Вівторок, 2 березня 2021 |

поділитися у соціальних мережах:

 

Новини

Приймаєте працівника на роботу – повідомте податкову!

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу роботодавців та найманих працівників на необхідності офіційного оформлення трудових відносин.

Нагадуємо, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором роботодавець повинен повідомити податкові органи про прийняття працівника на роботу.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДПС за місцем їх обліку як платника єдиного внеску до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором в один із таких способів:

- засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

-  на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами ДПС з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Нагадуємо, що  встановлені за результатами контрольно-перевірочних заходів порушення вимог законодавства про працю мають негативні наслідки для  роботодавців, оскільки  загрожують їм суттєвими   фінансовими санкціями.

ГУ ДПС у Київській області

 

Використання програмного РРО стає простішим!

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що суб’єкти господарювання, які підпадають під дію Закону України «Про застосування реєстраторів  розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування  та послуг» №265/95-ВР та Податкового кодексу України  та в яких виникає обов’язок  застосовувати реєстратор розрахункових операцій та/або програмний реєстратор розрахункових операцій,  можуть самостійно  вибрати  для здійснення розрахунків  за товари /послуги використання РРО або ПРРО, залежно від власних потреб.

Зауважимо, що дія Закону №265/95-ВР поширюється на всіх СГ, господарські одиниці та представників чи уповноважених осіб СГ, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Використання ПРРО є дешевшим та простішим, оскільки він встановлюється  на  будь-який гаджет, що економніше, ніж придбання  традиційних касових апаратів та  їх обслуговування.

Програмний РРО  передбачає виключно онлайн реєстрацію та онлайн передачу (отримання) даних до фіскального сервера контролюючого органу.

Реєстрація ПРРО  проводиться на підставі заяви про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою №1-ПРРО ( J/F1316602).

Передача даних до ДПС забезпечується  без залучення інформаційних еквайєрів.

Реєстрація ПРРО та  обмін документами між ПРРО та фіскальним сервером відбувається виключно  на підставі електронних документів з дотриманням вимог законів  у сфері електронного документообігу та використання електронних документів.

У програмному РРО за запитом користувача можна автоматично створити Z-звіт (періодичний  звіт) засобами фіскального сервера або засобами ПРРО. 

Суб’єкти господарювання  мають використовувати  лише переведені у фіскальний режим роботи ПРРО, зареєстровані  у Реєстрі програмних реєстраторів розрахункових операцій і  виключені з нього, з дотриманням порядку їх застосування.

ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Суб’єкт господарювання, який зареєстрував ПРРО, подає Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа за формою J/F1391801 з інформацією про ідентифікатор ключа з сертифікату, який використовується для підпису, щодо того працівника, якому надані повноваження проводити розрахункові операції.

Кожен касир засвідчує проведення розрахункових операцій та передачу даних до фіскального сервера власним електронним підписом.

ПРРО може застосовуватись лише в тій господарській одиниці, дані про яку внесені до Реєстру щодо такого ПРРО.

ДПС надає інформаційну підтримку СГ,  які використовують або мають намір використовувати ПРРО у центрах обслуговування платників податків та через Інформаційно-довідковий департамент ДПС.

 

ГУ ДПС у Київській області

 

Річна фінансова звітність подається разом з Податковою декларацією з податку на прибуток

Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податку на прибуток, що  разом з річною Податковою декларацією з податку на прибуток підприємств (далі - Декларація) вони  подають відповідну річну фінансову звітність, яка включає Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал та Примітки до річної фінансової звітності (форми №№ 1-5).

Платники податку на прибуток, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, подають разом з податковою декларацією за відповідний податковий (звітний) період звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), складені до перевірки фінансової звітності аудитором. Мікропідприємства, малі підприємства, непідприємницькі товариства, представники іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства (крім підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності), подають разом з квартальною або річною Декларацією скорочену за показниками фінансову звітність у складі Балансу і Звіту про фінансові результати (за формами № 1-м, № 2-м або № 1-мс, № 2-мс).

