Вівторок, 11 грудня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

6 грудня — День  мужніх і сильних, відважних, хто своїм героїзмом відстоював і продовжує захищати право нашого народу на свободу, право бути господарем на рідній землі. Сьогодні ми вітаємо всіх військовослужбовців України. Ви наші захисники, щит України! Ви постійно ризикуєте своїм життям заради миру й спокою кожної родини. Нехай сторицею воздається Ваша почесна служба. 
Бажаю щоб кожен Ваш день був  без поразок і втрат. Хай доля дарує вам міцне здоров’я, щасливе особисте життя, сталеву витримку, надійних товаришів по службі. 
Слава Україні!

З повагою, селищний голова Гостомеля Юрій Прилипко

 

 

Як покращити доступність нотаріальних послуг для громадян?

Переважній більшості громадян час від часу доводиться звертатися до нотаріуса за широким спектром послуг – від засвідчення копій документів, оформлення спадщини і заповіту до укладення шлюбного договору чи купівлі-продажу майна.

Нині на території України діє 776 державних нотаріальних контор та працює 5 578 приватних нотаріуса.  Попри це, актуальною залишається проблема кадрового дефіциту в держнотконторах у віддалених регіонах держави. Адже якщо, скажімо, у великих містах вивіску «Нотаріус» можна зустріти ледь не на кожному кроці, то жителі багатьох населених пунктів іноді змушені долати сотні кілометрів для отримання нотаріальних послуг. Певна річ, високий попит породжує належну пропозицію, але це не аргумент, коли йдеться про рівність доступу громадян до гарантованих державою сервісів.

Сьогодні у 122 районах країни взагалі відсутні державні нотаріуси, а вакансії у держнотконторах не заповнюються роками.

Така ситуація негативно впливає на спроможність громадян отримувати нотаріальні послуги, що підтверджує проведене Мін’юстом соціальне опитування, в якому взяли участь понад 35 тисяч мешканців сільської місцевості в усіх регіонах України, окрім тимчасово окупованих територій. Зокрема, 43% респондентів поскаржилися на віддаленість нотаріальних контор та нотаріусів від свого місця проживання.

Щоб вирішити проблему, Міністерство юстиції в межах нового антирейдерського законопроекту (проект № 9311 вже зареєстровано у парламенті) пропонує працівникам (консультантам) держнотконтор, співробітникам відділів нотаріату територіальних управлінь юстиції та представникам органів місцевого самоврядування, які здійснюють нотаріальні дії, видавати свідоцтво на право займатися нотаріальною діяльністю за спрощеною процедурою. Натомість це право передбачає обов’язок нотаріуса відпрацювати 3 роки в держаній нотаріальній конторі за направленням Мін’юсту.

Слід зауважити, що вказані фахівці за родом діяльності є добре обізнаними у тонкощах нотаріальної справи, а тому питання їх кваліфікації не є предметом дискусії. Водночас спрощена процедура отримання нотаріального свідоцтва навіть з урахуванням строку направлення дозволить набувати нову професію швидше, ніж за стандартних умов, що є гарним стимулом. Нарешті, ціна такої преференції – 3 роки обов’язкової роботи у певній держнотконторі – надасть Мін’юсту важелі для ліквідації кадрового дефіциту нотаріусів у тих місцях, де є відповідна потреба.

Окремо варто наголосити, що мова не йде про якийсь особливий статус чи «квазінотаріусів». За спрощеною процедурою видаватимуться типові свідоцтва, а особи, котрі їх отримають, матимуть ті ж права і повноваження, що й інші нотаріуси.

Іншою суттєвою проблемою, яка ускладнює доступ громадян до нотаріальних послуг, є їх вартість. Так, згідно з даними наведеного вище опитування, для понад 57% сільських мешканців в Україні розцінки нотаріусів є зависокими. Звичайно, якісні юридичні послуги кваліфікованого фахівця, яким має бути нотаріус, не можуть надаватися за безцінь, однак у багатьох випадках плата за такі послуги є надмірною для пересічного громадянина, а понад те – для соціально незахищених верств населення.

Тому законопроект 9311 передбачає відразу кілька змін у цьому контексті. Передусім, пропонується скасування норми про сплату не менше 1% від суми договору на користь приватних нотаріусів. По суті, ця норма безпідставно встановлює псевдоподаток для бізнесу і громадян, а тому більш обгрунтовано визначати вартість послуги виключно за домовленістю сторін.

