Середа, 8 квітня 2020 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Уряд розширив перелік дозволених під час карантину видів господарської діяльності

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що 02 квітня Рішенням Кабінету Міністрів України внесені зміни до постанови КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 №211, які пом’якшують умови ведення бізнесу та сприятимуть активізації суб’єктів аграрного сектору для проведення весняної посівної кампанії, а також спрощують  доступ населення до фінансових ресурсів.

Відповідно до внесених змін  розширюється перелік дозволених під час карантину видів господарської діяльності.

Зокрема, під час карантину дозволено:

-продаж запчастин для транспортних засобів, у тому числі для тракторів та іншої сільськогосподарської  техніки;

-продаж добового молодняка свійської птиці;

-функціонування всіх видів фінансових установ, у тому числі ломбардів і кредитних спілок.

Крім того, Урядом надано ряд рекомендацій  бізнесу, які сприятимуть зменшенню черг та скупчень відвідувачів у магазинах і забезпечуватимуть виконання запроваджених протиепідемічних заходів, серед яких: працювати аптекам цілодобово; допускати відвідувачів до торгових залів не лише у розрахунку не більше одного відвідувача на 10 квадратних метрів площі, а й з дотриманням 1,5 метрової відстані між особами, тощо.

ГУ ДПС у Київській області

 

Зміни в податковому законодавстві, спрямовані на підтримку бізнесу в умовах карантину

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що 02 квітня 2020 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» №540-ІХ від 30.03.2020 (далі – Закон №540), яким  внесено зміни, зокрема, до Податкового Кодексу України.

Змінами, внесеними Законом №540 до ПКУ, зокрема передбачено:

- збільшення граничного обсягу доходу, встановленого для платників єдиного податку:

І група – до 1,0млн.грн.

ІІ група – до 5,0 млн.грн.

ІІІ група – до 7,0 млн.грн.

-право на податкову знижку з ПДФО на суму витрат, які добровільно перераховані (передані) громадським об'єднанням та/або благодійним організаціям та/або центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, та/або іншим центральним органам виконавчої влади, які реалізують державну політику у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення, контролю якості та безпеки лікарських засобів, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, та/або особі, уповноваженій на здійснення закупівель у сфері охорони здоров'я, та/або закладам охорони здоров'я державної та/або комунальної власності, та/або структурним підрозділам з питань охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій протягом карантину, що запроваджений Кабінетом Міністрів України у порядку, встановленому законом, на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19),  у повному обсязі без урахування обмежень, визначених підпунктом 166.3.2 пункту 166.3 статті 166 Податкового Кодексу.

-тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого КМУ з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено КМУ.

У разі здійснення операцій, звільнених відповідно до цього пункту, положення п.198.5 ст. 198 та ст.199 ПКУ не застосовуються щодо таких операцій.

- нульовий акциз та спрощення адмінпроцедури виробництва і закупівель спирту для дезінфекторів.

- звільнення від плати за землю (земельного податку та орендної плати), а також від податку на нежитлову нерухомість за період  з 01 березня по 31 березня 2020 року (при цьому відмінено попередні зміни до ПКУ, внесені Законом №533, які передбачали таке звільнення на березень та квітень 2020).

-зупинено перебіг строків (в частині процедури адміністративного оскарження) щодо скарг платників податків (крім скарг щодо заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ)  які надійдуть до 31 травня 2020, та/або які не розглянуті станом на 18 березня 2020.

Закон №540 опубліковано  02 квітня 2020  в газеті «Голос України» .

ГУ ДПС у Київській області

 

Бартерні операції у ФОП - загальносистемника

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  п.п. 14.1.10 п. 14.1 ст. 14 розд. І Податкового кодексу України  визначено, що бартерна (товарообмінна) операція – це господарська операція, яка передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі в рамках одного договору.

Згідно із ст. 715 та ст. 716 Цивільного кодексу України за договором міни (бартеру) кожна із сторін зобов’язується передати другій стороні у власність один товар в обмін на інший товар.Тобто, кожна  сторона договору міни є продавцем товару, який вона передає в обмін, і покупцем товару, який вона одержує взамін.

На договір міни розповсюджуються загальні положення про купівлю-продаж,  про договір поставки, договір контрактації або інші договори, елементи яких містяться в договорі міни, якщо це не суперечить суті зобов’язання.

