Неділя, 25 жовтня 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

За перше півріччя платники Київщини сплатили 208 млн грн податку на нерухомість

За перше півріччя платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, забезпечили надходження до місцевих бюджетів на суму майже 208 млн грн. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр Загорський. Він підкреслив, що динаміка приросту порівняно з відповідним періодом минулого року складає 15%, що у грошовому вираженні дорівнює 27,6 млн. грн. 

Зокрема, щодо категорій платників Загорський повідомив, що  юридичні особи сплатили 147,8 млн грн, збільшивши сплату цього податку на 11% або 15 млн грн. У свою чергу,  фізичні особи  перерахували до місцевих скарбниць 60 млн грн. Цей показник на 27% або 12,7 млн грн більше за суму, що надійшла в аналогічному періоді 2019 року.  темп росту до 2019 року складає 126,8 відсотків (додатково надійшло 12,7 млн гривень).

 Нагадаємо, сума податку з об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється податковим органом за місцем реєстрації. Податкові повідомлення-рішення, надсилаються платнику податку податковим органом до 1 липня 2020 року. Сплатити суму податку необхідно протягом 60 днів після отримання.

ГУ ДФС у Київській області

 

Від 3 серпня 2020 року казначейство ЕАП працюватиме в режимі 23/7.

 ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що з 03.08.2020 учасник системи електронних платежів НБУ Казначейство ЕАП (код банку 899998) буде працювати в режимі 23/7.

Звертаємо увагу, що дата банківського дня в СЕП у робочі дні за п’ятиденного робочого тижня відповідатиме календарній даті, а у вихідні дні, святкові та неробочі дні, визначені законодавством України, – календарній даті першого робочого (операційного) дня після них.

ГУ ДФС у Київській області

 

Як подати письмові пояснення/скарги на рішення комісії та копії документів, якщо реєстрації ПН в ЄРПН зупинено?

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що письмові пояснення/скарги на рішення комісії та копії документів при зупиненні реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подаються до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі XML за наступними формами:

-    повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (код форми J/F13126) (далі – Повідомлення 1);

- скарга щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (код форми (J/F13132) (далі – Скарга).

До Повідомлення 1/Скарги можна додати необхідну кількість документів довільного формату (код форми J/F13601), до яких можна завантажити копії необхідних підтверджуючих документів у форматі PDF, PNG або JPG. Кількість документів довільного формату, що додаються до Повідомлення 1, не обмежена.

Кількість документів довільного формату (файлів), що додаються до Скарги, не повинна перевищувати 100 штук, що пов’язано з оптимізацією обробки інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Разом з тим, один файл може містити копії кількох документів, за умови, що його розмір не перевищує 2 Мб.

Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019  №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», яка набрала чинності з 01.02.2020, передбачена можливість подання платником податку, якого включено до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Зазначена інформація подається до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі XML за формою «Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку (код форми J(F)13149)» (далі – Повідомлення 2).

До Повідомлення 2 можна додати необхідну кількість документів довільного формату (код форми J/F13601), до яких можна завантажити копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку у форматі PDF, PNG або JPG.

Кількість документів довільного формату, що додаються до Повідомлення 2, не повинна перевищувати 100 шт.

Розмір вкладень (у форматі PDF, PNG або JPG) до документів довільного формату не повинен перевищувати 2 Мб.

ГУ ДФС у Київській області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОРЯДОК ДЕННИЙ

засідання виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

 

«06» серпня 2020 року, 09:00

Найменування питання

Доповідач

 

1.        

Про виконання бюджету селища за 6 місяців 2020 року

Лукашенко О.Ч. – керівник планово-економічної служби

2.        

Про внесення змін до складу комісій виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

Чечко С.В. – керуючий справами

3.        

Про видалення аварійних дерев у селищі Гостомель

Абрамчук Д.В. – заступник селищного голови

4.        

Про виділення коштів та виплату одноразової матеріальної допомоги

Фальковський В.А. – заступник селищного голови

5.        

Питання служби містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – керівник служби містобудування та архітектури

6.        

Питання служби контролю за благоустроєм

Чемерис С.В. – керівник служби контролю за благоустроєм

7.        

