Вівторок, 23 липня 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Нещодавно завезено обладнання для шкільної лабораторії «Макег Space» ЗОШ№ №13. А саме:   15 ноутбуків,  3-Д принтер, меблі й конструктори. Вартість проекту: 100. 000 грн. Почали реалізовувати проект «Гостомель заговорить англійською», незабаром прийде обладнання для шкільної радіостанції (проект «Шкільний дзвінок). Закликаємо переможців конкурсу долучатися до реалізації власних проектів.    

Наразі розповімо про шкільну лабораторію «Макег Space» сьогодні - це, перш за все, робочий простір для розвитку творчих технічних здібностей молодших школярів та учнівської молоді. Мета проекту - дослідження, розробка та інтеграція робототехніки у всі сфери діяльності людини; активне залучення до роботи в лабораторії молодших школярів, учнівської молоді, пропагуючи тим самим технічну освіту взагалі, IT технології і робототехніку зокрема.

Сучасні технології інтенсивно впроваджуються в усі сфери життя людини, особливо це стосується робототехнічних систем. Таке впровадження потребує великої кількості кваліфікованих спеціалістів. Як наслідок, сучасна освіта має швидко адаптуватися до потреб суспільства і надавати учням такі знання, які у майбутньому дозволили б їм стати конкурентоспроможними фахівцями. Враховуючи спеціалізацію, перед школою постає питання розвитку пошуково-конструкторської та винахідницької діяльності у дітей, що сприяє формуванню цінних навичок творчої праці, умінню вести спостереження, розвивати мислення та естетичні смаки майбутнього робітника, інженера, техніка, наукового працівника.

Створення шкільної лабораторії робототехніки для розвитку творчих здібностей дітей та молоді різних вікових категорій шляхом наповнення сучасним змістом уроків трудового навчання та технологій, гуртків «Радіотехніка», «Робототехніка», «Радіотехніка та електроніка», «Юний хімік» та інших.

Але для реалізації цих напрямків необхідне відповідне матеріально-технічне забезпечення. Даний проект є складовою створення в навчальному закладі комплексу сучасного освітнього простору з ІТ-технологій і передбачає придбання необхідного обладнання: Набори для конструювання і програмування, програмовані роботи, конструктори та інше.

 

Завершуються роботи  будівництва футбольного поля з штучним покриттям для школярів ЗOШ №14. Міні-стадіон планується відкрити найближчим часом, ще йду облаштування території, обладнується дренажна система, яка прийматиме на себе атмосферні опади. Футбольні традиції Гостомеля, які міцнішають з кожним роком будуть підкріплені ще одним гральним полем, на якому забиватимуть голи наймолодші гостомельчани.

15 липня у нашій державі відзначають День українських миротворців. Це свято встановлено постановою ВР 21 травня 2013 року/

У 1992 році цього дня з місії у Боснії розпочалася участь українських військових в операціях з підтримання миру і безпеки, які під егідою ООН, ОБСЄ, НАТО і ЄС проводяться в “гарячих точках” на різних континентах.

Упродовж цих років понад 44 тисячі українських військових взяли участь у міжнародних миротворчих операціях в різних країнах: Косово, Боснії і Герцеговині, Анголі, Македонії, Гватемалі, Таджикистані, Афганістані, Хорватії, Кувейті, Сьєрра-Леоне, Придністров’ї, Іраку, Лівані, Ефіопії, Еритреї, Грузії, Судані, Конго та інших. 

Нині ЗСУ беруть участь у 8 міжнародних операціях з підтримання миру та безпеки у 6 країнах світу та районі Аб’єй.

Зі святом українських миротворців привітав командувач Об’єднаних сил Олександр Сирський.

“Сьогодні українські миротворці є одними з найавторитетніших у світі, адже чимало з них мають досвід бойових дій на сході України, – наголосив він. – Висловлюю подяку за неоціненний внесок у забезпечення миру в усьому світі…»

 

Будьте обережні, працює техніка. Вибачаємося за тимчасові незручності. Поточний рік став початком масштабного ремонту нашого спільного дому, назва котрому Гостомель.  Акцент зроблено на тротуарах і шляхах, які вже давно зачекалися на ремонт. Починаючи з В'їзної групи на початку Свято-Покровської, аж до Кимерки, по Остромирській прокладено нові доріжки, наразі роботи тривають по вулиці Яровій, яка матиме безпечну зону для пішоходів. Ремонт Гостомеля продовжуватиметься, у перспективних планах нові проекти, також реалізація ініціатив громади за кошти парципаторного бюджету.    