Відповідно до п. 177.2 ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування у фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходи (виручкою у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами.

Виходячи з вищевикладеного, обмежень щодо здійснення бартерних операцій (взаємозаліків) фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування не передбачено.

ГУ ДПС у Київській області

 

Заяву 1-РН можна подати через Єдине вікно подання електронної звітності або через Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що неприбуткові організації мають змогу подати реєстраційну заяву за формою 1-РН (далі – Заява) з позначками «Реєстрація», «Зміни», «Виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій», зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (пункт 6 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 року  №440 зі змінами та доповненнями).

Заяву  в електронному вигляді платник створює у строки та відповідно до порядку,  визначеному законодавством,  із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням надійного засобу кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), керуючись Порядком №557, а також Договором.

 Засобами електронного зв’язку Заява в електронній формі подається до контролюючих органів за ідентифікатором форми J1310502, зокрема з використанням режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Протягом двох годин з часу отримання електронного документу платнику надсилається перша квитанція, а якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення – протягом перших двох годин наступного операційного дня.

У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, платник повідомляється про результати такої перевірки.

За відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості, контролюючим органом друга квитанція не направляється.

У разі прийняття контролюючим органом за результатами розгляду Заяви рішення про відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або виключення неприбуткової організації з Реєстру,  протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом Заяви платнику надсилається друга квитанція.

Платник зобов’язаний, зокрема, вести архів надісланих до контролюючого органу файлів електронних документів із накладеними на них КЕП і печатками платника та отриманих електронних документів з КЕП чи печаткою контролюючого органу. Зберігати цей архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання відповідних документів на паперових носіях.

ГУ ДПС у Київській області

 

Легальна праця забезпечує соціальні гарантії працівникам

Головне управління ДПС у Київській області закликає роботодавців та найманих працівників дотримуватися законодавства про працю та уникати неофіційних трудових відносин.

Нелегальні трудові відносини та незадекларована заробітна плата призводять до зменшення надходжень до бюджетів,  створюють брак коштів для оплати праці вчителів, лікарів, інших працівників бюджетної сфери, фінансування соціальних програм. Роботодавець, який ухиляється від офіційного оформлення працівників, позбавляє їх захисту основних трудових прав, а  наймані працівники втрачають страховий стаж, який забезпечує їм отримання заробленої пенсії та інших соціальних виплат.

Легальна праця забезпечує офіційно працевлаштованим робітникам «білу» заробітну плату та  соціальні гарантії:

-безпечні умови праці

-регулярну заробітну плату

-страхування на випадок тимчасової втрати працездатності (виплата по лакарняних листах)

-страхування від нещасних випадків на виробництві

-страхування на випадок безробіття

Тільки легальна праця дасть можливість  гідної майбутньої пенсії.

Відсутність належним чином оформлених трудових відносин з найманими працівниками позбавляє роботодавців прав вимагати від працівників  належного виконання робіт, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, встановленого режиму роботи та можливості притягнути до відповідальності працівника, який виконав її неякісно.

Головне управління ДПС у Київській області закликає працівників оформляти офіційно трудові відносини з роботодавцями, адже тільки легальна праця забезпечує їм соціальний захист.

ГУ ДПС у Київській області

 

Використовуйте можливості Електронного кабінету не лише для подання звітності, але й для листування з органами ДПС

Головне управління ДПС у Київській області інформує про можливості електронних сервісів  ДПС, які забезпечують змогу платникам податків не відвідуючи податкові органи здійснити необхідні процедури: подати звітність, фізичним особам – сплатити податки,  отримати інформацію щодо сплати податків та зборів можна в меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету,  тут же міститься інформація про реквізити бюджетних рахунків  на поточну дату, у розділі «Облікові дані платника» приватної частини Електронного кабінету відображаються, зокрема, дані про всі рахунки самозайнятої особи відкриті у банках та інших фінансових установах (поточні, депозитні, кредитні тощо), подати заяву та отримати довідку про відсутність податкового боргу, подати заяву про повернення переплати.

У режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечена можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема «Заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi» (J/F 1302001) і подання її до контролюючих органів.

Також у режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету платнику податків надано  можливість створити та подати до податкового органу Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП ((J/F1312002) за формою додатка №10 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом МФУ №1588 від 09.12.2011. Звертаємо увагу, що у розділі 3 «Відомості про об’єкти оподаткування платника податків» при першому поданні Повідомлення форми № 20-ОПП вказуються всі об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, а при наданні наступних Повідомлень зазначаються лише нові об’єкти, або об’єкти, по яких відбулися зміни.