Різне

 

 

 

               Керуючий справами                                                           С.В. Чечко

В Україні повинні запрацювати нові правила постачання природного газу для населення. Кожен споживач отримає можливість самостійно вибирати і за бажанням у будь-яку момент міняти компанію, у якої він купує газ. У державному НАК «Нафтогаз України» це називають відкриттям повноцінного ринку газу для населення, і по суті фінальною стадією реформи ринку, розпочатої ще в 2015 році.

Найважливіший аспект реформи для кінцевого споживача – ціна на газ –  після 1 серпня не зміниться. Населення, як і попередні три роки, купуватиме газ за ціною імпортного паритету або іншими словами – за формулою «хаб + доставка».

Що буде з ціною?

Упродовж останніх трьох років, з березня 2017 року, ціни на газ для населення визначалися за принципом імпортного паритету. Тобто населенню продавали газ за ціною на німецькому хабі NCG поблизу міста Дюссельдорф плюс витрати на доставку цього палива в Україну. Ці транспортні витрати коливаються в межах $30-35 за тис. куб. м або 80 коп./куб. м

З січня 2020 року уряд тимчасово дещо поміняв цю формулу, замінивши хаб в Німеччині NCG на хаб в Нідерландах TTF. Тобто з початку року і до липня включно країна купувала газ не по «Дюссельдорф+», а по «Амстердам+». За такою формулою формувалася ціна як для населення, яке безпосередньо споживає газ для приготування їжі та обігріву, так і для підприємств теплокомуненерго, що спалюють газ для подачі тепла в багатоповерхові будинки.

Ці формули – «Дюссельдорф+» і «Амстердам+» – були неодноразово підтримані представниками МВФ і закріплені в меморандумах з урядом України, в тому числі особисто підписані президентом Зеленським.

У липні за «Амстердам +» у рамках т.зв. ПСО ціна виросла на 16 копійок до 2,30 грн за кубометр (без урахування ПДВ, націнки газзбутів і витрат на транспортування газу магістральними і розподільними трубопроводами).

ПСО (Public Service Obligation). З метою стримування зростання ціни для побутових споживачів «Нафтогаз України» виконує спеціальні обов’язки (ПСО), аби зменшити фінансове навантаження на споживачів, ринкова ціна газу для яких може виявитися непідйомною
З 1 серпня 2020 року ні «Нафтогаз», ні Кабінет Міністрів ціни на газ для населення безпосередньо встановлювати не будуть. Ціни буду вільними, але принцип імпортного паритету – так звана формула хаб+ – продовжить існувати.

«Поки ми нетто-імпортер газу, ціна в Україні буде «імпортний паритет плюс». Інакше працювати не може. Якщо видобуток перевищить споживання, то буде формула експортний паритет. Це аксіоми ринкових механізмів, інакше не працює», – пояснює голова Оператора газотранспортної системи Сергій Макогон.


Постачальник «останньої надії»

Для запуску ринку, Кабінет міністрів затвердив постачальника «останньої надії». Ним став державний «Нафтогаз». Ця компанія, в разі якщо якийсь споживач не вибере собі постачальника або з його постачальником що-небудь трапиться, зобов'язана продавати населенню газ протягом 60 днів з нульовою націнкою, поки домогосподарство не знайде собі нового постачальника.

25 червня Кабмін затвердив формулу, за якою «Нафтогаз» як постачальник «останньої надії» буде продавати газ населенню. Як і попередні три роки, ціна буде прив'язана до імпортного паритету – ціна на хабі в Німеччині плюс вартість доставки в Україну.

Відповідно, для кінцевого споживача в контексті ціни ситуація після 1 серпня не зміниться.

Сам принцип імпортного паритету давно відомий українським споживачам, він використовується не тільки в газі. За таким же формулами визначаються ціни на бензин, вугілля.

Наприклад, ідентичний підхід до ціноутворення використовувався раніше для ціни вугілля – так звана формула «Роттердам +». Як у випадку з газом, в обох формулах в якості базової ціни використовувалися ринкові ціни на європейських хабах. Обидві формули включали витрати на транспортування до України, а також витрати на «вхід» на територію України (в газі є плата за вхід в ГТС України, у вугіллі –  плата за перевалку).