Відповідальність за неподання повідомлення за формою 20-ОПП

 Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням - це майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Платники зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний податковий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Згідно з п. 117.1 ст. 117 ПКУ неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170грн., на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 510 грн.

У разі не усунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Звірка даних щодо об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості проводиться у контролюючому органі за місцем реєстрації

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: - житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; - розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; - права на користування пільгою із сплати податку;

 - розміру ставки податку;

 -нарахованої суми податку – (п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 ПКУ).

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

ГУ ДФС у Київській області

 

Документи, що перевіряються в ході перевірки з питань дотримання оформлення трудових відносин

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє,  що згідно з підпунктом 75.1.3 п.75.1 ст.75 ПКУ перевірка, яка здійснюється контролюючим органом, зокрема, щодо дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника,вважається фактичною  перевіркою.

Після початку перевірки у платника податків виникає  обов’язок надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки – це встановлено п.85.2 ст.85 ПКУ.

Під час проведення фактичної перевірки в частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з’ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з’ясування факту належного оформлення трудових відносин з працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо) - п. 80.6 ст. 80 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Президент України Володимир Зеленський призначив нового голову Київської обласної державної адміністрації. Згідно з указом № 509/2019, який Глава держави підписав 10 липня, ним став Михайло Бно-Айріян, який до 2014 року працював у Міністерстві іноземних справ України.

Посвідчення новому очільнику ОДА Володимир Зеленський вручив у Борисполі, під час зустрічі з активом Київської області.

Глава держави наголосив, що поряд із розвитком регіону та впровадженням нових технологій в області представники влади повинні пам’ятати й про щоденні питання мешканців.

«Не забувайте про такі проблеми, як лікарні, дитячі садочки, школи – звертайте увагу на ці важливі речі», – сказав Президент.

Новий голова ОДА подякував Главі держави за довіру й зазначив, що для нього велика честь представляти один із ключових регіонів України. «Київщина унікальна, тому що це столичний регіон. Він у всіх на виду», – сказав Михайло Бно-Айріян.

Посадовець зазначив, що у своїй роботі планує повністю змінити підходи, побудувавши її, зокрема, на принципах прозорості, відкритості, клієнтоорієнтованості та турботи про людей.

«Люди – це наші клієнти, і ми повинні нести максимальний сервіс для них», – зауважив він.

Голова Київської ОДА також наголосив, що хоче перетворити область на регіон нових можливостей для людей, зокрема щодо відкриття власної справи, про яку, за опитуваннями, мріють 40% мешканців Київщини. Він також підкреслив необхідність «розвернути» область до інвесторів.

Михайло Бно-Айріян запевнив, що невідкладно почне працювати над виправленням ситуації у Бориспільській багатопрофільній лікарні, щоб уже протягом року досягнути змін. Також він висловив надію на підтримку в роботі з боку територіальних органів центральної влади та силового блоку й налагодження співпраці з обласною радою.

«Я думаю, що ми нарешті почнемо нову сторінку наших стосунків. Повинен бути діалог, нормальна співпраця», – резюмував голова Київської обласної державної адміністрації

 

За офіційними матеріалами 

 

 

Затверджено внесення змін до складу комісій виконавчого комітету Гостомельської селищної ради, а саме з обстеження зелених насаджень,  оновлено її двома  членами, фахівцями з контролю за благоустроєм та земельного відділів.. Схвалено рішення про видалення аварійних дерев у селищі Гостомель, про призначення управителя багатоквартирних будинків в селищі  Гостомель,  проектно-кошторисної документації на ремонт тротуарів.. Розглянуто звернення депутатів щодо пошкодження ливневої каналізації по вулиці Мирній в зв’язку з будівництвом тротуару. Також погоджено заяву ГО «Фундація добрих справ» щодо дозволу на підтримання благоустрою та охорони санітарно-гігієнічного стану берегової лінії озера без права здійснення будь-яких видів комерційної діяльності за адресою Богдана Хмельницького вздовж земельних ділянок №18-34 згідно певної схеми.

Підтримано вдосконалення проекту «Відкрите місто» й  створення веб-порталу, на якому мешканці селища зможуть напряму повідомляти відповідальні служби про ті чи інші проблеми в селищі та стежити за процесом їх виконання.     

 

 

 

 

 

31 липня завершується термін сплати податкових зобов’язань, задекларованих громадянами у деклараціях про майновий стан і доходи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує,що 31 липня 2019 року - останній день сплати фізичними особами податку на доходи фізичних осіб та військового збору, зазначених у поданій річній декларації про майновий стан і доходи за підсумками 2018 року.

