Четвер, 20 вересня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Настоятелі гостомельських храмів запрошують усіх бажаючих долучитися 16 жовтня 2016 року до паломницької поїздки у Кип’яче, відоме своїми чудотворними іконами та цілющими джерелами за підтримки Гостомельського селищного голови.

За довідковою інформацією звертатися до керуючої справами Гостомельської селищної ради Світлани Валентинівни Чечко (робочий тел. 3-20-07) або до настоятелів храмів о. Петра та о. Ростислава.

За традицією, яка нещодавно була заснована та проходить за підтримки селищного голови Прилипка Юрія Ілліча, гостомельчани та прихожани двох гостомельських храмів, минулими вихідними вже вдруге мали можливість здійснити паломницьку поїздку до святинь нашої України.

Цього разу парафіяни Свято-Покровського приходу та приходу храму Святих пророка Іллі та Андрія Первозванного, відвідали відому своїми чудотворними іконами та цілющими джерелами святиню, що в урочищі Кип’яче біля селища Чоповичі Малинського району, де розташовані жіночий монастир Афонської ікони Божої Матері та чоловічий монастир в честь ікони Божої Матері «Казанська"

Не зважаючи на прохолодну та дощову погоду, багато мирян виявили бажання відвідати святі місця. Гарний настрій, віра та благодать у серці, не залишала їх ні на хвилину. Після закінчення Божественної Літургії в Храмі Покрови Пресвятої Богородиці, та після благословіння настоятелів храмів о. Петра та о. Ростислава, автобус з 50-ма мирянами вирушив у дорогу. За традицією у супровід прихожанам в паломницьку поїздку, вирушила і селищний депутат Черінська Н.В. яка теж являється високо духовною та віруючою людиною.

У храмах Афонської Божої Матері, що в жіночому монастирі, та Казанської Божої матері, що в чоловічому монастирі, прочани приклались до ікон, подали записки, помолились. У храмі Афонської Божої Матері відслужили молебень з Акафістом. А в чоловічому монастирі купались в цілющому джерелі та набрали води з джерела, де в 1911 році відбулося явлення у вогняному сяйві ікони Пресвятої Богородиці.

З великою духовною радістю і піднесенням того ж дня повертались гостомельчани додому, несучи в свої домівки ту незрівнянну благодать, що сходить зазвичай біля великих святинь.

 

Адміністрація та учні Ірпінської загальноосвітньої школи І‒ІІІст. №13 гостинно запрошують Вас до школи на урочистий захід, присвячений відзначенню Дня Захисника України, який відбудеться 12 жовтня 2016 року о 12:15 в актовій залі навчального закладу.

 З нетерпінням чекають на Вас ‒ мужні воїни і хоробрі захисники!

«Духовності забагато не буває» ‒ саме цим принципом керувалися гостомельські паломники, які на чолі з депутатом селищної ради Наталією Вікторівною Черінською вирушили з Божою благодаттю до духовної святині, що знаходиться в урочищі Кип’яче смт. Чоповичі Малинського району, що на Житомирщині.

Незважаючи на негоду й дощову погоду, настрій у всіх вірян був піднесеним.

Кип’ячевський монастир невеличкий, у його складі жіночий монастир на честь Афонської ікони Божої матері та чоловічий – на честь Казанської ікони Богоматері.

За історичними даними, у 1911 році мешканцями селища була виявлена Казанська ікона Божої Матері поряд із джерелом, вода з якого стала цілющою. Вона була настільки теплою, що цю місцевість так і назвали ‒ Кип’яче.

Влітку 1917 року ігуменом Костянтином (Чоповським), що прибув зі Святої Гори Афон, при підтримці місцевих селян, був заснований Свято-Преображенський монастир. Вище від джерела побудували кілька гуртожитків і дерев’яну церкву на честь Усікновення глави Іоанна Предтечі.

Через нестачу землі для прогодування, монахи й послушники ходили до навколишніх сіл, заробляючи на прожиття різними ремеслами. Монастир брав на виховання дітей із бідних сімей, навчаючи і їх ремісничій справі.

Та в ніч на 15 вересня 1921 року на монастир наскочило 16 нелюдів з банди Лисиці, які пограбували святиню та жорстоко вбили ігумена Костянтина, монаха Іраклія (Скуратовського), послушника Петра Щуку й поранили сторожа Євгена Волкова.