ГУ ДПС у Київськый обл.

 

Центр зайнятості розповів, як подавати документи для отримання допомоги онлайн через карантин

Як подати документи в центр зайнятості через e-mail?

Подати документи для реєстрації в службі зайнятості в період карантину можна онлайн

Що для цього потрібно зробити? На сайті служби зайнятості  оберіть рубрику «Електронне подання документів» та ознайомтесь із загальною інформацією.

Далі пропонуємо покрокову інструкцію.

  1. Оберіть центр зайнятості, у якому ви плануєте перебувати на обліку як безробітний.
  2. Завантажте із сайту дві заяви, роздрукуйте їх  та заповніть  власноруч. Поставте підпис та відскануйте заяви. Для цього використовуйте безкоштовні додатки на Play Market чи App Store.
  3. Перелік необхідних документів для реєстрації в центрі зайнятості тут. Відскануйте або сфотографуйте їх.
  4. Копії документів разом із заявами сформуйте в єдиний архівний файл (zip, rar).
  5. Надішліть архівний файл на email обраного вами центру зайнятості. Адреси центрів зайнятості тут.
  6. Чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.

Важливо! У заявах мають бути вказані актуальні телефони та поштові скриньки.Надсилайте документи впродовж дня (з понеділка по п’ятницю) у робочі години.

 

Як подати документи в центр зайнятості через скриньку для кореспонденції?

Покрокова інструкція подання документів через скриньку для кореспонденції.

  1. Оберіть центр зайнятості, зручний для вашого обслуговування.
  2. У центрі зайнятості біля скриньки для кореспонденції розміщені форми заяв про надання статусу безробітного та про призначення виплати допомоги по безробіттю. Форми заяв також можна знайти та завантажити на сайті.
  3. Заповніть заяви особисто та підпишіть.
  4. Зберіть пакет документів, необхідних для реєстрації. Перелік документів тут.  Зробіть копії документів.
  5. Заяви разом із копіями усіх документів складіть у конверт і покладіть у скриньку для кореспонденції.
  6. Далі – чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення та тримайте зв’язок із вашим кар’єрним радником.

   

Джерело

Державна служба зайнятості

Рубрика:

Праця та соціальний захист / ЄСВ, соціальний захист

Теги:

COVID-19

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не м

 

МОЗ закликає: при перших симптомах респіраторних захворювань обов’язково зателефонуйте своєму сімейному лікарю. Залишайтеся вдома! Самоізоляція - найдієвіший спосіб убезпечити себе від інфікування. Сімейний лікар  у більшості випадків  зателефонує до мобільної бригади, та направить її для забору зразків та їх подальшої діагностики на встановлення коронавірусної хвороби. "Якщо у людини немає підписаної декларації із сімейним лікарем, проте є симптоми, які свідчать про можливе інфікування коронавірусом, вона повинна зателефонувати у швидку медичну допомогу за номером 103Там диспетчер підкаже, що робити далі або спрямує до вас мобільну бригаду. Після того, коли відбираються зразки, приймається клінічне рішення – хворого госпіталізують до стаціонару, чи людина продовжує лікування вдома під наглядом лікаря", – зазначає Віктор Ляшко. 

Міністерство охорони здоров’я запровадило єдиний державний протокол лікування хворих на COVID-19. Відповідний документ ініційований Міністром охорони здоров’я Максимом Степановим і підготовлений за два дні його роботи на посту очільника відомства.

Протокол призначений для всіх медичних працівників, які надають медичну допомогу пацієнтам з коронавірусною хворобою. Його мета – встановити чіткий алгоритм призначення та застосування лікарських засобів для лікування груп пацієнтів з підтвердженою коронавірусною хворобою (COVID-19) при середньотяжкому, тяжкому та критичному її перебігу. 

 3 квітня, в регіони України буде відправлено 2250 упаковок препарату “Плаквеніл”, який  застосовують при важких та вкрай важких формах коронавірусної хвороби.

З 29 березня Україна працює за оновленими медичними стандартами надання медичної допомоги хворим на COVID-19. Зокрема, МОЗ Україн оновив алгоритми амбулаторно-поліклінічної допомоги пацієнтам з підозрою на COVID-19.

