Четвер, 18 січня 2018 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини


Пройшло перше у 2018 році засідання виконкому Гостомельської селищної ради.

Члени виконкому схвалили рішення стосовно виконання бюджету селища за рік що минув. З цього питання доповідала начальник відділу обліку та звітності Алла Закревська. Остаточне затвердження видатків бюджету за депутатами селищної ради на сесії, яка відбудеться у четвер, 18 січня.
Затверджено план роботи та графік засідання виконкому на перше півріччя 2018 року. Чергове засідання виконкому відбуватиметься у першу середу місяця.
Схвалено питання надання матеріальної допомоги. Також, заступник селищного голови Василь Саєнко доповів, що у поточному році розмір матеріальної допомоги, який призначається виконкомом, буде у розмірі від 500 до 1260 гривень. Тут залежить від тієї або іншої потреби з якою звернулася людина. Були розглянуті питання присвоєння адрес будинкам..

Напередодні свята Хрещення Господнього питання безпеки на льоду є особливо актуальним. Адже саме в цей період є ризик виникнення можливих надзвичайних ситуацій на водоймах. Саме тому рятувальники застерігають громадян бути обережними під час купання на Водохреща. Під час свята рятувальні підрозділи ДСНС України чергуватимуть у посиленому режимі поблизу водойм, аби гарантувати безпеку громадян під час купання.

Для попередження надзвичайних ситуацій та оперативного реагування на них, 17 січня рятувальники Ірпінського регіону спільно з селищним відділом, провели практичне відпрацювання порятунку потопаючого на воді за допомогою рятувальних засобів на Центральному озері по вул. Свято-Покровська в Гостомелі. Зокрема пояснили представникам ЗМІ, як треба поводитися під час екстрених ситуацій.

Тож як себе треба поводити, якщо не дай Боже ви опинилися в непередбачуваних ситуаціях? У випадку, якщо ви провалилися під кригу, то не треба піддаватися паніці, занурювати голову в воду, шукати ногами дна, а робити плавальні рухи й кликати на допомогу. Варто зауважити, що перед виходом на кригу треба подбати, щоб мобільний телефон був у водонепроникному пакеті, й щоб за допомогою нього можна було викликати рятувальників. А коли ви побачите, якщо хтось опинився в крижаному проломі, то саме перше, треба набрати 101. Далі, якщо є можливість знайти жердину чи скористатися шарфом, якщо є така можливість, щоб кинути ці «соломинки» для порятунку потерпілому, якщо ж його не вдається витягнути, то жердиною чи палицею він може скористатися, як перекладиною, поклавши її на краї ополонки й чекати рятувальників, або ж пробувати вилізти з води самостійно, при чому вибиратися на кригу варто без різких рухів.  

На це питання відповіли члени координаційної ради з питань стоматології МОЗ, а саме: завідувач Центру щелепно-лицьової хірургії обласної лікарні Василь Рибак, головний-лікар стоматологічної поліклініки Дніпровського району міста Києва Наталія Шапка.

Згадувані фахівці побували в Гостомельській амбулаторії загальної практики і сімейної медицини (поліклініки) з метою ознайомлення умов лікування в стоматологічних кабінетах та надання консультативної й методичної підтримки в форматі медичної реформи. Користуючись нагодою, ми поцікавилися питанням винесеним у заголовок.

За словами фахівців, планові стоматологічні послуги для українців держава покривати не буде.  У міжнародній практиці державою покриваються дитяча та невідкладна стоматологія. Виходячи з бюджету, в Україні будуть діяти так само. Безкоштовні послуги надаватимуться в екстрених випадках, що стосується щелепної та лицьової хірургії безкоштовні послуги передбачено у випадках невідкладної допомоги під час травмування внаслідок ДТП чи інших ситуаціях.