Відкриття ринку все ще під загрозою
Асоціація постачальників енергоресурсів (об'єднує близько 40 газових трейдерів) оскаржила в суді конкурс з вибору постачальника «останньої надії», в якому виграв «Нафтогаз». Трейдери вважають, що вимоги до постачальника були дискримінаційними, економічно необґрунтованими і прописаними під «Нафтогаз».

Претензії Асоціації в тому, що серед умов участі в конкурсі було зазначено, що компанія повинна володіти не менше як 3,514 млрд куб. м газу. Це відповідає найбільшому обсягу місячного споживання газу в країні в опалювальний сезон 2019-2020 років.

Така вимога, на думку позивачів, виключає можливість участі в конкурсі практично всіх постачальників природного газу, крім НАК «Нафтогаз України».

Асоціація пропонує уряду розглянути можливість визначення постачальника «останньої надії» в кожному регіоні окремо, оскільки в Україні немає такого постачальника, який би мав розгалужену мережу представництв у всіх регіонах.

Слабким місцем уряду, як і при відкритті ринку електроенергії, залишається питання інформування. Поки не було жодного повноцінного пояснення, як буде працювати роздрібний ринок, як можна змінити постачальника, як саме можна потрапити на постачальника останньої надії і що з цим робити. Така аморфність може мати непередбачуваний ефект. У той же час ціни газу, хоч і прив'язувалися до різних хабів, хоч і розраховувалася доставка від цих хабів по-різному, приведені до ринкового рівня досить давно. А тому з переходом на відкритий ринок ті ж принципи ціноутворення, що і на всіх інших енергетичних ринках залишаться в силі.

Для всіх літніх людей Гостомеля в мережі «Фора» в ранковий час діють 10% знижки. 31 липня відкрився ще один, четвертий, супермаркет згадуваного маркету на куті Свято-Покровської та Варшавської, де представлено понад 10 тисяч товарів. У новому комфортному закладі торгівлі — 109 робочих місць, що наповнюватимуть бюджет селища.

Однак, як тільки з’явилася інформація про його відкриття, на якому побував селищний голова Юрій Прилипко, опоненти почали дорікати, мовляв, замість того, щоб дитсадки й школи відкривати, будують магазини, а краще б спорткомплекс чи басейн.

Шановні опоненти, у спорудження магазинів кошти вкладають інвестори.  На будівництво дошкільних закладів і шкіл в бюджеті Гостомеля коштів не вистачило б і на один ДНЗ. Але їх споруджується два, під третій у військовому містечку залито фундамент. І це при тому, що освітні й дошкільні заклади перебувають на балансі Ірпеня, який виділив в цьому році для нового дитсадку аж чотири мільйони, при тому, що Гостомель сплатив до його бюджету понад 130 млн. грн. У форматі ОТГ Гостомель нарешті сам буде господарем своїх коштів. У планах команди селищного голови не тільки завершення дошкільних закладів, які повністю знімуть напругу, а також спорудження шкільних приміщень, спорткомплексу, інші проекти.

«Якби ми отримали бюджет з 1 липня, а не з нового року, у власне розпорядження,— говорить Юрій Ілліч,— то в же б до 1 вересня здали дитсадок про Остромирській. Але не зважаючи на це, роботи ведуться, на цьому об’єкті вже утеплюються  стіни, завершення не за горами, як і старт інших проектів…».  

До честі Юрія Ілліча, що він вміє  залучати до селища інвестиції, відкривати нові робочі місця й джерела наповнення бюджету. Гостомель сьогодні є лідером в Київській області з їх створення. В сусідній Горенці — жодного маркету, жителі скаржаться, що в їхніх магазинах наче зупинився час й минуле століття з недолугими продмагами.            

Як інформує Ірпінський РЕМ, 3, 4, 5 серпня проводитимуться планові відключення.
У зв’язку з цим електрики не буде з 08.00 до 19.00 по наступних вулицях:
3.08. - вул. Миру, Гагаріна, Пушкіна, Лісна.
04.08. - вул. Автошляхова, Остромирська, Дніпровська.
05.08. - вул. Свято-Покровська (р-н ЖК "Покровський"), Пушкіна.
 