Крім того, передбачається встановлення максимальної вартості нотаріальної дії у державних нотаріальних конторах на рівні 10 тис. неоподатковуваних мінімумів, адже відсутність верхньої межі плати за нотаріальну дію є джерелом випадків, коли вартість послуги виходить за рамки існуючих цінових реалій.

Нарешті, для незахищених верств населення, зокрема осіб з інвалідністю, учасників АТО, внутрішньо переміщених осіб та дітей-сиріт, пропонується запровадження соціальних пільг в розмірі 50% державного мита за нотаріальні дії, що значно здешевить послуги нотаріусів для відповідних категорій осіб.

Відтак, уряд пропонує ефективні інституційні рішення для того, щоб кожен український громадянин, незалежно від того, де він мешкає і який дохід отримує, мав змогу безперешкодно оформити купівлю будинку, довіреність на авто чи просто засвідчити копії документів.

При цьому вирішення проблем з нотаріальними послугами – лише частина комплексу заходів, передбачених законопроектом #РейдерствоСтоп, який націлений також на підвищення якості роботи державних реєстраторів, захист права власності на частку у статутному капіталі юридичної особи, а також на додаткову протекцію прав на нерухоме майно. Всі ці зміни загалом покликані сприяти захисту бізнесу та громадян від незаконних посягань, що є основою інвестиційної привабливості країни та додаткових можливостей для населення.

Начальник Головного територіального управління юстиції

у Київській області

Олексій Шевченко  

Сьогодні, 5 грудня, уся світова спільнота відзначає Міжнародний день волонтера. Бути волонтером – це важлива і відповідальна місія. Хоч раз побувавши в цій ролі, дуже важко відмовитися в подальшому від цього заняття. Це стає для людей з великим серцем та доброю душею способом життя.

З цієї нагоди щиро вітаємо усіх, хто своєю добровільною, самовідданою працею щодня робить країну сильнішою. Від усієї душі, всім учасникам волонтерського руху, а також гостомельського осередку Червоного Хреста, якому сьогодні виповнюється 20 років з дня його заснування у Гостомелі, бажаємо здоров'я, сил та життєвої наснаги, невичерпного оптимізму та віри у свою справу.

Титанічну роботу в цьому напрямку, у нашому селищі здійснює громадська організація Ірпінський Червоний Хрест, на чолі з Валентиною Забарило, яка спрямована передусім на підтримку людей з інвалідністю, та малозабезпечених сімей. Організація здійснює адресну допомогу  у вигляді харчових продуктів та медикаментів людям з обмеженими можливостями. І вже 20 років віддано служить своїй справі, та стоїть на варті милосердя.

 

Не так давно відзначали 100-й річний ювілей Червоного Хреста! А сьогодні Ірпінське відділення товариства відзначає 20-річчя. Становлення організації, пов’язане з іменем її очільниці — Валентиною Забарило, яка працює на посаді від першопочатків створення осередку. На рахунку організації численні акції милосердя, її керівнику в свій час вдалося створити 2 медично-соціальні центри в Ірпені й Бучі. Але наразі Товариство Червоного Хреста на шляху реформування, його працівники вже тривалий час не отримають навіть мінімальної зарплати.