Про це ми дізнавалися в завідувача Гостомельської амбулаторії загальної практики і сімейної медицини Бориса Мельника

Як  відомо, одна з головних реформ в Україні - медична – вступила  в дію з 1 січня 2018 року. Українцям обiцяють безкоштовні вiзит до сiмейного лiкаря, екстрену допомогу та пологи. За інші послуги доведеться платити. Для пересічних українців це означає, що після оголошення міністерством охорони здоров'я так званої приписної кампанії вони мають знайти собі сімейного лікаря або терапевта чи педіатра для своєї дитини і підписати з ним угоду. Отже першим нашим питання було наступне:

  • Борисе Володимировичу, до якого часу громадяни мають визначитися з «припискою» до свого лікаря.
  • Наразі до 1 квітня поточного року, а щодо виборів лікаря, то особливої дилеми у громадян не буде, бо в нас всього працює два лікаря.
  • Отже збільшиться навантаження, чи витримають його гостомельскі ескулапи?
  • Так, навантаження збільшиться суттєво, як мінімум нам ще необхідно п’ятеро лікарів, є вакансії та немає бажаючих, проблему могло б вирішити забезпечення молодих спеціалістів соціальним житлом у селищі. Але будемо працювати за умов, які є.
  • Як здійснюватиметься підписання угоди, адже це важливий момент для кожного громадянина, бо самостійне звернення до спеціалістів згідно реформи здійснюватиметься на платній основі.
  • Цей процес уже триває, всі, хто звертаються до нас, заносяться в відповідну базу. Згідно реформи, паралельно з медичними картками функціонуватиме електронна база історій хвороб. Завдяки майбутній електронній базі, за задумом авторів реформи, можна буде записатися на візит до лікаря в режимі онлайн. Також завдяки цій системі пацієнти зможуть відслідковувати наявність у конкретних лікарнях безкоштовних ліків. Звичайно ж у цьому сенсі потрібен додатковий персонал, медсестри, які б вели електронний запис, бо якщо це робитиме лікар, то уявляєте скільки часу піде на одного пацієнта.
  • А от у випадку, коли людина змінює місце проживання, й відповідно лікаря, або ж незадоволена якістю послуг, як це питання вирішуватиметься на практиці?    
  • У разі переїзду чи незадовільного сприйняття якості медичних послуг людина зможе укласти договір з іншим лікарем. Попередня угода за таких умов автоматично скасовуватиметься. За потреби українці можуть звертатися до фахівців там, де їм це буде зручно, - необхідності відвідувати лікаря за місцем реєстрації чи проживання не буде.
  • Нова система охорони здоров’я в Україні, за задумом її авторів буде подібна до британської та іспанської. Тобто послуги будуть безкоштовними, а підписані угоди з персональними лікарями будуть необхідні для того, аби визначати компенсацію для лікарів, я правильно зрозумів?
  • Так, міністерство охорони здоров’я зробило відповідні розрахунки - держава платитиме лікарю щорічно 370 гривень на рік за одного пацієнта без урахування відповідних вікових коефіцієнтів. З 2019 року цю суму планують збільшити до 450 гривень щорічно. Натомість розрахунки для вторинної та третинної ланки медичної допомоги досі тривають і , згідно очікувань міністерства, на це піде ще близько двох років. Тому поки що вторинна та третинна ланки працюватимуть у старому режимі і лише з 2020 року перейдуть на нові принципи роботи. Після підписання договору пацієнт підписуватиме із медичними закладами угоди, в яких зазначатиметься перелік послуг та ліків, які можна отримати безкоштовно. Є ще одна новація — обирати лікарню можна буде без урахування місця проживання чи реєстрації. Втім скористатися допомогою спеціалізованого лікаря після запровадження реформи можна буде лише після направлення сімейного лікаря, терапевта чи педіатра.
  • Поки що прийом ведеться, як раніше, але в подальшому передбачено платні послуги за самостійні звернення до тих чи інших фахівців.
  • А от ці 370 грн, що передбачені на рік на кожного українця й зараховуватимуться, так би мовити до активу його лікаря, то чи суттєво це вплине на лікарську зарплату?
  • Мільйонерами лікарі не стануть, ми вже прораховували з бухгалтером, навіть зважаючи на дефіцит лікарів у нашій амбулаторії, зарплата на рівні 12 тисяч не виходить. Адже за ці кошти треба буде утримувати сам заклад, сплачувати комунальні послуги, закуповувати ліки тощо, таким чином, поки ще рано говорити про рівень зарплати.
  • Дякуємо за бесіду.
  • На здоров’я.
  • Валентин СОБЧУК

