраще застосувати. Все це ми робимо зараз, щоб напрацювати спільний, виважений та підтриманий усіма план», – пояснив Денис Шмигаль.

При цьому він наголосив, що жодної конкретної дати, коли введуть більш жорсткий карантин, наразі немає.

Також прем’єр доповів, що міським бюджетам спрямували додаткові 870 млн грн на покращення забезпеченості лікарень киснем, виділили 1 млрд грн на закупівлю 6 мільйонів експрес-тестів, які отримають сімейні лікарі та бригади швидкої допомоги, і домовляються про закупівлю вакцини проти Covid-19.

Нагадаємо, що Кабінет Міністрів на засіданні 11 листопада запровадив в Україні до кінця листопада так званий «карантин вихідного дня». У день засідання у Львові та низці інших міст відбулися протести рестораторів з проханням не закривати заклади на вихідні. У п'ятницю, 13 листопада, виконком ЛМР зробив суботу та неділю у Львові робочими днями, аби підприємці працювали і надалі. Однак поліція у Львові та області на минулих виіхдних припинила роботу 664 суб’єктів підприємницької діяльності, які працювали попри карантин вихідного дня, та склала 133 адмінпротоколи.

 

 

Продовжується будівництво транспортної розв‘язки на дорозі М-07 Київ – Ковель – КПП «Ягодин» (поворот на Гостомель). Цей проєкт, котрий здавався нездійсненим, вдалося зрушити з місця очільнику Гостомеля Юрію Прилипку. З кожним днем все більше набуває означеного вигляду «острівець», що розділятиме транспортні потоки, стелеться останній шар асфальту на розширеній дорозі. Кільцева розв’язка збудована в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця.

А от, як оцінюють ефективність таких споруд фахівці, зокрема Кирило Хом’яков, голова Держагентства інфраструктурних проектів України: 

— Кільцеві розв’язки створені для контролю трафіку та безпечної їзди. Використовуючи прості принципи фізики, кругові магістралі дозволяють значно знизити кількість аварій, а також травм і смертей. Також завдяки "кільцям" зменшуються викиди в атмосферу. Вони є зразком ефективного використання дорожнього простору і дешевші в обслуговуванні, ніж традиційні чотирьохсмугові перехрестя.
Основні геометричні принципи кільцевих розв'язок "працюють" на зменшення кількості аварій. Чотирьохсмугові перехрестя мають 32 варіанти можливих зіткнень, у "кілець" таких конфліктних точок 8. Перехрестя з круговим рухом знижують кількість зіткнень зі смертельними випадками на 90%.Кільцеві розв’язки будують у всьому світі й таким чином змушують водіїв знижувати швидкість на під’їздах до перехресть і тим самим підвищують безпеку перетину. Чотирьохсмугові перехрестя мають 32 варіанти можливих зіткнень, у "кілець" таких конфліктних точок 8.
PS
В Україні за роки незалежності в ДТП загинули 174 095 людей, 1 264 000 були травмовані. Кількість ДТП на українських дорогах від початку року (станом на серпень) становила 102026 випадків, у яких загинули 2105 людей, були травмовані 20389. За добу в середньому фіксується понад 400 дорожньо-транспортних пригод.

Наразі зайняті 52% ліжок, відведених для госпіталізації хворих на коронавірусну хворобу COVID-19, заявив у ранковому онлайн-зверненні міністр охорони здоров’я Максим Степанов.

Він назвав недостовірними повідомлення про заповненість ліжок, які з’являються в медіа та соціальних мережах, не уточнивши, втім, їхній зміст.

«Так, у нас є відповідні проблеми в деяких регіонах, напружена ситуація. Але в той же час хотів би вам повідомити, яка в нас реальна картина в кількості ліжок. Кількість ліжок, які на сьогодні відведені під лікування хворих на ковід, в країні складає 53 445 ліжок. Це загалом по країні. При цьому в лікарнях на сьогодні перебуває 27 792 пацієнта. Ви бачите, що заповненість ліжок складає на рівні 52%», – заявив міністр.