У березні 1934 року монастир розігнали. Храм Казанської ікони Божої Матері розібрали, зрізали хрест над джерелом, а саме цілюще джерело намагалися засипати. На цьому місці зробили вівчарню, насельникам заборонили мешкати навіть в навколишніх селах.

Лише на початку 2000-х було знайдено стару засипану криницю і розпочато будівництво Божої обителі.

Кип’ячевський чоловічий монастир на честь Казанської ікони Божої Матері поновлений рішенням Священного Синоду Української Православної Церкви від 27 грудня 2002 року. Тоді ж на місці поховання останків загиблих священнослужителів було засновано і жіночий монастир.

Заряджені зворушливими розповідями про історію монастиря, її мешканців, вірою у силу Божу, гостомельські віряни мали можливість прикластися до святинь, зануритися у цілющу купель, набрати з собою святої води, задуматися над скороминущістю земних благ і вічністю Царства Господнього.

Поверталися до рідного селища, сповнені сил, любові, всепрощення із глибокою вдячністю Гостомельському селищному голові за наданий для поїздки транспорт та з побажанням здоров’я Юрію Іллічу Прилипку.

 

 

У К Р А Ї Н А
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

                       ПОСТАНОВА

                         7 жовтня 2016 року № 417

Про відсутність правових підстав для призначення  Центральною виборчою комісією перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади  та Гостомельського селищного голови (Київська область)  і оголошення виборчого процесу відповідних місцевих виборів

До Центральної виборчої комісії 6 жовтня 2016 року надійшло звернення Київської обласної державної адміністрації щодо призначення перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови  у зв'язку з утворенням на території Київської області Гостомельської  селищної об'єднаної територіальної громади, зареєстроване в Комісії за  № 21-40-10947, разом із супровідним листом від 4 жовтня 2016 року  № 11-14/14914, зверненням секретаря Гостомельської селищної ради до Київської обласної державної адміністрації з пропозицією звернутися до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших місцевих виборів, засвідченими копіями рішень відповідних місцевих рад щодо добровільного об'єднання територіальних громад, а також висновку про відповідність проектів рішень щодо добровільного об'єднання територіальних громад Конституції та законам України і розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 22 червня 2015 року № 224 про його затвердження.

Розглянувши вказані документи, Центральна виборча комісія встановила.

Частиною третьою статті 7 Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" визначено, що схвалені сільськими, селищними, міськими радами проекти рішень щодо добровільного об'єднання територіальних громад у п'ятиденний строк подаються Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній державній адміністрації для надання висновку щодо відповідності цього проекту Конституції та законам України.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація протягом 10 робочих днів з дня отримання проекту рішення щодо добровільного об'єднання територіальних громад готує відповідний висновок, що затверджується постановою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, розпорядженням голови обласної державної адміністрації (частина четверта статті 7 зазначеного Закону).

Згідно з частиною восьмою статті 7 Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація протягом 10 робочих днів з дня отримання рішень про добровільне об'єднання територіальних громад у разі їх відповідності висновку, передбаченому частиною четвертою вказаної статті, звертається до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших виборів депутатів сільської, селищної, міської ради та відповідного сільського, селищного, міського голови в установленому законом порядку.

Частиною шостою статті 14 Закону України "Про місцеві вибори" (далі – Закон) передбачено, що перші вибори депутатів, сільських, селищних, міських голів призначаються Центральною виборчою комісією в порядку, визначеному законом.

Центральна виборча комісія шляхом прийняття відповідного рішення оголошує про початок виборчого процесу перших виборів депутатів місцевої ради, сільського, селищного, міського голови (частина сьома статті 15 Закону).

Таким чином, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад та відповідних сільських, селищних, міських голів призначаються Центральною виборчою комісією за відповідними зверненнями Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних державних адміністрацій, а призначення перших виборів є підставою для оголошення Комісією виборчого процесу таких виборів.

Постановою Центральної виборчої комісії від 12 лютого 2016 року № 32 (із змінами) затверджено Порядок призначення перших виборів депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад та відповідних сільських, селищних, міських голів (далі – Порядок), яким визначено процедуру призначення Комісією перших виборів депутатів місцевих рад об'єднаних територіальних громад та відповідних сільських, селищних, міських голів за результатами розгляду звернень Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних державних адміністрацій щодо призначення таких виборів, а також встановлено форму зазначеного звернення.