PS

За повідомленнями джерел ЗМІ, попри той факт, що відтепер медичні послуги формально надаватимуться на страховій основі, жодних додаткових відрахувань через це українці не робитимуть. Завдяки реформі буде створено Національну службу здоров’я України (НСЗУ), що фактично виконуватиме роль страховика. Гроші на покриття видатків надходитимуть до цієї фінансової організації з державного бюджету. Фактично ті податки, які сплачують громадяни України, і будуть своєрідними "страховими внесками", які підуть на їхнє медичне обслуговування. Якщо раніше держава утримувала медичні заклади, то тепер бюджетні кошти йтимуть на закупівлю у медичних закладів їхніх послуг. Держава платитиме за послуги не лише державним і комунальним, але й приватним медичним закладам. За задумом авторів реформи, це має змусити медичні заклади змагатися за пацієнтів, позбавить необхідності фінансування лікарень, які не мають навантаження, на яке вони розраховані, а також дасть свободу лікарям, що зможуть надавати власні послуги як приватні підприємці. До безкоштовних послуг належатимуть невідкладна, первинна та паліативна меддопомога.

Це означає, що усі звернення до сімейних лікарів, педіатрів та терапевтів, термінові операції, а також догляд і знеболювання для важко і смертельно хворих залишатимуться безкоштовними. У переліку буде спеціалізована та високоспеціалізована медична допомога, медична реабілітація, медична допомога дітям до 16-ти років, а також породіллям.

 

Святкування розпочнеться 19 січня о 13 годині. Хрещення  — це свято, яке є одним з головних у християнстві. Воно було і залишається одним з найулюбленіших в нашій країні. Дата святкування — 19 січня, а напередодні віруючі відзначають Водохресний Святвечір (другий святий вечір).

Здавна відомо, що Іван Хреститель охрестив народ в Йордані, чим закликав всіх до покаяння й очищення душі від гріхів. Ісус у віці 30 років, будучи безгрішним, перший прийняв хрещення, освятивши при цьому собою річку Йордан. На честь цієї події свято і було названо Хрещенням, а в народі його називають Йорданом (Ордань). Цей же день примітний святом Богоявлення.

 Хрещенню притаманні свої традиції

 За день до Водохреща віруючі постять, а 18 січня відзначають Водохресний Вечір. Існує звичай для всієї родини, як і на Різдво, збиратися за столом. На вечерю готують пісні страви, кутю та узвар. Головна традиція свята — водосвяття. В день Хрещення святять воду у всіх церквах, а також освяченню підлягають всі джерела води, такі як річки, ставки та озера, — в них прорубується ополонка, в яку священнослужителі опускають хрест.

Існує повір'я, що свята вода очищає і зцілює. Тому люди стають в чергу, щоб запастися святою водою на цілий рік. Якщо бути присутнім на ритуалі освітлення води, то можна здобути зцілення своїх недуг. За хрещенською водою можна прийти і після свята або набрати її зі звичайного джерела, бо, за переказами, в водохресну ніч навіть проста вода має цілющу силу…

 

 

 

За даними Український гідрометцентр, внаслідок впливу активного циклону в Україні протягом 18 січня прогнозується суттєве ускладнення погодних умов.

На території Чернігівської, Сумської, Черкаської, Полтавської, Кіровоградської, Одеської та Миколаївської областей очікуються сильні та дуже сильні снігопади, хуртовини, утворення снігового покриву висотою до 40 сантиметрів, в Києві близько 20 сантиметрів.
У Дніпропетровській, Запорізькій та Херсонській областях сильний дощ з переходом в сніг.

В Україні, крім західних областей посилення вітру до 15-20 м/с, у Херсонській, Запорізькій, Донецькій, Луганській областях 25-28 м/с, на дорогах України ожеледиця.