Він додав, що з цієї кількості 25 996 ліжок забезпечені киснем – «або децентралізовано, або кисневими концентратами», з них 12 162 вільні.

«Є регіони, де в нас напружена ситуація. Це Київ, Черкаська область, Харківська область, ми вважаємо, що там недостатня кількість. Але в нас є чітке розуміння в тому числі з місцевою владою щодо збільшення кількості ліжок із підведеним киснем», – сказав Степанов.

Вранці 23 листопада голова МОЗ повідомив, що за попередню добу вВ Україні виявили 10 945 нових випадків COVID-19. За добу госпіталізували 1 165 осіб, летальних випадків – 124, одужали – 4 143.

Загалом за час пандемії в Україні захворіли 635 689 людей. Одужали 291 060 осіб, летальних випадків 11 075.

 

Ветерана скловиробництва, який понад 40 років життя віддав рідному виробництву — Гостомельському заводу міжнорадної групи Ветропак. Колеги відзначають, шо на нього можна рівнятися: по силі духу, цілеспрямованості, волі, працьовитості і прагненню робити все на вищому рівні!
Завдяки наполегливій праці Андрія Павловича Гостомельський склозавод сьогодні є одним з кращих підприємств скляної промисловості України та одним із найбільших платників податків Київської області. Андрію Павловичу, Ви гордість усіх склярів України!
Традиції, які Ви започаткували, дозволяють заводу і сьогодні домагатися нових успіхів! А в молодих працівників Гостомельського склозаводу є всі підстави, щоб дивитися в майбутнє упевнено.
Бажаємо Вам і надалі невичерпної енергії, позитиву від досягнутого, міцного здоров’я, нехай збуваються найзаповітніші мрії !
Андрій Гірник, відзначений багатьма державними й професійними нагородами , квавалер ордену "За заслуги" II ступеня.
Гостомельська селищна рада

 

ПРРО: Заповнення Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО)

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що суб’єкт господарювання  при заповненні Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) за формою J/F1391801 для електронної печатки програмного реєстратора розрахункових операцій повинен зазначати:

у колонці 1 - назва суб’єкта господарювання;

у колонці 2 - податковий номер суб’єкта господарювання;
у колонці 3 - ідентифікатор ключа суб’єкта з печатки суб’єкта господарювання;

у колонці 4 - роль (касир/старший касир).

Інструкція щодо заповнення Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) за формою J/F1391801 розміщена на банері «Програмні РРО» за посиланням: Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Форми ПРРО>Інструкції щодо заповнення форм.

ГУ ДПС у Київській області

 

У разі перевищення  сумарного граничного обсягу викидів двоокису вуглецю  кількома стаціонарними джерелами забруднення, розміщеними  за різними КОАТУУ, до декларації екологічного податку

 подаються два додатки 13

 

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що об’єктом та базою оподаткування екологічним податком, зокрема, є обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

База оподаткування екологічним податком за викиди двоокису вуглецю за результатами податкового (звітного) року зменшується на обсяг таких викидів у розмірі 500 тон за рік - п. 242.4 ст. 242 ПКУ.

Платник податку, який має кілька стаціонарних джерел забруднення або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об’єктів в межах кількох населених пунктів (сіл, селищ або міст) або за їх межами, - тобто, коди згідно з Класифікатором об’єктів адміністративно-територіального устрою України (далі – коди КОАТУУ) різні, зобов’язаний подати до відповідного контролюючого органу за місцем розташування стаціонарного джерела забруднення або спеціально відведених для розміщення відходів місць чи об’єктів податкову декларацію щодо кожного стаціонарного джерела забруднення або спеціально відведеного для розміщення відходів місця чи об’єкта окремо.

Форму Податкової декларації екологічного податку (далі - Декларація) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715. Невід’ємною частиною Декларації є додатки, зокрема, додаток 1 «Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення» (далі - додаток 1).