Відповідно до цих алгоритмів, пацієнтів з легкою формою захворювання, які не мають ризику ускладнень, а також пацієнтів, що одужують та вже не потребують цілодобового нагляду лікарів, рекомендовано лікувати амбулаторно, тобто в домашніх умовах.

При цьому лікарі забезпечують постійний контроль поточного стану пацієнта і його контактних осіб за телефоном та/або можуть здійснювати виїзні консультації з дотриманням правил інфекційного контролю. Медичні працівники, які надають медичну допомогу за місцем проживання, і контактні особи пацієнта обов'язково мають використовувати засоби індивідуального захисту.

Амбулаторне (домашнє) лікування суворо заборонене у разі, якщо пацієнт перебуває в групі ризику щодо розвитку ускладнень або має симптоми, що характеризують середньо-тяжкий і тяжкий перебіг.

До таких симптомів відносяться: ядуха; утруднене дихання; збільшення частоти дихальних рухів більше фізіологічної норми; кровохаркання; шлунково-кишкові симптоми (нудота, блювання, діарея); зміни психічного стану (сплутаність свідомості, загальмованість).

Зазначаємо, що ускладнення дихання при COVID-19 зазвичай розвиваються на другому тижні хвороби, тому медпрацівникам рекомендовано особливо активно спостерігати за хворими саме в цей період.

Відповідні державні положення затверджені наказом МОЗ України про "Організацію надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)". Вони ґрунтуються на рекомендаціях Всесвітньої організації охорони здоров'я, оновлених після поширення хвороби за межі Китаю, та є адаптованими до потреб системи охорони здоров'я України.

 

Також за дорученням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації державного рівня Віктора Ляшка, у всіх областях України створені мобільні бригади, які виїжджають на виклик сімейного лікаря, екстреної медичної допомоги та інших медичних працівників до пацієнтів з підозрою на COVID-19 для забору зразків на проведення досліджень у лабораторії. Це значно зменшить мобільність людей, які мають симптоми гострого вірусного захворювання та потребують здачі відповідних аналізів.


Таких мобільних бригад вже є 567. Їх кількість буде збільшуватися. 

Про випадки відмови від проведення дослідження на коронавірусну інфекцію, за наявності симптомів та підпадання під визначення випадок, просимо повідомляти на визначену гарячу лінію вашої області. 

Критерії за якими людина може вважатися контактною:
•    Особа проживає в одному домі з хворим на COVID-19. 
•    Особа мала прямий фізичний контакт з хворим на COVID-19 (наприклад, через рукостискання). 
•    Особа мала контакт із слизовими виділеннями з дихальних шляхів хворого на COVID-19 (наприклад, перебування в зоні пацієнта під час кашлю, чи доторкування руками до використаних серветок) та не використовувала засоби індивідуального захисту. 
•    Особа контактувала із хворим на COVID-19 на відстані до одного метру протягом 15 хвилин і більше, за умови не використання відповідних засобів індивідуального захисту або з підозрою щодо неправильного їх використання (наприклад, порушення цілісності рукавичок). 
•    Особа перебувала у закритому середовищі (наприклад, аудиторія, кімната для засідань, зал очікування закладу охорони здоров’я) із хворим на COVID-19 протягом 15 хвилин і більше на відстані менше одного метру. 
•    Медичний працівник або інша особа, яка надає медичну допомогу або проводить догляд за хворим на COVID-19.
•    Працівники лабораторій, які обробляють зразки з дихальних шляхів отримані від хворих на COVID-19. 
•    Працівники патологоанатомічних/судово-медичних бюро/відділень, які 
безпосередньо приймали участь у розтині тіла, в тому числі взятті зразків для 
проведення ПЛР-дослідження навіть за умови використання відповідних засобів індивідуального захисту.
•    Контакт в літаку в межах двох сидінь (у будь-якому напрямку) з хворим на 
COVID-19, супутники подорожі. 
•    Члени екіпажу, які проводили обслуговування в салоні літака, де знаходився хворий.
•    Якщо тяжкість симптомів (наприклад, частий кашель) або переміщення особи вказують на більш велику зону ризику щодо зараження, пасажири, які сидять у всій секції, або всі пасажири повітряного судна можуть вважатися контактними.