У Київській області: сильний мокрий сніг, посилення вітру до 15-20 м/с, хуртовини, місцями налипання мокрого снігу, на дорогах ожеледиця, утворення снігового покриву висотою 10-20 сантиметрів. У східних районах області дуже сильний мокрий сніг, висота снігового покриву 30-40 сантиметрів.

У Києві: сильний мокрий сніг, посилення вітру до 15-18 м/с, хуртовини, на дорогах ожеледиця, утворення снігового покриву висотою 20 сантиметрів.

Микола Чечоткін

 

 

Згідно звернення заступника селищного голови Гостомеля Василя Саєнка було здійснено лабораторне обстеження території будівельного майданчика ДНЗ по вулиці Остромирській, а також території колишнього хімскладу. Лабораторне обстеження було проведене з метою перевірки недостовірної інформації в соцмережах стосовно забруднення згадуваних територій хімічними речовинами. За результатами лабораторних аналізів та дозиметричних замірювань таких порушень не виявлено. З відповідними документами можна ознайомитися в приймальні селищної ради. Зокрема у висновках санітарного лікаря встановлено наступне: «У пробах, відібраних на теритрії будівельноо майданчика дошкільного закладу в смт. Гостомель по вул Остромирська , 37 концентрація азоту діоксиду, ангідриду сірчаного, окису вуглецю та пилу (зважені речовини) не перевищує ГДК згідно вимог РД 52.04.186-89 «Керівництво за контролем та забрудненням атмосферного повітря»

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»

ІРПІНСЬКИЙ МІЖРАЙОННИЙ ВІДДІЛ ЛАБОРАТОРНИХ

ДОСЛІДЖЕНЬ

08296, смт. Ворзель, Київської області, вул. Лісова, 24 тел. (04597) 46-2-40; тел./факс:
_____________ (04597) 46-2-40, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..___________

Заступнику Гостомельського селищного голови Саєнко В.М.

Протокол

№ 1     від 12.01.2018   

 

Про результати лабораторних

досліджень атмосферного повітря та грунту

 

У відповідь на Ваш лист за №03-0461 від 11.01.2018р. повідомляємо, що Ірпінським міжрайонним відділом лабораторних досліджень ДУ «Київський обласний лабораторний центр МОЗ України» проводилися лабораторні дослідження атмосферного повітря та грунту на території будівельного майданчика дошкільного закладу та на території колишнього складу отрутохімікатів. Протоколи досліджень прикладаються. Додаток на 6-х аркушах в 1 примірнику :

  • протокол дослідження атмосферного повітря № 1 /1-12 від 12.01.2018р.
  • протокол дослідження атмосферного повітря № 1 /12-24 від 12.01.2018р
  • протокол дослідження грунту № 1 від 12.01.2018р.
  • протокол дослідження грунту № 2 від 01.2018р.
  • протокол дозиметричного контролю №1 від 12.01.2018р.-
  • дозиметричного контролю №2 від 12.01.2018р.

  

 

 

Завідувач відділу  О. М. Рябчук

 

Проведення пенсійної реформи є одним із пріоритетів Уряду та особисто Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана. Адже вона стосується усіх без винятку: і тих, хто вже перебуває на заслуженому відпочинку, і тих, хто ще навіть не думає про нього.

Головною метою пенсійної реформи є відновлення справедливості при визначенні пенсійних виплат – і сьогод­ні, і на майбутнє. Основна ідея – проста: якщо людина чесно працювала все жит­тя, вона має гарантовано отримувати гідну пенсію.

Водночас Уряд турбується про вдосконалення пенсійної системи України. Зокрема, триває робота над запровадженням накопичувальної системи пенсійного страхування та розвитком добровільної системи недержавного пенсійного забезпечення.

Окрім цього, невід’ємною частиною пенсійної реформи є впровадження європейських стандартів функціонування органів Пенсійного фонду України. Використання сучасних інформаційних і управлінських технологій, єдиних стандартів якості обслуговування громадян мають зробити надання послуг українцям зручним і ефективним.

Чи не вперше до пенсійної реформи підійшли комплексно. Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»внесено зміни до 29 законодавчих актів. Закон набув чинності від 1 жовтня 2017 року – частково, а від 1 січня 2018 року запрацює у повному обсязі.