  • Але ми завжди працювали за покликом серця, тож навіть такий виклик долі не зламає нас у переконаннях, що світ має рятувати милосердя й доброчинність, на тому й стоїмо, але не опускаємо рук, наголошує Валентина Володимирівна. Зараз готуємося до Дня людей з особливими потребами, що відзначатиметься 3 грудня в культурно-оздоровчому комплексі, ну й до свого ювілею.
  • Зараз організація переживає скрутні часи, чи не втратили своїх сестер милосердя, волонтерів, труднощі нас ще більше згуртовують, організація функціонує завдяки доброчинцям, таких як Гостомельський селищний голова Юрій Прилипко, який з перших днів становлення організації надавав і продовжує здійснювати допомогу, ми й сьогодні користуємося меблями, які він подарував осередку, та й з приміщенням допоміг.
  • Можете назвати меценатів вашої організації.
  • Так, хочу подякувати насамперед нашим багаторічним партнерам товариствам «Натур-плюс», «Агрофарм», які очолює Алла Василівна Симоненко, також Костянтину Миколайовичу Ващенку («Планета-пластик»), Роману Ярославовичу Дріжденку («Комфорт-лайф»), депутатам селищної ради Тарасу Мовчуну, Зої Мілевській. Сподіваюся, людей доброго серця зростатиме.
  • Розкажіть трохи про себе, як почали займатися такою нелегкою справою. За освітою я педагог, очолювала в Ірпені дитсадок «Казка», так коли вийшла на пенсію отримала пропозицію організувати Товариство Червоного Хреста в Ірпені, думала спробую, та й так і залишилася з ним на 20 років, бо коли починаєш співпереживати проблемами обездолених людей, або ж з людей з інвалідністю, не можеш спокійно жити, щоб чимось не зарадити. Тому ми залишилися з Червоним Хрестом. Певно, так визначив сам Бог, бо хто, як не ми, куди ж без нас люди, які потребують підтримки й допомоги?
  • А пам’ятаєте своїх найперших підопічних?
  • Ми опікувалися багатьма літніми людьми, як от ірпінчанкою Аллою Василівною Піддубною, котрій виповнилося 105 років, кожна людина — це конкретна доля та історія. Ось прогляньте альбом з нашими газетними вирізками, їх у нас чотири.

Гортаю сторінки альбому з світлинами й газетними публікаціями 20 – ї річного проміжку часу:

  • Історичні сторінки, скільки цікавих біографій і доль, і ви мали змогу усім їм якось допомагати?
  • Так, колись можливості мали значно більші, були в нас і зарубіжні меценати. Користуючись нагодою, хочу повідомити, що в нас сьогодні функціонує народний банк одягу, маємо набір ліків, звертайтеся, допоможемо підібрати щось необхідне. Також будемо раді, якщо відгукнуться меценати, адже добро завжди воздається сторицею. Повідомляю наші контакти: селище Гостомель, Свято-Покровська, 141 П.  телефон: 063—979-60-91.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

засідання виконавчого комітету

Гостомельської селищної ради

 

«05» грудня 2018 року, 13:30

 

Найменування питання

Доповідач

 

1.

Про роботу ТОВ «Ірпінське АТП-13250»

Лабунський О.В. – директор ТОВ «Ірпінське АТП-13250»

2.

Про роботу адміністративної комісії

Саєнко В.М. – перший заступник селищного голови

3.

Про роботу житлової комісії

Саєнко В.М. – перший заступник селищного голови

4.

Про надання дозволу на видалення аварійних дерев у селищі Гостомель

Саєнко В.М. – перший заступник селищного голови

5.

Питання житлової комісії

Саєнко В.М. – перший заступник селищного голови

6.

Питання відділу містобудування та архітектури

Єрмолаєв В.А. – начальник відділу містобудування та архітектури

7.

Різне

 

 

 

Керуючий справами                                                                                       С.В. Чечко

3,4,5,6,7 грудня( з 8-  до 17-ї  години) по вул. Свято-Покровська №№100- 340 в зв’язку з ремонтними роботами тимчасово припинятиметься електропостачання; 5-6 грудня — вул. Ярова 1-50; 7 грудня—вул. Свято-Покровська 1-50.

В культурно-оздоровчому комплексі з цієї нагоди, 3 грудня, о 12-й годині, відбудеться концерт та захоплюючі анімації, прогама заходів публікується в афіші. 

День людей з обмеженими можливостями засновано в 1992 році Генеральною Асамблеєю ООН. За оцінками Світового банку 20% найбільш бідних верств жителів Землі є людьми з обмеженими можливостями і вимагають до себе особливої уваги. Загальна поширеність офіційно зафіксованої інвалідності в світі вже становить приблизно 10%, проте тільки на 2016 рік у світі налічувалося понад один мільярд людей (15 відсотків населення), які страждали різними формами інвалідності за медичними показаннями і критеріями ВООЗ.