 
 
 
 
 

За словами міністра Максима Степанова, в Міністерстві охорони здоров'я є чітка позиція, що учні з вересня мають повернутися за парти.

 

«Діти мають вчитися, безпосередньо перебувати в школі. Головне, щоб це було безпечно насамперед для дітей. Зараз ми спостерігаємо, що в переважній кількості міст і районів діти підуть до школи 1 вересня», – наголосив глава МОЗ.

 

«Завтра буде остаточне рішення про правила (перебування учнів у школах). Вони не складні. Ми ж враховуємо, що це діти», - сказав Степанов.

 

 

Як працюватимуть школи з 1 вересня

 

Україна буде ділитися на зони: «зелену», «жовту», «помаранчеву» й «червону». В «червоній» зоні освітній процес буде заборонено.

 

Уряд планує, що навчальний рік розпочнеться відповідно до одного з трьох сценаріїв. Найбільш вірогідний сценарій – середній рівень захворюваності:
• у пріоритеті – дотримання соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту;
• скасування масових заходів і екскурсій;
• проведення зборів педколективів дистанційно;
• запобігання скупченню людей;
• розмежування потоків школярів залежно від їх віку;
• рекомендоване проведення окремих видів занять на свіжому повітрі та застосування комбінованого навчання.

Гостомельська селищна рада повідомляє, що відповідно до рішення Гостомельської селищної ради № 1069-59-VII від 16січня 2020року було виявлено безгосподарську інженерну споруду, а саме:

  • Комплектна трансформаторна підстанція (КТП) 384, потужністю 160 кВА, напругою 0,4 кВ, яка розташована за адресою: Україна, 08290, Київська область, селище Гостомель, вул. Черняхівського. Склад електроустановки: трансформатор Т1 ТМ 160/10. Розподільна установка 10 Кв. Роз’єднувач типу РЛНД-10/400.

       Прохання можливих власників зазначеної інженерної споруди протягом місяця, з дня опублікування даного оголошення, звернутися з підтверджуючими правовими документами до  Гостомельськоїселищної ради за адресою: Київська область, селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125.

 

На високих трибунах говориться багато пафосних слів про соціальний захист наших захисників, учасників бойових дій в російсько-українській війні на сході країни, та коли вони повертаються з фронту, то опиняються наодинці з труднощами. Непоодинокі випадки коли ветеранів АТО використовують в політичних цілях, знову кидаючи на політичні амбразури, та прикриваючи ними власні проекти, спрямовані на зиск. Селищний голова Гостомеля Юрій Прилипко і депутатський корпус постійно шукають варіанти, як в першу чергу їм допомогти.  Ось і рішення 65 сесії, що відбулася 30 липня, сталО результатом спільної перемоги! До неї була довга дорога — 5 років! На заваді стояло погодження меж селища.  А коли цю ділянку нарешті "приписали" до Гостомеля, то розроблено детальний план її забудови, затверджено та прийнято рішення про назви вулиць. Земельна комісія опрацювала понад 200 заяв громадян із пільгових категорій. У цьому плані депутати підійшли комплексно, в  першу чергу задоволено звернення учасників бойових дій в зоні АТО, нацгвардійців, які несуть службу на передовій лінії фронту. Не залишилися без уваги також воїни-інтернаціоналісти, які очікували земельних ділянок протягом кількох десятирічь,  громадяни з інших пільгових категорій.

 З цього приводу селищний голова Юрій Прилипко сказав наступне: «Одразу задовольнити заяви всіх ми не могли, але будемо й надалі продовжувати цей процес, не забудемо нікого, в першу чергу, громадян з пільгових категорій та інших. В форматі ОТГ в нас тепер буде значно більше можливостей. Хлопці, я радію разом з вами - це наш спільний успіх! Жоден регіон України, навіть близько, не може похвалитися подібним результатом. І це найменше чим ми можемо віддячити вам за ваш подвиг. Попереду багато  роботи, адже ділянки повинні мати всі необхідні мережі, інфраструктуру, бути комфортним середовищем для проживання. Але разом нам під силу подолати всі труднощі, головне, щоб була єдність в помислах і діях».     