Підтвердженням подання фінансової звітності, складеної за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку разом з Декларацією є позначка «+» в Декларації у графі «П(С)БО» графи «ФЗ» таблиці «Наявність додатків» та у таблиці «Наявність поданих до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств додатків – форм фінансової звітності».

Платником податку проставляється позначка у тих графах таблиці, що відповідають назвам форм фінансової звітності, поданої разом з Декларацією.

 

ГУ ДПС у Київській області

 

Прийнята у лютому поточного року постанова КМУ передбачає проведення індексацій пенсій з 1 березня 2021 року із застосуванням коефіцієнту збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії, у розмірі 1,11 незалежно від факту роботи особи. Мінімальний розмір підвищення складає 100 гривень. Про це повідомив Пенсійний фонд України.
Окрім того, у ПФУ зазначили, що із 1 березня в осіб, які одержують пенсію відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», та які мають страховий стаж (35 років для чоловіків та 30 років для жінок), розмір пенсійної виплати не може бути нижчим за 2200 грн.

Він дуже любить гостомельське небо, в яке здіймав найпотужніші в світі літаки. Від усієї громади привітав Героя її очільник Юрій Прилипко, побажавши богатирського здоров’я,  невичерпного оптимізму, теплих спогадів про Гостомель, адже Олександр Васильович був Почесним гостем на багатьох важливих заходах у селищі, й досі тримає руку на пульсі подій  життя громади.

Олександр Галуненко - непересічна особистість. Кандидат технічних наук, льотчик-випробувач Авіаційного науково-технічного комплексу імені О. К. Антонова, помічник генерального конструктора з льотних питань, президент ГО "Федерація авіаційного спорту України", голова координаційної ради ГО "Асоціація літакобудівників", Герой України (з врученням ордена "Золота Зірка" № 1), Почесний громадянин міста Буча.

З 1975 року працював на ДП "АНТОНОВ" льотчиком-випробувачем. Володар 263 світових рекордів, 234 з яких встановлені на літаку Ан-225 та занесені до Книги рекордів Гіннеса. Заслужений льотчик-випробувач СРСР, Заслужений працівник транспорту України, Заслужений майстер спорту України.

Здійснив льотні випробування літаків Ан-28, -72, -74, -32, -124 "Руслан", -70. Як провідний льотчик-випробувач виконав перший зліт і цикл випробувань найбільшого в світі літака Ан-225 "Мрія", а також перший політ і випробування цього літака.

 

 

 

Про скликання п’ятої сесії восьмого скликання

Гостомельської селищної ради

 

Керуючись статтями 42, 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

  1. Скликати п’яту сесію восьмого скликання Гостомельської селищної ради на 11 березня 2021 року о 19:00 годині в приміщенні культурно-оздоровчого комплексу (селище Гостомель, вул. Свято-Покровська, 81-б).
  2. Секретарю ради підготувати проект порядку денного та довести його до відома депутатів Гостомельської селищної ради.
  3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Селищний голова                                                              Юрій ПРИЛИПКО   

 

За ініціативи Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування спільно з Міністерством розвитку громад та територій України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України», у партнерстві з Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні», проектом USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» 26 лютого 2021 року в місті Буча Київської області відбувся круглий стіл «Утворення Київської агломерації як перспектива розвитку столичного регіону».

Під час заходу за участі народних депутатів України, представників центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх провідних асоціацій, експертів, обговорили питання законодавчого урегулювання агломерацій. Практику функціонування Київської агломерації та перспективи розвитку, заслухати європейський досвід вирішення зазначеного питання.

Усі учасники одностайно дійшли думки, що закон про міські агломерації необхідно прийняти якнайшвидше.

Як відомо, міські агломерації в Україні будуть утворюватися навколо великих міст. Зокрема, таких міст як Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Львів, Запоріжжя.


Про стратегію розвитку

Новий проєкт стадіону

Модернізацію існуючих обєктів

У цьому матеріалі. Спортивні досягнення Гостомеля, насамперед, на  футбольних аренах і рингах з бойових мистецтв, засвідчують про необхідність створення спортивної інфраструктури, доступної для представників усіх поколінь. Наразі триває опрацювання спортивної стратегії на найближчий час, де передбачено нові спортивні об’єкти, зокрема стадіон на базі 14-ї школи. Про це йшла предметна мова на зустрічі відділу молоді та спорту ГСР з тренерами, депутатами та громадськими активістами, яку проводив Микита Шатілін.