Так, уже від 1 жовтня 2017 року із загальної чисельності пенсіонерів 11,7 млн отримали підвищення пенсійних виплат 10,2 млн. При цьому частина людей тепер одержує пенсію вдвічі більшу, ніж раніше. Приблизно 4,6 млн українців уже мають до своєї пенсії щомісячно від 100 до 500 грн. Для 1,3 млн людей підвищення становить від 500 до 1 000 грн щомісячно. 800 тисяч пенсіонерів отримали підвищення кожного місяця від 1 000 до 1 500 грн. Ще понад 1,3 млн українців мають більш як 1 500 грн щомісячної доплати. І лише 2,3 млн пенсіонерів отримали підвищення до 100 грн.

Це – перший етап реформи, покликаний вдосконалити солідарну пенсійну систему, скасувати «зрівнялівку» та забезпечити справедливість при визначенні розміру пенсійних виплат. Також його завдання – забезпечити фінансову стабільність та надійність солідарної пенсійної системи та підготувати підґрунтя для наступних етапів реформи: впровадження обов’язкового накопичувального пенсійного страхування та забезпечення функціонування системи добровільного накопичувального страхування.

Навіщо ця реформа? 

В Україні наразі – 11,7 мільйонів пенсіонерів. Із них вісім мільйонів (68%) до початку реформи отримували лише мінімальну пенсію, якої не вистачало на задоволення навіть нагальних потреб. Фактично розмір виплат не залежав від тривалості стажу роботи та заробітку, з якого особа сплачувала внески. Така ситуація, окрім того, що була несправедливою по відношенню до людей, не створювала мотивів працювати легально і дбати про сплату внесків до Пенсійного фонду.  

Статистика свідчить, що на одного пенсіонера сьогодні припадає лише один працівник, який регулярно сплачує внески до ПФУ. В Україні проживають 26 млн громадян віком від 18 до 60 років, а страхові пенсійні внески до 1 жовтня 2017 року сплачували лише за 10,5 млн осіб, та ще за 1,5 млн сплачує держава. Станом на 1 листопада 2017 року кількість застрахованих осіб становила 12 971,3 тис. осіб. Отже, тільки за 75% зайнятого населення роботодавці та держава сплачують внески, а 25%, а це близько чотирьох мільйонів осіб працездатного віку, не сплачує ЄСВ.

Правила перерахування пенсій до 1 жовтня 2017 року були непрозорими і включали різноманітні коефіцієнти, доплати, надбавки та нерегулярну індексацію. Значна частина пенсійних виплат фактично не належала до страхових пенсій та була просто доплатою з метою доведення їх до рівня прожиткового мінімуму.

Окрім того, пенсії виплачували більш ніж за 20 законами з різними «спеціальними» виплатами (держслужбовцям, науковцям, депутатам, журналістам, вчителям тощо). Певні категорії пенсіонерів користувалися привілеями, зокрема, правом дострокового виходу на пенсію.

Все це позбавляло системи принципу справедливості, рівноправ’я застрахованих осіб щодо отримання пенсійних виплат і створювало значний фінансовий тиск на Пенсійний фонд України. Фактично – система працювала на межі можливостей. Без відповідних змін за п’ять-десять років держава могла втратити можливість гарантувати громадянам пенсійні виплати.

ПЕНСІЙНИЙ ВІК І СТРАХОВИЙ СТАЖ

Пенсійний вік підвищуватися не буде. Натомість змінюються вимоги до трудового стажу, тобто того періоду, за який людина, або її роботодавець сплачували страхові внески до Пенсійного фонду України. Мінімальний розмір пенсії за віком буде нараховуватися за наявності страхового стажу в чоловіків – 35 років, у жінок – 30 років.

 

До кінця 2017 року мінімальний страховий стаж для виходу на пенсію залишається незмінним – 15 років. Але уже з 1 січня 2018 року право на призначення пенсії матимуть ті, у кого буде 25 років страхового стажу.

Надалі він з кожним роком буде збільшуватися на 1 рік. І у 2028 році має сягнути 35 років.