Пунктом 3 Порядку передбачено відомості, які повинно містити відповідне звернення, зокрема обласних державних адміністрацій, щодо призначення перших місцевих виборів, а пунктом 5 Порядку – перелік документів, оригінали або засвідчені копії яких додаються до звернення.

Вирішуючи питання щодо призначення та оголошення виборчого процесу перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови, Центральна виборча комісія виходить з такого.

Як вбачається з рішень місцевих рад щодо добровільного об'єднання територіальних громад, до складу Гостомельської селищної об'єднаної територіальної громади увійшли Гостомельська селищна рада (селище Гостомель), що згідно з відомостями електронного довідника "Україна. Адміністративно-територіальний устрій", розміщеного на офіційному  веб-порталі Верховної Ради України, належить до міста Ірпінь Київської області, яке є містом обласного значення, а також Горенська сільська рада (села Горенка, Мощун) та Озерська сільська рада (село Озера), які за даними зазначеного довідника належать відповідно до Києво-Святошинського району та Бородянського району цієї області.

Отже, Гостомельську селищну об'єднану територіальну громаду утворено територіальними громадами, розташованими на території трьох суміжних адміністративно-територіальних одиниць: міста обласного значення Ірпінь, Києво-Святошинського та Бородянського районів Київської області, що унеможливлює без вирішення питання стосовно зміни меж міста та відповідних районів віднесення утвореної Гостомельської селищної об'єднаної територіальної громади та території відповідної селищної ради, депутати якої обиратимуться на перших місцевих виборах, до території міста обласного значення або одного з указаних районів

Разом з тим, згідно з пунктом 29 частини першої статті 85 Конституції України вирішення питання щодо утворення і ліквідації районів, встановлення і зміни меж районів і міст, віднесення населених пунктів до категорії міст, найменування та перейменування населених пунктів і районів належить до повноважень Верховної Ради України. Також частиною першою статті 174 Земельного кодексу України визначено, що рішення про встановлення і зміну меж районів і міст приймається Верховною Радою України за поданням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад.

Відповідно до частини другої статті 8 Основного Закону України Конституція України має найвищу юридичну силу, а згідно з частиною третьою цієї статті її норми є нормами прямої дії.

Таким чином, враховуючи зазначені норми Конституції України та Земельного кодексу України, необхідною передумовою призначення перших виборів депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад та відповідних сільських, селищних, міських голів і оголошення виборчого процесу таких місцевих виборів у разі входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, до складу об'єднаної територіальної громади, адміністративний центр якої розміщений у межах іншого району, є внесення змін до меж відповідних районів.

Згідно з пунктом 4 Порядку в разі добровільного об'єднання територіальних громад сіл, селищ, міст суміжних районів або добровільного об'єднання територіальних громад суміжних району (районів) та міста (міст) обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення або добровільного об'єднання територіальних громад суміжних міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення у супровідному листі зазначаються дата, номер та назва постанови Верховної Ради України про встановлення (зміну) меж суміжних районів або про встановлення (зміну) меж суміжних району (районів) та міста (міст) обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення або суміжних міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення.

Центральна виборча комісія зазначає, що у зверненні Київської обласної державної адміністрації про призначення перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови вказано відомості про належність територіальних громад, що увійшли до складу цієї об'єднаної територіальної громади, до суміжних адміністративно-територіальних одиниць.

Водночас у супровідному листі, який надіслано разом зі зверненням до Центральної виборчої комісії, не вказані дата, номер та назва постанови Верховної Ради України про встановлення (зміну) меж суміжних адміністративно-територіальних одиниць (районів), територіальні громади яких увійшли до складу об'єднаної територіальної громади.

Також до Комісії не надходила постанова Верховної Ради України про зміну меж міста Ірпінь, Києво-Святошинського та Бородянського районів Київської області у зв'язку з утворенням Гостомельської селищної об'єднаної територіальної громади, до складу якої увійшли територіальні громади зазначених міста обласного значення та суміжних районів.

З огляду на викладене прийняття рішення щодо віднесення Гостомельської селищної об'єднаної територіальної громади до території міста обласного значення Ірпінь чи Києво-Святошинського або Бородянського району Київської області органами місцевого самоврядування територіальних громад, що вирішили об'єднатися, їх посадовими особами або Київською обласною радою чи Київською обласною державною адміністрацією, Центральною виборчою комісією або будь-яким іншим державним органом чи органом місцевого самоврядування суперечитиме частині другій статті 19 Конституції України, оскільки це фактично призведе до зміни меж зазначених міста обласного значення та районів, що Основним Законом України віднесено до виключної компетенції Верховної Ради України.