На порядку денному профільної наради відділу молоді та спорту із тренерами, депутатами та громадськими активістами Гостомельської ОТГ обговорювалася можливість створення комунального закладу «Спорт для всіх», а також утворення молодіжної ради, поточний ремонт і приведення до ладу існуючих об’єктів спортивної інфраструктури, створення нових.  До речі, проєкт  спорудження стадіону біля ліцею №14 уже зареєстрований в ДФРР під номером 027258.

Нагадаємо, днями гостомельські спортсмени-юніори отримали чергову перемогу на обласних змаганнях з футзалу.

 

Президент України Володимир Зеленський підписав указ про військовий призов та звільнення в запас військовослужбовців, які вже відслужили. Згідно з документом, весняний призов розпочнеться 1 квітня, а осінній – 1 жовтня.

Терміни проведення військового призову в 2021 році:
весняний призов триватиме з квітня до червня включно, а осінній – з жовтня до грудня включно. При цьому строковиків не відправлятимуть служити у зону проведення операції Об’єднаних сил на Донбасі.

«Проведення призову на строкову військову службу до Збройних сил України забезпечує співвідношення частки військовослужбовців-строковиків до частки військовослужбовців за контрактом 15:85%. Таким чином, частка строковиків у загальній чисельності війська з кожним роком продовжуватиме зменшуватись», – повідомила у середу, 24 лютого, прес-служба президента.

Хто може отримати відстрочку від призову:
відстрочку від призову отримають ті, хто навчається на денній формі в училищах чи університетах, а також у закладах духовної освіти. Також відстрочку отримують ті, хто навчається в інтернатурі, аспірантурі або докторантурі.

Крім того, відстрочка від призову на строкову військову службу надається громадянам за сімейними обставинами, для продовження професійної діяльності та за станом здоров’я.

Розгляд питання про призов або надання відстрочки (звільнення) від призову покладається на районні (міські) призовні комісії.

Також у випадках, непередбачених законодавством, відстрочку від призову можуть надавати обласні призовні комісії, якщо відповідне подання надійде від районної чи міської призовної комісії.

З якого віку призиватимуть до війська в 2021 році:
згідно з текстом президентського указу до лав війська призиватимуть юнаків, яким до дня відправлення у військову частину виповнилося 18 років, та чоловіків, які не досягли 27 років і не мають права на відстрочку. Зауважимо, у 2016-2019 роках в Україні до війська призивали чоловіків віком від 20 років, про це прямо було сказано в указах тодішнього президента Петра Порошенка. Натомість Володимир Зеленський у 2020 році, підписуючи указ про призов, посилався на закон, який каже, що призову підлягають 18-річні хлопці. Пізніше Міністерство оборони пояснило, що 18 і 19-річних призиватимуть добровільно. Цьогоріч Зеленський в указі послався на той самий закон. Тож чи призиватимуть до війська 18-річних в обов’язковому порядку наразі невідомо.

За матеріалами: zaxid.net/news

 

 

Податкова знижка на частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що платник податку - резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року.

На підставі підтверджувальних документів

- визначається сума витрат у вигляді частини суми сплачених відсотків за користування іпотечним житловим кредитом, яка з урахуванням коефіцієнту, включається до податкової знижки;

- розраховується сума податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку, шляхом різниці між базою оподаткування та понесеними платником податку витратами у вигляді частини суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, помноженої на ставку податку.

- здійснюється порівняння розрахункової суми податку із сумою податку, фактично утриманого із заробітної плати за рік.

У разі, якщо сума податку, утриманого із заробітної плати, перевищує розраховану суму податку, то така сума підлягає поверненню платнику податку.

Звернуть увагу на площу іпотечного житла, при перевищенні 100 кв.м. -  пп.175.3 ПКУ.