Зауважимо, що соціальні пріоритети для команди Юрія Прилипка є визначальними протягом усієї каденції. У першу чергу соціальна політика має адресне спрямування. Відтак селищна рада протягом більше, як чотирьох років поспіль допомагає з виділенням коштів на лікування, в окремих випадках ухвалюючи рішення стосовно заяв на 30 тисяч грн. і більше. Взагалі ж протягом тільки впродовж поточного періоду виділено понад мільйон гривень. З кожним роком сума допомоги збільшується. Наразі в стратегічних планах розвитку ОТГ соціальна підтримка громадян та розвитку соціально-побутової структури, починаючи від дошкільних навчальних закладів, освітніх, медичних, буде мати масштабніше спрямування. Відтак ведеться опрацювання надання медичних послуг жителям ОТГ в медичних закладах столиці. В поточному періоді завдячуючи ініціативі селищного голови Юрія Прилипка проведено імунно-ферметне тестування на наявність антитіл до  covid-19,  проводитимуться обстеження на цукровий діабет. 

Більш детальний матеріал стосовно поіменного голосування та прийнятих рішень буде розміщено на офіційному сайті ГСР в рубриці «Рішення селищної ради».

 

Малі та середні підприємці Київщини поповнили місцеву казну на суму 1,1 млрд грн єдиного податку

 За перше півріччя малий та середній бізнес Київщини сплатив до місцевих бюджетів 1,1 млрд грн єдиного податку, збільшивши темп приросту на 107,3 млн грн або 11% порівняно з відповідним періодом минулого року.  Такі дані навів очільник податкової служби області Олександр Загорський. «Попри карантин бізнес Київської області не збавляє обертів, продовжуючи свою діяльність. Про це свідчить збільшення кількості платників і зростання податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року», - зазначив Загорський. «Наразі в податкових органах Київщини обліковуються 86236 спрощенців. З них переважна більшість – 78411 – фізичні особи-підприємці, решта ж – 7825 – юридичні особи».

Найбільші суми забезпечили підприємці, які ведуть свою діяльність на територіях Києво-Святошинського управління – 216,8  млн грн, Білоцерківського – 191,4 млн грн,  Ірпінського управлінь – 163,5 млн грн.

 Зокрема, у розрізі категорій платників фізичні особи–підприємці сплатили 914,1 млн грн, збільшивши суму майже на 100 мільйонів гривень або 12%.

Юридичні особи (ІІІ група) перерахували до бюджетів 124,6 млн грн, що на 6,2 млн грн або 5% більше за надходження першого півріччя 2019 року. 

Сільгоспвиробники (четверта група) – юридичні особи спрямували до скарбниць 85 млн грн, що на 2 млн грн перевищує суму, яка надійшла у січні-червні минулого року.

ГУ ДПС у Київській області

За якими критеріями встановлюється ризиковість платника податку на додану вартість?

ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що критерії ризиковості платника податку на додану вартість визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

  1. Платника податку на додану вартість (далі — платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
  2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
  3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
  4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
  5. Платник податку — юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
  6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
  7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
  8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

 

ГУ ДПС у Київській області

 

Олександр Загорський: «За перше півріччя бізнесу Київщини відшкодовано 902 мільйони гривень»

Протягом січня – червня 2020 року платники податків Київщини подали 713 декларацій з ПДВ із задекларованими сумами бюджетного відшкодування у розмірі 977 млн грн. Це на 64,8 млн. більше,  аніж у відповідному періоді 2019 року.

Зокрема, в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр Загорський повідомив, що за 6 місяців 2020 року бізнесу відшкодовано 902,2 млн грн ПДВ, що на 38 млн грн або на 4% більше за показник першого півріччя минулого року.  Найбільші суми бюджетного відшкодування отримали підприємці, зареєстровані на територіях Бориспільського управління – 289,7 млн грн, Білоцерківського та Васильківського управлінь – 189,6 та 149, 4 млн грн відповідно.

Всього за результатами проведених перевірок проведено упередження заявлених до відшкодування сум ПДВ на 98,4 млн грн, що на 34,7 млн грн, або  в 1,5 рази  більше показників січня – червня минулого року.