За правовою позицією, висловленою Конституційним Судом України у Рішенні від 19 квітня 2001 року № 4-рп/2001 (справа щодо завчасного сповіщення про мирні зібрання) та підтвердженою в Рішенні Конституційного Суду України від 25 червня 2008 року № 12-рп/2008 (справа про перебування народного депутата України в депутатській фракції), норми Конституції України є нормами прямої дії. Вони застосовуються безпосередньо незалежно від того, чи прийнято на їх розвиток відповідні закони або інші нормативно-правові акти.

У зв'язку із цим Комісія наголошує, що виключення із Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" положення частини дев'ятої статті 7, яке визначало необхідність попереднього внесення Верховною Радою України змін до меж суміжних адміністративно-територіальних одиниць у разі, якщо передбачалося входження до складу об'єднаної територіальної громади територіальних громад, розташованих на території таких адміністративно-територіальних одиниць, не може бути підставою для незастосування норм Конституції України, що визначають повноваження Верховної Ради України у цій сфері, які є нормами прямої дії та обов'язкові для застосування.

Центральна виборча комісія зауважує, що у зверненні Київської обласної державної адміністрації щодо призначення перших місцевих виборів не дотримано форми звернення, затвердженої постановою Комісії від 12 лютого 2016 року № 32 (із змінами), а саме: не зазначено найменування відповідних територіальних громад, які увійшли до складу об'єднаної територіальної громади, а також не зазначено населені пункти відповідних місцевих рад разом з їх найменуванням.

Крім того, у пункті 2 переліку документів, які додаються до звернення, вказано, що додається звернення Гостомельського селищного голови. Натомість додано звернення до обласної державної адміністрації, підписане секретарем Гостомельської селищної ради.

Одночасно Центральна виборча комісія звертає увагу, що питання призначення та оголошення виборчого процесу перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови вже тричі розглядалося Комісією і за результатами розгляду нею прийнято постанови від 28 серпня 2015 року      № 191 "Про відсутність правових підстав для оголошення Центральною виборчою комісією початку виборчого процесу перших виборів депутатів Гостомельської селищної та Бучанської міської рад об'єднаних територіальних громад, Гостомельського селищного та Бучанського міського голів", від 12 лютого 2016 року № 29 "Про відсутність правових підстав для призначення Центральною виборчою комісією перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови (Київська область) і оголошення виборчого процесу відповідних місцевих виборів", від 26 липня 2016 року     № 341 "Про відсутність правових підстав для призначення Центральною виборчою комісією перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови (Київська область) і оголошення виборчого процесу відповідних місцевих виборів".

Комісія зазначає, що зі звернення Київської обласної державної адміністрації та доданих до нього документів вбачається, що обставина, яка зумовлювала встановлення Комісією відсутність правових підстав для призначення перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови і оголошення виборчого процесу відповідних місцевих виборів, указаними постановами на сьогодні не усунута, що вкотре перешкоджає прийняттю Комісією рішення про призначення зазначених місцевих виборів.

За змістом пункту 7 Порядку в разі невідповідності звернення та/або доданих до нього документів, передбачених Порядком, вимогам Конституції, законів України та Порядку Центральна виборча комісія встановлює відсутність правових підстав для призначення перших місцевих виборів та у зв'язку із цим приймає рішення про повернення звернення разом з усіма документами Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній державній адміністрації.

За таких обставин Центральна виборча комісія дійшла висновку щодо невідповідності звернення Київської обласної державної адміністрації вимогам Конституції України, законів України та Порядку, а відтак у Комісії відсутні правові підстави для призначення перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови і оголошення виборчого процесу відповідних місцевих виборів.

Частиною другою статті 2 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" визначено, що Комісія будує свою діяльність на принципах верховенства права, законності, незалежності, об'єктивності, компетентності, професійності, колегіальності розгляду і вирішення питань, обґрунтованості прийнятих рішень, відкритості і публічності. Комісія та її члени зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України, цим та іншими законами України (частина друга статті 3 зазначеного Закону).