Обмеження:

  • податкова знижка може застосовуватись виключно до доходу, отриманого платником податку протягом звітного 2020 податкового року у вигляді заробітної плати та в межах її розміру;

відшкодування проводиться тільки за одним іпотечним кредитом протягом 10 календарних років.

Наприклад, якщо вам за 2020 рік була нарахована заробітна плата   в сумі 120000 грн, утриманий податок з нарахованої заробітної плати - 21600 грн., а сплачені кошти за користування іпотечним кредитом - 13200 грн., тоді:

Приклад 1. Коли у вас площа житла менша або дорівнює 100 м.кв., до податкової знижки можуть потрапити всі сплачені за рік відсотки (але, звісно в межах  загального ліміту – річного оподатковуваного розміру зарплати).

21600 - ((120000 – 13200)х18%)=2376

Приклад 2.  Ви придбали квартиру площею 116 м.кв. Протягом 2020 за цим кредитом ви сплатили відсотки в сумі 13200 грн. Тоді  коефіцієнт, що враховує мінімальну площу житла для визначення податкової знижки, становить 100:116=0,86. Тож,  до податкової знижки, за підсумками 2020 року, може потрапити сума витрат: 13200 грн х 0,86=11379,31 грн.  

21600-((120000 – 11379,31)х18%)=2048,27

Водночас, слід зазначити, що існують деякі обмеження права платників податку на одержання податкової знижки. Зокрема, якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 

січень 2021 року на Київщині зросла кількість суб’єктів господарювання

За січень 2021 року на Київщині започаткували власну справу 1443 суб’єкти господарювання. Із них - 245 юридичних осіб та 1198 фізичних осіб - підприємців.

Загалом на 01.02.2021 року в територіальних органах податкової служби області обліковується майже 181 тисяча платників податків, із них 78 тисяч юридичних осіб та 102 тис фізичних осіб – підприємців. При цьому приріст загальної кількості до січня минулого року становить 3% або 5,6 тисяч платників.

Стабільні надходження на соціальні потреби, насамперед, залежать від кількості платників, які забезпечують сплату єдиного соціального внеску. На сьогодні на Київщині зареєстровано 253,3 тис платників ЄСВ, що на 5% або 12 тисяч платників більше за минулорічний показник.

Звертаємо увагу початківців, що облік платників податків ведеться з метою контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства.

Облік осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, ведеться за прізвищем, ім'ям, по батькові та серією та номером чинного паспорта. У паспортах зазначених осіб контролюючі органи роблять відмітка про наявність у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

ГУ ДПС у Київській області

 

Завершується термін подання заяви про списання недоїмки з єдиного внеску

 

         Головне управління  ДПС у Київській області нагадує, що  фізичні особи - підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування  та особи, які провадять  незалежну професійну діяльність, які не отримали дохід (прибуток) від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб   за період з 01.01.2017 по 01.12.2020, мають змогу списати несплачені  станом на 01.12.2020 року суми недоїмки з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне  страхування.

         Такі суми підлягають списанню за  заявою, поданою платником до 01 березня 2021 року. 

Списанню підлягають також штрафи та пеня, нараховані  на такі суми недоїмки включно до дати подання  заяви про  списання недоїмки.

Для проведення списання необхідно:

- подати до 01 березня 2021 року  державному реєстратору  за місцем знаходження реєстраційної справи ФОП заяву про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності або через портал «Дія»;

- особам, які станом на дату подання заяви про списання недоїмки, або у період з 01 січня 2017 року до дати подання заяви вважалися особами, які провадять незалежну професійну діяльність, подати до податкового органу за основним місцем обліку заяви про зняття з обліку як платника єдиного внеску;

- подати  до  податкового органу за місцем реєстрації відповідну звітність за період з 01 січня 2017 року до 01 грудня 2020 року;

Такі документи подаються платником (особою) виключно у випадку, якщо вони не були подані раніше.

- подати до податкового органу заяву довільної форми щодо списання  нарахованих за період з 01 січня 2017 року до 01 грудня 2020 року сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне  страхування.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

ГУ ДПС у Київській області

 

Зміни у трансфертному ціноутворенні: глобальна  документація платника, що входить до міжнародної групи компаній

               

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п.39.4.2 п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов’язані подавати до 01 жовтня року, що настає за звітним, звіт про контрольовані операції та повідомлення про   участь у міжнародній групі компаній.