Нагадаємо, за період січень – червень 2020 року платники Київщини спрямували до Державного бюджету майже 3,5 млрд грн ПДВ.  Наразі на Київщині області зареєстровано 17034 платника податку на додану вартість – 15761 юридична особа та 1273 фізичні особи.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

Зроблено черговий крок для впровадження діяльності ДПС у рамках єдиної юридичної особи

Сьогодні оприлюднено постанову Кабінету Міністрів України від 27.07.2020 №643 «Про внесення змін до Положення про державну податкову службу України».

Ухвалення цього документа дозволить здійснювати подальше впровадження діяльності ДПС у рамках єдиної юридичної особи,  що передбачено Меморандумом про економічну та фінансову політику з МВФ.

Постановою, зокрема, передбачено:

- унормування питання самопредставництва ДПС у судах;

- врегулювання механізму делегування повноважень;

- приведення функцій ДПС у відповідність до Податкового кодексу з урахуванням законодавчих змін;

- виключення невластивих ДПС функцій, які належать до компетенції інших органів виконавчої влади.

Також постановою Уряду передбачено включення з 01.01.2021 до переліку підакцизних товарів, контроль виробництва та обігу яких здійснює ДПС, рідин, що використовуються в електронних сигаретах.

Пресслужба Державної податкової служби України

 

Приватне підприємство з переробки сміття «Рада» повідомляє про розширення мережі пунктів прийому вторинної сировини.

Отже, відтепер виробничі та побутові відходи приймають:

І Р П І Н Ь

вул. Піщана –

ПН-ПТ: 10-15; СБ: 10-13; НД – вихідний

Тел.: (097) 473 07 15 – Наталя Григорівна

вул. 9 лінія (район 3 школи) –

ПН - вихідний; ВТ-НД: 10-17. Заготівельник Олександр.

Перехрестя вул. Садової та Лермонтова, «Машторф» –

СР, ПТ, НД: 10-17.

Тел.: (093) 493 97 67 – Ніна Федорівна

Миру, 16 - ВТ, ЧТ, СБ: 8-16

Тел.: (093) 493 97 67 – Ніна Федорівна

Б У Ч А

вул. Вокзальна, 73 (по Google-картах орієнтир на 71 номер) – ПН- ПТ: 7-14; СБ-НД:: 7-12

Тел.: (067) 429 64 44 та (093) 118 71 94 – Тетяна Анатоліївна

вул. Нове Шосе, (біля 17 будинку) –

ПН: 8-13; ВТ -ПТ: 8-16; СБ-НД: 8-13;

Тел.: (098) 963 89 38 – Любов Василівна

Г О С Т О М Е Л Ь

вул. Свято-Покровська, б/н (базар) –

ПН -ПТ: 9-15; СБ: 9-13; НД – вихідний.

Тел.: (099) 050 26 00 та (063) 213 40 36 – Ольга Іванівна

вул. Б. Хмельницького, 2 (Баланівка) –

ПН- НД: 10-14:30

Тел.: (095) 105 85 14 – п. Олена

Б О Р О Д Я Н К А

вул. Центральна (був. Леніна) - територія базару –

ВТ-ПТ: 7-14; ПН,НД – вихідні

Тел.: (063) 953 47 55 – Олександр Володимирович

ВОРЗЕЛЬ

Курортна, 17

ПН-ПТ: 8-16; СБ: 8-12; НД – вихідний

Тел.: (063) 902 08 27 Микола Петрович

КОЦЮБИНСЬКЕ

вул. Залізнична, 2; ПН-НД: 7-17 без вихідних.

Приймаємо:

Макулатуру: 1) картон; 2) архів (книжки, зошити, журнали, брошури);

ПЕТ-пляшку;

Скляну тару та склобій;

Плівку стрейч чисту, без домішок;

Баночку алюмінієву з-під пива та дезодоранту;

Жестяну баночку;

Термоусадку без домішок (суху і чисту).

Вторсировина має бути чиста  та суха. Тільки тоді вона придатна до переробки.

Гаряча лінія для запитань та відповідей: (04597) 97162.

 

Новини