 

25 березня Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Також на засіданні Кабінету Міністрів України заступника Міністра охорони здоров'я, головного державного санітарного лікаря призначено керівником робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня.

 

З появою вірусу COVID-19 залишається багато невизначеностей щодо певних епідеміологічних, сероепідеміологічних (пов'язаних з ідентифікацією антитіл в популяції), клінічних і вірусологічних характеристик вірусу і пов'язаних з ним захворювань. Дослідження для оцінки цих характеристик в різних умовах мають вирішальне значення для поглиблення розуміння епідемічного процесу COVID-19. Вони також нададуть надійну інформацію, необхідну для уточнення моделей прогнозування та інформування про заходи громадської охорони здоров'я.

Таким чином, ВООЗ у співпраці з технічними партнерами адаптувала протоколи ранніх епідеміологічних досліджень по пандемічному грипу та MERS-CoV, щоб краще зрозуміти ці характеристики і то, як вони можуть використовуватися для інформування про заходи охорони здоров'я.

На сьогоднішній день п'ять ранніх основних сероепідеміологічних протоколів і форм збору даних доступні на веб-сайті Технічного керівництва ВООЗ COVID-19 Early investigations protocols.

Всі протоколи пропонують стандартизовану методологію, що дозволяє систематично збирати дані і біологічні зразки з урахуванням місцевих умов і характеристик спалаху і швидко обмінюватися ними в форматі, який можна легко систематизувати, табулювати і аналізувати в багатьох різних умовах по всьому світу. 

 

Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП під час карантину, затверджені урядом України:

  • оформлення паспорта громадянина України;
  • вклеювання фотокартки до паспорта при досягненні 25 чи 45 років;
  • комплексна послуга єМалятко для батьків новонароджених;
  • видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, параметри яких перевищують нормативні; 
  • погодження маршрутів руху транспорту під час перевезення небезпечних вантажів;
  • реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів, що належать закладам охорони здоров’я або у зв’язку з втратою техпаспорту;
  • видача посвідчень водія замість втраченого чи викраденого;
  • державна реєстрація народження фізичної особи та її походження;
  • державна реєстрація смерті;
  • субсидія на оплату житлово-комунальних послуг;
  • оформлення пільг на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу;
  • оформлення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме;
  • оформлення винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”;
  • оформлення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами тим, хто не застрахований у системі державного соціального страхування;
  • оформлення допомоги при народженні, усиновленні дитини, на дітей, над якими встановлено опіку та піклування, чи самотнім матерям;
  • реєстрація чи зняття місця проживання, видача довідки про реєстрацію;
  • оформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою.

 

1 квітня 2020 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову «Питання підвищення пенсійних виплат та надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році», яка передбачає:

✅щомісячну виплату у розмірі 500 грн. пенсіонерам старше 80-річного віку, у яких розмір пенсійної виплати не перевищує 9205 грн. При цьому встановлюється, що для таких пенсіонерів із страховим стажем 20 років для жінок та 25 років для чоловіків пенсійна виплата не може бути менша, ніж 2600 грн.;

✅ виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн. пенсіонерам, розмір пенсії яких з урахуванням передбачених законодавством надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації пенсії, щомісячної компенсації у разі втрати годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством, станом на 01.04.2020 не перевищує 5000 грн.;

✅ індексацію пенсій на 11%;

✅встановлення мінімальної пенсійної виплати на рівні 2100 грн. особам, які мають тривалий страховий стаж (30 років для жінок та 35 років для чоловіків).

❗️Такі перерахунки будуть проведені за матеріалами пенсійної справи без звернення пенсіонера до органів Пенсійного фонду України, автоматично.

Виплата перерахованих пенсій буде проведена в установленому порядку через уповноважені банки ? або доставлена додому листоношами АТ «Укрпошта»?.

 

Відповідні положення опрацьовано й прийнято на засіданні комісії техно-екологічної безпеки й надзвичайних ситуацій (ТЕБ НС) ГСР. Рішення розроблені в диспозиції дії урядових постанов в режимі карантину. Таким чином ухвалено порядок здійснення заходів щодо дезінфекції приміщень в разі виявлення хворої особи на гостру респіраторну хворобу COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території селища Гостомель; організацію поховання померлих осіб від коронавірусної хвороби COVID- 19. Доповідав заступник селищного голови Дмитро Абрамчук.