Законопроектом передбачений варіант, коли людина може придбати страховий стаж, якого не вистачає. Для цього треба буде зробити внески у Пенсійний фонд.

Разом із тим, для людей, у яких страховий стаж становитиме менше 15 років, після досягнення ними 65 років передбачена тимчасова соціальна допомога, розмір якої буде визначатися, виходячи з рівня доходів сім'ї пенсіонера.

ЩО БУДЕ ВРАХОВАНО У СТРАХОВИЙ СТАЖ

Для обчислення пенсії буде враховуватися заробітна плата за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року.

Разом із тим, відповідно до ухваленого законопроекту, до страхового стажу ввійде:

- підприємницька діяльність за спрощеною системою оподаткування за період з 1 січня 1998 року по 30 червня 2000 року (потрібно підтвердження у вигляді довідки про реєстрацію);

- підприємницька діяльність за спрощеною системою оподаткування з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2017 року включно, за умови сплати страхових внесків, не залежно від їх розміру;

 

Основні зміни, передбачені реформою 

Перший етап пенсійної реформи, що розпочався від 1 жовтня 2017 року, передбачає реформування солідарної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.

  • Осучаснення пенсій

Перег­ляд, або «осучаснення» пенсій полягає у зміні показника середньої зарплати по Україні, який застосо­вують при обчисленні. Адже середня зарплата в Україні зростає щороку, однак востаннє «осучаснення» проводили 2012-го – із застосуванням показника середньої зарплати аж за 2007 рік.

Майже один мільйон осіб до реформи отримували лише мінімальну пенсію – 949 грн, що була меншою за прожитковий мінімум. Із початком реформи цю виплату підвищено до рівня прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб – 1 373 грн. Таку суму отримують ті, хто не має необхідного трудового стажу. А за наявності необхідного страхового стажу мінімальна пенсія становить 1 452 грн.

Окрім того, до реформування розміри пенсійних виплат залежно від року призначення пенсії відрізнялися іноді більше ніж утричі. Саме тому були в першу чергу переглянуті пенсії, розмірів яких не змінювали останні п'ять років. Уже від 1 жовтня 2017 року завдяки механізму осучаснення підвищили пенсії для 10,2 мільйонів осіб.

Одночасно з цим скасовано 15-відсоткове зниження для понад 460 тисяч пенсіонерів, що працюють, та відновлено виплату їм у повному розмірі.

  • Справедлива солідарна система

Встановлюють чітку залежність розміру пенсії від суми сплачених страхових внесків і тривалості участі у страховій системі. Щоб претендувати на виплати, треба робити внески до Пенсійного фонду. Що триваліший страховий стаж, більші відрахування до Фонду, – то вищою буде пенсія.

Скасовують особливі умови призначення пенсій для всіх, крім військовослужбовців, інвалідів-чорнобильців, працівників підприємств зі шкідливими умовами виробництва та певних категорій громадян, яким збережено право на дострокову пенсію. Зокрема – трактористам, дояркам, працівникам текстильного виробництва, жінкам, які народили п’ятьох або більше дітей та виховали їх до шестирічного віку, особам, які брали участь у бойових діях, в антитерористичній операції тощо. Окрім того, до кінця 2017 року буде підготовлено окремий законопроект про осучаснення пенсій військовим.

  • Обов’язкова щорічна індексація

Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо підвищення пенсій» передбачена щорічна (опосередкована) індексація пенсій від 2021 року, яка відбуватиметься шляхом збільшення на коефіцієнт, що відповідає показнику 50% зростання споживчих цін за попередній рік та 50% показника зростання середньої заробітної плати (доходу), з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують попередньому року до того, в якому проводять збільшення.

2019–2020 років показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні (з якої сплачено страхові внески), який застосовується для перерахунку пенсій, зростатиме на коефіцієнт, що відповідає 50% показника зростання споживчих цін за попередній рік і 50% показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески за рік, що передує попередньому року до того, в якому проводять збільшення.

