Понеділок, 29 листопада 2021 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Гостомельська селищна рада оголошує конкурс  на заміщення вакантних посад

 17.11.2021

 Начальник Відділу містобудування та архітектури

 Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:

 

  • громадянство України,
  • вища архітектурна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра,
  • вільне володіння державною мовою,
  • аналітичні здібності, діалогове спілкування (письмове і усне),
  • навички управління, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, виваженість, здатність концентруватись на деталях, організаторські здібності, навички наставництва, стресостійкість, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення, уміння працювати в команді, знання сучасних методів управління персоналом, досвід та вміння працювати з людьми,
  • володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

Стаж організаційної та професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років.

 

Для участі у конкурсі подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • резюме довільної форми;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
  • 2 фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • копія документа, який посвідчує особу громадянина України; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • документ, що засвідчує рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону);
  • довідка з Пенсійного фонду України про страховий та трудовий стаж (ОК-5, ОК-7, ОК-9).

 Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад виконавчого комітету Гостомельської селищної ради.

 Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. Документи приймаються з 17.11.2021 по 16.12.2021 включно.

 За довідками звертатись в Гостомельську селищну раду, селище Гостомель, вул. Свято - Покровська, 220 або за телефоном (04597) 32-007

Новини