У частині зобов’язань за викиди двоокису вуглецю до Декларації обов’язково складається окремий додаток 1.

Суб’єкт господарювання, що має кілька стаціонарних джерел забруднення, розміщених за різними кодами КОАТУУ, які обслуговуються різними контролюючими органами, у разі перевищення протягом звітного року сумарного за всіма стаціонарними джерелами граничного обсягу викидів двоокису вуглецю 500 тон, подає по кожному стаціонарному джерелу забруднення до контролюючого органу за його місцезнаходженням Декларацію та два додатки 1 до неї:

1) додаток 1 - у частині викидів двоокису вуглецю, в якому відображається:

обсяг викидів двоокису вуглецю, що перевищує граничний обсяг таких викидів (500 тон) за звітний (податковий) квартал поточного року, в якому досягнуто таке перевищення, а в наступних звітних (податкових) кварталах поточного року – фактичний обсяг викидів двоокису вуглецю за цей період (квартал).При цьому за звітний (податковий) квартал поточного року, в якому відбулося перевищення граничного обсягу викидів двоокису вуглецю сумарно всіма стаціонарними джерелами забруднення, розподіл перевищеного обсягу викидів двоокису вуглецю за цей період здійснюється платником екологічного податку самостійно, для цього ним визначається принцип розподілу зазначеного обсягу викидів між стаціонарними джерелами забруднення, що має бути зафіксовано у розпорядчому документі;

2) додаток 1 - у частині обсягів викидів інших забруднюючих речовин (за винятком двоокису вуглецю).

ГУ ДПС у Київській області

 

Документи, які подаються для отримання ліцензії

на виробництво пального

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що ліцензія на виробництво пального видається за заявою суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додаються:

-   копії засновницьких документів;

- документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
     Для отримання ліцензії на право виробництва пального додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт для виробництва пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці виробництва пального, необхідних для виробництва та зберігання пального;
- документ, що підтверджує акредитацію випробувальної лабораторії з визначення показників якості пального, виданий уповноваженим органом, та договір з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії);

- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;

- технологічна документація (стандарти, регламенти, технологічні інструкції), що стосується виробництва та зберігання пального;

- технічні умови щодо виробництва пального заданої якості, які повинні відповідати вимогам технічних регламентів та національним стандартам з якості пального.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

Тимчасово, до 1 січня 2022 року, СГ (у тому числі іноземні СГ, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) можуть отримувати ліцензію, зокрема, на право виробництва пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об’єкта або акта готовності об’єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об’єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об’єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року.

ГУ ДПС у Київській області

 

Отримати відомості з ДРФО  про суми виплачених доходів та утриманих податків можна в електронному вигляді за допомогою електронних сервісів, розміщених на офіційному вебпорталі ДПС

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що фізична особа- платник податків має змогу отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків за допомогою електронних сервісів ДПС, такими способами:

- при поданні заяви засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет), вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua та через офіційний вебпортал ДПС, інформація надається засобами цієї системи;

- разі подання заяви до «Єдиного вікна подання електронної звітності», програмне забезпечення якого розміщено на офіційному вебпорталі ДПС у розділі «Електронна звітність», інформація направляється на електронну адресу фізичної особи - платника податків.

За допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету та «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» фізична особа - платник податків може сформувати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» (далі - Запит) (форма № 10ДР) виключно для отримання інформації про себе.

Запит формується фізичними особами - платниками податків з використанням кваліфікованого електронного підпису фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Ознайомитись з порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (https://tax.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

У розділі «Допомога» Електронного кабінету можна переглянути відео-урок щодо створення Запиту.

Фізичні особи - платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні Запиту у полі «Реквізити паспортного документу» зазначають лише номер паспорта. Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

Відповідь на Запит в електронному вигляді містить інформацію, зокрема, про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до податкових розрахунків за формою №1ДФ, які подають податкові агенти до контролюючих органів.

ГУ ДПС у Київській області

Новини