Головою комісії було зазначено, що враховуючи тяжку епідемічну ситуацію в Україні та стрімке розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Covsd-19 по всій Київській області та Ірпінському регіоні зокрема, необхідно визначити чіткий алгоритм дій, в разі виявлення хворих осіб на підприємствах, в установах, організаціях, в багатоповерхових житлових будинках та приватних секторах в селищі Гостомель:

ВИРІШИЛИ:

В разі виявлення на підприємстві, в установі чи організації, в багатоповерхових будинках та в приватних секторах людини з ознаками гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом, або підтвердженого діагнозу, необхідно терміново обмежити спілкування з інфікованою особою, ізолювати її в окреме приміщення та викликати швидку медичну допомогу.

Якщо інфікована особа до моменту її ізоляції знаходилась на території підприємства, установи, організації, в багатоповерхових будинках та в приватних секторах необхідно терміново провести дезінфекцію приміщень та території, де вона перебувала.

Дезінфекція приміщень та території на підприємствах, в установах та організаціях, де перебувала інфікована особа, здійснюється самостійно їх власниками, за власний рахунок або ж укладенням договорів на виконання відповідних робіт зі спеціалізованими організаціями. У разі самостійної дезінфекції приміщень та території підприємства, установи, організації, де знаходилась інфікована особа, керівнику необхідно визначити відповідальних осіб, які здійснюватимуть дезінфекцію, забезпечивши їх засобами індивідуального захисту, а саме: захисними костюмами, респіраторами, рукавичками та окулярами. В разі виявлення інфікованої особи, яка проживає в багатоповерховому житловому будинку, де створене ОСББ або заключні договори з підприємством, що здійснює управління багатоквартирними будинками, то дезінфекція приміщення квартири, між сходових клітин, здійснюється відповідними обслуговуючими організаціями даного будинку або укладається договір на виконання робіт зі спеціалізованими організаціями.

КП «УЖКГ «Гостомель» здійснює дезінфекцію багатоквартирних житлових будинків, де перебувала інфікована особа, які знаходяться на його обслуговуванні, а також в приватному секторі на території селища Гостомель, за згодою власника будинку та приватної території.

Ознайомившись з розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної із поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19) №6 від 27.03.2010 року «Щодо організації поховання померлих осіб від корона вірусної хвороби (COVID-19)», відповідно до ст.75 Кодексу цивільного захисту України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 року №338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», з метою недопущення погіршення епідемічної ситуації під час поховання померлих осіб від корона вірусної хвороби (COVID-19):

ВИРІШИЛИ:

Інформацію взяти до відома та виконання.

Встановити, що поховання померлих осіб від коронавірусної хвороби (COVID-19), на території селища Гостомель здійснюється із отриманням наступних вимог:

Тіла померлих мають бути оброблені дезінфекційним хлорвмісним розчином та поміщені у непроникний герметичний пакет-мішок; поховання (кремація) тіла здійснюється у щільно закритій труні.

При здійсненні поховання померлого дозволяється перебувати одночасно у приміщенні не більше 1 особи на 10м2  та забезпечувати відстань між ними не менше ніж 1,5 метри;

Представнику КП «УЖКГ «Гостомель», в разі поховання такої особи, здійснювати облік осіб, які були присутні під час поховання із зазначенням дати і часу перебування: прізвище, ім’я, по батькові, адреси проживання, контактного номеру телефону.  

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №409 від 17.06.2015 року «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій», рішення постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Гостомельської селищної ради, прийняті в межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території селища Гостомель.

Голова комісії                                                                                              Д.В. Абрамчук

Секретар комісії                                                                 В.А. Андросова

 

Насамперед ведуться роботи на  ремонтах доріг магістральних вулиць селища та проблемних. На Свято-Покровській перевстановлюються ливневі колектори з очисткою накопичувачів стічних вод, ці роботи будуть продовжуватися. Найпроблемніші ділянки доріг, де утворювалися калюжі після дощу, вже відремонтовані, зокрема на масиві біля склозаводу, Кімерці. Виконано капітальний ремонт дороги на трасі М-07 23 км., включаючи в’їзну групу селища, підведено зовнішнє освітлення на відрізку Гостомель-Буча, що поліпшить антиаварійну ситуацію. Розпочато другий еап реконструкції набережної навколо центрального озера, розплановано основу під тротуарні доріжки, завезено бруківку.