Від того, як суспільство ставиться до тих, кому з тих чи інших причин важко або не можливо самостійно подбати про себе залежить рівень цивілізованості цього суспільства. Вони не вимагають до себе жалю, тому що, як ніхто давно усвідомили що це шлях в нікуди. Вони пристосовуються як можуть зі всіх своїх сил. Так сталося, адже на їх місці могла би опинитися будь-яка інша людина. І для їх виживання не потрібно щось особливе, лише елементарне - можливість жити, жити серед людей, бути в суспільстві і відчувати себе звичайними людьми, як і всім нам. Ми всі рівні перед Богом.

Сучасне суспільство нарешті вирішило зробити крок до власної цивілізованості. Не можна не відзначити, що ті заходи, які були вжиті з боку офіційних державних структур багатьох країн, громадських організацій і громадянської позиції не байдужих до проблем інвалідів людей, принесли в нашу цивілізацію ті ноти надії, які раніше просто ігнорувалися. В кінці двадцятого сторіччя, з 1983-го по 1992-й рік, Організацією Об’єднаних Націй було проведено своєрідне «Десятиліття людей з інвалідністю». Час, у який наше суспільство постаралося дати собі відповідь, знайти себе в цій проблемі. Результати цього пошуку дали позитивні результати. Про проблеми людей з інвалідністю заговорили, питання перевели в площину активних практичних рішень, права людей з інвалідністю почали закріплювати на законодавчому рівні. Робота прийняла системний характер. Це радує.

За даними проекту DilovaMova.com, на своїй 47-й сесії у 1992-му році Генеральна Асамблея ООН в спеціальній резолюції № A/RES/47/3 проголосила щорічну подію всесвітнього масштабу - 3-е грудня стало датою Міжнародного дня людей з інвалідністю. Цілі цього Дня були виражені окремою резолюцією № A/RES/47/88, прийнятої на тій же сесії. Заходи, до яких в цей День закликає всі країни ця шановна міжнародна організація, повинні бути спрямовані на інтеграцію людей з інвалідністю у життя нашого суспільства. Це не складно. Це не варто відкладати. Від цього залежить наша цивілізованість.

У цей День ми приєднуємося до цієї міжнародної ініціативи і бажаємо всім, хто не байдужий цій проблемі, сил і здоров’я, засобів і успіху. Захищаючи гідності людей з інвалідністю ми захищаємо своє людське обличчя. Інвалідність - це не вирок. Практика показує, що люди з інвалідністю можуть бути і стають повноцінними і високо ефективними членами суспільства, відмінними фахівцями і навіть політиками, економістами, соціально активними і життєствердними людьми, які надихають багатьох, в тому числі і абсолютно здорових членів нашого суспільства.

Нагадаємо, що Міжнародний день глухих відзначають в останню неділю вересня. Його проводять в рамках Міжнародного тижня глухих. 13 листопада відзначається Міжнародний день сліпих, а місяцем раніше - Міжнародний день білої тростини, який проводять 15 жовтня з 1969 року. Міжнародний день боротьби за права інвалідів - 5 травня.Не залишайтеся байдужими!

 

Проблемні питання електропостачання розглядалися сьогодні під час зустрічі селищного голови Юрія Прилипка, депутатів ГСР, жителів селища з керівником виробничо-технічної групи Ірпінського РП ПрАТ «Київобленерго» Богданом Парфенюком. Першочергово розв’язали «гордіїв вузол» підключення до електропостачання вулиць Чайки та Вишневої. З цього приводу Юрій Прилипко в ході зустрічі зв’язався з керівником електропостачального підприємства, щоб остаточно поставити крапу в вирішенні проблеми з підключенням до мереж, з’ясувавши технічні причини із затримкою введення нових електроопор в дію, а саме встановлення трансформатора, на його закупку намічено залучення бюджетних коштів. Депутати ГСР адресували представнику РП «Київобленерго» низку запитань. Більшість з них стосувалися відключень вулиць, що почастішали в зимовий період, й до якої категорії вони відносяться: аварійних, планових чи «віяльних»; заміни старих електроопор, куди звертатися, коли внаслідок відключень, або ж стрибків напруги виходить з ладу електротехніка. Як пояснив керівник ВТГ районного підрозділу Богдан Парфенюк, відключення в зимовий період є наслідком активного використання нагрівальних приладів, щоб запобігати цьому, роботу автовимикачів на трансформаторах переведено в зимовий режим. Більшість відключень спричинено необхідністю перерозподіляти навантаження на лініях, котрі мають обмежений ресурс електропередачі, особливо на нових житлових масивах, таким чином, за словами керівника ВТГ РП «Київобленерго» Богдана Парфенюка, відключення можна віднести до планово-аварійних, з якими боряться також методами виявлення збільшеного споживання електроенергії під час рейдів, наразі вони проводитимуться частіше. Щодо скарг на вихід з ладу електротехніки, потрібно оформлювати з депутатом округу звернення до Ірпінського РП. Виклики, як  пояснив представник РП, треба здійснювати по телефону виключно в кул-центр, що знаходиться в Білій Церкві, який в режимі он-лайн здійснює розподіл завдань на ті чи інші виїзди в районні підрозділи.