  • Подолання дефіциту Пенсійного фонду

2017 року дотація з Держбюджету Пенсійному фонду становить 141,3 млрд грн (133,5 млрд грн з урахуванням ПКМУ від 01.12.2017 №901). Це майже поло­вина від суми, необхідної для виплати всіх пенсій у державі! Завдяки розпочатій реформі, Уряд заклав основи для поступового подолання дефіциту Пенсійного фонду та поставив перед собою завдання у найближчі три роки не збільшувати дефіциту, а в середньостроковій перспективі зробити Пенсійний фонд бездефіцитним. Як наслідок, у Фонду з'являться нові можливості підвищувати виплати, а відтак – і рівень життя пенсіонерів.

Другий етап пенсійної реформи – запровадження другого рівня пенсійної системи (загальнообов’язкового накопичувального страхування) та вдосконалення третього рівня системи пенсійного забезпечення (добровільного накопичувального страхування). 

Наступним етапом реформування пенсійної системи є поетапні зміни в системі накопичувального пенсійного забезпечення. Це дасть змогу диверсифікувати джерела пенсійного забезпечення людей і збільшить розмір пенсійних виплат. Першочерговим завданням буде представлення Урядом законопроекту щодо запровадження накопичувальної професійної системи пенсійного забезпечення.

У липні 2017 року при Мінсоцполітики була створена робоча група, яка працює над реалізацією плану заходів на 2017–2019 роки. Перед нею, зокрема, стоїть завдання із запровадження другого рівня системи пенсійного забезпечення – накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування – та розвитку третього рівня: системи недержавного пенсійного забезпечення.

Для цього розробляють законодавчі акти щодо підвищення інституційної спроможності регуляторів фінансового сектору, які здійснюватимуть нагляд за суб’єктами накопичувального пенсійного забезпечення. Також будуть створені передумови для функціонування суб’єктів накопичувальної системи пенсійного забезпечення та визначені правила й інструменти гарантування прав учасників накопичувальної системи пенсійного забезпечення.

 

Реєстрація триватиме до 31 січня 2018 року. Це нагода для майбутніх абітурієнтів медичних вишів перевірити свої знання, адже цьогоріч при вступі на медичні спеціальності встановлено мінімальний бал ЗНО з профільних предметів на рівні не менше 150.

Це перша вступна кампанія, де буде застосовано мінімальний  поріг ЗНО у 150 балів, для кожної спеціалізації встановленіо певний кількісний поріг необхідних знань. Таке обмеження – необхідний крок, адже абітурієнт має довести, що має достатню мотивацію та здібності, щоб опановувати лікарську професію.

У розвинених країнах світу подібні обмеження для вступу на медичні спеціальності діють уже давно. Наприклад, у Великобританії прохідний бал дає шанс лише 10% абітурієнтам, у у США – 15%.

Встановлення мінімального прохідного балу ЗНО для українських абітурієнтів – це перший крок на шляху поліпшення медичної освіти в Україні, наближення її до світових стандартів.

До 31 січня можна зареєструватись на пробне тестування з одного предмету на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти. Послуга є платною і залежить від обраного предмету. 24 березня тестуватимуть з української мови і літератури, а 31 березня – з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької мов.

За інформацією МОЗ України

 

Уряд ухвалив перенесення робочих днів у 2018 році» для працівників підприємств, установ та організацій, яким установлено п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями (субота і неділя), крім органів Пенсійного фонду, Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Державної казначейської служби та банківських установ, у 2018 році перенесено робочі дні з:

п’ятниці 9 березня на суботу 3 березня;

понеділка 30 квітня на суботу 5 травня;

п’ятниці 29 червня на суботу 23 червня;

понеділка 24 грудня на суботу 22 грудня;

понеділка 31 грудня на суботу 29 грудня.

Перенесення робочих днів не спричинить зменшення тривалості робочого часу впродовж року, обсягів виробництва і надходжень податкових та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів і при цьому сприятиме створенню сприятливих умов для святкування у 2018 році 8 березня – Міжнародного жіночого дня, 1 травня – Дня праці, 28 червня – Дня Конституції України, 25 грудня – Різдва Христового та у 2019 році 1 січня – Нового року, а також дасть змогу громадянам заздалегідь планувати час відпочинку.

 

Новини