Крім них у такий же термін мають сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність: приватні нотаріуси, адвокати, арбітражні керуючі, особи що займаються науковою, творчою діяльністю, тощо.

У випадку, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; 

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, на суми такого зобов’язання нараховується пеня(п.п. 129.1.3 ст. 129 р.ІІ ПКУ).

Реквізити рахунків для сплати податків та зборів платниками Київської області розміщено на суб-сайті ГУ ДФС у Київській області  у рубриці "Бюджетні рахунки" за посиланням:http://kyivobl.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

ГУ ДФС у Київській області

 

Право на податкову знижку у разі оплати за навчання дитини найманого працівника підприємством-роботодавцем

Головне управління ДФС у Київській  області нагадує, що до податкової знижки платник податку, зокрема має право включити суму коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти протягом звітного податкового року.

До податкової знижки включаються витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У цих документах обов’язково повинна відображатись вартість таких товарів (робіт, послуг) та строк їх продажу (виконання, надання)  -п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ.

У випадку, коли за дорученням працівника підприємство-роботодавець перераховувало кошти із одержуваного ним доходу в оплату за навчання його дитини, і у платіжному дорученні у полі «Платник» вказано підприємство, а у полі «Призначення платежу» - прізвище працівника, то для підтвердження понесених витрат на навчання платнику необхідно отримати довідку від працедавця, який за його дорученням здійснював перерахування сум коштів із одержуваного ним доходу та копії платіжних доручень, якими здійснювалось перерахування.

Вимогами п. 3.7 глави 3 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління НБУ від 21.01.2004 №22 встановлено, що реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України.

Враховуючи викладене, довідка від працедавця, який за дорученням платника податку здійснював перерахування сум коштів із одержуваного ним доходу до навчальних закладів, для оплати його навчання чи навчання інших членів його сім’ї першого ступеня споріднення, є підставою для отримання платником податку податкової знижки за навчання.

ГУ ДФС у Київській області

 

Термін «оптова» та «роздрібна» торгівля

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до ст. 1 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями, оптова торгівля - діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб’єктам господарювання (далі - СГ) роздрібної торгівлі, іншим СГ.

Роздрібна торгівля – це діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших СГ громадського харчування.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповіднодо п. 268 прим.1.4 ст. 268 прим.1 розд. ХІІ прим.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010  №2755-VI (далі - ПКУ),сільські, селищні, міські ради або ради об’єднаних територіальних громад встановлюють ставки зборуза місця для паркування  транспортних засобів та порядок сплати збору до бюджету.

При визначенні ставки збору враховується місцезнаходження спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів,  їх площу, кількість місць для паркування, спосіб поставлення транспортних засобів на стоянку, режим роботи та їх заповнюваність.

Пунктом 268 прим.1.3 ст. 268ПКУ передбачено, що  ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв.м площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі до 0,075 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового(звітного) року.

Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва) та фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад затверджуєтьсяперелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад контролюючому органу.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

 

11 липня в актовій залі ГСР, о 9-00, відбудеться засідання виконавчого комітету.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

Найменування питання

Доповідач

1. 

Про внесення змін до складу комісій виконавчого комітету Гостомельської селищної ради

Чечко С.В. – керуючий справами

2. 

Про видалення аварійних дерев у селищі Гостомель

Чечко С.В. – керуючий справами

3. 

Про призначення управителя багатоквартирних будинків в сел. Гостомель

Афоніна В.В.ю – начальник юридичного відділу

4. 

Про затвердження проектно-кошторисної документації

Абрамчук Д.В. – заступник селищного голови

5.   

Про виділення коштів на виплату одноразової матеріальної допомоги

Абрамчук Д.В. – заступник селищного голови

6.   

Питання відділу містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – начальник відділу містобудування та архітектури

 

 

 

Керуючий справами                                                                                   С.В. Чечко

 

Так, з 01.07.2019 прожитковий мінімум на одну особу збільшиться і становитиме 1 936 гривень.

Для основних соціальних і демографічних груп населення прожитковий мінімум буде таким:

- дітям до 6 років - 1 699 грн;

- дітям віком від 6 до 18 років - 2 118 грн;

- працездатним особам - 2 007 грн;

- особам, які втратили працездатність - 1 564 грн.

Це вплине, зокрема, на розміри соціальних виплат, мінімальних пенсій, індексації грошових доходів.

Так, зарплата працівників підлягає індексації в межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатної особи. Тобто з 1 липня 2019 року індексація заробітної плати проводиться в межах доходу 2 007 гривень.

Ірпінське управління ГУ ДФС у Київській області

Новини