Про необхідність впровадження додаткових маршрутів й оптимізації графіків перевезень в селі Озера доповідав сільський голова Озер Вадим Мартинов на засіданні комісії з питань промисловості, паливно-енергетичного комплексу, транспорту, зв’язку, торговельного, комунального та побутового обслуговування за участі депутатів ГСР і представника  АТП 13250. У ході зустрічі було досягнуто домовленості щодо вивчення питань з оптимізації  маршрутів в Озерах, а також запровадження додаткових рейсів автобусів 1Д в Гостомелі в вихідні.

 

Проведення тендеру на будівництво дитячого садочку по вул. Осторомирській продовжено. Селищна рада публікує детальний звіт причин відхилення попередніх пропозицій.

25 липня 2018 року селищною радою було оголошено про проведення відкритих торгів по предмету «Будівництво дитячого садочка на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель Київської області».

Для участі в процедурі закупівлі по предмету «Будівництво дитячого садочка на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель Київської області», надійшло три тендерні пропозиції, а саме, від ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС», ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» та ТОВ «АКВА УКРАЇНА».

Тендерним комітетом Гостомельської селищної ради було здійснено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Під час детального розгляду тендерних пропозицій було встановлено, що жодна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Всупереч вимогам тендерної документації учасником ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано договори, які не підтверджують право власності, оренди, лізингу на механізми, обладнання та устаткування.

Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» всупереч вимогам тендерної документації не накладено на тендерну пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) особи, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції, не надано забезпечення тендерної пропозиції, копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідала встановленій формі тощо.

Учасником ТОВ «АКВА УКРАЇНА» всупереч вимогам тендерної документації не надано забезпечення тендерної пропозиції, скан-копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в довідці, довідка про наявність обладнання або матеріально-технічної бази не містить інформації про марку обладнання.

Тому, керуючись п. 4 ч. 1 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» усі тендерні пропозиції були відхилені, а торги визнані такими, що не відбулися.

12 вересня 2018 року селищною радою було повторно оголошено про проведення відкритих торгів по предмету «Будівництво дитячого садочка на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель Київської області».

Для участі в процедурі закупівлі по предмету «Будівництво дитячого садочка на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель Київської області», надійшло три тендерні пропозиції, а саме, від ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА – 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД», ТОВ «ЕСКАЛА ТРЕЙД» та ТОВ «ГАРАНТ ЛЮМАХ».

Під час детального розгляду тендерних пропозицій було встановлено, що жодна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

У тендерній пропозиції учасника ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА – 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» документальне підтвердження виконання аналогічного досвіду (робіт), інформація щодо наявності обладнання та МТБ надано неналежним чином, всупереч вимогам тендерної документації.

Учасниками ТОВ «ЕСКАЛА ТРЕЙД» та ТОВ «ГАРАНТ ЛЮМАХ» всупереч вимогам тендерної документації, не накладено на тендерну пропозиції електронний цифровий підпис (ЕЦП) особи, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції.

Тому, керуючись п. 4 ч. 1 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» усі тендерні пропозиції були відхилені, а торги визнані такими, що не відбулися.

13 листопада 2018 року Гостомельською селищною радою оголошено проведення нового тендеру по предмету «Будівництво дитячого садочка на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель Київської області».

 Консультує Міністр юстиції Павло Петренко


Що таке субсидія?

Житлова субсидія надається: на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, житлово-комунальних послуг, а також витрат на управління багатоквартирним будинком, в якому створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельний (житловий) кооператив; на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива один раз на рік.

Житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою громадянам - мешканцям домогосподарств, що проживають в житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком. Житлова субсидія на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива призначається у разі, коли домогосподарство не отримує комунальну послугу з постачання теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) та не використовує природний газ або електричну енергію для індивідуального опалення. Якщо для опалення житлового приміщення (будинку) одночасно використовується теплова енергія та/або природний газ, та/або електрична енергія, соціальні нормативи для опалення (теплопостачання) приміщення (будинку) під час розрахунку житлової субсидії застосовуються тільки на одну комунальну послугу.

 

Хто має право на субсидію?

Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях (будинках):

- Один із членів домогосподарства, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку).

- Один із членів домогосподарства, які не зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому на підставі договору найму (оренди) житла у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

- Індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію у разі, коли їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

- Неповнолітні, які залишились без батьківської опіки за заявою опікуна (піклувальника).

Куди звернутися, щоб отримати субсидію?

Призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення. У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

Які умови призначення субсидії?

Житлова субсидія розраховується на всіх членів домогосподарства. До складу домогосподарства включаються всі особи, що зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), на яких розраховуються соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування і доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії. 

Під час призначення житлової субсидії враховуються також доходи членів сім’ї особи із складу домогосподарства у разі, коли їх зареєстроване (фактичне) місце проживання відмінне від адреси домогосподарства (крім доходів батьків у разі призначення субсидії студентам, які зареєстровані у гуртожитку за місцем навчання, та доходів одного з батьків дитини у разі призначення субсидії другому з батьків з дитиною у разі, коли батьки розлучені). 

У разі коли у складі домогосподарства кількість фактично проживаючих зареєстрованих членів домогосподарства є меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), за рішенням комісії соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування розраховуються на фактично проживаючих зареєстрованих за даною адресою членів домогосподарства.

За рішенням комісії доходи членів домогосподарства, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично за даною адресою не проживають, в сукупний дохід домогосподарства не враховуються.

Рішення комісії приймаються на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.


Які документи потрібні для отримання субсидії?

  • Заява про призначення житлової субсидії та декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
  • Довідки про доходи (у разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у Державній фіскальній службі, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру).
  • Договір найму (оренди) житла (за наявності).

Документи можуть бути надані поштою, у електронній формі через сайт Мінсоцполітики (https://subsidii.mlsp.gov.ua/), особисто.

 

Чи довго чекати відповіді, і як довго діє субсидія?

Рішення про призначення субсидії, відмову або подання документів на розгляд комісії приймається протягом 10 днів після подання заяви та отримання відомостей щодо доходів заявника, складу зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб, забезпеченості громадян житловою площею та комунальними послугами тощо.

Субсидія призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, і розраховується:

  • на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня;
    • на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня.

 

В яких випадках надання субсидії можуть припинити?

  • За поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об’єднання, виконавців комунальних послуг у разі, коли:
  • домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість із сплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день припинення надання такої послуги (послуг);
  • громадянин має заборгованість із сплати обов'язкової частки платежу за внесками за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, а також за житлово-комунальні послуги, обов'язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, встановлену йому під час призначення житлової субсидії і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день внесення подання об'єднанням;
  • у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;
  • громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, зазначені у пункті 16 цього Положення, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення;
  • під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення житлової субсидії, які вплинули на право призначення житлової субсидії або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії.
  • За рішенням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у разі, коли: 
    виникли обставини, що унеможливлюють надання житлової субсидії, зокрема у разі переїзду домогосподарства в інше житлове приміщення (будинок), іншу місцевість, у разі смерті одинокої особи;
  • громадянин, якому призначено житлову субсидію, звернувся із заявою про припинення її надання.

 

Поновлення надання житлової субсидії протягом сезону її призначення можливе з місяця, наступного за місяцем, в якому надійшло повідомлення про відновлення надання житлово-комунальної послуги (послуг), сплату заборгованості за житлово-комунальну послугу (послуги), оплату витрат на управління багатоквартирним будинком.

 

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

Центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту, є Міністерство соціальної політики України.

Міністерство соціальної політики України знаходиться за адресою: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601.

Окрім того, необхідну консультацію Ви можете отримати за телефоном гарячої лінії системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103. 

 

Новини