Звіт про контрольовані операції та повідомлення про участь у міжнародній групі компаній подаються до ДПС засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

Інформація, яку має містити повідомлення про участь у міжнародній групі компаній встановлена п.п.39.4.2.2 п.39.4.2ст.34 ПКУ.

Форма та порядок складання повідомлення про участь у міжнародній групі компаній затверджуються Міністерством фінансів України.

Звертаємо увагу, що повідомлення про участь у міжнародній групі компаній вперше подаватиметься у 2021 році за 2020 рік (п.53 підрозд.10 розд.ХХ ПКУ).

Відповідно до п.п.39.4.9 п.39.4 ст.39 ПКУ, ДПС має право надіслати запит з вимогою надати глобальну документацію з трансфертного ціноутворення (майстер-файл) платнику податків, що входить до складу міжнародної групи компаній, якщо сукупний консолідований дохід міжнародної групи компаній за фінансовий рік, що передує звітному року, розрахований згідно зі стандартами бухгалтерського обліку, які застосовує материнська компанія міжнародної групи компаній, дорівнює або перевищує еквівалент 50 мільйонів євро.

Запит може бути надісланий не раніше 12 місяців і не пізніше 36 місяців з дати закінчення фінансового року, встановленого міжнародною групою компаній, до якої належить такий платник податків, а у разі відсутності відомостей про встановлений міжнародною групою компаній фінансовий рік - не раніше 12 місяців і не пізніше 36 місяців після закінчення  звітного року.

Нагадуємо, що глобальна документація з трансфертного ціноутворення (майстер-файл) - це сукупність документів або єдиний документ, складений у довільній формі, що має містити інформацію про організаційну структуру МГК, загальний опис діяльності МГК,  нематеріальні активи, які використовує МГК у своїй діяльності,  фінансову діяльність МГК, консолідовану фінансову звітність МГК за останній фінансовий рік, а у разі її відсутності - іншу консолідовану звітність, перелік і стислий опис існуючих односторонніх договорів про попереднє узгодження ціноутворення, податкових роз'яснень компетентних органів держав (територій), які застосовуються в угодах між учасниками МГК.

Глобальна документація з трансфертного ціноутворення (мійстер-файл) має бути надана платником податків ДПС протягом 90 календарних днів з дня отримання запиту.

Відповідно до п.53 підрозд.10 розд.ХХ ПКУ, вперше запити контролюючих органів до платників податків про подання глобальної  документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу) застосовуються щодо фінансового року, який закінчується у 2021 році.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 

 

 

Щосуботи з 8:00 до 12:00 буде проводитись прийом громадян спеціалістами ЦНАП Гостомельської селищної ради.

Запис на прийом та інша інформація за телефоном 04597-3-10-55

Також нагадуємо, що:

щочетверга, з 9:00 до 16:00, здійснюється прийом громадян спеціалістом КП "Ірпіньводоканал".

Повідомляємо і про те, що, станом на сьогодні, Гостомельська селищна рада веде перемовини з Управлінням пенсійного фонду, щодо відновлення прийому громадян представниками фонду на базі Гостомельського ЦНАП (щоп'ятниці).

Про відновлення графіку прийому, або про його зміни, буде повідомлено на офіційному сайті ГСР, а також на сторінці ГСР у фейсбук.

 

 

Три питання, які були винесені на розгляд, постали в площині негайного реагування депутатів і прийняття невідкладних рішень.

Першим питанням було виділення коштів для купівлі другого автомобіля швидкої допомоги для цілодобового обслуговування жителів громади.

Друге: виділення 75 тисяч гривень матеріальної допомоги для лікування громадян.

Після ухвалень двох попередніх питань депутати відмінили результати торгів земельною ділянкою. Переможець аукціону не виконав договірних зобов’язань і в установлений термін не вніс кошти на рахунок селищної ради. Тепер ці гроші будуть стягнені з нього через суд, а земельну ділянку повторно винесуть на продаж.

 

Новини