Вівторок, 22 жовтня 2019 |

поділитися у соціальних мережах:

 

 

12 жовтня 2019 року Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Гостомельської селищної ради відзначить другу річницю свого створення. Вітаємо команду "прозорого офісу" під керівництвом Олексія Литвина, бажаємо успіхів в повсякденній роботі, теплих слів відвідувачів, і задоволоення від роботи. Зауважимо, що у 2017 році це був перший ЦНАП такого рівня серед селищ України, впроваджений за програмою «U-LEAD з Європою». Тоді, у своїй промові під час відкриття Центру координатор сектору «Регіональний та місцевий розвиток, децентралізація влади» Яніс Айзсалнієкс зазначив, що він дуже задоволений, що було обрано для старту програми громаду Гостомеля: «У вас ми побачили цілеспрямованість та динамічне прагнення йти до мети, тепер ми сповнені оптимізму впроваджувати нашу програму серед інших громад України…».

За 2 роки роботи за консультацією та отриманням послуг до Центру звернулось більше 20 тисяч мешканців. Найбільше звернень (6250) стосуються питань реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання. Що стосується інших послуг, вони мають наступний спектр: земельні відносини – 2500 звернень, державна реєстрація речових прав – 2250, містобудування та архітектура – 530, благоустрій – 300, матеріальна допомога – 110, квартирний облік – 26. Крім того співробітниками Центру надано більше 10000 консультацій. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою засобів телефонного зв’язку та електронної пошти. Крім того, у Центрі ведеться прийом громадян спеціалістами Ірпіньводоканалу, Київоблгазу, БТІ «Північне», Управлінням Пенсійного фонду м. Ірпінь та юристами з питань безоплатної правової допомоги.

Загалом, на початку своєї роботи Гостомельський ЦНАП надавав 48 адміністративних послуг, сьогодні їх 98.

У квітні 2018 року наш ЦНАП було урочисто включено до Всеукраїнської асоціації Центрів надання адміністративних послуг.

У подальших планах розвитку Гостомельського ЦНАПу: запровадження послуг, які надаються міграційною службою (видача паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон); встановлення системи електронного керування чергою, що дозволить систематизувати черговість звернень та оптимізувати  час очікування заявників; залучення до роботи у ЦНАПі представників Київобленерго; запровадження SMS-розсилки громадянам про результати надання послуг; подальше розширення перліку послуг.

 

Новини