Враховуючи викладене, відповідно до частин другої, третьої статті 8, частини другої статті 19, пункту 29 частини першої статті 85 Конституції України, частини першої статті 174 Земельного кодексу України,  частин третьої, четвертої, восьмої статті 7 Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад", частини шостої статті 14, частини сьомої статті 15, пунктів 1, 11, 8 частини першої статті 24 Закону України  "Про місцеві вибори", Порядку призначення перших виборів депутатів  сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад та  відповідних сільських, селищних, міських голів, затвердженого постановою  Центральної виборчої комісії від 12 лютого 2016 року № 32 (із змінами),  керуючись частиною другою статті 2, частиною другою статті 3,  статтями 11 – 13, пунктами 1, 2, 13 статті 17, пунктами 2, 9 статті 21, частиною другою статті 27 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

1. Встановити відсутність правових підстав для призначення Центральною виборчою комісією перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови за зверненням Київської обласної державної адміністрації (лист від 4 жовтня 2016 року № 11-14/14914) і оголошення виборчого процесу відповідних місцевих виборів.

2. Повернути звернення Київської обласної державної адміністрації щодо призначення перших виборів депутатів Гостомельської селищної ради об'єднаної територіальної громади та Гостомельського селищного голови разом з доданими до нього документами суб'єкту звернення.

3. Цю постанову надіслати Київській обласній державній адміністрації та оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

Заступник Голови Центральної виборчої комісії     Ж. УСЕНКО-ЧОРНА

ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

08290, селище Гостомель, вулиця Свято-Покровська, 125   тел-факс 315-56

            ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ           

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

засідання виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

                                                       «10» жовтня 2016 року, 13:30

Найменування питання

Доповідач

 

1.           

Про виконання селищного бюджету за 9 місяців 2016 року

 

Каплун В.О. – начальник відділу обліку та звітності

2.           

Про виконання програми розвитку фізичної культури та спорту

 

Саєнко В.М. - заступник селищного голови

3.           

Про внесення змін до складу комісії з обстеження зелених насаджень

 

Саєнко В.М. - заступник селищного голови

4.           

Про роботу комісії з надання матеріальної допомоги та надання одноразової матеріальної допомоги

 

Гончаренко О.О. – заступник селищного голови

 

5.           

Про затвердження конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком в смт.Гостомель та оголошення конкурсу.

 

Гончаренко О.О. – заступник селищного голови

6.           

Надання дозволу на встановлення рекламних конструкцій

Гусачов А.А. – старший інспектор з благоустрою

 

7.           

Питання відділу містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – начальник відділу містобудування та архітектури

 

8.           

Дозвіл на зрізування зелених насаджень

 

Саєнко В.М. - заступник селищного голови

9.           

Різне

 

 

Керуючий справами                                                                                       С.В. Чечко

Рішення про початок опалювального сезону 2016/17 року прийматимуть виконавчі органи сільських, селищних та міських рад або місцеві державні адміністрації у відповідності до температурного режиму. Про це повідомили у прес-службі Мінрегіону.

«У рамках реформи децентралізації саме органи самоврядування прийматимуть рішення про початок і завершення опалювального сезону, щодо обмеження руху при снігових заметах, розгортання оперативних штабів при зниженні температури нижче 10 градусів, забезпечення координації комунальних підприємств, ДСНС, а також пересувних станцій із автономного електропостачання», — зазначив Віце-прем’єр-міністр — Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко, коментуючи прийняття урядової постанови «Деякі питання опалювального сезону 2016/17 року».

                                                                                     Джерело: http://www.unn.com.ua/uk/news

 

Кабінет міністрів України встановив надання статусу учасника бойових дій особам, які перебувають у зоні бойових дій на Донбасі щонайменше 30 днів. Відповідне рішення було ухвалене на засіданні уряду.

За словами представника Міністерства оборони, також статус надаватиметься особам, які брали безпосередню участь у виконанні службових завдань в умовах бойових дій та проведення розвідувальних заходів.

Станом на червень, за даними Міноборони, від початку бойових дій на Донбасі статус учасника бойових дій отримали 149,5 тисяч військовослужбовців та працівників Збройних Сил України.

Збройний конфлікт на частині Донбасу триває від квітня 2014 року. Україна і Захід звинувачують Росію у підтримці сепаратистів на Донбасі, Москва ці звинувачення відкидає і заявляє, що на непідконтрольних Києву територіях можуть бути російські «добровольці».

За даними ООН, за час збройного конфлікту на Донбасі станом на липень загинуло 9 553 людини.

                                                                              Джерело: http://www.radiosvoboda.org/a/news

 

 

Новини